Το ασχημόπαπο του Άντερσεν (εκπαιδευτικό λογισμικό)

Αθανασία Ράπτη και Αριστοτέλης Ράπτης

Μια δραστηριότητα ανάπτυξης της αυτοαντίληψης των διαπροσωπικών και ψυχοκοινωνικών σχέσεων.

Στόχοι:

  1. να ανταλλάξουν οι μαθητές απόψεις σχετικά με τη σημασία που έχει για τους ανθρώπους η εμφάνιση
  2. να αναπτύξουν αυτογνωσία σχετικά με τον τρόπο που τους απασχολεί η εμφάνιση και να εντοπίσουν τα συναισθήματα που συνοδεύουν τη σκέψη τους
  3. να συνειδητοποιήσουν ότι:
  • τα περισσότερα από τα κριτήρια της εμφάνισης διαφέρουν από κοινωνία σε κοινωνία και ότι αυτά μαθαίνονται στο πλαίσιο της κοινωνίας
  • υπάρχουν πολλών ειδών ομορφιές
  • ότι ο τρόπος που βλέπει ο κάθε άνθρωπος την εμφάνιση του άλλου πολλές φορές δεν είναι ίδια για όλους και συχνά εξαρτάται από προ- σωπικούς παράγοντες (όπως είναι π.χ., η σχέ- ση που  υπάρχει με το άλλο άτομο) και ότι η ανάδειξη της μοναδικότητας είναι ένα από τα πιο χαρακτηριστικά προτερήματα της ανθρώπινης ύπαρξης
  • ότι η εμφάνιση είναι κάτι που αλλάζει ως ένα βαθμό
  • ότι η υπερβολική ενασχόληση ή ανησυχία σχετικά με την εμφάνισή μας γίνεται εμπόδιο στη σχέση με τον εαυτό μας, στην ανάπτυξη άλλων, περισσότερο, ίσως, σημαντικών τομέων της προσωπικότητάς μας και στην προσωπική μας υγεία.
  • ότι υπάρχουν και άλλες πλευρές της προσωπικότητας μας, χάρις στις οποίες γινόμαστε ελαναγνώρισης των άλλων γύρω μας
  1. να δουν κριτικά τον τρόπο που μας επιβάλλονται τα πρότυπα ομορφιάς στη σημερινή εποχή, το πώς γινόμαστε δέσμιοι αυτών των προτύπων και να προβληματιστούν σχετικά με τα φαινόμενα υποταγής των ανθρώπων στις επιταγές της μόδας.

(Υπάρχουν αναλυτικές διευκρινίσεις για τις δραστηριότητες)

Θεωρητικό πλαίσιο

Μετάβαση στο παραμύθι

πηγή: http://www.tpe-education.com

 

Πρόγραμμα σίτισης για 55.00 παιδιά σε όλη την Ελλάδα

Μια διάσταση που δεν δόθηκε ιδιαίτερα στο ρεπορτάζ και θεωρούμε πολύ σημαντική είναι ότι εκτός από πρόγραμμα σίτισης είναι συγχρόνως και «Πρόγραμμα Υγιεινής Διατροφής». Όταν ένα παιδί τρέφεται δεν σημαίνει ότι τρέφεται σωστά. Με το δεκατιανό που τρώνε οι μαθητές λαμβάνουν τη συνιστώμενη ημερήσια δόση των θρεπτικών συστατικών που είναι απαραίτητα για την ανάπτυξή τους. Συγχρόνως οι μαθητές που μένουν στο ολοήμερο σιτίζονται κανονικά με ζεστό φαγητό που έρχεται καθημερινά από τη Δημοτικό Βρεφοκομείο Αθηνών. Και για τις οικογένειες που εξαιτίας της οικονομικής κρίσης δεν μπορούν να ικανοποιήσουν τις καθημερινές τους ανάγκες, κάθε μήνα έρχονται από την Αρχιεπισκοπή Αθηνών και το πρόγραμμα ¨ΑΠΟΣΤΟΛΗ» κιβώτια με τρόφιμα.

Ευχόμαστε όλοι η Ανάσταση του Κυρίου να φέρει την «Ανάσταση» σε όλους τους ανθρώπους. Κάθε οικογένεια να μπορεί να καλύπτει μόνη της όλες τις ανάγκες της και να μην χρειάζεται η εθελοντική προσφορά κανενός.

http://www.megatv.com/koinoniaoramega/default.asp?catid=28308&subid=2&pubid=33415341

 

Ύμνοι της Μεγάλης Εβδομάδας

Η Μεγάλη Εβδομάδα αρχίζει από την Κυριακή των Βαΐων το βράδυ, όπου τελείται η Ακολουθία του Νυμφίου, και τελειώνει το Μεγάλο Σάββατο και είναι αφιερωμένη στα Άγια Πάθη του Ιησού Χριστού.

Ονομάζεται Μεγάλη από την ανάμνηση των γεγονότων που διαδραματίζονται καθ΄ εκάστη των ημερών αυτής τα οποία και θεωρούνται ιδιαίτερα σημαντικά για τη χριστιανική θρησκεία.


Στο κάτω μέρος του βίντεο πατήστε Youtube direkt για να ακούσετε τους ύμνους όλων των ημερών της Μεγάλης Εβδομάδας