Μέτρα στα Σχολεία από 3 Μαϊου

Διατηρείται η υποχρεωτική χρήση προστατευτικής μάσκας σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους, καθώς και η χρήση αντισηπτικών, ο τακτικός αερισμός χώρων, ο σχολαστικός καθαρισμός επιφανειών και εξοπλισμού, τα ξεχωριστά διαλείμματα κ.λπ.

Δεν θα διενεργούνται τακτικοί αυτοδιαγνωστικοί έλεγχοι (self test) για προσέλευση στη σχολική μονάδα από μαθητές, εμβολιασμένους εκπαιδευτικούς

Οι μη εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί θα διενεργούν προληπτικά ένα ράπιντ τεστ την εβδομάδα, με δική τους δαπάνη, έως και 48 ώρες πριν την προσέλευση στο σχολείο την Τρίτη. (Ειδικά, για την προσέλευση την ερχόμενη εβδομάδα, το πρώτο τεστ θα διενεργείται έως και 48 ώρες πριν την προσέλευση στο σχολείο την Τετάρτη 4 Μαΐου 2022)

Σε περίπτωση στενής επαφής με κρούσμα εντός σχολικού πλαισίου, οι εμβολιασμένοι και μη μαθητές και εκπαιδευτικοί διενεργούν 2 σελφ τεστ (ημέρες 0-1 και 4) δωρεάν (θα διατίθενται από τα σχολεία) και χρησιμοποιούν μάσκα υψηλής αναπνευστικής προστασίας (Ν95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλή μάσκα για 10 ημέρες.

Σε περίπτωση στενής επαφής με κρούσμα εκτός σχολικού πλαισίου, οι εμβολιασμένοι μαθητές και εκπαιδευτικοί επιστρέφουν κανονικά στο σχολείο, διενεργούν σελφ τεστ οι πρώτοι και ράπιντ τεστ οι δεύτεροι την 5η ημέρα με δική τους δαπάνη και χρησιμοποιούν μάσκα υψηλής αναπνευστικής προστασίας (Ν95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλή μάσκα για 10 ημέρες.

Οι μη εμβολιασμένοι μαθητές και εκπαιδευτικοί τίθενται σε καραντίνα και διενεργούν σελφ τεστ οι πρώτοι και ράπιντ τεστ οι δεύτεροι την 5η ημέρα με δική τους δαπάνη προκειμένου να επιστρέψουν στο σχολείο. Μετά την 5η ημέρα, εφόσον το τεστ είναι αρνητικό και επιστρέψουν στο σχολείο, χρησιμοποιούν μάσκα υψηλής αναπνευστικής προστασίας ή διπλή μάσκα για τουλάχιστον άλλες 5 ημέρες.

 

Βράβευση του σχολείου σας με την Πράσινη Σημαία των Οικολογικών Σχολείων!

Σε εκδήλωση βράβευσης που πραγματοποιήθηκε στις 26/02/22 το σχολείο μας βραβεύτηκε με την Πράσινη Σημαία των Οικολογικών Σχολείων! Η βράβευση ήρθε ως αποτέλεσμα των δράσεων μαθητών και εκπαιδευτικών την τελευταία τριετία στα πλαίσια της συμμετοχής μας στο Διεθνές Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Οικολογικά Σχολεία». 

Φυσικά συνεχίζουμε τις δράσεις μας με τους μαθητές μας, τις οικογένειές τους, την τοπική κοινωνία αλλά και με τους εταίρους μας από Φινλανδία, Κύπρο, Ρουμανία, Βέλγιο και Ισπανία στα πλαίσια Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+

272277372 457270092839849 2544193750584963226 n

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 2022-23

Για το σχολικό έτος 2022-2023, στην Α΄ τάξη Δημοτικού εγγράφονται τα παιδιά που έχουν γεννηθεί το έτος 2016.

Απαιτούμενα δικαιολογητικά

  • Επίδειξη του βιβλιαρίου υγείας του μαθητή ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο να φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια (το Διεθνές Πιστοποιητικό Εμβολιασμών ή Προφύλαξης για τους αιτούντες Διεθνούς Προστασίας)
  • Αποδεικτικό στοιχείο από το οποίο να φαίνεται η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή (συμβόλαιο, εκκαθαριστικό εφορίας, λογαριασμός ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΕΥΔΑΠ )
  • Βεβαίωση φοίτησης νηπιαγωγείου
  • Εκτός  των ανωτέρω, κατά την εγγραφή παραδίδεται στο γονέα το έντυπο του Ατομικού Δελτίου Υγείας του μαθητή το οποίο επιστρέφεται συμπληρωμένο μέχρι 30 Μαΐου.
  •  Ληξιαρχική πράξη γέννησης (οι αλλοδαποί μαθητές).

