Ιουλ 26

ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΑΞΕΩΝ κ΄ ΤΜΗΜΑΤΩΝ – ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ

Με την 20η / 21-6-2017 πράξη του ο Σύλλογος Διδασκόντων αποφάσισε την κατανομή τάξεων και τμημάτων στους παρακάτω εκπαιδευτικούς:

Α/Α ΤΑΞΕΙΣ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
1 Α1 ΑΡΒΑΝΙΤΗ ΛΑΜΠΡΙΝΗ
2 Α2 ΚΑΛΛΙΝΤΕΡΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
3 Β1 ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΣΟΦΙΑ
4 Β2 ΓΑΛΑΝΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
5 Γ1 ΜΠΡΙΜΠΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ
6 Γ2 ΓΙΑΝΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ
7 Δ1 ΤΣΙΓΑΡΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
8 Δ2 ΦΙΛΙΠΠΙΔΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
9 Ε1 ΠΟΛΥΖΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ
10 Ε2 ΑΝΑΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΑ
11 ΣΤ1 ΖΑΡΚΑΔΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
12 ΣΤ2 ΤΣΑΜΗ ΦΩΤΕΙΝΗ
13 ΚΦΑ ΜΠΟΥΡΤΖΗ ΜΑΡΙΑ [Α, Β, Γ & Δ1]
14 ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΜΑΤΑΚΙΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ [Α, Β1, Γ, Ε & Στ]
15 ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ ΚΑΛΛΙΟΠΗ [ΟΛΕΣ]

η συμπλήρωση των υπολοίπων εκπαιδευτικών θα γίνει το Σεπτέμβριο μετά από τοποθέτηση του ΠΥΣΠΕ.

Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ

ΗΡΑΚΛΗΣ ΤΣΕΛΙΟΣ

Ιουλ 26

Εγγραφέντες στην Α΄τάξη – Κατανομή σε τμήματα

Μετά από την κλήρωση που έγινε με το Ευγένειο Σχολείο, παρέμειναν εγγραφέντες στην Α΄ τάξη του Σχολείου μας οι παρακάτω μαθητές. Χωρίστηκαν με αλφαβητική σειρά σε τμήματα με ίσο αριθμό αγοριών – κοριτσιών και αλλοδαπών.

ΤΑΞΗ   Α1 ΤΑΞΗ   Α2
Α/Α ΕΠΩΝΥΜΟ ΟΝΟΜΑ Α/Α ΕΠΩΝΥΜΟ ΟΝΟΜΑ
1 Αποκρεμνιώτης Γιάννης – Κυριάκος 1 Κωστούλα  Αθηνά
2 Αποστολόπουλος Ιωάννης 2 Λέφας Ευάγγελος
3 Γεωργατζής Κωνσταντίνος 3 Μπεχλιβανίδης- Κοντογιάννης Αριστείδης
4 Γιαννάκης Γεώργιος 4 Μπουζάνας Ηλίας
5 Γιαννιώτης Ηλίας 5 Νίτη-Καλλίνικου Βασιλική
6 Γιαννούλη Ευαγγελία 6 Ντάσι Εσμεράλντα
7 Γκινίδης Θεόδωρος 7 Παπάς Παναγιώτης
8 Δημητριάδης  Βασίλειος 8 Πλιάκη Βάια
9 Διαμαντή Νικολέτα 9 Πορταρίτης Αθανάσιος- Χρήστος
10 Δροσοπούλου Σταυρούλα 10 Πυργάνη Παρασκευή
11 Καλαμίδα Μαργαρίτα – Ραφαηλία 11 Ραφτοπούλου Ελισάβετ- Χριστίνα
12 Καραδήμας Λεωνίδας 12 Σοφατζόγλου Μυρτώ
13 Κασάι Σέλφο 13 Σωτηροπούλου Νικολέτα
14 Κατσαρού Ελένη 14 Τσιάρας Βασίλειος
15 Κίτσου Μαρίνα 15 Τσουκάλης Ευάγγελος
16 Κόμτσιας Απόστολος 16 Χασάνι  Εμμανουήλ
17 Κουσουρή Χριστίνα-Ευσταθία 17 Χάσι Ματέο
18 Σαλάι Χρήστος 18 Χατζηχριστοδούλου Θεοδόσιος

Ο Δ/ΝΤΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

ΗΡΑΚΛΗΣ ΤΣΕΛΙΟΣ

Ιουλ 17

ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΛΟΓΩ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ

Έγραψε η Αρβανίτη Λαμπρινή, Δασκάλα.

Άλλη μία χρονιά έφτασε στο τέλος της. Ζήσαμε όμορφες στιγμές και αντιμετωπίσαμε τυχόν μικροδυσκολίες όλοι μαζί ενωμένοι.

ΑΘΗΝΑ-ΣΟΦΙΑΤο Σεπτέμβρη όμως ο σύλλογός μας δε θα είναι ο ίδιος καθώς από κοντά μας θα λείπουν δύο αξιόλογοι συνάδελφοι, η κ. Λούκα Σοφία και η κ. Καπουράνη Αθηνά, που μετά από αρκετά χρόνια υπηρεσίας στο σχολείο μας θα αποχωρίσουν, καθώς πρόκειται να συνταξιοδοτηθούν. Αποφασίσαμε λοιπόν ως Σύλλογος Διδασκόντων να τους χαρίσουμε ένα μικρό αναμνηστικό δωράκι για τις όμορφες στιγμές  που μοιραστήκαμε, για τη συνεργασία που είχαμε όλα αυτά τα χρόνια, αλλά και για το γνήσιο ενδιαφέρον τους για εμάς και το σχολείο.

ΑΘΗΝΑ-ΣΟΦΙΑ_1Αγαπητές συναδέλφισσες  σας ευχόμαστε…… Καλή Τύχη!!!

Και επειδή την ιδιότητα του Δασκάλου δεν την εγκαταλείπει κανείς ποτέ, σας αφιερώνουμε το παρακάτω ποίημα εξαιρετικά!

                        Το πρόσωπο του Δασκάλου

Στο πρόσωπό σου χαιρετίζω το στοργικό βλέμμα,

                                               την πατρική έγνοια,

                                               τη στιβαρή θέληση,

                                               το ανύστακτο ενδιαφέρον,

                                               το ευθυτενές των οραματισμών…

Μα πιο πολύ εκείνη την απροσδιόριστη πνοή,

                                               που μελωδεί το πιο τραχύ σκοτάδι

Την αιχμή της αστραπής στο ξεχείλισμα του οίστρου,

                                               όταν πάλλεται ο στοχασμός

Τη μυστική φλόγα, που λαμπαδιάζει την ψυχή,

                                               μεθώντας την από υπερβατική χαρά!

Βιδάλη  Κ.

Ιουλ 17

Γιορτή Λήξης σχολικού έτους 2016-2017

Έγραψε η Μπουρτζή Μαρία, Κ.Φ.Α..

Σ’ ένα κατάμεστο από κόσμο προαύλιο πραγματοποιήθηκε στις 13 Ιουνίου 2017 , ημέρα Τρίτη,  η καθιερωμένη αποχαιρετιστήρια γιορτή λήξης του 2ου Δημοτικού Σχολείου  Νέας Αγχιάλου. ΛΗΞ_15Ο Διευθυντής του Σχολείου κ. Ηρακλής Τσέλιος  με σύντομη ομιλία του καλωσόρισε τους γονείς, τους επισκέπτες, την Αντιδήμαρχο Παιδείας κ. Μποντού Γεωργία και τον πολύ αξιόλογο συγγραφέα κ. Λεϊμονή Διονύση που μας τίμησαν με την παρουσία τους. ΛΗΞ_10

Μέσα σ ένα κλίμα συγκίνησης και νοσταλγίας οι εκπαιδευτικοί του Σχολείου μας κ. Λούκα Σοφία και Καπουράνη Αθηνά, παίρνοντας την  απόφαση να συνταξιοδοτηθούν, αποχαιρέτησαν τους μαθητές, τους γονείς και τους συναδέλφους, χαράσσοντας έτσι  μια νέα πορεία στην ζωή τους. Τις ευχόμαστε  από καρδιάς να είναι  υγιείς και οι γλυκές αναμνήσεις της εργασίας τους να τις συνοδεύουν πάντα.

ΛΗΞ_2

 ΛΗΞ_1

Τιμητική πλακέτα απονεμήθηκε στον εκπαιδευτικό του σχολείου μας κ. Ζαρκάδα  Ιωάννη , ως αναγνώριση προσφοράς, για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση δύο ευρωπαϊκών προγραμμάτων COMENIUS  και ERASMUS κατά την χρονική περίοδο 2008-2010 και 2014-2016,ΛΗΞ_4

καθώς επίσης και στον κ. Αποκρεμιώτη Σταμάτη για την εθελοντική προσφορά του στην επίβλεψη και συντήρηση του ηλεκτρονικού εξοπλισμού του Σχολείου μας. Τους ευχαριστούμε θερμά και τους δύο.ΛΗΞ_3

Η γιορτή στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία αφού οι μικροί μαθητές έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους και προσέφεραν ένα πολύ όμορφο και εξαιρετικό θέαμα στους παρευρισκόμενους.

Οι μαθητές της Α’ τάξης με αφορμή το θέμα «ΤΡΩΜΕ ΣΩΣΤΑ-ΤΡΩΜΕ ΥΓΙΕΙΝΑ» της ευέλικτης ζώνης που δούλεψαν με τις δασκάλες τους όλη την σχολική χρονιά,  παρέλασαν ως  φρούτα και λαχανικά και αναπαράστησαν μουσικοκινητικά το παιδικό τραγούδι «ΤΟ ΧΟΝΤΡΟ ΜΠΙΖΕΛΙ».ΛΗΞ_5

Οι μαθητές της Β’ τάξης παρουσίασαν ένα δείγμα όσων έμαθαν φέτος στα αγγλικά σ ένα μουσικοκινητικό δρώμενο, με σύντομους διαλόγους, τραγούδια, χορό και παιχνίδια. Δεν θα μπορούσαν φυσικά να λείψουν από την γιορτή μας τα παιχνίδια.ΛΗΞ_6

Οι μαθητές της  Γ’ , Δ’, Ε’, και ΣΤ’  τάξης μας παρουσίασαν τις πρωτότυπες σκυταλοδρομίες τους σκορπίζοντας άφθονο γέλιο στους παρευρισκόμενους. Το έπαθλο της νικήτριας ομάδας ήταν ένα  πεντανόστιμο γλειφιτζούρι.

ΛΗΞ_9

 ΛΗΞ_8

Μια ιδιαίτερη παράσταση κουκλοθέατρου μας παρουσίασε ομάδα μαθητών του σχολείου μας που με τις πανέμορφες χειροποίητες  κούκλες και την φρεσκάδα της παιδικής τους φαντασίας κατάφεραν να μας ευαισθητοποιήσουν στο τόσο σοβαρό θέμα της ενδοσχολικής βίας. Σύνθημά τους «ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ……ΝΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ».ΛΗΞ_7

Ιδιαίτερα συγκινητική στιγμή ήταν όταν η Ε’τάξη αποχαιρέτησε τη Στ’ με ποιήματα και την αλφαβήτα του αποχαιρετισμού της Αγγελικής Βαρελά και η απάντηση της Στ’τάξης με την αποχαιρετιστήρια αλφαβήτα που επιμελήθηκαν οι δάσκαλοι της Στ’τάξης..ΛΗΞ_11 ΛΗΞ_12

Η όμορφη γιορτή μας τελείωσε με την χορωδία πρώτα και μετά με σύσσωμο  το σχολείο να αποχαιρετούν  την Στ’ τάξη  σε ένα συγκινησιακά φορτισμένο κλίμα υπό την καθοδήγηση της μουσικού μας Κυριακοπούλου Μαρίλης.ΛΗΞ_13

Οι μαθητές του σχολείου παρουσίασαν τα εντυπωσιακά ψηφιακά έργα που δημιούργησαν με το πρόγραμμα  Tux  paint κατά την διάρκεια της σχολικής χρονιάς στα πλαίσια του μονόωρου μαθήματος ΤΠΕ. Οι θεματικές ενότητες που παρουσιάστηκαν στην έκθεση ήταν  Άνθρωπος  και φύση, Τεχνολογία και εξέλιξη, θάλασσα, Γιορτές, Εποχές, Καλοκαίρι και διακοπές. Οι μαθητές αποδείχθηκαν εξαίρετοι καλλιτέχνες και τα έργα τους κέρδισαν την προσοχή.ΛΗΞ_14

ΛΗΞ_16

Επίσης για δύο συνεχείς ημέρες λειτούργησε στο σχολείο μας έκθεση βιβλίου σε συνεργασία με τα τοπικά βιβλιοπωλεία και έτσι οι μικροί μαθητές είχαν την ευκαιρία να προμηθευτούν ένα βιβλίο της αρεσκείας τους για να είναι οι καλοκαιρινές τους διακοπές όχι μόνο ξέγνοιαστες αλλά και εποικοδομητικές. Πολλά συγχαρητήρια αξίζουν λοιπόν για  την επιτυχημένη γιορτή σε όλα τα παιδιά, στους γονείς τους και στο διδακτικό προσωπικό του Σχολείου.

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.

Ιουλ 12

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΟΥ ΚΙΤΣΟΥ ΜΑΚΡΗ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ CITY LAB, ΑΠΟ ΤΗ Β΄ΤΑΞΗ

Γράφουν οι δασκάλες της Β΄Τάξης Καλλιντέρη Ευαγγελία ,Γιαννάκη Μαρία

Β_1Στις 25 Μαΐου, ημέρα Πέμπτη η Β΄ τάξη του σχολείου μας επισκέφθηκε το Λαογραφικό Β_2Μουσείο του Κίτσου Μακρή για να αποκτήσουν τα παιδιά από κοντά την εμπειρία ενός λαογραφικού μουσείου, μετά από την ενασχόλησή τους με τη λαογραφία στα σχετικά κεφάλαια της Γλώσσας και της Μελέτης.

Β_3Εκεί γνώρισαν έργα λαϊκών ζωγράφων όπως ο Θεόφιλος, είδαν διάφορα αντικείμενα καθημερινής χρήσης, εργαλεία, όπλα και σκεύη. Έμαθαν για τη ζωή και το έργο του Βολιώτη λαογράφου Κίτσου Μακρή και ξεναγήθηκαν στο σπίτι του το οποίο είναι δείγμα παραδοσιακού πηλιορείτικου αρχοντικού.

Εντύπωση μας έκαναν οι πολύχρωμες τοιχογραφίες και τα ψηφιδωτά.

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ CITY LABΒ_4

Και από την παράδοση …στην τεχνολογία! Οι μαθητές της Β΄ΤΑΞΗΣ επισκέφθηκαν το εργαστήρι ρομποτικής city lab για να έρθουν σε επαφή με τη τεχνολογία παίζοντας. Για να μάθεις την επιστήμη πρέπει να την εφαρμόσεις!Β_6 Αυτό κάναμε κι εμείς… βάλαμε φαντασία, δημιουργήσαμε και παίξαμε με τα ρομπότ που οι ίδιοι οι μαθητές έφτιαξαν. Οι εικόνες μιλούν από μόνες τους. Β_5Ο ενθουσιασμός ήταν μεγάλος όταν οι μαθητές κατάφεραν να κινήσουν τα ρομπότ μέσα από έναν υπολογιστή.

Ιουλ 07

Εκδρομή στο Πολεμικό Μουσείο και Πλανητάριο

ΠΟΛ_1Γράφουν οι μαθητές της Ε΄τάξης

Την Παρασκευή 26/5/2017 η Ε’ τάξη και η ΣΤ’ πραγματοποίησαν   εκδρομή στην  Αθήνα.

Παρόλο που ο καιρός δεν μας ευνόησε στην αρχή, ξεκινήσαμε με βροχή, στον δρόμο μας αντάμειψε. Πλησιάζοντας στην Αθήνα στον καθαρό ουρανό είδαμε ένα ακροβατικό αεροπορικό σμήνος από κόκκινα αεροπλάνα που έκαναν επίδειξη με παράξενους σχηματισμούς, αφήνοντας μπλε και ροζ γραμμές πίσω τουςΠΟΛ_9.

 

Στην Αθήνα μέσα από μια διαδρομή μέσα στην πρωτεύουσα βλέποντας τις πολυκατοικίες, τα τρόλεϊ  και διασχίζοντας το Ιστορικό κέντρο, φτάσαμε στο Πολεμικό Μουσείο.

ΠΟΛ_8Στον εξωτερικό χώρο είδαμε  πυροβόλα διαφόρων εποχών, αεροσκάφη της Ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας και το αντίγραφο του πρώτου Ελληνικού πολεμικού αεροπλάνου «Δαίδαλος».

Στον εσωτερικό χώρο ξεκινήσαμε βλέποντας, την μόνιμη έκθεση συλλογής όπλων και δωρεά του Πέτρου Σαρόγλου αξιωματικού του Ελληνικού πυροβολικού. Η συλλογή αποτελείται από όπλα διάφορων εποχών από όλο τον κόσμο, ιδιαίτερα σπάνια και πολύτιμα με σημαντικότερα τα όπλα της Ελληνικής επανάστασης.

Ταξιδέψαμε  στην Ελλάδα από την Αρχαιότητα, με εκθέματα που μαρτυρούν την παρουσία του ανθρώπου από τη Νεολιθική εποχή, έως τη σύγχρονη εποχή. Επιμείναμε στην εποχή του Μέγα Αλέξανδρου  και του Βυζαντίου, εποχές που μας απασχόλησαν στην περσινή και τη φετινή ιστορία μας.

Υπάρχουν περί τα 25.000 διάφορα αντικείμενα από την αρχαιότητα έως σήμερα όπως όπλα, στολές, γλυπτά, πίνακες, σημαίες, παράσημα, πυρομαχικά, κ.α.

ΠΟΛ_2

Στη συνέχεια επισκεφτήκαμε το Πλανητάριο του Ιδρύματος Ευγενίδου. Στο  Πλανητάριο με διάμετρο θόλου 25 μέτρα και συνολική επιφάνεια 950 m2  (όσο 2,5 γήπεδα του μπάσκετ), χωρητικότητας 280 θέσεων, (είναι το μεγαλύτερο και καλύτερα εξοπλισμένο ψηφιακό Πλανητάριο στον κόσμο).

ΠΟΛ_4Παρακολουθήσαμε την προβολή «Στα Μονοπάτια των Άστρων». Μάθαμε ότι το  βράδυ, όταν ο ουρανός έχει ξαστεριά, τα πάντα μοιάζουν γαλήνια και ειρηνικά όμως, το τι βλέπουμε εκεί πάνω δεν είναι παρά μια καλοστημένη απάτη! Γιατί στα μονοπάτια των άστρων του Γαλαξία μας, δεν θα βρούμε έναν ήρεμο και αναλλοίωτο κόσμο, αλλά αντίθετα τις συχνά βίαιες φυσικές διεργασίες μιας αέναης γένεσης και καταστροφής. ΠΟΛ_3Πραγματικά, χάρη στην πρόοδο της αστρονομικής έρευνας και της διαστημικής επιστήμης, χάρη στην εξέλιξη των οργάνων και εργαστηρίων που διαθέτουμε, οι θαυμαστοί, παράξενοι κόσμοι του Γαλαξία μας παρελαύνουν μπροστά στα έκθαμβα μάτια μας.ΠΟΛ_6

Προσγειωθήκαμε στη γη… και εξαντλημένοι πήγαμε για φαγητό. Στο δρόμο της επιστροφής τιμήσαμε όλο το ελληνικό ρεπερτόριο και φτάνοντας μας περίμεναν οι δικοί μας και η βροχή.ΠΟΛ_5

Από τώρα όμως σκεφτόμαστε την εκδρομή που θα πάμε του χρόνου…

 

Ιουλ 05

Η Δ΄τάξη στους Δελφούς

ΔΕΛ_1Παρασκευή, 26 Μαΐου 2017

Οι εντυπώσεις μας από την εκδρομή στους Δελφούς

Χαρές, γέλια και ξεφωνητά σήμερα στην αυλή του Σχολείου. Τα παιδιά κρατούν εκδρομικά σακίδια, η μέρα για την εκδρομή έφτασε. Μπήκαμε στο λεωφορείο και αρχίσαμε τη διαδρομή.

Όταν φτάσαμε στη Μονή Δαμάστας ήταν πολύ ωραία. Ήταν τόσο ψηλά που η θέα γινόταν πλατύτερη. Η αυλή της Μονής ήταν γεμάτη από λουλούδια. Τριανταφυλλιές, γαρδένιες, μαργαρίτες έστηναν χορί μέσα στα παρτέρια. ΔΕΛ_2Ο αέρας που φυσούσε τις έκανε να χορεύουν. Οι μοναχές μας περιποιήθηκαν με αγάπη. Μας διηγήθηκαν την ιστορία του Μοναστηριού.

ΔΕΛ_4Το μεσημέρι καταλήξαμε στην Ιτέα. Εκεί φάγαμε δίπλα στη θάλασσα.ΔΕΛ_3

Στον γυρισμό κάναμε στάση στις Θερμοπύλες και είδαμε το άγαλμα του Λεωνίδα.

ΔΕΛ_5Αργά το απόγευμα γυρίσαμε στην πόλη μας και κατενθουσιασμένοι, χαρούμενοι, γεμάτοι εμπειρίες και γνώσεις.

 

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ’ ΤάξηςΔΕΛ_6

Μάι 19

Μητέρα, η πιο ωραία γυναίκα του κόσμου

Εκδήλωση για τη μητέρα διοργάνωσαν οι φορείς Φίλοι Αθανασάκειου Αρχαιολογικού Μουσείου Βόλου, Περιφέρεια Θεσσαλίας, Διεύθυνση Α/βαθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας- Τμήμα Σχ. Δραστηριοτήτων, Διεύθυνση Β/βαθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας- Τμήμα Σχ. Δραστηριοτήτων και η Ένωση Συλλόγων Γονέων Βόλου. Η εκδήλωση έγινε την Κυριακή 14 Μαΐου και ώρα 11.00 π.μ. στο αμφιθέατρο του Τεχνικού Επιμελητηρίου Μαγνησίας με τίτλο «Μητέρα, η πιο ωραία γυναίκα του κόσμου».

ΜΑΜ_1Σύμφωνα με δηλώσεις της Αντιπεριφερειάρχη Μαγνησίας και Σποράδων κ. Κολυνδρίνη «Η γιορτή της μητέρας έχει καθιερωθεί πριν από ένα περίπου αιώνα και είναι αφιερωμένη φυσικά σε όλες τις μητέρες, στη μητρότητα, στους μητρικούς δεσμούς και στην επιρροή των μητέρων στην κοινωνία συνολικά. Επίσης η γιορτή της μητέρας θεωρείται μια ευκαιρία εκδήλωσης ειλικρινούς αγάπης και εκτίμησης που τρέφουμε προς το πρόσωπο που μας έφερε στη ζωή».

‘Έλαβαν μέρος τα,13ο Δημοτικό Σχολείο Βόλου: Υπεύθυνη εκπαιδευτικός, Ευδοκία Ναούμ,  27ο Δημοτικό Σχολείο Βόλου: Υπεύθυνη εκπαιδευτικός, Σταυρούλα Κυριακοπούλου,  2ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Αγχιάλου- ‘’Βαρνάλειο’’: Υπεύθυνη εκπαιδευτικός, Μαρία Καλλιόπη, Μαρίλη-Κυριακοπούλου, εκπροσωπώντας την Α/ θμια Εκπ/ση Μαγνησίας και  τα, 10ο Γυμνάσιο Βόλου: Υπεύθυνη εκπαιδευτικός, Κατερίνα Αποστολοπούλου και 1ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας Βόλου: Υπεύθυνη εκπαιδευτικός, Μαρία Λαγού, εκπροσωπώντας την Β/θμια Εκπ/ση Μαγνησίας.

Η εκπαιδευτικός – συγγραφέας  Σοφία Κανταράκη, μίλησε για τη διαχρονική μορφή της μητέρας και ακολούθησε Απόδοση Τιμής σε μητέρες.ΜΑΜ_2

Οι χαιρετισμοί ξεκίνησαν με την τέως υφυπουργό ΥΠΟΜΕΔΙ Μαρίνα Χρυσοβελώνη και ακολούθησαν ο Γεώργιος Πολύζος, Διευθυντής Π.Ε. Μαγνησίας, ο Ηλίας Κουτσερής, πρόεδρος Ένωσης Συλλόγων Γονέων Βόλου, η Κερασία Μπαρτζιώκα, πρόεδρος Φίλων Αθανασάκειου Αρχαιολογικού Μουσείου Βόλου και ο Αντώνης Αντωνίου, υπεύθυνος σχολικών δραστηριοτήτων ΔΠΕ Μαγνησίας, ο οποίος χαιρέτησε τους προλαλήσαντες όπως και τον Διευθυντή του 2ο Δημοτικού Σχολείου Νέας Αγχιάλου, κ. Τσέλιο Ηρακλή που παραβρίσκονταν στην εκδήλωση μαζί με μεγάλο μέρος του Συλλόγου Διδασκόντων του Σχολείου και γονείς μαθητών.

Η χορωδία του ‘’ Βαρνάλειου ‘’ υπό τη διεύθυνση της Μουσικού Κυριακοπούλου Μαρίλη, εντυπωσίασε και συγκίνησε για μια ακόμα φορά με την παρουσία της. Τραγούδησε τραγούδια Χατζιδάκι, Κραουνάκη και Aznavour που όπως είπε και ο κ. Αντωνίου,  υπεύθυνος σχολικών δραστηριοτήτων ΔΠΕ Μαγνησίας, τον προέτρεψαν άμεσα, μετά το πέρας της εκδήλωσης, να επισκεφτεί τη μητέρα του με μία αγκαλιά λουλούδια. . .

Τα παιδιά της χορωδίας ενθουσιάστηκαν από το χειροκρότημα και τα συγχαρητήρια αλλά και την έκδηλη συγκίνηση των παρευρισκομένων.

Τα τραγούδια:

1. Γερνάω, Μαμά. 

Μάι 12

Εγγραφές μαθητών/τριών στα Σχολεία Δ/βάθμιας Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης, 2017-2018

Ενόψει έναρξης εγγραφών σε Γυμνάσια και Λύκεια για το σχολικό έτος 2017-2018, παρακαλούμε όπως ενημερώσετε τους γονείς/κηδεμόνες μαθητών/τριών περιοχής σας για τη δυνατότητα και τη διαδικασία εγγραφής αποφοίτων μαθητών/τριών δημοτικών σχολείων και μαθητών/τριών γυμνασίων στα Εκκλησιαστικά Γυμνάσια και Λύκεια αρμοδιότητας Υπηρεσίας μας. Περισσότερα εδώ.

Μάι 10

Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου και Παιδικού Βιβλίου

Έγραψε η Κυριακοπούλου Μαρίλη, Μουσικός
Στα πλαίσια της Παγκόσμιας Ημέρας Βιβλίου και της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου προσκεκλημένος, στο ‘’ Βαρνάλειο’’ 2ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Αγχιάλου την Παρασκευή 28 Απριλίου, ήταν ο συγγραφέας Διονύσης Λεϊμονής.
ΛΕΙΟ Λεϊμονής, Διονύσης, γεννήθηκε στο Αιτωλικό. Από πολύ νωρίς άρχισε να γράφει ιστορίες και παραμύθια για μικρούς και μεγάλους. Είναι φιλόλογος σε Γυμνάσιο της Νέας Ιωνίας Βόλου. Γράφει στον τοπικό τύπο και σε ηλεκτρονικά περιοδικά. Ασχολείται με την επιμέλεια και κριτική λογοτεχνικών έργων, την παρουσίαση βιβλίων, τη διοργάνωση σεμιναρίων δημιουργικής γραφής. Επιμελείται επίσης και παρουσιάζει τη λογοτεχνική ραδιοφωνική εκπομπή «Μιλάμε για το βιβλίο». Είναι μέλος της εξελεγκτικής επιτροπής του Κέντρου Βιβλίου Μαγνησιωτών Συγγραφέων, τακτικό μέλος του Ελληνικού Τμήματος της Διεθνούς Οργάνωσης Βιβλίων για τη Νεότητα (ΙΒΒΥ), του Κύκλου του Ελληνικού Παιδικού Βιβλίου και ειδικός γραμματέας του Συνδέσμου Τεχνών και Γραμμάτων Θεσσαλίας.ΛΕΙ_1
Τον Απρίλη του 2015 βραβεύτηκε από τον Κύκλο του Ελληνικού Παιδικού Βιβλίου με το Βραβείο Βασίλης Δ. Αναγνωστόπουλος ως εκπαιδευτικός δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που προωθεί συνειδητά τη φιλαναγνωσία. Τέλος, το βιβλίο του «Το δέκατο έβδομο κιβώτιο» βρέθηκε μεταξύ των δέκα πρώτων στην κατηγορία της παιδικής λογοτεχνίας για το Βραβείο Αναγνωστών Public 2015.
Ο συγγραφέας παρουσίασε το βιβλίο του, (2014) Το δέκατο έβδομο κιβώτιο, Εκδόσεις Πατάκη και τη συνέχεια αυτού, (2017) Το τέταρτο αλογάκι, Εκδόσεις Πατάκη, που αποτελούν μυθοπλασία που στηρίζεται όμως σε πραγματικό γεγονός και αφορά τα μάρμαρα του Παρθενώνα και τη βίαιη απομάκρυνσή τους από τον Λόρδο Έλγιν.
ΦΙΛΤην εκδήλωση χαιρέτησε ο Δ/ντης του σχολείου κος Τσέλιος Ηρακλής και προλόγισε η Υπδ/ντρια κα Φιλιππίδη Κατερίνα.
Έχοντας εφαλτήριο το βιβλίο, Το δέκατο έβδομο κιβώτιο, με την αγωνία, τη δράση, την περιπέτεια, τον καλοκαιρινό ήλιο, την ταξιδιάρικη διάθεση αλλά και την αγωνιώδη προσπάθεια να αντικρίσει το φως η αλήθεια  το ιστορικού παρελθόντος και να επιτευχθεί η επιστροφή των γλυπτών του Παρθενώνα στην Ελλάδα, το ΣΤ2 τμήμα του Σχολείου με τη δασκάλα μουσικής τους κα Κυριακοπούλου Μαρίλη επέλεξαν να παρουσιάσουν ένα μελοποιημένο ποίημα της, Ελληνίδας λυρικής ποιήτριας, Σαπφούς.
ΛΕΙ_3Η Σαπφώ θεωρείται με την ποίησή της, που ήταν γραμμένη στην αιολική διάλεκτο, ως η σημαντικότερη λυρική ποιήτρια της αρχαιότητας. Ο Πλάτων την ονομάζει «σοφή» και «δέκατη Μούσα», ο Ανακρέων «ηδυμελή», οι Ιουλιανός και Αντίπατρος «θηλυκό Όμηρο» ενώ ο Στράβων «θαυμαστόν τέρας». Ο Οράτιος στη 2η ωδή του μας λέει ότι ακόμα και οι νεκροί στον κάτω κόσμο ακούν τα τραγούδια της με θαυμασμό σε ιερή σιγή.
Το έργο της έχει απήχηση και στα μεταγενέστερα χρόνια. Ο επίσης Μυτιληνιός, σύγχρονος  ποιητής Οδυσσέας Ελύτης, την περιέγραψε σαν μια «μακρινή εξαδέλφη» του με την οποία μεγάλωσαν παίζοντας «στους ίδιους κήπους, γύρω από τις ίδιες ροδιές, πάνω απ” τις ίδιες στέρνες» και της αφιέρωσε ένα από τα μικρά του έψιλον.
ΛΕΙ_4Τα παιδιά ένωσαν , λοιπόν, το έργο της ποιήτριας, που έχει απήχηση μέχρι και σήμερα, με το διαχρονικό και επιτακτικό αίτημα των Ελλήνων, που ξεπηδά και μέσα από το έργο του συγγραφέα, για την επιστροφή των Μαρμάρων. . .
Ο συγγραφέας ενθουσιάστηκε με την πρωτοτυπία και συνεχάρη τα παιδιά. Στην παρουσίασή του έκανε αναφορά στα 200 και πλέον χρόνια όπου ο Λόρδος Έλγιν καταχρηστικά αφαιρεί τα γλυπτά του Παρθενώνα και τα φορτώνει στο ιδιόκτητο πλοίο του τον ΄΄ Μέντορα΄΄  που ναυαγεί στο μικρό λιμανάκι ΛΕΙ_2του Αβλέμονα, και έκανε αναφορά και στους πρωταγωνιστές τους βιβλίου ένας εκ των οποίων ήταν και ο κύριος Δημήτρης ο Επιστήμονας που αφορά πραγματικό πρόσωπο, τον αρχαιολόγο Δημήτρη Κουρκουμελή που είναι επικεφαλής της ενάλιας αρχαιολογίας στο ναυάγιο του ‘’Μέντορα’’ και αναζητά το 17ονκιβώτιο που ακόμα δεν έχει βρεθεί.
Σε βιντεοπροβολή οι μαθητές του σχολείου είχαν την ευκαιρία να δουν και να ακούσουν τον αρχαιολόγο κ. Κουρκουμελή αλλά να τον δουν και επί το έργο σε κατάδυση προς αναζήτηση του ναυάγιου του πλοίου του Έλγιν. Οι μαθητές ενθουσιάστηκαν και ακολούθησε πλήθος ερωτήσεων προς των συγγραφέα  που απάντησε με μεγάλη ευχαρίστηση.

 

 

το ΣΤ2 τμήμα του Σχολείου με τη δασκάλα μουσικής τους κα Κυριακοπούλου Μαρίλη στο Κέλομαι σε Γογγύλα

Μάι 10

Το Σχολείο μας στο Πάρκο δεινοσαύρων στη Λάρισα.

Α΄ Τάξη: 

 Γράφουν οι μαθητές του Α2

ΔΕΙΝ_7Την Πέμπτη 26 Απριλίου, πήγαμε εκδρομή στη Λάρισα. Επισκεφτήκαμε το Πάρκο Δεινοσαύρων. Μας υποδέχτηκε μία κυρία και μας μίλησε για τους Δεινόσαυρους. Είδαμε πολλούς. Άλλοι ήταν πολύ μεγάλοι, άλλοι μικροί και άλλοι πολύ μικροί. Μάθαμε ότι έζησαν πριν από εκατομμύρια χρόνια.

Κάποιοι ήταν φυτοφάγοι και κάποιοι άλλοι σαρκοφάγοι. Ήταν πολύ ψηλοί, και είχαν μεγάλη ουρά. Είχαν χρώμα καφέ και πράσινο. Δεν ήταν αληθινοί αλλά πλαστικοί, ψεύτικοι.

Ήταν υπέροχα. Όταν η κυρία τελείωσε την ξενάγηση μας οδήγησε σε ένα χώρο όπου εκεί παίξαμε σε ένα παιχνίδι με άμμο. Σκάψαμε και βρήκαμε κόκαλα δεινοσαύρων. Φτιάξαμε και έναν δεινόσαυρο από άμμο. Βρήκαμε και απολιθώματα.

Ήταν σαν αληθινοί. Ο αγαπημένος μου δεινόσαυρος ήταν ο πτεροδάχτυλος. Είχε και πολλά παιχνίδια. Διασκέδασα πολύ. Πέρασα υπέροχα.

Είχα και χρώματα και χαρτιά όπου ζωγραφίσαμε τους δεινόσαυρους. Είχε και θαμμένα κόκαλα και τα βρήκαμε μαζί με τον ξάδελφό μου. Ήταν φαντασικά, μου άρεσε πολύ.

Κάναμε δεινόσαυρους με πλαστελίνες. Παίξαμε όλοι μαζί στην άμμο. Μετά πήραμε γλυκά. Ποπ-κορν, πατατάκια, σοκολάτα, χυμούς. Φάγαμε και ήπιαμε με τις φίλες μου.

Περάσαμε ωραία στη Λάρισα με τους συμμαθητές μου. Ήταν υπέροχα.

Θα ήθελα να πάμε και με τους γονείς μας.

Β΄ Τάξη: 

ΔΕΙΝ_5Την Τετάρτη 26 Απριλίου 2017 πήγαμε στο πάρκο δεινοσαύρων στη Λάρισα. Εκεί είδαμε διάφορα είδη δεινοσαύρων που  μας εντυπωσίασαν πολύ.

Το πρωί πήγαμε κανονικά στο σχολείο ,όπου μας περίμεναν τα λεωφορεία. Το ταξίδι μας κράτησε μία ώρα. Στην είσοδο υπήρχε ένας μεγάλος δεινόσαυρος .Όταν μπήκαμε μέσα είδαμε πρώτο τον Τρικεράτωψ. Ονομάζεται έτσι γιατί έχει τρία κέρατα. Στη συνέχεια είδαμε έναν άλλο δεινόσαυρο ο οποίος είχε σε όλη την πλάτη του αγκάθια και η ουρά του ήταν σαν ρόπαλογια να χτυπάει τους εχθρούς του. Αυτός ήταν ο ξάδερφος του Τ-Ρεξ που ήταν παμφάγος και είχε και δυο κέρατα.paint008

Έπειτα είδαμε έναν ξεχωριστό δεινόσαυρο ,τον Πτεροδάχτυλο. Ονομάζεται έτσι γιατί έχει τα δάχτυλά του στα φτερά του. Αυτός όμως που μας εντυπωσίασε περισσότερο ήταν ο Τυραννόσαυρος  Ρεξ , ο βασιλιάς των δεινοσαύρων.

Αυτή η εκδρομή μας άρεσε πολύ επειδή είδαμε και μάθαμε πολλά ενδιαφέροντα πράγματα.

Ιωάννης Κεχαγιάς Β2

Γ΄ Τάξη: 

Γ2

 Στο Πάρκο των Δεινοσαύρων

Σήμερα με το σχολείο μου θα πάμε στο «Πάρκο των Δεινοσαύρων» στη Λάρισα. Ξύπνησα το πρωί, ετοιμάστηκα και πήγα στο σχολείο μας για να φύγουμε για τη Λάρισα.

Το σχολείο είχε καλέσει 4 λεωφορεία, εγώ μπήκα στο 2ο λεωφορείο και κάθισα με το φίλο μου τον Αντώνη Καραμουτζούνη. Στη διαδρομή παίξαμε με το τάμπλετ. Μετά από 1 ώρα φτάσαμε στη Λάρισα. Κατεβήκαμε από το λεωφορείο και φάγαμε το κολατσιό μας.

Μετά μπήκαμε στην αίθουσα με τους δεινόσαυρους και μια ξεναγός μας έλεγε τι δεινόσαυρος ήταν αυτός και τι χαρακτηριστικά είχε. Ο καλύτερος και μεγαλύτερος δεινόσαυρος που ήταν και ο αγαπημένος μου ήταν ο Τυραννόσαυρος Rex.

Μετά δίπλα από τους δεινόσαυρους ήταν ένα μαγαζί το οποίο πουλούσε πράγματα σε σχέση με τους δεινόσαυρους. Εγώ πήρα από αυτό το μαγαζί έναν δεινόσαυρο που τον κατασκευάζεις και γίνεται λούτρινο. Δίπλα σ’ αυτό το μαγαζί είχε ένα κυλικείο για όποιον ήθελε να ψωνίσει κάτι να φάει και να πιει. Επίσης δίπλα από εκεί πλήρωνες 4 € για να βγάλεις μια φωτογραφία με έναν δεινόσαυρο.

Μετά μπήκαμε στο λεωφορείο και φύγαμε για το σχολείο μας. Όταν ήρθαμε ήταν 12:00 μ.μ. και παίξαμε στο προαύλιο μέχρι τις 13:15 μ.μ. και φύγαμε.

Δεν θα ξεχάσω ποτέ αυτή την ημέρα και για την θυμάμαι θα βλέπω το λούτρινο δεινόσαυρο που αγόρασα από εκεί.

Βαγενά Αλίκη

 Δ΄ Τάξη: 

Δεινόσαυροι – Οι εντυπώσεις!!!

ΔΕΙΝ_4Την Τετάρτη 26 Απριλίου 2017 πήγε όλο το σχολείο μας στη Λάρισα στο μεγαλύτερο Θεματικό Πάρκο των Δεινοσαύρων. Εκεί είχε πολλά  είδη δεινοσαύρων: Είχε τον Πτερόσαυρο, τον Τυρανόσαυρο Ρεξ κλπ. Όταν μπήκαμε μέσα ήταν σαν να έμπαινα στον κόσμο τους! Οι δεινόσαυροι ήταν σαν αληθινοί, αφού μπορούσαν να κινηθούν.

Μια κυρία μας μίλησε για το τι μπορεί να κάνει ο καθένας τους και για τα χαρακτηριστικά του που τον ξεχώριζαν από τους άλλους δεινοσαύρους. Μετά πήγαμε σε ένα χώρο που υπήρχε ένα κυλικείο για να φάμε. Κάποια άλλα παιδιά από μικρότερες πήγαν να ξεθάψουν ένα δεινόσαυρο. Αυτό ήταν μια ωραία εμπειρία.

Βγάλαμε φωτογραφίες με τους δεινόσαυρους, πήραμε διάφορα αναμνηστικά και ενθύμια.

Ήταν μια από τις πιο ωραίες εκδρομές!!!

Ε΄ Τάξη: 

ΔΕΙΝ_2Πώς ήταν η Γη την εποχή των δεινοσαύρων; Πώς ήταν αυτά τα τεράστια ζώα και ποιες οι συνήθειές τους; Θα μπορούσαν οι άνθρωποι, αν υπήρχαν, να επιβιώσουν σ’ αυτό το περιβάλλον και πώς θα ήταν η ζωή τους;

Πολλές από αυτές τις απορίες μας απαντήθηκαν σ’ ένα εντυπωσιακό περιβάλλον, στο « Πάρκο των Δεινοσαύρων» στη Λάρισα. Το πάρκο θύμιζε σκηνικό ταινίας φαντασίας. Οι δεινόσαυροι ήταν κατασκευασμένοι σε φυσικό μέγεθος, κινούνταν, ακούγονταν οι φωνές τους και η ξεναγός μας μίλησε για τα χαρακτηριστικά και τις συνήθειές τους.

Το «Πάρκο των  Δεινοσαύρων» μας εντυπωσίασε. Ήταν σαν  να μπήκαμε σε μια μηχανή του χρόνου και να ταξιδεύαμε στη Γη χιλιάδες χρόνια πριν …

Στ΄ Τάξη: 

ΣΤΣτις 26/04/2017 το σχολείο μας επισκέφτηκε το «Πάρκο Δεινοσαύρων» στην Λάρισα.

Όταν φτάσαμε έξω από το πάρκο είδαμε ένα τεράστιο δεινόσαυρο, όπου βγάλαμε φωτογραφίες.

Μέσα στο χώρο του πάρκου είδαμε 25 διαφορετικούς δεινόσαυρους, οι οποίοι ήταν τεράστιοι και έβγαζαν χαρακτηριστικούς ήχους. Επίσης κουνούσαν το κεφάλι τους και την ουρά τους. Μια ξεναγός μας μιλούσε για τις συνήθειες τους και την διατροφή τους. Είδαμε τον  τυραννόσαυρο Ρεξ, τον αλλόσαυρο, τον πτεροδάκτυλο, τον τρικεράτωψ, τον σπινόσαυρο, τους ράπτορες, τον αγκυρόσαυρο, τον στεγόσαυρο κ.α.

Μας εντυπωσίασε για το μέγεθός του ο τυραννόσαυρος Ρεξ και ο πτεροδάκτυλος που είχε στα μπροστινά του πόδια φτερά και έμοιαζε με γιγάντια νυχτερίδα.

Όταν τελείωσε η ξενάγησή μας επισκεφτήκαμε ένα χώρο  αναψυχής όπου σε ένα σκάμμα με άμμο έσκαβες με ειδικό πινέλο και ανακάλυπτες απολιθώματα δεινοσαύρων.

Τέλος ψωνίσαμε διάφορα σουβενίρ δεινοσαύρων και βγάλαμε φωτογραφία με δεινόσαυρο.

Αυτή η εμπειρία θα μας μείνει αξέχαστη γιατί μπροστά στα μάτια μας ζωντάνεψαν πλάσματα του μακρινού παρελθόντος μας.

Έγραψαν οι μαθητές της ΣΤ2

Γκαραβέλας Γιώργος, Μπατζιάκα Κατερίνα, Πρασσάς Χρήστος, Σταθόπουλος Βασίλης και Τζάνος Κων/νος

Μάι 10

Η Γιορτή της 25ης Μαρτίου στο Σχολείο μας

Με την πρέπουσα λαμπρότητα οι μαθητές και οι μαθήτριες του «Βαρνάλειου» γιορτάσαμε και φέτος την Εθνική μας Επέτειο της ΟΜΙΛ25ης Μαρτίου διοργανώνοντας την Σχολική μας γιορτή την Παρασκευή, 24 Μαρτίου στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του Σχολείου.

Την ευθύνη για την διοργάνωση είχαμε, όπως συνηθίζεται στο Σχολείο μας, τα παιδιά της Στ’ Τάξης με τους δασκάλους μας.

Η Γιορτή μας ξεκίνησε με τον Πανηγυρικό της ημέρας που εκφώνησε ο κ. Γιώργος Τσιγάρας.Μ_1

Στη συνέχεια ακολούθησαν το τροπάριο  «Τη Υπερμάχω» και το ποίημα «Ο Ευαγγελισμός». Αμέσως μετά παρουσιάσαμε το θεατρικό «Πρόβα Γιορτής» από τους μαθητές και τις μαθήτριες του Στ1. Το θεατρικό μας ήταν κομμάτια από το έργο «Το Μεγάλο μας Τσίρκο» διασκευασμένα για παιδιά της ηλικίας μας. Α_2

Το πιο εντυπωσιακό κομμάτι του θεατρικού μας ήταν το σκετσάκι με τίτλο «Το Άγαλμα» που παρουσιάζει το άγαλμα του Κολοκοτρώνη να «ζωντανεύει» και να σχολιάζει το παρόν.

Αμέσως μετά η Χορωδία του Σχολείου μας παρουσίασε ένα πολύ εντυπωσιακό δρώμενο που είχαν προετοιμάσει τα παιδιά.Β_1

Κατόπιν τα παιδιά του Στ2’ παρουσίασαν το δικό τους θεατρικό δρώμενο, που ήταν αφιερωμένο στον Στρατηγό Μακρυγιάννη, μια από τις μεγαλύτερες μορφές της Ελληνικής Επανάστασης του 1821. Μέσα από το θεατρικό γνωρίσαμε τη ζωή του στρατηγού και τη δράση του σε σημαντικά γεγονότα της Επανάστασης.Α_1

Η γιορτή μας ολοκληρώθηκε με τα τραγούδια «Ο μπαρμπα-Γιάννης» και «Θα σε ξανά ‘βρω στους μπαξέδες» από τη Χορωδία.Β_2Α_3Μ_2Β_3

Μάι 10

Διαδικασία εισαγωγής μαθητών Καλλιτεχνικών Γυμνασίων

Αγαπητοί γονείς των μαθητών της Στ΄τάξης,

Εγγραφές
Οι εγγραφές των μαθητών που θα φοιτήσουν στην Α΄ τάξη Γυμνασίου των Καλλιτεχνικών Σχολείων γίνονται σύμφωνα με τον πίνακα επιτυχόντων κατά τις εξετάσεις επιλογής του Ιουνίου και θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 8 Σεπτεμβρίου 2017. Οι κηδεμόνες των μαθητών που επελέγησαν σύμφωνα με τον πίνακα εισακτέων, παραλαμβάνουν από το Καλλιτεχνικό Σχολείο σχετικό Υπηρεσιακό Σημείωμα, το οποίο και προσκομίζουν στο γυμνάσιο που έχει εγγραφεί ο μαθητής μετά την αποφοίτησή του από το δημοτικό σχολείο προκειμένου να ολοκληρωθεί η μετεγγραφή.

Περισσότερα εδώ

Μάι 04

Εγγραφές στο Ολοήμερο Πρόγραμμα και στην Πρωινή Ζώνη

Για εγγραφές στο Ολοήμερο διάβασε εδώ

Μάι 03

Διαδικασία εισαγωγής των μαθητών στην Α΄ τάξη Γυμνασίου των Μουσικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2017-2018

Αγαπητοί γονείς των μαθητών της Στ΄τάξης,

σας γνωρίζουμε ότι για την εγγραφή μαθητών στα Μουσικά Σχολεία (Γυμνάσια), για το σχολικό έτος 2017-2018, οι γονείς ή κηδεμόνες των μαθητών που επιθυμούν να συμμετάσχουν στη διαδικασία επιλογής, οφείλουν να υποβάλλουν αίτηση στο Μουσικό Σχολείο της περιοχής τους κατά το χρονικό διάστημα από 02 Μαΐου έως και 31 Μαΐου 2017. Μετά το πέρας της 31ης Μαΐου 2017, ουδεμία αίτηση γίνεται δεκτή.

Πατώντας εδώ μπορείτε να δείτε όλη την εγκύκλιο και τα Μουσικά Σχολεία.

Απρ 28

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΗΝ Α΄ ΤΑΞΗ 2017 – 2018

Αγαπητοί γονείς ανοίξτε τον παρακάτω σύνδεσμο, όπου υπάρχουν και τα κατάλληλα έντυπα.

http://varnaleio.gr/el/%CE%BD%CE%B5%CE%B1/%CE%B5%CE%B3%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%B5%CF%83-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CE%84-%CF%84%CE%B1%CE%BE%CE%B7-2017-2018.html

Απρ 04

ΤΡΩΜΕ ΣΩΣΤΑ-ΤΡΩΜΕ ΥΓΙΕΙΝΑ

 Έγραψε η Μαρία Μπουρτζή, Κ.Φ.Α.

EZ_3Στα πλαίσια της Ευέλικτης Ζώνης για το Σχολικό  Έτος 2016-2017, οι δασκάλες της Α΄ Τάξης κ. Αντωνίου Σοφία και κ. Γαλάνη Αικατερίνη  με τους μαθητές τους, και ύστερα από διερεύνηση, αποφάσισαν να ασχοληθούν με τα φρούτα και τα λαχανικά και κατ επέκταση με την υγιεινή διατροφή.

“ΤΡΩΜΕ ΣΩΣΤΑ-ΤΡΩΜΕ ΥΓΙΕΙΝΑ” το σύνθημά τους.EZ_2

Γνωρίζοντας  ότι η υγιεινή διατροφή  σε συνδυασμό με την συστηματική άσκηση προσφέρει μεγάλα οφέλη στον οργανισμό μας αποφασίσαμε στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής να προβούμε σε δραστηριότητες σχετικές με το θέμα.

EZ_4Πρώτα οι μαθητές προσπάθησαν να αναγνωρίσουν τα φρούτα και τα λαχανικά που τους έδειχνε σε καρτέλες η ΚΦΑ κ. Μπουρτζή Μαρία. Με τις ίδιες καρτέλες έπαιξαν τις πολύ διασκεδαστικές  φρουτοδρομίες στις οποίες φρούτα και λαχανικά

συμμετείχαν  σε αγώνες δρόμου.EZ_6

Χωρισμένοι σε ζευγάρια έπαιξαν την τυφλόμυγα.  Το κάθε παιδί προσπαθούσε με κλειστά μάτια να αναγνωρίσει το φρούτο που του πρόσφερε ο συμμαθητής του.

Δεν  έλειψαν  τα παραδοσιακά  παιχνίδια που αναφέρονται  σε φρούτα και λαχανικά όπως “Τα μήλα” και το  “Ένα λεπτό κρεμμύδι”.

EZ_1Στο τέλος χορέψαμε και τους παραδοσιακούς χορούς “Μήλο μου κόκκινο” και  “Μωρή κοντούλα λεμονιά.” τονίζοντας την σημασία  των συγκεκριμένων φρούτων στην υγεία μας.EZ_5

Απρ 04

Κινηματογραφική ταινία «ΒΑΪΑΝΑ»

 

Στις 16 Μαρτίου 2017 οι Α, Β, Γ & Δ τάξεις του Σχολείου μας παρακολούθησαν στο “Village Cinemas” την κινηματογραφική ταινία «Βαϊάνα».

ΒΑΙ_4

Οι μικροί μαθητές έζησαν τις περιπέτειες της ηρωίδας και τις αγωνιώδεις προσπάθειές της προκειμένου να σώσει το λαό της.

ΒΑΙ_2

Αξίες όπως η οικογένεια, η φιλία, η συνεργασία κυριάρχησαν στην ταινία με ιδιαίτερη έμφαση στην προστασία του περιβάλλοντος.

ΒΑΙ_3

Ιδιαίτερα άρεσε   στους μαθητές η μουσική της ταινίας. Ενθουσιάστηκαν με τις εναλλαγές των εικόνων, την πολυχρωμία του τοπίου και τις ενδυμασίες των ηρώων.

ΒΑΙ_5

Φεύγοντας οι μαθητές κράτησαν μέσα τους ότι με πείσμα και θέληση μπορούν όλοι να πετύχουν τους στόχους τους και να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους.

Μαρ 27

Ημέρα εναντίον της ενδοσχολικής βίας

Την Παρασκευή 17 Μαρτίου 2017, πραγματοποιήθηκε, στην αίθουσα εκδηλώσεων του «Βαρνάλειου» Δημοτικού Σχολείου, εκδήλωση με θέμα τη Σχολική βία και τον Σχολικό Εκφοβισμό, παρουσία όλων των εκπαιδευτικών και όλων των μαθητών.

Την εκδήλωση προλόγισε ο Δ/ντης του σχολείου κος Τσέλιος Ηρακλής.

ΒΙΑ_2Ο κος Ζαρκάδας Γιάννης έδωσε το πραγματικό στίγμα του προβλήματος με έναν ιδιαίτερο τρόπο. Προβάλλοντας εικόνες αφηγήθηκε ένα παραμύθι όπου τα παιδιά είχαν τη δυνατότητα να διαδράσουν, να ρωτήσουν, να απαντήσουν και τελικά να συμφωνήσουν ότι όπου υπάρχει βία στο σχολείο πρέπει να υπάρχουν και οι φωνές που θα την αποκαλύψουν, γιατί όπου υπάρχει σιωπή υπάρχει φόβος και ο φόβος γεννάει κι άλλη βία. ΒΙΑ_3Επίσης έγινε φανερό ότι σκοπός δεν πρέπει να είναι η στοχοποίηση του εκάστοτε δράστη αλλά η κατανόηση του λόγου ο οποίος τον ωθεί σε τέτοιες ειδεχθείς πράξεις ώστε όλοι μαζί, σαν ομάδα,  να καταφέρουν να δώσουν λύσεις και στον θύτη και στα θύματά του και όλοι μαζί πάλι να λειτουργήσουν αρμονικά.

ΒΙΑ_6Η κα Αρβανίτη Λαμπρινή συνέχισε με διαδικτυακές ιστορίες που αφορούσαν την σχολική βία μέσα από την οπτική γωνία μικρών μαθητών. Εξαιρετική ήταν η εικαστική παρέμβαση που έκανε με τη βοήθεια μαθήτριας του σχολείου. . .

Κρατώντας η μαθήτρια μία τεράστια χάρτινη καρδιά, στάθηκε μπροστά σε όλους και βίαια την τσαλάκωσε, δείχνοντας παραστατικά τι γίνεται στις καρδιές των παιδιών που δέχονται βία είτε σωματική είτε ψυχική. Μετά η κα Αρβανίτη Λαμπρινή μίλησε για τη δύναμη της συγνώμης που μπορεί μεν να ξανανοίγει την καρδιά μετά από το ΄΄ κουβάριασμά ΄΄ της αλλά δεν είναι αρκετή ώστε να επαναφέρει την καρδιά στην πρότερη, όμορφη εικόνα της και αυτό φάνηκε στην πράξη όταν η χάρτινη καρδιά ξανάνοιξε αλλά η μορφή της έμεινε για πάντα τσαλακωμένη. Έξοχη ήταν αυτή η απόδοση του πραγματικά μεγάλου προβλήματος και είχε και προεκτάσεις σε όλες τις σχέσεις των παιδιών ακόμη και έξω από το σχολείο γιατί  πλέον τους έγινε κατανοητό πως πρέπει να φέρονται και σε αυτές με προσοχή και σύνεση γιατί ναι μεν το συγνώμη είναι ευπρόσδεκτο αλλά δεν αποτελεί θεραπεία.

ΒΙΑ_4Στη συνέχεια, μέσα από ένα τραγούδι με προσαρμογή και προσθήκη στίχων από την κα Κυριακοπούλου Μαρίλη το Στ2΄τμήμα του σχολείου έδωσε με εναλλακτικό τρόπο τα τρία πράγματα που πρέπει όλα τα παιδιά να έχουν χαραγμένα στο μυαλό τους, όσον αφορά τη βία και τις διάφορες εκφάνσεις της, και να τους γίνουν βίωμα.

1ον  Δεν ξεσπάμε ποτέ βίαια αλλά μαθαίνουμε να ελέγχουμε τον εαυτό μας.

2ον Δεν αφήνουμε ποτέ τους άλλους να φέρονται βίαια. Το απαγορεύουμε γιατί όποιος ανέχεται τη βία γίνεται και ο ίδιος από θύμα, θύτης.

3ον Μαθαίνουμε να φερόμαστε με σεβασμό! Γιατί ο σεβασμός προς τους άλλους δηλώνει μεγαλύτερο σεβασμό στον εαυτό μας. Αυτό δεν πρέπει να το ξεχνάμε ποτέ.

ΒΙΑ_7Η εκδήλωση έκλεισε με μία παράσταση κουκλοθέατρου που επιμελήθηκαν οι κα Αγγελούκου Ελίνα και η κα Αρβανίτη Λαμπρινή. Οι κούκλες ήταν καλαίσθητες, το “μουσικό χαλί” της παράστασης έδενε εξαιρετικά και μέσα από σωστά δραματοποιημένες καταστάσεις δόθηκαν άρτια πολλές περιπτώσεις που τα παιδιά πέφτουν θύματα σχολικής βίας ( π.χ. μαθησιακές δυσκολίες, εθνικότητα, χαρακτηριστικά κ.α. ) αλλά κυρίως δόθηκαν λύσεις εκτόνωσης αυτών των καταστάσεων που είναι και το ζητούμενο γιατί όλοι βλέπουμε το πρόβλημα αλλά η λύση είναι αυτή που αποζητούμε. Οι μαθητές που πήραν μέρος στην παράσταση έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους με κέφι αλλά και με την απαιτούμενη σοβαρότητα.ΒΙΑ_5

Τελειώνοντας η εκδήλωση βρήκε μαθητές και εκπαιδευτικούς με « Χέρια Ψηλά» να χορεύουν. Χέρια ψηλά, που έφταναν όλα μαζί τη λύση για μια αρμονική συμβίωση μέσα στο σχολείο. Χέρια ψηλά που όλα μαζί έδιναν υπόσχεση για σεβασμό και αγάπη.

Την επιμέλεια του ήχου της εκδήλωσης είχε ο κος Τσιγάρας Γιώργος.

Μαρ 21

Η οδοντιατρική ομάδα του  ΠΕΔΥ ΒΟΛΟΥ, στο Σχολείο μας.

Έγραψαν οι δασκάλες της Α΄& Β΄ τάξης.

ΟΔΟΝ_1Το οδοντιατρείο της Μονάδας Υγείας ΠΕΔΥ ΒΟΛΟΥ, υλοποιώντας πρόγραμμα Οδοντιατρικού Ελέγχου και Ενημέρωσης, στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της περιοχής ευθύνης του, επισκέφθηκε το σχολείο μας την Τετάρτη 1η Μαρτίου 2017.

Η οδοντιατρική ομάδα αποτελούνταν από την κ. Βλάχου Γάκη Ελένη και τις νοσηλεύτριες Στάθη Παρασκευή, Ταμία Αναστασία και Πινακούλα Μαρία.

ΟΔΟΝ_3Η οδοντίατρος κ. Βλάχου Ελένη μίλησε στους μικρούς μαθητές της Α΄ και Β΄ τάξης του Σχολείου μας καθώς και του Ευγένειου Δημοτικού Σχολείου, για το πώς μπορούν να προστατεύουν τα δόντια τους έτσι ώστε να είναι γερά.

Παρουσιάστηκαν οι σωστοί τρόποι βουρτσίσματος των δοντιών και τα παιδιά ενημερώθηκαν για την τερηδόνα.

ΟΔΟΝ_4Οι μαθητές κατανόησαν ότι με τη σωστή διατροφή και το συχνό και σωστό βούρτσισμα αποκτούμε γερά δόντια και καλύτερη υγεία.

Τέλος με τη σύμφωνη γνώμη των γονιών, η υπεύθυνη της οδοντιατρικής ομάδας εξέτασε έναν έναν τους μικρούς μαθητές, τους ενημέρωσε και κατέγραψε τα προβλήματα που προέκυπταν.

Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων ευχαριστεί θερμά την κ. Βλάχου και την ομάδα της για την επίσκεψη, ενημέρωση, εξέταση  των μαθητών της Σχολικής μας μονάδας, αλλά και για την άψογη συνεργασία.

Παλαιότερα άρθρα «

Top
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων