1. Να μην κάνετε τις εργασίες του παιδιού
Αντισταθείτε στον πειρασμό να ολοκληρώσετε ή να διορθώσετε τις εργασίες  του μόλις το παιδί πέσει για ύπνο, προκειμένου να μη «γίνει ρεζίλι» την επόμενη μέρα στην τάξη. Οι εργασίες που δίνονται για το σπίτι έχουν στόχο να βοηθήσουν το παιδί να κατανοήσει καλύτερα όσα έμαθε μέσα στη μέρα και δεν χρειάζεται να είναι αλάνθαστες. Αν δυσκολεύεται να καταλάβει κάτι, βοηθήστε το, αλλά σε καμία περίπτωση
μην αναλάβετε εσείς τις υποχρεώσεις του. Αν διαπιστώσετε ότι οι εργασίες τού φαίνονται συστηματικά πάρα πολύ δύσκολες, ενημερώστε το δάσκαλο ή τη δασκάλα του.

2. Να μην απαιτείτε να είναι πάντα «τέλειο»
Τα παιδιά μαθαίνουν εξίσου από τις επιτυχίες και τις αποτυχίες τους. Δείξτε έμπρακτα στο παιδί σας ότι δεν σας απογοητεύει όταν κάνει λάθη και εκμεταλλευτείτε τέτοιες ευκαιρίες για να του διδάξετε τι μπορεί να μάθει μέσα από κάθε λάθος και ότι πρέπει να προσπαθεί περισσότερο για να το διορθώσει. Ένα παιδί το οποίο δέχεται συνεχώς αρνητική κριτική για τα λάθη του, παραιτείται από τη διαδικασία της μάθησης και αποκτά χαμηλή αυτοεκτίμηση. Επίσης, δεν είναι ποτέ ευχαριστημένο με τον εαυτό του και
αγχώνεται πολύ εύκολα με καθετί που σχετίζεται με τη μάθηση.

3. Να έχετε ρεαλιστικές προσδοκίες από το παιδί σας
Όσο έξυπνο, ετοιμόλογο και ταλαντούχο κι αν σας φαίνεται το παιδί σας, πρέπει να παραδεχτείτε ότι οι πιθανότητες να μεγαλώνετε τον επόμενο Αϊνστάιν είναι μικρές. Μην εκνευρίζεστε εάν δυσκολεύεται στη γεωμετρία και μην αντιμετωπίζετε με καχυποψία τους εκπαιδευτικούς εάν σας πουν ότι το παιδί σας είναι ένας μέτριος μαθητής. Είναι ωραίο να περιμένει κανείς το καλύτερο από το παιδί του, αλλά είναι ακόμα σπουδαιότερο να είναι ρεαλιστής και να μη συγκρίνει το παιδί του με άλλα. Κάθε παιδί έχει τα δικά του ταλέντα και αυτά πρέπει να αναπτύξει, πάντα με γνώμονα την αγάπη και την ενθάρρυνση και όχι την καταπίεση και τον εξαναγκασμό.

4. Να κλείσετε την τηλεόραση
Δεν είναι ότι κάνει κακό στο παιδί, απλά
ο χρόνος που περνάει μπροστά στην οθόνη είναι χαμένος χρόνος. Περιορίστε τον στις δύο το πολύ ώρες την ημέρα και εκμεταλλευτείτε τις υπόλοιπες για να παίξετε, να διαβάσετε βιβλία, να κάνετε βόλτες μαζί με το παιδί. Προσέξτε ιδιαίτερα τι βλέπει στην τηλεόραση το βράδυ, γιατί έχει παρατηρηθεί ότι οι έντονες ή βίαιες σκηνές μπορούν να διαταράξουν τον ύπνο του και ένας μαθητής που δεν έχει κοιμηθεί καλά είναι σχεδόν βέβαιο ότι δεν θα αποδώσει καλά την επόμενη μέρα στην τάξη.

5. Να μην στερείτε τον ελεύθερο χρόνο του παιδιού
Σίγουρα θέλετε το καλύτερο για το παιδί σας, όμως με το να το γράψετε ταυτόχρονα σε δύο ξένες γλώσσες, κολυμβητήριο, πιάνο και ζωγραφική δεν θα του προσφέρετε περισσότερα εφόδια για τη ζωή. Το μόνο που θα καταφέρετε είναι να έχετε ένα παιδί που τρέχει από τη μία δραστηριότητα στην άλλη μετά το σχολείο, με αποτέλεσμα στο τέλος της μέρας να είναι κουρασμένο, εκνευρισμένο και αγχωμένο. Να θυμάστε ότι τα πρώτα χρόνια του σχολείου
ο ελεύθερος χρόνος και το δημιουργικό παιχνίδι είναι πιο πολύτιμα από οποιαδήποτε επιπλέον γνώση.

6. Να έχετε εμπιστοσύνη στους δασκάλους 
Σίγουρα, δεν θα εκτιμούσατε ιδιαίτερα ένα δάσκαλο που στην καθιερωμένη συνάντησή σας, για να συζητήσετε την πρόοδο του παιδιού σας, έπαιρνε την πρωτοβουλία να σας κάνει υποδείξεις για το πώς να «κάνετε τη δουλειά σας». Το ίδιο ακριβώς ισχύει και αντίστροφα. Κανένας δάσκαλος δεν περιμένει από εμάς να μάθει πώς να κάνει τη δική του δουλειά. Ευτυχώς, έχουν όλοι λάβει την απαραίτητη εκπαίδευση, πολλοί έχουν ιδιαίτερα σημαντική εμπειρία και οι περισσότεροι αγαπούν τόσο τη δουλειά τους ώστε να μπορούν να την κάνουν με συνέπεια, ευαισθησία και εξαιρετικά αποτελέσματα.

πηγή: http://www.imommy.gr

 

Με τριήμερες εκδηλώσεις το Ελληνικό “Ίδρυμα Πολιτισμού στην Οδησσό, γιορτάζει από τις 2 έως και 4 Σεπτεμβρίου την επέτειο 200 χρόνων από την ίδρυση της Φιλικής Εταιρείας , η οποία συμπίπτει με τον εορτασμό των 20 χρόνων του Ελληνικού Ιδρύματος Πολιτισμού στην Οδησσό, καθώς και με τα 220 χρόνια από τη θεμελίωση της πόλης.

Οι εκδηλώσεις περιλαμβάνουν έκθεση χαρακτικών με τίτλο «ILIADYSSEY» από τη συλλογή του Χρήστου Γιαννάκου με θέμα την Ιλιάδα και Οδύσσεια (2/9), δοξολογία στην ελληνική εκκλησία της Αγίας Τριάδας (3/9), τελετή και κατάθεση στεφάνων στο Μουσείο της Φιλικής Εταιρείας (3/9), Παράσταση του χοροθεάτρου Ροές στο Θέατρο Όπερας και Μπαλέτου της Οδησσού (3/9) τιμητική εκδήλωση στο Μουσείο Λογοτεχνίας Οδησσού, στην οποία θα βραβευθούν πολιτιστικοί φορείς και ιδιώτες με τους οποίους το Παράρτημα της Οδησσού ανέπτυξε συνεργασία κατά τη διάρκεια των τελευταίων 20 χρόνων (4/9), όπως και παρουσίαση έκδοσης επετειακού λευκώματος για τα 20 χρόνια δραστηριότητας του Παραρτήματος στην Οδησσό (4/9).

Παράλληλα, θα λειτουργεί έκθεση αφίσας με τα καλύτερα έργα του διαγωνισμού αφίσας (για τα 200 χρόνια από την ίδρυση της Φιλικής Εταιρείας στην Οδησσό) που είχε προκηρύξει το Παράρτημα το 2013, καθώς και έκθεση με τίτλο «Ελληνικό Ίδρυμα Πολιτισμού – Παράρτημα Οδησσού 1994-2014», στην οποία παρουσιάζεται η δραστηριότητα της 20ετίας του Παραρτήματος.

Η συμβολή της Φιλικής Εταιρείας στην προετοιμασία της επανάστασης του 1821 είναι αδιαμφισβήτητα μεγάλη. Η ίδρυσή της στην Οδησσό το 1814 συνέδεσε για πάντα την ιστορία της πόλης με την Παλιγγενεσία των Ελλήνων και συνέτεινε στη διατήρηση και την ανάπτυξη φιλικών σχέσεων με την Ουκρανία» αναφέρει σε σημερινή του ανακοίνωση το Ελληνικό Ιδρυμα Πολιτισμού.

«Το Μουσείο Φιλικής Εταιρείας» συνεχίζει η ανακοίνωση  «πρωτολειτούργησε το 1979 ως τμήμα του Ιστορικού και Λαογραφικού Μουσείου Οδησσού. Στην ιστορική του θέση, στην οικία του Γρηγορίου Ιωάννου Μαρασλή, όπου συνεδρίαζαν τα μέλη της Φιλικής Εταιρείας, μεταφέρθηκε το 1994. Το οίκημα αυτό έχει χαρακτηριστεί από την Ουκρανική πολιτεία ως μνημείο ιστορίας εθνικής σημασίας και προστατεύεται από το κράτος.

Το Μουσείο άρχισε πλέον να λειτουργεί υπό την ευθύνη του Ελληνικού Ιδρύματος Πολιτισμού, το οποίο φρόντισε για τη δημιουργία, την οργάνωση και τη θεματική δομή του, σε συνεργασία με την Ιστορική και Εθνολογική Εταιρεία της Ελλάδας και το Ιστορικό και Λαογραφικό Μουσείο Οδησσού. Στις αίθουσες του Μουσείου παρουσιάζονται εκθέματα σχετικά με τις απαρχές, την ίδρυση, τα μέλη και τη δράση της Φιλικής Εταιρείας.

Τα εκθέματα αυτά αποτελούν ως επί το πλείστον πιστές αναπαραγωγές πρωτοτύπων τα οποία ανήκουν σε ελληνικές δημόσιες και ιδιωτικές συλλογές. “Αλλα εκθέματα είναι αυθεντικά και παραχωρήθηκαν από το Ιστορικό και Λαογραφικό Μουσείο της Οδησσού.

Τι αλλάζει το Υπουργείο Υγείας !

To νέο διαιτητικό μενού στα κυλικεία των σχολείων φιλοδοξεί να καταπολεμήσει την παχυσαρκία.

Πρόθεση των ειδικών που συνέθεσαν το σχολικό μενού είναι η νέα γενιά των παιδιών να είναι απαλλαγμένη από φαινόμενα παχυσαρκίας και να διατηρεί και μέσα στο σχολείο την υγιεινή διατροφή.

Αλλάζουν όλα στην λειτουργία των κυλικείων των σχολείων με νέα υγειονομική διάταξη που εξέδωσε το υπουργείο Υγείας. Η υγειονομική διάταξη αφορά στα σχολικά κυλικεία δημοσίων και ιδιωτικών σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και τον καθορισμό των προϊόντων που διατίθενται από αυτά.

Όπως αναφέρει το υπουργείο Υγείας η κατάργηση της μέχρι στιγμής ισχύουσας Υγειονομικής Διάταξης και η αντικατάστασή της από νέα, κρίθηκε απαραίτητη αφού λήφθηκε υπόψη η ανάγκη θέσπισης υγειονομικών όρων και προϋποθέσεων για την ίδρυση και λειτουργία των σχολικών κυλικείων που να είναι σύμφωνοι  με την ισχύουσα εθνική και κοινοτική νομοθεσία,  καθώς και η ανάγκη εκσυγχρονισμού του καταλόγου των επιτρεπόμενων προς πώληση προϊόντων, σύμφωνα με τα πρόσφατα επιστημονικά δεδομένα για την πρόληψη της παιδικής παχυσαρκίας και γενικότερα των χρόνιων νοσημάτων  που συνδέονται με τη διατροφή.

Τα παιδιά , οι Δάσκαλοι και Ο Διευθυντής του σχολείου μας σας εύχονται Καλό Καλοκαίρι !