ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

Το πρώτο θέμα με το οποίο θέλαμε να ασχοληθούμε στο νηπιαγωγείο ήταν  «Η οικογένεια». Φέραμε λοιπόν οικογενειακές φωτογραφίες και συστήσαμε την οικογένεια μας. Φτιάξαμε τα σπίτια μας με τα μέλη των οικογενειών μας , ζωγραφίσαμε , περπατήσαμε σαν τη μαμά , τη γιαγιά, τα μωρά.

Κάποιες από τις εργασίες μας

Κατηγορίες: ΓΛΩΣΣΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΚΦΡΑΣΗ | Ετικέτες: | Σχόλια κλειστά

Ονόματα

Καρτέλες με ονόματα γέμισε η τάξη. Ονόματα για τις παρουσίες των παιδιών , ονόματα για το παιχνίδι στις γωνιές. Στην προσπάθειά μας να μάθουμε τα ονόματά μας παίξαμε , συνδέσαμε  , μετρήσαμε τα γράμματα που έχει το κάθε  όνομα και φτιάξαμε πίνακες αναφοράς. Εδώ θα δείτε τις εργασίες μας

Κατηγορίες: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ, ΓΛΩΣΣΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΚΦΡΑΣΗ | Ετικέτες: | Σχόλια κλειστά

Τα χερια δεν είναι για να δέρνουμε

Τα σχολεία ξεκίνησαν και το παιχνίδι άρχισε. Κυρία μου πήρε το παιχνίδι , κυρία με ενοχλεί είναι προτάσεις που τις πρώτες ημέρες ακούγονται συχνά στο σχολείο.

Εμείς διαβάσαμε το βιβλίο «Τα χέρια δεν είναι για να δέρνουμε» και είπαμε τις ιδέες μας για το τι κάνουμε με τα χέρια μας. Τις κολλήσαμε στην πόρτα της τάξης για να μην  ξεχνάμε

Δείτε τις ιδέες μας

Κατηγορίες: ΓΛΩΣΣΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΚΦΡΑΣΗ | Ετικέτες: , | Σχόλια κλειστά

Καλή σχολική χρονιά!

Ξεκινήσαμε!Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας εύχονται στους μικρούς μαθητές και τους γονείς τους καλή σχολική χρονιά!

Κατηγορίες: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | Σχόλια κλειστά

25 ΜΑΡΤΙΟΥ

Στο νηπιαγωγείο γιορτάσαμε και αυτή τη χρονιά την Επέτειο της 25ης Μαρτίου. Μιλήσαμε για το Βυζάντιο, την Άλωση της Κωνσταντινούπολης , την περίοδο της Τουρκοκρατίας , αλλά και τους αγώνες των Ελλήνων για Ελευθερία.

Μάθαμε για τους ήρωες της επανάστασης και προσπαθήσαμε να τους ζωγραφίσουμε, κατασκευάσαμε τσολιάδες και τσαρούχια, μάθαμε τραγούδια και παραδοσιακούς χορούς και τα παρουσιάσαμε στη γιορτούλα μας.

Με τη βοήθεια και συμμετοχή όλων των γονέων , και τους ευχαριστούμε πολύ για αυτή, δημιουργήσαμε τη δική μας γωνιά λαϊκής τέχνης. Είδαμε ρόκες και σαϊτες , σίδερα με κάρβουνα , μπακίρια ,πήλινα , τεντζερέδια και υφαντά. Φορέσαμε ακόμα και παραδοσιακές στολες τσολιά και Βλαχοπούλας.Δείτε τις προσπάθειες μας

Κατηγορίες: ΓΙΟΡΤΕΣ, ΓΛΩΣΣΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΚΦΡΑΣΗ | Σχόλια κλειστά

ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Στο νηπιαγωγείο μας ασχοληθήκαμε , με αφορμή το δεκατιανό φαγητό , με την υγιεινή διατροφή. Μιλήσαμε για τα φαγητά και τις κατηγορίες που χωρίζονται. Μάθαμε πια είναι το όσπρια, τα δημητριακά, τα γαλακτοκομικά και πως παράγονται.

Χωρίσαμε τα φαγητά σε υγιεινά και ανθυγιεινά και μάθαμε με τη βοήθεια της πυραμίδας Μεσογειακής διατροφής κάθε πότε πρέπει να τα τρώμε.Πόσες φορές πρέπει να τρώμε μέσα στην ημέρα για γερό και υγιές σώμα.Φέραμε τρόφημα και φτιάξαμε το δικό μας μπακάλικο. Βρήκαμε φαγητά με χαρακτηριστικό γνώρισμα το χρώμα τους.

Και για να μην ξεχνάμε και το παιχνίδι , που τόσο μας αρέσει , φτιάξαμε και το δικό μας επιτραπέζιο για να παίζουμε στο σπίτι με την οικογένεια μας.

Δείτε μια παρουσίαση με όλες τις εργασίες μας

Κατηγορίες: ΓΛΩΣΣΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΚΦΡΑΣΗ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ | Σχόλια κλειστά

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

Στη σελίδα του ιστολογίου μας: «ΠΑΙΔΙΑ»επιλέξτε το σύνδεσμο για το Bookbook.gr για  βιβλία «που ακούγονται«. Διαβάστε για απλές συνήθειες που θα βοηθήσουν τα παιδιά σας να απολαμβάνουν την ανάγνωση. Ακόμη, δείτε το Ανθολόγιο Παιδικής Λογοτεχνίας και Παράδοσης, σε ηλεκτρονική μορφή, από το Σπουδαστήριο Νέου Ελληνισμού.

Κατηγορίες: ΓΛΩΣΣΑ, ΗΧΟΪΣΤΟΡΙΕΣ | Ετικέτες: , , | Σχόλια κλειστά

ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ

Κάθε Παρασκευή δανειζόμαστε βιβλία, αυτή είναι μια από τις αγαπημένες μας ρουτίνες. Ωστόσο, κάποιοι είναι ξεχασιάρηδες και ξεχνούν τα βιβλία στο σπίτι, για να οργανώσουμε καλά τη βιβλιοθήκη μας αποφασίσαμε να κάνουμε κατάλογο δανειστικής βιβλιοθήκης που να δείχνει τα βιβλία. Αποφασίσαμε ότι στον υπολογιστή θα ήταν πιο εύκολο και οικονομικό.

Φωτογραφίσαμε τα υποψήφια βιβλία για δανεισμό, τα είδαμε στον υπολογιστή, κάποιες φωτογραφίες ήθελαν γύρισμα αριστερά ή δεξιά (περιστροφή), καθώς και να τα μικρύνουμε, μετά η κυρία τις μίκρυνε και τις έβαλε στον κατάλογο.

Έτσι, την Παρασκευή ο καθένας έπρεπε να βρει το βιβλίο στον κατάλογο και να σημειώσει ότι το δανείζεται. Δηλ. έπρεπε δίπλα στο βιβλίο που δανείστηκε  να κιτρινίσει το κουτάκι (κελί) για το δανεισμό και να γράψει το όνομά του. Τη Δευτέρα με την επιστροφή του βιβλίου κάτω από το όνομα γράφουμε την ημερομηνία επιστροφής και πρασινίζουμε το κουτάκι.Πολλή δουλειά!

Εκτός όμως από τη δανειστική βιβλιοθήκη,σήμερα αλλάξαμε και τα βιβλία στη βιβλιοθήκη της τάξης μόνοι μας. Καταγράψαμε τις ανάγκες, επιλέξαμε βιβλία, οργανώσαμε τη βιβλιοθήκη μας.Δείτε όλες αυτές τις ρουτίνες μας εδώ.

Κατηγορίες: ΓΛΩΣΣΑ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ, Τ.Π.Ε | Ετικέτες: , , , , | Σχόλια κλειστά

ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ

Οι Απόκριες πέρασαν και η μεγάλη Σαρακοστή ξεκίνησε. Τα παιδιά φτιάξανε την Κυρά Σαρακοστή για να μετράνε τις μέρες μέχρι το Πάσχα και τη στόλισαν με τις ανάλογες τροφές. Δείτε την προσπάθειά τους.

Αφού μιλήσαμε για τα φαγητά της Σαρακοστής και για το τραπέζι της Καθαράς Δευτέρας είδαμε τον πίνακα του Σπύρου Βασιλείου «Το τραπέζι της Καθαράς Δευτέρας» και προσπαθήσαμε και εμείς να τον ζωγραφίσουμε.

Κατηγορίες: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ, ΓΛΩΣΣΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΚΦΡΑΣΗ, ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ | Σχόλια κλειστά

ΗΧΟΪΣΤΟΡΙΑ-Ο ΤΡΑΓΟΣ ΚΑΙ ΤΑ 7 ΛΥΚΑΚΙΑ

Η νέα ηχοϊστορία μας έχει αφηγητή τον Κωνσταντίνο. Ο Κωνσταντίνος μας αφηγείται την ιστορία της Ρ. Ρώσση-Ζαϊρη με τίτλο: «Ο τράγος και τα επτά λυκάκια», εκδ. ΜΙΝΩΑΣ. Ακούστε τον Κωνσταντίνο να αφηγείται ως ήρωας-λαγουδάκι την περιπέτειά του όταν γνώρισε ένα λυκάκι, πήγε στο σπίτι του και μετά …

Καλή ακρόαση. Επιλέξτε το αρχείο ήχου Konstantinos.

Κατηγορίες: ΓΛΩΣΣΑ, ΗΧΟΪΣΤΟΡΙΕΣ | Ετικέτες: | Σχόλια κλειστά