2o Γενικό Λύκειο Πάτρας

Α ΤΑΞΗ-ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΜΑΪΟΥ-ΙΟΥΝΙΟΥ 2016

2ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ                       ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2015-2016

 

ΤΑΞΗ: Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ

ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΜΑΪΟΥ-ΙΟΥΝΙΟΥ 2016

 

ΙΣΤΟΡΙΑ  (2016)

Ι. Οι πολιτισμοί της Εγγύς Ανατολής

  1. Η Αίγυπτος

2.4. Ο πολιτισμός

ΙΙ. Οι αρχαίοι Έλληνες

  1. Ελληνική Προϊστορία
    • Ο Μυκηναϊκός Πολιτισμός (Εκτός ύλης η ενότητα «Η εξάπλωση»)
  2. Η αρχαία Ελλάδα (από το 1100 ως το 323 π.Χ.)

2.1. Ομηρική εποχή

2.2. Αρχαϊκή εποχή

2.3. Κλασική εποχή

  1. IV. Ελληνισμός της Δύσης. Πολιτισμοί της Δ. Μεσογείου και Ρώμη
  2. Οι λαοί της ιταλικής χερσονήσου και ο σχηματισμός του ρωμαϊκού κράτους

3.3. Η ίδρυση της Ρώμης και η οργάνωσή της

3.4. Η συγκρότηση της Ρωμαϊκής πολιτείας (res publica)

  1. V. Οι μεγάλες κατακτήσεις
  2. Οι συνέπειες των κατακτήσεων

2.2. Μεταρρυθμιστικές προσπάθειες

  1. VI. Η Ρωμαϊκή αυτοκρατορία
  2. Η περίοδος της ακμής
    • Η εποχή του Αυγούστου

VII. Ύστερη αρχαιότητα (4ος – 6ος αι. μ.Χ.)

  1. Η μετεξέλιξη του Ρωμαϊκού κράτους
    • Ο Διοκλητιανός και η αναδιοργάνωση της αυτοκρατορίας
    • Μ. Κωνσταντίνος: Εκχριστιανισμός και ισχυροποίηση της ρωμαϊκής Ανατολής.

* * * * * * * * * *

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ (2016)

ΚΕΦ.5.  Η Οικονομία

ΚΕΦ.6.  Κοινωνικοποίηση

ΚΕΦ  10.Η επιχειρηματικότητα και καινοτομία.

ΚΕΦ.11. Το χρήμα και οι τράπεζες

ΚΕΦ 12. Η μετανάστευση

* * * * * * * * * *

 

 

ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ    (2016)

Ι. ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Σελίδες: 19-23 (από τη σελίδα 23 οι τρεις πρώτες γραμμές),

24-25 (Δημηγορίες και Χρονολογική ακρίβεια),

26-27 (Γλώσσα και Ύφος Θουκυδίδη),

30-33.

 

ΙΙ. ΞΕΝΟΦΩΝΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΑ:

Βιβλίο 2, Κεφ. 2, § 1-4,

Βιβλίο 2, Κεφ. 2, § 16-23,

Βιβλίο 2, Κεφ. 3, § 11-16 (μεταφρασμένο),

Βιβλίο 2, Κεφ. 3, § 50-56,

Βιβλίο 2, Κεφ. 4 § 1-17 (μεταφρασμένο),

 

ΙΙΙ. ΘΟΥΚΥΔΙΔΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΙ:

Βιβλίο 3, Κεφ. 70, 71, 72, 73, 74, 75,

Βιβλίο 3, Κεφ. 82, 83 (μεταφρασμένα).

* * * * * * * * * *

 

 

 

ΑΓΓΛΙΚΑ   (2016)

ΤΑΚΕ OFF!  B2

Unit 1: p. 8-13, 16-19

Unit 2: p. 22-27, 30-33

Unit 3: p. 36-41, 44-47

Unit 4: p. 50-55

* * * * * * * * * *

 

 

ΒΙΟΛΟΓΙΑ   (2016)

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο: Από το κύτταρο στον οργανισμό

Κύτταρα και ιστοί

Όργανα και συστήματα οργάνων

 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο: Κυκλοφορικό σύστημα

Καρδιά

Αιμοφόρα αγγεία

Η κυκλοφορία του αίματος

Αίμα

 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 12ο: Αναπαραγωγή – Ανάπτυξη

Δομή και λειτουργία του αναπαραγωγικού συστήματος

Από τη μείωση στην γονιμοποίηση

Πολλαπλή κύηση

Παράγοντες που επηρεάζουν την υγεία μητέρας και εμβρύου

Θηλασμός

Στειρότητα

Έλεγχος γεννήσεων-Οικογενειακός προγραμματισμός

Επίδραση του τρόπου ζωής στην λειτουργία του αναπαραγωγικού συστήματος

* * * * * * * * * *

 

 

ΧΗΜΕΙΑ  (2016)

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο: Βασικές έννοιες

Περιεκτικότητες διαλυμάτων

Διαλυτότητα

(σελίδες 21-22)

 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο: Περιοδικός Πίνακας – Δεσμοί

& 2.1 Η ηλεκτρονιακή δομή των ατόμων (σελ. 44-46)

& 2.2 Κατάταξη των στοιχείων(Περιοδικός Πίνακας)- Χρησιμότητα του Περιοδικού Πίνακα (σελ. 48-50)

& 2.4 Η γλώσσα της Χημείας- Αριθμός οξείδωσης

Γραφή χημικών τύπων και εισαγωγή στην ονοματολογία ενώσεων (σελ.62-66)

 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο: Οξέα – Βάσεις – Οξείδια – Άλατα

(σελ. 98-104)   β. Πόσο γρήγορα γίνεται μια χημ. αντίδραση

γ. Ενεργειακές μεταβολές που συνοδεύουν τη χημ.  αντίδραση

δ. Πόσο αποτελεσματική είναι μία αντίδραση

Μερικά είδη χημικών αντιδράσεων

 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4ο: Στοιχειομετρία

& 4.1 Βασικές έννοιες (εκτός από την υπόθεση Avogadro σελ. 132)

& 4.2 Μόνο ο τύπος της καταστατικής εξίσωσης (σελ. 139)

& 4.3 Συγκέντρωση διαλύματος (σελ. 141-146)

& 4.4 Στοιχειομετρικοί υπολογισμοί (σελ. 147-149)

 

* * * * * * * * * *

 

 

ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ (2016)

Οι ενότητες:

  1. Γλώσσα και γλωσσικές ποικιλίες
  2. Ο Λόγος
  3. Περιγραφή

και τα θέματα για παραγωγή λόγου που εμπεριέχονται στις ενότητες αυτές:

Γλώσσα, Γλωσσομάθεια, Αναλφαβητισμός, Διάλογος, Προφορικός και Γραπτός Λόγος,

Εφηβεία, Χάσμα Γενεών, Πρότυπα – Είδωλα, Ελεύθερος Χρόνος,

Ενδυμασία – Μόδα.

* * * * * * * * * *

 

ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ (2016)

Οι μαθητές να γνωρίζουν :

  • Τα είδη της ομοιοκαταληξίας
  • Τα χαρακτηριστικά του σονέτου
  • Τα χαρακτηριστικά της παραδοσιακής και μοντέρνας ποίησης
  • Τα βασικά χαρακτηριστικά των ρευμάτων: Παρνασσισμός, Ρομαντισμός, Συμβολισμός, Υπερρεαλισμός.

 

 

* * * * * * * * * *

 

 

ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Α΄ ΤΑΞΗ (2016)

ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ: 3,7,8,10,11,13,14,16,18,19,21,23,24,25,26._

* * * * * * * * * *

 

 

ΦΥΣΙΚΗ (2016)

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1.1: 

Παράγραφοι:

1.1.5 , 1.1.6 , 1.1.7 , 1.1.8 και

1.1.9 εκτός από: «Το θεώρημα Merton» σελ. 59-60 .

 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1.2:

Παράγραφοι:

1.2.1 , 1.2.2 , 1.2.3 , 1.2.4 , 1.2.5 , 1.2.6 και 1.2.7

εκτός από το πράσινο ένθετο: σελ. 93-97 .

 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1.3:

Παράγραφοι:

1.3.1 , 1.3.2 , 1.3.3 , 1.3.4 , και

1.3.7  εκτός από τα πράσινα ένθετα: σελ. 122-123 .

 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2.1:

Παράγραφοι:

2.1.1 , 2.1.2 ,

 

* * * * * * * * * *

 

ΑΛΓΕΒΡΑ (2016)

ΚΕΦ.2ο: Παράγραφοι 2.1, 2.2, 2.3, 2,4

ΚΕΦ. 3ο: Παράγραφοι 3.1, 3.2, 3,3

ΚΕΦ.4ο: Παράγραφοι 4.1,4.2

ΚΕΦ.6ο: Παράγραφοι 6.1,6.2, 6.3

* * * * * * * * * *

 

 

 ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ (2016)

ΚΕΦ. 3ο Παράγραφοι 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6,3.7,3.10,

ΚΕΦ. 4ο Παράγραφοι 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5, 4.6

ΚΕΦ. 5ο Παράγραφοι 5.1, 5.2, 5.3, 5.4, 5.5, 5.6, 5.7, 5.8, 5.9, 5.10, 5.11

 

* * * * * * * * * *

 

 

ΕΠΙΛΟΓΗΣ

 

ΓΕΩΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ (2016)

Κεφάλαιο 1: Διαχείριση Φυσικών πόρων. Παράγραφοι: 1.1, 1.2. (σελ.13-15)

Κεφάλαιο 2: Η Σχέση μας με τη Γη. Παράγραφοι: 2.2 (σελ 22-23), 2.3 (σελ 23-26), 2.4 (σελ 26), 2.5 (σελ 26-28), 2.6 (μόνον στη σελ. 29 τα γενικά και στις σελίδες 30-31 τα αναφερόμενα στην “Όξινη Βροχή”) και 2.7 (μόνον οι σελίδες 32-33 και εξαιρούνται οι σελίδες 34-35 με τα αναφερόμενα για «Το φαινόμενο “Ελ Νίνιο”»)

Κεφάλαιο 3: Χλωρίδα και Πανίδα. Παράγραφοι: 3.1 (σελ.39-43), 3.2 (σελ. 43-48, εξαιρούνται στις σελίδες 46 και 47 το σημείο “3.2.1 Διάκριση Πανίδας”)

Κεφάλαιο 4: Εδαφικοί Πόροι.  Παράγραφοι  4.1,  4.1.1,  4.1.2,  4.1.3,  4.1.4,  4.1.5, 4.2,  4.2.1,  4.2.2,  4.3,  4.4,  4.5,  4.6,  4.6.1,  4.6.2,  4.6.3, 4.7,  4.7.1,  4.7.2,  4.7.3,  4.7.4,  4.7.5,  4.8,  4.8.1,  4.8.2,  4.8.3,  4.11.1,  4.11.2,  4.12.1.

 

* * * * * * * * * *

 

ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ  (2016)

 

Κεφ. 1, «Υλικό υπολογιστών»                                                        Όλο

Κεφ. 2, «Λογισμικά»                                                                                    Όλο

Κεφ. 3, «Εφαρμ. Υπολογιστών και ο άνθρωπος»                        3.1

Κεφ. 5, «Κύκλος ζωής εφαρμογών»                                               5.1, 5.2

Κεφ. 6, «Περιβάλλοντα ανάπτυξης εφαρμογών»                         6.1, 6.2

Κεφ. 7, «Υλοποίηση εφαρμ. σε προγραμματιστικά περιβάλλοντα»   7.1

Κεφ. 8, «Δίκτυα υπολογιστών»                                                      8.1, 8.2

 

 

 

ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ (2016)

 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1: ΧΩΡΟΣ – ΟΓΚΟΣ

  • ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ – Η ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
  • ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ
  • ΟΓΚΟΣ ΚΑΙ ΧΩΡΟΣ ΣΤΗ ΓΛΥΠΤΙΚΗ
  • Η ΚΙΝΗΣΗ, ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
  • Ο ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
  • ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΓΛΩΣΣΑΡΙ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2: ΤΟ ΧΡΩΜΑ – Η ΥΦΗ

  • ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΣΤΗ ΦΥΣΗ
  • ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΦΩΣ
  • ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΦΩΣ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ
  • ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΣΤΗΝ ΤΥΠΟΓΡΑΦΙΑ
  • ΤΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΧΡΩΜΑΤΑ
  • ΤΟ ΓΚΡΙΖΟ
  • Ο ΤΟΝΟΣ
  • Η ΑΠΟΧΡΩΣΗ
  • Η ΕΝΤΑΣΗ
  • ΘΕΡΜΑ ΚΑΙ ΨΥΧΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ
  • Ο ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ
  • ΥΦΗ (ΜΑΤΙΕΡΑ)

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3: Η ΣΥΝΘΕΣΗ

  • ΣΥΝ – ΘΕΤΩ
  • ΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΣΥΝΘΕΤΟΥΝ
  • ΤΡΟΠΟΙ ΣΥΝΘΕΣΗΣ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4: Η ΙΔΕΑ

  • Η ΙΔΕΑ
  • Η ΓΕΝΝΗΣΗ ΜΙΑΣ ΙΔΕΑΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
  • Η ΓΕΝΝΗΣΗ ΜΙΑΣ ΙΔΕΑΣ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ
  • Η ΙΔΕΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ
  • ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ ΜΑΣ
  • ΓΛΩΣΣΑΡΙ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5: ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ

  • ΤΟ ΠΟΡΤΡΕΤΟ
  • ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΒΛΕΜΜΑ
  • ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΤΟΥ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ

.

* * * * * * * * * *

 

 

ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

  • σελ.  22-27  (έως Σαρακηνοί)
  • σελ. 33-48
  • σελ. 65-67 ( έως Μαγεία)
  • σελ.  79-82 ( έως οι Διαφωτιστές και η Θρησκεία)
  • σελ. 123-134
  • σελ. 159-164
  • σελ. 168-172

* * * * * * * * * *

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *