Ιουν 16

Ο θρύλος του ελληνικού μπάσκετ Παναγιώτης Γιαννάκης στο 2ο Δημοτικό Κορυδαλλού

Δείτε εδώ: Ο θρύλος του ελληνικού μπάσκετ Παναγιώτης Γιαννάκης στο 2ο Δημοτικό Κορυδαλλού

Ιαν 26

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΣΠΑ 2014-2020

espa

1

«Εξειδικευμένη Εκπαιδευτική Υποστήριξη για Ένταξη μαθητών με αναπηρία  ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες για το σχολικό  έτος 2015-2016» στα Επιχειρησιακά Προγράμματα των ΠΕΠ

 1

 

ΑΤΤΙΚΗ

«Εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές  εκπαιδευτικές ανάγκες» του Άξονα Προτεραιότητας 9 «Προώθηση της Κοινωνικής Ένταξης και Καταπολέμηση της Φτώχειας και Διακρίσεων – Διασφάλιση της Κοινωνικής Συνοχής» του Ε.Π. «Αττική 2014-2020»

 

ΠΡΑΞΗ: «Εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη για την ένταξη μαθητών με

αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες»

του Άξονα Προτεραιότητας 9 του Επιχειρησιακού Προγράμματος

«Αττική 2014-2020»

Ένα μείζον θέμα για το εκπαιδευτικό σύστημα και εν γένει για το κοινωνικό κράτος αποτελεί η ουσιαστική ένταξη στο εκπαιδευτικό σύστημα και η διαρκής υποστήριξη στην εκπαιδευτική διαδικασία των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Ως «Μαθητές με Αναπηρία ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές ανάγκες» θεωρούνται όσοι για ολόκληρη ή ορισμένη περίοδο της σχολικής τους ζωής εμφανίζουν σημαντικές δυσκολίες μάθησης εξαιτίας αισθητηριακών, νοητικών, γνωστικών, αναπτυξιακών προβλημάτων, ψυχικών και νευροψυχικών διαταραχών οι οποίες, σύμφωνα με τη διεπιστημονική αξιολόγηση, επηρεάζουν τη διαδικασία της σχολικής προσαρμογής και μάθησης.

Στους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες συγκαταλέγονται ιδίως όσοι παρουσιάζουν νοητική αναπηρία, αισθητηριακές αναπηρίες όρασης (τυφλοί, αμβλύωπες με χαμηλή όραση), αισθητηριακές αναπηρίες ακοής (κωφοί, βαρήκοοι), κινητικές αναπηρίες, χρόνια μη ιάσιμα νοσήματα, διαταραχές ομιλίας – λόγου, ειδικές μαθησιακές δυσκολίες όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία, σύνδρομο ελλειμματικής προσοχής με ή χωρίς υπερκινητικότητα, διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές (φάσμα αυτισμού), ψυχικές διαταραχές και πολλαπλές αναπηρίες.

Η προτεινόμενη Πράξη αφορά στην υλοποίηση εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες η οποία συμπεριλαμβάνει και την υποστήριξη των με αδυναμία αυτοεξυπηρέτησης μαθητών αμεα λόγω κινητικών αναπηριών κ.λ.π. και των πασχόντων από χρόνια νοσήματα μαθητών που φοιτούν σε σχολικές μονάδες για το σχολικό έτος 2015-2016.

Στο πλαίσιο αυτό προσλαμβάνεται το αναγκαίο Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ) για την εξυπηρέτηση των μαθητών που αδυνατούν να αυτοεξυπηρετηθούν καθώς και Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ) (σχολικοί νοσηλευτές) για όσους μαθητές χρήζουν σχετικής υποστήριξης.

Στόχος της προτεινόμενης πράξης είναι η ενσωμάτωση και η εξασφάλιση της προσβασιμότητας όλων των μαθητών στο κοινωνικό γίγνεσθαι με αποτέλεσμα την αντιμετώπιση του κοινωνικού αποκλεισμού, την αντιμετώπιση της σχολικής αποτυχίας και της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου.

Φεβ 08

Πρόγραμμα Εξειδικευμένης Εκπαιδευτικής Υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες – ΑΠ2/ΑΠ3

Στο σχολείο μας υλοποιείται η Πράξη ΕΣΠΑ : «Πρόγραμμα Εξειδικευμένης Εκπαιδευτικής Υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες – ΑΠ2/ΑΠ3»(MIS 485613/485614)του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» / Υποέργο 3 «Πρόγραμμα Εξειδικευμένης Εκπαιδευτικής Υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες».ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗΣ

Ιουν 06

Οι συγγραφείς της 4ης Τάξης!


Στα πλαίσια της ετήσιας έκθεσης βιβλίου που διοργάνωσε ο σύλλογος γονέων του 2ου Δημοτικού Σχολείου Κορυδαλλού, η Δ” τάξη υποδέχτηκε την Τρίτη 8/4/2014 στο σχολείο μας, τη συγγραφέα παιδικών βιβλίων Άννη Θεοχάρη.

DSCN1209_1

 

 

Τα παιδιά είχαν ήδη διαβάσει μέσα στην τάξη στη διάρκεια των ωρών Φιλαναγνωσίας το βιβλίο της: «“Ενας ξεχωριστός φίλος».

DSCN1216_1

 

Με αφορμή αυτό δημιούργησαν δικά τους παραμύθια με θέμα τη διαφορετικότητα και την αληθινή φιλία. Δούλεψαν ομαδικά ως μικροί συγγραφείς, εικονογράφοι και εκδότες. Παρουσίασαν τα μικρά τους έργα στους συμμαθητές τους, κουβέντιασαν, προβληματίστηκαν και ευαισθητοποιήθηκαν.

Στη διάρκεια της επίσκεψης της κας Θεοχάρη, οι μαθητές δραματοποίησαν με την εμψύχωση και τη βοήθειά της, το παραμύθι που είχαμε διαβάσει.

Ύστερα της ζήτησαν να διαβάσει τα δικά τους βιβλία και να τους υπογράψει αυτόγραφα.

 

Μερικά έργα των παιδιών!

 

Ιουν 03

Ο καπετάν-Κιτρινογένης και το κρυμμένο διαμάντι

Πρόκειται για εργασία που προτείνεται στα διδακτικά εγχειρίδια της Γλώσσας.

Η τάξη Β2 με την καθοδήγηση της δασκάλας τους, κας Παρούση Ελένης, δημιούργησε ομαδικά αυτό το παραμύθι χρησιμοποιώντας υποχρεωτικά ορισμένες λέξεις. Στη συνέχεια οι μαθητές «καθαρόγραψαν» και επεξεργάστηκαν τα κείμενα στον Η/Υ, στο μάθημα ΤΠΕ με την βοήθεια της καθηγήτριας Πληροφορικής κας Γκιλιπάθη Χριστίνας. Τα κείμενα εκτυπώθηκαν, φωτοτυπήθηκαν και στη συνέχεια το κάθε παιδί εικονογράφησε το δικό του.

 

Ιουν 02

Ζέτα, η καλή αδελφούλα

Στα πλαίσια του μαθήματος της Ευέλικτης Ζώνης και με τη βοήθεια της δασκάλας τους, κας Παρούση Ελένης, οι μαθητές της Β’2 τάξης συνέγραψαν και εικονογράφησαν το παραμύθι με τίτλο «Ζέτα, η καλή αδελφούλα».

Αρχικά ορίστηκε με κλήρωση ένα παιδί ως «πρωταγωνιστής». Έπειτα οι συμμαθητές εντόπισαν τα χαρίσματά του, τα οποία καταγράφηκαν στον πίνακα και αξιοποιήθηκαν στη συνέχεια, κατά τη διάρκεια της δημιουργίας ενός παραμυθιού απ’όλη την τάξη ομαδικά.

 

Ιουν 02

Διονύσης, το λιοντάρι ένας καλός φίλος…

Στα πλαίσια του μαθήματος της Ευέλικτης Ζώνης και με τη βοήθεια της δασκάλας τους, κας Παρούση Ελένης, οι μαθητές της Β’2 τάξης, συνέγραψαν και εικονογράφησαν το παραμύθι με τίτλο «Διονύσης, το λιοντάρι ένας καλός φίλος…».

Μάι 11

Ο νάνος με το μαγικό βιολί

Οι μαθητές της Β’1 τάξης στα πλαίσια του μαθήματος της Ευέλικτης Ζώνης και με τη βοήθεια της δασκάλας τους, κας Τσανάκα Παρασκευής, συνέγραψαν και εικονογράφησαν το παραμύθι με τίτλο «Ο νάνος με το μαγικό βιολί».

Απρ 30

Εκδήλωση για τη Σχολική Βία

Την Τετάρτη, 7 Μαϊου 2014 και ώρα 6 μ.μ,, στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας θα πραγματοποιηθεί εκδήλωση με θέμα:

» Σχολική Βία: πρόληψη και συνεργασία σχολείου-γονέων»

Θα γίνει ομιλία από τον ψυχολόγο των Κοινωνικών Υπηρεσιών του Δήμου Κορυδαλλού κ. Σπυρόπουλο Άγγελο και στη συνέχεια θα ακολουθήσει «Βιωματικό Εργαστήρι» με συμμετοχή των παρευρισκομένων. Η παρουσία όλων μας είναι απαραίτητη καθώς πρόκειται για ένα φαινόμενο που αφορά όλους μας.

Απρ 29

Πασχαλινές δημιουργίες

Οι μαθητές του σχολείου μας με τη βοήθεια της καθηγήτριας των εικαστικών κας Βορεοπούλου Μαρίας μας εξέπληξαν για άλλη μια φορά! Με μεράκι,υπομονή και αρκετή φαντασία δημιούργησαν πρωτότυπες λαμπάδες!

Παλαιότερα άρθρα «

Top
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων