Let’s do it Greece Κυριακή 7 Απριλίου 2019

Aγαπημένη μας Οικογένεια,
Με μεγάλη χαρά μοιραζόμαστε μαζί σας το τηλεοπτικό σποτ για το Let’s do it Greece 2019.
Ένα βιντεάκι που δείχνει ότι στις 7 Απριλίου, όσα χιλιόμετρα κι αν μας χωρίζουν, όλοι θα ξυπνήσουμε για τον ίδιο σκοπό!
Πάμε να βάλουμε τα δυνατά μας για να φτάσει το κοινό μας κάλεσμα σε όλη την Ελλάδα;
Συνεχίζουμε μαζί για τις 7 Απριλίου!


Με φιλικούς, εθελοντικούς χαιρετισμούς,
Η Οργανωτική Ομάδα Εθελοντών
της Πανελλαδικής Εκστρατείας «Let’s do it Greece»

https://Δείτε το εδώ:www.youtube.com/watch?v=JxmIuBgmdek&feature=youtu.be

Δημοσιεύθηκε στη Lets do it Greece | Σχολιάστε

Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2019 Κοπή Βασιλόπιτας

Σήμερα Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2019 έγινε κοπή της  νόστιμης και γλυκιάς βασιλόπιτας,που  έφτιαξε με πολύ αγάπη η συνάδελφος κα Γιώτα για να είναι γλυκιά  η χρονιά που μόλις ανέτειλε.

Καλή Χρονιά!!!!!!!

Δημοσιεύθηκε στη ΚΟΠΗ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ | Σχολιάστε

Άγιος Βασίλης έρχεται….

Δημοσιεύθηκε στη επισκέψεις στο σχολείο μας | Σχολιάστε

Χριστουγεννιάτικες κατασκευές 2018

Οι καρτούλες μας                                                                                                                                                                                                                                                                  

 

 

 

Τα ημερολόγιά μας. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στις μανούλες που βοήθησαν να κατασκευαστούν.                                                                                                                                      
 Καρτούλες που στείλαμε                                                                                                      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Τα γούρια μας 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Η πρόσκλησή μας για τη γιορτή των Χριστουγέννων                

 

 

 

Το δέντρο των ευχών

Δημοσιεύθηκε στη ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Χριστουγεννιάτικες κατασκευές 2018

Εδώ Πολυτεχνείο 2018

Δημοσιεύθηκε στη ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εδώ Πολυτεχνείο 2018

Τα παρουσιολόγια της τάξης μας 2018-19

Δημοσιεύθηκε στη παρουσιολόγια νηπίων | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Τα παρουσιολόγια της τάξης μας 2018-19

Παραμυθοσαλάτα τμήμα 2

Δημοσιεύθηκε στη ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παραμυθοσαλάτα τμήμα 2

Παραμυθοσαλάτα τμήμα 1

Δυο όμορφα παραμύθια δημιούργησαν τα παιδιά με τις δασκάλες τους


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Συνεχίζεται …….Η παραμυθοσαλάτα από το δεύτερο τμήμα

Δημοσιεύθηκε στη ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παραμυθοσαλάτα τμήμα 1

Πασχαλινές κατασκευές 2018

Κατασκευές για μικρούς και μεγάλους ………………………

Δημοσιεύθηκε στη ΠΑΣΧΑ | Σχολιάστε

Προγραμματισμός εκπαιδευτικού έργου 2018-19

 

 

Στη Στυλίδα σήμερα, ημέρα Δευτέρα 10  Σεπτεμβρίου 2018 και ώρα  10.30 στο γραφείο του 2ου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου Στυλίδας  ο Σύλλογος Διδασκόντων αποφάσισε τον ετήσιο  προγραμματισμό εκπαιδευτικού έργου για το σχολικό έτος 2018 – 2019 ως εξής :

Αφού έλαβε υπόψη το ισχύον  Αναλυτικό Πρόγραμμα του Υπουργείου Παιδείας, το χρόνο ημερολογιακά ( παγκόσμιες ημέρες, εθνικές επετείους, θρησκευτικές εορτές, την υλικοτεχνική υποδομή της σχολικής μονάδας, τα χαρακτηριστικά των νηπίων της τάξης ( μαθησιακές ανάγκες, ενδιαφέροντα των παιδιών ), το  φυσικό   και  κοινωνικό    περιβάλλον, τη  συνεργασία  με  φορείς και θεσμούς   (Σχολική  Σύμβουλο,  με  τον  υπεύθυνο  εκπαιδευτικό  σχολικών  δραστηριοτήτων  , την ευρύτερη τοπική κοινωνία και τη συνεργασία με γονείς, τοπικές Υπηρεσίες), προγραμματίζει και επιλέγει για κάθε μήνα τα Θέματα που θα αποτελέσουν τη βάση για την ενασχόληση των παιδιών του Νηπιαγωγείου, με δραστηριότητες από διαφορετικά γνωστικά αντικείμενα.

Κατά τον Εβδομαδιαίο και Ημερήσιο προγραμματισμό οι δραστηριότητες που θα προκύψουν κατά τη Θεματική προσέγγιση θα (συνδι)οργανώνονται  με την Νηπιαγωγό και τα παιδιά και οι εργασίες, δημιουργίες, κατασκευές θα πραγματοποιούνται είτε από το σύνολο των μαθητών είτε από μικρές ομάδες εργασίας είτε θα είναι εξατομικευμένες ( φύλλα εργασίας, εικαστικές δημιουργίες ).

Οι τεχνικές που προτίθενται να χρησιμοποιηθούν για τη διερεύνηση των θεμάτων, θα είναι στηριγμένες στην  ενεργητική βιωματική συμμετοχή των μαθητών μέσω της διαθεματικής προσέγγισης, στην  ενθάρρυνση  της    μαθητικής  πρωτοβουλίας,  στη   καλλιέργεια   της  κριτικής   σκέψης  και  στο  καταιγισμό  ιδεών, ώστε  να  ικανοποιούνται  οι   στόχοι  του  Αναλυτικού  Προγράμματος.

Τα θέματα με τα οποία θα ενασχοληθούμε είναι τα εξής:

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ

11/9/18 έως 21/9/18:Tο πρώτο μου σχολείο είναι το νηπιαγωγείο,εβδομάδα προσαρμογής,κανόνες συμπεριφοράς και ασφάλειας. Εξοικείωση  με τους χώρους της τάξης και του σχολείου(γωνιές, τουαλέτα ,αυλή, παιδική χαρά)και τον τρόπο λειτουργίας.

24/9/18 έως 28/9/18:Γνωρίζω υλικά (μαρκαδόροι,κόλλες,πλαστελίνη,κλπ), γνωρίζω  παιχνίδια,τον τρόπο χρήσης ,την τακτοποίηση των υλικών και των παιχνιδιών. Επαφή με τους πίνακες αναφοράς και εισαγωγή στις «ρουτίνες» της τάξης (προσευχή, ημερολόγιο, παρουσιολόγιο, καιρός ,πλύσιμο χεριών. Ψυχοκινητικές δραστηριότητες για το γνωστικό σχήμα του σώματος. Διαλέγουμε τα  συρταράκια  μας, βάζουμε το όνομά μας σε ετικέτες, φτιάχνουμε ομάδες εργασίας. Πρώτη επαφή με το όνομά μας.

ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ

1/10/18 έως 5/10/18:Φθινοπωρινές εικόνες(καιρός , εργασίες) Παίζουμε με τα χρώματα του φθινοπώρου, αναμίξεις. Ημέρα τρίτης ηλικίας

  • Ελιά
  • 8/10/18 έως 12/10/18: Μαθαίνω το όνομά μου(γραφή-κατασκευές – αναγνώριση), Μήνας Οκτώβρης(παροιμίες, γιορτές, ημερολόγιο).
  • Ημέρα αθλητισμού.
  • Ημέρα αντισεισμικής προστασίας

15/10/18 έως 19/10/18: Φθινοπωρινά φρούτα και γεύσεις,. Φρούτα και χρώματα. Καρποί (κάστανα).

22/10/18 έως 25/10/18: Εθνική γιορτή – Μιλάμε για την ΕΙΡΗΝΗ

29/10/18 έως 2/11/18:   Αποταμίευση-Νέος μήνας (Ημερολόγιο -Παροιμίες)

ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ

5/11/18 έως 9/11/18: Ο ευατός μου -Το σώμα μου (συνέχεια)-οικογένεια

12/11/18 έως 15/11/18:17 Νοέμβρη –Πολυτεχνείο-εκλογές- έννοια της Δημοκρατίας.

19/11/18 έως 23/11/18: Ελευθερία-ευγένεια /αγένεια

26/11/18 έως  30/11/18:  Αισθήσεις-όργανα αισθήσεων.

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ

3/12/18 έως 7/12/18:   Με αφορμή μια κάρτα. Εικόνες –Σύμβολα   Χριστουγέννων

10/12/18 έως 14/12/18:Το δώρο του Χριστού, η ΑΓΑΠΗ. Ετοιμασία για τη Χριστουγεννιάτικη γιορτή.

17/12/18 έως 21/12/18: Σκηνικά και πρόβες για τη γιορτή-Προσκλήσεις-Κατασκευές.

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ

8/1/19 έως 11/1/19 νέος χρόνος μήνες χειμώνα.

14/1/19 έως 18/1/19:Χρόνος είναι και κυλάει

21/1/18 έως 25/1/19: Χειμώνας –μήνες-ενδυμασία- μέσα θέρμανσης ζώα των πάγων-κρύες χώρες

28/1/19 έως 1/2/19 :χιόνι –χιονάνθρωπος –κύκλος νερού

  • Τρεις Ιεράρχες.

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ

4/2/19 έως 8/2/19: Φρούτα και καρποί του χειμώνα (αμυγδαλιά)

11/2/19 έως 15/2/19: Ζώα και μύθοι του Αισώπου-Παραμύθια με ζώα.

18/2/19 έως 22/2/19: Ζώα υπό εξαφάνιση-Δεινόσαυροι. Συνεργασία με τον Εθνικό Δρυμό Οίτης.

25/2/19 έως 28/2/19:  (συνέχεια)

ΜΑΡΤΙΟΣ

1/3/19 έως 8/3/19: Το τραγούδι του Καρναβαλιού –Καθαρή Δευτέρα

12/3/19 έως 15/3/19: Άνοιξη- αποδημητικά πουλιά

18/3/19 έως 21/3/19: 25η Μαρτίου- Ευαγγελισμός της Θεοτόκου

26/3/19 έως 29/3/19: Η Ελλάδα του Μάρτη(γεωγραφία-βουνά-ποτάμια-λίμνες-νησιά –θάλασσες)

 

ΑΠΡΙΛΙΟΣ

1/4/19 έως 5/4/19:Πρωταπριλιάτικα ψέματα -Γιορτή βιβλίου

8/4/19 έως 12/4/19:Μεταφορικά μέσα(Επίσκεψη στο Πάρκο κυκλοφοριακής Αγωγής )

15/4/19 έως 19/4/19:Πάσχα. Η ζωή του Χριστού. – Επίσκεψη στην εκκλησία.

ΜΑΙΟΣ

6/5/19 έως 10/5/19: Η γιορτή της μητέραςΜια εβδομάδα  αφιερωμένη στη μαμά. Φιλοξενία μαμάδων στην τάξη, δραστηριότητες και κατασκευές.

13/5/19 έως 17/5/19:Φρούτα-λαχανικά -λουλούδια

20/5/19 έως 24/5/19:Στο βυθό της θάλασσας –ζώα-κοχύλια-δελφίνια-Το αλάτι και η χρησιμότητά του.

27/5/19 έως  31/5/19:Προστατεύω τον κόσμο μου. Μαλιακός Κόλπος.Συνεργασία με το κέντρο Περιβαλλοντικής Στυλίδας.

ΙΟΥΝΙΟΣ

3/6/19 έως 7/6/19:Έρχεται το καλοκαίρι

10/6/19 έως  14/6/19:Του χρόνου πάω στο δημοτικό.

Το ολοήμερο προαιρετικό τμήμα θα ακολουθήσει ένα παράλληλο πρόγραμμα με το πρωινό.

Θα περιλαμβάνει τα παρακάτω:

1.Με γραμμές και φαντασία

2.Ζωγραφίζω με διάφορες τεχνικές

3.Ζωγραφίζουμε αινίγματα,παροιμίες,ποιήματα

4.Ζωγραφίζουμε παραμύθια,μύθους,πίνακες ζωγραφικής

5.Μαθηματικά με φαντασία

6.Διασκεδάζω με γραμμές και  γράμματα

 

Εκπαιδευτικές, παιδαγωγικές, κοινωνικές, πολιτιστικές δράσεις

του ετήσιου προγραμματισμού σχ.έτους 2018-19

  • Συνεργασία με το ΚΠΕ Στυλίδας
  • Συνεργασία με τον Φορέα Διαχείρισης Οίτης
  • Συνεργασία και επισκέψεις από επιστήμονες, καλλιτέχνες,επαγγελματίες
  • Συγκεντρώνουμε καπάκια για αγορά αναπηρικού αμαξιδίου
  • Συνεργασία με γονείς
  • Γιορτές(28η Οκτωβρίου,Χριστούγεννα,25η Μαρτίου, Καλοκαίρι)
  • Παρακολούθηση κουκλοθεάτρου
  • Δανειστική βιβλιοθήκη κάθε Παρασκευή
  • Διδακτικές επισκέψεις
  • Καθαρίζουμε ακτές
  • Διδακτική επίσκεψη στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής
  • Τακτικός εκκλησιασμός –επίσκεψη στην εκκλησία και παρατήρηση τοιχογραφιών
  • Συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς και τα παιδιά του Δημοτικού

 

Ο ετήσιος διδακτικός προγραμματισμός είναι αναγκαίος ωστόσο δεν είναι εφικτή η πιστή εφαρμογή του γιατί στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς θα κλιθούμε να αξιοποιήσουμε ιδέες των παιδιών και να υλοποιήσουμε αντίστοιχα σχέδια εργασίας σύμφωνα με τα ενδιαφέροντα των παιδιών.

Η οργάνωση δραστηριοτήτων συνδέεται με όλα τα γνωστικά αντικείμενα –μαθησιακές περιοχές ώστε να υπάρχει κοινωνική, συναισθηματική , γνωστική ανάπτυξη των νηπίων. Οι μέθοδοι υλοποίησης του παραπάνω προγραμματισμού είναι σύμφωνοι

με τις αρχές και τους στόχους του Δ.Ε.Π.Π.Σ  και του Π.Σ για το Νηπιαγωγείο.

 

 

 

Δημοσιεύθηκε στη ΠΡΟΓΡΑΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ | Σχολιάστε