Αξιοποιώντας στην τάξη τεχνικές της Παιδαγωγικής Φρενέ

Τι είδους τηλεθεατής είσαι;

Έρευνα στην τάξη από το Ε2

ΝΕΡΟ, ΠΟΤΑΜΙΑ, ΚΑΛΑΜΑΣ

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Ε2 21ου Δ. Σ. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ 2017-18

Βιβλία μια συντροφιά με γνώση

Πρόγραμμα φιλαναγνωσίας Γ΄τάξης

Ιστορίες του Ε2

Ιστορίες του Ε2

Σαύρες, κροκόδειλοι και λασπόνερα
Άσκηση δημιουργικής γραφής με δοσμένες λέξεις

We are Eco-Friendly

Οι μαθητές του τμήματος Ε2 του 21ου Δημοτικού Σχολείου Περιστερίου πήραν μέρος σε ηχογράφηση ραδιοφωνικής εκπομπής η οποία μεταδόθηκε στο Ισπανικό Σχολικό Ραδιόφωνο  του σχολείου CRA (Colegio Rural Agrupado).Στην εκπομπή συμμετέχουν η Ελλάδα, η Ισπανία, η Πορτογαλία και η Ιταλία.

Η ηχογράφηση έγινε στα Αγγλικά στο πλαίσιο του προγράμματος eTwinning ‘We are Eco-Friendly’.

Μπορείτε να ακούσετε την εκπομπή εδώ : 

https://soundcloud.com/a-bl-684865491/etwinningpodcast

Bravo Schools «Δημιουργούμε έναν καλύτερο κόσμο»

Οι μαθητές της Ε τάξης του σχολείου μας πήραν μέρος στον Πανελλήνιο Σχολικό Διαγωνισμό Bravo Schools «Δημιουργούμε έναν καλύτερο κόσμο» .

Στον πρώτο χρόνο υλοποίησης της πρωτοβουλίας συμμετείχαν περισσότερα από 200 σχολεία σε όλη την Ελλάδα με πάνω από 500 συμμετοχές.

Οι ενεργοί πολίτες του αύριο παρουσίασαν τις δικές τους προτάσεις για τη δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου, μέσα από τις εκπαιδευτικές προσεγγίσεις που αναπτύχθηκαν για τους 17 Παγκόσμιους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης.

Με τη συμμετοχή στο Bravo Schools, το σχολείο μας εντάσσεται στο ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΕΣΒΕΥΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ 17 ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ (SGDs School Club).

Όλες οι συμμετοχές είναι αναρτημένες εδώ.

Συγχαρητήρια στους μαθητές για τη συμμετοχή τους !

ΛΕΩ ΟΧΙ ΣΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ – ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΜΑΙ

ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΟΧΙ ΕΜΕΙΣ

 

 

Η Δ1 τάξη ερευνά, μελετά, ζωγραφίζει και τραγουδά… «Μετακινούμαι και προσέχω»

Οι μαθητές της Δ1 τάξης υλοποίησαν το πρόγραμμα κυκλοφοριακής αγωγής κατά το σχολικό έτος 2017-2018 με τίτλο : ……«Μετακινούμαι και προσέχω» μέσα από την εργασία σε ομάδες , τη βιωματική προσέγγιση, την έρευνα πεδίου (παρατηρήσεις, καταγραφές, συνεντεύξεις, φωτογραφήσεις κτλ.)και τις ποικίλες δραστηριότητες βασισμένες στον αυτοσχεδιασμό και στη σωματική έκφραση, όπως το θεατρικό παιχνίδι  και τα ψυχοκινητικά παιχνίδια

Οι μαθητές έμαθαν να κυκλοφορούν ως πεζοί με ασφάλεια, να γνωρίζουν τους κινδύνους που υπάρχουν στον δρόμο, έμαθαν για την ασφαλή οδήγηση με το ποδήλατο καθώς και τις προφυλάξεις που πρέπει να παίρνουν όταν μετακινούνται με μέσα μεταφοράς (αυτοκίνητο, μέσα μαζικής μεταφοράς).

Γνώρισαν τα πιο συνηθισμένα σήματα κυκλοφορίας (χρησιμότητα ως προς την πρόληψη ατυχημάτων, την προστασία και την ασφάλεια των πεζών, των επιβατών και των οδηγών)

Αναγνώρισαν τα  λάθη τους  στην κυκλοφοριακή συμπεριφορά τους και προβληματίστηκαν για την ασφάλειά τους. Έκαναν ερωτηματολόγιο, το οποίο διαμοίρασαν σε τάξεις του σχολείου, έβγαλαν συμπεράσματα και πρότειναν λύσεις. Δραματοποίησαν μερικές καταστάσεις που παρατήρησαν κι έγραψαν την άποψή τους.

Έμαθαν  τη σημασία της τήρησης των κανόνων της σωστής κυκλοφοριακής συμπεριφοράς από τους μαθητές όταν είναι πεζοί και όταν κάνουν ποδήλατο, πατίνι, skateboard και αιτιολογημένη απόρριψη ριψοκίνδυνων ενεργειών.

Στο τέλος του προγράμματος αξιολόγησαν τα δεδομένα , δημιούργησαν αφίσα και διοργάνωσαν ενημερωτική εκδήλωση που θα απευθύνθηκε στους συμμαθητές του αντίστοιχου τμήματος και σε όλο το σχολείο σχετικά με τη σωστή οδική συμπεριφορά και την ανάγκη τήρησης των κανόνων της για την προστασία και την ασφάλεια όλων.

 

Οι μαθητές ευαισθητοποιήθηκαν σε θέματα κυκλοφοριακής αγωγής κι  έτσι διαμόρφωσαν την παρούσα και μελλοντική οδική συμπεριφορά τους

«Kυκλοφορώ με ασφάλεια» λένε οι μαθητές της Α2

Το πρόγραμμα αγωγής  υγείας  με  τίτλο «Kυκλοφορώ με ασφάλεια» υλοποποιήθηκε από την Α2 Τάξη του 21ου Δημ. Σχολ. Περιστερίου με βάση την ομαδοσυνεργατική οργάνωση της διαδικασίας της μάθησης, τη βιωματική προσέγγιση και τα ψυχοκινητικά παιχνίδια. Οι νμαθητές γνώρισαν τα σήματα οδικής κυκλοφορόιας, έμαθαν βασικά στοιχεία τοθ Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, διάβασαν το βιβλίο ¨Οφίλος μου ο Ποδηλατάκιας», άκουσαν μουσική, ζωγράφισαν, δραματοποίησαν όσα παρατήρησαν και έβγαλαν συμπεράσματα. Ταζητήματαμε Τα οποία ασχολήθηκαν ήταν:

η ασφαλής οδική συμπεριφορά: τι είναι και ποια είναι η σημασία της για την ατομική και τη δημόσια υγεία

οι κανόνες οδικής συμπεριφοράς και η ανάγκη τήρησής τους για την ασφάλεια και την προστασία από τα ατυχήματα, και

η πρακτική εφαρμογή των κανόνων κυκλοφοριακής συμπεριφοράς για την πρόληψη ατυχημάτων ως πεζοί, ως επιβάτες κι ως οδηγοί.

Στο τέλος του προγράμματος  δημιούργησαν αφίσα και διοργάνωση ενημερωτική εκδήλωση,  που θα απευθύνθηκε στους συμμαθητές του αντίστοιχου τμήματος στο σχολείο σχετικά με τη σωστή οδική συμπεριφορά και την ανάγκη τήρησης των κανόνων της για την προστασία και την ασφάλεια όλων.

Copyright © 21ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου          Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Top
...