ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΕΡΙΜΝΑΣ

Απρ 20205

Σας γνωστοποιούμε  ενημερωτικά φυλλάδια της Διεύθυνσης

Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος του Υπουργείου

Προστασίας του Πολίτη σχετικά με την ασφαλή

πλοήγηση στο διαδίκτυο.

Ασφαλής εκπαίδευση εξ’ αποστάσεως ,

μπείτε στο ling:

https://webmail.sch.gr/imp/view.php?actionID=view_attach&id=3&muid=%7B5%7DINBOX22766&view_token=mWTSKBY8Of7UO1FBv6YEfFh&uniq=1586109546658

 

Ασφαλής εργασία εξ’ αποστάσεως,

μπείτε στο ling:

https://webmail.sch.gr/imp/view.php?actionID=view_attach&id=4&muid=%7B5%7DINBOX22766&view_token=mWTSKBY8Of7UO1FBv6YEfFh&uniq=1586109811642

 

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ∆ΙΑ∆IΚΤYΟΥ

Μπείτε στο ling:

https://webmail.sch.gr/imp/view.php?actionID=view_attach&id=2&muid=%7B5%7DINBOX22767&view_token=mWTSKBY8Of7UO1FBv6YEfFh&uniq=1586111042354

 

Επίσης σας γνωστοποιούμε τις παρακάτω

προτάσεις της Μέριμνας προς τους γονείς:

 

«Συζητείστε και στηρίξτε τα παιδιά σας

στον καιρό της πανδημίας», στο ling:

https://webmail.sch.gr/imp/view.php?actionID=view_attach&id=4.3&muid=%7B5%7DINBOX22780&view_token=mWTSKBY8Of7UO1FBv6YEfFh&uniq=1586110228764

ΒΙΒΛΙΑ ΔΙΑΒΑΖΩ , ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΛΛΑΖΩ!

Απρ 20202

Η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου, την ημέρα που γεννήθηκε ο μεγάλος Δανός παραμυθάς Χανς Κρίστιαν Άντερσεν, με σκοπό να εμπνεύσει στα παιδιά την αγάπη για το διάβασμα και να προκαλέσει την προσοχή των μεγαλυτέρων στο παιδικό βιβλίο.

Όμως αξίζει να αναφέρουμε ότι επίσης πολύ σημαντικοί είναι :

Ο Αίσωπος που γεννήθηκε το 625 π. Χ. και είναι ο διασημότερος από τους αρχαίους μυθοποιούς. Θεωρείται ιδρυτής των  παραβολών – μικρών ιστοριών  που αφηγούνται φανταστικές ή πραγματικές ιστορίες με μεταφορικό τρόπο ή αλληγορίες. Δεν έγραψε ούτε μια λέξη, αλλά όλους τους μύθους τους διηγείτο προφορικά.

Ο Γάλλος Σαρλ Περό επίσης θεωρείται  πατέρας των παραμυθιών. Έγραψε παραμύθια τον 17ο αιώνα. Τα πιο δημοφιλή μας παραμύθια ανήκουν στον Περό («Κοκκινοσκουφίτσα», «Ωραία Κοιμωμένη», «Κοντορεβυθούλης» κ.α).

Οι Γερμανοί παραμυθάδες αδελφοί Γιάκομπ και Βίλχελμ Γκριμ  από μικρή ηλικία έδειξαν τεράστιο ενδιαφέρον για τις γερμανικές λαϊκές αφηγήσεις και παραδόσεις. Από αυτές εμπνεύστηκαν για να γράψουν περισσότερα από 200 παραμύθια, τα οποία σήμερα είναι γνωστά ως Παραμύθια Γκριμ.  Τα παραμύθια των αδελφών Γκριμ έχουν μεταφραστεί σε 160 γλώσσες και αγαπήθηκαν από τα παιδιά όλου του κόσμου. Ανάμεσά τους ( Η Σταχτοπούτα, Η Χιονάτη , Χάνσελ και Γκρέτελ, Ραπουντζέλ κ.α.).

Ο Ευγένιος Τριβιζάς είναι Έλληνας καθηγητής εγκληματολογίας και συγγραφέας.  Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1946. Είναι γνωστός ως συγγραφέας βιβλίων για παιδιά από τεσσάρων χρονών και άνω. Όλα του τα έργα τα χαρακτηρίζει πρωτοτυπία και μεγάλη φαντασία. Έχει γράψει περίπου 150 βιβλία μεταξύ των οποίων μυθιστορήματα, παραμύθια, θεατρικά έργα, αλφαβητάρια, διηγήματα, κόμικς, εκπαιδευτικά βιβλία, ενώ έχει συνεργαστεί και με παιδικά περιοδικά. Από τα πιο γνωστά του έργα είναι << η Φρουτοπία >> και το <<Νησί των πυροτεχνημάτων>>.

Στην παρουσίαση που ακολουθεί μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες για διάφορους παραμυθάδες και να παίξετε με τις δραστηριότητες.

Link: https://www.slideshare.net/IoannaChats/ss-33038374

Link :  https:learningapps.org/watch?v=pmga10zn520

Link:   https:learningapps.org/watch?v=phuqt9at20

Έτσι λοιπόν με αφορμή αυτό , μπορούμε να μιλήσουμε για ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ.

Να συζητήσουμε αρχικά πώς φτιάχνεται ένα βιβλίο. Από τι υλικό γίνεται, που το βρίσκουμε (Βιβλιοπωλείο-Βιβλιοθήκες …),ποιος το γράφει, ποιος το ζωγραφίζει, τι είναι το τυπογραφείο, τι κάνει ο εκδοτικός οίκος… Μπορείτε να δείτε  πως, από τις εκδόσεις Κέδρος, στη διεύθυνση: https://issuu.com/kedrospbl/docs/20090907_pos_ftiaxnetai_ena_vivlio  και στην

http://tadefterakiablogaroun.blogspot.com/2012/04/23.html?m=1

Να μιλήσουμε για  την αξία των βιβλίων, σε τι μας ωφελούν, πως νοιώθουμε όταν διαβάζουμε, πως συμπεριφερόμαστε σε ένα βιβλίο , ποια είναι τα στοιχεία ενός βιβλίου (εξώφυλλο ή εμπροσθόφυλλο-οπισθόφυλλο-μέγεθος-τίτλο-τόπο-χρόνο-πλοκή-ήρωες-χαρακτήρες-πρόβλημα-λύση-περίληψη ).

Είναι μια καλή ευκαιρία για να προσπαθήσουμε να γράψουμε και ένα δικό μας βιβλίο,  να φτιάξουμε τη δική μας ιστορία, να το εικονογραφήσουμε, να φτιάξουμε ένα ωραίο εξώφυλλο και να το κρατήσουμε στη βιβλιοθήκη του σπιτιού μας ή να το φέρουμε αργότερα στο Νηπιαγωγείο.

Σκεφτείτε ποιο είναι το αγαπημένο σας βιβλίο. Μπορείτε να ζωγραφίσετε το εξώφυλλό του ή τους ήρωες του ή ότι σας αρέσει περισσότερο σε αυτό;

Μπορείτε να φτιάξετε ένα δικό σας σελιδοδείκτη;

Από ποιο γράμμα αρχίζει η λέξη ΒΙΒΛΙΟ; Μπορείτε να το γράψετε, να το εντοπείσετε και να το κυκλώσετε  στη σελίδα ενός περιοδικού, να βρείτε λέξεις που αρχίζουν από αυτό, να βρείτε σύνθετες λέξεις που να περιέχουν τη λέξη βιβλίο, να ζωγραφίσετε πράγματα που αρχίζουν από το Ββ.

Μιας και την Παρασκευή είναι η μέρα της δανειστικής βιβλιοθήκης, για αυτή την εβδομάδα σας προτείνουμε  να ακούσετε το πολύ όμορφο παραμύθι <<Ο ΡΑΦΤΑΚΟΣ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ>> του Αντώνη Παπαθεοδούλου,  στη διεύθυνση:

https://soundcloud.com/metaichmio/raftakos_ton_lexeon_ixo_paramithia  ή το

<<ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕΙ>> της  Βασιλικής Κάργα :

http://www.mikrosanagnostis.gr/library/pageflip15/Default.html

Μετά την ανάγνωση:

– Επαναλάβετε βασικά στοιχεία της ιστορίας (περίληψη)

– Βοηθήστε το παιδί να μιλήσει για τους βασικούς πρωταγωνιστές της ιστορίας.

– Συζητήστε μαζί του για τις εικόνες του βιβλίου.

– Να υποβάλλει ερωτήσεις σχετικές με το περιεχόμενο του βιβλίου.

– Παροτρύνετέ το να ζωγραφίσει εικόνες σχετικές με το κείμενο, να «εξερευνήσει» γράμματα και λέξεις ή να αντιγράψει μερικές απ’ αυτές, να γράψει τον τίτλο .

– Προκαλέστε το να δώσει ένα άλλο τέλος στην ιστορία που του διαβάσατε.

Καλή ανάγνωση!!

 

 

 

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ !

Μαρ 202031


Αύριο παιδιά Πρωταπριλιά, γι αυτό οι κυρίες σας, σας ευχόμαστε ολόψυχα <<Καλό μήνα>>!
Σύμφωνα με το έθιμο είναι η μέρα κατά την οποία μπορούμε να πούμε αθώα ψεματάκια, για να ξεγελάσουμε το <<θύμα>> μας, να κάνουμε πλακίτσες και να γελάσουμε !
Αναρωτηθείτε όμως είναι όμορφο να λέμε ψέματα; Γιατί; Τι συμβαίνει;
Πώς θα νοιώθατε αν σας έλεγαν συνεχώς ψέματα;
Όταν λέμε ψέματα είμαστε …….(σκεφτείτε και πείτε).
Όταν λέμε αλήθεια είμαστε ….(σκεφτείτε και πείτε).
Υπάρχουν τα καλά ψέματα; Εάν ναι σκεφτείτε μερικά.
Βρείτε μαζί με τους γονείς σας λαϊκές εκφράσεις και παροιμίες σχετικές με το ψέμα και την αλήθεια και συζητήστε τις.
Ακούστε και μάθετε εάν θέλετε το τραγούδι <<Τα ψέματα>>, αντιγράφοντας τη διεύθυνση:
https://www.youtube.com/watch?v=YnP5XGAsknw
Γράψτε το γράμμα Ψψ, βρείτε λέξεις που να αρχίζουν από αυτό (ονόματα, ζώα, πόλεις, πράγματα,…) και με αυτές προσπαθείστε να φτιάξετε μια δικιά σας ιστορία.
Μπορείτε να βρείτε το αίνιγμα;
Ξύλινη κουκλίτσα, χορεύει και γελά!
Όλους τους κοροϊδεύει, με ψέματα πολλά! Ποιος είναι;
Γράψε την απάντηση , μέτρησε πόσα γράμματα έχει η λέξη, αναγνώρισε το πρώτο και τελευταίο γράμμα και τέλος ζωγράφισε όπως μπορείς!
Μπορείς να ακούσεις το παραμύθι του Πινόκιο αντιγράφοντας τη διεύθυνση:

https://www.youtube.com/watch?v=yofOY1Hh6WA
Και να δεις την ταινία στη διεύθυνση:
https://www.youtube.com/watch?v=S_A6wTFd_QA ή στην
https://www.youtube.com/watch?v=7JlAuCVJr44
Μπορείτε να δείτε, επίσης σχετικά, τον <<ψεύτη βοσκό >> ή << τα καινούργια ρούχα του βασιλιά>> στις παρακάτω διευθύνσεις:
https://www.youtube.com/watch?v=prJFhM95i6k
https://www.youtube.com/watch?v=f_GWyWZ9zuU
και μετά να τα συζητήσετε.

Μπορείτε να παίξετε με το ΠΑΖΛ  και το MEMORY (Ο ΨΕΥΤΗΣ ΒΟΣΚΟΣ) στη

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=33c0ddc62c57  και

https://learningapps.org/view10169277  αντίστοιχα .        Καλή επιτυχία!

 

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ ΕΚΠ/ΚΟ ΥΛΙΚΟ Νο 2

Μαρ 202024

Τώρα που έχουμε χρόνο, προσπαθούμε να ασχοληθούμε με ευχάριστες και δημιουργικές δραστηριότητες μέσα στο σπίτι με τα παιδιά και να περνάμε ποιοτικό χρόνο μαζί τους. Σε συνέχεια της προηγούμενης ανάρτησης μας προτείνουμε:
– να συνεχίσετε τη δανειστική βιβλιοθήκη με δικά σας παραμύθια και ζωγραφιά σε αυτοσχέδιο φύλλο εργασίας.
Μπορείτε να στέλνετε στις νηπιαγωγούς των τμημάτων τις εργασίες των παιδιών για να τις βλέπουν μέσω Viber ή email και επίσης να τις φυλάξετε για να τις βάλουμε στο φάκελο τους, όταν με το καλό επιστρέψουμε στο σχολείο.
– Μάθετε στα παιδιά ένα ποίημα ή τραγουδάκι για την διπλή γιορτή της 25ης Μαρτίου και του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου, όπως επίσης και για το Πάσχα. Μπορείτε να το επικοινώνησετε με τις νηπιαγωγούς με τον παραπάνω τρόπο.
-Δείτε τα παρακάτω links μαζί με τα παιδιά και συζητήστε μαζί τους

……………………………………………………………………………………………………………..

ΕΝΑΣ ΙΟΣ ΜΕ ΚΟΡΩΝΑ -ΒΙΒΛΙΟ

https://online.fliphtml5.com/ksfx/tcou/#p=1

………………………………………………………………………………………………………..

«Μένουμε Σπίτι – Με την υγεία δεν παίζουμε ποτέ!»: Ένα video animation συμβουλεύει τα παιδιά για τον κορωνοϊό

«Μένουμε Σπίτι – Με την υγεία δεν παίζουμε ποτέ!»: Ένα video animation συμβουλεύει τα παιδιά για τον κορωνοϊό

…………………………………………………………………………………………..

ΚΟΡΟΝΟΙΟΣ – ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ – ΒΙΝΤΕΟ

……………………………………………………………………………………………………………………………….

COVIBOOK – https://660919d3-b85b-43c3-a3ad-3de6a9d37099.filesusr.com/ugd/64c685_63d286ef487b437fb4aaa3c6ea2c01c4.pdf

……………………………………………………………………………………………………………………………….

https://www.openbook.gr/menoume-spiti/ 7 εκδοτικοί οίκοι μας προσφέρουν δωρεάν audio-books και e-books

………………………………………………………………………………………………………………………

Παιδικές θεατρικές παραστάσεις δωρεάν (δίπλα απ’ την καθεμιά έχει τη λέξη “βίντεο” εκεί που υπάρχει διαθέσιμη η παράσταση http://www.nt-archive.gr/theaters.aspx?company=10&fbclid=IwAR3JegcR-YGSySMFNvAYig39jrOEm5C4vuRv5wxi00OI0yvZ5Qn0cQhRSFE

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ ΕΚΠ/ΚΟ ΥΛΙΚΟ

Μαρ 202018

Η πανδημία του κορονοϊού άλλαξε την καθημερινότητά μας,δοκιμάζει τις οικογένειές μας και την χώρα μας.Στο πλαίσιο αυτό και μετά την προτροπή της σχολικής συμβούλου Ευθυμίας Γώτη,για να μην χάσουν τα παιδιά την επαφή με την εκπαιδευτική διαδικασία,σας προτείνουμε να επισκεφτείτε κάποια από τα πολλά εκπαιδευτικά
video που υπάρχουν για το Νηπιαγωγείο στο ψηφιακό αποθετήριο
του Φωτόδεντρου ,όπως επίσης προτείνεται και η σελίδα του Μικρού Αναγνώστη και το www.jigsawplanet.com.

Είμαστε στη διάθεσή σας,τόσο για την ανταλλαγή ιδεών, όσο και για πρακτική βοήθεια. Σας ευχόμαστε υπομονή και κουράγιο.
Τηλ.Νηπιαγωγείου 2332024090

ΟΡΙΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΝΗΠΙΩΝ-ΠΡΟΝΗΠΙΩΝ 1ου ΚΑΙ 2ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

Απρ 201825

Σας ενημερώνουμε ότι για τις εγγραφές των νηπίων-προνηπίων, για τη νέα σχολική χρονιά, τα όρια περιφέρειας του 1ου και 2ου Νηπιαγωγείου Νάουσας είναι τα παρακάτω:

0ΡΙΑ ΠΕΡiΦΕΡΕΙΑΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ 1ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΝΑΟΥΣΑΣ
1ο ΝΗΠ. Γ.ΚΩNΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗ
1ο ΝΗΠ. ΔΗΜΑΡΧΙΑΣ (2,4,6,8,10,12,14,16,18)
1ο ΝΗΠ. ΖΑΦΕΙΡΑΚΗ (Οι ζυγοί αριθμοί 2 έως και 26 καθώς και οι πάροδοι Α και Β)
1ο ΝΗΠ. ΣΤΟΥΓΙΑΝΝΑΚΗ (1,2,3,4,5,7,9)
1ο ΝΗΠ. ΘΕΟΦΙΛΟΥ
1ο ΝΗΠ. Δ.ΣΟΛΩΜΟΥ
1ο ΝΗΠ. ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΑΡΑΤΑΣΟΥ
1ο ΝΗΠ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ (οι μονοί αριθμοί)
1ο ΝΗΠ. Μ.ΛΟΓΙΟΥ (1,3,5,7,9,11)
1ο ΝΗΠ. ΜΑΛΑΜΟΥ
1ο ΝΗΠ. ΚΑΡΑΜΠΑΤΑΚΗ
1ο ΝΗΠ. ΚΑΤΣΑΟΥΝΗ
1ο ΝΗΠ. ΣΤ.ΔΡΑΓΟΥΜΗ
1ο ΝΗΠ. ΜΠΟΥΡΔΑΝΟΥ
1ο ΝΗΠ. Χ΄΄ΧΕΙΜΩΝΑ
1ο ΝΗΠ. ΧΡ.ΠΕΤΡΙΔΗ
1ο ΝΗΠ. ΓΡ.ΛΟΓΓΟΥ (ανάλογα προς όλα τα σχολεία της περιοχής)
1ο ΝΗΠ. ΒΑΣ.ΦΙΛΙΠΠΟΥ
1ο ΝΗΠ. ΚΑΜΠΙΤΗ (1,3,5 και 2,4,6)
1ο ΝΗΠ. ΑΛΕΞ.ΧΩΝΟΥ με τις παρόδους

ΟΡΙΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ 2ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΝΑΟΥΣΑΣ
2ο ΝΗΠ ΖΑΦΕΙΡΑΚΗ (εκτός των αριθμών 2 έως και 26 με τις παρόδους)
2ο ΝΗΠ ΔΗΜΑΡΧΙΑΣ (οι αριθμοί 20 έως και 32 και 23 έως και 37)
2ο ΝΗΠ ΠΑΡΟΔΟΣ ΔΗΜΑΡΧΙΑΣ
2ο ΝΗΠ ΠΛΑΤΕΙΑ ΔΗΜΑΡΧΕΙΑΣ
2ο ΝΗΠ ΑΛΕΞ.ΣΒΩΛΟΥ
2ο ΝΗΠ ΠΑΝΑΓΟΥΛΗ
2ο ΝΗΠ 17ης ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
2ο ΝΗΠ ΕΜ. ΠΑΠΠΑ
2ο ΝΗΠ ΚΟΚΚΑΡΗ
2ο ΝΗΠ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ
2ο ΝΗΠ ΣΤΟΥΓΙΑΝΝΑΚΗ ( εκτός των αριθμών 1,3,5,7,9,και 2,4)
2ο ΝΗΠ ΑΓΡΑ
2ο ΝΗΠ Χ»ΜΑΛΟΥΣΗ
2ο ΝΗΠ ΚΑΤΣΟΥΛΑΚΗ (1 έως και 5 και 2 έως και 6)
2ο ΝΗΠ Α’ ΠΑΡΟΔΟΣ ΚΑΤΣΟΥΛΑΚΗ
2ο ΝΗΠ ΠΛΑΤΕΙΑ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ( εκτός 1-9)
2ο ΝΗΠ ΤΣΑΜΗ ΚΑΡΑΤΑΣΙΟΥ (από 9 και 14 μέχρι τέλος)
2ο ΝΗΠ Χ» ΚΟΥΡΚΟΥΤΑ ( τα μονά από το 1 – 15 και τα ζυγά από το 2 – 20)
2ο ΝΗΠ ΤΣΑΜΗ ΚΑΡΑΤΑΣΟΥ ΠΡΟΣ 17ης ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
2ο ΝΗΠ ΜΙΓΓΑ (4-14 ,5-7)

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ

Ιούν 201623

Την Τρίτη 14 Ιουνίου 2016 πραγματοποιήσαμε στην αίθουσα εκδηλώσεων του Αγίου Μηνά, την καλοκαιρινή και αποχαιρετιστήρια γιορτή μας. Το θέμα της φετινής γιορτής ήταν : <<ΕΝΑΣ ΟΜΟΡΦΟΣ ΚΗΠΟΣ>>, μιας και το πρόγραμμα περιβαλλοντικής αγωγής, που πραγματοποιήσαμε το τρίτο τρίμηνο, ήταν  <<Μεταμορφώνοντας την αυλή μας>>. Έτσι τα παιδιά μας μεταμορφώθηκαν σε πολύχρωμα λουλουδάκια, πεταλούδες, μελισσούλες, τζιτζίκια, πουλιά και φρούτα του καλοκαιριού!!! Τραγούδησαν, χόρεψαν και γενικά το απόλαυσαν. Μαζί τους το απόλαυσαν και γονείς και φίλοι που παραβρέθηκαν και μας τίμησαν με την παρουσία τους!

Άλλη μια χρονιά έφτασε στο τέλος της. Ας ξεκουραστούμε όλοι μικροί και μεγάλοι, ας <<φορτίσουμε τις μπαταρίες μας>>  για να έρθουμε το Σεπτέμβρη με περισσότερες δυνάμεις για τη νέα σχολική χρονιά. Καλό Καλοκαίρι λοιπόν σε όλους !!!

P1090768P1090821 P1090823 P1090827P1090833 P1090839 P1090841 P1090847 P1090852P1090857 P1090864 P1090877 P1090886 P1090891P1090903 P1090912 P1090913 P1090921 P1090929P1090931 P1090935P1090811 P1090813P1090941 P1090940 P1090939

ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ

Ιούν 201623

Την Τετάρτη 8 Ιουνίου 2016  ήρθε μετά από πρόσκλησή μας ο κύριος Σέπκας Δημήτριος υπεύθυνος του Συλλόγου Κοινωνικής Πρωτοβουλίας Βέροιας <<Πρωτοβουλία για το παιδί>>, για να παραλάβει το χρηματικό ποσό, που μαζέψαμε στους κουμπαράδες και των δύο τμημάτων, στη διάρκεια της σχολικής μας χρονιάς. Μετά από συζήτηση με τα παιδιά αποφασίσαμε τα χρήματα να τα δώσουμε για να βοηθήσουμε παιδιά που έχουν την ανάγκη μας.

Ο Σύλλογος Κοινωνικής Πρωτοβουλίας είναι Σωματείο μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα , αφοσιωμένο στην υπόθεση της προστασίας και της φροντίδας  παιδιών που βρίσκονται σε ανάγκη και σε κίνδυνο. Το Όραμα των ανθρώπων της είναι η παροχή ολοκληρωμένης φροντίδας σε όλους τους βαθμούς (ανοιχτή και κλειστή φιλοξενία, αυτόνομη διαβίωση για τα παιδιά, επιβοήθηση των οικογενειών τους, προώθηση της αναδοχής). Στο Σπίτι της Βεργίνας μπορούν να φιλοξενούνται έως 20 παιδιά σε συνθήκες οικογενειακής θαλπωρής. Η λειτουργία του υποστηρίζεται από εξειδικευμένο και έμπειρο προσωπικό, εποπτεύεται από Παιδοψυχίατρο και διέπεται από κανόνες που διασφαλίζουν την ασφαλή και υγιή ανάπτυξη των παιδιών, αποκλείοντας τον κίνδυνο της ιδρυματοποίησης.

Τα παιδιά μας ένοιωσαν πολύ μεγάλη χαρά και ικανοποίηση, που μπόρεσαν να βοηθήσουν, έστω και λίγο, αυτά τα παιδιά!!! Μεγαλύτερη μάλιστα ήταν η χαρά όταν παραλάβαμε και το ευχαριστήριο γράμμα από τον Σύλλογο Κοινωνικής Πρωτοβουλίας!!!

P1090747 P1090748P1090749 P1090750 P1090752 P1090754 P1090755P1090757 P1090761 P1090762 P1090763P1090942

Η ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΑΥΛΗΣ ΜΑΣ

Ιούν 201623

Το τρίτο τρίμηνο του σχολικού έτους πραγματοποιήσαμε το πρόγραμμα περιβαλλοντικής αγωγής : <<Μεταμορφώνοντας την αυλή μας>>. Έτσι αφού μιλήσαμε για τα φυτά, τα λουλούδια, τα δέντρα…, φτάσαμε στο πρακτικό κομμάτι του προγράμματος. Με την πολύτιμη βοήθεια του Συλλόγου Γονέων, πήραμε εργάτη που μας καθάρισε την αυλή και έσκαψε, για να φυτέψουμε φυτά περιμετρικά της. Επίσης έσκαψε και ένα τμήμα της (2μ. επί 3μ. περίπου), που το Σεπτέμβριο θα κάνουμε αμμοδόχο. Ο Δήμος Νάουσας μας έφερε ένα φορτηγό με χώμα και ο Γεωπόνος του Δήμου κύριος Μπάμπος  μας έφερε φυτά, που τα φυτέψαμε μαζί με τα παιδιά.

Νηπιαγωγοί και παιδιά ζωγραφίσαμε τον τοίχο της περίφραξης, βάψαμε ρόδες αυτοκινήτων και κόψαμε μπουκάλια αναψυκτικών , που τα μεταμορφώσαμε σε γλάστρες. Μαζέψαμε πέτρες και καθαρίσαμε το χώμα της αυλής, φυτέψαμε, ποτίσαμε και υποσχεθήκαμε ότι θα προσέχουμε όλοι μαζί τα νέα μας φυτά και λουλούδια. Στη συνέχεια ο κύριος Δεληδήμος, παππούς μαθήτριάς μας, τοποθέτησε σύστημα ποτίσματος και ο κύριος Σαράτσης, πατέρας μαθήτριάς μας, ανέλαβε τη φύτευση γκαζόν. Ο Σύλλογος Γονέων τοποθέτησε και κάγκελα για να περιορίσει και να  προστατέψει το χώρο. Το αποτέλεσμα ήταν τέλειο. Η αυλή μας άλλαξε όψη και από άχαρη που ήταν, μεταμορφώθηκε σε πολύ όμορφο κήπο!!!

Οι Νηπιαγωγοί και τα παιδιά ευχαριστούμε όλους όσους βοήθησαν στην προσπάθεια μεταμόρφωσης της αυλής μας και ελπίζουμε ότι το Σεπτέμβρη θα είναι όλα στη θέση τους…

P1090270 P1090430P1090453P1090456P1090461P1090764P1090523 P1090530 P1090531 P1090533P1090539P1090541P1090545P1090547P1090548P1090557P1090561P1090563P1090567P1090569P1090570P1090574P1090575P1090577P1090654P1090655P1090656P1090657P1090659P1090665P1090666P1090667P1090670P1090672P1090680P1090681P1090704P1090706

ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

Ιούν 201623

Το τρίτο τρίμηνο στα πλαίσια της ευέλικτης ζώνης  ασχοληθήκαμε επίσης και με το θέμα: <<Παραδοσιακά παιχνίδια>>. Το ίδιο θέμα είχε και το πρόγραμμα ομαλής μετάβασης στο Δημοτικό Σχολείο. Συλλέξαμε πληροφορίες από το διαδίκτυο, βρήκαμε εικόνες, ζητήσαμε από τους παππούδες και τις γιαγιάδες να μας μιλήσουν και να μας περιγράψουν ένα παιχνίδι που παίζανε όταν ήταν μικροί. Ξεχωρίσαμε τα ομαδικά από τα ατομικά παιχνίδια. Ζωγραφήσανε το αγαπημένο τους παιχνίδι, μάθαμε τραγούδια και παιχνιδοτράγουδα. Παίξαμε παιχνίδια μέσα στην τάξη, όπως: το σπασμένο τηλέφωνο, η κολοκυθιά, πού ΄ντο – πού ΄ντο το δαχτυλίδι, τυφλόμυγα, πετάει πετάει…, λάστιχο, αλλά και έξω στην αυλή, όπως: κρυφτό, κυνηγητό, περνά –  περνά η μέλισσα, τα μήλα, το μαντηλάκι, ο Βασιλιάς, σχοινάκι, αγαλματάκια, σακουλοδρομίες. Επισκεφτήκαμε τα δύο τμήματα της Β΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου και αφού ξεναγηθήκαμε στο χώρο, παίξαμε όλοι μαζί παιχνίδια στην αυλή. Tα παιδιά έμαθαν πολλά παραδοσιακά παιχνίδια, που κοντεύουν να ξεχαστούν και  ευχαριστήθηκαν ιδιαίτερα το όλο πρόγραμμα. Τους δόθηκε η ευκαιρία για περισσότερο παιχνίδι και διασκέδαση έξω από τα όρια της τάξης.

P1090497 P1090503 P1090505 P1090506 P1090508 P1090509P1090511 P1090514 P1090515 P1090519 P1090522 P1090702P1090450P1090707P1090711P1090712P1090713P1090716P1090718P1090722P1090724P1090727P1090729P1090730P1090731P1090733P1090734P1090737P1090738P1090742P1090746

« Παλιότερα άρθρα


Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων