2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΑΛΥΣΟΥ blog

Γνωρίζουμε τον όμορφο και ενδιαφέρον κόσμο της πληροφορικής

Και συνεχίζουμε ……………….

Για 8 και πλέον έτη μαθαίνατε τα νέα του σχολείου μας από το blog που είχαμε στο ΠΣΔ (http://blogs.sch.gr/2dimialys/)!!

Τώρα μεταφερθήκαμε στο νέο μας χώρο απ΄όπου θα τα λέμε!!!!!!!

Από Σεπτέμβρη λοιπόν σε νέες περιπέτειες!!!!!!!

Θα μας βρείτε στην ιστοσελίδα μας που φιλοξενείται από το SimpleSite.com

http://2dimialys.simplesite.com/

Σας περιμένουμε στην παρέα μας!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Μετακομίζουμε……………

Μετά από 7-8 ολόκληρα  χρόνια ο αποθηκευτικός χώρος του blog του σχολείου μας τέλειωσε !!!!!!!!!!!!!!!!

Ήμασταν κοντά σας με όλα τα νέα και τις δραστηριότητες του σχολείου μας και όχι μόνο!!!!!!!!!!!!!

Ειδικά για μένα ήταν, είναι και θα είναι το «παιδί» μου μιας και το έχτισα από το μηδέν και το παρακολουθούσα να μεγαλώνει  κάθε μέρα όλα αυτά τα χρόνια!!!!!!!!!!

Όλα τα όμορφα κάποτε όμως τελειώνουν!!!!!!!!

Σας ευχαριστώ που μοιραστήκατε μαζί μου τις στιγμές μας!!!!!!!!!

Ένα μεγάλο ευχαριστώ δεν θα παραλείψω βέβαια στη φίλη και μετά συνάδελφο κ.Ρένα Αφεντούλη που για ένα χρόνο -όσο ήταν στο σχολείο μας-με συντρόφεψε και βοήθησε στην πορεία της εξέλιξής του blog!!!!!!!

Θα μας βρείτε μέχρι το επόμενο blog μας στη σελίδα μας στο facebook: https://www.facebook.com/2dimilays

και στην ομώνυμη ομάδα :https://www.facebook.com/groups/2dimialys/

Ένα μεγάλο ευχαριστώ και πάλι για την παρεούλα!!!!!!!!!!!!!!!!!

Θα τα πούμε από καινούρια γειτονιά!!!!!!!!!!!!!!

Έξυπνη διατροφή για παιδιά που νηστεύουν!!!!

Η διατροφή που είθισται να ακολουθούμε κατά την περίοδο της Σαρακοστής που διανύουμε (όπως και στις άλλες περιόδους νηστείας) προβλέπει την αποχή από τα τρόφιμα ζωικής προέλευσης. Συγκεκριμένα, προβλέπεται η αποχή από την κατανάλωση κόκκινου κρέατος, πουλερικών, ψαριών, αβγών και γαλακτοκομικών προϊόντων. Γενικά, η μη κατανάλωση σημαντικών ομάδων τροφίμων για μεγάλο χρονικό διάστημα είναι πιθανό να προκαλέσει ανεπάρκεια σε ορισμένα θρεπτικά συστατικά, ιδιαιτέρως στα παιδιά, λόγω του αυξημένου ρυθμού ανάπτυξής τους. Το διάστημα της νηστείας, εντούτοις, δεν είναι τόσο μεγάλο, ώστε να αντανακλά μια χρόνια διατροφική πρόσληψη, οπότε είναι μάλλον απίθανο να προκληθεί κάποια διατροφική ανεπάρκεια, ειδικά στην περίπτωση που το παιδί ακολουθήσει τη νηστεία μόνο για το διάστημα της Μεγάλης εβδομάδας, όπως συνήθως συμβαίνει τελικά.

Ωστόσο, ακόμα και αν δεν υφίσταται σημαντικός κίνδυνος, σε κάθε περίπτωση το παιδί χρειάζεται να καλύπτει τις καθημερινές του ανάγκες σε θρεπτικά συστατικά. Αυτό στη νηστεία μπορεί να επιτευχθεί μέσω της κατανάλωσης τροφίμων φυτικής προέλευσης, όπως τα όσπρια, τα φρούτα, τα λαχανικά και τα δημητριακά. Δηλαδή, και στην περίπτωση που το παιδί νηστεύει υπάρχει η δυνατότητα να ακολουθεί μια καλά σχεδιασμένη διατροφή και να καλύπτει τελικά τις ανάγκες του ως προς όλα τα θρεπτικά συστατικά. Μάλιστα, μια τέτοιου είδους διατροφή μπορεί να προσφέρει πλεονεκτήματα στην υγεία του, δεδομένου ότι είναι πολύ χαμηλότερη σε κορεσμένο λίπος και υψηλότερη σε διαιτητικές ίνες και βιταμίνες.

Ποια τρόφιμα είναι, λοιπόν, καλό να καταναλώνουν τα παιδιά κατά τη νηστεία ως εναλλακτικές πηγές πρόσληψης των θρεπτικών συστατικών που δεν προσλαμβάνουν εξαιτίας του αποκλεισμού των ομάδων του κρέατος και των γαλακτοκομικών από το διαιτολόγιό τους;

Καταρχάς, για να εξασφαλίζουν τα παιδιά κατά τη διάρκεια της νηστείας επαρκή πρόσληψη πρωτεϊνών και τα απαραίτητα για τον οργανισμό τους αμινοξέα, θα πρέπει να καταναλώνουν ποικιλία φυτικών τροφών στους κατάλληλους συνδυασμούς. Τα τρόφιμα ζωικής προέλευσης αποτελούν πλούσιες πηγές πρωτεϊνών υψηλής βιολογικής αξίας, δηλαδή πρωτεϊνών που περιέχουν όλα τα απαραίτητα αμινοξέα που χρειάζεται ο οργανισμός, αλλά δεν μπορεί να συνθέσει σε επαρκείς ποσότητες. Αντίθετα, τα τρόφιμα φυτικής προέλευσης, με εξαίρεση τη σόγια, περιέχουν μικρότερες ποσότητες των απαραίτητων αμινοξέων. Συνεπώς, από τη στιγμή που τα ζωικά τρόφιμα αποκλείονται από τη διατροφή, το παιδί θα πρέπει να συνδυάζει την κατανάλωση φυτικών τροφίμων, για παράδειγμα, οσπρίων και δημητριακών, όπως φακές με ρύζι ή φασόλια με ψωμί. Επιπλέον, για την εξασφάλιση επαρκών ποσοτήτων πρωτεϊνών υψηλής βιολογικής αξίας, τα παιδιά μπορούν να καταναλώνουν θαλασσινά και προϊόντα σόγιας.

Για την ενίσχυση της πρόσληψης του σιδήρου το διαιτολόγιο του παιδιού θα πρέπει να περιλαμβάνει θαλασσινά, καθώς και τρόφιμα φυτικής προέλευσης που είναι πλούσια σε σίδηρο, όπως τα όσπρια, τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, τα εμπλουτισμένα με σίδηρο δημητριακά, οι ξηροί καρποί, τα αποξηραμένα φρούτα, το παστέλι και το ταχίνι. Ωστόσο, τα φυτικά τρόφιμα που περιέχουν σίδηρο, τον περιέχουν σε μια μορφή που είναι δύσκολο να απορροφηθεί από τον οργανισμό, σε σύγκριση με τον σίδηρο που προσλαμβάνουμε από τα τρόφιμα ζωικής προέλευσης. Συνεπώς, οι φυτικές πηγές σιδήρου θα πρέπει να συνδυάζονται με τρόφιμα που περιέχουν βιταμίνη C, όπως ο χυμός λεμόνι, το πορτοκάλι, οι φράουλες και οι πιπεριές, προκειμένου να αυξάνεται η απορρόφηση του σιδήρου που περιέχουν.

Το ασβέστιο, δεδομένου ότι τα γαλακτοκομικά προϊόντα που αποτελούν την κύρια πηγή αυτού αποκλείονται, θα πρέπει να προσλαμβάνεται από εναλλακτικές πηγές φυτικών τροφίμων, αν και ταυτόχρονα μπορεί να περιέχουν και ουσίες που καθιστούν δύσκολη την απορρόφησή του. Ειδικότερα, το παιδί θα πρέπει να καταναλώνει πράσινα φυλλώδη λαχανικά (κυρίως μπρόκολο), όσπρια (κυρίως ξερά φασόλια), ξηρούς καρπούς (κυρίως αμύγδαλα), σουσάμι και προϊόντα σόγιας. Όσον αφορά τη βιταμίνη D, που βρίσκεται κυρίως στα γαλακτοκομικά προϊόντα, στα λιπαρά ψάρια και τα αβγά, το παιδί για την εξασφαλίσει μπορεί να καταναλώνει εμπλουτισμένα τρόφιμα του εμπορίου, όπως χυμούς πορτοκαλιού και δημητριακά.

Τέλος, αναφορικά με τα ω-3 λιπαρά οξέα, δεδομένου ότι βρίσκονται κυρίως στα λιπαρά ψάρια και στα αβγά, εναλλακτικές πηγές πρόσληψης για τα παιδιά μπορούν να αποτελούν τα προϊόντα σόγιας, οι ξηροί καρποί (ιδίως τα καρύδια), ο λιναρόσπορος, τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, καθώς και τα εμπλουτισμένα τρόφιμα, όπως οι χυμοί του εμπορίου.

Συνεπώς, παρόλο που η αποχή από σημαντικές ομάδες τροφίμων μπορεί να προκαλέσει ανεπαρκή πρόσληψη ορισμένων θρεπτικών συστατικών, η επιστημονική ομάδα του προγράμματος ΕΥΖΗΝ συμπεραίνει ότι οι διατροφικές ανάγκες των παιδιών μπορούν να καλυφθούν επαρκώς κατά την περίοδο της νηστείας, μέσω της κατανάλωσης κατάλληλα συνδυασμένων φυτικών τροφίμων. Σε κάθε περίπτωση, βέβαια, θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη οι ιδιαίτερες διατροφικές ανάγκες που πιθανώς έχει το παιδί, καθώς και η επιλεκτικότητα που μπορεί να εμφανίζει σε σχέση με το φαγητό, αν καταναλώνει, δηλαδή, τα τρόφιμα που αναφέρθηκαν ως εναλλακτικές πηγές των θρεπτικών συστατικών για την κάλυψη των καθημερινών αναγκών του, ώστε να διαμορφωθεί κατάλληλα ο βαθμός συμμόρφωσης στις αρχές της νηστείας.

 

Πηγή: EYZHN

Οικολογικό Πάσχα!!!!!!!!

Το Πάσχα πλησιάζει. Τι θα έλεγες φέτος να το δεις διαφορετικά και να κάνεις μερικές μικρές πράξεις που θα βοηθήσουν σημαντικά κι εσένα και το περιβάλλον; Στα αυγά, τις λαμπάδες, στη διακόσμηση του σπιτιού, τη διατροφή των ημερών!

Δείτε το άρθρο απο  την σελίδα της WWF

Πατήστε την εικόνα!!!!!!!!!


Χελιδονίσματα στο Α1 (συνέχεια)

Έτοιμοι λοιπόν για να μας καμαρώσετε !!!!!!!!!!!!!

Χελιδονίσματα!!!!!!!!!!!!

Το έθιμο του καλαντίσματος της Άνοιξης χάνεται στα βάθη των αιώνων, τότε που ακόμη ο Μάρτης ήταν ο Πρώτος μήνας του χρόνου και για να τον προϋπαντήσουν έψελναν ευχές και κάλαντα .
Στο Βυζάντιο, ακόμη και μετά την καθιέρωση του Γενάρη σαν πρώτου μήνα του έτους, συνέχισαν να υμνούν με κάλαντα τον Μάρτη και να υποδέχονται με αυτά την Άνοιξη. Τα κάλαντα αυτά ονομάζονταν χελιδονίσματα: Σε λίγο από το Α1 !!!!!!!!!!!!

και  το σχετικό παραδοσιακό τραγούδι που μαθαίνουμε ……….

Ενημέρωση για εθελοντές Μαραθωνίου δρόμου Ρόδου

 

Η διοργάνωση του 2ου Διεθνή Μαραθωνίου «Δρόμοι προς την Ρόδο», στις 26 Απριλίου 2015 ,είναι γεγονός και αυτήν την φορά μας βρίσκει ακόμα πιο προετοιμασμένους! Το στοίχημα της εδραίωσης φαίνεται κοντά και είναι πιο ορατό από ποτέ. Τώρα έχει έρθει η στιγμή που πρέπει αυτό το στοίχημα να βάλουν μαζί μας και όλοι οι πολίτες του νησιού. Να γίνουν μέρος αυτής της διοργάνωσης, ως δρομείς, ως εθελοντές, ως υποστηρικτές. Να νιώσουμε όλοι μαζί το πόσο σημαντικό έργο προσφοράς είναι αυτό το δρομικό γεγονός στην Ρόδο, μια γιορτή που μόνο χαρά και συγκίνηση μπορεί να προσφέρει.

Ο Μαραθώνιος της Ρόδου στηρίζει την επιτυχία του στην πολύτιμη βοήθεια των εθελοντών του. Χωρίς εσάς δεν θα μπορούσε ποτέ να γίνει πραγματικότητα. Δηλώστε συμμετοχή για να γίνετε και εσείς κομμάτι μιας τόσο σημαντικής διοργάνωσης για το νησί μας. Ενημερώστε όσους περισσότερους μπορείτε προκειμένου να συμμετάσχουν. Όλοι είμαστε απαραίτητοι και χρήσιμοι σε μια τόση μεγάλη διοργάνωση.

Φυσικά με την συμμετοχή σας θα παραλάβετε το μπλουζάκι του εθελοντή.

Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε και εσείς μέλος της μεγάλης οικογένειας του Μαραθωνίου Ρόδου, παρακαλούμε συμπληρώστε την παρακάτω αίτηση  και στείλτε την στις προτεινόμενες ηλεκτρονικές διευθύνσεις. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του αγώνα: www.roadstorhodes.com .

Εναλλακτικά μπορείτε να παραλάβετε καθώς και να παραδώσετε την αίτηση σας, στο γραφείο πληροφοριών του Δήμου Ρόδου, στο Μαντράκι δίπλα από το «Ήχος και Φως».

Πανελλήνιος Ραδιοφωνικός Διαγωνισμός «Κάντο να ακουστεί»

Και ναι ……………..η συμμετοχή μας ειναι πλέον γεγονός!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ένα μεγάλο ευχαριστώ και μπράβο στα παιδια που πήραν μέρος και στην κ. Ιωάννα Κρασουδάκη   που με βοήθησε !!!!!!!!!!!!!!!!

Με αυτά το spot πήραμε μέρος στον διαγωνισμό του μαθητικού ραδιοφώνου!!!!!!!!!!!
https://www.dropbox.com/s/awtbuup4s7bc68c/spot.mp3?dl=0
https://www.dropbox.com/s/mqu5yojo6wztfi8/spot%201h.mp3?dl=0

Επισκεφθείτε το blog του European School Radio http://blogs.sch.gr/esrblog/ www.europeanschoolradio.eu ακούστε τις ραδιοφωνικές παραγωγές των μαθητών, ενημερωθείτε και συμμετέχετε στο δίκτυο των σχολείων που δημιουργούν το European School Radio, το πρώτο μαθητικό διαδικτυακό ραδιόφωνο.

 

Μάρτης είναι, νάζια κάνει ,πότε κλαίει, πότε γελάει !!!

Έτσι εξηγήσαμε στο Α1 την παροιμία: Μάρτης είναι, νάζια κάνει ,πότε κλαίει, πότε γελάει   –  και το χάρηκαν πολύ !!!!!!!!!!
ΜΙΑ φορά και έναν καιρό, λένε, τότε που οι μήνες ήταν ακόμα εργένηδες, μαζευτήκανε μια μέρα στη Σίφνο και αποφάσισανε να βρει ο καθένας τους από μια γυναίκα. Να τη βρει και να την παντρευτεί για να μην είναι έτσι έρημος και σκοτεινός χωρίς καμιά παρηγοριά στο σπιτικό του. Όλοι τους βάλανε προξενητάδες και βρήκε ο καθένας τους τη δικιά του. Ο Μάρτης όμως γελάστηκε και πήρε μια χανούμισσα. Κάποιος Σιφναίος του είχε πει πως οι Τουρκάλες είναι όμορφες. Ο Μάρτης τον πίστεψε και πήρε τη χανούμισσα ανεξέταστα.

Ω Μεγαλοδύναμε, τι γίνηκε τη βραδιά που η γυναίκα έβγαλε το γιασεμάκι που “κρυβε τη μούρη της! Ο Μάρτης τραβούσε τα μαλλιά του από τον καημό του κι έκλαιγε σαν μωρό παιδί. Η γυναίκα του ήταν άσχημη, γριά, κουτσοδόντα και δεν είχε μήτε μια τρίχα στο κεφάλι της από τα γεράματα.
– Μωρή πανούκλα, της λέει θυμωμένος, να μη γυρνάς να με θωρείς γιατί θα σε ξαντερίσω.
Η γυναίκα του όμως δεν τον αχούσε. Δεν ήταν μόνο άσχημη, είχε και δικό της κεφάλι. Λες και το κάνει επίτηδες και από τότε γυρνάει και τον θωρεί ολοένα.

Κάθε φορά που γίνεται αυτό, ο Μάρτης από το θυμό του αμολάει τους αέρηδες και τις βροχές και φουσκώνει τις θάλασσες. Πιο πολύ από παντού αλλού, χαλάει τον κόσμο στη Σίφνο. Έχει φούρκα εκείνον το Σιφναίο που του “πε πως οι Τουρκάλες είναι όμορφες και βγάζει το άχτι του πάνω στο νησί. Κάθε χρόνο, όταν έρθει ο καιρός του, λυσσομανάει. Λες και θα τινάξει τη Σίφνο στον αέρα!
http://gefyrismoi.blogspot.gr/2011_03_01_archive.html

Και ακόμα μία εκδοχή της ίδιας παροιμίας σε πιο απλή μορφή !
Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΜΑΡΤΗ
Κάποτε οι μήνες αποφάσισαν να παντρευτούν. Ο καθένας βρήκε μια γυναίκα που του άρεσε και την παντρεύτηκε. Ο Μάρτης δε φρόντισε το ζήτημα μόνος του και έβαλε προξενητάδες να του βρούνε μια γυναίκα.
Εκείνοι του φέρανε μια κοπέλα η οποία ήταν τυλιγμένη με ένα μαντίλι και του είπαν ότι είναι πολύ όμορφη. Ευκολόπιστος όπως ήταν, την παντρεύτηκε.
Όταν όμως έμειναν μόνοι και έβγαλε το μαντίλι της, τι να δει; Δεν υπήρχε πιο άσχημη στον κόσμο!

Από τότε κάθε φορά που τη θυμόταν άστραφτε, βροντούσε, έβρεχε, έριχνε μπόρες, έκανε παγωνιές. Μόνο όταν ξεχνιόταν μερικές φορές, ηρεμούσε, γαλήνευε κι έκανε καλό καιρό!
Γι” αυτό λέγεται και η παροιμία: «Ο Μάρτης πότε κλαίει και πότε γελάει».

Καλό μας μήνα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ

rsz_Χωρίς_τίτλο

ΠΡΑΞΗ: «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ
για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες»
των Αξόνων Προτεραιότητας 1,2 & 3 του Επιχειρησιακού Προγράμματος«Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση»

Οι Πράξεις «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες», των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3, του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους, αφορούν στην στήριξη και ενίσχυση του θεσμού της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για πέντε σχολικά έτη (2010-2011, 2011-2012, 2012-2013, 2013-2014 και 2014-2015). Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3 «Αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και προώθηση της κοινωνικής ενσωμάτωσης» στις 8 περιφέρειες Σύγκλισης, στις 3 περιφέρειες Σταδιακής Εξόδου και στις 2 περιφέρειες Σταδιακής Εισόδου, αντίστοιχα.
Ένα μείζον θέμα για το εκπαιδευτικό σύστημα και εν γένει για το κοινωνικό κράτος αποτελεί η ουσιαστική ένταξη στο εκπαιδευτικό σύστημα και η διαρκής υποστήριξη στην εκπαιδευτική διαδικασία των μαθητών με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Ως «Μαθητές με Αναπηρία ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές ανάγκες» θεωρούνται όσοι για ολόκληρη ή ορισμένη περίοδο της σχολικής τους ζωής εμφανίζουν σημαντικές δυσκολίες μάθησης εξαιτίας αισθητηριακών, νοητικών, γνωστικών, αναπτυξιακών προβλημάτων, ψυχικών και νευροψυχικών διαταραχών οι οποίες, σύμφωνα με τη διεπιστημονική αξιολόγηση, επηρεάζουν τη διαδικασία της σχολικής προσαρμογής και μάθησης».
Στους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες συγκαταλέγονται ιδίως όσοι παρουσιάζουν νοητική αναπηρία, αισθητηριακές αναπηρίες όρασης (τυφλοί, αμβλύωπες με χαμηλή όραση), αισθητηριακές αναπηρίες ακοής (κωφοί, βαρήκοοι), κινητικές αναπηρίες, χρόνια μη ιάσιμα νοσήματα, διαταραχές ομιλίας − λόγου, ειδικές μαθησιακές δυσκολίες όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία, σύνδρομο ελλειμματικής προσοχής με ή χωρίς υπερκινητικότητα, διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές (φάσμα αυτισμού), ψυχικές διαταραχές και πολλαπλές αναπηρίες.
Στόχος της Πράξης είναι η υλοποίηση της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης στα σχολεία γενικής αγωγής μέσα από κατάλληλα επιμορφωμένο εκπαιδευτικό προσωπικό, το

οποίο υποστηρίζει τους μαθητές με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη σχολική τάξη παράλληλα με τον εκπαιδευτικό της τάξης. Το προσωπικό αυτό προσλαμβάνεται, επιμορφώνεται, και υποστηρίζεται επιστημονικά και συμβουλευτικά, από κατάλληλες δομές.
Η εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη των μαθητών με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες είναι μία έμπρακτη εφαρμογή προς την κατεύθυνση της ενσωμάτωσης τους κοινωνικά στη σχολική τάξη του γενικού σχολείου και κατ’ επέκταση στη σχολική κοινότητα. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να βελτιώσει την προσβασιμότητα των μαθητών στο κοινωνικό γίγνεσθαι και να αντιμετωπίσει τον κοινωνικό αποκλεισμό.


Top
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων