Συλλογικός προγραμματισμός 23-24



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συλλογικός προγραμματισμός 23-24

Εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας 23-24



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας 23-24

Εργαστήρια δεξιοτήτων 23-24



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εργαστήρια δεξιοτήτων 23-24

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας 2022-23



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας 2022-23

Συλλογικός Προγραμματισμός 2022-23



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συλλογικός Προγραμματισμός 2022-23

Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης 2021-22



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης 2021-22

Αξιολόγηση Σχολικής Μονάδας

Α. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

 

Καταγράφονται συνοπτικά τα χαρακτηριστικά και οι ιδιαιτερότητες της σχολικής μονάδας, που κρίνονται σημαντικά για την αποτύπωση της εικόνας του σχολείου

 Επεξεργασία τεκμηρίωσηςΚείμενο τεκμηρίωσης

Το 2ο νηπγείο Αξιούπολης είναι διθέσιο και βρίσκεται στην οδό ευκλείδη και υπάγεται στον Δήμο Παιονίας Ν.Κιλκίς.Οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν είναι,3 νηπιαγωγοί ΠΕ60 ,και 1 καθηγήτρια αγγλικών ΠΕ06,διότι το σχολείο μας στο σχολικό έτος 2020-21 είναι πιλοτικό για την εφαρμογή της αγγλικής γλώσσας στα νηπιαγωγεία. Οι 2 νηπ/γοί είναι οργαγικά τοποθετημένες η μια είναι με απόσπαση από το νηπιαγωγείο Ευρωπού Ν.Κιλκίς και η καθηγήτρια Αγγλικών υπηρετεί ως αναπληρώτρια.Οι 4 εκπαιδευτικοί είναι γυναίκες,με έτη υπηρεσίας αντίστοιχα 15-20,25 και πάνω,15-20 και 3-5.Ο συνολικός αριθμός των παιδιών είναι 29 από τα οποία τα 15 είναι αγόρια και τα 14 κορίτσια.τα νήπια είναι 12 και τα προνήπια είναι 17. Το μεγαλύτερο ποσοστό του μαθητικού δυναμικού του σχολείου προέρχεται από οικογένειες με μέσο μορφωτικό ,κοινωνικό και οικονομικό επίπεδο. Οι γονείς δείχνουν ενδιαφέρον για την ολοκλήρωση και ανάπτυξη της προσωπικότητας των παιδιών τους, Επίσης υπάρχει και ένας μικρός αριθμός παιδιών από την Συρία …

Β.ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

Θετικά σημεία

Υλοποιήθηκαν σχέδια εργασίας σύμφωνα με τον ετήσιο προγραμματισμό του σχολείου βασιζόμενα στις αρχές του Α.Π και του συκγεκριμένους στόχους που τέθηκαν,με κύριο μέλημα την ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας των παιδιών. Τα σχέδια εργασίας υλοποιήθηκαν τόσο δια ζώσης όποτε ήταν ανοικτά τα σχολεία αλλά περισσότερο με τηλεκπαίδευση λόγω του παρατεταμένου lockdown. Οι εκπαιδευτικοί συνεργάστηκαν αψογα μεταξύ τους προκειμένου να ετοιμάσουν υλικό για την καλύτερη ποιότητα της τηλεκπαίδευσης Τα Χριστούγεννα έγινε διαδικτυακή γιορτή με τα παιδιά όπου ειπώθηκαν ποιήματα και τραγούδια. …

Σημεία προς βελτίωση

 

Ένα σημείο που χρειάζεται βελτίωση είναι η ενασχόληση του σχολείου με τα σχολικά προγράμματα που δεν υπήρξε αρκετός χρόνο για την υλοποίηση τους λόγω του πιλοτικού προγράμματος της αγγλικής γλώσσας και τις συνεχείς επιμορφώσεις των εκπ/κών από το ΙΕΠ.

 

Γ.ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

 

Θετικά σημεία

 

Το σχολείο λειτουργεί βάσει του εσωτερικού κανονισμού λειτουργίας, και τους νόμους του κράτους.Στην αρχή κάθε σχολικής χρονιάς συνεδριάζει ο σύλλογος διδασκόντων, γίνεται κατανομή καθηκόντων, τμημάτων, εξωδιδακτικών καθηκόντων ,γίνεται ο ετήσιος προγραμματισμός του εκπαιδευτικού έργου ,η επικαιροποίηση των μνημονίων και του εσωτερικού κανονισμού λειτουργίας του σχολείου καθώς και η καλύτερη αξιοποίηση τόσο του διδακτικού όσο και του βοηθητικού προσωπικού.Οι εκπαιδευτικοί ενημερώνονται για την αλληλογραφία του σχολείου έχοντας άμεσση πρόσβαση σε αυτά και οι γονείς με ενημερωτικά e-mail μεσω του myschool και την ηλεκτρονική διεύθυνση της σχολικής μονάδας.Το σχολείο συνεργάστηκε με τον Δήμο Παιονίας για θεματα κτιριακής υποδομής με την σχολική επιτροπή και τον Σύλλογο Γονέων για παιδαγωγικό υλικό και βιβλία….

Σημεία προς βελτίωση

 

Ένα σοβαρό θέμα που χρειάζεται προσοχή είναι η περαιτέρω σνεργασία του σχολείου με την αστυνομία του Δημου για αύξηση της συχνότητας περιπολίας έξω από το σχολείο διότι εξωσχολικοί παράγοντες μπαίνουν στον αύλειο χώρο του σχολείου και προκαλούν φθορές…

 

Δ.ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

 

Θετικά σημεία

Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας συμμετείχαν σε όλες τις επιμορφώσεις που έγιναν απο την συντονίστρια Ε.Ε και την συντονίστρια των αγγλικών, από το 4ο ΠΕΚΕΣ, τον Δ/ντή της Πρωτ/θμιας Εκπαίδευσης, από το ΙΕΠ, καθώς και την επιμόρφωση για τις ψηφιακές πλατφόρμες….

Σημεία προς βελτίωση

 

Το νηπ/γείο δεν συμμετείχε σε ευρωπαικά προγράμματα διότι ο σύλλογος διδ/ντων έκρινε πως λόγω των ιδιαιτέρων συνθηκών πρέπει να δοθεί προτεραιότητα στο να δημιουργηθούν οι καλύτερες δυνατές συνθήκες για την εξασφάλιση της πραγματικής και άμεσσης επικοινωνίας μεταξύ των παιδιών …

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αξιολόγηση Σχολικής Μονάδας

Συλλογικός Προγραμματισμός 2021-22



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συλλογικός Προγραμματισμός 2021-22

Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης 2020-21



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης 2020-21

Καλημέρα κόσμε!

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτή είναι η πρώτη σας δημοσίευση. Αλλάξτε την ή διαγράψτε την και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο