Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας

Ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας του Σχολείου (άρθρο 37, Ν.4692/2020) επιδιώκει να εξασφαλίσει τις προϋποθέσεις και τις συνθήκες που είναι απαραίτητες για να πραγματοποιείται το έργο του σχολείου και να επιτυγχάνονται καλύτερα οι στόχοι που θέτει η σχολική κοινότητα.
Ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας είναι εναρμονισμένος με την ισχύουσα νομοθεσία (ΠΔ 79/2017 (ΦΕΚ 109 Α)) και τη σύγχρονη παιδαγωγική αντίληψη, ενσωματώνει αποδεκτές παιδαγωγικές αρχές και είναι προσαρμοσμένος στις ιδιαίτερες συνθήκες λειτουργίας του Νηπιαγωγείου και τα χαρακτηριστικά της τοπικής σχολικής και ευρύτερης κοινότητας.

2NipKV EK

Στο παρακάτω αρχείο περιέχεται ο εσωτερικός κανονισμός της σχολικής μονάδας.



Λήψη αρχείου

Ανακοίνωση εγγραφών για το Σχoλικό Έτος 2024-2025

Οι εγραφές 1.jpgε

Έχοντας υπόψη τις κείμενες διατάξεις της ισχύουσας νομοθεσίας για την εγγραφή των μαθητών στο Νηπιαγωγείο, ανακοινώνουμε τα ακόλουθα:

Για το σχολικό έτος 2024-2025 οι εγγραφές στο Νηπιαγωγείο θα πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικά από 1 έως 20 Μαρτίου 2024. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Δικαίωμα εγγραφής  στο Νηπιαγωγείο για το σχολικό έτος 2024-25,  έχουν μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2019 και το 2020. Η φοίτηση είναι υποχρεωτική σε όλους τους Δήμους της χώρας.

Η εγγραφή στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα.

Τα όρια της σχολικής περιφέρειας του 2ου είναι οι οδοί που περικλείονται από τους δρόμους:

Νότια:            Ανθέων  – ύψος Αισχύλου    

Ανατολικά:   Κ. Άγρα  – ύψος Παπαναστασίου

Βόρεια:          Παπαναστασίου – ύψος  Κ. Άγρα

 

Α. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ – ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ – ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλει ο γονέας/κηδεμόνας ακολουθώντας τα εξής βήματα:

Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης https://www.gov.gr/

με τη χρήση των κωδικών taxisnet και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.

Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

 

ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ Ο ΓΟΝΕΑΣ/ΚΗΔΕΜΟΝΑΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙ ΔΙΑΔΟΧΙΚΑ ΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΑ:

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή.

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ ή μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει η διεύθυνση κατοικίας.

γ) τα στοιχεία άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα.

δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα.

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα και

στ) επιλέγει τη δήλωση: “Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου”.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο. Για τον σκοπό αυτό η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία “Πρώτη Εγγραφή” της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που προσκομίζει ο γονέας/κηδεμόνας.

Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες όπως: πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης, με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα.

Τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσει κατά την επίσκεψή του στη σχολική μονάδα (κατόπιν ραντεβού) είναι:

1) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ).

2) Βιβλιάριο υγείας με τα προβλεπόμενα εμβόλια.

3) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

4) Υπεύθυνη δήλωση του δεύτερου γονέα/κηδεμόνα για την συναίνεση στην εγγραφή του παιδιού.

*Επισημαίνεται ότι η αποδοχή της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

*Για οποιαδήποτε απορία μπορείτε να επικοινωνείτε με το 2ο Νηπιαγωγείο Κρύας Βρύσης στο τηλέφωνο: 2382063745 ή με mail στο: mail@2nip-k-vrysis.pel.sch.gr

Ανακοίνωση Αγιασμού

pic 1Αγαπητοί γονείς,

σας ενημερώνουμε πως ο αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς 2023-2024 θα γίνει τη Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου και ώρα 9:15 π.μ. στο προαύλιο του σχολείου.

Τα νήπια θα συνοδεύουν οι γονείς και κηδεμόνες.

Μετά τον αγιασμό, τα παιδιά θα μπούνε στην τάξη τους για την πρώτη γνωριμία με τις δασκάλες τους.

Καλή σχολική χρονιά!!!

Επιστολή προς τους γονείς από τον σύλλογο διδασκόντων

   Αγαπητοί  γονείς  οι καταστάσεις  που  ζούμε  στην  Ελλάδα  αλλά  και  σε  όλον  τον  πλανήτη από  την  πανδημία  του  κορονοϊού  είναι  πρωτόγνωρες  και  ίσως  έχουν αναπτύξει  συναισθήματα  αβεβαιότητας  και  ανασφάλειας. Όμως  η  ζωή  μας  έχει  δείξει  ότι  όλα τα  δύσκολα περνάνε  όταν  τα  βλέπουμε  με  ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ.

  Ως  μέτρο  για  τον  περιορισμό  της  εξάπλωσης  της  πανδημίας  η  κυβέρνηση  προέβη  στην  συνέχιση  της αναστολής  της  λειτουργίας  των  σχολείων  πέραν  της  πρώτης  ανακοίνωσης  της(11-3-20/24-3-20).

   Το  Υπουργείο  Παιδείας  και  Θρησκευμάτων προγραμματίζει ένα μεγάλο  και  δύσκολο  εγχείρημα, την  εξ  αποστάσεως  διδασκαλία  προς  όφελος  ων  μαθητών. Στο  σχέδιο  αυτό  δεν  περιλαμβάνεται  το  νηπιαγωγείο. Αφενός  γιατί η  κατάκτηση  των  μαθησιακών  αντικειμένων  γίνεται  με  παιγνιώδη  τρόπο και  απαιτεί  κυρίως  την  άμεση  επαφή  νηπιαγωγού  και  νηπίου  και  αφετέρου  διότι είναι εξαιρετικά  δύσκολο το  στήσιμο της  όλης  διαδικασίας  για  το  σύνολο  των σχολικών  βαθμίδων (ενημέρωση  εκπαιδευτικών- εξοπλισμός-συντονισμός…..).Στο πνεύμα αυτό  κινείται  και  το  τελευταίο  έγγραφο (ΑΡ. ΠΡ.  5229/20-3-20) του  Περιφερειακού  Διευθυντή  Εκπαίδευσης  κ. Κόπτη  Αλέξανδρο

   Όμως  ο  Σύλλογος Διδασκόντων  του  Νηπιαγωγείου  μας  επιθυμώντας  να  σταθεί  αρωγός στη  δοκιμασία  της  ελληνικής  κοινωνίας και  να  διατηρήσει  την  επαφή των  νηπίων  με  τη  μαθησιακή  διαδικασία    δημιουργώντας    μια αίσθηση  συνέχειας  της εκπαιδευτικής  πράξης, υιοθετεί  την  εξ  αποστάσεως επικοινωνία με μαθητές και  γονείς. Πιο  συγκεκριμένα  αποφασίζει  να  προχωρήσει  σε   βήματα:

1)  στη  δημιουργία ομάδας στο VIBER  με  τη συμμετοχή  όλων των εκπαιδευτικών και όλων  των  γονέων, όπου θα πραγματοποιείται  αποστολή  εκπαιδευτικού  υλικού  και  δημιουργικών  δραστηριοτήτων –η αποστολή  αυτή όποτε  απαιτείται θα γίνεται με  το  ηλεκτρονικό  ταχυδρομείο (email).

2)στην ταυτόχρονη  ενημέρωση  της ήδη  υπάρχουσας ιστοσελίδας  του  νηπιαγωγείου.

Έτσι  ώστε  να  μπορούμε  να  επικοινωνούμε δημιουργικά  με  τα  νήπια  και  τους  γονείς  τους.

Και  οι δύο  ενέργειες     θα  εμπλουτίζονται με  περιεχόμενο  σταδιακά.

    Οι  δύο  παραπάνω  πράξεις  θα  έχουν  χαρακτήρα  παιδαγωγικό εκπαιδευτικό   και ενημερωτικό με  θέματα που θα  αφορούν  τη  σχολική  κοινότητα.

ΜΕ  ΒΑΣΗ  ΟΛΑ  ΤΑ  ΠΑΡΑΠΑΝΩ  ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ  ΣΥΝΕΧΕΙΑ  ΣΤΗΝ  ΠΡΩΤΟΓΝΩΡΗ  ΣΧΟΛΙΚΗ  ΜΑΣ  ΧΡΟΝΙΑ.

 

 

               Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

 

 

 

“Όσα πραγματικά θα έπρεπε να ξέρω τα έμαθα στο Nηπιαγωγείο”

Όσα πραγματικά θα έπρεπε να ξέρω τα έμαθα στο Nηπιαγωγείο»,
FULGHUM, R., Εκδόσεις: ΛΥΧΝΟΣ

Όσα πραγματικά πρέπει να ξέρω για το πώς να ζω, τι να κάνω και πώς να είμαι, τα έμαθα στο νηπιαγωγείο. Η σοφία δεν βρίσκεται στην κορυφή του σχολικού βουνού, αλλά εκεί, στα λοφάκια από άμμο, στο νηπιαγωγείο. Αυτά είναι τα πράγματα που μαθαίνεις:
Να μοιράζεσαι τα πάντα.
Να παίζεις τίμια.
Να μη χτυπάς τους άλλους.
Να βάζεις τα πράγματα πάλι εκεί που τα βρήκες.
Να καθαρίζεις τις ακαταστασίες σου.
Να μην παίρνεις τα πράγματα που δεν είναι δικά σου.
Να λες συγγνώμη, όταν πληγώνεις κάποιον.
Να πλένεις τα χέρια σου πριν από το φαγητό.
Να ντρέπεσαι.
Να ζεις μια ισορροπημένη ζωή, να μαθαίνεις, να σκέπτεσαι, να σχεδιάζεις, να ζωγραφίζεις, να τραγουδάς, να χορεύεις, να παίζεις και να εργάζεσαι.
Όταν βγαίνεις έξω στο δρόμο, να προσέχεις την κίνηση, να κρατιέσαι από το χέρι και να μένεις μαζί με τους άλλους.
Να αντιλαμβάνεσαι τα θαύματα. Να θυμάσαι το μικρό σπόρο μέσα στο δοχείο από φελιζόλ. Οι ρίζες πάνε προς τα κάτω και το φυτό προς τα πάνω. Κανείς πραγματικά δεν ξέρει πώς και γιατί, αλλά όλοι μας μοιάζουμε σ’ αυτό.
Τα χρυσόψαρα, τα άσπρα ποντίκια, ακόμη κι ο μικρός σπόρος μέσα στο πλαστικό δοχείο, όλα πεθαίνουν. Το ίδιο κι εμείς.
Να θυμάσαι πάντα τη λέξη τη λέξη «ΚΟΙΤΑ» — ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕ. Όλα όσα πρέπει να ξέρουμε βρίσκονται κάπου εδώ μέσα. Ο χρυσός κανόνας, η αγάπη, η οικολογία, η πολιτική, η ισότητα και η υγιεινή ζωή.
Πάρτε την καθεμία απ’ αυτές τις συμβουλές και εφαρμόστε τη στην οικογενειακή σας ζωή, στην εργασία σας, στην κυβέρνησή σας, στον κόσμο σας. Θα παραμείνει αληθινή, ξεκάθαρη, σταθερή.
Σκεφτείτε πόσο καλύτερος θα ήταν ο κόσμος, αν όλες οι κυβερνήσεις είχαν ως βασική αρχή να βάζουν πάντα τα πράγματα εκεί που τα βρήκαν και να καθαρίζουν τις ακαταστασίες τους.
Ακόμα, ανεξάρτητα από την ηλικία μας, είναι καλύτερα όταν βγαίνουμε έξω στον κόσμο να κρατιόμαστε από το χέρι και να είμαστε μαζί με τους άλλους.