ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ – Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ

Ιούν 201823

Η υλοποίηση του προγράμματος “Το σώμα μου – Ο εαυτός μου” από το ολοήμερο τμήμα, ξεκίνησε με αφορμή ένα διασκεδαστικό παιχνίδι.

Ένα παιδί έκλεισε τα μάτια του ενώ το γαργαλούσαμε με ένα πινέλο σε διάφορα σημεία του σώματος. Το ρωτούσαμε: “πού σε γαργαλάω τώρα;”, εκείνο απαντούσε και αν μπέρδευε κάποια μέρη του σώματος ή δεν ήξερε το όνομα από κάποια άλλα, τον βοηθούσε η ομάδα.

Καταγράψαμε σε ένα χαρτί τι γνωρίζουν τα παιδιά για το ανθρώπινο σώμα και τι ήθελαν να μάθουν.

Φτιάξαμε έναν πίνακα αναφοράς με τα εξωτερικά μέρη του σώματος…

Ζυγιστήκαμε… Μετρήσαμε το ύψος μας…

Παρατηρήσαμε τον εαυτό μας στον καθρέφτη, παρατηρήσαμε και τους άλλους και καταλήξαμε στο συμπέρασμα, ότι όλοι είμαστε διαφορετικοί…

Κάναμε έναν πίνακα που καταγράψαμε τα χαρακτηριστικά μας…

Φτιάξαμε την προσωπογραφία μας και τη νηπιακή μας ταυτότητα…

Συζητήσαμε για το σκελετό και τη χρησιμότητά του…

Παρατηρήσαμε μια ακτινογραφία για να δούμε πώς φαίνονται τα κόκαλά μας μέσα από το σώμα μας…

Συναρμολογήσαμε το σκελετό…

Κάναμε ό,τι κάνει και ο σκελετός μας…

Φτιάξαμε τους σκελετούληδες μας με χαρτί και πλαστελίνη…

 

Παρατηρήσαμε τα εσωτερικά όργανα του ανθρώπινου σώματος και συζητήσαμε για τη λειτουργία του καθενός από αυτά.

Κάναμε μια κατασκευή με διάφανα σακουλάκια και καλαμάκια για να κατανοήσουμε πώς φουσκώνουν και ξεφουσκώνουν οι πνεύμονές μας όταν αναπνέουμε…

Ακούσαμε με στηθοσκόπιο την καρδιά μας…

Αναπαραστήσαμε το ταξίδι της τροφής…

Το δραματοποιήσαμε: Η τροφή στον οισοφάγο, στο στομάχι, στο λεπτό έντερο, στο παχύ έντερο…

Βάλαμε τις εικόνες των εσωτερικών οργάνων στο σωστό σημείο στο σώμα του φίλου μας…

Συζητήσαμε τι έχουμε 1 και τι 2 στο σώμα μας…

     

ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ – ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ

Τα μάτια μας – ΌΑραση

Μέσα στο κουτί των εκπλήξεων βρήκαμε ένα ζευγάρι γυαλιά.

Τι χρειαζόμαστε τα γυαλιά; Έτσι άρχισε μία μεγάλη συζήτηση για τα μάτια μας.

Παιχνίδια παρατήρησης.

Τα παιδιά παρατήρησαν τους φίλους τους και έκλεισαν τα μάτια τους. Σκέπασα ένα παιδί με ύφασμα όση ώρα τα είχαν κλειστά. Ποιος λείπει, τι ρούχα φοράει;

Τοποθετήσαμε μερικά αντικείμενα στο πάτωμα. Μετά τα σκεπάσαμε και προσπαθήσαμε να τα θυμηθούμε.

Η εργασία μας:

Υπάρχουν όμως και περιπτώσεις που κάποιοι άνθρωποι δεν βλέπουν. Πως είναι να ζεις έτσι;

Παρακολουθήσαμε ένα σχετικό βίντεο.

Προσπαθήσαμε να μπούμε στη θέση τους με τα ακόλουθα παιχνίδια:

Γίναμε ζευγάρια, ο ένας τυφλός και ο άλλος οδηγός.

Προσπαθήσαμε να βάλουμε νερό και να πιούμε χωρίς να βλέπουμε.

  

Ο τυφλός μανάβης.

Τα αυτιά μας – Ακοή

Συζητήσαμε για τα αυτιά μας και τη φροντίδα τους.

Χρησιμοποιήσαμε διάφορα μέρη του σώματος μας για να παράγουμε ήχο. Παίξαμε με τα μουσικά οργανάκια της τάξης μας.

Μάθαμε για τους κωφούς και την γλώσσα τους.

Ζωγραφίσαμε ευχάριστους ήχους.

Όσφρηση και Γεύση

Καταγράψαμε ευχάριστες και δυσάρεστες μυρωδιές.

Προσπαθήσαμε να αναγνωρίσουμε κάποιες από αυτές.

Η εργασία μας

Συζητήσαμε για τις 4 γεύσεις και τις δοκιμάσαμε.

Αφή

Παίξαμε το παιχνίδι της  <<αφής >>.

Το αποτύπωμα του χεριού μας έγινε δένδρο και της πατούσας μας φάντασμα.

Συνοψίζοντας τις γνώσεις μας, φτιάξαμε το βιβλιαράκι των πέντε αισθήσεων.

 

 

από κάτω από: e Twinning| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ – Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Ιστορικό

Ιούνιος 2018
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

mikrosanagnostis

mikrosanagnostis

Μικρός Αναγνώστης

ifeelkid

ifeelkid

Παιδικό Ραδιόφωνο

Logo

Logo

Εκπαιδευτική Τηλεόραση

ηλιακό-σύστημα

ηλιακό-σύστημα

Το ηλιακό σύστημα

emmelia

emmelia

Το Μουσικό Χωριό

cyberkids

cyberkids

Ασφάλεια στο Διαδίκτυο

Ψηφιακό Παραμύθι \"Φτερόσαυρος\" από μαθητές Νηπιαγωγείου

European Radio Logo

Πρόσφατα σχόλια



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων