Χθες Δευτέρα 28/04 η αυλή του σχολείου μας γέμισε εκτός από παιδιά και με… ποδήλατα και πατίνια καθώς συμμετείχαμε σε Πρόγραμμα Ποδηλατικής Παιδείας και Κυκλοφοριακής Αγωγής του Ποδηλατικού Αθλητικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης (Π.Α.Σ.Θ.) και του Τμήματος Ποδηλατικής Παιδείας της Ανατολικής Θεσσαλονίκης, με θέμα: «Ποδηλατώ με ασφάλεια και χαμόγελο». Ο κ. Βασίλης και η κ. Βαγγελιώ, εκπαιδευτές του προγράμματος με κέφι και διάθεση για προσφορά, πέρα από την παρουσίαση του ποδηλάτου ως μέσο αναψυχής, άθλησης, αλλά και βιώσιμης πράσινης μετακίνησης , έμαθαν στα παιδιά για την οδική ασφάλεια με σκοπό να κατανοήσουν βασικούς κανόνες οδηγικής συμπεριφοράς μέσα από διαδραστικές παρουσιάσεις και έδωσαν στα παιδιά πρακτικές συμβουλές για τη σωστή μετακίνηση. Το καλύτερο όμως ήταν τα παιχνίδια με τα ποδήλατα και τα πατίνια στην αυλή, για να εφαρμόσουν όσα έμαθαν στο θεωρητικό μέρος. Τα παιδιά έπαιξαν, γέλασαν αλλά και έμαθαν και ελπίζουμε να χρησιμοποιούν από εδώ και πέρα αυτό το μέσο πιο ασφαλώς και περισσότερο!
ΠΟΔΗΛΑΤΩ ΑΣΦΑΛΩΣ και ΧΑΜΟΓΕΛΩ!
ΕΥΧΕΣ!
Ο Δ/ντης και το διδακτικό προσωπικό του σχολείου μας ,εύχονται σε όλους
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ και ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ !!!
“Oster-Schatzsuche” ή το κυνήγι του κρυμμένου θησαυρού!
Περιμένοντας το Πάσχα, στο μάθημα των Γερμανικών οργανώσαμε με τους τους μαθητές/τριες της Ε΄ τάξης του σχολείου μας το παιχνίδι του κρυμμένου θησαυρού, που βασίζεται σε ένα γερμανικό έθιμο, το ψάξιμο των πασχαλινών αυγών. Σε συνεργασία με τα παιδιά φτιάξαμε γρίφους στα Γερμανικά χρησιμοποιώντας και περιεχόμενο από την ύλη του βιβλίου μας, τους οποίους έπρεπε να λύσουν, ώστε να οδηγηθούν στο σωστό μέρος, όπου ήταν κρυμμένος ο θησαυρός. Εκεί τα περίμενε και μία …πασχαλινή, γλυκιά έκπληξη!
Ένα λαογραφικό μουσείο…στη γειτονιά μας!
Την Τετάρτη 9 Απριλίου οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α’ και Β’ τάξης του σχολείου μας, με τις δασκάλες τους, μετά από σχετική ενότητα που διδάχθηκαν σε μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος και της Νεοελληνικής Γλώσσας, επισκέφθηκαν το νηπιαγωγείο του χωριού για να δούνε από κοντά ένα μικρό “λαογραφικό μουσείο”. Έμαθαν για τις φορεσιές και τα αντικείμενα που χρησιμοποιούσαν παλαιότερα οι πρόγονοί μας, όταν ακόμη δεν είχαν τις ανέσεις που μας προσφέρει σήμερα ο ηλεκτρισμός και η τεχνολογία. Τα παιδιά άκουγαν με προσοχή την ξενάγηση, τους άρεσε πολύ ό,τι έβλεπαν και αποχωρήσαμε ενθουσιασμένοι.
Συγχαρητήρια σε όλους !!!!!
Μια “μικρή” επίσκεψη…
Σήμερα η πόρτα του σχολείου μας άνοιξε για να υποδεχτείτα τα μικρούλια του Νηπιαγωγείου Καρδίας. Οικοδεσπότες τα παιδιά της Β΄Τάξης. Οι μικροί μαθητές/τριες του Νηπιαγωγείου μάς παρουσιασαν την αφίσα που έφτιαξαν με τίτλο “Το Δέντρο των Δικαιωμάτων των παιδιών”. Τα δικαιώματα των παιδιών στην υγεία , στην εκπαίδευση, στο παιχνίδι, στην ασφάλεια,στην πρόσβαση σε τροφή, το δικαίωμα στη διαφορετικότητα, το δικαίωμα-ανάγκη για ασφαλές σπίτι μεταμορφώθηκαν σε ζωγραφιές και γράμματα από τα μικρά χεράκια. Στο τέλος μας τραγούδησαν και το τραγούδι “Έχω Δικαιώματα”.
Ευχαριστούμε πολύ!
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ
Σήμερα Τρίτη, 2 Απριλίου γιορτάσαμε στο σχολείο μας την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου, η οποία γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου, την ημέρα που γεννήθηκε ο μεγάλος Δανός παραμυθάς Χανς Κρίστιαν Άντερσεν (2 Απριλίου 1805). Την καθιέρωσε η Διεθνής Οργάνωση Βιβλίων για τη Νεότητα (Ιnternational Board on Books for Young People – ΙΒΒΥ) το 1966 και σκοπός της είναι να εμπνεύσει στα παιδιά την αγάπη για το διάβασμα και να κατευθύνει την προσοχή των ενηλίκων στο παιδικό βιβλίο. Το θέμα της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου 2025 , που υποστηρίζεται φέτος από το τμήμα της IBBY στην Ολλανδία είναι: “Η ελευθερία της φαντασίας” και το σύνθημα είναι η τελευταία πρόταση του ποιήματος «Η γλώσσα των εικόνων» από την εικονογραφημένη ποιητική συλλογή Alle wensen van de wereld (2021) του Rian Visser και της εικονογράφου Janneke Ipenburg. Η αφίσα έγινε από δύο Ολλανδούς δημιουργούς παιδικών βιβλίων.
“…Φτιάξε εικόνες με το ποίημά μου, ελεύθερα να αισθανθείς:αυτά τα λόγια πάρ’ τα και κάνε τα δικά σου από την καρδιά μου στην καρδιά σου.”
Γίναμε κι εμείς λοιπόν μέρος αυτής της παγκόσμιας γιορτής με ένα κυνήγι βιβλιοθησαυρού που οργάνωσε η κ. Δεληγιαννάκη Γεσθημανή με βιβλιοβοηθούς τα παιδιά της Γ΄Τάξης, αλλά και με διάφορες άλλες δραστηριότητες μέσα σε κάθε τάξη. Στο τέλος μετά από τρέξιμο, γράψιμο και ζωγραφική, όλα τα παιδιά επιβραβεύτηκαν για τη διάθεση και τη συμμετοχή τους με ένα μικρό δωράκι.
Αν θέλεις να δεις την αφίσα και να διαβάσεις το ποίημα δες : ΑΦΙΣΑ ΚΑΙ ΠΟΙΗΜΑ
ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΣ ΣΤΗΝ…ΤΑΞΗ
Στα πλαίσια του μαθήματος Εργαστήρια Δεξιοτήτων με θέμα “Δόντια γερά, τρώγοντας υγιεινά” επισκέφτηκε τη Β΄Τάξη μία οδοντίατρος. Εξήγησε στα παιδιά τη σημασία της σωστής διατροφής για την υγεία των δοντιών τους κι έμαθαν πώς να βουρτσίζουν σωστά τα δόντια τους. Στο τέλος όλοι έπαιξαν το “Παιχνίδι της οδοντόβουρτσας και του οδοντικού νήματος”. Και εκτός από γνώσεις και λευκά χαμόγελα πήραν όλοι και…τα δωράκια τους!!!
- Αρχική
- Το Σχολείο μας
- Οι Δάσκαλοί μας
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου Δ.Σ. Καρδίας
- Οι μαθητές μας
- Ο τόπος μας
- ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΩΝ 2022-2023
- 2024-2025 Πρόγραμμα ενημέρωσης γονέων και κηδεμόνων από εκπαιδευτικούς
- ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΗΝ Α΄ΤΑΞΗ 2025-2026
- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ eTwinning: “Let’s make friends fοr-ever!” Δ΄Τάξη 2020-2021
- ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ 2024-2025
- ΟΔΗΓΙΕΣ Ε.Ο.Δ.Υ ΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ
- ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ και ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