Ανακοίνωση για τον Αγιασμό του 2ου Δημοτικού Σχολείου Σητείας

Σας ενημερώνουμε ότι, τη Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2016 στις 9:00 π.μ., θα πραγματοποιηθεί ο Αγιασμός για το νέο σχολικό έτος 2016-2017.

Η Διευθύντρια του 2ου Δημοτικού Σχολείου Σητείας

Προγράμματα: Εξατομικευμένης, εξειδικευμένης και υποστηρικτικές δομές

Προγράμματα:  Εξατομικευμένης, εξειδικευμένης και υποστηρικτικές δομές

(περισσότερα…)

«Τα δικαιώματα του παιδιού» από την έκτη τάξη

Στα πλαίσια της “ευέλικτης ζώνης” τα παιδιά της έκτης τάξης του σχολείου μας, σε όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, δημιούργησαν έργα με θέμα τα «Δικαιώματα του παιδιού». Έφτιαξαν ζωγραφιές, ιστορίες, αφίσες, ποιήματα, παρουσιάσεις, συζήτησαν, έμαθαν. Μαζέψαμε και σας παρουσιάζουμε όλο το υλικό τους:

Τα δικαιώματα του παιδιού

Μπορείτε να αποθηκεύσετε την παρουσίασή μας, πατώντας στον παρακάτω σύνδεσμο:

Αποθήκευση αρχείου

Εικονογραφημένες ιστορίες ελεύθερου θέματος από τα παιδιά του Στ’2

Σε έναν διαγωνισμό ψηφιακής αφήγησης, οι μαθητές του Στ’2 εργάστηκαν σε ομάδες και δημιούργησαν τις ιστορίες τους. Αφού τις παρουσίασαν, κλήθηκαν να ψηφίσουν αυτές που τους άρεσαν περισσότερο. Η σειρά κατάταξής τους στην ψηφοφορία είναι η παρακάτω:

1. Μπαγκαλού

2. Ο απαγορευμένος χορός

3. Ο Μάγκας

4. Τα μηχανήματα της πλάκας

5. Niggah bird

6. My love… story

7. Καλοκαιρινές διακοπές

8. Best friends

Ιστορίες ψηφιακής αφήγησης από το Στ’2

Τα παιδιά του Στ’2 δημιούργησαν με τη βοήθεια της δασκάλας τους κα. Μαντούδη Παναγιώτας 2 ιστορίες ψηφιακής αφήγησης, η μία με θέμα «Τα δικαιώματα του παιδιού» και η άλλη με ελεύθερο θέμα.

Τα Δικαιώματα των Παιδιών

Ελεύθερο Θέμα

Παρουσιάσεις για ζώα ύπο εξαφάνιση από το Δ2

Τα παιδιά του Δ2 κατασκεύασαν στο PowerPoint παρουσιάσεις με θέμα «Ζώα υπό εξαφάνιση». Επέλεξαν το ζώο, το οποίο ήθελαν να παρουσιάσουν. Συλλέγοντας πληροφορίες και εικόνες από το Διαδίκτυο και δουλεύοντας ανά ομάδες,  δημιούργησαν τις παρακάτω παρουσιάσεις:

αγριόγατα

αρκούδα

ΔΕΛΦΙΝΙ

ΚΑΡΧΑΡΙΑΣ

ΛΥΚΟΣ

πάντα

ΤΙΓΡΗΣ

ΧΕΛΩΝΑ

«Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες- ΑΠ 1,2,3»

afuts

 

«ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΕΝΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ» ΣΤΟΥΣ ΑΞΟΝΕΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ 1, 2 & 3 ΤΟΥ Ε.Π. «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ» ΤΟΥ ΕΣΠΑ

Οι Πράξεις «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες», των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3, του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους, αφορούν στην στήριξη και ενίσχυση του θεσμού της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για πέντε σχολικά έτη (2010-2011, 2011-2012, 2012-2013, 2013-2014 και 2014-2015). Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3 «Αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και προώθηση της κοινωνικής ενσωμάτωσης» στις 8 περιφέρειες Σύγκλισης, στις 3 περιφέρειες Σταδιακής Εξόδου και στις 2 περιφέρειες Σταδιακής Εισόδου, αντίστοιχα.

Ένα μείζον θέμα για το εκπαιδευτικό σύστημα και εν γένει για το κοινωνικό κράτος αποτελεί η ουσιαστική ένταξη στο εκπαιδευτικό σύστημα και η διαρκής υποστήριξη στην εκπαιδευτική διαδικασία των μαθητών με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Ως «Μαθητές με Αναπηρία ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές ανάγκες» θεωρούνται όσοι για ολόκληρη ή ορισμένη περίοδο της σχολικής τους ζωής εμφανίζουν σημαντικές δυσκολίες μάθησης εξαιτίας αισθητηριακών, νοητικών, γνωστικών, αναπτυξιακών προβλημάτων, ψυχικών και νευροψυχικών διαταραχών οι οποίες, σύμφωνα με τη διεπιστημονική αξιολόγηση, επηρεάζουν τη διαδικασία της σχολικής προσαρμογής και μάθησης».

Στους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες συγκαταλέγονται ιδίως όσοι παρουσιάζουν νοητική αναπηρία, αισθητηριακές αναπηρίες όρασης (τυφλοί, αμβλύωπες με χαμηλή όραση), αισθητηριακές αναπηρίες ακοής (κωφοί, βαρήκοοι), κινητικές αναπηρίες, χρόνια μη ιάσιμα νοσήματα, διαταραχές ομιλίας − λόγου, ειδικές μαθησιακές δυσκολίες όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία, σύνδρομο ελλειμματικής προσοχής με ή χωρίς υπερκινητικότητα, διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές (φάσμα αυτισμού), ψυχικές διαταραχές και πολλαπλές αναπηρίες.

Στόχος της Πράξης είναι η υλοποίηση της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης στα σχολεία γενικής αγωγής μέσα από κατάλληλα επιμορφωμένο εκπαιδευτικό προσωπικό, το οποίο υποστηρίζει τους μαθητές με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη σχολική τάξη παράλληλα με τον εκπαιδευτικό της τάξης. Το προσωπικό αυτό προσλαμβάνεται, επιμορφώνεται, και υποστηρίζεται επιστημονικά και συμβουλευτικά, από κατάλληλες δομές.

Η εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη των μαθητών με αναπηρία ή/και με  ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες είναι μία έμπρακτη εφαρμογή προς την κατεύθυνση της ενσωμάτωσης τους κοινωνικά στη σχολική τάξη του γενικού σχολείου και κατ’ επέκταση στη σχολική κοινότητα. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να βελτιώσει την προσβασιμότητα των μαθητών στο κοινωνικό γίγνεσθαι και να αντιμετωπίσει τον κοινωνικό αποκλεισμό.

 

 

Μικρές ιστορίες από τους μαθητές του Γ2.

Οι μαθητές του τμήματος Γ2 του σχολείου μας, στα πλαίσια του μαθήματος της Γλώσσας, χωρίστηκαν σε ομάδες και έγραψαν μικρές ιστορίες.

(περισσότερα…)

Ταΐστρες για τα πουλιά από το Β2

20150116_090842 Κόψαμε ένα μπουκάλι στη μέση. Ανοίξαμε τρύπες και βάλαμε συρματάκια. Ρίξαμε σπόρους και τροφή για πουλιά. Κρεμάσαμε στο δέντρο της αυλής τις ταΐστρες!!!20150121_140718

Top
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων