ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΣΩΜΑ

Το θέμα με την διατροφή μας έδωσε την ευκαιρία να μιλήσουμε για το σώμα.

Αποτυπώσαμε  το περίγραμμα του σώματος ενός παιδιού σε χαρτί του μέτρου και ονομάσαμε τα εξωτερικά μέλη αρχικά, στην συνέχεια τα εσωτερικά μέλη και μετά τον σκελετό. Τα εξωτερικά χαρακτηριστικά του σώματος τα γράψαμε σε καρτελίτσες και παίξαμε παιχνίδια αντιστοίχισης. Τα εσωτερικά τα εκτυπώσαμε από τον υπολογιστή σε πραγματικό μέγεθος και τα παιδιά προσπάθησαν να τα τοποθετήσουν στην σωστή τους θέση πάνω στο ανθρώπινο σώμα. Για τον σκελετό  φτιάξαμε με άσπρο χαρτί Α4  κάποια από τα οστά και τα τοποθετήσαμε στο αρχικό περίγραμμα.IMG_20161206_123507 IMG_20161207_102723 IMG_20161207_101348 IMG_20161208_105359 IMG_20161207_112821

Βρήκαμε αινίγματα για το σώμα, κάναμε διάφορα φύλλα εργασίας αλλά αυτό που κέντρισε περισσότερο το ενδιαφέρον των παιδιών ήταν η δημιουργία της γωνιάς :”ιατρείο” και μάλιστα του παιδιάτρου.

Έπειτα ασχοληθήκαμε με την στοματική υγιεινή. Μάθαμε για τα δοντάκια και κατασκευάσαμε μια πολύ ωραία μακέτα από πλαστελίνη.DSCN0352DSCN0367Τα παιδιά έφεραν την δική τους οδοντόβουρτσα απ’ το σπίτι για να μάθουμε πώς πρέπει να πλένουμε τα δοντάκια. Παίξαμε και παιχνίδια με ζάρι. Τέλος μάθαμε το γραμματάκι  του δοντιού Δ,δ.


DSCN0383

 

Τέλος, ασχοληθήκαμε με τις 5 αισθήσεις του ανθρώπου. Είδαμε, ακούσαμε, μυρίσαμε, γευτήκαμε και ψηλαφίσαμε διάφορα πράγματα μέσα από παιχνίδια που προσαρμόσαμε στο θέμα μας,όπως το χαλασμένο τηλέφωνο και το να μαντέψουν με την βοήθεια της αφής  τι υπάρχει μέσα στο σακούλι. Επίσης μιλήσαμε για την απουσία κάποιων από τις αισθήσεις αυτές στον άνθρωπο. Πώς ονομάζεται κάποιος που του λείπει μια αίσθηση όπως π.χ. η όραση, πώς είναι ο τρόπος ζωής του και πώς επικοινωνεί με τους άλλους. Τα παιδιά γνώρισαν τους τυφλούς και τους κωφούς μέσα από δραματοποιήσεις που κάναμε.οσμήIMG_20170213_123857_1IMG_20170303_114459_1