ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ

Παλιοί και νέοι τίτλοι βιβλίων ελέγχθηκαν, επισκευάστηκαν, καταχωρήθηκαν ηλεκτρονικά και κατόπιν ταξινομήθηκαν με βάση το περιεχόμενο και τη θεματολογία τους.

3

4

7

Παράλληλα, δεχθήκαμε δωρεά νέων επίπλων αποθήκευσης και βιβλιοθήκες ώστε να απομακρυνθούν τα παλαιότερα, τα οποία είχαν φθορές κι ήταν επικίνδυνα.

6

8

Εμπλουτισμός της βιβλιοθήκης μας με νέους τίτλους

Τη φετινή σχολική χρονιά το νηπιαγωγείο μας ανέλαβε να υλοποιήσει ένα σχέδιο δράσης σχετικά με την αναβάθμιση της σχολικής βιβλιοθήκης.

στην προσπάθειά μας αυτή είχαμε σύμμαχο το Σύλλογο γονέων και Κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου Πευκοχωρίου, ο οποίος μας βοήθησε στην εύρεση χορηγίας για την αγορά καινούριων βιβλίων.

Έτσι, προστέθηκαν 40 νέοι τίτλοι στην υπάρχουσα συλλογή μας.

1

2

Ευχαριστούμε θερμά τον κύριο Ζαντίδη και την ΒΕΡΟΗ Α.Ε. ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ, ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ με έδρα το Πευκοχώρι για τη δωρεά του.
Ευχόμαστε να είναι καλά να συνεχίσει να παρέχει σε μικρούς μαθητές νέα εφόδια και νέες ευκαιρίες για μάθηση και δημιουργικότητα

Εγγραφές Νηπίων για το σχολικό έτος 2023-2024

λήψης

Για το σχολικό έτος 2023-2024 οι εγγραφές στο Νηπιαγωγείο θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2023.

 

  • Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
  • Εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2023-24, μαθητές γεννημένοι το 2018 και το 2019.   

 

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ:

 

ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου ο γονέας/ κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:

Είσοδος στη σελίδα της  εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του. Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:
α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/ρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.
δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,
ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και
στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

 

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ, ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ Η ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΤΟΥ ΕΤΕΡΟΥ ΓΟΝΕΑ ΜΕ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ.

 

ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΤΕΙ:

  • Αίτηση εγγραφής  ΑΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ το Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα (13:00 -16:00) ή στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου (13:00 – 17:30) ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής.
  • Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, (Α.Δ.Υ.Μ.), συμπληρωμένο από τον γιατρό του παιδιού
  • Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου,  από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α ́ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α ́ 25).
  • Υπεύθυνη δήλωση συναίνεσης του ετέρου γονέα
  • Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/ρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας εάν φοιτά σε αυτή άλλο τέκνο
  • Πιστοποιητικό γέννησης του/της μαθητή/τριας, επίσημα μεταφρασμένο (μόνο για τους αλλοδαπούς μαθητές).
  • Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

 

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο. Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ντρια ή Προϊστάμενος/νη του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζει ο γονέας/κηδεμόνας.

 

Τα Προνήπια που κατά το Σχολ. Έτος 2023-2024 θα φοιτήσουν ως νήπια εγγράφονται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109). Ενημερώστε τη Σχ. Μονάδα σε περίπτωση επιθυμίας εγγραφής ή διαγραφής από το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.

 

Για απορίες και προβλήματα που έχουν να κάνουν με την χρήση του συστήματος και το θεσμικό πλαίσιο των εγγραφών, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας!

Τι είναι τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων

Τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων αποτελούν καινοτόμο διδακτική και εκπαιδευτική δράση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής -ΙΕΠ η οποία συνίσταται στην προσθήκη νέων θεματικών κύκλων στο Νηπιαγωγείο αλλά και στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα του Δημοτικού και του Γυμνασίου  αξιοποιώντας μεθόδους διερευνητικής – ανακαλυπτικής μάθησης.  Μετά την εφαρμογή της πιλοτικής δράσης κατά το  σχολικό έτος 2020-2021,  εισήχθησαν επίσημα στο ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου.

Στόχος τους είναι η ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στους μαθητές και στις μαθήτριες, σε συνδυασμό με τη διαμόρφωση ενός σύγχρονου πλαισίου προγράμματος με δομή Ανοικτών, Ζωντανών Προγραμμάτων Σπουδών και Διαδικασιών. Τα εργαστήρια δεξιοτήτων απευθύνονται στη γενική κουλτούρα του ατόμου και της σχολικής κοινότητας και επεξεργάζονται τα θέματα της ίδιας της ζωής.

Η βάση τους είναι υπερεπιστημονική και ολιστική και η προσέγγισή τους υπερ-επιστημονική

Οι Θεματικοί Κύκλοι που θα αξιοποιηθούν προκύπτουν από τους Παγκόσμιους Δείκτες Αειφόρου Ανάπτυξης:

  • Ζω καλύτερα – Ευ Ζην
  • Φροντίζω το Περιβάλλον
  • Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη
  • Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία

Κύκλοι Δεξιοτήτων που επιδιώκεται να αναπτυχθούν  μέσα από τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων:

Α) Κύκλος των δεξιοτήτων μάθησης  Κριτική σκέψη– Επικοινωνία– Συνεργασία– Δημιουργικότητα-4Cs
Β) Κύκλος των δεξιοτήτων ζωής  Αυτομέριμνα– Κοινωνικές Δεξιότητες– Πολιτειότητα– Ενσυναίσθηση και ευαισθησία Προσαρμοστικότητα– Ανθεκτικότητα– Υπευθυνότητα– Πρωτοβουλία– Οργανωτική ικανότητα– Προγραμματισμός– Παραγωγικότητα
Γ) Κύκλος των δεξιοτήτων της τεχνολογίας και της Επιστήμης:  Δεξιότητες Μοντελισμού και προσομοίωσης Πληροφορικός και  Ψηφιακός γραμματισμός Ασφαλής πλοήγηση στο διαδίκτυο
Δ) Κύκλος των δεξιοτήτων του νου  Στρατηγική σκέψη– Επίλυση προβλημάτων Μελέτη περιπτώσεων (case studies)  Κατασκευές– Πλάγια σκέψη

Εφαρμογή του Προγράμματος:

Η εκπόνηση του σχεδίου δράσης του σχολείου στα εργαστήρια δεξιοτήτων περιλαμβάνει την υλοποίηση προγραμμάτων και από τους τέσσερις (4) Θεματικούς Κύκλους  διάρκειας 5- 7 εβδομάδων ο καθένας Κάθε ενότητα θα ολοκληρώνεται σε  5 ως 7 εργαστήρια και κάθε εργαστήριο θα πραγματοποιείται σε 2 ως 3 διδακτικές ώρες.

Ένταξη των εργαστηρίων στο καθημερινό Ωρολόγιο Πρόγραμμα:

Τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων εντάσσονται στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα της τάξης και υλοποιούνται κατά την πρωινή λειτουργία στις Οργανωμένες Δραστηριότητες και διερευνήσεις με βάση το Αναλυτικό Πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου

Φέτος ο Σύλλογος διδασκόντων αποφάσισε κι επέλεξε τα παρακάτω ανά θεματικό κύκλο προγράμματα από την βιβλιοθήκη του ΙΕΠ:

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ : Νηπίων Παιδεία, το πρώτο βήμα για τη Δημοκρατία
ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ -ΕΥ ΖΗΝ: Γνωριμία με το ανθρώπινο σώμα
ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ: STE(A)Μ και η Γη Γυρίζει…
ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ: Υπεύθυνα παιδιά- Υπερασπιστές των Ζώων

Ισχύον πρωτόκολλο 2022-23 με τα μέτρα για τον κορονοϊό

ΘΕΜΑ: Οδηγίες για την έναρξη λειτουργίας των σχολικών μονάδων Π/θμιας και Δ/θμιας
Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Σχ.: 1. Η υπ. αρ. Δ1α/Γ.Π.οικ.50908/07-09-2022 Κ.Υ.Α. (Β΄4695)
2. Η υπό στοιχεία 1614/Υ1/08-01-2020 Απόφαση της Υπουργού και των Υφυπουργών Παιδείας
και Θρησκευμάτων (Β΄ 8)
Ενόψει της λειτουργίας των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και
Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2022-23 σας γνωρίζουμε τα κάτωθι:

• Χρήση Μάσκας
1. Η χρήση προστατευτικής μάσκας (απλής χειρουργικής ή υφασμάτινης με κατάλληλες προδιαγραφές)
είναι προαιρετική για τους/τις μαθητές/τριες σε όλες τις τάξεις, τους εκπαιδευτικούς και το λοιπό
προσωπικό, καθώς και για τους επισκέπτες των σχολικών μονάδων.
2. Κατά τη διαδικασία υποστήριξης από εκπαιδευτικό παράλληλης στήριξης, Ειδικό Βοηθητικό
Προσωπικό (ΕΒΠ) ή Σχολικό Νοσηλευτή, καθώς και στις σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής και
εκπαίδευσης και στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης
(ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.), συστήνεται η διαφανής ολοπρόσωπη προστατευτική προσωπίδα ή ειδική υφασμάτινη
μάσκα με διαφανές πρόσθιο τμήμα στο μέρος του στόματος για τους μαθητές ή το προσωπικό, για τις
περιπτώσεις όπου η χειλεοανάγνωση αποτελεί μέσο εκπαίδευσης και επικοινωνίας. Οι συνοδοί
μαθητών/τριών στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης
(ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) συστήνεται να φέρουν προστατευτική μάσκα.
• Υποχρέωση διενέργειας εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου (rapid test ή PCR test) των μη
εμβολιασμένων και μη νοσήσαντων εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π. και διαχείριση
περιστατικών κορωνοϊού COVID-19

Α. Υποχρέωση διενέργειας εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου (rapid test ή PCR test) των μη
εμβολιασμένων και μη νοσήσαντων εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π.
1. Οι εκπαιδευτικοί, τα μέλη Ε.Ε.Π.- Ε.Β.Π., καθώς και το διοικητικό και λοιπό προσωπικό, οι οποίοι
είναι πλήρως εμβολιασμένοι ή νοσήσαντες υπό την έννοια των παραγράφων 2 και 3 αντιστοίχως του
άρθρου 9 της υπό στοιχεία Δ1α/Γ.Π.οικ. 43107/22.07.2022 (Β’3891) κοινής υπουργικής απόφασης,
όπως εκάστοτε ισχύει, και διαθέτουν Ψηφιακό Πιστοποιητικό COVID-19 της Ε.Ε. (EU Digital COVID
Certificate EUDCC) του Κανονισμού (ΕΕ) 2021/953 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου
της 14ης Ιουνίου 2021 και του άρθρου πρώτου της από 30.5.2021 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου
(Α΄ 87), που κυρώθηκε με το άρθρο 1 του ν. 4806/2021 (Α΄ 95) με πληροφορίες σχετικά με την
κατάσταση του φυσικού προσώπου-κατόχου του όσον αφορά στον εμβολιασμό ή στη νόσηση από τον
κορωνοϊό COVID-19, ή βεβαίωση εμβολιασμού της παρ. 5 του άρθρου 55 του ν. 4764/2020 (Α΄ 256) ή
ισοδύναμο πιστοποιητικό ή βεβαίωση τρίτης χώρας, εισέρχονται στις σχολικές μονάδες, στα Κέντρα
Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) και στα Κέντρα
Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (Κ.Ε.ΠΕ.Α.), όπου υπηρετούν με την επίδειξη του εν
λόγω πιστοποιητικού ή βεβαίωσης. Υπεύθυνος ελέγχου τήρησης της παραπάνω υποχρέωσης είναι ο/η
Διευθυντής/ντρια ή Προϊστάμενος/η της σχολικής μονάδας, του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. και του Κ.Ε.ΠΕ.Α.,
αντίστοιχα.
2. Οι εκπαιδευτικοί και τα μέλη Ε.Ε.Π- Ε.Β.Π., καθώς και το διοικητικό και λοιπό προσωπικό, οι οποίοι
δεν είναι πλήρως εμβολιασμένοι ή νοσήσαντες, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην παράγραφο 1,
υποβάλλονται υποχρεωτικά σε εργαστηριακό διαγνωστικό έλεγχο μία (1) φορά την εβδομάδα με τη
χρήση ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου κορωνοϊoύ COVID -19 (rapid-test) ή με τη μέθοδο μοριακού
ελέγχου (PCR) σε ιδιωτικά διαγνωστικά εργαστήρια, όπως ορίζονται στο Π.Δ. 84/2001 (Α’ 70), ή σε
ιδιωτικές κλινικές ή σε φαρμακεία ή σε ιδιώτη ιατρό, με δική τους δαπάνη, σύμφωνα με τα οριζόμενα
στις διατάξεις της παρ. 8 του άρθρου 111 του ν. 4821/2021 (Α΄ 134).
Ο παραπάνω υποχρεωτικός εργαστηριακός διαγνωστικός έλεγχος νόσησης διενεργείται μία (1) φορά
ανά σχολική εβδομάδα, πριν από την Τρίτη έως και σαράντα οκτώ (48) ώρες πριν από την προσέλευση
στη σχολική μονάδα, στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης
(ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) και στα Κέντρα Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (Κ.Ε.ΠΕ.Α.). Εάν ο
διαγνωστικός έλεγχος είναι αρνητικός, τότε εκδίδεται η ανωτέρω βεβαίωση αρνητικού εργαστηριακού
διαγνωστικού ελέγχου και ο/η εκπαιδευτικός ή μέλος ΕΕΠ-ΕΒΠ προσέρχεται στην υπηρεσία του για
παροχή διδακτικού ή υποστηρικτικού έργου, με την επίδειξη της εν λόγω βεβαίωσης. Εάν το
αποτέλεσμα του εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου είναι θετικό, ακολουθείται το πρωτόκολλο του
Ε.Ο.Δ.Υ.
3. Υπεύθυνος για τον έλεγχο προσκόμισης πιστοποιητικού εμβολιασμού/νόσησης ή της βεβαίωσης
αρνητικού εργαστηριακού ελέγχου ορίζεται ο/η Διευθυντής/ντρια ή Προϊστάμενος/η της σχολικής
μονάδας, ο/η Προϊστάμενος/η Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και
Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ), καθώς και ο/η Προϊστάμενος/η των Κέντρων Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον
και την Αειφορία (Κ.Ε.ΠΕ.Α.), αντίστοιχα.
4. Σε περίπτωση μη επίδειξης του πιστοποιητικού εμβολιασμού/νόσησης ή μη διενέργειας
εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου και επίδειξης της αντίστοιχης βεβαίωσης αρνητικού
εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου από τους εκπαιδευτικούς και τα μέλη Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π. δεν τους
επιτρέπεται η είσοδος στην υπηρεσία τους. Υπεύθυνος ελέγχου τήρησης της παραπάνω υποχρέωσης
είναι ο/η Διευθυντής/ντρια ή Προϊστάμενος/η της σχολικής μονάδας, ή ο/η Προϊστάμενος/η Κέντρων
Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ), καθώς και ο/η
Προϊστάμενος/η των Κέντρων Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (Κ.Ε.ΠΕ.Α.), ο/η
οποίος/α, εφόσον συντρέχει η περίπτωση του προηγούμενου εδαφίου, ενημερώνει εγγράφως, χωρίς
καθυστέρηση, τον/την αρμόδιο/α Διευθυντή/ντρια Εκπαίδευσης ή Περιφερειακό/ή Διευθυντή/ντρια
Εκπαίδευσης, προκειμένου να προβούν σε όλες τις προβλεπόμενες από το νόμο ενέργειες.
Συγκεκριμένα, οι εκπαιδευτικοί και μέλη Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π. υφίστανται, σύμφωνα με την παρ. 8 του άρθρου
111 του ν. 4821/2021 και τις εξής συνέπειες:
α. Στους μόνιμους εκπαιδευτικούς και τα μέλη Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π. επιβάλλεται κατά παρέκκλιση κάθε άλλης
γενικής και ειδικής διάταξης, το ειδικό διοικητικό μέτρο της αναστολής καθηκόντων για επιτακτικούς
λόγους προστασίας της δημόσιας υγείας, με απόφαση του/της Διευθυντή/ντριας Εκπαίδευσης. Κατά
τον χρόνο αναστολής καθηκόντων δεν καταβάλλονται αποδοχές και το εν λόγω χρονικό διάστημα δεν
λογίζεται ως χρόνος πραγματικής δημόσιας υπηρεσίας για κάθε νόμιμη συνέπεια. Εφόσον
προσκομίζεται πιστοποιητικό ή βεβαίωση εμβολιασμού, νόσησης ή αρνητικού εργαστηριακού
διαγνωστικού ελέγχου και κατά συνέπεια εκλείψει ο λόγος επιβολής του παραπάνω ειδικού
διοικητικού μέτρου της αναστολής καθηκόντων, αυτή αίρεται με όμοια απόφαση του/της
Διευθυντή/ντριας Εκπαίδευσης.
β. Στους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς ή μέλη Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π., όπως αυτοί ορίζονται στις
διατάξεις του άρθρου 63 του ν. 4589/2019 και 86 του ν. 4547/2018 αντίστοιχα, στην περίπτωση που
παραβαίνουν την υποχρέωση διενέργειας και επίδειξης βεβαίωσης αρνητικού εργαστηριακού
διαγνωστικού ελέγχου, το χρονικό διάστημα της μη παροχής εργασίας λόγω αδυναμίας εισόδου στη
σχολική μονάδα ανάγεται στη σφαίρα ευθύνης του εκπαιδευτικού ή μέλους Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π. και το
Ελληνικό Δημόσιο ως εργοδότης, όπως νόμιμα εκπροσωπείται από τον/την αρμόδιο/α Διευθυντή/ντρια
Εκπαίδευσης ή Περιφερειακό Διευθυντή/ντρια Εκπαίδευσης, υποχρεούται να μην κάνει δεκτή την εκ
μέρους τους παροχή εργασίας (διδακτικού και υποστηρικτικού έργου) και απαλλάσσεται για το χρονικό
διάστημα μη παροχής εργασίας από την υποχρέωση καταβολής αποδοχών. Το παραπάνω χρονικό
διάστημα μη παροχής εργασίας από τους εν λόγω εκπαιδευτικούς και μέλη Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π. δεν λογίζεται
ως ασφαλιστικός χρόνος για κάθε νόμιμη συνέπεια. Εφόσον, στη συνέχεια επιδεικνύεται πιστοποιητικό
ή βεβαίωση εμβολιασμού, νόσησης ή αρνητικού εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου και κατά
συνέπεια εκλείψει ο λόγος μη παροχής εργασίας από τους εκπαιδευτικούς ή μέλη Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π. κατά
τα παραπάνω οριζόμενα, το Ελληνικό Δημόσιο ως εργοδότης, όπως εκπροσωπείται από τον/την
Διευθυντή/ντρια Εκπαίδευσης ή Περιφερειακό Διευθυντή/ντρια Εκπαίδευσης, αποδέχεται εφεξής την
παροχή εργασίας και καταβάλλει τις ανάλογες αποδοχές.
5. Για το διοικητικό και λοιπό προσωπικό των δημόσιων και ιδιωτικών σχολικών μονάδων εφαρμόζεται
ό,τι κάθε φορά ισχύει στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, αντιστοίχως.

Β. Διαχείριση μεμονωμένων περιστατικών COVID-19
1. Διαχείριση μαθητή/μαθήτριας, εκπαιδευτικού και μέλους του προσωπικού με συμπτώματα
περιστατικών COVID-19
Εάν ένας/μία μαθητής/τρια εκδηλώσει συμπτώματα που μπορεί να εμφανιστούν σε παιδί με λοίμωξη
COVID-19, εκτός του χώρου του σχολείου, παραμένει στο σπίτι και ειδοποιείται η σχολική μονάδα με
ευθύνη των γονέων/κηδεμόνων. Εάν ο/η μαθητής/τρια βρίσκεται στη σχολική μονάδα, λαμβάνουν
χώρα εκ μέρους του Υπευθύνου COVID-19 της σχολικής μονάδας τα παρακάτω:
– Επικοινωνία με την οικογένεια για παραλαβή του/ της μαθητή/τριας.
– Απομόνωση του/της μαθητή/τριας σε προκαθορισμένο καλά αεριζόμενο χώρο, με επίβλεψη, μακριά
από τα υπόλοιπα παιδιά και εφαρμογή απλής χειρουργικής μάσκας.
– Εφαρμογή υγιεινής χεριών και αναπνευστικής υγιεινής από τον/την μαθητή/τρια και το/τα άτομο/α
που το φροντίζουν.
– Χρήση εξοπλισμού ατομικής προστασίας από το προσωπικό (μάσκα, γάντια, και σε περίπτωση
κινδύνου εκτίναξης βιολογικών υγρών ή αναπνευστικών εκκρίσεων- ποδιά αδιάβροχη και οφθαλμική
προστασία με γυαλιά ή ασπίδα προσώπου).
– Επιμελής καθαρισμός του χώρου και εφαρμογή απολυμαντικού σε επιφάνειες μετά την αναχώρηση
του/της μαθητή/τριας με χρήση εξοπλισμού ατομικής προστασίας.
– Γίνεται ιατρική αξιολόγηση με πρωτοβουλία των γονέων/κηδεμόνων και σε συνεργασία με αυτούς.
Εφόσον, σύμφωνα με την αξιολόγηση αυτή, ο/η μαθητής/τρια χαρακτηριστεί ως ύποπτο κρούσμα
COVID-19 συστήνεται η διενέργεια εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου με τη χρήση ταχείας
ανίχνευσης αντιγόνου κορωνοϊoύ COVID -19 (rapid-test) ή με τη μέθοδο μοριακού ελέγχου (PCR)
Εν αναμονή του αποτελέσματος, ο/η μαθητής/τρια παραμένει σε απομόνωση κατ` οίκον, ενώ η
σχολική μονάδα συνεχίζει τη λειτουργία της.
Εάν η ιατρική αξιολόγηση που έγινε σε συνεργασία με τους γονείς/κηδεμόνες οδηγήσει στο
συμπέρασμα ότι δεν προκύπτουν ενδείξεις λοίμωξης COVID-19, τότε ο/η μαθητής/τρια μπορεί να
επιστρέψει στο σχολείο όταν τα συμπτώματα υφεθούν ή παρέλθει τυχόν άλλο, πέρα από COVID-19,
πρόβλημα υγείας, χωρίς να είναι απαραίτητη η προσκόμιση ιατρικής βεβαίωσης.
Εάν από την ιατρική αξιολόγηση προκύπτει ότι ο/η μαθητής/τρια είναι ύποπτο κρούσμα συστήνεται η
διενέργεια εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου με τη χρήση ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου
κορωνοϊoύ COVID -19 (rapid-test) ή με τη μέθοδο μοριακού ελέγχου (PCR).
2. Εάν ένας εκπαιδευτικός, μέλος Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π. ή μέλος του λοιπού προσωπικού εκδηλώσει
συμπτώματα που μπορεί να εμφανιστούν σε άτομο με λοίμωξη COVID-19 εκτός του χώρου του
σχολείου, παραμένει στο σπίτι και με ευθύνη του ειδοποιείται η σχολική μονάδα. Εάν αυτό συμβεί
όταν είναι στο σχολείο, αποχωρεί από το χώρο του σχολείου μετά από συνεννόηση με τους
υπεύθυνους. Συστήνεται η υποβολή του σε εργαστηριακό διαγνωστικό έλεγχο με τη χρήση ταχείας
ανίχνευσης αντιγόνου κορωνοϊoύ COVID -19 (rapid-test) ή με τη μέθοδο μοριακού ελέγχου (PCR)
Εν αναμονή του αποτελέσματος, οι ανωτέρω παραμένουν σε απομόνωση κατ΄ οίκον, ενώ το σχολείο
συνεχίζει κανονικά τη λειτουργία του.

Γ. Διαχείριση μαθητή/τριας και μέλους του προσωπικού στην περίπτωση θετικού εργαστηριακού
διαγνωστικού ελέγχου με τη χρήση ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου κορωνοϊoύ COVID -19 (rapid-test)
ή με τη μέθοδο μοριακού ελέγχου (PCR)
Ο γονέας/κηδεμόνας του/της μαθητή/τριας ή ο/η εκπαιδευτικός, μέλος Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π. ή μέλος του
λοιπού προσωπικού ενημερώνει τον υπεύθυνο διαχείρισης COVID-19 της σχολικής μονάδας για το
θετικό αποτέλεσμα του διαγνωστικού τεστ για COVID-19.
Ο/Η μαθητής/τρια και το μέλος του προσωπικού που είναι επιβεβαιωμένο κρούσμα COVID-19 πρέπει
να απομακρυνθεί από το σχολείο και να παραμείνει σε απομόνωση για πέντε (5) ημέρες από την
ημέρα του θετικού εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου. Κατά τη διάρκεια της απομόνωσης, ο/η
μαθητής/τρια ή το μέλος του προσωπικού με επιβεβαιωμένο COVID-19 πρέπει να απέχει και από όλες
τις εξωσχολικές δραστηριότητες (π.χ. φροντιστήριο, ξένες γλώσσες, αθλητισμός). Ως ημέρα 0 θεωρείται
η ημέρα λήψης της θετικής εργαστηριακής διάγνωσης.

Δ. Επιστροφή στο σχολείο ατόμων με επιβεβαιωμένη νόσο COVID-19
Ο/Η μαθητής/τρια ή ο/η ενήλικος/η μπορεί να επιστρέψει στο σχολείο μετά την παρέλευση πέντε (5)
ημερών απομόνωσης, εάν δεν υπάρχουν συμπτώματα ή τα συμπτώματα μετά το πενθήμερο
βελτιώνονται με πλήρη υποχώρηση του πυρετού για ένα 24ωρο χωρίς την χρήση αντιπυρετικών. Αν ο
πυρετός επιμένει συστήνεται η παράταση της απομόνωσης εντός της οικείας μέχρι την πλήρη
υποχώρηση του πυρετού. Για την επιστροφή στο σχολείο των επιβεβαιωμένων περιστατικών δεν
απαιτείται η διενέργεια νέου εργαστηριακού διαγνωστικού τεστ ούτε η προσκόμιση ιατρικής
βεβαίωσης. Σε περίπτωση, όμως, που, παρά τις συστάσεις, πραγματοποιηθεί νέος εργαστηριακός
διαγνωστικός έλεγχος και είναι θετικός, τότε το γεγονός αυτό δεν αποτελεί λόγο μη επανόδου στο
σχολείο. Στην περίπτωση ασθενών με πολύ σοβαρή νόσο ή ανοσοκαταστολή μπορεί το παραπάνω
απαιτούμενο διάστημα από την έναρξη των συμπτωμάτων να παραταθεί, σύμφωνα με την γνώμη του
θεράποντος ιατρού. Οι μαθητές/τριες καθώς και τα μέλη του προσωπικού όταν επιστρέφουν στο
σχολείο ή στην υπηρεσία τους υποχρεούνται στη χρήση μάσκας υψηλής αναπνευστικής προστασίας
(N95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλής μάσκας για πέντε (5) ημέρες από την ημέρα λήξης της απομόνωσης.

Ε. Επιστροφή στο σχολείο ατόμων με αρνητικό εργαστηριακό διαγνωστικό έλεγχο
Ο/Η μαθητής/τρια ή ο/η ενήλικος/η που χαρακτηρίσθηκε ως ύποπτο κρούσμα COVID-19 και
υποβλήθηκε σε εργαστηριακό διαγνωστικό έλεγχο με αρνητικό αποτέλεσμα επιστρέφει στο σχολείο
μετά την πάροδο τουλάχιστον είκοσι τεσσάρων (24) ωρών από την πλήρη υποχώρηση του πυρετού
χωρίς τη λήψη αντιπυρετικών και την υποχώρηση/βελτίωση των συμπτωμάτων. Για την επάνοδο στο
σχολείο δεν απαιτείται η προσκόμιση ιατρικής βεβαίωσης ή αρνητικού διαγνωστικού τεστ.

ΣΤ. Απουσία εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π – Ε.Β.Π από την εργασία τους λόγω νόσησης από
κορωνοϊό COVID-19
Οι εκπαιδευτικοί και τα μέλη Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π που είναι επιβεβαιωμένα περιστατικά COVID-19 και τίθενται
σε κατ΄ οίκον απομόνωση για πέντε (5) ημέρες, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο κεφάλαιο Γ της
παρούσας, προκειμένου να δικαιολογήσουν την πενθήμερη απουσία από την εργασία τους, λόγω
νόσησης από τον κορωνοιό COVID-19, επισκέπτονται την ηλεκτρονική πλατφόρμα (gov.gr – EΨΠ), και
αφού αυθεντικοποιηθούν με τη χρήση των κωδικών – διαπιστευτηρίων της Γ.Γ.Π.Σ.Δ.Δ. (taxisnet),
σύμφωνα με το άρθρο 24 του ν. 4727/2020 (Α΄ 184), εκδίδουν τη βεβαίωση θετικού διαγνωστικού
ελέγχου. Ακολούθως, υποβάλουν σχετική υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986
επιδεικνύοντας ταυτόχρονα στον/στην Διευθυντή/ντρια/Προϊστάμενό/ή τους την αντίστοιχη βεβαίωση
θετικού ελέγχου με τη χρήση ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου κορωνοϊού COVID-19 (rapid test) ή
μοριακού ελέγχου (PCR). Στην περίπτωση που ο/η εκπαιδευτικός ή μέλος Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π νοσηλευτεί
αποδεδειγμένα σε νοσοκομείο λόγω νόσησης από κορωνοιό COVID-19, η απουσία του δικαιολογείται
για όλο το χρονικό διάστημα νοσηλείας του/της με την υποβολή σχετικής υπεύθυνης δήλωσης της παρ.
4 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 και την επίδειξη ταυτόχρονα στον/στη
Διευθυντή/ντρια/Προϊστάμενό/ή τους των σχετικών εγγράφων του νοσοκομείου.

Ζ. Απουσίες μαθητών/τριών λόγω νόσησης από κορωνοϊό COVID-19
Για τη μη προσμέτρηση των απουσιών των μαθητών/τριών που είναι επιβεβαιωμένα περιστατικά
COVID-19 και τίθενται σε κατ΄ οίκον απομόνωση για πέντε (5) ημέρες, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο
κεφάλαιο Γ του παρόντος, οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών ή ίδιοι αν είναι ενήλικοι/ες
επισκέπτονται την ηλεκτρονική πλατφόρμα (gov.gr – EΨΠ), και αφού αυθεντικοποιηθούν με τη χρήση
των κωδικών – διαπιστευτηρίων της Γ.Γ.Π.Σ.Δ.Δ. (taxisnet), σύμφωνα με το άρθρο 24 του ν. 4727/2020
(Α΄ 184), εκδίδουν τη βεβαίωση θετικού διαγνωστικού ελέγχου. Ακολούθως, υποβάλουν σχετική
υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 επιδεικνύοντας ταυτόχρονα στον/στη
Διευθυντή/ντρια/Προϊστάμενό/ή τους την αντίστοιχη βεβαίωση θετικού ελέγχου με τη χρήση ταχείας
ανίχνευσης αντιγόνου κορωνοϊού COVID-19 (rapid test) ή μοριακού ελέγχου (PCR). Στην περίπτωση που
ο/η μαθητής/τρια νοσηλευτεί αποδεδειγμένα σε νοσοκομείο λόγω νόσησης από κορωνοιό COVID-19 οι
απουσίες του καταχωρίζονται αλλά δεν προσμετρώνται για όλο το χρονικό διάστημα νοσηλείας
του/της, με την υποβολή σχετικής υπεύθυνης δήλωσης της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 και
την επίδειξη ταυτόχρονα στον/στη Διευθυντή/ντρια/Προϊστάμενό/ή τους των σχετικών εγγράφων του
νοσοκομείου.
• Εφαρμογή και παρακολούθηση τήρησης των μέτρων
1. Ο/Η Διευθυντής/ντρια/Προϊστάμενος/η της σχολικής μονάδας και ο Σύλλογος Διδασκόντων, είναι
υπεύθυνοι για την ορθή και ενιαία εφαρμογή των μέτρων που περιγράφονται στην παρούσα και για τη
λήψη των κατάλληλων μέτρων ασφάλειας και προφύλαξης μαθητών/τριών, εκπαιδευτικών και λοιπού
προσωπικού, σύμφωνα με τις οδηγίες της Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας του Υπουργείου Υγείας και του
Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας.
2. Ο/Η Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης, ο/η Διευθυντής/ντρια/Προϊστάμενος/η σχολικής μονάδας και ο
Σύλλογος Διδασκόντων, προβαίνουν σε όλες τις αναγκαίες ενέργειες, προκειμένου να
πραγματοποιηθούν οι ώρες διδασκαλίας των μαθημάτων που προβλέπονται στα ωρολόγια
προγράμματα.

Εγγραφή μαθητών στο Πανελλήνιο σχολικό δίκτυο

Σας ενημερώνουμε πως τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μπορούν  να αποκτήσουν λογαριασμό πρόσβασης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (Π.Σ.Δ.), μέσω του οποίου μπορούν να έχουν πρόσβαση  στις υπηρεσίες του Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου (ΠΣΔ)  https://www.sch.gr/services .
Η εγγραφή των μαθητών/τριών στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ) στο γίνεται στο σύνδεσμο: https://register.sch.gr/students/
Για τη διαδικασία εγγραφής επισημαίνουμε τα ακόλουθα σημεία:
Οι γονείς/κηδεμόνες  θα πρέπει  να ακολουθήσουν προσεκτικά τις οδηγίες συμπλήρωσης της ηλεκτρονικής αίτησης, ώστε να ολοκληρωθεί επιτυχώς η εγγραφή.

  • Κατά την εγγραφή  θα ζητηθεί το σχολείο φοίτησης (2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΕΥΚΟΧΩΡΙΟΥ),η τάξη φοίτησης( επιλέγετε ΠΡΟΝΗΠΙΑ-ΝΗΠΙΑ) .
  •  Κατά την εγγραφή  θα ζητηθεί  επίσης ο Α.Μ. (αριθμός μητρώου) του/της μαθητή/τριας. Ο Αριθμός μητρώου του παιδιού σας θα σας δοθεί από το σχολείο.
  •  Είναι αναγκαία η ορθή αναγραφή της διεύθυνσης e-mail   και του αριθμού κινητού τηλεφώνου, ώστε να είναι εύκολη η ανάκτηση των στοιχείων μαθητικού λογαριασμού σε περίπτωση που αυτά ξεχαστούν.
  • Όταν ολοκληρωθεί η εγγραφή του/της μαθητή/τριας αποστέλλεται  μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείο (e-mail), στη διεύθυνση e-mail που δήλωσε ο γονέας/κηδεμόνας, με τα στοιχεία εγγραφής.

https://register.sch.gr/students/docs20/StudentsRegisterHelp.pdf

Τα αγγλικά στο νηπιαγωγείο μας… η αρχή!

Η εκπαιδευτικός της Αγγλικής Γλώσσας γνωρίζει τους μαθητές χρησιμοποιώντας το κουκλοθέατρο, μία μέθοδο που χρησιμοποιείται στο νηπιαγωγείο και ενδείκνυται για μαθητές της ηλικιακής αυτής ομάδας!

IMG 20220916 122001
IMG 20220916 122014

Καλή αρχή κυρία Κική! Καλωσήλθες στο νηπιαγωγείο μας

Έναρξη νέας σχολικής χρονιάς

Αγαπητοί γονείς, κηδεμόνες, φίλοι και κυρίως μαθητές μας,

σας καλωσορίζουμε στο νηπιαγωγείο μας κι ευχόμαστε ολόψυχα να έχουμε μια όμορφη και δημιουργική χρονιά γεμάτη δράσεις, φαντασία, χαμόγελα, παιχνίδι κι όμορφες δραστηριότητες!!!!

Τα δωράκια καλωσορίσματος είναι έτοιμα!

IMG 20220913 120931 IMG 20220913 120953

Καλωσήρθατε

Στον ιστότοπο αυτό θα βρείτε νέα, ανακοινώσεις και πληροφορίες για το σχολείο μας 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΕΥΚΟΧΩΡΙΟΥ.
Επισκεφτείτε τις διάφορες σελίδες μας για να μάθετε περισσότερα.

Εκεί μπορείτε να βρείτε διάφορες χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τους εκπαιδευτικούς που πλαισιώνουν το σχολείο μας, την προσβασιμότητα στο σχολείο μας, τον κανονισμό λειτουργίας, τα νέα του σχολείου μας και τα στοιχεία επικοινωνίας του.