ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ ΤΟ 2019

1-20 ΜΑΡΤΙΟΥ 2023

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής θα υποβάλλει ο γονέας/κηδεμόνας για το Νηπιαγωγείο που ανήκει, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας του σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης, για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

→ Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

→ Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.

→ Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767)::

  1. τα στοιχεία του προνηπίου/ νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
  2. τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
  3. τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.
  4. εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου/νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
  5. τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων/νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός της προσθεμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/τρια- Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου.

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :

  1. η αίτηση εγγραφής και τα δικαιολογητικά για το προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα ή/και το τμήμα πρόωρης υποδοχής
  2. Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.)
  3. Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).
  4. Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
    Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767), οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/ κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο (παρ. 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767). Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ντρια – Προϊστάμενος/η του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες.

Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, όπως πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα (παρ. 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767).

ΙΙ. ΕΞΕΤΑΣΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ/ΤΗΝ Δ/ΝΤΗ/ΝΤΡΙΑ-ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟ/Η ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

Σύμφωνα με το άρθρο 3 της υπ’. αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας ορίζεται ότι για τη διαχείριση των αιτήσεων, ο/η Διευθυντής/τρια-Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) μέσω της Ενιαίας Πρόσβασης σε Υπηρεσίες (Single Sign On) του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου με τα στοιχεία σύνδεσης του επίσημου λογαριασμού της σχολικής μονάδας, τον οποίο διαχειρίζεται αποκλειστικά ο/η ίδιος/α.

Ο/Η Διευθυντής/ντρια ή Προϊστάμενος/νη του νηπιαγωγείου εξετάζει κάθε αίτηση χωριστά και έχει τις εξής δυνατότητες:

  1. αποδοχή της αίτησης
  2. επιστροφή της αίτησης στον γονέα/κηδεμόνα υποδεικνύοντας τις διορθώσεις που απαιτείται να γίνουν στην αίτηση
  3. προώθηση της αίτησης στην Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που υπάγεται η σχολική μονάδα, σε περίπτωση που διαπιστώνει προβλήματα που δεν δύναται να αντιμετωπίσει.

Επισημαίνεται ότι η αποδοχή της αίτησης δε συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα. Η σχολική μονάδα φοίτησης του νηπίου/προνηπίου θα καθοριστεί μετά το πέρας της διαδικασίας υποβολής των αιτήσεων και αφού η αρμόδια Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατανείμει τις αιτήσεις σύμφωνα με τις διαθέσιμες θέσεις κάθε Νηπιαγωγείου.

ΙΙΙ. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Σύμφωνα με το άρθρο 4 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας ορίζεται ότι το αρμόδιο τμήμα Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) μέσω της Ενιαίας Πρόσβασης σε Υπηρεσίες (Single Sign On) του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου με τα στοιχεία σύνδεσης του επίσημου λογαριασμού της Διεύθυνσης, τον οποίο διαχειρίζεται αποκλειστικά ο/η οικείος/α Διευθυντής/τρια Εκπαίδευσης.

Ο/Η οικείος/α Διευθυντής/ρια Εκπαίδευσης μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» παρακολουθεί την πορεία των αιτήσεων σε κάθε νηπιαγωγείο της περιοχής ευθύνης της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης και διαχειρίζεται (παρ 2 του άρθρου 4 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β 1767) τις πιθανές αιτήσεις που έχουν προωθηθεί από τους Διευθυντές/ριες-Προϊσταμένους/ες των Νηπιαγωγείων, προβαίνοντας σε ενέργειες όπως:

  1. επιστροφή της αίτησης στο ίδιο Νηπιαγωγείο, το οποίο της προώθησε την αίτηση ή
  2. προώθηση της αίτησης σε άλλο Νηπιαγωγείο αρμοδιότητάς της ίδιας Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης προβαίνει σε όλες τις ενέργειες που απαιτούνται προκειμένου να διορθωθούν λάθη και παραλείψεις των αιτήσεων. Για τον σκοπό αυτό δύναται να έρχεται σε επικοινωνία, πέρα από τους/τις Διευθυντές/τριες -Προϊσταμένους/ες των Νηπιαγωγείων, και με τους γονείς/κηδεμόνες.

Μετά το πέρας της καταληκτικής ημερομηνίας των αιτήσεων εγγραφών και ακολουθώντας όλες τις προβλεπόμενες από τις διατάξεις διαδικασίες, σύμφωνα με όσα προβλέπονται στην παρ. 4δ στο άρθρο 6 του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν. 4777/2021 (Α΄ 25), ο Διευθυντής/τρια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατανέμει τα νήπια/προνήπια στα νηπιαγωγεία της περιοχής ευθύνης της Διεύθυνσής του/της, λαμβάνοντας υπόψη τον αριθμό των αιτήσεων και τις διαθέσιμες θέσεις κάθε Νηπιαγωγείου

ΙV. ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ-ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ

Σύμφωνα με το άρθρο 6 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας για την επίλυση προβλημάτων που ανακύπτουν κατά τη διαδικασία της ηλεκτρονικής υποβολής και εξέτασης των αιτήσεων εγγραφής ορίζονται τρία επίπεδα υποστήριξης:

α) Το πρώτο επίπεδο υποστήριξης παρέχεται προς τους γονείς/κηδεμόνες από τον Διευθυντή/τρια – Προϊστάμενο/η- του Νηπιαγωγείου που ανήκουν σύμφωνα με την διεύθυνση κατοικίας τους. Από το συγκεκριμένο επίπεδο επιλύονται απορίες και προβλήματα που έχουν να κάνουν με την χρήση του συστήματος και το θεσμικό πλαίσιο των εγγραφών.

β) Το δεύτερο επίπεδο υποστήριξης παρέχεται από το Τμήμα Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών ή τον Υπεύθυνο Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών της οικείας Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, προκειμένου να επιλύονται απορίες και προβλήματα των διευθυντών/τριών ή προϊστάμενων των νηπιαγωγείων.

γ) Το τρίτο επίπεδο υποστήριξης παρέχεται από τον φορέα υλοποίησης της εφαρμογής, ήτοι το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας – ΕΔΥΤΕ Α.Ε., προς τα Τμήματα Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών ή τους Υπεύθυνους Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών των Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, προκειμένου να επιλύονται προβλήματα τεχνικής φύσης.

Γ. ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΝΕΟ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής και στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα των Νηπιαγωγείων του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους. Οι Διευθυντές/ντριες και οι Προϊστάμενοι/ες των Νηπιαγωγείων κάνουν δεκτές όλες ανεξαιρέτως τις αιτήσεις των γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση των μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ. πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020 σχετική Εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ. Επίσης οι εγγραφές των μαθητών/τριών στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου γίνονται κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους σύμφωνα με τα όσα ορίζονται στη με αρ. πρωτ. 106012/Δ1/01-09-2022 σχετική Εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ.

 

 

Για περισσότερες πληροφορίες και ραντεβού για νέες εγγραφές παρακαλώ επικοινωνείτε με την Προϊσταμένη κα Οδύσσεια στο 2244022755.

 

 

Εγγραφές στα Νηπιαγωγεία

ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΑ 28 ΜΑΡΤΙΟΥ.

 

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Ι. ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β ́ 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και
Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης, για την εγγραφή του
νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

4 Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη

Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-
διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του

Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
 Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του
Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
 Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας
συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου
μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του
άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767):
α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με
το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες
κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία
εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των
τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν
να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το
τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του
νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε
με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή
εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο
έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

H σχολική περιφέρεια του 2ου Νηπιαγωγείου Αρχαγγέλου περιλαμβάνει τις παρακάτω περιοχές:

  • Κεντρικός δρόμος που διασχίζει τον Αρχάγγελο από Τράπεζα Πειραιώς και πάνω 
  • περιοχή Μπριάρης
  • περιοχή Σεραφί 
  • περιοχή Μαλά 
  • περιοχή  Άγιου Παντελεήμοναγ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα,

εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την
Διευθυντή/τρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.
δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο
Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,
ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη
σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την
ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».
Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη
σχολική μονάδα εντός της προσθεμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/τρια- Προϊστάμενος/η του
Νηπιαγωγείου.
Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β ́ 1767) οι
γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής
Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική
μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :
α) η αίτηση εγγραφής και τα δικαιολογητικά για το προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα ή/και το τμήμα
πρόωρης υποδοχής
β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο
(Α.Δ.Υ.Μ.)
γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα
εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου
6 του Π.Δ 79/2017 (Α ́ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α ́ 25).

5

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές
εκπαιδευτικές ανάγκες.
Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο
Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.
Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου
γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.
Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β ́ 1767), οι
γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική
υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις η αίτησή τους επιστρέφεται
από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/ κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η
υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr).
Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.
Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας
«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο
Νηπιαγωγείο (παρ 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β ́ 1767). Για τον σκοπό αυτό ο/η
Διευθυντής/τρια – Προϊστάμενος/η του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη
Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά
που του προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες.
Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές
ομάδες όπως: πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι
σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή
σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα
καταχώρισης αίτησης, με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα (παρ. 7 του άρθρου 2 της
ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β ́ 1767).

 

Για πληροφορίες καλέστε στο 2244022755 ,κα Οδύσσεια Ρασήμογλου

Συλλογικός Προγραμματισμός -Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου

Συλλογικός Προγραμματισμός Σχολικής Μονάδας
Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία
Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση
Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος
Σχολική διαρροή – φοίτηση
Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος
Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών
Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος
Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών και εκπαιδευτικών
Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος
Σχέσεις σχολείου – οικογένειας
A/A Στόχος Βελτίωσης Σχέδιο Δράσης Συντονιστής
Ομάδας Δράσης
1
Η βελτίωση αλληλεπίδρασης του 2ου Ν/Γ Αρχαγγέλου
με τις οικογένειες των παιδιών. Πρόκειται για μία
συνεργατική προσέγγιση με απώτερο στόχο την ομαλή
κοινωνικοσυναισθηματική ανάπτυξη των μαθητών που
αποτελεί το σημείο αναφοράς στη σχέση γονέων –
εκπαιδευτικών.
Ειδικοί στόχοι :1)Καταγραφή εμποδίων στη
συνεργασία σχολείου και εμποδίων 2)Αναζήτηση
αποτελεσματικών τρόπων επικοινωνίας διπλής
κατεύθυνσης μέσω της οποίας θα καλλιεργηθούν
σχέσεις αμοιβαίας εμπιστοσύνης μεταξύ γονέων και
σχολείου με κοινό γνώμονα την ομαλή συναισθηματική
και κοινωνική ανάπτυξη τουμαθητή.3)Παροχή
ενημέρωσης και καθοδήγησης στις οικογένειες των
μαθητών4)εθελοντική συμμετοχή στις δραστηριότητες
του σχολείου 5)συνεργασία με την κοινότητα
Βελτίωση σχέσεων σχολείου και
οικογένειας
ΡΑΣΗΜΟΓΛΟΥ
ΟΔΥΣΣΕΙΑ
Διοικητική λειτουργία
Ηγεσία – Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας
Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος
Σχολείο και κοινότητα
Δεν έχει τεθεί κάποιος Στόχος

Πρώτη Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2020-2021)

Πρώτη Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού
Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2020-2021)
Α. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
Καταγράφονται συνοπτικά τα χαρακτηριστικά και οι ιδιαιτερότητες της σχολικής μονάδας, που κρίνονται
σημαντικά για την αποτύπωση της εικόνας του σχολείου.
Το 2ο Νηπιαγωγείο Αρχαγγέλου βρίσκεται σε πολύ ωραία περιοχή στο χωριό
Αρχάγγελος και ακριβώς δίπλα στο βουνό Κάραβος.Σε κοντινή απόσταση υπάρχει
Παιδικός Σταθμός και Δημοτικό σχολείο.’Εχει άνετο parking για τους γονείς και
επειδή δεν είναι στο κέντρο του χωριού ,τα παιδιά δεν διατρέχουν κίνδυνο από την
κυκλοφορία.Το 2ο Νηπιαγωγείο Αρχαγγέλου διαθέτει ένα υπέροχο προάυλιο, γεμάτο
από μεγάλα αειθαλή δέντρα φυτεμένα περιμετρικά της αυλής, τα οποία χαρίζουν
οξυγόνο και δροσιά στους λιλιπούτειους μαθητές και μαθήτριες.Το κτίριο είναι
σχετικά καινούριο (2004) και είναι βαμμένο με υπέροχα, φωτεινά κακι χαρούμενα
χρώματα εσωτερικά και εξωτερικά και οι αίθουσες είναι πολύ μεγάλες ,εύαερες και
ευήλιες.Τα φωτεινά χρώματα του κτιρίου σε συνδυασμό με την πληθώρα των
δέντρων συνθέτουν ένα ασφαλές,υπέροχο και καλαίσθητο περιβάλλον.
Στο τεράστιο προαύλιο υπάρχουν αριστερά και δεξιά δύο ολοκαίνουριες παιδικές
χαρές με ειδικό δάπεδο ασφαλείας,κατάλληλες για παιδιά.Το κτίριο αποτελείται από
2 αίθουσες διδασκαλίας,ένα γραφείο νηπιαγωγών ,μία κουζίνα ,ένα μπάνιο για τις
εκπαιδευτικούς, ένα μπάνιο παιδικό , 4 θέσεων και τέλος το λεβητοστάσιο.
Το 2ο Νηπιαγωγείο Αρχαγγέλου είναι διθέσιο απαρτίζεται από 2 υποχρεωτικά
πρωινά τμήματα κι ένα προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα.
‘Ενα όμορφο και ασφαλές σχολείο είναι ένα εξαίσιο περιβάλλον για τους μαθητές
και τις μαθήτριες αλλά και τους γονείς και τις εκπαιδευτικούς!
Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία
Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση (Αξιολόγηση: 4)
Σχολική διαρροή – φοίτηση (Αξιολόγηση: 4)
Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών (Αξιολόγηση: 4)
Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών και εκπαιδευτικών (Αξιολόγηση: 4)
Σχέσεις σχολείου – οικογένειας (Αξιολόγηση: 4)
Θετικά σημεία
Οι καλές σχέσεις μεταξύ γονέων και εκπαιδευτικών αποτελούν προτεραιότητα στο
2ο Νηπιαγωγείο Αρχαγγέλου,αφού και η οικογένεια και το σχολικό περιβάλλον
αποτελούν τα σημαντικότερα συστήματα στη ζωή των παιδιών.Έρευνες
αποδεικνύουν ότι στην εξελικτική ψυχολογία του παιδιού ,η ορθή συνεργασία
σχολείου και οικογένειας φέρει πολύ καλά αποτελέσματα.Γι αυτό στο 2ο
Νηπιαγωγείο στοχεύουμε :
1)Στην καλύτερη προσαρμογή του παιδιού όσον αφορά στην αντιμετώπιση του
άγχους αποχωρισμού και της σχολικής πορείας.
2)Στην αποτελεσματική διαχείρηση επιθετικών συμπεριφορών .
3)Στην επιτυχή αντιμετώπιση συναισθηματικών προβλημάτων του παιδιού.
4)Στη βέλτιστη διαχείρηση μαθησιακών δυσκολιών τόσο στο σχολείο όσο και στο
σπίτι.
5)Στην καλλιέργεια ικανοτήτων που βοηθούν στον επαγγελματικό προσανατολισμό.
Σημεία προς βελτίωση
Λόγω των περιορισμών του κορωνοίου ,την περσινή σχολική χρονιά αναβάλαμε
πολλές ενημερωτικές συναντήσεις με τους γονείς των μαθητών με ειδικούς : :
:π.χ.ψυχολόγους,αναπτυξιολόγους ειδικούς παιδαγωγούς,παιδιάτρους ,κατάλληλους
για την προνηπιακή -νηπιακή ηλικία ,οι οποίοι με την πείρα και την ακαδημαίκή τους
κατάρτιση θα μπορούσαν να προσφέρουν δωρεάν ενημέρωση για τα θέματα που
απασχολύν τους γονείς των μαθητών και μαθητριών, καθώς και να λύσουν τυχόν
απορίες.Ωστόσο πραγματοποιήσαμε ορισμένες συναντήσεις π.χ. με διαιτολόγο και
οδοντίατρο, εξ αποστάσεως ,οι οποίες στέφθηκαν με επιτυχία. Η ενημέρωση των
γονέων σε διάφορα θέματα αποτελεί προτεραιότητά μας στο 2ο Νηπιαγωγείο
Αρχαγγέλου καθώς πιστεύουμε ότι η καθημερινή κι εντατική συνεργασία και
διαβούλευση με τους εκπαιδευτικούς τους γονείς και τους ειδικούς ,δημιουργεί
ασφαλές ,υγιές και υποστηρικτικό μαθησιακό περιβάλλον μέσω συγκεκριμένων και
στοχευμένων προγραμμάτων.
Διοικητική λειτουργία
Ηγεσία – Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας (Αξιολόγηση: 4)
Σχολείο και κοινότητα (Αξιολόγηση: 4)
Θετικά σημεία
Στο 2ο Νηπιαγωγείο Αρχαγγέλου τα θετικά σημεία όσον αφορά στην διοικητική
λειτουργία είναι ότι κατανοούμε ότι πρέπει να υπάρχει μακροπρόθεσμος
προγραμματισμός σχολείου,υπάρχει οργάνωση ,προτείνουμε στόχους και
διαδικασίες .Εξασφαλίζουμε τη δυνατότητα στο προσωπικό να συμβάλλει στη
διαδικασία και τη διαμόρφωση των αποφάσεων.Εκφράζεται έντονο και έμπρακτο
ενδιαφέρον για υπηρεσιακά και προσωπικά θέματα και γίνεται μεγάλη προσπάθεια
να βρίσκονται λύσείς.
Οι αποφάσεις του Συλλόγου διδασκόντυων ,άλλωστε ,κινούνται πάντοτε στο
πλαίσιο της εκπαιδευτικής νομοθεσίας.Ο Σύλλογος διδασκόντων έχει τη ευθύνη για
την ποιοτική βελτίωση και την αξιοποίηση των σχολικών εγκαταστάσεων
,ιεραρχώντασ και προτείνοντας μέσω της Πρϊσταμένης την κάλυψη των αναγκών
.Βασικές λειτουργίες της διοίκησης στο 2ο Ν/Γ είναι :α)ο σχεδιασμός2)η οργάνωση
3)η Διέυθυνση 4)ο έλεγχος
Επίσης περιλαμβάνεται η ανατροφοδότηση, η οποία αποτελεί σημαντικό κομμάτι
στο 2ο Ν/Γ ,αφού συμ βάλλει στην επισήμνση των λαθών και την βελτίωση των
διαδικασιών της διοίκησης .
Σημεία προς βελτίωση
Τα σημεία προς βελτίωση όσον αφορά στη διοίκηση του σχολείου θα μπορούσαν να
είναι ο επιμερισμός ευθυνών και καθηκόντων σε όλους τους εκπαιδευτικούς ,ούτως
ώστε να μην επιβαρύνεται συνεχώς η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου.
Ένας καλός προγραμματισμός μπορεί να περιλαμβάνει τα εξής στάδια:
α)Καθορισμός των στόχων του οργανισμού
β)Προσδιορισμός της υφιστάμενης κατάστασης
γ)Καταγραφή εναλλακτικών λύσεων
δ)Επιλογή της καλύτερης εναλλακτικής πρότασης
ε)Εφαρμογή προγράμματος δράσης
στ)Αξιολόγηση
Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών
Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις (Αξιολόγηση: 4)
Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα (Αξιολόγηση: 3)
Θετικά σημεία
Το εκπαιδευτικό σύστημα αναμφισβήτητα αποτελεί βασικό θεσμό που συμβάλλει στη
διαμόρφωση της προσωπικότητας του μαθητή και την αρμονική ένταξή του στην
κοινωνία.Καθίσταται ωστόσο επιτακτική η ανάγκη να ενισχυθούν αποτελεσματικά
οι μαθησιακές και κοινωνικοποιητικές λειτουργίες του σχολείου ,ώστε να
διαμορφωθεί ένα ισχυρό σχολικό παιδαγωγικό περιβάλλον. Κατά συνέπεια είναι
απαραίτητος ένας εκπαιδευτικός σχεδιασμός ,με έναρξη από την υποχρεωτική
εκπαίδευση και υπό το πρίσμα των νέων δεδομένων αλλά και των επιθυμητών
επιδιώξεων.
Εξάλλου ανάλογος είναι και ο προσανατολισμός της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την
εκπαίδευση.Η διαφύλαξη της δημοκρατικότητας του πολιτικού βίου,της
ελευθερίας,της ανεξιθρησκείας ,της αλληλεγγύης,της συλλογικότητας ,του
διεθνισμού,της δικαιοσύνης ,του πολιτισμού,της εργασίας της πνευματικής
καλλιέργειας και της κοινωνικής συνοχής σε ανοιχτές πλουραλιστικές
κοινωνίες,πλαισιώνουν τον κοινό μελλοντικό σκοπό της Ευρωπαϊκής Εκπαίδευσης .
Ο σκοπός αυτός αποτελεί κοινή επιδίωξη για την ανάπτυξη της εθνικής
εκπαιδευτικής πολιτικής των επι μέρους ευρωπαϊκών χωρών ,λαμβανομένου ,βέβαια
υπόψη
Σημεία προς βελτίωση
Τα σημεία προς βελτίωση όσον αφορά στην επαγγελματική ανάπτυξη των
εκπαιδευτικών στο 2ο Ν/Γ πιστεύουμε ότι η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών είναι
στρατηγικής σημασίας θεσμός που προσφέρεται για ακαδημαϊκή ,επαγγελματική
και προσωπική εξέλιξη και ανάπτυξη των εκπαιδευτικών αλλάκαι για την ανάπτυξη
και τον εκσυγχρονισμό όλου του εκπαιδευτικού συστήματος.Ο πρωταρχικός σκοπός
της επιμόρφωσης ,σύμφωνα με τις σύγχρονες απαιτήσεις είναι ο εμπλουτισμός, η
βελτίωση,η αναβάθμιση και η περαιτέρω ανάπτυξη των ακαδημαϊκώνθεωρητικών ή
πρακτικών ,επαγγελματικών ή προσωπικών ενδιαφερόντων , ικανοτήτων ,γνώσεων
και δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών κατά τη διάρκεια της θητείας τους.

Πετάμε στα αστέρια!

https://drive.google.com/file/d/1fgjL6fINc1_rKLSiQnITcWk6okro9dga/view?usp=sharing
Ένας ουρανός γεμάτος παιχνίδια!

Πατήστε πάνω σε κάθε αστεράκι για να παίξετε ένα φοβερό παιχνιδάκι!

Τα αστεράκια θα τα βρείτε εδώ:

Και αν θέλετε μπορείτε να παίξετε και ένα ωραίο κουίζ για δυνατούς λύτες!

https://wordwall.net/resource/2154331/%ce%ad%ce%b3%ce%b9%ce%bd%ce%b5%cf%82-%cf%83%cf%89%cf%83%cf%84%cf%8c%cf%82-%ce%b1%ce%bd%cf%84%ce%b1%cf%80%ce%bf%ce%ba%cf%81%ce%b9%cf%84%ce%ae%cf%82-%cf%83%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%b1%cf%86%cf%81%ce%bf%ce%b4%ce%af%cf%84%ce%b7

Καλη επιτυχία…

Υ.Γ. Όταν επιστρέψετε από το ταξίδι σας στο σύμπαν παρ΄ τε μας ένα τηλέφωνο, να είμαστε σίγουρες ότι δεν σας φυλάκισε κανένας εξωγήινος!

Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες!

Αγαπημένα μας παιδάκια! Τί κάνετε; Νιώθετε την άνοιξη που έχει έρθει πια για τα καλά; Περνάτε όμορφα στο σπίτι;

ΝΕΟ! Την Κυριακή γιορτάζει η μαμά σας… Και τί κάνουμε όταν γιορτάζει κάποιος; Προσπαθούμε να τον κάνουμε χαρούμενο! Το πώς θα κάνετε χαρούμενη την μαμά σας την Κυριακή θα το βρείτε μόνοι σας! Εμείς για να σας βοηθήσουμε σας στέλνουμε μερικές οδηγίες και ιδέες για Χαρούμενη Γιορτή της Μητέρας, που θα βρείτε στο παρακάτω link! Περιμένουμε τα νέα σας!

Μετάβαση στο padlet.com

 

Παγκόσμια ημέρα γέλιου!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΑΣ ΠΑΙΔΑΚΙΑ! ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΣΗΜΕΡΑ! ΓΙΟΡΤΑΖΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΚΑΙ Η ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ! 

Ανοίξτε το παρακάτω άρθρο που ετοιμάσαμε για εσάς… είναι για πολλά γέλια!!!

https://drive.google.com/file/d/1Ka3dxnYBKk4NdF3vBxUMLeO0lJQc4DWd/view?usp=sharing

 

Το κανίς με το κανό

Σας στέλνουμε αυτό το τραγούδι που μιλάει για ένα Κανίς
που πάλεψε με κύματα βουνά και …… ακούστε το για να μάθετε τι απέγινε!

Μετά κάνε τα φύλλα εργασίας της ιστορίας!

ΒΑΖΩ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΣΤΗΝ ΣΕΙΡΑ!

https://drive.google.com/file/d/1tCGjVJyGe7GS-aYcHmdk0d4nydx33rOm/view?usp=sharing

ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ!

https://drive.google.com/file/d/1H6FUKIB52fKB4E-2XhqEA00zsmU2X_Eu/view?usp=sharing

ΒΟΗΘΑΩ ΤΟ ΚΑΝΙΣ ΜΕ ΤΑ ΨΩΝΙΑ ΤΟΥ!

https://drive.google.com/file/d/13NoeZ_yVIPbSJciEaP7uPgBlCOzS5m6s/view?usp=sharing

ΔΙΝΩ ΕΝΑ ΟΝΟΜΑ ΣΤΟ ΚΑΝΙΣ!

https://drive.google.com/file/d/1prgRtXjqndTe-Wd-evUaiMbX6KL582kQ/view?usp=sharing

ΒΟΗΘΑΩ ΤΟ ΚΑΝΙΣ ΝΑ ΛΥΣΕΙ ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ…

https://drive.google.com/file/d/1Fd-mSDeSWIhi3mha4E72AxbTy2IKojyN/view?usp=sharing

ΚΥΚΛΩΝΩ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟ ΚΑ!!

https://drive.google.com/file/d/19QXOsJwzj_-jhMwn8lTjA4wLTdgV4oBw/view?usp=sharing

ΜΑ ΠΟΣΟ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΚΑΝΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ???

ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ!!!

ΤΑΞΙΔΙ ΘΑ ΣΕ ΠΑΩ…

Αγαπητά μας παιδιά,
Αυτές τις μέρες που όλοι είμαστε κλεισμένοι σπίτια μας και δεν μπορούμε να βγούμε εξω, εμείς θα το σκάσουμε.
Θα δραπετεύσουμε!

Τι κατάσκοποι είμαστε?

Θα μας πείτε τα ταξίδια απαγορεύονται Κυρίες!
Ναι αλλά εμείς πως μάθαμε ότι μπορούμε να ταξιδέψουμε στο σχολείο ?
Θυμάστε που σας λέμε, ότι όταν θέλουμε να ταξιδέψουμε πάμε στην βιβλιοθήκη και διαβάζουμε ένα βιβλίο?
Ε σήμερα βρήκαμε και άλλον τρόπο .Δεν θα ταξιδέψουμε με ένα βιβλίο αλλά με έναν Πίνακα και θα πάμε όοοοοσο πιο μακριά γίνεται.
Ετοιμαστείτε. Που θα πάμε?
Ιαπωνία Βέβαια

Παρατηρήστε τον πίνακα…

Ή δείτε τον να ζωντανεύει εδώ…

 

Στην συνέχεια πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο για να απαντήσετε στις ερωτήσεις!!!

 

https://drive.google.com/file/d/1Yk1a4w5nGDboHWjlxfYdNKB2RYYGp67E/view?usp=sharing