Οκτ 12

Τελικοί πίνακες κατάταξης υποψηφίων μαθητείας έτους 2018-19

Οι τελικοί πίνακες κατάταξης των υποψηφίων για τη μαθητεία του έτους 2018-19 ανά ειδικότητα είναι (κάντε κλικ πάνω στο όνομα της ειδικότητας):

Οκτ 10

Προσωρινός πίνακας κατάταξης υποψηφίων μαθητείας έτους 2018-19

Οι προσωρινοί πίνακες κατάταξης των υποψηφίων για τη μαθητεία του έτους 2018-19 ανά ειδικότητα είναι (κάντε κλικ πάνω στο όνομα της ειδικότητας):

Σεπ 08

Καλή ακαδημαϊκή και σχολική χρονιά!!!

Ο Διευθυντής και  ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου μας εύχονται ολόψυχα στους αποφοίτους μας, νέους πια φοιτητές και σπουδαστές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης,  θερμά συγχαρητήρια για την επιτυχία τους και καλή ακαδημαϊκή χρονιά.

Επίσης, εύχονται στους μαθητές του σχολείου μας, νέους και παλιούς, τους οποίους περιμένουν με μεγάλη χαρά την Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου, καλή σχολική χρονιά, γεμάτη υγεία, δημιουργικότητα και πολλά χαμόγελα!!

Μαΐ 30

«Μια λίμνη ετών μόλις … 57»

Oμάδα 72 μαθητριών και μαθητών του σχολείου μας πραγματοποίησε διδακτική επίσκεψη στη Λίμνη Πλαστήρα. Η επίσκεψη έγινε στο πλαίσιο του αναλυτικού προγράμματος των Μαθηματικών και της Φυσικής Αγωγής και της διαθεματικής προσέγγισης αυτών με την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και συγκεκριμένα με το περιβαλλοντικό πρόγραμμα με θέμα «Μια λίμνη ετών μόλις … 57», το οποίο εκπονείται από την Περιβαλλοντική Ομάδα του σχολείου.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, πραγματοποιήθηκε ανάβαση μέσω μονοπατιού από το Ανθοχώρι μέχρι τους Καταρράκτες. Λίγο πριν το χωριό και πάνω σε μια δεξιά στροφή υπάρχει ένας πέτρινος νερόμυλος, όπου και η πινακίδα σηματοδοτεί την αρχή του μονοπατιού προς τον καταρράκτη. Ακολουθώντας το ειδικά διαμορφωμένο μονοπάτι συναντήσανε στην είσοδο του φαραγγιού τον πρόσφατα ανακαινισμένο νερόμυλο, ενώ στη συνέχεια η διαδρομή πλαισιώνεται από οργιώδη βλάστηση και άφθονα νερά που καταλήγουν στους απαράμιλλης ομορφιάς καταρράκτες Ανθοχωρίου. Ανηφορίζοντας αυτό το πανέμορφο μονοπάτι δίπλα σε νερά που τρέχουν ορμητικά, μετά από τρία τέταρτα της ώρας φτάσανε στο σημείο που πέφτει ο καταρράκτης δημιουργώντας όλο αυτό το μαγικό σκηνικό. Πρόκειται για μια εύκολη ανάβαση και για ένα μονοπάτι με πολύ καλή σηματοδότηση. Η ομάδα περπάτησε και είχε την ευκαιρία να παρατηρήσει, να εξερευνήσει και να θαυμάσει το Μεγαλείο της Φύσης. Τα παιδιά απόλαυσαν την καταπληκτική θέα κατά μήκος του ποταμού μέσα στο φαράγγι και ήρθαν σε επαφή με την ανοιξιάτικη φύση που ήταν πράγματι στα καλύτερά της.

Στη συνέχεια, σειρά είχε ο Βοτανικός Κήπος και η ερασιτεχνική παρατήρηση της χλωρίδας της περιοχής, αθλοπαιδιές και φαγητό που ετοιμάσαν τα ίδια τα παιδιά. Πρόκειται για μια έκταση 10 στρεμμάτων στην οποία έχει γίνει η συγκέντρωση και αποθεματοποίηση μέρους των χλωριδικών στοιχείων της ευρύτερης περιοχής της λίμνης Πλαστήρα, αλλά και γενικότερα του Ελλαδικού χώρου. Κάθε χρόνο δέχεται μεγάλο αριθμό επισκεπτών, είτε μαθητές στο πλαίσιο περιβαλλοντικής εκπαίδευσης είτε πλήθος άλλων ομάδων ή μεμονωμένων επισκεπτών που επιθυμούν να αποκομίσουν περισσότερες και εξειδικευμένες πληροφορίες για την χλωρίδα της περιοχής.

Συνοδοί της επίσκεψης ήταν οι εκπαιδευτικοί Τσίρας Αναστάσιος, Πιντζοπούλου Ελένη, Μάττας Ευθύμιος και Παπαδοπούλου Ευτυχία.

 

Μαΐ 24

Εντυπωσιακή συμμετοχή στο 1ο Μαθητικό Συνέδριο

Εξαιρετικές εντυπώσεις άφησε η συμμετοχή του σχολείου μας στο 1ο Μαθητικό Συνέδριο με τίτλο “Δημιουργική Πολυφωνία στο Σύγχρονο Σχολείο”, που πραγματοποιήθηκε σε παράλληλες συνεδρίες στις αίθουσες της Δημοτικής Πινακοθήκης και του Αρχαιολογικού Μουσείου, στις 10 και 11 Μαΐου 2018, για την αρτιότητα, την πρωτοτυπία και την ποιότητα των εργασιών που παρουσιάστηκαν. Παρουσιάστηκαν τέσσερις εισηγήσεις, που κέρδισαν τις καλύτερες εντυπώσεις και σχόλια των παρευρισκομένων.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του τομέα Διοίκησης και Οικονομίας παρουσίασαν την εργασία με θέμα «Young Business Τalents: Επιχειρηματική προσομοίωση», κερδίζοντας το ακροατήριο με την άρτια οργάνωση, τη δημιουργικότητα και την πρωτοτυπία τους. Ένα project που εκπονήθηκε κατά τη διάρκεια του σχ. έτους 2017-18 δίνοντας την ευκαιρία στους μαθητές να εξασκηθούν στη λήψη όλων των αποφάσεων που λαμβάνονται μέσα σε μια εικονική εταιρεία. Δύο ομάδες μαθητών συμμετείχαν στον Εθνικό τελικό διαγωνισμό που έγινε στην Αθήνα στις 13 Απριλίου.

Συμμετείχαν οι μαθητές της Β΄ και Γ΄ Τάξης Γιώργος Διακουμάκος, Μαρία Μπάγκου, Στυλιανή Μαλλιαρού, Κων/νος Παναγιωτής, Κλέιντα Σκούρα και Αναστασία Φυτιλή. Το συντονισμό και επίβλεψη της εισήγησης ανέλαβε η εκπαιδευτικός Τριανταφυλλιά Αραμπατζή.

Οι μαθητές του τομέα Γεωπονίας,Τροφίμων και Περιβάλλοντος παρουσίασαν την εργασία με θέμα «Διατροφή στη σύγχρονη εποχή- Περιβάλλον».

Συμμετείχαν οι μαθητές Ζωή Σταύρου της Α τάξης, Όλγα Μούστου της Β’ τάξης και Μελίνα Κωστέλλου της Γ’ τάξης. Οι μαθητές παρουσίασαν την εργασία που εκπόνησαν στο πλαίσιο περιβαλλοντικού προγράμματος, τονίζοντας πως οι σωστές διατροφικές συνήθειες και η διατροφική συμπεριφορά προστατεύουν το περιβάλλον. Εδειξαν ότι η διατροφή είναι παράγοντας που συμβάλλει περισσότερο στο ενεργειακό αποτύπωμα, καθώς εγκαταλείπουμε παραδοσιακούς τρόπους ζωής και εμπλεκόμαστε σε ρυθμούς που επιβάλλει η σύγχρονη εποχή με το γρήγορο και έτοιμο φαγητό από βιομηχανοποιημένα τρόφιμα επηρεάζοντας το ενεργειακό αποτύπωμα των τροφίμων. Συντονιστές και επιβλέποντες ήταν οι εκπαιδευτικοί Αναστασία Ζερβουδάκη και Μαρία Θάνου.

Οι μαθητές της Β΄ τάξης του τομέα Πληροφορικής, Αναστάσης Μπανιάς, Βασίλης Μαγνήσαλης, Αργύρης Μπούκης και Λεντιάνο Καραμάνι, ανέβασαν ψηλά τον πήχη ως προς την πρωτοτυπία της εισήγησης. Με μια άψογη παρουσίαση που καταχειροκροτήθηκε από τους παρευρισκόμενους, οι μαθητές με την εργασία τους «Μια Εικόνα Χίλιες Λέξεις (Επαυξημένη πραγματικότητα με χρήση κινητού τηλεφώνου) καθήλωσαν το κοινό φτιάχνοντας σενάρια, εκμεταλλευόμενοι τις δυνατότητες της HP REVEAL εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας (AR). Στην επιτυχημένη εκδήλωση συμμετείχε με τη βοήθεια του τομέα Πληροφορικής και η Α΄ τάξη με τους μαθητές Απόστολο Παπαδόπουλο, Άγγελο Πατσιαούρα, Έλντα Ταφίλι και Μαρία Σίνα. Στην εργασία τους με τίτλο «Μια Εικόνα Χίλιες Λέξεις (Δημιουργία Κόμικ)» παρουσίασαν ένα ψηφιακό κόμικ με το «δροσερό» εργαλείο PIXTON. Μπερδεύοντας στοιχεία μυθολογίας, τοπικής ιστορίας, Υπηρεσίες Διαδικτύου και τα αγάλματα που κοσμούν την πλατεία της Καρδίτσας (Μούσες, Καραϊσκάκης, Πλαστήρας, Μάνα), έπλεξαν ένα σενάριο που κέρδισε αβίαστα την προσοχή του ακροατηρίου προσθέτοντας μια ευχάριστη νότα στο συνέδριο. Συντονιστές και επιβλέποντες εκπαιδευτικοί ήταν οι Ευαγγελία Οικονόμου, Σοφία Οικονόμου και Αριστέα Μπασιακούρα (τομεάρχης Πληροφορικής). Να σημειώσουμε εδώ ότι προσεχώς θα γίνουν δωρεάν μαθήματα επαυξημένης πραγματικότητας (AR) και Ρομποτικής για μαθητές Γυμνασίων και Λυκείων στο χώρο του 2ου ΕΠΑΛ από μαθητές του σχολείου μας.

