Χρήσιμος οδηγός για τις εξετάσεις μας.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAβιβλιοθηκη6βιβλιοθηκηΒασικά σημεία για να πετύχουμε στις εξετάσεις του σχολείου:

• Γράφουμε με προσοχή το πρόγραμμα των εξετάσεων
• Ελέγχουμε αν έχουμε πάρει σωστά την ύλη των εξετάσεων στα μαθήματα που εξετάζονται.
• Ελέγχουμε αν έχουμε όλα τα βιβλία στα μαθήματα που εξετάζονται καθώς και τις απαραίτητες σημειώσεις και τα σχεδιαγράμματα που μας έχει δώσει ο καθηγητής/τρια.
• Σχεδιάζουμε το πρόγραμμα της μελέτης μας.
• Διαμορφώνουμε το χώρο που θα μελετούμε.

Σκληρές αποφάσεις που πρέπει να πάρουμε:

• Αποφασίζουμε ότι πρέπει να νικήσουμε στις εξετάσεις
• Περιορίζουμε δραστικά το χρόνο που βλέπουμε τηλεόραση.
• Περιορίζουμε ακόμα πιο πολύ το χρόνο που διαθέτουμε για σερφάρισμα στο διαδίκτυο και ειδικά στο facebook.
• Μειώνουμε τις άσκοπες βόλτες και το παιχνίδι.
• Προσέχουμε τη διατροφή μας. Απαγορεύεται η δίαιτα στις εξετάσεις. Ο οργανισμός μας πρέπει να τρέφεται σωστά.
• Κοιμόμαστε νωρίς.
• Αποφεύγουμε τα ξενύχτια.
• Προσέχουμε τον εαυτό μας ώστε να μη μας συμβεί κάποιο ατύχημα.
• Δεν απουσιάζουμε για κανένα λόγο από τις εξετάσεις παρά μόνο για σοβαρούς λόγους υγείας.
Την ημέρα των εξετάσεων:

• Είμαστε στην ώρα μας στο σχολείο.
• Αποφεύγουμε τις καθυστερήσεις γι’ αυτό πρέπει να δουλέψει αυτές τις μέρες εντατικά το ξυπνητήρι. (Όποιος διαθέτει κόκορα στο κοτέτσι ας τον ταΐζει περισσότερο αυτές τις μέρες)
• Αποφεύγουμε τις επαναλήψεις της τελευταίας στιγμής γιατί δημιουργούν άγχος και σύγχυση με αποτέλεσμα να ξεχάσουμε κι αυτά που ξέραμε καλά.
• Έχουμε φάει πρωινό πριν έρθουμε σχολείο. Το άδειο στομάχι σε συνδυασμό με το άγχος μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα.
• Είμαστε ήρεμοι.
• Έχουμε αφήσει έξω από το σχολείο προβλήματα και θέματα που μπορεί να μας ταλαιπωρούν.
• Αφήνουμε στην έδρα ή σε κάποιο θρανίο της αίθουσας που θα μας υποδείξουν οι καθηγητές μας το κινητό, το βιβλίο ή κάποιες σημειώσεις.
• Έχουμε μαζί μας δύο τουλάχιστον στυλό διαρκείας, γομολάστιχα και κάποια όργανα σε μαθήματα που απαιτούνται.
• Απαγορεύεται το μπλάνκο.
• Αν κρίνουμε χρήσιμο μπορούμε να έχουμε μαζί μας ένα μπουκαλάκι νερό ή ένα χυμό.
• Το Κυλικείο τις μέρες των εξετάσεων είναι ανοικτό.
Κατά τη διάρκεια της εξέτασης:

• Γράφουμε τα στοιχεία μας στο γραπτό μας.
• Χρησιμοποιούμε μπλε ή μαύρο στυλό.
• Διαβάζουμε προσεκτικά τα θέματά μας.
• Ακούμε με προσοχή τις εξηγήσεις και διευκρινήσεις του καθηγητή μας.
• Σημειώνουμε στο πρόχειρο (τελευταία σελίδα της κόλας) τυχόν απορίες μας.
• Επιλέγουμε με προσοχή τα θέματά μας.
• Είμαστε απόλυτα συγκεντρωμένοι.
• Δεν ενοχλούμε τους συμμαθητές μας κατά τη διάρκεια της εξέτασης.
• Δεν χαζεύουμε.
• Ξεκινάμε να απαντήσουμε από το θέμα που γνωρίζουμε καλύτερα, αφήνοντας τα πιο δύσκολα για το τέλος.
• Δεν ζητάμε διευκρινήσεις όταν έχουν τελειώσει κάποιοι μαθητές κι έχουν
• Ελέγχουμε συνεχώς το χρόνο μας.
• Όταν τελειώσουμε, ελέγχουμε σχολαστικά το γραπτό μας, εάν έχουμε απαντήσει σε όλα τα θέματα. Εάν έχουμε μεταφέρει με ακρίβεια τις λύσεις από το πρόχειρο στο «καλό»
• Παραδίδουμε το γραπτό μας χωρίς να ενοχλούμε τους γύρω μας.
• Κατευθυνόμαστε προς την έξοδο χωρίς φασαρία.
Όταν τελειώσουμε:

• Επιστρέφουμε στο σπίτι μας για να ξεκουραστούμε ώστε με καλύτερη διάθεση να μελετήσουμε το επόμενο μάθημα.

• Εάν για κάποιο λόγο δεν πήγαμε καλά στο μάθημα που εξεταστήκαμε , μην αφήσουμε αυτό να μας επηρεάσει αρνητικά για τα επόμενα μαθήματα.
• Αν για κάποιο λόγο απουσιάσουμε μια ημέρα από τις εξετάσεις, επικοινωνούμε αμέσως με το σχολείο.
Χρήσιμες σκέψεις:

• Μην ξεχνάμε ότι αυτές οι εξετάσεις είναι ένα παιχνίδι μπροστά στις εξετάσεις που θα δίνουμε στη ζωή μας.
• Μην ξεχνάμε ότι οι καθηγητές μας είναι συνεργάτες μας και θα μας βοηθήσουν σε αυτόν τον αγώνα μας.
• Μπορούμε να πετύχουμε πολλά εάν το θελήσουμε, με καλή δουλειά, επιμονή, υπομονή και πίστη στον εαυτό μας.
• Οφείλουμε να δώσουμε στον εαυτό μας πολλές και καλές ευκαιρίες.
• Τέλος για να ευχαριστηθούμε το καλοκαίρι θα πρέπει πρώτα να προσπαθήσουμε στις εξετάσεις.
• Μοναδικοί κερδισμένοι από αυτόν τον αγώνα είστε εσείς και μόνο εσείς.
• Η επιτυχία σας στις εξετάσεις θα σας δώσει μεγάλη ηθική ικανοποίηση αλλά και θα χαροποιήσει όσους σας αγαπούν.
• Αξίζετε τα καλύτερα προσπαθήστε να τα κατακτήσετε.
Ο Διευθυντής του σχολείου και οι καθηγητές σας,
σας εύχονται καλή επιτυχία

Μια όμορφη μέρα στο Αγκίστρι.

  Το Αγκίστρι δεν είναι μόνο ένας εύκολος και κοντινός προορισμός αλλά  είναι κυρίως ένας πανέμορφος προορισμός, ιδανικός για ημερήσιες αποδράσεις.
   Στο Αγκίστρι βρέθηκαν  την προηγούμενη εβδομάδα οι μαθητές και οι μαθήτριες  του 2ου Γυμνασίου Αίγινας  για  την τελευταία εκδρομή  της σχολικής χρονιάς  που ολοκληρώνεται. Το πευκόφυτο νησί υποδέχθηκε τους επισκέπτες  του, λουσμένο στο φως και γεμάτο ευωδιές από  τα αγριολούλουδα  των  αγρών και των περιποιημένων κήπων  των σπιτιών. Η καθαριότητα κατά μήκος της παραλίας από τη Σκάλα ως τους Μύλους, η φροντίδα  των χώρων  και η φιλοξενία  των ανθρώπων  του νησιού άφησαν τις καλύτερες εντυπώσεις και σκόρπισαν  την επιθυμία  μιας δεύτερης επίσκεψης κάποια στιγμή.
   Μια όμορφη μέρα στο Αγκίστρι σημαίνει μια μέρα μέσα στο πράσινο  της φύσης και δίπλα στο γαλάζιο  της καθάριας θάλασσας.
Οι φωτογραφίες τραβηγμένες από την καθηγήτρια κ. Κατερίνα Τουμπέκη.

Ασφαλής οδήγηση με κράνος και ζώνη.

   Ενημέρωση για θέματα ασφαλούς οδήγησης πραγματοποιήθηκε σε πολλά σχολεία της Αίγινας από κλιμάκιο  του Αστυνομικού τμήματος Αίγινας. Οι δύο εντεταλμένοι αστυνομικοί παρουσίασαν στους μαθητές τους  κινδύνους  και τις συνέπειες από  την απρόσεχτη  και επιπάλαιη οδήγηση χωρίς κράνος και ζώνη.
   Οι μαθητές του 2ου Γυμνασίου απ” όπου και οι φωτογραφίες επισήμαναν τους μεγαλύτερους κινδύνους που ελλοχεύουν στους δρόμους της Αίγινας  για τους οδηγούς, ενώ σε ερωτήσεις  αν και πόσοι μαθητές έχουν οδηγήσει στις ηλικίες αυτές, το 90% των μαθητών απάντησε θετικά, αναφέροντας ότι τις περισσότερες φορές αυτό έγινε με μηχανάκια  των γονέων τους.
    Χρήσιμες οι πληροφορίες και η ενημέρωση αρκεί να πιάνει τόπο και να απευθύνεται σε μικρούς και μεγάλους που θέλουν να βελτιωθεί ο τρόπος και η ποιότητα της ζωής τους και κατ” επέκτασιν όλων μας.

Η «Αθηνά» σταμάτησε για λίγο στο Σαρωνικό

3319

Δεν είναι ο “Φοίβος». Είναι το αδελφό του πλοίο που ήρθε  για λίγο τότε…. το μακρινό 2004  στην Ελλάδα από την Ισπανία. Η σύμπραξη Λεφάκη – Αγαπητού ήθελε  τη δυναμική εμφάνιση αυτών των δύο πλοίων στις γραμμές  του Αργοσαρωνικού , με τα ονόματα των δύο μασκότ  των Ολυμπιακών Αγώνων, του Φοίβου και της Αθηνάς.

Με  τη διαφορά  ότι ο «Φοίβος» παρέμεινε στη γραμμή από τότε ενώ η «Αθηνά»  κάθησε για λίγο και μετά ξενιτεύτηκε.

Παραθέτουμε  στη συνέχεια  το αφιέρωμα  του μαθητή Γιώργου Γιαννούλη που ο ίδιος μας έστειλε από  το δικό του blog, e- karavolatres.blogspot.com.

Το Ε/Γ-Ο/Γ ΑΘΗΝΑ ναυπηγήθηκε το 1980 στην πόλη Vigo της Ισπανίας στα ναυπηγεία Hijos de Barreras S.A. με το όνομα «BAHIA DE CEUTA». Έχει μήκος 99,5 m. , πλάτος 17 m. και βάθος 4,10 m. Ταξίδεψε στην Ισπανία μέχρι το 2001. Έμεινε παροπλισμένο για 3 χρόνια μέχρι το 2004 όπου αγοράστηκε από τον Κώστα Αγαπητό για λογαριασμό της NOVA FERRIES. Αφού μετασκευάστηκε εκτενώς για ένα έτος, μετονομάστηκε σε «ΑΘΗΝΑ» και ξεκίνησε την πορεία του στις γραμμές του Αργοσαρωνικού το Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2005. Επειδή είχε 30 καμπίνες σε αντίθεση με το  αδελφό πλοίο «ΦΟΙΒΟΣ», όταν ήρθε στην Ελλάδα προοριζόταν για κάποια γραμμή του Αιγαίου. Τον Φεβρουάριο του 2006 σταμάτησε τα δρομολόγιά του στον Αργοσαρωνικό και πήγε να αντικαταστήσει το Ε/Γ-Ο/Γ ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ στη γραμμή των Κυθήρων, για όσο αυτό θα έκανε την ετήσια επισκευή του. Το Μάρτιο του ίδιου έτους ανακοινώθηκε από την πλοιοκτήτρια εταιρία η ξαφνική πώλησή του στις Αζόρες και συγκεκριμένα στην ακτοπλοϊκή εταιρία «TRANSMACOR». Αφού έγινε η κατάλληλη προετοιμασία στο Νέο Μώλο Δραπετσώνας αναχώρησε για τελευταία φορά από την Ελλάδα στις 14 Απριλίου 2006 με το όνομα «ILHA AZUL». Τον Ιούνιο του 2009 ανακοινώθηκε από την εταιρία του η πώλησή του. Υπήρξε ενδιαφέρον από την ελληνική εταιρία «THASSOS FERRIES». Όμως τελικά η αγορά δεν καρποφόρησε αφού οι νέοι του αγοραστές το ήθελαν το καλοκαίρι αλλά η εταιρία του ήθελε να το παραδόσει τον Σεπτέμβριο. Έτσι πουλήθηκε σε μια πορτογαλική εταιρία και μετονομάστηκε σε «NOSSA SENHORA GRACA»(Παναγία της Χάριτος). Τον Απρίλιο του 2012 παροπλίστηκε στο λιμάνι της Λιβερίας λόγω οικονομικών προβλημάτων τα οποία δεν έχουν ξεπεραστεί μέχρι σήμερα όπου επικρατεί η ίδια κατάσταση.2514 DSC_8242 athina_july05DSC_8242

 

Η μαθήτρια Μαρούσα Καλαμάκη στην ομάδα του Βόλεϋ

volley-saronikos-evriali-01 Η μαθήτρια της Γ΄ Γυμνασίου Μαρούσα Καλαμάκη ασχολείται με το βόλεϋ εδώ και  τρία  χρόνια. Ανήκει στην ομάδα  του «Σαρωνικού» και μαζί με άλλα κορίτσια – συμπαίκτριες της έχει  ζήσει όμορφες στιγμές και έχει κατακτήσει αρκετές διακρίσεις γαι ένα τόσο σύντομο διάστημα. Η Μαρούσα είναι ένα από  τα πολλά παιδιά  που ασχολούνται με τον αθλητισμό στην Αίγινα. Τα τελευταία χρόνια  στο νησί μας παρατηρείται μια άνθηση  στο χώρο του αθλητισμού  κι αυτό οφείλεται σε όλους  τους παράγοντες, τους φορείς του χώρου αλλά  κυρίως στους γονείς  που βοηθούν τα παιδιά  τους και τα παροτρύνουν να ασχοληθούν σοβαρά με τον αθλητισμό.

Η Μαρούσα Καλαμάκη  μιλά στο συμμαθητή της Γιάννη Πασχάλη

  • Με ποιο άθλημα ασχολείσαι και πόσα χρόνια ασχολείσαι με αυτό το άθλημα ;

Μαρούσα : «Ασχολούμαι με το βόλεϋ εδώ και 3 χρόνια (2012 – 2015)» 

  • Έχεις ατομικές ή ομαδικές διακρίσεις στο άθλημα με το οποίο ασχολείσαι ;

Μαρούσα : «Όσο αναφορά τις ατομικές διακρίσεις, το 2014 είχα κληθεί στην Προεθνική παγκορασίδων. Στις ομαδικές διακρίσεις : Έχουμε πάρει το πρωτάθλημα της ΕΣΠΕΔΑ και έχουμε προκριθεί στο final 8 της ΕΣΠΕΔΑ (2014-2015). Ενώ την σεζόν 2013-2014 είχαμε προκριθεί πάλι στο final 8 της ΕΣΠΕΔΑ.»

  • Πως αισθάνεσαι όταν χάνει η ομάδα σου ;

Μαρούσα : «Όταν χάνει η ομάδα μου νιώθω λύπη και απογοήτευση, ειδικότερα όταν αξίζαμε την νίκη ». 

  • Η ομάδα σου νικάει αλλά εσύ παίζεις άσχημα πως αισθάνεσαι ;

Μαρούσα : «Στην περίπτωση που η ομάδα νικά αλλά εγώ παίζω άσχημα, νιώθω χαρά για την νίκη της ομάδας, όμως νιώθω απογοήτευση και λύπη και επίσης νιώθω πως δεν βοήθησα στην επιτυχία της ομάδας μου.»

  • Υπάρχουν σωστές υποδομές στον τόπο σου για το άθλημα σου ;

Μαρούσα : «Στην Αίγινα δεν υπάρχουν γενικότερα οι σωστές υποδομές για κανένα άθλημα. Όσον αναφορά το βόλεϋ η έλλειψη κλειστού δημοτικού γηπέδου είναι ένα τεράστιο πρόβλημα που δεν έχει να κάνει μόνο με το βόλεϋ αλλά και με το μπάσκετ. Μέχρι στιγμής κάνουμε προπόνηση στο κλειστό γήπεδο του ΕΠΑΛ το οποίο είναι υπερβολικά μικρό και χαμηλοτάβανο κάτι που μας εμποδίζει στην σωστή ανάπτυξη και διεξαγωγή αγώνων και γενικότερα του αθλήματος.»

thriamvos-gia-to-volley-00

Στην Αρχαία Ολυμπία το 2ο Γυμνάσιο Αίγινας

   Η πανέμορφη φύση  της  Αρχαίας Ολυμπίας στολισμένη από τα χρώματα  της κουτσουπιάς υποδέχτηκε  τους μαθητές και τις μαθήτριες του 2ου Γυμνασίου Αίγινας  το Σάββατο 25 Απριλίου. Η επίσκεψη στα πλαίσια  της τριήμερης εκπαιδευτικής εκδρομής της Ομάδας της Περιβαλλοντικής  του σχολείου,έδωσε τη  δυνατότητα  στους συμμετέχοντες  να επισκεφθούν δύο από τους σημαντικότερους αρχαιολογικούς χώρους της Ελλάδος, της Ολυμπίας και των Δελφών και  να θαυμάσουν τους θησαυρούς  των δύο αρχαιολογικών μουσείων. Ιδιαίτερα  το άγαλμα  του Ηνίοχου στους Δελφούς και τον Ερμή του Πραξιτέλη στην Ολυμπία.
   Ιδιαίτερα  η φύση  της Ολυμπίας γοήτευσε  τους εκδρομείς  που περπάτησαν στον αρχαιολογικό χώρο. Επισκέφθηκαν τους ναούς αλλά και το υπέροχο  στάδιο  της Ολυμπίας.
   Είναι θαυμαστό  το γεγονός ότι ενώ η γύρω περιοχή  κάηκε  το καλοκαίρι  του 2007 από τις καταστροφικές πυρκαγιές  της Ηλείας, ο χώρος σε τίποτα δε θυμίζει εκείνες  τις μαύρες ημέρες. Το πράσινο έχει αποκατασταθεί, ενώ ο  επισκέψιμος χώρος έχει βελτιωθεί σημαντικά.
   Η συντριπτική πλειοψηφία  των μαθητών επισκέφθηκε για πρώτη φορά  τους Δελφούς και την Ολυμπία. Και μόνο αυτό αποτελεί σημαντική εμπειρία  για  την ηλικία  τους και μεγάλη συνεισφορά στη ιστορική τους γνώση. Παράλληλα είχαν  την δυνατότητα να επισκεφθούν τους χώρους μαζί με σχολεία  από  ξένες χώρες και να δουν πως οι ξένοι συνομήλικοι μαθητές  προσεγγίζουν  την Αρχαία Ελλάδα και  τον πολιτισμό μας

Στους Δελφούς το 2ο Γυμνάσιο Αίγινας

  Ο  «ομφαλός της Γης» , το μαντείο των Δελφών, το αρχαίο στάδιο, το Θέατρο και το Μουσείο  ήταν ο πρώτος σταθμός της τριήμερης εκπαιδευτικής εκδρομής  της Περιβαλλοντικής Ομάδας  του 2ου Γυμνασίου Αίγινας.
   Ανάμεσα  σε επισκέπτες αλλά και μαθητές ελληνικών και ξένων σχολείων, οι μαθητές κατόρθωσαν να θαυμάσουν και να γοητευτούν από την αιώνια ομορφιά του «Ηνίοχου»  αλλά  και την επιβλητικότητα  του χώρου που προσελκύει καθημερινά χειμώνα – καλοκαίρι χιλιάδες επισκεπτών. Η εμπειρία  μοναδική. Η ανάβαση μέχρι το στάδιο που ο χώρος του παραμένει κλειστός για τους επισκέπτες, μπορεί να είναι κοπιαστική αλλά αποζημιώνει τον  επισκέπτη  με  τη δωρικότητα των κατασκευών και  τη μοναδική θέα προς όλο  τον αρχαιολογικό χώρο.
   Στους Δελφούς τα τελευταία  χρόνια  λειτουργεί  πλήρως ανακαινισμένο  το αρχαιολογικό μουσείο υποδέχοντας χιλιάδες επισκεπτών με τον «Ηνίοχο» σε περίοπτη θέση  αλλά και τα αναθήματα, τις προτομές σε όλες  τις προηγούμενες αίθουσες.

Στον υγρότοπο Κοτυχίου – Στροφυλιάς το 2ο Γυμνάσιο Αίγινας

 

  Ένας  φανταστικός προορισμός για κάθε σχολική ομάδα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, είναι ο υγρότοπος Κοτυχίου – Στροφιλιάς στο Νομό Αχαΐας. Σε συνεργασία με το 1ο Γυμνάσιο παλαιότερα – αρχές  του 2000 – με επικεφαλής την καθηγήτρια κ. Έφη Παπαευσταθίου, είχαμε επισκεφθεί τότε το Περιβαλλοντικό Κέντρο στη Λάππα. Πολύ σκληρή και  επίπονη δουλειά έχει πραγματοποιηθεί  εδώ και δεκαετίες από  όλους  τους συνεργάτες του Κέντρου, στο χώρο του οποίου και στα έντυπα και το πληροφοριακό υλικό   είναι καταγεγραμμένη η πανίδα και η χλωρίδα της περιοχής.
   Ένα σύνολο από λιμνοθάλασσες  όπως του Πρόκοπου, του Άραξου,, της Λάμιας και του Κοτυχίου. Οι διάδρομοι μέσα  και κάτω από τις κουκουναριές σε  εισάγουν σε έναν άλλο κόσμο όπου κατοικούν πλήθος πουλιών και ερπετών.
   Στην περιοχή βρίσκουν καταφύγιο πολλά απειλούμενα θηλαστικά όπως βίδρες, τσακάλια, αλεπούδες, λαγοί, σκατζόχοιροι, νυφίτσες, κουνάβια, νυχτερίδες. Αρπακτικά  πουλιά  όπως η κουκουβάγια, ο γκιώνης, ο κλαμόκιρκος, το βραχοκιρκίνεζο, οι λευκοτσικνιάδες, τα σφυριχτάρια, οι ψαλίδες, οι χουλιαρόπαπιες, οιπρασινικέφαλες πάπιες, τα γκισάρια, οι φαλαρίδες, οι καλημάνες, οι ερωδιοί, οι χαλκόκοτες, τα χελιδόνια, οιτσαλαπετεινοί, τα γεράκια, τα τρυγόνια, τα γλαρόνια.
   Μεγάλη εμπειρία  για τους μαθητές  που ήρθαν σε επαφή με όλον αυτό τον πλούτο της ελληνικής φύσης και είχαν  τη μοναδική ευκαιρία να θαυμάσουν από κοντά και μέσα από τηλεσκόπιο σπάνια πουλιά.
  Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια  τςη τριήμερης εκδρομής  του σχολείου την  δεύτερη ημέρα – Σάββατο 25 Απριλίου – κατόπιν τηλεφωνικού  ραντεβού  που είχε κλεισθεί μήνες πρίν.
   Να αναφέρουμε ότι η πρόσβαση στο Κέντρο Πληροφόρησης αλλά και  στους υγρότοπους είναι πολύ εύκολη και κοντινή αφού βρίσκονται σχεδόν πάνω στο δρόμο που οδηγεί από την Πάτρα στον Πύργο.

Η  επίσκεψη  της Ομάδας Περιβαλλοντικής  στο χώρο αυτό ήταν  στα πλαίσια  του θέματος  που επέλεξαν οι μαθητές την φετινή χρονιά και αναφέρεται στο δάσος.

Ο Αντώνης έχει αγώνα… αύριο

   Είναι από τα παιδιά που συναντάς Σάββατο ή Κυριακή πρωί στο λιμάνι της Αίγινας, ντυμένα με την αθλητική φόρμα  τους, να περιμένουν  το πλοίο που θα τους μεταφέρει στον Πειραιά για τον επόμενο αγώνα ποδοσφαίρου. Χιονίσει – βρέξει, με φουρτούνα ή μπουνάτσα ταξιδεύουν γιατί έχουν αγώνα. Και ο αγώνας μπορεί να είναι  στο Αιγάλεω, στη Ν. Σμύρνη, στον Κορυδαλό, στο Ρέντη, στη…. Σαλαμίνα.
   Ο  Αντώνης Χρυσοχόος μαθητής της Γ΄ Γυμνασίου ασχολείται – όπως και πολλά άλλα παιδιά  της ηλικίας του – με το ποδόσφαιρο. Ο ίδιος είναι Παναθηναϊκός. Ονειρεύεται, σχεδιάζει όπως κάθε νέο παιδί να πετύχει στον αθλητισμό τα καλύτερα. Προσπαθεί γι΄αυτό και αφιερώνει πολύ χρόνο μέσα στη βδομάδα.
    Στη ηλεκτρονική μαθητική εφημερίδα  του σχολείου του την “Μαθητική Κυψέλη» έδωσε μια μικρή συνέντευξη στο συμμαθητή του Γιάννη Πασχάλη, απ” όπου πήραμε μερικά σημεία  της όπως  το γεγονός ότι ασχολείται  τρία χρόνια με το ποδόσφαιρο.
Επίσης όσον αναφορά τις ατομικές διακρίσεις, το Νοέμβριο του 2013, είχε κληθεί στην μεικτή Πειραιά. Επίσης κάνει προπονήσεις με το ανδρικό τμήμα της ομάδας του και έχει συμμετάσχει σε 5 αγώνες της, καθώς είναι και ο μικρότερος παίκτης της 18αδας και γενικά του ανδρικού τμήματος.»
   Όταν χάνει η ομάδα  του ,   στενοχωριέται, αλλά πεισμώνει και προσπαθεί για το καλύτερο.
·        Όταν βέβαια η ομάδα  του νικά  τότε συνεχίζει πιό εντατικά  τις προπονήσεις και προσπαθεί στον επόμενο αγώνα να είναι καλύτερος.
       Και   για τις αθλητικές  υποδομές  της Αίγινας αναφέρει  ότι το γήπεδο είναι σχετικά «άγριο» στο τρέξιμο και αυτό έχει ως  αποτέλεσμα να τραυματίζονται πολύ παίχτες.
  Μαζί  με τον Δαμιανό τον Παναγιώτη, το Χρήστο, το Μανούσο και πολλά άλλα παιδιά, ο Αντώνης προσπαθεί για κάτι καλύτερο  που είναι όχι μόνο οι νίκες  της ομάδας τους αλλά και η πρόοδος  του αθλητισμού στο νησί. Όλα αυτά τα παιδιά  που στελεχώνουν τις ομάδες μπάσκετ – βόλεϋ – ποδοσφαίρου,  του στίβου, του ναυτικού ομίλου δεν δίνουν απλά  το παρόν σε αγώνες.
   Με  την παρουσία  τους  και  με το  δικό  τους προσωπικό αγώνα δυναμώνουν το αίτημα  για καλύτερες και σύγχρονες αθλητικές υποδομές στο νησί.
   Γιατί ο αθλητισμός έχει μέλλον.
Ακολουθεί η συνέντευξη στο Γιάννη Πασχάλη:

Με ποιο άθλημα ασχολείσαι και πόσα χρόνια ασχολείσαι με αυτό το άθλημα ;
Αντώνης : ασχολούμαι με το ποδόσφαιρο εδώ και 3 χρόνια (2012 – 2015)
• Έχεις ατομικές ή ομαδικές διακρίσεις στο άθλημα με το οποίο ασχολείσαι ;
Αντώνης : «Επίσης όσον αναφορά τις ατομικές διακρίσεις, το Νοέμβριο του 2013, είχα κληθεί στην μεικτή Πειραιά. Επίσης κάνω προπονήσεις με το ανδρικό τμήμα της ομάδας μου και έχω συμμετάσχει σε 5 αγώνες της, καθώς είμαι και ο μικρότερος παίκτης της 18αδας και γενικά του ανδρικού τμήματος.»
• Πως αισθάνεσαι όταν χάνει η ομάδα σου
Αντώνης : στενοχωριέμαι, αλλά πεισμώνω  και προσπαθώ για το καλύτερο.

 Πως αισθάνεσαι όταν η ομάδα σου νικά;
Αντώνης: Όταν βέβαια η ομάδα  μου νικά  τότε συνεχίζω πιό εντατικά  τις προπονήσεις και προσπαθώ στον επόμενο αγώνα να είμαι καλύτερος.
• Υπάρχουν σωστές υποδομές στον τόπο σου για το άθλημα σου ;
Αντώνης : «Όχι, το γήπεδο είναι σχετικά «άγριο» στο τρέξιμο και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να τραυματίζονται πολύ παίχτες.»

Αποκριάτικος μπουφές στο 2ο Γυμνάσιο

   Κι από Δευτέρα δίαιτα; Λίγο δύσκολο με τη φορά που έχουμε πάρει. Δεν μας έφταναν οι κρέπες και δυό μέρες μετά στήθηκε άλλος ένας μπουφές στο 2ο Γυμνάσιο. Τούτη τη φορά από το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων οι  κυρίες  του οποίου ετοίμασαν μπόλικα καλούδια  για τη μέρα πριν το τριήμερο  της Καθαρής Δευτέρας. Ένας μπουφές που  κάλυπτε όλα τα απαιτητικά γούστα των επισκεπτών του καθώς και πολλά λίτρα αναψυκτικών.
   Κάποιος είπε ότι  τρώμε καλά  στην Κυψέλη. Δεν έχει και άδικο. Να είναι καλά λοιπόν οι κυρίες  Μπαρμπέρη Π., Κωλέττη Στέλα, Μίχα Βασιλική, Στενάκη Μαίρη, Ζαχαρίου Βιργινία, Καλαμάκη Ανθή, Μίχα Βασιλική, Καλογερά Π., Γκιτάκου Δήμητρα
   Και  του χρόνου καλές αποκριές και καλή Σαρακοστή.