Συγχαρητήριο μήνυμα

Συγχαίρουμε  τo   μαθητή   της Α΄ τάξης   του  σχολείου  μας  Παπαγιάννη Αστέριο   για  τη διάκρισή (επιτυχία του) στο πανελλήνιο πρωτάθλημα γρήγορου σκακιού  (blitz). Ο μαθητής της Α’ τάξης του σχολείου μας Παπαγιάννης Αστέριος, τρίτος πανελληνιονίκης στο ατομικό πρωτάθλημα standard σκάκι στο Ρίο της Αχαΐας το περασμένο καλοκαίρι, πήρε τον Νοέμβριο την πρώτη θέση στην κατηγορία του (12 ετών) στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα γρήγορου σκακιού (blitz) που διεξήχθη στη Θεσσαλονίκη.

Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων

     του 2ου Γυμνασίου Κατερίνης

 

 

 

 

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://blogs.sch.gr/2gymkate/2017/12/04/%cf%83%cf%85%ce%b3%cf%87%ce%b1%cf%81%ce%b7%cf%84%ce%ae%cf%81%ce%b9%ce%bf-%ce%bc%ce%ae%ce%bd%cf%85%ce%bc%ce%b1-2/

Συγχαρητήριο μήνυμα

Θερμά συγχαρητήρια στη μαθήτρια Ψωμιάδου  Μαρία  για την κατάκτηση της 1ης και 3ης θέσης στο Διεθνές πρωτάθλημα ελευθέρας πάλης, κατηγορία κοριτσιών 15 ετών που διεξήχθη στην Βερολίνο από 11/11/2017 έως 12/11/2017.

         Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων

του 2ου Γυμνασίου Κατερίνης

 

 

 

 

 

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://blogs.sch.gr/2gymkate/2017/12/04/%cf%83%cf%85%ce%b3%cf%87%ce%b1%cf%81%ce%b7%cf%84%ce%ae%cf%81%ce%b9%ce%bf-%ce%bc%ce%ae%ce%bd%cf%85%ce%bc%ce%b1/

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΟ ΜΗΝΥΜΑ

Δαφερέρα

Θερμά συγχαρητήρια στη μαθήτρια Δαφερέρα Μαρία – Ηρώ για την κατάκτηση της 2ης θέσης στο ενωσιακό πρωτάθλημα Γ3 Τέννις Βορείου Ελλάδας, κατηγορία κοριτσιών 12 ετών που διεξήχθη στην Πτολεμαΐδα.

      Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων

του 2ου Γυμνασίου Κατερίνης

 

 

 

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://blogs.sch.gr/2gymkate/2017/11/07/%cf%83%cf%85%ce%b3%cf%87%ce%b1%cf%81%ce%b7%cf%84%ce%b7%cf%81%ce%b9%ce%bf-%ce%bc%ce%b7%ce%bd%cf%85%ce%bc%ce%b1/

Ώρες ενημέρωσης γονέων

Πατήστε εδώ

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://blogs.sch.gr/2gymkate/2017/10/23/%cf%8e%cf%81%ce%b5%cf%82-%ce%b5%ce%bd%ce%b7%ce%bc%ce%ad%cf%81%cf%89%cf%83%ce%b7%cf%82-%ce%b3%ce%bf%ce%bd%ce%ad%cf%89%ce%bd-2/

Ενημέρωση Γονέων για τμήμα υποδοχής προσφύγων στο 2ο Γυμνάσιο

 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ  ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ                                                              Μαρούσι, 13 Σεπτεμβρίου 2017

                             —–                                                                                                                                 Αρ. Πρωτ.:  οικ. 1104

ΓΡΑΦΕΙΟ ΓΕΝΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ

ΠΡΟΣ:

1.  Περιφερειακούς Διευθυντές Π.Ε & Δ.Ε Εκπαίδευσης

  1. Διευθυντές Π.Ε & Δ.Ε Εκπαίδευσης
  2. Διευθυντές Σχολείων Π.Ε & Δ.Ε Εκπαίδευσης

 

Κοιν: Συλλόγους Διδασκόντων Σχολείων Π.Ε & Δ.Ε Εκπαίδευσης και Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων (δια των Διευθυντών των Σχολείων)

 

Αγαπητοί  μας γονείς  των μαθητών και  των μαθητριών των σχολείων της χώρας,

 

H νέα σχολική χρονιά, 2016-2017, επιδιώκουμε και ευχόμαστε να είναι μια χρονιά φροντίδας για την καλύτερη δυνατή εκπαίδευση όλων των παιδιών μας.

 

Για να πετύχουμε τον στόχο της ποιοτικής εκπαίδευσης, χρειάζεται να συνεργαζόμαστε συνεχώς, γονείς, εκπαιδευτικοί και μαθητές-μαθήτριες, ώστε το σχολείο, από τις πρώτες ως τις τελευταίες τάξεις, να κάνει τα παιδιά μας να χαίρονται και να απολαμβάνουν τη μάθηση, τη γνώση, την επικοινωνία, τη συνύπαρξη και την αντιμετώπιση των προκλήσεων της σχολικής ζωής με πνεύμα αλληλοκατανόησης και αλληλοσεβασμού.

 

Με την επιστολή αυτή θα θέλαμε να σας τονίσουμε την ανάγκη οι σχολικές μας κοινότητες να βρουν τρόπους και  να αποτελέσουν καλά παραδείγματα συνεννόησης και συνεργασίας, υποστηρίζοντας την ισότιμη ένταξη και συμμετοχή στην εκπαίδευση όλων των παιδιών, συμπεριλαμβανομένων των παιδιών των προσφύγων, που έχουν έρθει στη χώρα μας, μαζί με τις οικογένειές τους ή χωρίς αυτές, έχοντας φύγει από τον τόπο τους εξαιτίας του πολέμου, ενόπλων συρράξεων, διώξεων ή άλλων σοβαρών κοινωνικών προβλημάτων. Είναι πολύ σημαντικό να συνεννοηθούμε όλοι και όλες πώς θα τα υποδεχθούμε στην κοινωνική και στη σχολική ζωή τα παιδιά αυτά, που βρέθηκαν στην Ελλάδα χωρίς δική τους επιλογή, βέβαια.

 

Σας καλούμε να καταλάβουμε και να υποστηρίξουμε τη σημασία και το δικαίωμα όλων των παιδιών να νοιώθουν αποδεκτά, και όχι ξένα ή αποκλεισμένα. Γιατί όλοι γνωρίζουμε ότι ο αποκλεισμός και η αποξένωση μπορεί να τα κάνουν πιο εύκολα θύματα αντικοινωνικών και αντιδημοκρατικών ιδεολογιών εις βάρος της κοινωνίας αλλά και της δικής τους ζωής. Και γιατί στην Ελλάδα υπάρχει έντονα η εμπειρία της προσφυγιάς και της μετανάστευσης.

 

Το συμφέρον και τα δικαιώματα όλων των παιδιών, όπως έχουν κατοχυρωθεί από το Σύνταγμα, τη διεθνή Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού και όλες τις ισχύουσες νομοθετικές ρυθμίσεις, είναι να μεγαλώνουν και να διαπαιδαγωγούνται σε ένα περιβάλλον που τα σέβεται αλλά και τα μαθαίνει να σέβονται τους άλλους και τις ανθρωπιστικές αξίες. Είναι πολύ μεγάλης σημασίας τα παιδιά μας στο χώρο του σχολείου να έχουν ευκαιρίες απόκτησης γνώσεων με ευχάριστους και ευρηματικούς τρόπους, και παράλληλα να μαθαίνουν να συνυπάρχουν ειρηνικά, να συνθέτουν τις διαφορές τους, να διαχειρίζονται θετικά τις αδυναμίες ή τις αναπηρίες τους, να επωφελούνται από τις διαφορετικές καταγωγές τους, να αντλούν γνώση και σοφία από τις παραδόσεις και τους πολιτισμούς που καθένα από τα παιδιά φέρει, μαζί με την ιστορία της οικογένειάς του.

 

Τα σχολεία τα οποία την περασμένη χρονιά υποδέχθηκαν μικρό ή μεγαλύτερο αριθμό παιδιών προσφύγων και μεταναστών, παρά τις πρώτες ελάχιστες αντιδράσεις που εκφράστηκαν, μας έδειξαν τελικά ότι, μέσα από κατάλληλους τρόπους υποστήριξης της εκπαιδευτικής τους ένταξης, τα προσφυγόπουλα έγιναν παράγοντας πλούτου της σχολικής ζωής και τελικά βοήθησαν την ενότητα και όχι τον διχασμό των σχολικών κοινοτήτων. Μας έδειξαν επίσης ότι έδωσαν ευκαιρίες έμπρακτης άσκησης κοινωνικής αλληλεγγύης και συμπαράστασης, κάτι που  τα παιδιά μεγαλώνοντας έχουν ανάγκη, καθώς τα βοηθά πολύ στην αίσθηση της αυτοπεποίθησης και της ευθύνης για τον κοινωνικό τους ρόλο.

Η  αλληλεγγύη  για  την  οποία  γίνεται  συχνά  λόγος  στις  μέρες  μας  δεν  είναι  μια  απλή  μορφή  εκδήλωσης  «φιλανθρωπίας», αλλά μια αξία που μπορεί να δυναμώνει τους δεσμούς και την πίστη των παιδιών μας στις ανθρώπινες σχέσεις, κάτι που χρειαζόμαστε ιδιαίτερα στους σημερινούς καιρούς της βαθιάς κρίσης των αξιών. Σε έναν κόσμο που διαρκώς μεταβάλλεται, τα παιδιά χρειάζεται να παίρνουν από εμάς τους μεγάλους συνεχώς θετικά μηνύματα που ενισχύουν την αίσθηση ασφάλειας αλλά και τη δυνατότητα αξιοποίησης και σύνθεσης της διαφορετικότητας.

 

Για τα θέματα αυτά, όπως και όλα όσα συνδέονται με την ποιοτική λειτουργία των σχολείων μας, σας ζητάμε να έχετε ένα ενεργό ρόλο, μέσα από συνεργασία και επικοινωνία με όλους τους παράγοντες της σχολικής ζωής, αποφεύγοντας τις παγίδες που στήνονται από ορισμένους με την ενίσχυση φοβιών και προκαταλήψεων.  Και κυρίως σας προτείνουμε να ακούσετε τα παιδιά σας και να υπολογίσετε την οπτική και τις απόψεις τους. Μιλήστε μαζί τους, ρωτήστε τα πώς νοιώθουν απέναντι σε άλλα παιδιά, και ακούστε τα για το πώς μπορούμε με τον καλύτερο τρόπο να βοηθήσουμε το σχολείο να είναι ένας χώρος απόλαυσης της μάθησης, αλλά και των σχέσεων που αναπτύσσονται ανάμεσα στα μέλη της σχολικής κοινότητας.

 

Σας καλούμε να κτίσουμε μαζί τη νέα πραγματικότητα των σχολείων μας, μέσα από κατανόηση, συνεργασία και αλληλεγγύη για το καλό όλων των παιδιών μας, γηγενών και νεοαφιχθέντων. Η χώρα μας, παρά τις οικονομικές δυσκολίες που περνά, μπορεί να είναι χώρα δημιουργικής συνύπαρξης, χώρα που αποκρούει τον φανατισμό, τον φόβο και την μισαλλοδοξία, παλεύοντας για μια εκπαίδευση όπου όλα τα παιδιά έχουν χώρο, λόγο και ευκαιρίες ανάπτυξης και άνθισης της προσωπικότητάς τους καθώς και ειρηνικής συνάντησης και συνύπαρξης.

 

 

Με τιμή,

 

 

 

 

 

Ο Αν. Γεν Γραμματέας  του ΥΠ.Π.Ε.Θ.

                                                                                                                                      ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://blogs.sch.gr/2gymkate/2017/10/13/%ce%b5%ce%bd%ce%b7%ce%bc%ce%ad%cf%81%cf%89%cf%83%ce%b7-%ce%b3%ce%bf%ce%bd%ce%ad%cf%89%ce%bd-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%bc%ce%ae%ce%bc%ce%b1-%cf%85%cf%80%ce%bf%ce%b4%ce%bf%cf%87%ce%ae%cf%82-%cf%80/

Παλαιότερα άρθρα «

Top
...
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων