Feed
Άρθρα
Σχόλια
         Στο διάστημα 17-20/3/2018 η Α΄τάξη του Λυκείου μας  εξέδραμε στη Λίμνη  Πλαστήρα, Μέτσοβο και Μετέωρα.
Την 1η μέρα  ξεκινήσαμε από το σχολείο νωρίς και , μετά από μικρές στάσεις, φθάσαμε στην Καρδίτσα για μια πρώτη βόλτα και φαγητό. Στη συνέχεια πήγαμε στο ξενοδοχείο, ακολούθησε λίγος χρόνος  ξεκούρασης, φαγητό και νυχτερινή εξόρμηση σε ταβέρνα στα Τρίκαλα, όπου η ομάδα μας τραγούδησε και χόρεψε λαϊκά και ρεμπέτικα στην πατρίδα του ρεμπέτη Βασίλη Τσιτσάνη.
Τη 2η μέρα επισκεφτήκαμε στα Τρίκαλα  το τζαμί Οσμάν Σαχ, όπου λειτουργεί  έκθεση φωτογραφίας αντικειμένων από αρχαιολογικές ανασκαφές στην περιοχή του νομού Τρικάλων. Στη συνέχεια επισκεφθήκαμε το Δίδυμο Οθωμανικό λουτρό ,το οποίο για πολλά χρόνια ήταν ξεχασμένο, καθώς στη θέση του λειτουργούσαν οι φυλακές Τρικάλων (μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του ΄80). Πάνω από τις τέως φυλακές – Οθωμανικό λουτρό, σήμερα έχει λειτουργήσει το μουσείο Τσιτσάνη. Εκεί, σε ένα χώρο ο οποίος  ακόμη εμπλουτίζεται με αρχειακό υλικό, ειδικός μας μίλησε για τη ζωή του, ακούσαμε – πολλά παιδιά γνώρισαν για πρώτη φορά – πολλά τραγούδια του, είδαμε ένα από τα πρώτα μπουζούκια του, όπως και πολλά στιγμιότυπα από τη ζωή και την παραγωγή των  δίσκων  του.
Στην συνέχεια ανεβήκαμε στο χιονοδρομικό κέντρο της Ελάτης για φωτογραφίες και για να θαυμάσουμε αυτό το υπέροχο οικοσύστημα Ελάτης, το οποίο φροντίζει η Γεωπονική Σχολή του ΑΠΘ. Κατεβαίνοντας  σταματήσαμε στον παραδοσιακό οικισμό της Ελάτης για βόλτα και φαγητό. Πιο κάτω σταθήκαμε για λίγο στο μοναδικό τοξωτό γεφύρι, τη γέφυρα του Αγίου Βησσαρίωνα (Πύλη), μια μικρή στάση για φωτογραφίες, πριν επιστρέψουμε στο ξενοδοχείο.
Την 3η μέρα ξεκινώντας νωρίς, σε ένα συννεφιασμένο περιβάλλον, ανεβήκαμε στα Μετέωρα και επισκεφτήκαμε τις μονές , όπου νιώσαμε έστω για λίγο, τη συγκίνηση και την ατμόσφαιρα των ιερών αυτών χώρων. Στη συνέχεια ξεκινήσαμε την «ανάβαση» για το Μέτσοβο, σε ένα περιβάλλον χειμωνιάτικο. Όμως η  επίσκεψη στο χειμωνιάτικο αυτό  θέρετρο άξιζε. Ο περίπατος σε έναν από τους καλύτερα διατηρημένους παραδοσιακούς οικισμούς, με τα πέτρινα σπίτια και τα κεραμίδια από γιαννιώτικη πέτρα, η επίσκεψη στο σπίτι του Αβέρωφ – Τοσίτσα και το λαογραφικό μουσείο, ήταν μία από τις ομορφότερες εικόνες που πήραμε μαζί μας στο ταξίδι της επιστροφής.
Την 4η μέρα, τελευταία μέρα της εκδρομής περιλάμβανε την επίσκεψη στον ΗΥΣ της Λίμνης Πλαστήρα. Εκεί οι υπεύθυνοι του σταθμού μάς εξήγησαν τη λειτουργία του σταθμού, τον τρόπο μετατροπής της ενέργειας του νερού σε ηλεκτρικό ρεύμα και μας τόνισαν τη σημασία αυτού του μεγάλου έργου για την ελληνική οικονομία.
Μετά από αυτό, ξεκίνησε το ταξίδι της επιστροφής με μια  στάση στην Καρδίτσα, για τελευταία βόλτα και γεύμα.
Θεωρούμε ότι ήταν μια ακόμα επιτυχημένη εκδρομή του σχολείου μας , κατά την οποία οι μαθητές χάρηκαν πολύ.
Οι συνοδοί καθηγητές: Γιώτης Αλέξανδρος (Υποδιευθυντής, Αρχηγός εκδρομής),  Καλογεράκος Πέτρος, Φώκου Νίτσα, Γιασεμής Ηλίας.