Μήνυμα της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκης Κεραμέως για τη νέα σχολική χρονιά 2022-2023

Αγαπητές μαθήτριες και αγαπητοί μας μαθητές,
Αγαπητοί και αγαπητές εκπαιδευτικοί,

Η φετινή σχολική χρονιά ξεκινά γεμάτη αισιοδοξία, με δημιουργική διάθεση και με στόχο ένα ποιοτικό, συμπεριληπτικό, σύγχρονο, καινοτόμο σχολείο.

Το σχολείο και φέτος θα έχει σημαντικές καινοτομίες, όλες σχεδιασμένες για να εξασφαλίσουν περισσότερα και καλύτερα εφόδια για τα παιδιά μας, ένα πιο σταθερό και με δυνατότητες εξέλιξης εργασιακό περιβάλλον για τους εκπαιδευτικούς και τα στελέχη μας, ένα αναβαθμισμένο εκπαιδευτικό σύστημα για όλους.

Οι μαθητές μας θα έχετε την ευκαιρία να συμμετάσχετε σε καινοτόμα προγράμματα, όπως το νέο ολοήμερο σχολείο, οι εκπαιδευτικοί όμιλοι με αντικείμενα και δράσεις δημιουργικής απασχόλησης και έκφρασης, καθώς και σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία όπως διαδραστικούς πίνακες και σετ ρομποτικής, που θα εγκατασταθούν σταδιακά στα σχολεία όλης της χώρας κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.
Το σχολικό περιβάλλον γίνεται ακόμη πιο συνεργατικό, με τον Παιδαγωγικό Σύμβουλο-Μέντορα, που θα υποστηρίζει και θα ενθαρρύνει κάθε νέο εκπαιδευτικό, και τον Ενδοσχολικό Συντονιστή, που θα συντονίζει το εκπαιδευτικό έργο της σχολικής μονάδας και θα συνεπικουρεί το έργο του διευθυντή, με την καλύτερη δυνατή στελέχωση, με τους νέους μόνιμους διορισμούς, οι οποίοι αγγίζουν συνολικά τους 25.000 τα τελευταία δύο χρόνια.
Το σχολικό περιβάλλον γίνεται και πιο ασφαλές και υποστηρικτικό, με το πρόγραμμα ΦΙΛΙΑ για πρόληψη, εκπαιδευτική προσέγγιση, αντιμετώπιση και προστασία παιδιών και εφήβων από κάθε μορφή βίας και σχολικού εκφοβισμού.
Η φετινή χρονιά είναι οργανωμένη νωρίτερα από ποτέ, αφού ήδη είναι γνωστές οι ημερομηνίες-ορόσημα, όπως η λήξη των τριμήνων/τετραμήνων και του διδακτικού έτους και το πρόγραμμα των πανελλαδικών εξετάσεων, για τον καλύτερο προγραμματισμό όλων.

Αγαπητά μας παιδιά,

Απευθύνομαι ιδιαίτερα σε εσάς, με την ευχή να αξιοποιήσετε όλα τα εργαλεία που έχετε στη διάθεσή σας, αλλά κυρίως τη φαντασία σας, τις ικανότητές σας, τα ταλέντα και τις κλίσεις σας, ώστε να εμπνευστείτε, να δημιουργήσετε, να χαρείτε τη σχολική χρονιά, να διδαχθείτε αλλά και να διδάξετε, αφού κι εμείς οι μεγαλύτεροι μαθαίνουμε διαρκώς από εσάς και μας κάνετε υπερήφανους.

Εύχομαι καλή σχολική χρονιά σε όλες και όλους, με υγεία, πρόοδο και κάθε επιτυχία στους υψηλούς στόχους σας!

Νίκη Κεραμέως

ΑΠΟΥΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ

Αγαπητοί γονείς,

Η φοίτηση των μαθητών στο Νηπιαγωγείο είναι υποχρεωτική και διετής (προνήπια-νήπια) (παρ. 3 του άρθρου 33 του Νόμου 4521/2018). Η ελλιπής φοίτηση υπονομεύει το εκπαιδευτικό έργο και δυσχεραίνει την πρόοδο των μαθητών. Για το λόγο αυτό οι μαθητές απουσιάζουν μόνο αν συντρέχει σοβαρός λόγος (π.χ. ασθένεια).

Σε περίπτωση απουσίας μαθητή, οι γονείς οφείλουν να ενημερώνουν έγκαιρα το Σχολείο (είτε τηλεφωνικά είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου). Σε περίπτωση μακρόχρονης ή επαναλαμβανόμενης απουσίας μαθητή, ακολουθούνται όσα προβλέπονται στο ΠΔ 79/2017 (ΦΕΚ 109 Α) (άρθρο 13, παρ. 2, 3, 4). Ειδικότερα, όταν ένας μαθητής απουσιάζει συστηματικά και αδικαιολόγητα από το σχολείο, ο εκπαιδευτικός της τάξης επικοινωνεί άμεσα με τους γονείς/κηδεμόνες και ενημερώνει την Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου. Εφόσον δεν επιλύεται το πρόβλημα, αναζητείται ο μαθητής και η οικογένειά του μέσω της αστυνομικής και της δημοτικής αρχής, καθώς και της αρμόδιας κοινωνικής υπηρεσίας.

Με βάση τις προβλέψεις της παρ. 5, του άρθρου 13 του ΠΔ 79/2017 (ΦΕΚ Α 109), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με την παρ. 1 ε), του άρθρου 204, του Νόμου 4610 (ΦΕΚ Α 70/07-05-2019), αν οι απουσίες του μαθητή του Νηπιαγωγείου υπερβαίνουν τις εκατό (100) ανά διδακτικό έτος, η βεβαίωση φοίτησης για την εγγραφή στην Α΄ Δημοτικού χορηγείται με απόφαση του συλλόγου διδασκόντων, που εκδίδεται ύστερα από σύμφωνη γνώμη του Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου Νηπιαγωγών. Σε αντίθετη περίπτωση, ο μαθητής επαναλαμβάνει τη φοίτηση στο Νηπιαγωγείο. Ένας μαθητής/τρια που απουσιάζει μία μέρα παίρνει μια απουσία.

Ειδικά για το ολοήμερο τμήμα, σε περίπτωση που ο μαθητής συμπληρώσει περισσότερες από 15 συνεχόμενες απουσίες σε ένα μήνα, οι οποίες δε δικαιολογούνται από ιατρική γνωμάτευση, η φοίτησή του στο ολοήμερο πρόγραμμα διακόπτεται (Εγκύκλιος με αριθμ. πρωτ Φ.7/74054/Δ1/15-6-2020 ).

Με εκτίμηση,

Η Διεύθυνση και

το διδακτικό προσωπικό του Νηπιαγωγείου

ΑΓΙΑΣΜΟΣ

 

kali xronia 2 700x375

Αγαπητοί γονείς,

Σας ενημερώνουμε ότι τη Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2022 οι μαθητές θα πρέπει να προσέλθουν στις 09:00 στο Νηπιαγωγείο για τον καθιερωμένο Aγιασμό. Στη συνέχεια θα εισέλθουν στα τμήματα όπου θα γίνει και η πρώτη μας γνωριμία. Με το πέρας του Aγιασμού τα παιδιά θα αποχωρήσουν με τη συνοδεία των κηδεμόνων. Η αποχώρηση θα γίνει στις 10:30. Επιπλέον, θα ενημερωθείτε σε ποιο τμήμα ανήκει κάθε παιδί και ποια εκπαιδευτικό εκπαιδευτικούς έχει από τις λίστες που θα αναρτηθούν στις δύο εισόδους του Νηπιαγωγείου (είσοδοι ολοήμερου και κλασσικού τμήματος).

Όσον αφορά για το τμήμα του Παραρτήματος, ο Αγιασμός θα πραγματοποιηθεί στον αύλειο χώρο του 2ου Δημοτικού Ζακύνθου στις 09:00.

Από τις 13/09/2022 το νηπιαγωγείο θα λειτουργήσει κανονικά. Για τα παιδάκια που τυχόν έχουν πρόβλημα προσαρμογής, θα υπάρξει περίοδος προσαρμογής δύο εβδομάδων, για την οποία θα ενημερωθείτε από τους εκπαιδευτικούς των τμημάτων.

Ευχόμαστε μια καλή, όμορφη και δημιουργική χρονιά!

Θερμή παράκληση να ενημερώνεστε από την ιστοσελίδα https://blogs.sch.gr/2nipzaky/ για οτιδήποτε αφορά το Νηπιαγωγείο.

Η Διεύθυνση και

το διδακτικό προσωπικό του Νηπιαγωγείου

Άρθρο καλωσορίσματος

Καλώς ορίσατε στο ιστολόγιο του 2ου Νηπιαγωγείου Ζακύνθου!!! Μέσω του συγκεκριμένου ιστολογίου θα προσπαθήσουμε να σας ενημερώνουμε για ό,τι αφορά το Νηπιαγωγείο μας. Στο ιστολόγιο μας μπορείτε να βρείτε πληροφορίες για το σχολείο και τις δράσεις του. Διαθέσιμες θα είναι και οι ανακοινώσεις του σχολείου, καθώς και φωτογραφικό υλικό από εκδηλώσεις των μαθητών. Ένας από τους βασικούς στόχους του ιστολογίου είναι και η επικοινωνία με τους γονείς. Επομένως, μπορείτε να μας στέλνετε τις ιδέες σας και τις απόψεις σας επιδιώκοντας τη στήριξη και την κάλυψη των αναγκών των μαθητών μας.