ΦΕΓΓΑΡΟΣΚΕΠΑΣΤΗΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ

Σήμερα στο σχολείο μας παρακολουθήσαμε την βιωματική θεατρική παράσταση« Ο Σκεπαστής του φεγγαριού » εμπνευσμένο από το βιβλίο του Eric Puybaret.

Ο Σκεπαστής του Φεγγαριού είναι αυτός που έχει αφιερώσει την ζωή του για ένα σκοπό.  Να σκεπάζει το φεγγάρι και να χαρίζει τα μισοφέγγαρα στους ανθρώπους βοηθώντας τους να μετρούν το χρόνο αλλά και να ονειρεύονται. Τώρα όμως κάποιος άλλος πρέπει να πάρει την θέση του…

Με αφορμή αυτήν την υπέροχη ιστορία τα παιδιά διασκέδασαν ,βίωσαν και έμαθαν πολλά για :

-Το Ηλιακό σύστημα

– Άνεμος και προσανατολισμός

– Η Ώρα και πως μετριέται ο Χρόνος

– Φιλία, Αλληλεγγύη, Συνεργασία, Πίστη

2 WEB I¦I•III‘I¡IYIIsI•I I‘II¤I—IIMG 20240408 112600IMG 20240408 103240IMG 20240408 103750IMG 20240408 104925 1IMG 20240408 105449IMG 20240408 110132IMG 20240408 110408IMG 20240408 112322IMG 20240408 111013 1IMG 20240408 111151

IMG 20240408 112322 1

Κοινωνικές αξίες

Επιθυμώντας να επιτευχθεί κλίμα αρμονικής συνύπαρξης στην σχολική μας τάξη χωρίς τη συνεχή διαμεσολάβηση της εκπαιδευτικού, καλλιεργούμε την ατομική ευθύνη και την υπευθυνότητα :

Καταγράψαμε τα βήματα για να έχουμε μία τάξη καθαρή και τα προσωπικά μας αντικείμενα τακτοποιημένα και τα οπτικοποιήσαμε ώστε να μας θυμίζουν την εφαρμογή τους.

Χωριστήκαμε σε ομάδες και αναλάβαμε την ευθύνη της τήρησής τους τους μέσα στην τάξη.         Για να έχουμε ένα επιπλέον κίνητρο ετοιμάσαμε ένα πίνακα επιβράβευσης  εβδομάδας.

Οπτικοποιημένοι κανόνες για την καθαριότητα  της  τάξης  και  την τακτοποίηση   των  υλικών  μας

Διατηρώ τον χώρο μου καθαρό           Τακτοποιώ τα προσωπικά μου αντικείμενα

IMG 20240408 074640 1



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

 

 

Η Γη γυρίζει

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ  ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: 

ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ & ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ   «STEAM και η ΓΗ γυρίζει….»

Φιλοσοφία  Σκοπιμότητα  προγράμματος

Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο:    «STEAM και η ΓΗ γυρίζει…» έχει ως στόχο με βάση τις αρχές του εποικοδομητισμού και με μεθόδους διερευνητικής μάθησης οι μαθητές να σκεφτούν και να βρουν  απαντήσεις σε ερωτήσεις για το διάστημα και για το γεγονός ότι οι πλανήτες δεν είναι απομονωμένοι ο ένας από τον άλλον, αλλά αλληλοεξαρτώμενοι καθώς η Σελήνη περιστρέφεται γύρω από τη Γη, η Γη, μαζί με επτά άλλους πλανήτες, περιστρέφεται γύρω από τον Ήλιο και ο Ήλιος, με τη σειρά του, περιστρέφεται γύρω από το κέντρο του γαλαξία μας. Η Σελήνη, η Γη και ο Ήλιος αποτελούν τα τρία ουράνια σώματα τα οποία σχηματίζουν ένα ολοκληρωμένο σύστημα, με την εναλλαγή ημέρας/νύχτας, τις εκλείψεις και τις εποχές που προκύπτουν από τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ των σωμάτων αυτών και με τις οποίες οι μικροί μαθητές θα πειραματιστούν και θα γνωρίσουν με βιωματικό τρόπο.

Μέσα από πειράματα, εξοικείωση με συγκεκριμένα εκπαιδευτικά λογισμικά, δημιουργία μηχανικών κατασκευών, καλλιέργεια της μαθηματικής σκέψης και εξοικείωση με βασικές αρχές προγραμματισμού και αλγοριθμικής σκέψης τα παιδιά θα έρθουν σε επαφή με τη φιλοσοφία του STE(A)M η οποία βασίζεται στην επιστήμη ότι η εκπαίδευση ξεκινά με περιέργεια) προτρέποντας τους μαθητές να περάσουν από όλα τα στάδια της επιστημονικής έρευνας: να θέσουν μια ερώτηση, να αναπτύξουν μια υπόθεση, να σχεδιάσουν πώς να δοκιμάσουν αυτήν την υπόθεση, να συλλέξουν δεδομένα, να αναλύσετε τα αποτελέσματα και να τα μοιραστούν με τους συμμαθητές

Ανεστραμμένη τάξη –Αποστολή για το σπίτι :

Στο συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα θα εκμεταλλευτούμε την Ανεστραμμένη τάξη ,προσέγγιση που συνδυάζει την παραδοσιακή τάξη με τις διαδικτυακές δραστηριότητες και την ανατρεπόμενη τάξη με κύριο στόχο οι μαθητές με τη βοήθεια των γονιών τους, να έχουν διαδικτυακή πρόσβαση.                 Στόχος μας, πέρα από τις παραδοσιακές γνώσεις να αναπτύξουν τις σύγχρονες δεξιότητες. 

Για το λόγο αυτό δημιουργήσαμε ένα padlet Το padlet είναι ένα εργαλείο με το οποίο μπορούμε να μοιραστούμε πληροφορίες και πολυμέσα (εκπαιδευτικοί-παιδιά-γονείς), μέσω ενός ψηφιακού πίνακα.

Πως λειτουργεί (από την πλευρά των μαθητών)

Οι μαθητές μπορούν να εισέλθουν στον τοίχο-padlet που έχουμε δημιουργήσει πατώντας πάνω στην διεύθυνση URL που ακολουθεί: https://padlet.com/mail5826/steam-91kr433jl0jylsfm

Εκεί θα υπάρχουν πληροφορίες , εκπαιδευτικό υλικό, εργασίες των παιδιών και αποστολές-εργασίες για το σπίτι. Θα μπορούν επίσης, να αναρτούν το μήνυμα τους στο πίνακα ανακοίνωσης σύμφωνα με τις ακόλουθες οδηγίες. To Padlet μας επιτρέπει να εισάγουμε εκτός από κείμενο και άλλα αντικείμενα όπως εικόνες, υπερσυνδέσμους για άλλες σελίδες (hyperlinks), ηχογραφήσεις και έγγραφα

Α. Αποστολή :

Δυνατότητα puzzle στον ακόλουθο σύνδεσμο για εξάσκηση στο σπίτι https://www.jigsawplanet.com/?rc=search&q=planet

Ευχόμαστε καλή και εποικοδομητική συνεργασία.

ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΜΑΔΑ

ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ

Όλα τα μέλη στο σχολείο μας είναι ισότιμα και μοιράζονται τις ίδιες αξίες.
Νιώθουν ασφάλεια, συνεργάζονται, δημιουργούν ομάδες και εκφράζονται ελεύθερα.
Το παρακάτω βιβλιαράκι μας με τίτλο «ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΜΑΔΑ» αποτελεί προϊόν του συνόλου
των μαθητών. Το επιμελήθηκαν με πολλή αγάπη και το δημιούργησαν μέσα από την
συνεργασία σε μικρές ομάδες.
Το Εκπαιδευτικό λογισμικό https://elpeida.github.io/ το αγαπήσαμε και μας βοήθησε να
σας παρουσιάσουμε τις αξίες της ομάδας μας…



Λήψη αρχείου

Γιορτή 25ης Μαρτίου


flags
Σήμερα  πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η γιορτή της 25ης Μαρτίου.  Γονείς και εκπαιδευτικοί χειροκροτήσαμε τα παιδιά μας που με ποιήματα και τραγούδια τίμησαν τους ήρωες του 1821 και την Παναγία.

Χρόνια πολλά σε όλους.

aload2026

3ο ΕΡΓΑΣΤ.ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ-ΥΠΕΥΘΥΝΑ ΠΑΙΔΙΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΣ ΤΩΝ ΖΩΩΝ

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 

Παγκόσμια και Τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά 

Τίτλος Υπεύθυνα παιδιά-Υπερασπιστές των ζώων

skili trofi

Βασικός σκοπός του προγράμματος είναι η ευαισθητοποίηση, η εκπαίδευση και η αλλαγή συμπεριφοράς των μαθητών/τριών σε θέματα που αφορούν τα δικαιωματα των ζώων.

Οι επιμέρους στόχοι του προγράμματος είναι: 

  • να κατανοήσουν οι μαθητές/τριες την σχέση αλληλεξάρτησης ανάμεσα στα ζώα και στον άνθρωπο, 
  • να κατανοήσουν ότι ο άνθρωπος δεν σέβεται τα ζώα για αυτά που μας προσφέρουν. Τα υπερ εκμεταλλεύεται για να καλύψει τις διατροφικές του ανάγκες σε ζωικά προϊόντα, 
  • να αντιληφθούν ότι η στάση σεβασμού απέναντι στα ζώα είναι μια στάση που ενισχύει το αίσθημα ευθύνης,
  • να αναπτύξουν τις βασικές δεξιότητες χρήσης του Η/Υ, όπως: τη χρήση του πληκτρολογίου, τη χρήση του ποντικιού, τη μετακίνηση εικόνων ή αντικειμένων με τη μέθοδο drag και drop (πατάω, σέρνω, αφήνω) καθώς και  την δημιουργία φακέλων και αποθήκευση αρχείων στον Υπολογιστή.

 Το πρόγραμμα ενθαρρύνει τη συνεργασία μεταξύ μαθητών,εκπαιδευτικών, γονέων  και αξιοποιεί τις αρχές της διερευνητικής μάθησης .

 Στοχεύει στην καλλιέργεια των Δεξιοτήτων Μάθησης του 21ου αιώνα, των Δεξιοτήτων Ζωής, των Δεξιοτήτων του Νου και των Ψηφιακών Δεξιοτήτων.

Ακολουθεί σύνδεσμος με την ανάπτυξη του θέματος και τις εργασίες μας.:

Υπεύθυνα παιδιά-Υπερασπιστές των ζώων (1)

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-25

ΕΓΓΡΑΦΕΣ  ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2024-25

To 22o Νηπιαγωγείο Περιστερίου ενημερώνει ότι οι εγγραφές των νηπίων-προνηπίων για το σχολικό έτος 2024-25 θα πραγματοποιηθούν κατά το χρονικό διάστημα 1-20 Μαρτίου 2024. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Στο 22 Νηπιαγωγείο ανήκει η περιοχή που περικλείεται από τις οδούς:

Πελασγίας-Αγίου Πολυκάρπου-Εθν.Αντιστάσεως-Ισοκράτους-Ακαδημίας-Ηφαίστου-Αγ.Βασιλείου-Καλυδώνος-Πελοπίδα-Κομνηνών.

Oι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας από το σχολικό έτος 2020-2021 και εφεξής, θα γίνονται μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής με Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής, σύμφωνα με το άρθρο 1, της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής θα υποβάλλει ο γονέας/κηδεμόνας για το Νηπιαγωγείο που ανήκει, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας του σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2024-2025 εγγράφονται μαθητές γεννημένοι το 2019 και το 2020.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου ο γονέας/ κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:

  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή . Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα.

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

 δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Αναβαθμισμένο (Διευρυμένο) Ολοήμερο ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και

στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζει ο Προϊστάμενος/νη του Νηπιαγωγείου.

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας ενημερώνεται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσει κατά την επίσκεψή του στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται τα:

ζ) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.)

η) Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια.

θ) Βεβαίωση από ΚΕΣΥ, ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

ι) Αίτηση εγγραφής και Υπεύθυνη δήλωση του Κηδεμόνα [χορηγείται στο σχολείο]

ια) Έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωσή του για την εγγραφή του παιδιού στο συγκεκριμένο νηπιαγωγείο.

ια) Σε περίπτωση διαζευγμένων γονέων θα πρέπει να προσκομιστεί δικαστική απόφαση επιμέλειας.

Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της.Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

 Η εγγραφή στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα (13:00 – 16:00) και στο Αναβαθμισμένο (διευρυμένο) Ολοήμερο (16.00-17.30) γίνεται χωρίς προϋποθέσεις. Γίνονται δεκτές όλες οι αιτήσεις/δηλώσεις για εγγραφή.

Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.  Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00. Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

Η εγγραφή πρoνηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα.  Προκειμένου όμως να γίνει επικαιροποίηση των στοιχείων εγγραφής και δήλωση φοίτησης του νηπίου στο υποχρεωτικό ή και στο ολοήμερο τμήμα, θα πρέπει να συμπληρωθεί και να υπογραφεί η σχετική αίτηση/υπεύθυνη δήλωση.

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε πρόβλημα στη διενέργεια της ηλεκτρονικής εγγραφής επικοινωνήστε μαζί μας.

Τηλέφωνο Νηπιαγωγείου: 210-5725700 και e-mail: mail@22nip-perist.att.sch.gr.

Οι ώρες για το κοινό και την κατάθεση των δικαιολογητικών εγγραφής είναι καθημερινά κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού μεταξύ των ωρών 13.00-14.00.