Δείτε αποσπάσματα από τις παραπάνω παρουσιάσεις στο κανάλι του σχολείου μας στο youtube στα βίντεο που ακολουθούν:

 

Μαΐ 24

Διδακτική επίσκεψη στις εγκαταστάσεις επεξεργασίας νερού του Συνδέσμου Ύδρευσης Καρδίτσας.

Οι μαθητές της Β’ τάξης του τομέα Υγείας-Πρόνοιας και της Γ’ τάξης της ειδικότητας Β. Ιατρικών και Βιολογικών Εργαστηρίων του σχολείου μας πραγματοποίησαν την Τετάρτη 16 Μαΐου διδακτική επίσκεψη στο διυλιστήριο επεξεργασίας νερού που τροφοδοτείται από τη Λίμνη Πλαστήρα και βρίσκεται απέναντι από την αναρρυθμιστική λίμνη.

Στόχος της επίσκεψης ήταν η απόκτηση πολύτιμων γνώσεων και πληροφοριών που αφορούν το νερό που τροφοδοτεί την πόλη της Καρδίτσας, την περιοχή των Σοφάδων, τις γύρω κοινότητες και ένα μέρος του Ν. Λάρισας.

Ο στόχος επιτεύχθηκε λόγω της εμπεριστατωμένης και αναλυτικής ξενάγησης που έγινε από την κ. Τσαγκρασούλη Ζωή, χημικό μηχανικό, στις εγκαταστάσεις του συστήματος υδροληψίας. Το προσωπικό των εγκαταστάσεων εργάζεται διασφαλίζοντας την ποιότητα και την επάρκεια του νερού στη πόλη μας.

Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να δουν όλα τα στάδια επεξεργασίας του νερού και να παρακολουθήσουν την μικροβιολογική ανάλυση που υφίσταται.

Η διδακτική επίσκεψη πέρα από την τεχνογνωσία, τη βιωματική εμπειρία και την ζωντανή επαφή μ’ ένα σημαντικό έργο του νομού μας, έδωσε την δυνατότητα στους μαθητές να προβληματιστούν γύρω από την αλόγιστη χρήση του εμφιαλωμένου νερού βάζοντας και την απαραίτητη οικολογική πινελιά στο όλο εγχείρημα.

Συνοδοί καθηγητές ήταν οι: Ματιάτου Διονυσία και Παπαδοπούλου Ελπίδα.

Μαΐ 24

Διδακτική επίσκεψη στο Διαγνωστικό Εργαστήριο Ιατρικής (Πράντζου – Αγγέλου).

Στo πλαίσιο των διδακτικών επισκέψεων των τμημάτων ειδικοτήτων του σχολείου μας οι μαθητές της Γ’ τάξης του Τομέα Υγείας – Πρόνοιας, της ειδικότητας Βοηθού Ιατρικών και Βιολογικών Εργαστηρίων, πραγματοποίησαν διδακτική επίσκεψη στο Διαγνωστικό Κέντρο ‘’Έρευνα και Υγεία‘’.

Ο σκοπός της επίσκεψης ήταν αφενός οι μαθητές να έρθουν σε επαφή με τη σύγχρονη τεχνολογία – νέες δυνατότητες ποιότητας στην εργασία, άνεση στην πολυπλοκότητα των διαγνωστικών εξετάσεων βιολογικών υγρών και ιστών του ανθρώπινου οργανισμού – και αφετέρου να εξοικειωθούν με τον χώρο του ‘’πραγματικού’’ εργαστηρίου.

Ευχαριστούμε το προσωπικό του κέντρου για την εξαιρετική φιλοξενία και ιδιαίτερα την γιατρό κ. Παγιανίδου Νικολέτα για την ενημέρωση, την περιγραφή οργάνων και μεθόδων αιματολογικών, βιοχημικών και μικροβιολογικών αναλύσεων.

Παλαιότερα άρθρα «

Top
...
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων