Κάψαμε τον…Ιούνιο στο 2ο Γυμνάσιο Αίγινας!!!

    Αλλού  καίνε  τον Ιούδα. Για τους μαθητές όμως ο χειρότερος μήνας του χρόνου  είναι ο Ιούνιος διότι είναι ο μήνας  των εξετάσεων. Και δεν είναι μόνο αυτό. Γιατί οι εξετάσεις  κάποια  στιγμή τελειώνουν. Έλα όμως που ακολουθούν και τα αποτελέσματα  των … εξετάσεων.
    Έτσι είναι  η ζωή. Συνηθίζεται  σε όλες  τις εξετάσεις  στη ζωή  μας να βγαίνουν μετά  τα αποτελέσματα. Για παράδειγμα  στις ιατρικές…  για να μην  πάμε παραπέρα όπως της οδήγησης  και των διάφορων …. τεστ.
     Έτσι κι εδώ. Ο Ιούνιος είναι ο μήνας των αποτελεσμάτων. Άλλοι  περνούν την τάξη και ξεχύνονται στην παραλία, άλλοι  μένουν μεταξεταστέοι  και μοιάζουν σαν να πάτησαν  τον …. αχινό. Και  να μην  τους το είχες πει; Πρόσεχε μπορεί  να πατήσεις  αχινό. Άντε  μετά να βγάλεις  τα αγκάθια από  την πατούσα  σου…. δηλαδή άντε να  βγάλεις  το καλοκαίρι  μετά.
    Θα  δείξει πάντως… ας μην προτρέχουμε… Γι” αυτό για να ξεχάσουν τον πόνο και τον κόπο  των εξετάσεων  οι μαθητές και οι μαθήτριες  του 2ου Γυμνασίου Αίγινας στην Κυψέλη, έστησαν την τελευταία ημέρα  των εξετάσεων ένα καλό φαγοπότι με σπιτικές  λιχουδιές  που είχε ετοιμάσει ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων.
    Με  αυτόν τον  νόστιμο τρόπο  θέλησαν μικροί και μεγάλοι να ξορκίσουν  τον κακό  Ιούνιο, το μήνα  του άγχους  των εξετάσεων
   Οι  φωτογραφίες  είναι  του μαθητή Γιώργου Γιαννούλη.

Ενδιαφέρουσα συζήτηση προκάλεσε η εκδήλωση για τα ποτάμια της Αίγινας

   Πολύ συζήτηση προκάλεσε η παρουσίαση του θέματος  της Ομάδας Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης του 2ου Γυμνασίου  το Σάββατο το βράδυ στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου. Συζήτηση  γύρω από τα θέματα της ύδρευσης, των υδάτινων αποθεμάτων του νησιού, της διαχείρισης και της αξιοποίησης  των ρεμάτων και  των ομβρίων υδάτων που η ποσότητα  τους τα τελευταία χρόνια δημιουργεί προβλήματα και πλημμύρες σε συνδυασμό με  τα σκουπίδια που αποθέτουν στα ρέματα ασυνείδητοι συμπολίτες μας.
  Το θέμα  της παρουσίασης ήταν: «Μικρά ποτάμια – χείμαρροι και υγρότοποι στην Αίγινα». Οι  μαθητές  της Γ΄ Γυμνασίου παρουσίασαν  τα αποτελέσματα  της εργασίας τους μετά από καταγραφές  και φωτογραφίσεις που έκαναν  σε πολλά  ρέματα και χείμαρρους της Αίγινας. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον προκάλεσε η παρουσίαση των  υγρότοπων που δημιουργούνται στο Μαραθώνα και  τη Βαγία.
   Στα πλαίσια  της εκδήλωσης παρουσιάστηκε από παλαιούς μαθητές  του σχολείου μας ένα απόσπασμα από  προηγούμενο θεατρικό  έργο (Mona Litsa) της Θεατρικής Ομάδας Κυψέλης με τίτλο: «Στης σκοτεινής  το ρέμα», απ” όπου και οι φωτογραφίες.
   Στην εκδήλωση έκανε παρέμβαση ο γεωλόγος κ. Πασχάλης Μελισσάρης ενώ χαιρέτισε ο Δήμαρχος Αίγινας κ. Δ. Μούρτζης ο οποίος πυροδότησε  τη συζήτηση που ακολούθησε και στην οποία πήραν μέρος ο αντιδήμαρχος κ. Κ. Γεννίτσαρης, η κ. Ελένη Κυπραίου, ο κ. Μελισσάρης, ο κ. Γρηγόρης Μαλτέζος κ. αλ. Την εκδήλωση παρακολούθησε η δημοτική σύμβουλος κ. Κ. Σαλπέα, γονείς μαθητών και  μαθητές  του σχολείου ανάμεσά  τους και μαθητές  προηγούμενων ετών.
   Ακολούθησε δεξίωση από το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου.

Απόσπασμα  της εκδήλωσης υπάρχει με τη μορφή video στο Aeginaportal.

 Οι φωτογραφίες είναι  της κ. Σαλώμης Μελισσάρη.

Τα «εικαστικά» των μαθητών των Γυμνασίων της Αίγινας

   Μια  θεματική παρουσίαση  της δουλειάς  που έχει  γίνει  στο μάθημα  των εικαστικών σε  όλα  τα Γυμνάσια παρουσιάζεται  στην ηλεκτρονική διεύθυνση eikastikagymnasiou. blogspot.gr. Ο καθηγητής των εικαστικών  και  στα τρία  Γυμνάσια της Αίγινας (1ο Γυμνάσιο – 2ο Γυμνάσιο – Μεσαγρού) κ. Ανδρέας Κωστόπουλος  κατόρθωσε να εμπνεύσει  και να κινητοποιήσει  τον ευαίσθητο κόσμο  των  παιδιών και να αναδείξει πολλά  ταλέντα μέσα από τη ζωγραφική.
   Τα  έργα  που  ενδεικτικά  παρουσιάζονται αναφέρονται  στις  τάσεις, τεχνοτροπίες και θέματα  που δούλεψαν αυτή τη σχολική χρονιά  οι μαθητές.
    Τις επόμενες  μέρες  θα  διοργανωθεί έκθεση παρουσίαση  των έργων  των μαθητών.
   Ποιός είπε λοιπόν πως  η τέχνη δεν έχει τη  θέση της μέσα  στο σχολείο  και πως δεν ελκύει  τα σημερινά παιδιά;

Η ΠΟΛΙΣ ΕΑΛΩ ΤΡΙΤΗ 29 ΜΑΪΟΥ 1453 ΑΦΙΕΡΩΜΑ

 Του μαθητή Γιώργου Γιαννούλη

Σαν σήμερα…

στις 29 Μαΐου 1453 η Κωνσταντινούπολη, η πρωτεύουσα της Χριστιανική Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, έπεσε στα χέρια των Οθωμανών. Τη <<μαύρη>> εκείνη Τρίτη ο Σουλτάνος Μωάμεθ Β” ο Πορθητής με στρατό και ιππικό που έφτανε τους 400.000 με 700.000 στρατιώτες κατέλαβε τη θρυλική Βασιλεύουσα. Ο μικρός αριθμός των εξαντλημένων υπερασπιστών της που υπολογίζεται στους 7.700 ήταν αδύνατο να αντιμετωπίσουν τον συντριπτικά  μεγαλύτερο και δυνατότερο στρατό των Οθωμανών. Τα τριπλά πανίσχυρα τείχη της Πόλης είχαν ήδη σχεδόν καταστραφεί από τις στρατιές βαρβάρων που είχαν αποκρουστεί από το Βυζάντιο αλλά και από τα κανόνια του Μωάμεθ Β” Πορθητή. Αξίζει να σημειωθεί ότι σημαντικό και μεγάλο ρόλο στην αποδυνάμωση της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας έπαιξε και η τέταρτη Σταυροφορία που έγινε στις 12 Απριλίου του έτους 1204 με καταστροφικές συνέπειες για το Βυζαντινό Στρατό. Μετά από αυτό η Κωνσταντινούπολη είχε καταντήσει φάντασμα του ίδιου της του εαυτού. Όλα αυτά δεν εμπόδισαν τους λιγοστούς υπερασπιστές της Κωνσταντινούπολης να αντισταθούν δείχνοντας έτσι πράξη ηρωισμού, αδούλωτου πνεύματος και αυτοθυσίας για την Πατρίδα τους μέχρις εσχάτων. Πρωτοπόρος βέβαια ήταν ο τελευταίος Αυτοκράτορας του Βυζαντίου Κωνσταντίνος ΙΑ” Δραγάτσης Παλαιολόγος ο οποίος δε σταμάτησε ούτε στιγμή να εμψυχώνει τους κατοίκους της Πόλης πολεμώντας και ο ίδιος στο πεδίο της μάχης. Όταν κατάλαβε ότι ήταν περικυκλωμένος από τους Τούρκους είπε: » δεν υπάρχει κάποιος χριστιανός να μου πάρει το κεφάλι;» Και τότε τραυματίστηκε θανάσιμα στην Πύλη του Αγίου Ρωμανού. Ο τάφος του Αυτοκράτορα δεν έχει βρεθεί και αυτό συνδέεται με τη λαϊκή παράδοση σύμφωνα με την οποία παραμένει «Μαρμαρωμένος» και απλά κοιμάται κάπου στην Κόκκινη Μηλιά η οποία βρίσκεται σε άγνωστο μέρος της Ανατολής.

ΠΗΓΗ ΕΙΚΟΝΩΝ:
www.takeatour.gr και

Χρήσιμος οδηγός για τις εξετάσεις μας.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAβιβλιοθηκη6βιβλιοθηκηΒασικά σημεία για να πετύχουμε στις εξετάσεις του σχολείου:

• Γράφουμε με προσοχή το πρόγραμμα των εξετάσεων
• Ελέγχουμε αν έχουμε πάρει σωστά την ύλη των εξετάσεων στα μαθήματα που εξετάζονται.
• Ελέγχουμε αν έχουμε όλα τα βιβλία στα μαθήματα που εξετάζονται καθώς και τις απαραίτητες σημειώσεις και τα σχεδιαγράμματα που μας έχει δώσει ο καθηγητής/τρια.
• Σχεδιάζουμε το πρόγραμμα της μελέτης μας.
• Διαμορφώνουμε το χώρο που θα μελετούμε.

Σκληρές αποφάσεις που πρέπει να πάρουμε:

• Αποφασίζουμε ότι πρέπει να νικήσουμε στις εξετάσεις
• Περιορίζουμε δραστικά το χρόνο που βλέπουμε τηλεόραση.
• Περιορίζουμε ακόμα πιο πολύ το χρόνο που διαθέτουμε για σερφάρισμα στο διαδίκτυο και ειδικά στο facebook.
• Μειώνουμε τις άσκοπες βόλτες και το παιχνίδι.
• Προσέχουμε τη διατροφή μας. Απαγορεύεται η δίαιτα στις εξετάσεις. Ο οργανισμός μας πρέπει να τρέφεται σωστά.
• Κοιμόμαστε νωρίς.
• Αποφεύγουμε τα ξενύχτια.
• Προσέχουμε τον εαυτό μας ώστε να μη μας συμβεί κάποιο ατύχημα.
• Δεν απουσιάζουμε για κανένα λόγο από τις εξετάσεις παρά μόνο για σοβαρούς λόγους υγείας.
Την ημέρα των εξετάσεων:

• Είμαστε στην ώρα μας στο σχολείο.
• Αποφεύγουμε τις καθυστερήσεις γι’ αυτό πρέπει να δουλέψει αυτές τις μέρες εντατικά το ξυπνητήρι. (Όποιος διαθέτει κόκορα στο κοτέτσι ας τον ταΐζει περισσότερο αυτές τις μέρες)
• Αποφεύγουμε τις επαναλήψεις της τελευταίας στιγμής γιατί δημιουργούν άγχος και σύγχυση με αποτέλεσμα να ξεχάσουμε κι αυτά που ξέραμε καλά.
• Έχουμε φάει πρωινό πριν έρθουμε σχολείο. Το άδειο στομάχι σε συνδυασμό με το άγχος μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα.
• Είμαστε ήρεμοι.
• Έχουμε αφήσει έξω από το σχολείο προβλήματα και θέματα που μπορεί να μας ταλαιπωρούν.
• Αφήνουμε στην έδρα ή σε κάποιο θρανίο της αίθουσας που θα μας υποδείξουν οι καθηγητές μας το κινητό, το βιβλίο ή κάποιες σημειώσεις.
• Έχουμε μαζί μας δύο τουλάχιστον στυλό διαρκείας, γομολάστιχα και κάποια όργανα σε μαθήματα που απαιτούνται.
• Απαγορεύεται το μπλάνκο.
• Αν κρίνουμε χρήσιμο μπορούμε να έχουμε μαζί μας ένα μπουκαλάκι νερό ή ένα χυμό.
• Το Κυλικείο τις μέρες των εξετάσεων είναι ανοικτό.
Κατά τη διάρκεια της εξέτασης:

• Γράφουμε τα στοιχεία μας στο γραπτό μας.
• Χρησιμοποιούμε μπλε ή μαύρο στυλό.
• Διαβάζουμε προσεκτικά τα θέματά μας.
• Ακούμε με προσοχή τις εξηγήσεις και διευκρινήσεις του καθηγητή μας.
• Σημειώνουμε στο πρόχειρο (τελευταία σελίδα της κόλας) τυχόν απορίες μας.
• Επιλέγουμε με προσοχή τα θέματά μας.
• Είμαστε απόλυτα συγκεντρωμένοι.
• Δεν ενοχλούμε τους συμμαθητές μας κατά τη διάρκεια της εξέτασης.
• Δεν χαζεύουμε.
• Ξεκινάμε να απαντήσουμε από το θέμα που γνωρίζουμε καλύτερα, αφήνοντας τα πιο δύσκολα για το τέλος.
• Δεν ζητάμε διευκρινήσεις όταν έχουν τελειώσει κάποιοι μαθητές κι έχουν
• Ελέγχουμε συνεχώς το χρόνο μας.
• Όταν τελειώσουμε, ελέγχουμε σχολαστικά το γραπτό μας, εάν έχουμε απαντήσει σε όλα τα θέματα. Εάν έχουμε μεταφέρει με ακρίβεια τις λύσεις από το πρόχειρο στο «καλό»
• Παραδίδουμε το γραπτό μας χωρίς να ενοχλούμε τους γύρω μας.
• Κατευθυνόμαστε προς την έξοδο χωρίς φασαρία.
Όταν τελειώσουμε:

• Επιστρέφουμε στο σπίτι μας για να ξεκουραστούμε ώστε με καλύτερη διάθεση να μελετήσουμε το επόμενο μάθημα.

• Εάν για κάποιο λόγο δεν πήγαμε καλά στο μάθημα που εξεταστήκαμε , μην αφήσουμε αυτό να μας επηρεάσει αρνητικά για τα επόμενα μαθήματα.
• Αν για κάποιο λόγο απουσιάσουμε μια ημέρα από τις εξετάσεις, επικοινωνούμε αμέσως με το σχολείο.
Χρήσιμες σκέψεις:

• Μην ξεχνάμε ότι αυτές οι εξετάσεις είναι ένα παιχνίδι μπροστά στις εξετάσεις που θα δίνουμε στη ζωή μας.
• Μην ξεχνάμε ότι οι καθηγητές μας είναι συνεργάτες μας και θα μας βοηθήσουν σε αυτόν τον αγώνα μας.
• Μπορούμε να πετύχουμε πολλά εάν το θελήσουμε, με καλή δουλειά, επιμονή, υπομονή και πίστη στον εαυτό μας.
• Οφείλουμε να δώσουμε στον εαυτό μας πολλές και καλές ευκαιρίες.
• Τέλος για να ευχαριστηθούμε το καλοκαίρι θα πρέπει πρώτα να προσπαθήσουμε στις εξετάσεις.
• Μοναδικοί κερδισμένοι από αυτόν τον αγώνα είστε εσείς και μόνο εσείς.
• Η επιτυχία σας στις εξετάσεις θα σας δώσει μεγάλη ηθική ικανοποίηση αλλά και θα χαροποιήσει όσους σας αγαπούν.
• Αξίζετε τα καλύτερα προσπαθήστε να τα κατακτήσετε.
Ο Διευθυντής του σχολείου και οι καθηγητές σας,
σας εύχονται καλή επιτυχία

Μια όμορφη μέρα στο Αγκίστρι.

  Το Αγκίστρι δεν είναι μόνο ένας εύκολος και κοντινός προορισμός αλλά  είναι κυρίως ένας πανέμορφος προορισμός, ιδανικός για ημερήσιες αποδράσεις.
   Στο Αγκίστρι βρέθηκαν  την προηγούμενη εβδομάδα οι μαθητές και οι μαθήτριες  του 2ου Γυμνασίου Αίγινας  για  την τελευταία εκδρομή  της σχολικής χρονιάς  που ολοκληρώνεται. Το πευκόφυτο νησί υποδέχθηκε τους επισκέπτες  του, λουσμένο στο φως και γεμάτο ευωδιές από  τα αγριολούλουδα  των  αγρών και των περιποιημένων κήπων  των σπιτιών. Η καθαριότητα κατά μήκος της παραλίας από τη Σκάλα ως τους Μύλους, η φροντίδα  των χώρων  και η φιλοξενία  των ανθρώπων  του νησιού άφησαν τις καλύτερες εντυπώσεις και σκόρπισαν  την επιθυμία  μιας δεύτερης επίσκεψης κάποια στιγμή.
   Μια όμορφη μέρα στο Αγκίστρι σημαίνει μια μέρα μέσα στο πράσινο  της φύσης και δίπλα στο γαλάζιο  της καθάριας θάλασσας.
Οι φωτογραφίες τραβηγμένες από την καθηγήτρια κ. Κατερίνα Τουμπέκη.

Ασφαλής οδήγηση με κράνος και ζώνη.

   Ενημέρωση για θέματα ασφαλούς οδήγησης πραγματοποιήθηκε σε πολλά σχολεία της Αίγινας από κλιμάκιο  του Αστυνομικού τμήματος Αίγινας. Οι δύο εντεταλμένοι αστυνομικοί παρουσίασαν στους μαθητές τους  κινδύνους  και τις συνέπειες από  την απρόσεχτη  και επιπάλαιη οδήγηση χωρίς κράνος και ζώνη.
   Οι μαθητές του 2ου Γυμνασίου απ” όπου και οι φωτογραφίες επισήμαναν τους μεγαλύτερους κινδύνους που ελλοχεύουν στους δρόμους της Αίγινας  για τους οδηγούς, ενώ σε ερωτήσεις  αν και πόσοι μαθητές έχουν οδηγήσει στις ηλικίες αυτές, το 90% των μαθητών απάντησε θετικά, αναφέροντας ότι τις περισσότερες φορές αυτό έγινε με μηχανάκια  των γονέων τους.
    Χρήσιμες οι πληροφορίες και η ενημέρωση αρκεί να πιάνει τόπο και να απευθύνεται σε μικρούς και μεγάλους που θέλουν να βελτιωθεί ο τρόπος και η ποιότητα της ζωής τους και κατ” επέκτασιν όλων μας.

Η «Αθηνά» σταμάτησε για λίγο στο Σαρωνικό

3319

Δεν είναι ο “Φοίβος». Είναι το αδελφό του πλοίο που ήρθε  για λίγο τότε…. το μακρινό 2004  στην Ελλάδα από την Ισπανία. Η σύμπραξη Λεφάκη – Αγαπητού ήθελε  τη δυναμική εμφάνιση αυτών των δύο πλοίων στις γραμμές  του Αργοσαρωνικού , με τα ονόματα των δύο μασκότ  των Ολυμπιακών Αγώνων, του Φοίβου και της Αθηνάς.

Με  τη διαφορά  ότι ο «Φοίβος» παρέμεινε στη γραμμή από τότε ενώ η «Αθηνά»  κάθησε για λίγο και μετά ξενιτεύτηκε.

Παραθέτουμε  στη συνέχεια  το αφιέρωμα  του μαθητή Γιώργου Γιαννούλη που ο ίδιος μας έστειλε από  το δικό του blog, e- karavolatres.blogspot.com.

Το Ε/Γ-Ο/Γ ΑΘΗΝΑ ναυπηγήθηκε το 1980 στην πόλη Vigo της Ισπανίας στα ναυπηγεία Hijos de Barreras S.A. με το όνομα «BAHIA DE CEUTA». Έχει μήκος 99,5 m. , πλάτος 17 m. και βάθος 4,10 m. Ταξίδεψε στην Ισπανία μέχρι το 2001. Έμεινε παροπλισμένο για 3 χρόνια μέχρι το 2004 όπου αγοράστηκε από τον Κώστα Αγαπητό για λογαριασμό της NOVA FERRIES. Αφού μετασκευάστηκε εκτενώς για ένα έτος, μετονομάστηκε σε «ΑΘΗΝΑ» και ξεκίνησε την πορεία του στις γραμμές του Αργοσαρωνικού το Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2005. Επειδή είχε 30 καμπίνες σε αντίθεση με το  αδελφό πλοίο «ΦΟΙΒΟΣ», όταν ήρθε στην Ελλάδα προοριζόταν για κάποια γραμμή του Αιγαίου. Τον Φεβρουάριο του 2006 σταμάτησε τα δρομολόγιά του στον Αργοσαρωνικό και πήγε να αντικαταστήσει το Ε/Γ-Ο/Γ ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ στη γραμμή των Κυθήρων, για όσο αυτό θα έκανε την ετήσια επισκευή του. Το Μάρτιο του ίδιου έτους ανακοινώθηκε από την πλοιοκτήτρια εταιρία η ξαφνική πώλησή του στις Αζόρες και συγκεκριμένα στην ακτοπλοϊκή εταιρία «TRANSMACOR». Αφού έγινε η κατάλληλη προετοιμασία στο Νέο Μώλο Δραπετσώνας αναχώρησε για τελευταία φορά από την Ελλάδα στις 14 Απριλίου 2006 με το όνομα «ILHA AZUL». Τον Ιούνιο του 2009 ανακοινώθηκε από την εταιρία του η πώλησή του. Υπήρξε ενδιαφέρον από την ελληνική εταιρία «THASSOS FERRIES». Όμως τελικά η αγορά δεν καρποφόρησε αφού οι νέοι του αγοραστές το ήθελαν το καλοκαίρι αλλά η εταιρία του ήθελε να το παραδόσει τον Σεπτέμβριο. Έτσι πουλήθηκε σε μια πορτογαλική εταιρία και μετονομάστηκε σε «NOSSA SENHORA GRACA»(Παναγία της Χάριτος). Τον Απρίλιο του 2012 παροπλίστηκε στο λιμάνι της Λιβερίας λόγω οικονομικών προβλημάτων τα οποία δεν έχουν ξεπεραστεί μέχρι σήμερα όπου επικρατεί η ίδια κατάσταση.2514 DSC_8242 athina_july05DSC_8242

 

Η μαθήτρια Μαρούσα Καλαμάκη στην ομάδα του Βόλεϋ

volley-saronikos-evriali-01 Η μαθήτρια της Γ΄ Γυμνασίου Μαρούσα Καλαμάκη ασχολείται με το βόλεϋ εδώ και  τρία  χρόνια. Ανήκει στην ομάδα  του «Σαρωνικού» και μαζί με άλλα κορίτσια – συμπαίκτριες της έχει  ζήσει όμορφες στιγμές και έχει κατακτήσει αρκετές διακρίσεις γαι ένα τόσο σύντομο διάστημα. Η Μαρούσα είναι ένα από  τα πολλά παιδιά  που ασχολούνται με τον αθλητισμό στην Αίγινα. Τα τελευταία χρόνια  στο νησί μας παρατηρείται μια άνθηση  στο χώρο του αθλητισμού  κι αυτό οφείλεται σε όλους  τους παράγοντες, τους φορείς του χώρου αλλά  κυρίως στους γονείς  που βοηθούν τα παιδιά  τους και τα παροτρύνουν να ασχοληθούν σοβαρά με τον αθλητισμό.

Η Μαρούσα Καλαμάκη  μιλά στο συμμαθητή της Γιάννη Πασχάλη

  • Με ποιο άθλημα ασχολείσαι και πόσα χρόνια ασχολείσαι με αυτό το άθλημα ;

Μαρούσα : «Ασχολούμαι με το βόλεϋ εδώ και 3 χρόνια (2012 – 2015)» 

  • Έχεις ατομικές ή ομαδικές διακρίσεις στο άθλημα με το οποίο ασχολείσαι ;

Μαρούσα : «Όσο αναφορά τις ατομικές διακρίσεις, το 2014 είχα κληθεί στην Προεθνική παγκορασίδων. Στις ομαδικές διακρίσεις : Έχουμε πάρει το πρωτάθλημα της ΕΣΠΕΔΑ και έχουμε προκριθεί στο final 8 της ΕΣΠΕΔΑ (2014-2015). Ενώ την σεζόν 2013-2014 είχαμε προκριθεί πάλι στο final 8 της ΕΣΠΕΔΑ.»

  • Πως αισθάνεσαι όταν χάνει η ομάδα σου ;

Μαρούσα : «Όταν χάνει η ομάδα μου νιώθω λύπη και απογοήτευση, ειδικότερα όταν αξίζαμε την νίκη ». 

  • Η ομάδα σου νικάει αλλά εσύ παίζεις άσχημα πως αισθάνεσαι ;

Μαρούσα : «Στην περίπτωση που η ομάδα νικά αλλά εγώ παίζω άσχημα, νιώθω χαρά για την νίκη της ομάδας, όμως νιώθω απογοήτευση και λύπη και επίσης νιώθω πως δεν βοήθησα στην επιτυχία της ομάδας μου.»

  • Υπάρχουν σωστές υποδομές στον τόπο σου για το άθλημα σου ;

Μαρούσα : «Στην Αίγινα δεν υπάρχουν γενικότερα οι σωστές υποδομές για κανένα άθλημα. Όσον αναφορά το βόλεϋ η έλλειψη κλειστού δημοτικού γηπέδου είναι ένα τεράστιο πρόβλημα που δεν έχει να κάνει μόνο με το βόλεϋ αλλά και με το μπάσκετ. Μέχρι στιγμής κάνουμε προπόνηση στο κλειστό γήπεδο του ΕΠΑΛ το οποίο είναι υπερβολικά μικρό και χαμηλοτάβανο κάτι που μας εμποδίζει στην σωστή ανάπτυξη και διεξαγωγή αγώνων και γενικότερα του αθλήματος.»

thriamvos-gia-to-volley-00

Στην Αρχαία Ολυμπία το 2ο Γυμνάσιο Αίγινας

   Η πανέμορφη φύση  της  Αρχαίας Ολυμπίας στολισμένη από τα χρώματα  της κουτσουπιάς υποδέχτηκε  τους μαθητές και τις μαθήτριες του 2ου Γυμνασίου Αίγινας  το Σάββατο 25 Απριλίου. Η επίσκεψη στα πλαίσια  της τριήμερης εκπαιδευτικής εκδρομής της Ομάδας της Περιβαλλοντικής  του σχολείου,έδωσε τη  δυνατότητα  στους συμμετέχοντες  να επισκεφθούν δύο από τους σημαντικότερους αρχαιολογικούς χώρους της Ελλάδος, της Ολυμπίας και των Δελφών και  να θαυμάσουν τους θησαυρούς  των δύο αρχαιολογικών μουσείων. Ιδιαίτερα  το άγαλμα  του Ηνίοχου στους Δελφούς και τον Ερμή του Πραξιτέλη στην Ολυμπία.
   Ιδιαίτερα  η φύση  της Ολυμπίας γοήτευσε  τους εκδρομείς  που περπάτησαν στον αρχαιολογικό χώρο. Επισκέφθηκαν τους ναούς αλλά και το υπέροχο  στάδιο  της Ολυμπίας.
   Είναι θαυμαστό  το γεγονός ότι ενώ η γύρω περιοχή  κάηκε  το καλοκαίρι  του 2007 από τις καταστροφικές πυρκαγιές  της Ηλείας, ο χώρος σε τίποτα δε θυμίζει εκείνες  τις μαύρες ημέρες. Το πράσινο έχει αποκατασταθεί, ενώ ο  επισκέψιμος χώρος έχει βελτιωθεί σημαντικά.
   Η συντριπτική πλειοψηφία  των μαθητών επισκέφθηκε για πρώτη φορά  τους Δελφούς και την Ολυμπία. Και μόνο αυτό αποτελεί σημαντική εμπειρία  για  την ηλικία  τους και μεγάλη συνεισφορά στη ιστορική τους γνώση. Παράλληλα είχαν  την δυνατότητα να επισκεφθούν τους χώρους μαζί με σχολεία  από  ξένες χώρες και να δουν πως οι ξένοι συνομήλικοι μαθητές  προσεγγίζουν  την Αρχαία Ελλάδα και  τον πολιτισμό μας