2ο Γυμνάσιο Ανατολής

Παρέχεται από το Blogs.sch.gr

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ETWINNING

Ιούν 202320

Νιώθουμε πολύ περήφανοι καθώς στο σχολείο μας απονεμήθηκε η Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας για το έργο “etwninners go green”. To έργο υλοποιήθηκε  δίνοντας στους μαθητές τη δυνατότητα να εξετάσουν το θέμα της προστασίας του περιβάλλοντος, να εμπνευστούν, να δεσμευτούν και να δημιουργήσουν μαζί με τους εταίρους τους. Πέρα από την ενδιαφέρουσα θεματολογία, στα θετικά σημεία του έργου περιλαμβάνονται επίσης η άριστη οργάνωση του Twinspace,η άριστη επικοινωνία τόσο μέσω φόρουμ όσο και με διαδικτυακές συναντήσεις και οι εύστοχες συνεργατικές δραστηριότητες (students zero waste tutorials, team meetings). Χρησιμοποιήθηκε το φόρουμ με μεγάλη φαντασία και δημιουργικότητα, εξασφαλίζοντας μια τέλεια μορφή επικοινωνίας μεταξύ των μελών των ομάδων.

Συγχαρητήρια στους μαθητές που συμμετείχαν στο πρόγραμμα και στην υπεύθυνη καθηγήτρια Αγγλικών η οποία είχε την εποπτεία του προγράμματος!

etwinners go green (1)

από κάτω από: ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ETWINNING

ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ

Ιούν 20239

Κατά τη διάρκεια της φετινής χρονιάς η καθηγήτρια Καλλιτεχνικών συνεργάστηκε με τους μαθητές για την δημιουργία έργων που στόλισαν το σχολείο μας. Πρώτα οι μαθητές δημιούργησαν αστεράκια βιτρό που τοποθετήθηκαν σε διάφορους χώρους του σχολείου μας πριν τα Χριστούγεννα.

20221220 10102120221220 10281520221220 10270120221220 102155

Στο τέλος της χρονιάς οι μαθητές και οι καθηγητές έγραψαν λέξεις και συνθήματα που περιείχαν θετικά μηνύματα πάνω σε διάφορα σχήματα και διακοσμημένα με όποιο τρόπο ήθελε ο καθένας. Επίσης τοποθετήθηκαν σε έναν από τους κεντρικούς διαδρόμους του σχολείου μας!

20230530 10562720230530 10564920230530 105540

Ευχαριστούμε την καθηγήτρια Καλλιτεχνικών, κ. Βουργαρίδη αλλά και όλους τους μαθητές που με χαρά συμμετείχαν στην δημιουργία των έργων!

από κάτω από: ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Β΄ ΤΑΞΗΣ – ΤΟ ΝΗΣΑΚΙ

Ιούν 20238

Στα πλαίσια του περιβαλλοντικού προγράμματος της Β’ τάξης, οι μαθητές κατά τη διάρκεια της επίσκεψής τους έβγαλαν φωτογραφίες , κάποιες από τις οποίες επιλέχθηκαν και παρουσιάζονται παρακάτω ως μία ψηφιακή έκθεση φωτογραφίας!

12453 16791011121314151617181920820 122

από κάτω από: ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Β΄ ΤΑΞΗΣ – ΤΟ ΝΗΣΑΚΙ

ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ

Ιούν 20233

Κατά τη διάρκεια της φετινής σχολικής χρονιάς λειτούργησε θεατρικός όμιλος στο σχολέιο μας.  Ήταν κάτι που με ενθουσιασμό υποδέχτηκαν αρκετοί μαθητές και μαθήτριες. Η πρωτοβουλία ανήκε στην εκπαιδευτικό Δαλάρου Κατερίνα και συμμετείχε η εκπαιδευτικός Στάθη Μαίρη. Οι δίωρες συναντήσεις του ομίλου ξεκίνησαν τις Παρασκευές του Οκτωβρίου και συνεχίστηκαν με μεγαλύτερη συχνότητα ως τον Μάιο. Επιλέχτηκαν αποσπάσματα από Ελληνικές ταινίες της δεκαετίας του 1960 με αναφορά σε παλαιότερα επαγγέλματα, τα οποία ή δεν υπάρχουν πια ή έχουν αλλάξει μορφή. Οι πρόβες είχαν βασικά χαρακτηριστικά το κέφι, το γέλιο, τη χαρά της ανακάλυψης, τη συνεργασία της ομάδας, το παιχνίδι και τον διάλογο.

Την  Παρασκευή 26η Μαΐου ήταν η μέρα της θεατρικής παράστασης, η μέρα που το υπόλοιπο σχολείο, μαθητές καθηγητές αλλά και γονείς θα έβλεπαν αυτό που ετοιμάσαμε με τόσο κέφι. Αγωνία, δημιουργικό άγχος, στημένα σκηνικά, ντυμένα τα παιδιά με ρούχα εποχής, έτοιμα όλα! Η μέρα που περιμέναμε  έφτασε και όλοι έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό! Η παράσταση άρεσε σε όλους και το θερμό  χειροκρότημα ήταν η ανταμοιβή όλων όσων συμμετείχαν στον όμιλο! Το θεατρικό ταξίδι έφτασε στο τέλος του, όμως η διαδρομή όπως και η παράσταση θα μείνουν χαραγμένες στο μυαλό όλων όσων πήραν μέρος σ’ αυτό!

Ευχαριστούμε ιδιαίτερα τους μαθητές και μαθήτριες που συμμετείχαν στον όμιλο, την διευθύντρια που στήριξε με κάθε τρόπο αυτή την προσπάθεια και την καθηγήτρια Καλλιτεχνικών που έφτιαξε το σκηνικό για την παράσταση.

ΔΙΞΠΞΚ 1

από κάτω από: ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ

ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ

Μάι 202318

Την Παρασκευή 12 Μαΐου το σχολείο μας πραγματοποίησε την καθιερωμένη ημερήσια εκδρομή που γίνεται κάθε χρόνο στα τέλη της σχολικής χρόνιας. Φέτος ο προορισμός ήταν η όμορφη πόλη της Καστοριάς. Ο καιρός ήταν σύμμαχος μας σ’ αυτή την επίσκεψη, μία ευχάριστη ηλιόλουστη μέρα μας περίμενε. Ξεκινήσαμε με την επίσκεψη στο Λαογραφικό Μουσείο  που βρίσκεται στην περιοχή της παλαιάς Καστοριάς. Πρόκειται για το καλύτερα διατηρημένο τμήμα της περιοχής, που χαρακτηρίζεται από τα καλντερίμια και την ύπαρξη αρχοντικών. Ένα από αυτά είναι και το αρχοντικό του Νεράτζη Αιβάζη, το οποίο στεγάζει το μουσείο από το 1975. Εκεί φιλοξενούνται οι υλικές μαρτυρίες του τόπου, αντικείμενα από την καθημερινή ζωή στο σπίτι και στην εργασία, καθώς και αντικείμενα που σχετίζονται με τελετές και γιορτές.

Έπειτα ακολούθησε επίσκεψη στο παραλίμνιο μοναστήρι της Παναγίας Μαυριώτισσας το οποίο βρίσκεται σχεδόν στο μέσο της χερσονήσου και είναι περιστοιχισμένο από αιωνόβια πλατάνια. Κτίστηκε το 1082 μ.Χ. από τον βυζαντινό αυτοκράτορα Αλέξιο Α΄ και πρόκειται για ένα από τα σημαντικότερα βυζαντινά μνημεία της πόλης με μοναδικές τοιχογραφίες, οι παλαιότερες χρονολογούνται από τον 12ο αιώνα, όπως της Δευτέρας Παρουσίας και της Βάπτισης. Ο 900 ετών πλάτανος στον αύλειο χώρο, έχει κηρυχθεί «Διατηρητέο Μνημείο της Φύσης».

Έπειτα επιστρέψαμε στην παραλίμνια περιοχή της πόλης όπου περιηγηθήκαμε δίπλα στη λίμνη όπου μπορεί κανείς να δει δεμένες παραδοσιακές βάρκες, καθώς και δεκάδες πουλιά, πολλά από τα οποία είναι σπάνια και απειλούμενα είδη. Από τα πουλιά που ξεχωρίζουν είναι οι αργυροπελεκάνοι, οι κύκνοι και οι πάπιες. Στην παραλίμνια περιοχή υπάρχουν αρκετά καφέ, παραδοσιακά εστιατόρια και μεζεδοπωλεία, όπως επίσης τουριστικά καταστήματα με σουβενίρ και φυσικά τα περίφημα «γουναράδικα» καθώς η πόλη είναι διάσημη για τις γούνες της, εντός και εκτός συνόρων, εδώ και αιώνες.

Αποχαιρετίσαμε την Καστοριά το απόγευμα ευχαριστημένοι και χορτάτοι από εικόνες, βόλτες και φυσικά φαγητό! Η τελευταία εκδρομή για την φετινή σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της!

16844047568960 1016844047569101684404756832

από κάτω από: ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΝΗΣΑΚΙ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Μάι 20238

Την προηγούμενη εβδομάδα,  το σχολείο μου μαζί  με τα τρία τμήματα της  Β’ Γυμνασίου, πραγματοποίησε μια από τις ομορφότερες φετινές  εκδρομές.  Προορισμός το Νησάκι της πόλη μας ή αλλιώς το Νησάκι της Κυρά Φροσύνης, όπως αλλιώς το ονομάζουν οι ξένοι επισκέπτες!

Με σύμμαχο τον καλό καιρό, η διαδρομή με το καραβάκι ήταν σύντομη και απολαυστική. Πρώτη στάση, η Μονή του Αγίου Νικολάου των Φιλανθρωπηνών. Δεν είναι τυχαίο που αυτό το μικρό εκκλησάκι συγκαταλέγεται ανάμεσα στα σπουδαιότερα μεταβυζαντινά μοναστήρια, καθώς οι τοιχογραφίες του αποτελούν κορυφαία δείγματα της βυζαντινής τέχνης του 16ου αιώνα. Με μεγάλη συγκίνηση, ακούσαμε τη κα. Δαλάρου, τη θεολόγο του σχολείου μας καθώς και μια καλόγρια που ζει μόνιμα στη Μονή, να μας δίνουν πληροφορίες για την επιβίωση της Μονής στα δύσκολά χρόνια της Τουρκοκρατίας και για την προσπάθεια των Τούρκων να καταστρέψουν τις αγιογραφίες.

Στη συνέχεια, μέχρι να πάμε στο επόμενο αξιοθέατο, φάγαμε κάτι και μας δόθηκε η ευκαιρία να περπατήσουμε στα γεμάτα με κόσμο, σοκάκια του Νησιού. Μετά από λίγο, φτάσαμε στο Κέντρο Πληροφόρησης της Λίμνης Παμβώτιδας . Εκεί, είδαμε αντικείμενα της καθημερινής ζωής των ψαράδων στο παρελθόν, όπως τα εργαλεία που χρησιμοποιούσαν και τα ειδικά ρούχα που φορούσαν. Προσωπικά, με εντυπωσίασε το καϊκι που υπήρχε στο ισόγειο του Κέντρου  όπως και ο αργαλειός στον οποίο οι ψαράδες, συνήθιζαν να πλέκουν τα καλάμια της λίμνης για να κοιμηθούν σ’ αυτά!!!  Ανεβαίνοντας στον πρώτο όροφο, υπήρχε μια μεγάλη μακέτα της λίμνης καθώς και διάφορα βαλσαμωμένα ψάρια της λίμνης. Μάλιστα, η υπάλληλος που δούλευε εκεί, μας μίλησε για τους κινδύνους που απειλούν τη Λίμνη και τους λόγους που θα πρέπει πάντα εμείς να την προσέχουμε.

Τελευταίος σταθμός, ήταν το γνωστό σε όλους μας Μουσείο του Αλή Πασά. Θαυμάσαμε για ακόμη μία φορά γνωστά εκθέματα όπως, όπλα, παραδοσιακές στολές, στολές Τούρκων αξιωματούχων, παπύρους, αντικείμενα της καθημερινής ζωής την περίοδο της Τουρκοκρατίας κ.ά. Πάντως, ένα από τα πράγματα που σε εντυπωσιάζουν, είναι η αναπαράσταση του πνιγμού της Κυρά – Φροσύνης.

Μόλις τελείωσε και αυτή η ξενάγηση, είχαμε ελεύθερο χρόνο για να ξεκουραστούμε, να κάνουμε βόλτες, να χαζέψουμε στα μαγαζάκια ή να καθίσουμε σε κάποιο μαγαζί, μέχρι να πάρουμε τον δρόμο της επιστροφής.

Και κάπως έτσι, αυτή η όμορφη εκδρομή έφτασε στο τέλος της!!!!

Της μαθήτριας Δωροθέας Δεληκούρα του τμήματος  Β1

IMG 20230428 105305

από κάτω από: ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΝΗΣΑΚΙ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ

Απρ 202326

Την Παρασκευή 31 Μαρτίου κάναμε μια εκπαιδευτική επίσκεψη στο «Πάρκο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Ανταποδοτικής Ανακύκλωσης Ιωαννίνων». Τα τρία τμήματα της Α΄ τάξης ξεκινήσαμε από το σχολείο μας για να πάμε στο κέντρο και να ανακυκλώσουμε άδειες συσκευασίες συμβάλλοντας ενεργά στην προστασία του περιβάλλοντος. Μόλις φτάσαμε μπήκαμε σε μία αίθουσα και μας εξήγησαν κάποια πράγματα για τη σημασία της ανακύκλωσης στη ζωή μας. Ύστερα μας έδειξαν τραγικές εικόνες από τη θαλάσσια ρύπανση που συμβαίνει και στις ελληνικές θάλασσες. Σκουπίδια , λάστιχα αυτοκινήτων, πλαστικές σακούλες και πολλά άλλα καταστρέφουν το περιβάλλον εξαιτίας της απροσεξίας των ανθρώπων. Ζώα και ψάρια πεθαίνουν καθημερινά μπερδεύοντας τα σκουπίδια για τροφή. Μετά από μία μεγάλη συζήτηση που είχαμε γι’ αυτό το θέμα, βγήκαμε έξω και πήγαμε να ανακυκλώσουμε όλες αυτές τις συσκευασίες που είχαμε μαζέψει. Συνολικά καταφέραμε να ανακυκλώσουμε περίπου 1500 πλαστικά μπουκάλια. Όλο αυτό βοήθησε το περιβάλλον , κάτι που με χαροποιεί πολύ καθώς κάναμε μια σημαντική πράξη. Πρέπει να πούμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στο πάρκο που μέσω των δραστηριοτήτων του επιτυγχάνονται πολλοί σημαντικοί περιβαλλοντικά, εκπαιδευτικοί και κοινωνικοί σκοποί αφού καθημερινά πολλοί άνθρωποι πηγαίνουν για να ανακυκλώσουν πλαστικές, γυάλινες αλλά και μεταλλικές συσκευασίες. Πριν φύγουμε βγάλαμε μία αναμνηστική φωτογραφία όλοι μαζί. Μου άρεσε πολύ αυτή η εκδρομή κι εύχομαι όλοι οι άνθρωποι να φροντίζουν και να προσέχουν το περιβάλλον!

Της μαθήτριας Αγγελικής Ιωάννου του τμήματος Α1

168249901682916824595624681682459562426

από κάτω από: ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΙ

Απρ 20236

Την Τετάρτη 15 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε ενημέρωση στους μαθητές του τμήματος Β2 σχετικά με το μέλι. Ο κύριος Νίκος Κωνσταντίνου, ο οποίος είναι εκπαιδευτικός ΠΕ86 και ταυτόχρονα μελισσοτρόφος, έκανε μια παρουσίαση που αφορούσε την κοινωνία της μέλισσας και συζήτησε με τους μαθητές για τον μαγικό κόσμο της. Η ενημέρωση έγινε στα πλαίσια του αναλυτικού προγράμματος και συγκεκριμένα στα εργαστήρια δεξιοτήτων. Ευχαριστούμε τον κ. Κωνσταντίνου που με χαρά ήρθε στο σχολείο μας και έκανε αυτή την ενημέρωση στους μαθητές μας!

IMG eccb6c1f29a898a3e2d292dea3539614 VIMG 1e5b428e6e3e2b4e1c9a16e3dafe4265 VIMG 58d54480b328a971190b7b9c2e349a05 V

από κάτω από: ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΙ

ΤΡΙΗΜΕΡΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΤΗΣ Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Απρ 20233

Τριήμερη εκδρομή στην αγαπημένη Θεσσαλονίκη!

Επιτέλους, η πολυπόθητη εκδρομή στην Θεσσαλονίκη πραγματοποιήθηκε λίγες μέρες πριν.

Θα έλεγα ένα όνειρο πραγματοποιήθηκε αλλά πολλοί θα με λέγατε υπερβολική!

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή!

Την Τετάρτη 15/03/2023 αναχωρήσαμε πρωί-πρωί με το «πολυαναμενόμενο» λεωφορείο για Θεσσαλονίκη.

Πρώτη στάση η Καλαμπάκα και το Μουσείο Ψηφιακής Απεικόνισης! Οι εικόνες και τα λόγια του αφηγητή ήταν τουλάχιστον μαγικά. Το να μαθαίνεις τόσα όμορφα πράγματα για την ιστορία ενός τόπου με τη βοήθεια της τεχνολογίας είναι κάτι το απερίγραπτο.

Ακολούθησε η επίσκεψη στο μοναστήρι του Αγίου Στεφάνου στα Μετέωρα. Κατάνυξη, δέος …

Επίσης , τι να πω για την απίστευτη ομορφιά των γύρω πελώριων βράχων που μας περικύκλωναν, απλά  επιβλητικοί!!

Επόμενη στάση, το μουσείο Τσιτσάνη στα Τρίκαλα, όπου μάθαμε πολλά πράγματα γι’ αυτόν τον σπουδαίο καλλιτέχνη της πατρίδας μας!

Απαραίτητη η στάση στο ξενοδοχείο μας για να συνεχίσουμε την διασκέδασή μας στα μοναδικά και ξακουστά «Λαδάδικα» στο κέντρο της πόλης της Θεσσαλονίκης. Υπέροχη ζωντανή μουσική, φαγητό και πολύς χορός!

Την επόμενη μέρα, καταφέραμε να σηκωθούμε (όλοι ξέρουμε τι εννοώ!), αλλά άξιζε τον κόπο!

SHOPPING THERAPY!! One Salonica, εμπορικό κέντρο COSMOS και ό,τι αυτά συνεπάγονται!!

Ευτυχώς, μας συνέφερε και συνάμα μας ωφέλησε μια επίσκεψη που κάναμε ενδιάμεσα στην Έκθεση Μαθηματικών! Εμπλουτίσαμε τις γνώσεις μας με τη βοήθεια μιας εξαιρετικής ξεναγού, η οποία έκανε την εμπειρία ακόμα πιο ενδιαφέρουσα. Την ευχαριστούμε για ακόμα μια φορά!

Η ημέρα μας έκλεισε με μια βραδινή βόλτα σε κεντρικούς δρόμους της πόλης δοκιμάζοντας γεύσεις για τις οποίες φημίζεται! Η διασκέδαση και το κουτσομπολιό συνεχίστηκε στο ξενοδοχείο…

Την τρίτη και τελευταία ημέρα, σειρά είχαν ο εντυπωσιακός ναός του Αγίου Δημητρίου, η Ροτόντα και ο Λευκός Πύργος! Τέλος, τρώγοντας μπουγάτσα και κάνοντας τις τελευταίες βόλτες μας στο λιμάνι, χαιρετήσαμε την όμορφη πόλη με την υπόσχεση να τα ξαναπούμε σύντομα! Δεν τελειώσαμε όμως, ακολούθησε η επίσκεψη στον αρχαιολογικό χώρο της Βεργίνας. Τεράστιο μάθημα ιστορίας για όλους τους Έλληνες! Οι βασιλικοί τάφοι και όλες οι ανακαλύψεις των ανασκαφών δεν μπορούσαν παρά να μας αφήσουν όλους άφωνους! Τι ΔΕΟΣ!

Φυσικά, πριν αναχωρήσουμε για τα Γιάννενα τιμήσαμε δεόντως το φαγητό της Βέροιας και θαυμάσαμε την υπέροχη φύση της.

Ο δρόμος του γυρισμού ήταν ατελείωτος, κανείς μας δεν ήθελε να επιστρέψει αλλά όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν…

Φυσικά τίποτα δεν θα ήταν το ίδιο χωρίς τους φίλους μας, με τους οποίους θα έχουμε να συζητάμε για χρόνια,

και τους αγαπημένους μας συνοδούς και δασκάλους!!

Της μαθήτριας Έλλης Κύρου, Γ2

από κάτω από: ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΤΡΙΗΜΕΡΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΤΗΣ Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΛΙΜΝΗ ΠΗΓΩΝ ΑΩΟΥ – ΦΡΑΓΜΑ

Μαρ 202321

Την Πέμπτη 16 Μαρτίου η Α’ και Β’ τάξη του σχολείου μας επισκέφθηκαν την λίμνη Πηγών Αώου και συγκεκριμένα το φράγμα ως δραστηριότητα εκπαιδευτικού προγράμματος. Η Λίμνη Πηγών Αώου εντοπίζεται στην «καρδιά» της βόρειας Πίνδου, ανάμεσα στο εθνικό πάρκο Βάλια Κάλντα και στο εθνικό πάρκο Βίκου-Αώου, εντοπίζεται 20 χιλιόμετρα βορειοδυτικά του Μετσόβου. Εδώ δημιουργήθηκε η τεχνητή Λίμνη Πηγών Αώου το 1991, όταν η Δ.Ε.Η. αποφάσισε να κατασκευάσει φράγμα στον ποταμό Αώο, ώστε να εκμεταλλευτεί το νερό από τις πηγές του.

Από τότε δημιουργήθηκε ένα σύνολο με μικρές λιμνούλες, ρυάκια, περιμετρικά λιβάδια, αλλά και μια όμορφη, δαντελωτή ακτογραμμή, η οποία περιέκλεισε μικρά, καταπράσινα φιόρδ και νησάκια, αναβαθμίζοντας αισθητικά όλο το οροπέδιο. Συγκροτήθηκε έτσι ένα ειδυλλιακό τοπίο, το οποίο γοητεύει σταθερά τους επισκέπτες της περιοχής, μα επέτρεψε συνάμα και την ιδιαίτερη ανάπτυξη χλωρίδας και πανίδας.

Οι υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί του προγράμματος, κ. Γκαραβέλας και κ. Κολιός καθώς και ο υπεύθυνος της ΔΕΗ στην περιοχή, ενημέρωσαν τους μαθητές για την περιοχή και το φράγμα και εξήγησαν απορίες των μαθητών.

Αφού ολοκληρώθηκε η ξενάγηση στην περιοχή, η εκπαιδευτική εκδρομή ολοκληρώθηκε με επίσκεψη στο Μέτσοβο για φαγητό και χαλάρωση!

16790421734991679042477286167904247730716790450520711679045052063

από κάτω από: ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΛΙΜΝΗ ΠΗΓΩΝ ΑΩΟΥ – ΦΡΑΓΜΑ