Ο Κιθ Χάρινγκ είναι ένας σύγχρονος ζωγράφος που ασχολήθηκε ιδιαίτερα με τοιχογραφίες αλλά και πίνακες που εκφράζουν πολιτικό και κοινωνικό προβληματισμό, με στόχους στο ρατσισμό, την οικονομική ανισότητα, τα μέσα ενημέρωσης, τις προκαταλήψεις.
Διανύουμε την εβδομάδα του Πολυτεχνείου. Τα παιδιά μέσα από ποικίλες δράσεις ενημερώθηκαν για τα γεγονότα του Πολυτεχνείου.
Καλούνται, λοιπόν, να περιγράψουν εικόνες σχετικές με την εξέγερση των φοιτητών. Συνθέτουν τις πληροφορίες και εξιστορούν το γεγονός.
Στη συνέχεια, εμφανίζονται στην ολομέλεια διάφορα σκίτσα του Κιθ Χάρινγκ.
Επειδή τις τελευταίες ημέρες ασχολούμαστε με αυτό το ζωγράφο, τα παιδιά αναγνωρίζουν αμέσως το δημιουργό. Μετά τη συναισθηματική επεξεργασία των εικόνων αποφασίζουμε να γίνουμε Κιθ Χάρινγκ και να ετοιμάσουμε 2 ειδών αφίσες μία για τη Δημοκρατία και μία για τη Δικτατορία.
Αρχικά, “ζωντανέψαμε” τους ήρωες και ετοιμάσαμε διαλόγους. Οι προτάσεις των παιδιών ήταν πραγματικά εξαιρετικές!
Στη συνέχεια, τα παιδιά εργάστηκαν σε ομάδες των 3 ατόμων
και στο τέλος, αναρτήσαμε το αποτέλεσμα.
Στη Δικτατορία τα παιδιά χρησιμοποίησαν σκούρα, μουντά χρώματα και μάλιστα(αξίζει να σημειωθεί) χωρίς να τους υποδειχθεί (η εμπειρία τους από την επέτειο του ’40)
Στη Δημοκρατία τα χρώματα ήταν φωτεινά! ζωηρά!
Για άλλη μια φορά διαπιστώνουμε ότι μέσα από την Τέχνη μαθαίνουμε περνώντας όμορφα και δημιουργικά!
Ευχαριστούμε την popi-it για την ιδέα!