ΠΑΣΧΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Ξεκινώντας σιγά σιγά να προετοιμαζόμαστε για το Πάσχα, μιλάμε για το τι γιορτάζουμε, βλέπουμε σχετικά βίντεο και συζητάμε για τα ήθη και τα έθιμα της χώρας μας. Φυσικά δε θα μπορούσαν να λείπουν και οι πασχαλινές μας κατασκευές!

20240408 103013 20240409 083021 20240409 102649 GridArt 20240412 171738722 GridArt 20240412 172537301 IMG ecc3abaded1f55200f0ca4751d415c69 V IMG c046866743846e67aa034b15f29fe161 V IMG e47beccc55d20f9af3022c4a814c9fcf V

Επιπλέον παρακολουθήσαμε το παραμύθι: “Το πάσχα του Πασχάλη” και ζωγράφισαν τα παιδιά ότι τους άρεσε:

IMG 26658678b7b1b4f06fb1df3bc1938e45 V

4o ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ- ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ & ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ 

1ο εργαστήριο–> Ενδυνάμωση ομάδας- έναυσμα ενδιαφέροντος

Προβάλαμε στα παιδιά βίντεο με θέμα τη διαχείριση των απορριμμάτων και την ρύπανση του περιβάλλοντος. Έτσι, αναλύσαμε τη λύση της ανακύκλωσης και κάναμε εργασίες σχετικές με το θέμα:

IMG df5e5a80a0741bd99e13b6dbf004945e V 1 20240415 094824 1

2ο εργαστήριο–> Διαχείριση των απορριμμάτων, συλλογή και ταξινόμησή τους

Οι μαθητές ομαδοποιούν και καταμετρούν ανακυκλώσιμα υλικά, τα οποία είχαμε ζητήσει και μας έφεραν από το σπίτι τους. Επίσης, τα συγκρίνανε στην υφή τους και το βάρος τους και είπανε προφορικά και άλλα αντικείμενα που είναι κατασκευασμένα από τα εκάστοτε υλικά! Σειρά είχε η ανάγνωση του παραμυθιού: “Ο κύριος Μπεν η Μου και τα σκουπίδια”.

IMG aab7d05721527ac86c8efef92ae30647 V IMG ee283b8bd2231966f60a72262281a3fa V GridArt 20240417 125834845 GridArt 20240417 125958573 IMG a3fbd7476cad123a1e6b9593bb5b0f61 V

Στη συνέχεια, τα παιδιά έκαναν φύλλα εργασίας με προγραφή, ζωγραφική και αναγνώριση αριθμών.

20240416 121230

Η ΓΟΥΡΟΥΝΙΤΣΑ ΚΑΙ Ο ΔΡΑΚΟΣ

Σήμερα, 11/04/2024, είχαμε τη χαρά να παρακολουθήσουμε τη θεατρική παράσταση: Η Γουρουνίτσα και ο Δράκος, από την ομάδα  ΖΑΧΑΡΕΝΙΑ ΑΝΕΜΗ. Ένα διαδραστικό παραμύθι που αφορούσε την ευαισθητοποίηση των παιδιών αναφορικά με το περιβάλλον. Ειδικότερα, όλα τα παιδιά αλλά και οι δασκάλες, συμμετείχαν στις δράσεις των ηθοποιών και είδαν μια όμορφη ιστορία που σχετίζοταν με την ανακύκλωση και το πόσο σημαντική είναι η προστασία του περιβάλλοντος, η οποία εξαρτάται και από εμάς. Ακολουθούν στιγμιότυπα της παράστασης:

GridArt 20240411 110922643 IMG 56b4d55eac650a56512537e2ac392b9d V GridArt 20240411 113019756 GridArt 20240411 114616511 GridArt 20240411 170033649 1 GridArt 20240411 125352110

 

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΣ

Με αφρμή την παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου, 2 Απριλίου, αφού μιλήσαμε στα παιδιά για την αξία του βιβλίου, προβήκαμε στην παρακάτω κατασκευή:

GridArt 20240402 145842285

Ύστερα από δύο ημέρες είχαμε τη χαρά να έρθει στο σχολείο μας η συγγραφέας Φραντζέσκα Αλεξοπούλου-Πετράκη και να μας παρουσιάσει το βιβλίο της: “Θέλω να γίνω ήρωας”, αφού το διηγήθηκε με παραστατικό τρόπο στα παιδιά προχώρησε σε διαδραστικές δραστηριότητες όπως η δημιουργία μπέρτας και μουσικοκινητικό παιχνίδι. Παρακάτω προβάλλονται στιγμιότυπα από την επίσκεψη/δράση της συγγραφέως στο σχολείο μας καθώς και ζωγραφιές των παιδιών που σχετίζονταν με όσα είδαν και άκουσαν.

GridArt 20240404 120955930 GridArt 20240404 120918335 IMG fa879dce7278c6e23a07698873e112c4 V 20240404 120424

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΩΝ

Σήμερα, 28/03, επισκέφθηκαν το νηπιαγωγείο μας δύο οδοντίατροι από την περιφέρεια. Σκοπός τους ήταν να ενημερώσουν τους γονείς των παιδιών για τυχόν περαιτέρω διερεύνηση, που κρίνεται σημαντικό να γίνει ύστερα από την προληπτική οδοντιατρική εξέταση.

GridArt 20240328 101726823 GridArt 20240328 104303395 GridArt 20240328 102023569 GridArt 20240328 101928179

ΕΠΙΔΑΠΕΔΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

Για τα επιδαπέδια παιχνίδια που από φέτος διακοσμούν τον προαύλιο χώρο του νηπιαγωγείου, οφείλουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κύριο Φιλιππίδη Παντελή, πρόεδρο του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του 4ου Δ.Σ Μεταμόρφωσης και πατέρα μαθητριών που φοίτησαν στο νηπιαγωγείο. Με μεγάλη χαρά και όρεξη έκανε τα διαλείμματα των παιδιών ακόμα πιο διαδραστικά.

db915fa6 0b6d 427a 8410 79c7f582a216   734700f6 2033 4d04 a66b 2349f775062b   c18e1dc0 717c 436f bf8e b538047557d2  IMG e66737f12bf1897c8fde5e16b5bcea6c V

Το ευχαριστώ των παιδιών προς τον δημιουργό των επιδαπέδιων παιχνιδιών ήρθε μέσω ενός βιβλίου που φτιάξαμε, όπου περιείχε τις ζωγραφιές τους!

IMG fc5c78846c31c4df5d7815d8f6b71581 V

25η ΜΑΡΤΙΟΥ

Στα πλαίσια του εορτασμού της εθνικής μας εορτής “25 Μαρτίου 1821”, αφού μιλήσαμε για το τι γιορτάζουμε και είπαμε τον εθνικό ύμνο, είδαμε βίντεο και ακούσαμε τραγούδια σχετικά με την επανάσταση, όπως:

Επίσης, κάναμε πρόβες τα ποιήματά για τη γιορτή και δημιουργήσαμε κατασκευές

20240320 103954 20240320 103910    20240320 090629  IMG a2c0775042132854ced9b8278038d1c4 V

Στολίσαμε και την πόρτα για τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου και χορέψαμε:

20240320 125512  GridArt 20240321 133552055

Στιγμές από τη γιορτή μας:

GridArt 20240322 091555607   GridArt 20240322 111634764

ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

Διανύοντας την περίοδο των αποκριών, αφού μιλήσαμε στα παιδιά για τα έθιμα των ημερών, παρακολουθήσαμε βίντεο και ακούσαμε αποκριάτικα τραγούδια. Έτσι, δεν θα μπορούσαν να λείπουν και οι αποκριάτικες κατασκευές που δημιούργησαν τα παιδιά παρέα με τις νηπιαγωγούς, οι οποίες παρουσιάζονται παρακάτω:

GridArt 20240307 132152814    GridArt 20240307 093635486    IMG 8db9cc33333b836e82dd9f0268bbab44 V    GridArt 20240307 103345667  GridArt 20240320 083436356 GridArt 20240314 091824249    GridArt 20240313 083914970    IMG d9bd894bac95700744eb5928898b608d V    IMG c127c0d79c76e2c687228a798cc5c560 V IMG 43eb9aa71c4fcac0e33b0210c6b0df22 V

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ

Με αφορμή τη σημερινή ημέρα 06/03/24, ασχοληθήκαμε με το θέμα του σχολικού εκφοβισμού. Συγκεκριμένα διαβάσαμε το παραμύθι: “Τα χέρια δεν χτυπάνε, τα χέρια αγαπάνε” και συζητήσαμε με τα παιδιά τη σημασία του διαλόγου. Τονίσαμε πόσα πολλά πράγματα μπορούμε να κάνουμε με τα χέρια μας, αλλά όχι να τα χρησιμοποιούμε για να χτυπάμε κάποιον. Αντίθετα, ότι μας ενοχλεί το συζητάμε ήρεμα και βρίσκουμε λύση.

Screenshot 20240306 104322 Chrome 1

Έπειτα, δημιουργήσαμε μια ομαδική χειροτεχνία, όπου τα παιδιά αποτύπωσαν τις χρωματιστές τους παλάμες σε ένα χαρτόνι και ύστερα τις ζωντάνεψαν.

IMG 18f8ac4e8a5e3e13992a52715a87bac7 V

GridArt 20240306 095659461    20240306 094612

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2024 -2025

           ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-2025

Για το σχολικό έτος 2024-2025 οι ηλεκτρονικές εγγραφές στο Νηπιαγωγείο θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2024. Εγγραφές μετά την 2Οη Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης B΄Αθήνας.

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής θα υποβάλλει ο γονέας/κηδεμόνας για το Νηπιαγωγείο που ανήκει, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας του σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-2025, μαθητές γεννημένοι το 2020 και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να δεχτούν όλες τις αιτήσεις προνηπίων που έχουν γεννηθεί κατά τη διάρκεια του έτους αυτού.

Από το σχολικό έτος 2020-2021 η φοίτηση των νηπίων που συμπληρώνουν ηλικία τεσσάρων (4) ετών γίνεται υποχρεωτική σε όλους τους Δήμους της χώρας.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ  ΕΓΓΡΑΦΗΣ

                       ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Για την εγγραφή του προνηπίου ο γονέας/κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:

  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου(προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας,

δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και

στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ53128/Δ1/2020 (Β ́ 1767)ο γονέας/κηδεμόνας ενημερώνεται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσει κατά την επίσκεψή του στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται τα:

ζ) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ.Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015εγκύκλιο ΑΔΥΜ

η)  Βιβλιάριο Υγείας του/της μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α 25).

θ) Γνωμάτευση από ΚΕΔΑΣΥ, ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

Τα δικαιολογητικά ζ, η, θ,  και γ, δ, (εφόσον έχουν αιτηθεί) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα από 1- 20 Μαρτίου κατόπιν ραντεβού, το οποίο πρέπει να κλείσουν οι γονείς και κηδεμόνες στα τηλ. 210 2829180,  213 1302691 ώστε να οριστεί η ημέρα και ώρα συνάντησης.

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β 1767) ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δε συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο με  αυστηρά  προγραμματισμένο ραντεβού κατόπιν  τηλεφωνικής επικοινωνίας.

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ

α. Προϋποθέσεις εγγραφής στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα (13:00 – 16:00)

Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής των Νηπιαγωγείων του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησης- δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους. Οι Διευθυντές/ριες και οι Προϊστάμενοι/ες των Νηπιαγωγείων κάνουν δεκτές όλες ανεξαιρέτως τις αιτήσεις των γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση των μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ. πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020, σχετική εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ.

 β. Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30):

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
  2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.
  3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.
  4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται. 

Η προσέλευσή σας στον χώρο του νηπιαγωγείου για την προσκόμιση των δικαιολογητικών θα γίνεται πάντοτε σε ορισμένο χρόνο, κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης με την προϊσταμένη του σχολείου .

Τηλέφωνο: 2102829180 και  213-1302691

 e– mail: mail@2nip-metam.att.sch.gr

Ώρες  επικοινωνίας: 10.30 πμ-12.00  μ.μ.  (ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΊ ΤΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ)

Η Αναπληρώτρια Προϊσταμένη

Χαρούλα Καραΐσκου

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΤΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ  ΕΔΩ

Σας ενημερώνουμε ότι έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της Διεύθυνσης ΠΕ
Β’ Αθήνας τα γεωγραφικά όρια των Νηπιαγωγείων που θα ισχύουν την επόμενη σχολική χρονιά 20242025, όπως και η απεικόνισή τους σε ηλεκτρονικό χάρτη.

ΟΡΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΤΗΣ