Scratchουνιές και Pythonοδρομίες

Φέτος, στο μάθημα της Πληροφορικής, η Γ’ Γυμνασίου ασχολήθηκε με οπτικό προγραμματισμό και δημιούργησε πολλά έργα (ιστορίες, παιχνίδια, animations) στο περιβάλλον Scratch.

Μερικοί από τους μαθητές όμως, ήθελαν να εξερευνήσουν και άλλα προγραμματιστικά περιβάλλοντα. Αποφάσισαν λοιπόν να μελετήσουν τη γλώσσα Python  χρησιμοποιώντας ολοκληρωμένα παραδείγματα από τις pythonies, αυτοματοποιημένα μαθήματα του repl.it, το περιβάλλον προγραμματισμού Geany και την πλατφόρμα η-τάξη του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου.

Έφτιαξαν μια τερααααάστια ομάδα (από 7 μέλη) και ξεκίνησαν ν’ ανακαλύπτουν τα μυστικά του προγραμματισμού. Ακολούθησαν διαφορετικούς δρόμους, πειραματίστηκαν σε διαφορετικά περιβάλλοντα. Κάποιοι έμειναν πιστοί στο Scratch, άλλοι αγάπησαν την Python. Όλοι τους ανακάλυψαν νέες δυνατότητες και αποκάλυψαν νέα ταλέντα.

Μια μικρή γεύση από τη δουλειά τους μπορείτε να πάρετε στην παρουσίαση που θα γίνει στο 8ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας στις 21 Απριλίου στο Ηράκλειο. Μέχρι τότε, δοκιμάστε το arcade game Spodge , έργο μέλους της ομάδας στο Scratch.

Πολλά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές!

Αφήστε μια απάντηση