ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2022-2023 ΜΕΡΟΣ 4ο

ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

ΤΙΤΛΟΣ: « ΔΑΣΟΣ, ΔΑΣΟΣ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ;»

 

Εργαστήριο 1: Γνωριμία με το δάσος

Εννοιολογικός χάρτης- πρότερες ιδέες των παιδιών

ATT00159

Σειροθέτηση από το μεγαλύτερο στο μικρότερο

ATT00165

 

Εργαστήριο 2: Ποιος άλλος μένει εδώ;

Ταΐζουμε τα σκιουράκια με τόσα βελανίδια όσα λέει ο αριθμός στη φωλιά

ATT00085

 

Περπατώ, περπατώ εις το δάσος όταν ο λύκος δεν είναι εδώ

ATT00083

Φύλλα εργασίας με θέμα το δάσος

ATT00091

 

ATT00167

 

Εργαστήριο 3: Προσέχουμε τα δάση

Κατασκευή μακέτας δάσους από τα παιδιά

ATT00161

ATT00163

Ομαδικό παιχνίδι: Ποιος θα μαζέψει τους περισσότερους καρπούς;

ATT00088

Ενημέρωση για τα πρακτικά ζητήματα μιας επίσκεψης στο δάσος

Ο ενδεκάλογος του δάσους

 

  1. Περπατάμε στα μονοπάτια, χωρίς να παρεκκλίνουμε από αυτά. Αν από ανάγκη βγούμε, πατάμε με μεγάλη προσοχή για να μην βλάψουμε κανέναν από τους οργανισμούς που βρίσκονται εκεί.
  2. Μιλάμε χαμηλόφωνα για να μην τρομάξουμε τα πουλιά και τα υπόλοιπα ζώα που ζουν εκεί.
  3. Δεν αφαιρούμε τμήματα φυτών και αρωματικά άνθη.
  4. Προσέχουμε τα βήματά μας, έτσι ώστε να μην συνθλίβουμε με τις πατούσες μας μικροσκοπικά φυτά και ζώα.
  5. Τα σκαθάρια και οι αράχνες είναι χρήσιμοι οργανισμοί στο δάσος. Δεν επιτρέπεται να τα ενοχλούμε. Έχουμε το δικαίωμα να τα παρατηρήσουμε, χωρίς όμως να τα βλάψουμε.
  6. Τα δέντρα είναι ζωντανοί οργανισμοί. Δεν χαράσσουμε τους κορμούς τους, δεν τα τραυματίζουμε.
  7. Οι φωλιές είναι τα σπίτια των πουλιών. Δεν τις χαλάμε. Δεν τα αφήνουμε άστεγα, έρμαια στα φαινόμενα της φύσης.
  8. Οι πεταλούδες, που πετάνε από λουλούδι σε λουλούδι για να μαζέψουν γύρη, αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της αλυσίδας των ζώων του δάσους. Δεν έχουμε το δικαίωμα να τους στερήσουμε τη ζωή και την ελευθερία.
  9. Τα σκουπίδια είναι υλικά ξένα προς το δάσος. Φεύγοντας, τα παίρνουμε μαζί μας, τοποθετώντας τα στις βιοδιασπώμενες σακούλες μας και τα πετάμε στον κατάλληλο κάδο απορριμμάτων.
  10. Σε περίπτωση που δούμε φωτιά στο δάσος, ενημερώνουμε άμεσα, με τον πιο πρόσφορο τρόπο, την Πυροσβεστική Υπηρεσία, πληκτρολογώντας στο τηλέφωνο τον αριθμό 199.
  11. Δεν ξεχνάμε ότι το δάσος είναι ο καλύτερός μας φίλος. Για να επιβιώσει η φιλία δεν φτάνει μόνο να παίρνουμε, πρέπει και να δίνουμε. Αυτό που θέλει το δάσος από εμάς είναι η προσοχή και η φροντίδα μας.

 

Εργαστήριο 4: « Τα ονείρατα του δάσους »

Παρακολούθηση κουκλοθεατρικής παράστασης  στο χώρο του σχολείου μας από το κουκλοθέατρο  Λαμίας, με θέμα την προστασία του δάσους.

IMG 20230525 120815 COLLAGE

 

Εργαστήριο 5: STEAM ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΑΣΟΣ

Ο Sam το ρομποτάκι μας εξερευνά το δάσος

Ποιους θα συναντήσει;

IMG 20230510 103251 COLLAGE

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΜΕΡΟΣ 3ο

3ος ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ-ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ

Τίτλος : « Τα δικαιώματα ανήκουν σε όλους »

Εργαστήριο 1 : Τα δικαιώματα ανήκουν σε όλους

Τα δικαιώματα του κουνελιού

 

Εικόνα1

Σύμβαση για τα δικαιώματα του παιδιού

Εικόνα2

IMG 20230502 211042 2225 x 3000 πίξελ

Παιχνίδι αντιστοίχισης με τα δικαιώματα του παιδιού

 

Εικόνα3

Εργαστήριο 2 : Χωρίς νερό, τροφή και στέγη….τι αλήθεια μας χρειάζεται;

Σαλπάρω για ένα ταξίδι και παίρνω μαζί μου τα πιο σημαντικά δικαιώματα

Εικόνα4

 

 

Εργαστήριο 3: Ας παίξουμε είναι δικαίωμά μας

Ομαδική κατασκευή : « Ένας κόσμος για όλους »

Εικόνα5

Εικόνα6

 

Τα δικαιώματα ταξιδεύουν με αερόστατο!!!

IMG 20230502 211003 2225 x 3000 πίξελ

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2023-2024

1

ΟΙ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΝΗΠΙΩΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ

Συγκεκριμένα οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, από το σχολικό έτος 2020-2021 και εφεξής, γίνονται μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής με Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής, σύμφωνα με το άρθρο 1, της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Λαμβάνοντας υπόψη την περ. α’ της παρ. 4 του άρθρου 6, του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109) όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν. 4777/2021 (Α΄ 25) οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2023-2024 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2023. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως τούτο ορίζεται στην παρ. 6 του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄109).

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο- προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2023-2024, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, όπως αυτή ορίζεται στις σχετικές διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4704/2020 (Α 133). Σύμφωνα με αυτές, στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2023-24, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2018 και το 2019 και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να δεχτούν όλες τις αιτήσεις νηπίων και προνηπίων που έχουν γεννηθεί αυτά τα έτη.

Από το σχολικό έτος 2021-2022, σύμφωνα με τις προβλέψεις της παρ. 4 του άρθρου 3 του νόμου 1566/1985 (Α 167), όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 34 του ν. 4704/2020 (Α 133) η φοίτηση των νηπίων που συμπληρώνουν ηλικία τεσσάρων (4) ετών γίνεται υποχρεωτική σε όλους τους Δήμους της χώρας

 

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Αφού ολοκληρωθεί η εγγραφή ηλεκτρονικά θα πρέπει να μας προσκομίσετε στο σχολείο τα απαραίτητα δικαιολογητικά κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας  με τη σχολική μονάδα για αποφυγή συνωστισμού:

  • Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.)
  • (το συγκεκριμένο έγγραφο πρέπει να σφραγιστεί από παιδίατρο .οπότε μπορείτε να το πάρετε από το σχολείο και να μας το φέρετε ακόμη και μετά το τέλος των εγγραφών  ή να το εκτυπώσετε από το διαδίκτυο)
  • Βιβλιάριο Εμβολίων, του/της μαθητή/τριας , ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α 25).
  • Βεβαίωση από ΚΕΔΑΣΥ, ή Δημόσιο Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.
  • Τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας
  • Υπεύθυνη δήλωση του έτερου γονέα ότι συμφωνεί με την εγγραφή του παιδιού στο Νηπιαγωγείο.

Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δε συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα

 

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο  νηπιαγωγείο. Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ρια – Προϊστάμενος/η του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες.

Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:00):

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
  2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια
  3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.
  4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης, για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β 1767). Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/ρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και

στ) επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου ».

 Τηλέφωνο επικοινωνίας : 2431033107

 Ώρες επικοινωνίας : 12:00 έως 13:00

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΜΕΡΟΣ 2ο

ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ

Τίτλος:« Θα πετάξω ψηλά, πολύ ψηλά, κοίτα πόσο ψηλά….»

Εργαστήριο 1   : Ψάξε ,ψάξε…. για να με βρεις !

Εννοιολογικός χάρτης- Διερεύνηση πρότερων ιδεών

1

IMG 20230125 101336 COLLAGE

Εργαστήριο 2 : Ας πλησιάσουμε πιο κοντά…..στους πλανήτες

Δραστηριότητες προανάγνωσης

5

 

Διαστημοκατασκευές!!!

2

IMG 20230208 111026 COLLAGE

Εργαστήριο 3 : Ο Ήλιος μας, η πηγή της ζωής μας….

Πειράματα για τη σκιά , τη βαρύτητα και τη  θερμοκρασία

IMG 20230203 101803 COLLAGE

βαρύτητα

IMG 20230117 105735 COLLAGE

Εργαστήριο 4 : Ήλιε, Γη, Σελήνη…..Μέρα ή Νύχτα;

νύχτα

IMG 20230124 125830 COLLAGE

Εργαστήριο 5 : Όμορφες… κόρες του Χρόνου

.png

Εργαστήριο 6 : Ταξίδι στο διάστημα

Αστροναύτες έτοιμοι για απογείωση!!!

4

Επιδαπέδιο παιχνίδι

3

Ο Sammy το ρομποτάκι ταξιδεύει στο διάστημα!!!

IMG 20230201 110517 COLLAGE

 

Ο ΛΑΧΑΝΟΚΗΠΟΣ ΜΑΣ

Έναρξη της συμμετοχής μας στο πρόγραμμα : «circ4food»

Μικροί κηπουροί σε δράση

Σκαλίζουμε, φυτεύουμε, ποτίζουμε….

 

20221021 120031

IMG 20221024 121405

IMG 20221025 122640

Άρχισαν να μεγαλώνουν τα λαχανικά μας

IMG 20221108 121605

IMG 20221213 140412

Η πιο νόστιμη σαλάτα από τα χεράκια μας

 

IMG 20221223 105912

IMG 20221223 110805

Τίποτα δεν πάει χαμένο. Ότι μένει στον κάδο κομποστοποίησης

IMG 20221110 115331

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2022-2023 ΜΕΡΟΣ 1ο

1ος ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ

ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ-ΕΥ ΖΗΝ

ΤΙΤΛΟΣ: « Όταν στο δρόμο προχωρώ…..»

Από την επίσκεψή μας στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής

IMG 20221124 103907

IMG 20221124 104906

IMG 20221124 102558

20221124 105241

 

20221124 103005

Οι δραστηριότητες μας

20221122 105521 1

IMG 20221122 093957

 

IMG 20221130 102456

IMG 20221123 103940

20221202 105106

 

20221202 101322

20221202 095222

20221130 111705

20221123 130743

Από την επίσκεψη της τροχαίας στο σχολείο μας

IMG 20221212 102024

20221212 101100

Αγιασμός σχολικού έτους 2022-2023

kali skoliki xronia

Ο Αγιασμός για την έναρξη του σχολικού έτους 2022-2023, θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2022 και ώρα 9:30 π.μ. στην αυλή του σχολείου μας.

Καλή και δημιουργική σχολική χρονιά!

                            Ο Σύλλογος Διδασκόντων του Νηπιαγωγείου

 

                                 

                                 

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2021-2022 ΜΕΡΟΣ 4ο

4ος‌ θεματικός κύκλος : Δημιουργώ και  Καινοτομώ  ‌ ‌

Δημιουργική  σκέψη και  πρωτοβουλία ‌

1ο‌ και ‌2ο‌ τμήμα      Θέμα :‌ ‌ STE(A)Μ

Τίτλος:‌ ‌«STE(A)M‌ ‌και‌ ‌Εκπαιδευτική‌ ‌Ρομποτική‌ ‌μέσα‌ ‌από‌ ‌τον‌ ‌κύκλο‌ ‌του‌ ‌

Νερού και την υδροδυναμική » ‌

Διαβάσαμε το παραμύθι « Το ταξίδι της σταγόνας » και φτιάξαμε μακέτα τον κύκλο του νερού

1655965988984

Παίξαμε παζλ με τον κύκλο του νερού στο epuzzle

ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ

 

Φτιάξαμε εννοιολογικό χάρτη στο cmaptools

1655965988978

Ζωγραφίσαμε  στο tux paint

1655965988965

Μια πρώτη επαφή με το Sammy το ρομποτάκι

1655965988952

1655965988945

 

1655965988935

Μηχανικοί σε δράση

Διαβάσαμε τον άθλο του Ηρακλή « Οι στάβλοι του Αυγεία » και αφού γνωρίσαμε φράγματα και γέφυρες από όλο τον κόσμο προχωρήσαμε στην κατασκευή φράγματος και γέφυρας

1655965988928

1655965988921

1655965988910

 

1655965988903

 

1655965988891

Επιστήμονες σε δράση

Πειράματα για τη διαλυτότητα των υλικών στο νερό και την επίπλευση-βύθιση

 

1655965988885

1655965988879

 

1655965988866

 

1655965988845

1655965988838

Δραστηριότητες κωδικοποίησης του κύκλου του νερού

1655965988832

1655965988826

1655965988812

1655965988806

1655965988799

1655965988793

1655965988786

1655965988780

1655965988761

1655965988754

1655965988748

1655965988735

1655965988716

Ρομποτική και ο κύκλος του νερού με το Sammy το Σταγονούλη

1655965988710

1655965988703

1655965988696

1655965988682

 

1655965643237

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2021-2022 ΜΕΡΟΣ 3ο

3ος‌ θεματικός κύκλος : Ενδιαφέρομαι και ενεργώ

Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη ‌

1ο‌ και ‌2ο‌ τμήμα : θέμα: ‌« Ανθρώπινα δικαιώματα και συμπερίληψη »‌ ‌ ‌

Τίτλος :‌ ‌« Τα πρώτα βήματα στη δημοκρατία »‌ ‌

1655965989176

Όλοι μαζί μια αγκαλιά

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Από τη συμμετοχή μας στη δράση « ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ » που διοργάνωσε το Χαμόγελο του Παιδιού και αφορούσε το σχολικό εκφοβισμό.

1655965989166

 

1655965989151

1655965989146

1655965989141

1655965989136

Γίναμε κατάσκοποι και παρατηρήσαμε προσεκτικά τους άλλους

1655965989131

1655965989126

1655965989121

1655965989116

Οι εφημερίδες μας

1655965989107

1655965989101

1655965989097

 

1655965989092

1655965989087

 

Ζωγραφίσαμε ένα μήνυμα αγάπης για κάποιον συμμαθητή μας και φτιάξαμε την « ΚΟΥΡΤΙΝΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ»

 

 

1655965989072

1655965989067

Έτοιμες και οι ταυτότητές μας

1655965989047

ΕΛΜΕΡ Ο ΠΑΡΔΑΛΟΣ ΕΛΕΦΑΝΤΑΣ

1655965989051

Από το κουκλοθέατρο « Ο ΖΑΜΠΝΤΕΡΦΙΛΙΟ »

Τι συνέβη άραγε όταν ο Ζαμπντερφίλιο πήγε στο δάσος για να βρει φίλους;

1655965989031

1655965989036

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2021-2022 ΜΕΡΟΣ 2ο

2ος‌ θεματικός κύκλος –  Φροντίζω το περιβάλλον ‌

1ο‌ και ‌2ο‌ τμήμα : θέμα: ‌ Οικολογία ‌ ‌

Τίτλος ‌« Πάμε για ανακύκλωση »‌ ‌

Φτιάξαμε τους δικούς μας κάδους απορριμμάτων

1655965989324

 

1655965989318

Βόλτα στη γειτονιά για αναζήτηση μπλε κάδων

1655965989312

1655965989305

1655965989300

Σκουπίδια παντού

16559659892951655965989290

 

 

 

 

 

 

 

 

Κάναμε κομποστοποίηση τα υπολείμματα των τροφών μας

1655965989285

Διαχωρισμός σκουπιδιών-Μέρος πρώτο

1655965989280

 

1655965989275

1655965989270

Τα όνειρα των σκουπιδιών

1655965989265

1655965989260

Το ΚΠΕ  Μουζακίου μας επισκέφτηκε και κάναμε ανακύκλωση χαρτιού

1655965989025

1655965989020

1655965989015

1655965989010

Κατασκευάσαμε κούκλες από ανακυκλώσιμα υλικά και παίξαμε κουκλοθέατρο

Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΦΩΝΑΖΕΙ

 

 

1655965989221

1655965989211

 

1655965989201

1655965989191

Διαχωρισμός σκουπιδιών – Μέρος δεύτερο

1655965989255

1655965989240

1655965989235