ΕΡΓΑ ΜΑΘΗΤΩΝ

2ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ "Γεώργιος Βιζυηνός"

5 Ιουλίου 2024
από Καλαντζή Βασιλική
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΜythoSustain ebook: το τελικό συνεργατικό προϊόν του ευρωπαϊκού μας έργου.

ΜythoSustain ebook: το τελικό συνεργατικό προϊόν του ευρωπαϊκού μας έργου.

Το σχολικό έτος 2023-2024 υλοποιήθηκε στο σχολείο μας το ευρωπαϊκό eTwinning έργο με τίτλο MythoSustain: through myths towards the future με συνεργαζόμενα σχολεία από την Ελλάδα, τη Γεωργία και τη Ρουμανία. Το σχολείο μας συμμετείχε με 16 μαθητές της Β΄ τάξης Γυμνασίου στο πλαίσιο των μαθημάτων της Ιστορίας και της Γλώσσας. Το έργο αποσκοπούσε στην δημιουργία ενός ηλεκτρονικού βιβλίου, εμπλουτισμένο με στοιχεία από τις ενότητες του μαθήματος της Ιστορίας και της Γλώσσας. Το MythoSustain είναι ένα έργο eTwinning που φιλοδοξούσε να συνδυάσει αρχαίους μύθους και λαϊκές ιστορίες με τις σύγχρονες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι 17 ΣΒΑ του ΟΗΕ. Οι μαθητές του K12 από διάφορες ευρωπαϊκές χώρες εξερεύνησαν μυθολογικές ιστορίες που συνδυάζουν απρόσκοπτα τους αρχαίους μύθους με τις σύγχρονες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι σύγχρονες κοινωνίες στον 21ο αιώνα. Συνεργάστηκαν για να εξερευνήσουν τη μυθολογία και να ερμηνεύσουν λαϊκές ιστορίες και μύθους σε ένα σύγχρονο πλαίσιο, ώστε να κατανοήσουν καλύτερα τις προκλήσεις του σύγχρονου κόσμου, όπως η φτώχεια, ο σεξισμός και η κλιματική κρίση.

Το τελικό προϊόν του έργου μας

To έργο μας στα εκπαιδευτικά θέματα του ΠΣΔ

https://www.sch.gr/evropaiko-etwinning-ergo-mythosustain-through-myths-towards-the-future-apo-to-2o-gymnasio-orestiadas-georgios-vizyinos/

28 Ιουνίου 2024
από Καλαντζή Βασιλική
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Οι μαθητές αξιολογούν τη συμμετοχή τους στα ευρωπαϊκά προγράμματα

Οι μαθητές αξιολογούν τη συμμετοχή τους στα ευρωπαϊκά προγράμματα

Φέτος, οι μαθητές μας συμμετείχαν ενεργά σε διάφορα Ευρωπαϊκά Προγράμματα, δείχνοντας μεγάλο ενδιαφέρον και αφοσίωση και αξιολόγησαν τη συμμετοχή τους σε αυτά.

Αρχικά απάντησαν σε ερωτήματα συμμαθητών: Οι μαθητές ανέλαβαν ενεργό ρόλο, απαντώντας σε ερωτήματα των συμμαθητών τους σχετικά με τα Ευρωπαϊκά Προγράμματα για την σχολική εφημερίδα. Μέσα από αυτή τη διαδικασία, μοιράστηκαν τις εμπειρίες τους, ενημέρωσαν τους υπόλοιπους μαθητές και ενθάρρυναν τη συμμετοχή σε μελλοντικά προγράμματα.
Έπειτα δημιούργησαν ερωτηματολόγια σε Google Form μορφή: Οι μαθητές αξιοποίησαν τις ψηφιακές δεξιότητές τους δημιουργώντας ερωτηματολόγια Google Forms. Συλλέγοντας δεδομένα από τους συμμαθητές τους, απέκτησαν πολύτιμες πληροφορίες για την αποτελεσματικότητα των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων και τις προτιμήσεις των μαθητών.
Η συμμετοχή των μαθητών σε αυτές τις δραστηριότητες αποδεικνύει το έντονο ενδιαφέρον τους για τα Ευρωπαϊκά Προγράμματα και την επιθυμία τους να εμπλακούν ενεργά. Μέσα από την ενεργή συμμετοχή τους, οι μαθητές απέκτησαν νέες γνώσεις, δεξιότητες και εμπειρίες, ενώ παράλληλα ενίσχυσαν την αίσθηση ευρωπαϊκής τους ταυτότητας.

Είναι σημαντικό να τονίσουμε τη συμβολή των εκπαιδευτικών, οι οποίοι συνεργάστηκαν, καθοδήγησαν και υποστήριξαν τους μαθητές σε κάθε βήμα. Η αφοσίωσή τους και η υπομονή τους συνέβαλαν στην επιτυχημένη υλοποίηση των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων και στην ουσιαστική μάθηση των μαθητών.

Στη σχολική εφημερίδα
2ο τεύχος Μαθητ prεss

Οι μαθητές του Α3 για τη συμμετοχή τους στο “Let’s talk about our heritage”

Οι μαθητές του Β4 για τη συμμετοχή τους στο “MythoSustain: through myths, towards the future”

4 Ιουνίου 2024
από ΤΣΟΛΑΚΙΔΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δημοσίευση των έργων των μαθητών του ομίλου 3D Desing & Printing στην πλατφόρμα της ESA (European Space Agency)

Δημοσίευση των έργων των μαθητών του ομίλου 3D Desing & Printing στην πλατφόρμα της ESA (European Space Agency)

Με ιδιαίτερη χαρά δημοσιεύουμε τα έργα των μαθητών του ομίλου «3D Design & Printing», που συμμετείχαν στον διαγωνισμό Moon Camp Challenge 2024, του ESERO Greece, που αφορούν  τον σχεδιασμό διαστημικών υποδομών και τρισδιάστατης σεληνιακής βάσης.

Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων στο πλαίσιο του ομίλου δημιουργήσαμε τρεις ομάδες εξερευνητών του διαστήματος, η καθεμία αποτελούμενη από τρεις μαθητές, για να δημιουργήσουν έναν διαστημικό βιότοπο για τους αστροναύτες του μέλλοντος. Η πρώτη ομάδα με το όνομα “The Pioneers” αποτελείται από τους μαθητές  Δημήτρη Αγαπητό, Αντώνη Γκαγκουτζιδη και Σεβαριχίν Νικολάι, οι οποίοι δημιούργησαν μια διαστημική βάση στην Καλλιστώ. H δεύτερη ομάδα ονομάζεται “The revolutioners”, που αποτελείται από τους μαθητές Μάριο Παρασκευά, Αμαλία Τάγγα  και Θοδωρή Γκιαουρίδη, οι οποίοι κατασκεύασαν μια διαστημική βάση στον Τιτάνα και τέλος η τρίτη ομάδα με το όνομα “Moon Guys” που αποτελείται από τους μαθητές Πέτρο Γκαμπρανίδη, Βολόντια Αρακελιάν και Νίκο Λαζαρίδη οι οποίοι  κατασκεύασαν μια διαστημική βάση στη Σελήνη.

Mέσω του διαγωνισμού οι μαθητές κατά την διάρκεια της προετοιμασίας τους (Οκτώβριο- Μάιο) δημιούργησαν ομάδες, έμαθαν να επικοινωνούν και να συνεργάζονται. Μέσα από τις νέες τεχνολογίες ανέπτυξαν δεξιότητες με χρήση της ανακαλυπτικής-διερευνητικής μάθησης,  ερεύνησαν νέα πεδία γνωστικών αντικειμένων, δημιούργησαν και υλοποίησαν τις δικές τους ιδέες. Τα project των μαθητών επικεντρώθηκαν στη μάθηση μέσα από σχεδιασμό και στον επιστημονικό πειραματισμό. Σχεδίασαν σε 3D προσομοίωση μέσω των εργαλείων τρισδιάστατης μοντελοποίησης: το Tinkercad και το Cura.

Μετά από συγχαρητήρια επιστολή της  ESA (European Space Agency) σας παραθέτουμε τους συνδέσμους για να επισκεφτείτε την πλατφόρμα δημοσίευσης των έργων τους! Πολλά συγχαρητήρια στους μαθητές μας για την αξιέπαινη προσπάθεια που κατέβαλλαν!

https://mooncampchallenge.org/gallery-2023-2024/details/30336

https://mooncampchallenge.org/gallery-2023-2024/details/30321

Moon camp banner with partners pillars

28 Μαΐου 2024
από Καλαντζή Βασιλική
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 2η θέση στον Πανελλήνιο διαγωνισμό Φυσικής για τον μαθητή μας Παρασκευά Μάριο

2η θέση στον Πανελλήνιο διαγωνισμό Φυσικής για τον μαθητή μας Παρασκευά Μάριο

Συγχαρητήρια στον Παρασκευά Μάριο!

Με μεγάλη χαρά και υπερηφάνεια, ο Σύλλογος Διδασκόντων και ολόκληρη η μαθητική κοινότητα του σχολείου μας συγχαίρουμε τον μαθητή της Γ΄ Τάξης Γυμνασίου, Παρασκευά Μάριο, για την εξαιρετική του επίδοση στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Φυσικής, όπου κατέκτησε την 2η θέση!

Η διάκρισή του αποτελεί αδιαμφισβήτητη μαρτυρία του ταλέντου, της αφοσίωσης και της σκληρής δουλειάς του. Αξίζει θερμά συγχαρητήρια όχι μόνο για την άριστη επίδοσή του, αλλά και για το παράδειγμα που θέτει σε όλους μας, μαθητές και εκπαιδευτικούς.

Ευχόμαστε στον Παρασκευά κάθε επιτυχία στο μέλλον και είμαστε βέβαιοι ότι θα συνεχίσει να διακρίνεται σε ό,τι επιχειρήσει.

Ας αποτελέσει η επιτυχία του αυτή πηγή έμπνευσης για όλους τους μαθητές μας, ώστε να κυνηγούν με πάθος τα όνειρά τους και να διεκδικούν την αριστεία σε κάθε τομέα!

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 05 28 162638

Πηγή:https://www.eef.gr/articles/apotelesmata-panelliniou-diagwnismou-fysikis-2024

27 Μαΐου 2024
από ΚΩΣΤΟΥΛΑ ΜΑΡΙΑ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 2o τεύχος της σχολικής μας εφημερίδας “Μαθητ-prεss”

2o τεύχος της σχολικής μας εφημερίδας “Μαθητ-prεss”

          Μόλις βγήκε το 2ο τεύχος της σχολικής μας εφημερίδας «Μαθητ_press»! Λίγο πριν τη λήξη της διδακτικής χρονιάς είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας παρουσιάσουμε το δεύτερο τεύχος του δημοσιογραφικού ομίλου μας! Ευχαριστούμε για ακόμη μια φορά όλους τους μαθητές που ανταποκρίθηκαν σε αυτό μας το κάλεσμα με την ίδια χαρά, διάθεση για δημιουργία και τον ενθουσιασμό που διακρίνει τους έφηβους δημοσιογράφους μας! Στο παρόν τεύχος, είχαμε ως στόχο να αποτυπώσουμε τις πλούσιες και πολυθεματικές δράσεις του σχολείου μας, αλλά κυρίως να  αναδείξουμε τις φυσικές ομορφιές και την ιστορία του τόπου μας και συνάμα να παρουσιάσουμε τοπικές επιχειρήσεις της περιοχής, θυμίζοντας σε όλους ότι ο Β. Έβρος είναι μια περιοχή με σημαντική συνεισφορά.

Η συντακτική ομάδα της “Μαθητ_press”

2ο τεύχος μαθητ prεss qr code

Δημοσίευση της εφημερίδας στα εκπαιδευτικά θέματα του ΠΣΔ:
https://www.sch.gr/mathit-press-to-2o-tefchos-tis-scholikis-efimeridas-tou-2ou-gymnasiou-orestiadas-kykloforise/

Οι υπεύθυνες εκπαιδευτικοί,

Καλαντζή Βασιλική – Κωστούλα Μαρία

 

20 Μαΐου 2024
από Καλαντζή Βασιλική
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Let’s talk about our heritage

Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Let’s talk about our heritage

Στο πλαίσιο των μαθημάτων της ιστορίας και της Οικιακής Οικονομίας την τρέχουσα σχολική χρονιά υλοποιήθηκε το ευρωπαϊκό eTwinning έργο «Let’s talk about our heritage», με εταίρους από την Ιταλία, την Πορτογαλία, τη Ρουμανία και την Ελλάδα. Tο έργο στόχευσε στη δημιουργία ενός ιστολογίου το οποίο θα είναι γεμάτο με άρθρα και γνώσεις από την όλη εμπειρία κατά τη διάρκεια του έργου. Όλη αυτή η εμπειρία θα επιτρέψει μια πολυπολιτισμική αλληλεπίδραση μεταξύ των διαφορετικών πολιτισμών κάθε χώρας που συμμετέχει. Οι μαθητές από κάθε χώρα παρουσίασαν μέσα από ποικίλες δραστηριότητες και χρησιμοποιώντας εργαλεία web02 την πραγματικότητά τους από ιστορική, γεωγραφική και κοινωνική άποψη. Βασικός στόχος είναι να γνωρίσουμε τη διαφορετική αλλά και την κοινή κληρονομιά μέσα από πολλές διαφορετικές και εκπαιδευτικές δραστηριότητες.
Οι μαθητές του σχολείου μας συνεργάστηκαν σε διακρατικές ομάδες με τους μαθητές των παρακάτω ευρωπαϊκών σχολείων: Ώθηση (Σταμάτα Αττικής), 6ο Γυμνάσιο Πετρούπολης, ICS “Leonardo Sciascia” di Misterbianco Italy,Agrupamento de Escolas Santos Simões, Guimarães Portugal,LICEUL TEHNOLOGIC DR I.SENCHEA Fagaras Romania και Agrupamento de Escolas de Terras de Bouro Portugal.
Ο ιστότοπος του έργου μας στην καινούρια eTewinning πλατφόρμα στο ESEP: https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/lets-talk-about-our-heritage/twinspace

Το τελικό αποτέλεσμα των έργων τους και των δραστηριοτήτων τους μπορείτε να το δείτε στο παρακάτω blog.

https://lets-talk-about-our-heritage.blogspot.com/

blog 3


Στα εκπαιδευτικά προγράμματα του Π.Σ.Δ.

https://www.sch.gr/evropaiko-etwinning-programma-lets-talk-about-our-heritage-2o-gymnasio-neas-orestiadas/

20 Μαΐου 2024
από Καλαντζή Βασιλική
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εργασίες μαθητών του Β4 στην Μεσαιωνική και Νεότερη Ιστορία Β’ Γυμνασίου

Εργασίες μαθητών του Β4 στην Μεσαιωνική και Νεότερη Ιστορία Β’ Γυμνασίου

Στο πλαίσιο του μαθήματος της Μεσαιωνικής και Νεότερης Ιστορίας Β’ Γυμνασίου οι μαθητές του Β3 ΚΑΙ Β4 κατά τη διάρκεια του Β’ τετράμηνου υλοποίησαν τις παρακάτω εργασίες και τις παρουσίασαν στην ολομέλεια του τμήματός τους.



Λήψη αρχείου

Υπεύθυνη καθηγήτρια: Καλαντζή Βασιλική

17 Μαΐου 2024
από Καλαντζή Βασιλική
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εργασίες στο μάθημα της Νεότερης και Σύγχρονης ιστορίας Γ’ Γυμνασίου

Εργασίες στο μάθημα της Νεότερης και Σύγχρονης ιστορίας Γ’ Γυμνασίου

Οι εργασίες εκπονήθηκαν στο πλαίσιο του μαθήματος της Νεότερης και Σύγχρονης Ιστορίας της Γ’ τάξης Γυμνασίου.
Οι μαθητές κατά τη διάρκεια του β΄ τετράμηνου επέλεξαν θέματα μέσα από το βιβλίο που τους ενδιέφεραν και αφού υλοποίησαν την έρευνά τους παρουσίασαν τις εργασίες τους στην ολομέλεια του τμήματός τους.
Η θεματολογία τους ποικίλη καθώς και τα με μέσα με οποία δημιούργησαν τις εργασίες τους( κολάζ, pdf, word, παρουσίαση-ppt)

Οι εργασίες τους σε ένα ebook

QR CODE

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 05 17 173232

17 Μαΐου 2024
από Καλαντζή Βασιλική
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παγκόσμια διάκριση για τον Τερζίδη Βασίλη, μαθητή της Γ’ τάξης

Παγκόσμια διάκριση για τον Τερζίδη Βασίλη, μαθητή της Γ’ τάξης

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 05 17 142734

Το Χρυσό Μετάλλιο κέρδισε στο άλμα εις μήκος ο μαθητής του σχολείου μας Βασίλης Τερζίδης! Κατάφερε και πέταξε στα 7,16 μ. Η επίδοση αποτελεί την καλύτερη στον κόσμο για το 2024 στην Κ16. Είναι παράλληλα η 3η όλων των εποχών στην Ελλάδα στην κατηγορία Κ16 και η 14η στην Ευρώπη στην κατηγορία Κ18 για το 2024.
Επίσης, το άλμα αυτό αποτελεί πλέον και το όριο για το Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Κ18, που μέχρι τώρα ήταν στα 6,95 μ.
Από όλη την εκπαιδευτική και μαθητική κοινότητα θερμές ευχές και πάντα επιτυχίες!

Πηγή: ηttps://www.radioevros.gr

15 Μαΐου 2024
από Καλαντζή Βασιλική
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δημιουργία εικονογράφησης και κινούμενου σχεδίου ξένων μύθων στο ευρωπαϊκό eTwinning πρόγραμμα MythoSustain

Δημιουργία εικονογράφησης και κινούμενου σχεδίου ξένων μύθων στο ευρωπαϊκό eTwinning πρόγραμμα MythoSustain

Στο πλαίσιο μαθήματος της ιστορίας οι μαθητές του Β4 τμήματος του σχολείου μας υλοποιούν το ευρωπαϊκό πρόγραμμα MythoSustain. Ζωντάνεψαν και έδωσαν ιδιαίτερο χρώμα, χρησιμοποιώντας εργαλεία web 02, μύθους από τη Ρουμανία, Γεωργία και Ελλάδα.
Το MythoSustain είναι ένα έργο eTwinning που φιλοδοξεί να συνδυάσει αρχαίους μύθους και λαϊκές ιστορίες με τις σύγχρονες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι 17 ΣΒΑ του ΟΗΕ. Οι μαθητές του K12 από διάφορες ευρωπαϊκές χώρες θα εξερευνήσουν μυθολογικές ιστορίες που συνδυάζουν απρόσκοπτα τους αρχαίους μύθους με τις σύγχρονες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι σύγχρονες κοινωνίες στον 21ο αιώνα. Ο κύριος στόχος του έργου είναι η προώθηση της πολιτιστικής συνείδησης και της κριτικής σκέψης, του γραμματισμού και της ψηφιακής ικανότητας.

Τα τελικά προϊόντα τους από αυτή τους τη δραστηριότητα

Illustration με το storyjumper. Η ομάδα της Ορεστιάδας εικονογραφεί τον Μύθο της Ρουμανίας.


book title
Διαβάστε το βιβλίο στο StoryJumper

Animation με το ANIMAKER. Η ομάδα της Ορεστιάδας μετατρέπει σε κινούμενο σχέδιο τον Μύθο του Πειραιά.
https://app.animaker.com/animo/RUd4GIgMfCxZUry8/
15

Όλες τις εργασίες από τις συνεργαζόμενες χώρες μπορείτε να τις δείτε στον παρακάτω ψηφιακό πίνακα. Μια δραστηριότητα σε rotation. Ευχαριστούμε θερμά όλους τους μαθητές για το ζήλο και τον ενθουσιασμό με τον οποίο δούλεψαν και συνεργάστηκαν!

Μετάβαση στο padlet.com

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων