Εργαστήρια Δεξιοτήτων: Διαφορετικότητα
Άνοιξη
25η Μαρτίου
Απόκριες
Διαβάσαμε την ιστορία του Αρλεκίνου και κάναμε κατασκευές
Φτιάξαμε κλόουν ατομικά και ομαδικά και διαβάσαμε ιστορίες για κλόουν. Μας άρεσε πολύ η ιστορία “Έχασα τη μύτη μου και ψάχνω να τη βρω” και στη συνέχεια τα παιδιά έγιναν αστείοι κλόουν.
Τα κορίτσια έγιναν πριγκίπισσες και τα αγόρια πειρατές φτιάνοντας καπέλα και αξεσουάρ
Ομαδική εργασία Γαιτανάκι
Εγγραφές μαθητών στο νηπιαγωγείο για το σχολικό έτος 2024-2025
Εγγραφές μαθητών στα νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25
Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2024-2025 θα γίνονται μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής με Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής από 1 μέχρι 20 Μαρτίου 2024.
Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2020. Η φοίτηση των νηπίων που συμπληρώνουν ηλικία τεσσάρων (4) ετών είναι υποχρεωτική σε όλους τους Δήμους της χώρας
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Ι. ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:
- Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
- Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
- Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα:
α) τα στοιχεία του προνηπίου/ νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.
δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου/νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων/νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».
Τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα και εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια- Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, είναι :
α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή,(Α.Δ.Υ.Μ.)
γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.
δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
ε) Υπεύθυνη δήλωση συναίνεσης του έτερου γονέα/κηδεμόνα.
Κατόπιν τούτου παρακαλούνται, οι γονείς και κηδεμόνες των μαθητών που θα εγγραφούν στο νηπιαγωγείο μας να επικοινωνούν τηλεφωνικά με το νηπιαγωγείο πριν το επισκεφθούν.
Το τηλέφωνο επικοινωνίας του Νηπιαγωγείου είναι 2271078444
Εργαστήρια δεξιοτήτων: stem και η γη γυρίζει
Με αφορμή το φεγγάρι του Γενάρη και τη γνωστή παροιμία ξεκινάμε να μιλάμε για τη σελήνη, τους πλανήτες και το διάστημα.
Οι φάσεις του φεγγαριού
Ζωγραφική ήλιος και φεγγάρι – μιλάμε για τη μέρα και τη νύχτα
Ζωγραφική τι κάνουμε τη μέρα και τη νύχτα
Παιχνίδι και δραματοποίηση από τα παιδιά η περιστροφή της γης γύρω από τον ήλιο και της σελήνης γύρω από τη γη
Ομαδική κατασκευή ήλιου και γράφουν τη λέξη
Παραμύθι “Ο φεγγαροσκεπαστής”
Το ηλιακό σύστημα και οι πλανήτες
Μετράμε τους πλανήτες, μαθαίνουμε τα ονόματα τους και τους βάζουμε με τη σειρά από τον πιο κοντινό πλανήτη στον ήλιο μέχρι τον πιο μακρινό.
Παραμύθια για το διάστημα
Επιτραπέζιο παιχνίδι με πλανήτες από τα πίκου πίκου, που φτιάξαμε μαζί με τα παιδιά και παίζουμε στην τάξη
Stem: Προγραμματισμός με το ρομποτάκι. Παίζουμε με τη bee bot και τα παιδιά γράφουν τον κώδικα και οδηγούν τη μέλισσα στον ήλιο ή το φεγγάρι.
Ομαδική εργασία Ηλιακό σύστημα
Η γη ο πλανήτης μας
τραγούδι και κατασκευή αστροναύτης
Τα σχήματα
Μαθαίνουμε τα βασικά σχήματα στο νηπιαγωγείο.
Κύκλος
Βρίσκουμε κύκλους μέσα από την τάξη και τα παιδιά ζωγραφίζουν κύκλους.
Ομαδοποίηση κύκλων με βάση το μέγεθος
Μετρούν τους κύκλους
Εμπνεόμαστε από το ζωγράφο Βασίλι Καντίνσκι και τους πίνακές του
Τα παιδιά φτιάχνουν ή ζωγραφίζουν ομόκεντρους κύκλους
Φτιάχνουν τον κυκλούλη και γράφουν τη λέξη κύκλος
Τρίγωνο
Τετράγωνο
Έλμερ ο παρδαλός ελέφαντας με τα πολύχρωμα τετράγωνα
Ορθογώνιο
Βλέπουμε πίνακες ζωγραφικής με σχήματα ( του ζωγράφου Κλέε) και φτιάνουν κατασκευές με σχήματα ή χειροτεχνίες.