4ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων: Ισότητα των φύλων – Γυναίκες που διέπρεψαν σε πρωτοποριακές δράσεις

Ξεκινήσαμε το θέμα αυτό από την οικογένειά μας. Αφού περιέγραψε κάθε παιδί την οικογένειά του, την ζωγράφισε και μιλήσαμε για τον ρόλο των μελών σε αυτήν. Τα παιδιά μίλησαν για τα επαγγέλματα των γονιών τους και για τα πράγματα που τους αρέσει να κάνουν στον ελεύθερο χρόνο τους. Μιλήσαμε όμως και για τις δουλειές που κάνει ο κάθε γονιός μέσα στο σπίτι, παρατηρώντας στερεοτυπικές και μη συμπεριφορές των δύο φύλων. Είδαμε εικόνες ανδρών και γυναικών να κάνουν τις δουλειές του σπιτιού και τα παιδιά ζωγράφισαν τι κάνουν οι δικοί τους γονείς για τη φροντίδα του σπιτιού και τις οικογένειας.

1712901700165 1712901700171 1712901700178 1712901700186 1712901740926 1712901740934

Στη συνέχεια διερευνήσαμε τις αντιλήψεις των παιδιών για το επάγγελμα που θα ήθελαν τα ίδια να κάνουν στο μέλλον, διαπιστώνοντας ότι τα περισσότερα στρέφονται σε στερεοτυπικά ή ουδέτερα ως προς το φύλο επαγγέλματα.

1712901468399 1712901468407 1712901468414 1712901468421

Γνωρίσαμε γυναίκες που διακρίθηκαν παγκοσμίως σε τομείς, όπως η επιστήμη, ο αθλητισμός κλπ. Γνωρίσαμε τη Μαρί Κιουρί (Νόμπελ χημείας)

currii000

Την Αμέλια Έρχαρτ (πρώτη γυναίκα πιλότο)

11amelia earhart facebookJumbo

Τη Νάντια Κομανέτσι (η αθλήτρια με το απόλυτο 10 στους Ολυμπιακούς αγώνες), για την οποία είδαμε και τα βίντεο από τους αγώνες της, που πραγματικά εντυπωσίασαν τα παιδιά

nandia komanetsi piroueta 1 0

Μιλώντας για γυναίκες που έχουν διακριθεί στην κοινωνική και πολιτική ζωή, αποφασίσαμε να επισκεφθούμε τη Δήμαρχο Κασσάνδρας, για να μας μιλήσει ως γυναίκα για τον θεσμικό της ρόλο. Έτσι, πήγαμε στο Δημαρχείο, όπου μας υποδέχτηκε αρχικά η Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, επίσης γυναίκα, η οποία μίλησε στα παιδιά αναλυτικά για ό,τι συμβαίνει στο χώρο αυτόν. Τα παιδιά έκατσαν στα έδρανα και πραγματικά απόλαυσαν τη διαδικασία.

1712911226400 1712911226413

1712901179372

1712901179382

Στη συνέχεια, ανεβήκαμε στο γραφείο της Δημάρχου, η οποία μας υποδέχτηκε και μίλησε στα παιδιά για τον ρόλο της και ξενάγησε τα παιδιά στους χώρους.

1712901103582 1712901145246 1712901145251 1712901145256

Γυρνώντας στο νηπιαγωγείο, τα παιδιά ζωγράφισαν ό,τι τους άρεσε περισσότερο από την επίσκεψή μας.

1712901103566 1712901103571

Άλλο θέμα που τράβηξε το ενδιαφέρον των παιδιών ήταν οι Σούπερ Ηρωίδες. Γνωρίσαμε μέσα από βίντεο και εικόνες τις κλασικές Wonderwoman, Catwoman και Captain Marvel, αλλά και πιο σύγχρονες όπως η Ladybug.

1712901369529 1712901369534 1712901369542 17129013695511712901413579 1712901413605

Τέλος. διαβάσαμε από το βιβλίο “Παραμύθια με πειρατές” την “Πειρατή Γκρέις”, μια γυναίκα πειρατίνα, που τα κατάφερε πολύ καλύτερα από άντρες “συναδέλφους” της

1712901413588 1712901413597 GOYOLKER PARAMY8IA.jpg.thumb 600x846 4815f6ba89fb6f39b1530a814c426f5d

και από το βιβλίο “Παραμύθια με πριγκίπισσες” την “Πριγκίπισσα των βουνών”, μια διαφορετική πριγκίπισσα, που διεκδίκησε την ανεξαρτησία της και το δικαίωμά της να διαλέξει τον σύζυγό της σε μια άλλη εποχή στην Περσία.

1712912667770 1712912667780 MA8IOYS PARAMY8IA.jpg.thumb 600x838 4815f6ba89fb6f39b1530a814c426f5d

 

3ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων: Ταξίδι στο Διάστημα

Ολοκληρώθηκε και το τρίτο μας εργαστήριο δεξιοτήτων με θέμα το διάστημα, για το οποίο τα παιδιά έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

Ξεκινήσαμε μιλώντας για τη μέρα και τη νύχτα. εξηγώντας μέσα από βίντεο, εικόνες και δραματοποίηση, πώς κινείται η γη γύρω από τον εαυτό της και γύρω από τον ήλιο, ώστε ανάλογα με τη θέση της να έχουμε νύχτα ή μέρα. Η υδρόγειος σφαίρα της τάξης μας βοήθησε πολύ σε αυτό.

Ζωγραφίσαμε τι κάνουμε την ημέρα και τι τη νύχτα και φτιάξαμε ήλιους και φεγγάρια με διάφορα υλικά.

IMG 20240213 120217 IMG 20240213 120514

IMG 20240213 115637 1

IMG 20240215 095022 1

Μιλήσαμε για τις φάσεις της σελήνης, διαβάσαμε το βιβλίο “Ο φεγγαροσκεπαστής” και κάναμε σχετικές δραστηριότητες.

IMG 20240215 112049 1 IMG 20240215 112514

Είδαμε το βίντεο της πρώτης προσελήνωσης και μιλήσαμε για το ταξίδι των αστροναυτών στο διάστημα, για τους δορυφόρους, για τα διαστημόπλοια.

IMG 20240221 095256 IMG 20240221 095439 IMG 20240221 095500

IMG 20240219 114543 IMG 20240221 093411 IMG 20240221 094642 1

Μιλήσαμε εκτενώς για το ηλιακό μας σύστημα, μάθαμε τους πλανήτες και παίξαμε διάφορα παιχνίδια με αυτούς.

IMG 20240222 094455 IMG 20240222 095132 IMG 20240223 120113

IMG 20240222 092533 IMG 20240222 093027 IMG 20240222 093041

IMG 20240226 095726 IMG 20240226 095908 IMG 20240228 092515

IMG 20240228 092630 IMG 20240228 092712

Διαβάσαμε πολλά βιβλία για το διάστημα και τους πλανήτες

images IMG 20240227 095726 αρχείο λήψης 1 αρχείο λήψης

Μιλήσαμε για τη γη μας, τη ζωγραφίσαμε και εντοπίσαμε την Ελλάδα στον παγκόσμιο χάρτη

1710321736956

IMG 20240226 115350

Τέλος, μιλήσαμε για τους εξωγήινους και δημιουργήσαμε φανταστικές ιστορίες για τις περιπέτειές τους σε άλλους πλανήτες!

1710321736960 1710321736965 17103217861401710321786148 1710321786155 1710321786164 IMG 20240227 100200

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 2024-25

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ: 1-20 ΜΑΡΤΙΟΥ 2024

Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2024-2025, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, όπως αυτή ορίζεται στις σχετικές διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4704/2020 (Α’ 133). Σύμφωνα με αυτές, στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2020.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

 ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης, για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  1. Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών taxisnet.
  2. Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  3. Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
  4. Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767):

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/τρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα, στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

 

Σε περίπτωση που οι γονείς για οποιονδήποτε λόγο δεν μπορούν να κάνουν την εγγραφή μέσα από το σύστημα εγγραφών, μπορούν να προσέρχονται στο νηπιαγωγείο με τα δικαιολογητικά τους κατόπιν ραντεβού.

Οι γονείς θα ενημερωθούν για την οριστική απόφαση φοίτησης του τέκνου τους σε σχολική μονάδα μετά τις 20/3.

Οι παραπάνω οδηγίες ισχύουν για όλα τα νηπιαγωγεία της χώρας.

Για τα παιδιά που θα εγγραφούν στο 2ο Νηπιαγωγείο Κασσάνδρειας (γήπεδο): Για ραντεβού και οποιαδήποτε άλλη πληροφορία επικοινωνείτε στο τηλέφωνο 2374022150, ώρες 08.15-13.00  ή στο mail@2nip-kassandr.chal.sch.gr.

2ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ – ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΑΣ

Ολοκληρώθηκε και το δεύτερο εργαστήριο δεξιοτήτων για φέτος στον τομέα “Ζω καλύτερα – Ευ ζην” με θέμα “Το σώμα μας”. Τα παιδιά περιέγραψαν αρχικά τα εξωτερικά μέρη του σώματος και ζωγράφισαν τον εαυτό τους.

IMG 20240122 095906 IMG 20240122 095910

Επέλεξαν ποιο παιδί ταιριάζει στο φύλο τους και έφτιαξαν το πρόσωπό τους.

IMG 20240123 095647 IMG 20240123 095955

Έκοψαν τα βασικά μέρη του σώματος και τα κόλλησαν, ώστε να σχηματιστεί το ανθρώπινο σώμα.

IMG 20240122 113117 IMG 20240122 114201 IMG 20240122 114209

Παίξαμε κινητικά μουσικοπαιχνίδια με το σώμα μας

https://www.youtube.com/watch?v=uVS4BoWLtbU

https://www.youtube.com/watch?v=YKAc0yJNOro

Μιλήσαμε για τις 5 αισθήσεις, είδαμε εικόνες και παίξαμε σχετικά παιχνίδια.

Ξεχωρίσαμε τις γεύσεις

IMG 20240124 093341

Μάθαμε τα δάχτυλα των χεριών μας

IMG 20240126 111410

Είδαμε εικόνες των εσωτερικών οργάνων του σώματος και μιλήσαμε για τη λειτουργία των βασικότερων από αυτά.

4.ΤΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ 3

Μιλήσαμε για τη σημασία της διατροφής στη σωστή ανάπτυξη του σώματός μας και αναλύσαμε τις διατροφικές ομάδες

IMG 20240130 093106 IMG 20240130 094358

Τέλος, μιλήσαμε για τον πολύ βασικό “κανόνα του εσώρουχου”, για το ποια αγγίγματα επιτρέπουμε και ποια όχι. Διαβάσαμε το παραμύθι “Η Κίκο και το χέρι” και είδαμε το βίντεο “Το μυστικό της Νίκης”.

kiko kai to xeri

https://www.youtube.com/watch?v=gyzEcIgogFg

Και τα δύο, καθώς και άλλο υλικό μπορείτε να βρείτε στο επίσημο site για την πρόληψη της παιδικής σεξουαλικής κακοποίησης  https://www.enastapente.gr/el

Η ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ

Με αφορμή την επερχόμενη θεατρική παράσταση που θα παρακολουθούσαν τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας, ασχοληθήκαμε με το θέμα της διαφορετικότητας, της αποδοχής, της φιλίας και της αγάπης. Το προσεγγίσαμε μέσα από αγαπημένα λογοτεχνικά παιδικά βιβλία, ώστε τα παιδιά να προετοιμαστούν για τη θεατρική παράσταση “Το όνειρο του Τόνι” (του παραολυμπιονίκη Αντώνη Τσαπατάκη) από το Νέο Θέατρο Θεσσαλονίκης.

Διαβάσαμε τον Τριγωνοψαρούλη, ένα ψάρι διαφορετικό από τα άλλα, τον ζωγραφίσαμε και τον κατασκευάσαμε.

02012

IMG 20240109 103607 IMG 20240109 100011

Διαβάσαμε το βιβλίο “Στου ονείρου μου την άκρη φιλία έχω και αγάπη” και ζωγραφίσαμε τις δύο διαφορετικές πεταλούδες που έγιναν φίλες.

CatalogueItem.0362151

IMG 20240112 094555 IMG 20240112 094550

Διαβάσαμε “Το παιδί και η αρκούδα”, που ανάπτυξαν μια ιδιαίτερη φιλία και το ζωγραφίσαμε.

TO PAIDI KAI I ARKOUDA 320x320h

IMG 20240108 115939 IMG 20240108 115725

Διαβάσαμε το παραμύθι “Ο Δαχτυλοκούτσικος” και το ζωγραφίσαμε.

1273abf3 ecc0 4f74 811f 84ae08f671cf

IMG 20240110 094341 IMG 20240110 093948

Διαβάσαμε το “Ίδιοι, μα και διαφορετικοί” και κάναμε σχετικό καδράκι.

9789606873850 1200x1200 1

IMG 20240111 111422

Διαβάσαμε “Το κάτι άλλο” και ζωγραφίσαμε τους διαφορετικούς ήρωες.

08746

IMG 20240115 093656 IMG 20240115 093706

Διαβάσαμε τα παραμύθια “Μα είναι φίλος μου”, ¨Ένας φίλος για το φεγγάρι” και ¨Οι φίλοι είναι για πάντα”.

169.6381 images αρχείο λήψης

Κάναμε καρτούλα για την αγάπη και τη φιλία.

IMG 20240116 101154

Το θεατρικό έργο που θα παρακολουθούσαμε μιλούσε για ένα παιδί, τον Τόνι, που από ένα ατύχημα, αναγκάστηκε να ζει σε ένα αναπηρικό αμαξίδιο. Αυτό τον έκανε στην αρχή να νιώθει θλίψη, να απομακρυνθεί από τους φίλους του και να αλλάξει συμπεριφορά. Στη συνέχεια, όμως, γνώρισε πολλούς φίλους και όλοι κατάλαβαν πως μπορούν να κάνουν μαζί πολλά πράγματα και να καταφέρουν ό,τι ονειρεύονται. Έτσι, λοιπόν, ζωγραφίσαμε παιδιά σε αναπηρικά αμαξίδια που ασχολούνται με διάφορες δραστηριότητες.

IMG 20240117 093332 IMG 20240117 093713 IMG 20240117 093845 IMG 20240117 094330 IMG 20240117 094659 IMG 20240117 094710

Την επόμενη μέρα παρακολουθήσαμε την παράσταση, η οποία άρεσε πολύ στα παιδιά!

IMG 20240118 113009 IMG 20240118 113632 IMG 20240118 120629

Την επόμενη μέρα, τα παιδιά στο σχολείο ζωγράφισαν ό,τι τους άρεσε περισσότερο από την παράσταση.

IMG 20240119 093323 IMG 20240119 094028 IMG 20240119 094812

1ο ΕΡΓΑΣΤΗΤΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ – ΣΠΟΡΑ ΚΑΙ ΕΛΙΑ

Στο πλαίσιο του πρώτου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων, ασχοληθήκαμε με τη γνωριμία με δραστηριότητες που γίνονται στον τόπο μας την περίοδο του φθινοπώρου. Ασχοληθήκαμε διεξοδικά με τη σπορά, το σιτάρι και το ψωμί με διάφορες δράσεις, παραμύθια, τραγούδια, σειρές ιστοριών με εικόνες, κατασκευές.

IMG 20231030 115456 IMG 20231031 093402 IMG 20231031 094221 IMG 20231031 102221 IMG 20231101 125012 IMG 20231102 100239 IMG 20231102 104310 IMG 20231107 091744 IMG 20231107 091758

Παρακολουθήσαμε τη θεατρική παράσταση “Το πιο γλυκό ψωμί”, βασισμένη στο ομώνυμο λαϊκό παραμύθι.

Φυτέψαμε φασόλια και φακές σε βαμβάκι στην τάξη μας και τα ποτίζαμε καθημερινά, αλλά και χρυσάνθεμα και κυκλάμινα σε γλάστρες στην αυλή μας.

IMG 20231103 113213 IMG 20231107 094801 IMG 20231107 095302 IMG 20231107 095305 IMG 20231108 085500 IMG 20231108 120057 IMG 20231108 121242

Μιλήσαμε για το μάζεμα της ελιάς και τη διαδικασία παραγωγής λαδιού και κάναμε σχετικές εργασίες.

IMG 20231123 092307 IMG 20231123 093832 IMG 20231123 110127 IMG 20231123 111112

ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Τη Δευτέρα 6/11/2023 παρακολουθήσαμε την θεατρική παράσταση “Το πιο γλυκό ψωμί” από τη θεατρική ομάδα La Strada. Φιλοξενήθηκαν και τα παιδιά του 1ου Νηπιαγωγείου Κασσάνδρειας. Ήταν μια απόλυτα διαδραστική παράσταση, στην οποία συμμετείχαν και τα παιδιά, με όμορφη μουσική, που μας ενθουσίασε όλους! Στο τέλος τα παιδιά έπλασαν και έψησαν τα δικά τους ψωμάκια.

Η δράση υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του πρώτου εργαστηρίου δεξιοτήτων του νηπιαγωγείου μας, στην υποενότητα ¨Η σπορά”.

IMG 20231106 094124 IMG 20231106 095203 IMG 20231106 100835 IMG 20231106 101429 IMG 20231106 102342 IMG 20231106 104802 IMG 20231106 105949

1ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων – Φρούτα

Από τις αρχές Οκτωβρίου, τα δύο τμήματα του νηπιαγωγείου μας ξεκίνησαν το πρώτο εργαστήριο δεξιοτήτων με τίτλο “Η φύση στον τόπο μας κατά τη διάρκεια του φθινοπώρου”. Στο πρώτο μέρος αυτού του εργαστηρίου ασχοληθήκαμε με τα φρούτα του φθινοπώρου.

Είδαμε βίντεο και εικόνες στο ίντερνετ για το αμπέλι και τον τρύγο, τα μήλα, τα αχλάδια και τα ρόδια. Μάθαμε σχετικά τραγούδια, π.χ. https://www.youtube.com/watch?v=EB7TZ8B44OUhttps://www.youtube.com/watch?v=zEYjwWdtaCU.

Διαβάσαμε σχετικά παραμύθια, ποιηματάκια, μάθαμε παροιμίες και παίξαμε μουσικοκινητικά παιχνίδια.

Ενδεικτικές εικαστικές δραστηριότητες με διάφορα υλικά (μαρκαδόροι, ξυλομπογιές, κηρομπογιές, πινέλα, τέμπερες, πλαστελίνες) και διάφορες τεχνικές (τυπώματα, στένσιλ, κολάζ κ.ά.)

IMG 20230929 094436 IMG 20231002 095149 IMG 20231002 100238 IMG 20231003 092854 IMG 20231003 093935 IMG 20231003 094640 IMG 20231005 084120 IMG 20231005 084125

IMG 20231005 092142 IMG 20231005 093118 IMG 20231005 111324 IMG 20231010 094108 IMG 20231010 120156 IMG 20231010 120205

IMG 20231012 110011 IMG 20231012 110154 IMG 20231012 110252 IMG 20231012 112254 IMG 20231017 092942 IMG 20231017 093229 IMG 20231017 094109

ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Ο αγιασμός θα γίνει τη Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2023 στις 9 το πρωί στην αυλή του 1ου Δημοτικού Σχολείου.

Αμέσως μετά, θα ακολουθήσει ενημέρωση των γονέων στο χώρο του νηπιαγωγείου.

Καλή σχολική χρονιά!!