Φθινόπωρο, και οι αλλαγές στη φύση ήταν η αφορμή να ασχοληθούμε με τη συγκεκριμένη εποχή με βιωματικό τρόπο καθώς και με διάφορες εικαστικές δημιουργίες, διηγήσεις σχετικών ιστοριών, τραγούδια κ.α.
Έτσι, τα παιδιά στο άκουσμα της μουσικής του vivaldi “Autumn”, δραματοποίησαν μια φθινοπωρινή σκηνή, κατά την οποία έγιναν δέντρα που ο φθινοπωρινός αέρας έριξε τα φύλλα τους στο έδαφος..
αξιοποιήσαμε με τρόπο δημιουργικό τα φύλλα που συγκέντρωσαν τα παιδιά στο σχολείο και έτσι ..
αφού παρατήρησαν συγκεκριμένα φύλλα, σκέφτηκαν με τί μοιάζουν και έγραψαν τις ιδέες τους..
δραματοποιήσαμε την ιστορία “Oταν το Φθινόπωρο βοήθησε δύο φίλους: Ο Φυλλοβόλος και ο Αειθαλής”
http://www.elniplex.com/%CF%8C%CF%84%CE%B1%CE%BD-%CF%84%CE%BF-%CF%86%CE%B8%CE%B9%CE%BD%CF%8C%CF%80%CF%89%CF%81%CE%BF-%CE%B2%CE%BF%CE%AE%CE%B8%CE%B7%CF%83%CE%B5-%CE%B4%CF%85%CE%BF-%CF%86%CE%AF%CE%BB%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%BF
φτιάξαμε μια ομαδική εργασία εμπεδώνοντας τις έννοιες αειθαλές και φυλλοβόλο ..
μάθαμε τις απλές μαθηματικές έννοιες μικρό-μεσαίο-μεγάλο
φτιάξαμε φθινοπωρινό κολάζ
ομαδική εργασία
μαζέψαμε φύλλα από την αυλή…
διαλέξαμε το φυλλαράκι μας…
και φτιάξαμε ένα μόμπιλε!
μιλήσαμε για τα φρούτα του φθινοπώρου και ψηφίσαμε το αγαπημένο μας…
μέσα από τη σχετική συζήτηση για τα φρούτα αναδύθηκε μία προσπάθεια για δημιουργία ομοιοκατάληκτων λέξεων!
Μιλήσαμε για το ουράνιο τόξο ..
..τα παιδιά, αφού χόρεψαν με μια κορδέλα στο χέρι,
τοποθέτησαν τις κορδέλες στο πάτωμα,
έτσι ώστε να σχηματιστεί το ουράνιο τόξο..
ζωγραφίσαμε με πινέλα το ουράνιο τόξο …
και μας άρεσε τόσο που σκεφτήκαμε να το κλείσουμε μέσα σε ένα βάζο!
έτσι σε λίγο χοντρό αλάτι ρίξαμε 2-3 σταγόνες τέμπερα..
σε ένα γυάλινο βάζο βάλαμε σε στρώσεις το χρωματιστό αλάτι..
και ιδού το αποτέλεσμα!
και το ουράνιο τόξο σε ομαδική
τέλος… παίξαμε με το φως και κάναμε πείραμα με ένα cd, παρατηρώντας την ανάλυση του φωτός στα χρώματα της Ίριδας!
…και αφού μετά τη βροχή βγαίνει το ουράνιο τόξο …
προβληματιστήκαμε για το ταξίδι του νερού…
Μάθαμε για την ΕΛΙΑ καιτο ΛΑΔΙ..
Πρόσφατα σχόλια