Ομαλή μετάβαση νηπίων στο Δημοτικό – Κουκλοθέατρο – παιχνίδια ρόλων στα Αγγλικά

Στα πλαίσια της ομαλής μετάβασης από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό είχαμε τη χαρά να μας επισκεφθεί η  καθηγήτρια αγγλικλων κυρία Έλενα Κυριαζή.  Η δράση περιέιχε παιχνίδια ρόλων στα αγγλικά με τη χρήση κουκλοθεάτρου και γνωριμία με κούκλα- περσόνα.

αγγλικά1 αγγλικά2

Ομαλή μετάβαση των νηπίων στο Δημοτικό – Εκδήλωση για τη γιορτή της Μητέρας

Στα πλαίσια του σχεδίου Δράσης : Ομαλή μετάβαση των νηπίων στο Δημοτικό, οι μαθητές του σχολείου μας παρακολούθησαν μια εκδήλωση για τη γιορτή της Μητέρας από τα παιδιά της Α’ και Β’ Δημοτικού του 1ου Δημοτικού Αταλάντης.

εικόνα 1 εικόνα 2

5 Μαρτίου – Παγκόσμια ημέρα Στοματικής Υγείας

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα Στοματικής Υγείας μιλήσαμε στο Νηπιαγωγείο για την στοματική υγιεινή. Συζητήσαμε για τη σημασία της φροντίδας των δοντιών, είδαμε εικόνες με το εσωτερικό του στόματος, διαβάσαμε σχετικά παιδικά συγγράματα και φτιάξαμε εργασίες. Στα πλαίσια της συζήτησης αυτής, είχαμε τη χαρά και την τιμή να επισκεφθεί το Νηπιαγωγείο μας η οδοντίατρος κυρία Μαρία Τζανακάκη, κάνοντας μια πολύ ενδιαφέρουσα παρουσίαση στα παιδιά.

στοματική υγεία2 στοματική υγεία στοματική υγεία 3

Ομαλή μετάβαση των νηπίων στο Δημοτικό

Στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης “Ομαλή μετάβαση των νηπίων στο Δημοτικό” οι μαθητές του νηπίου παρακολούθησαν από κοινού με τους μαθητές της πρώτης Δημοτικού μέρος του μαθήματος  της Γλώσσας. Τόσο οι μαθητές του Δημοτικού όσο οι δασκάλες, υποδέχτηκαν τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας θερμά, μοιράστηκαν το θρανίο τους και δόθηκε η ευκαιρία στα νήπια να παρακολουθήσουν και να συμμετάσχουν στη διδακτική διαδικασία. Απώτερος στόχος του σχεδίου Δράσης είναι τα νήπια να εξοικειωθούν με το περιβάλλον του Δημοτικού σχολείου (χώρος ,μαθητές, δάσκαλοι) και τις εκπαιδευτικές μεθόδους και δραστηριότητες της Α’ Δημοτικού.

εικόνα Viber 2024 04 03 18 30 49 222 εικόνα Viber 2024 04 03 18 53 12 137

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ σχολικού έτους 2024 – 2025

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,

Οι εγγραφές μαθητών/τριων στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024 – 2025 θα πραγματοποιηθούν μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής  (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/)   από  Παρασκευή 1 Μαρτίου ως και την Τετάρτη 20 Μαρτίου 2024.

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής θα υποβάλλει ο/η γονέας/κηδεμόνας για το Νηπιαγωγείο μας, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας του/της, εφόσον βρίσκεται μέσα στα γεωγραφικά όρια της σχολικής μας περιφέρειας.

ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΑΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ 

thumbnail IMG 20240229 192049

Στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31 Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται   στο Νηπιαγωγείο για το σχολικό έτος   2024 – 2025, μαθητές/τριες που είναι γεννημένοι/ες το  2020 και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να δεχθούν όλες τις αιτήσεις προνηπίων που έχουν γεννηθεί κατά τη διάρκεια του έτους αυτού.

Η εγγραφή και φοίτηση στο Νηπιαγωγείο είναι υποχρεωτική. Η εγγραφή προνηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄109).

Η προσκόμιση των παραστατικών στο νηπιαγωγείο μας

θα πραγματοποιείται μετά από τηλεφωνικό ραντεβού

από Παρασκευή 01/03/2024 ως Τετάρτη 20/03/2024.

Ώρες επικοινωνίας: 11:30 ως 12:00

Τηλέφωνο επικοινωνίας:

 

E-mail: mail@2nip-atalant.fth.sch.gr

Είμαστε στη διάθεσή σας για κάθε πρόσθετη πληροφορία και συνεργασία.

ΑΙΤΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Αναλυτικά τα  βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Ι. ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ των Υπουργών

Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής

Διακυβέρνησης, για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να

ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και

επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.

  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική

Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με

την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών

Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο

γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και

κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του. Για

την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή. Το σύστημα

διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει

στον γονέα/κηδεμόνα κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του

μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι

εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο

γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε

περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που

επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του

νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση

επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού

αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή.

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε

ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο

συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η

διεύθυνση κατοικίας.

γ) τα στοιχεία άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη

σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει

Βεβαίωση Φοίτησης από τον Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου.στο Προαιρετικό Ολοήμερο

Πρόγραμμα (13:00 – 16:00) και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου

Νηπιαγωγείου (16:00 – 17:30) καθώς και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (07:45 –

08:00). Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν προνήπια/νήπια τα

οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο

Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και

αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγει τη δήλωση:

«Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και

αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄

1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη

Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να

προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα εντός του χρονικού

διαστήματος που ορίζει ο/η Προϊστάμενος/νη-Διευθυντής/ντρια του Νηπιαγωγείου.

Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται

τα:

α) Η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο

Πρόγραμμα και για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου. Οι αιτήσεις

για φοίτηση των μαθητών/τριων στο προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα γίνονται δεκτές

χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ. πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-

9-2020, σχετική εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ. Επίσης οι εγγραφές των μαθητών/τριων στο

Αναβαθμισμένο πρόγραμμα ολοήμερου νηπιαγωγείου γίνονται κατόπιν σχετικής αίτησης –

δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους, σύμφωνα με τα όσα ορίζονται στη με αρ. πρωτ.

106012/Δ1/01-09-2022 σχετική Εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ.

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ.

Φ.6/1094/80261/Δ1/20- 5-2015 εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.)

γ) Βιβλιάριο Υγείας, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, από το οποίο

αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό

Πρόγραμμα Εμβολιασμών (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), όπως

τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν. 4777/2021 (Α 25).

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ εφόσον υπάρχει, σε περίπτωσης μαθητή/τριας με

αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν

αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την

οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση), απαιτείται η έγγραφη συναίνεση

του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωσή του.

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ο

γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την

ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις,

η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις

πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του

νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής

υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο (παρ 7 του άρθρου

2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767). Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ντρια ή

Προϊστάμενος/νη του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη

Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με

τα δικαιολογητικά που του προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες.

Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες

κοινωνικές ομάδες όπως: πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με

χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και

πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού

κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης

αίτησης, με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα (παρ 7 του

άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄1767).

ΔΩΡΕΑ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ

πίνακας

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του 2ου Νηπιαγωγείου Αταλάντης εκφράζουν τις θερμές τους ευχαριστίες  προς την εταιρεία ΕΖΑ για την ευγενική τους χορηγία προς το σχολείο μας διαδραστικού πίνακα ,τον οποίο αποδεχόμαστε με μεγάλη χαρά και ευγνωμοσύνη.

Με τη γενναιόδωρη τους προσφορά συμβάλλουν τα μέγιστα στην αναβάθμιση και ενίσχυση της εκπαιδευτικής διαδικασίας του Νηπιαγωγείου μας.

«Ενημέρωση για τη λήψη μέτρων προστασίας για τη μείωση μετάδοσης λοιμώξεων του αναπνευστικού»



Λήψη αρχείου

Εργαστήρια Δεξιοτήτων : Ζω Καλύτερα – Ευ Ζην Υγεία – Αυτομέριμνα, Ασφάλεια “Οι ντεντέκτιβ ανακαλύπτουν το μυστικό για σώμα γερό και δυνατό”

Στα πλαίσια του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων “Οι ντεντέκτιβ ανακαλύπτουν το μυστικό για σώμα γερό και δυνατό”

οι μικροί μας μαθητές κλήθηκαν να βοηθήσουν τον ντεντέκτιβ Βανς στην προσπάθειά του να βοηθήσει τα παιδιά του να ακολουθήσουν ένα σωστό πρόγραμμα άσκησης και διατροφής, κάνοντας οι ίδιοι την προσωπική τους έρευνα.

Ξεκινήσαμε λοιπόν διαμορφώνοντας ένα ιστόγραμμα με το τι γνωρίζουμε ήδη και τι ακριβώς θέλουμε να μάθουμε σχετικά με την άσκηση και τη διατροφή (καταιγισμός ιδεών, ρουτίνες σκέψης).

ιστόγραμμα ρουτίνες σκέψης

Στη συνέχεια παίξαμε  κινητικά παιχνίδια με στόχο το συντονισμό της ομάδας . Μπήκαμε σε ρόλο του ντεντέκτιβ μιμούμενοι το περπάτημά του.

0 02 05 5bddc5b7fc7d2032787e4755749d215187b1d854e2f981e7bcddcf2715622d91 f1fa0a10496d74b2 κινητικό παιχνίδικινητικό παιχνίδι 2

Συναρμολογήσαμε την πυραμίδα της φυσικής δραστηριότητας παίζοντας το κυνήγι του κρυμμένου θησαυρού καθώς επίσης φτιάξαμε αφίσα με τίτλο : Τα ΝΑΙ και ΟΧΙ της φυσικής δραστηριότητας.

αφίσα με ΝΑΙ και ΟΧΙ φυσικής δραστηριότητας αφίσα ΝΑΙ και ΟΧΙ φυσικής δραστηριότητας 2 πυραμίδα της φυσικής δραστηριότητας

Στην προσπάθειά μας να συλλέξουμε πληροφορίες για τα οφέλη της γυμναστικής στη ζωή μας καλέσαμε την δασκάλα φυσικής αγωγής  κυρία Έλενα. Όλοι μαζί παίξαμε ψυχοκινητικά παιχνίδια και συζητήσαμε σχετικά.

δράση με γυμναστική3 δράση με γυμναστική

Έπειτα μιλήσαμε για τη διατροφή. Διαβάσαμε σχετικό βιβλίο, γνωρίσαμε τα φρούτα και τους καρπούς του φθινοπώρου μέσα από αισθητηριακά παιχνίδια.

βιβλίο για τη διατροφή φρούτα και καρποί του φθινοπώρου παιχνίδι με τις αισθήσεις

Μιλήσαμε για την πυραμίδα της Μεσογειακής διατροφής.  Μελετήσαμε το καθένα από τα επίπεδα της πυραμίδας και φτιάξαμε τη δική μας με τα αντικείμενα που υπάρχουν στην τάξη μας.

πυραμίδα της διατροφής 2 πυραμίδα της διατροφής

Με μεγάλη μας χαρά υποδεχτήκαμε στο σχολείο τον κύριο Γιώργο Πέπερα, καρδιολόγο που μας έκανε μια πολλή ωραία και ενδιαφέρουσα παρουσίαση σχετικά με τι πρέπει να κάνουμε για να φροντίζουμε την υγεία μας. Μαζί μιλήσαμε για την αναγκαιότητα της σωστής διατροφής και της σωματικής άσκησης στη ζωή μας. Επίσης είχαμε την χαρά για άλλη μια χρονιά να μας επισκεφθεί και η διατροφολόγος κυρία Πόπη Μαυρομιχάλη που μας διάβασε ένα ωραίο βιβλίο σχετικά με τη διατροφή και μαζί είδαμε τη πυραμίδα της διατροφής.

εικόνα Viber 2023 11 09 19 52 37 456 εικόνα Viber 2023 11 09 19 51 56 994 εικόνα Viber 2023 11 11 12 02 56 199 επίσκεψη καρδιολόγου2 επίσκεψη διατροφολόγου 2 επίσκεψη διατροφολόγου 3 επίσκεψη διατροφολόγου επίσκεψη καρδιολόγου 2δραστηριότητα με διατροφολόγο

Παίξαμε όλοι μαζί παιχνίδια στο διαδραστικό πίνακα,  επιτραπέζιο φιδάκι και  ετοιμάσαμε κατασκευές σχετικά με τη διατροφή.  Ακόμη μάθαμε τραγούδια για τη διατροφή και παίξαμε μουσική με τη χρήση μουσικών οργάνων.  Στα πλαίσια του εργαστηρίου μας αξιοποιήσαμε και χρόνο από το διάλειμμά μας παίζοντας σχετικά με το θέμα ομαδικά παιχνίδια (μάγειρα – μάγειρα τι μαγειρεύεις;) πράγμα που μας διασκέδασε αρκετά.

εικόνα Viber 2023 11 09 19 49 12 513 παιχνίδι στο διαδραστικό το φιδάκι της διατροφής 2 κατασκευή με πλαστελίνη

Αξιοποιώντας τις νέες γνώσεις που κατακτήσαμε ετοιμάσαμε ένα υγιεινό πρωινό.

πλύσιμο υλικών προετοιμασία πρωινού 2 προετοιμασία πρωινού με υγιεινά υλικά κέρασμα για όλα τα παιδιά

Τέλος, στα πλαίσια της αξιολόγησης του εργαστηρίου επανήλθαμε στη μελέτη του αρχικού μας ιστογράμματος. Συζητήσαμε σχετικά με τις γνώσεις που είχαμε στην αρχή του εργαστηρίου και τις καινούργιες γνώσεις που αποκτήσαμε. Είδαμε όλοι μαζί μια ψηφιακή παρουσίαση της δράσης μας και συμπληρώσαμε ένα φύλλο αξιολόγησης.

παρουσίαση δραστηριοτήτων στην ομάδα αξιολόγηση0 02 05 d7df83297415b6dece0c28fbfa0b0f7d67843fa91b9ca7083f76fae30005d590 90359fabb22fea06