(Το πιστοποιητικό γέννησης αναζητείται αυτεπάγγελτα από το σχολείο)

Τα δικαιολογητικά εγγραφής πρέπει να είναι επίσημα μεταφρασμένα είτε από την αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Εξωτερικών είτε από πιστοποιημένο δικηγόρο για το σκοπό αυτό.

Οι εγγραφές  θα πραγματοποιηθούν  στο σχολείο μας

1 έως 20  Μαρτίου  9:00 μέχρι 13:00

 

Εικονική κινητικότητα – Erasmus+

Έκθεση με έργα των μαθητών χρησιμοποιώντας ανακυκλώσιμα υλικά. Κατά τη διάρκεια της έκθεσης οι μαθητές παρέλαβαν τα πιστοποιητικά συμμετοχής τους στην εικονική κινητικότητα που συντόνισε η Ρουμανία και διήρκησε από τις 16 ως τις 18 Φεβρουαρίου.

Ανακοίνωση για ψυχολόγο

Σας ενημερώνουμε ότι στο σχολείο μας τοποθετήθηκε ψυχολόγος.

Θα βρίσκεται στο σχολείο κάθε Τρίτη 8:15 – 13:15.

 Σε συνεργασία με την ψυχολόγο στοχεύουμε στην προαγωγή της ψυχοσυναισθηματικής, κοινωνικής και γνωστικής ανάπτυξης των μαθητών καθώς και τη συναισθηματική ισορροπία και την ενδυνάμωση όλων των εμπλεκομένων στην εκπαιδευτική διαδικασία. Ο ρόλος της είναι συμβουλευτικός, υποστηρικτικός και θεραπευτικός προς τους μαθητές, τις οικογένειες τους και το εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου.

Οι γονείς που επιθυμούν συνάντηση με την ψυχολόγο μπορούν να επικοινωνούν με την ψυχολόγο Παρνασσά Παρασκευή στο pparnassa@sch.gr ή να ενημερώσουν το δάσκαλο της τάξης ή τη δασκάλα του Τμήματος Ένταξης ή τη διευθύντρια.

Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με το σχολείο για περισσότερες πληροφορίες

Η Δ/ντρια

ΙΩΑΝΝΑ ΧΑΛΚΙΑ

Erasmus+ Εικονική κινητικότητα

Για τρεις ημέρες είχαμε την ευκαιρία, μαθητές και δάσκαλοι, να συνεργαστούμε με μαθητές και εκπαιδευτικούς από τη Ρουμανία, τη Φινλανδία, την Κύπρο, την Ισπανία και το Βέλγιο. Βρήκαμε τρόπους να αξιοποιήσουμε άχρηστα υλικά αλλά και υλικά της φύσης και να δημιουργήσουμε αριστουργήματα!! Η φαντασία και η δημιουργικότητα των παιδιών μας αστείρευτη. Ευχαριστούμε τους συναδέλφους από τη Ρουμανία για την εξαιρετική οργάνωση της εικονικής κινητικότητας!!

Erasmus+ 3η Διακρατική κινητικότητα στη Βουλγαρία

Στα πλαίσια του σχεδίου Erasmus+ που συντονίζει το σχολείο μας με τίτλο M.A.G.I.C, πραγματοποιήθηκε η 3η διακρατική συνάντηση στο Veliko Tarnovo της Βουλγαρίας. Τη συνάντηση διοργάνωσε το νηπιαγωγείο «Detski Svyat» στο Polski Trambesh της Βουλγαρίας και συμμετείχαμε εκπαιδευτικοί από την Ελλάδα, τη Λιθουανία και την Εσθονία. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά το εκπαιδευτικό σύστημα της Βουλγαρίας, να ανταλλάξουμε ιδέες και καλές πρακτικές, να έρθουμε σε επαφή με τον πολιτισμό της χώρας αλλά και να σχεδιάσουμε, προγραμματίσουμε και οργανώσουμε τα επόμενα βήματα του σχεδίου μας.

«Το Σχολείο Οργανισμός και Κοινότητα Μάθησης»

232798091 350458753392081 1145272472442702327 nΤο σχολείο μας επιλέχτηκε να  συμμετέχει στο ερευνητικό -πιλοτικό πρόγραμμα «Το Σχολείο Οργανισμός και Κοινότητα Μάθησης». Το πρόγραμμα  υλοποιείται από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Το πρόγραμμα έχει ως αντικείμενο την εφαρμοσμένη μελέτη βασικών παραμέτρων του  σύγχρονου ελληνικού σχολείου, οι οποίες επηρεάζουν τον μετασχηματισμό του σε  Οργανισμό και Κοινότητα Μάθησης (ΟΚΜ).

Ως γενικός στόχος του ερευνητικού – πιλοτικού προγράμματος ΟΚΜ ορίζεται η εφαρμοσμένη μελέτη και διαμόρφωση ενός σύγχρονου συστήματος διοίκησης, οργάνωσης, λειτουργίας και εσωτερικής αξιολόγησης των σχολικών μονάδων που βασίζεται στην ενεργητική συμμετοχή των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας, με σκοπό τη βελτίωση των εκπαιδευτικών πρακτικών και της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου στα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. 

Βέλτιστες πρακτικές για την ένταξη των παιδιών προσφύγων στην εκπαίδευση

Το σχολείο μας συμμετέχει στο πρόγραμμα  REFUGE-ED, το οποίο χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή (HORIZON 2020) και υλοποιείται στην Ελλάδα από το ΚΜΟΠ-Κέντρο Κοινωνικής Δράσης και καινοτομίας. Η πρωτοβουλία REFUGE-ED, έχει ως στόχο να καλλιεργήσει ένα συμπεριληπτικό και υποστηρικτικό σχολικό περιβάλλον για τα παιδιά πρόσφυγες.

Στο πλαίσιο αυτό, εντοπίζει τις βέλτιστες πρακτικές που έχουν ήδη εφαρμοστεί στην εκπαίδευση, την ψυχική υγεία και την ψυχοκοινωνική στήριξη και δίνει τη δυνατότητα σε εκπαιδευτικούς και φορείς να τις εξειδικεύσουν και προσαρμόσουν στις ανάγκες κάθε σχολικής μονάδας.

Συνολικά 46 σχολεία, μονάδες κοινωνικής πρόνοιας, δομές φιλοξενίας και κέντρα υποδοχής και ταυτοποίησης στην Ελλάδα, την Ισπανία, την Ιταλία, την Ιρλανδία, τη Σουηδία και τη Βουλγαρία πρόκειται να εφαρμόσουν τις πρακτικές αυτές.

Erasmus+ 2021-2027

Στο πλαίσιο των επιμορφωτικών δράσεων του 5ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής  πραγματοποιήθηκε διαδικτυακή επιμορφωτική συνάντηση με θέμα: «Προγράμματα Erasmus+ 2022. 

Η Διευθύντρια του σχολείου παρουσίασε εισήγηση με θέμα «Διαδικασία υποβολής προτάσεων των σχολικών μονάδων για συμμετοχή στα Ευρωπαϊκά Προγράμματα ERASMUS+»

Δείτε το στο slideshare.net

21 πράσινες ιστορίες

Παρουσίαση των δράσεων του σχολείου μας στο διαδικτυακό επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα: «Οικολογικά Σχολεία: όλοι μαζί φροντίζουμε το περιβάλλον» που διοργάνωσαν η Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης, εθνικός χειριστής του Διεθνούς Δικτύου ΠΕ «Οικολογικά Σχολεία» και η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Β’ Αθήνας, συντονιστικός φορέας του δικτύου «Οικολογικά Σχολεία»

Δείτε το στο slideshare.net

Στις διακοπές με ένα βιβλίο!

Οι μαθητές και οι δάσκαλοι της Στ τάξης του σχολείου μας αποφάσισαν να επεξεργαστούν ένα βιβλίο σχετικό με την ελληνική επανάσταση. Το βιβλίο έχει τίτλο » Κωνσταντίνος Κανάρης τ’ όνομα μου» και αφηγείται τη ζωή του μεγάλου μπουρλοτιέρη. Απευθυνθήκαμε ως σχολείο στις εκδόσεις Καλέντη και θέλουμε να τους ευχαριστήσουμε για την άμεση ανταπόκριση τους στα αιτήματα μας. Οι μαθητές μας απολαμβάνουν στις διακοπές τους ένα βιβλίο, που ελπίζουμε να είναι η αρχή μόνο για το αφιέρωμα στη Μεγάλη Επανάσταση, ενώ η βιβλιοθήκη του σχολείου μας εμπλουτίστηκε από τα βιβλία που μας πρόσφεραν οι εκδόσεις Καλέντη! Καλή χρονιά σε όλους!!!IMG 5790

IMG 5768

Χριστουγεννιάτικο παζάρι!!

Γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικοί διοργανώνουν χριστουγεννιάτικο παζάρι με κατασκευές των παιδιών και τρισδιάστατες εκτυπώσεις. Στον ίδιο χώρο λειτουργεί και χαριστικό παζάρι!!
Μπράβο στα παιδιά και στους δασκάλους. Μπράβο και στο νεοσύστατο Σύλλογο γονέων και κηδεμόνων που ξεκινά τη θητεία του με όμορφες ιδέες και προτάσεις για δράση!!

Virtual mobility: Green Arts and handicrafts

Στα πλαίσια της σχολικής σύμπραξης Erasmus+ «Take care!! Sustainable children – sustainable eart» πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 9/12/2021 εικονική κινητικότητα στην οποία συμμετείχαν 47 τμήματα και 900 μαθητές από τα σχολεία που συμμετέχουν στη σύμπραξης. Την συνάντηση συντόνιζε σχολείο της Ρουμανίας και όλοι οι μαθητές έφτιαξαν χριστουγεννιάτικα στολίδια από ανακυκλώσιμα υλικά.

264493825 4469675183151183 7425998383881347609 n

264183127 4442245322550531 2203252941658723670 n

263768391 719996855645686 5876365018956775102 n 263782058 1962409080602902 959151822332589663 n 263962033 603809237543657 4101689573757134318 n 264018303 1585217811814663 6321670054373097690 n 264050051 643047593727322 8622063855164755335 n 264161013 910262346293702 8683575363769739219 n 264331477 3151458338419282 5269869691710369345 n 264469703 297154638949177 8609029924856822480 n 264527713 182997204048356 6459933359338888845 n 264629774 306013244719698 4478334011636572374 n 264747448 1095525444631603 787800130734357281 n 264815925 431712308428366 6449986694547829855 n 265395266 601073647618635 8988238780267693677 n 265503937 501484474420213 4716726575103284727 n

Our multicultural class!!

Οι μαθητές του Στ2 στα πλαίσια του μαθήματος των αγγλικών και των ΤΠΕ παρουσιάζουν χώρες του κόσμου. Κάποιες από αυτές είναι και χώρες καταγωγής τους. Δούλεψαν χωρισμένοι σε ομάδες, έκαναν έρευνα στο διαδίκτυο, ετοίμασαν μόνα τους τις παρουσιάσεις στο εργαστήριο πληροφορικής και η κάθε ομάδα παρουσίασε στις υπόλοιπες την εργασία τους. Μπράβο σε όλα τα παιδιά, στην κα Μαρία τη δασκάλα των αγγλικών και την κα Εύη τη δασκάλα της πληροφορικής!!

Ανακύκλωση τηγανέλαιου

Συνεχίζεται για έβδομη χρονιά η ανακύκλωση τηγανέλαιου στο σχολείο μας. Οι οικογένειες των μαθητών μας συγκεντρώνουν το τηγανέλαιο, το φέρνουν στο σχολείο μας κι εμείς το αδειάζουμε σε βαρέλια. Όσα περισσότερα λίτρα μαζέψουμε, τόσο καλύτερα για το περιβάλλον!!

165o page0001 1638291826230 1638291826242

Ανακύκλωση λαμπτήρων

Την 6η δημοτική κοινότητα επισκέφτηκαν σήμερα οι μαθητές της Στ τάξης. Παρέδωσαν για ανακύκλωση πάνω από 200 λάμπες και συγχρόνως τοιχοκόλλησαν αφίσες σχετικές με την ανακύκλωση. Συναντήθηκαν με την πρόεδρο κα Πρεζεράκου, συνομίλησαν μαζί της και την ενημέρωσαν για τις δράσεις του σχολείου μας. Η κα Πρεζεράκου δεσμεύτηκε να τοποθετήσει έξω από το σχολείο ειδικό καφέ κάδο για την ανακύκλωση οργανικών αποβλήτων. Εμείς από την πλευρά μας θα αναλάβουμε την ενημέρωση της τοπικής κοινότητας. Ευχόμαστε καλή συνεργασία!!

1637845621910 1637845621901 1637845581688

Ανακύκλωση τηγανέλαιου και μπαταριών.

Ξεκίνησε σήμερα η εκστρατεία ενημέρωσης για την ανακύκλωση τηγανέλειου και μπαταριών. Οι μαθητές της Στ΄τάξης κόλλησαν αφίσες στη γειτονιά προκειμένου να ενημερώσουν την τοπική κοινωνία και να ευαισθητοποιήσουν τους πολίτες.

1637845444360 1637845503103 1637845503120 1637845544087 1637845581697

Αναβίωση πανηγυριού της Νάξου από τους μαθητές της Στ2 – Erasmus M.A.G.I.C

Στα πλαίσια της σχολικής σύμπραξης ERASMUS+  ΚΑ229 που συντονίζει το σχολείο μας, με τίτλο M.A.G.I.C αποφασίσαμε να μάθουμε πώς στήνεται ένα ελληνικό λαϊκό πανηγύρι, με τον κόσμο στο καφενείο, τους μουσικούς , τους χορευτές και τα κεράσματα. Βρισκόμαστε νοερά στην Απείρανθο της Νάξου του νομού Κυκλάδων. Οι μαθητές γίνανε πρωταγωνιστές μιας παραδοσιακής γιορτής που ακόμα αντιστέκεται και επιβιώνει ακόμα και στα πιο απομακρυσμένα χωριά της Ελλάδας. Αυτό το video θα ταξιδέψει στην Ιταλία, την Βουλγαρία , την Εσθονία και την Λιθουανία σε σχολεία που οι εκεί μαθητές θα δουν και θα προσπαθήσουν να μιμηθούν το δικό μας δρώμενο όπως κι εμείς στη συνέχεια το δικό τους. Καλό ταξίδι λοιπόν και καλή επιτυχία!

Κυκλική οικονομία: χρησιμοποίησέ το ξανά!

Επειδή οι πρώτες ύλες δεν είναι ανεξάντλητες,

Επειδή σκοπός μας είναι η μείωση των αποβλήτων,

Επαναχρησιμοποιούμε – Επισκευάζουμε – Ανακυκλώνουμε ώστε να παρατείνουμε τον κύκλο ζωής των προϊόντων και υλικών που έχουμε όσο περισσότερο γίνεται!!

Για το σκοπό αυτό με τους μαθητές μας επισκευάσαμε τις κουρτίνες των τάξεων και τις παλιές που είχαμε φυλάξει τις κάνουμε πάνινες τσάντες!! Όχι μόνο προστατεύουμε το περιβάλλον αλλά αναπτύσσουμε τη δημιουργικότητά μας και τις λεπτές δεξιότητες

1636912111979

248028840 4385850018200367 6516359073531369223 n 248724027 958684321528498 7590687758335059909 n 1 251847727 4364411030344266 1057430747103939404 n 252558820 4364411243677578 1661051831818614358 n 255689055 4386871821431520 6855538827453981965 n

 

Συνεχίζουμε την κομποστοποίηση!!

Συνεχίζουμε και φέτος την κομποστοποίηση!! Η υπεύθυνη ομάδα ενημέρωσε όλους τους μαθητές ώστε να συγκεντρώνουν στον μικρό πράσινο κάδο τις φλούδες από τα φρούτα που τρώνε στο διάλειμμα ε και δημιούργησε και ανάλογες αφίσες. Συγχρόνως κάποιοι μαθητές φέρνουν και από το σπίτι φλούδες από φρούτα ή λαχανικά, ενώ ο μανάβης τις γειτονιάς φροντίζει να μας φέρνει κάθε πρωί φρούτα και λαχανικά για τον κομποστοποιητή μας

1636801425397 1636801425429

1636626446081 1636626446096 1636626446105

Μαθητές εν δράσει!!!

Οι μαθητές της Στ΄τάξης αποφάσισαν να ομορφύνουν την τάξη τους!! Προμηθεύτηκαν ρολά και πινέλα και με ότι χρώματα υπήρχαν στην αποθήκη του σχολείου μας κατάφεραν μέσα σε δύο ώρες να κάνουν την τάξη αγνώριστη. Μπράβο στους μαθητές μας και στη δασκάλα τους την κα Κωνσταντίνα!!

253783168 401043348425883 5514199484127488079 n 1 255860425 439516657847166 8955833111467382458 n 254130013 588960675708835 8253502448399976516 n 254153613 1493432497723330 449311787486982176 n 254744861 408762524233735 6860076231037414500 n 255783036 3146539645575499 3112125845675044914 n

253411049 258928799592552 8356800203616455609 n 251790397 267177598704743 1439601531574539070 n 248363667 321538339377881 5864392027781549039 n

«Νοιάσου για το κλίμα – Γίνε η αλλαγή για ένα καλύτερο μέλλον!!!»

Στην Καμπάνια ενημέρωσης για την Κλιματική Αλλαγή – COP26 με θέμα: «Νοιάσου για το κλίμα – Γίνε η αλλαγή για ένα καλύτερο μέλλον!!!»

συμμετέχουν οι μαθητές του σχολείου μας…

Οι μαθητές της Ε΄και Στ΄τάξεων συμμετέχουν στην καμπάνια φτιάχνοντας τα δικά τους δέντρα των υποσχέσεων

1636637415178

1636626499297 1636628609202

Σχολική Κάρτα – edupass : Οδηγίες

Από τη Δευτέρα 1/11/2021 το self test των μαθητών θα δηλώνεται στην νέα πλατφόρμα edupass.gov.gr

Μέχρι να ομαλοποιηθεί η διαδικασία ελέγχου παρακαλούμε να εκτυπώνετε τη σχολική κάρτα και να την επιδεικνύετε με την ίδια διαδικασία

 

ERASMUS DAYS 2021

Το 21ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών «Λέλα Καραγιάννη» συμμετείχε κι εφέτος στις 14 και 15/10/2021 στη δράση ERASMUS DAYS. Στις 14/10 μαθητές από έξι ευρωπαϊκά σχολεία της Ελλάδας, Φινλανδίας, Κύπρου, Ρουμανίας, Βελγίου και Ισπανίας, που συμμετέχουν στη σχολική σύμπραξη «Erasmus + Take Care! Sustainable children – sustainable Earth» πραγματοποίησαν εικονική συνάντηση με θέμα τη βιοποικιλότητα. Παρουσίασαν τα αποτελέσματα των δράσεών τους, αντάλλαξαν καλές πρακτικές, επικοινώνησαν και προγραμμάτισαν την επόμενη συνάντησή τους. Στις 15/10, οι μαθητές που συμμετέχουν στη σχολική σύμπραξη M.A.G.I.C. (Myths and tales, Art and Games for Intercultural Cooperation), την οποία συντονίζει το σχολείο μας, και στο study project “United in Music” παρουσίασαν το τραγούδι “We are a Team”  σε διασκευή του γνωστού τραγουδιού “We are the World”. Οι μαθητές εμπνεύστηκαν τους στοίχους, τραγούδησαν,  έφτιαξαν σχετικές αφίσες και δημιούργησαν έτσι τον Ύμνο του προγράμματος

 

Στη Νάπολη της Ιταλίας με το Erasmus

Στα πλαίσια της σχολικής σύμπραξης M.A.G.I.C. (Myths and tales, Art and Games for Intercultural Cooperation) την οποία συντονίζει το σχολείο μας και συμμετέχουν ως εταίροι σχολεία από την Εσθονία, τη Λιθουανία, Τη Βουλγαρία και την Ιταλία, η Διευθύντρια και δύο εκπαιδευτικοί του σχολείου μας συμμετείχαν στην 2η LTT activity που πραγματοποιήθηκε στη Νάπολη της Ιταλίας από 27/9 έως και 1/10/2021 στο  I. C. Madre Claudia Russo-Solimena. Στα πλαίσια της συνάντησης είχαμε την ευκαιρία να συμμετέχουμε σε βιωματικά εργαστήρια και να συνεργαστούμε με εκπαιδευτικούς και μαθητές από το Νηπιαγωγείο, το Δημοτικό και το Γυμνάσιο. Γνωρίσαμε την πολιτιστική κληρονομιά της πόλης, την κουλτούρα και την καθημερινή ζωή των μαθητών και των οικογενειών τους. Επισκεφτήκαμε και ξεναγηθήκαμε σε ιστορικά μνημεία και μουσεία της πόλης. Ενημερωθήκαμε από την υπεύθυνη του Δήμου Νάπολης για τα εκπαιδευτικά θέματα της περιοχής. Επίσης, παρακολουθήσαμε δρώμενα και μουσικές εκδηλώσεις από τους μαθητές του σχολείου. Τέλος, κατά τη διάρκεια της συνάντησης, σχεδιάστηκε και οργανώθηκε η συνέχεια του προγράμματος.

κλειστά θα παραμείνουν αύριο, Παρασκευή 15 Οκτωβρίου σε όλη την Αττική, τα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Με απόφαση του Περιφερειάρχη Αττικής Γ. Πατούλη, κλειστά θα παραμείνουν αύριο, Παρασκευή 15 Οκτωβρίου σε όλη την Αττική, τα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για προληπτικούς λόγους ασφάλειας  καθώς αναμένεται έντονη κακοκαιρία

Κανονισμός λειτουργίας – βασικά σημεία

Το σχολείο μας επιδιώκει να βοηθήσει τους μαθητές μας να διαμορφώσουν την προσωπικότητά τους, να διαπαιδαγωγηθούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και να αποκτήσουν δεξιότητες οι οποίες έχουν βασικό και κυρίαρχο ρόλο στη μαθησιακή διαδικασία και ταυτόχρονα αποτελούν δεξιότητες ζωής, όπως η δημιουργικότητα, η συνεργασία, η ενσυναίσθηση, ο αμοιβαίος σεβασμός, η αλληλοκατανόηση, η αποδοχή της διαφορετικότητας, ο σεβασμός όλων σε κοινούς συμφωνημένους κανόνες, η περιβαλλοντική συνείδηση, καθώς και η εδραίωση της ισότητας, της αλληλεγγύης και της δημοκρατίας.
Προκειμένου να διασφαλιστούν οι προϋποθέσεις και οι συνθήκες που είναι απαραίτητες για να πραγματοποιείται όσο καλύτερα γίνεται το έργο του σχολείου μας και να επιτυγχάνονται όσο γίνεται καλύτερα οι στόχοι που θέτουμε κάθε φορά ως σχολική κοινότητα συντάσσεται ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας
Ο Κανονισμός βασίζεται σε όσα προβλέπονται από την πολιτεία για την εκπαίδευση και τη λειτουργία των σχολείων, ενσωματώνει αποδεκτές παιδαγωγικές αρχές και είναι προσαρμοσμένος στις ιδιαίτερες συνθήκες λειτουργίας του Σχολείου μας.

Βασικές αρχές – κανόνες

Φοίτηση

Η φοίτηση των μαθητών/μαθητριών είναι υποχρεωτική. Η ελλιπής φοίτηση και μάλιστα χωρίς σοβαρό λόγο, δυσχεραίνει τόσο το σχολικό έργο όσο και την πρόοδο των μαθητών/μαθητριών.
Για τη συμμετοχή των παιδιών στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής, είναι απαραίτητη η συμπλήρωση Ατομικού Δελτίου Υγείας για τους μαθητές των τάξεων Α’, και Δ’ μέχρι 30/9
Για την απαλλαγή από το μάθημα των θρησκευτικών προσκομίζετε υπεύθυνη δήλωση με θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής και των δύο γονέων μέχρι 17/9

Προσέλευση και αποχώρηση μαθητών/μαθητριών

  • Η ώρα προσέλευσης των μαθητών και μαθητριών είναι 08:00 έως 08:15. Οι εκπαιδευτικοί εφημερίας που είναι υπεύθυνοι, υποδέχονται τους μαθητές και τις μαθήτριες στην είσοδο του Σχολείου και οι γονείς/κηδεμόνες-συνοδοί αποχωρούν.
  • Σε περίπτωση καθυστέρησης οι μαθητές θα έρχονται 9:40-10:00
  • Για λόγους ασφάλειας των μαθητών/μαθητριών αλλά και για την ομαλή λειτουργία του προγράμματος οι είσοδοι του σχολείου κλείνουν στις 8:15.
  • Κατά τη διάρκεια του χρόνου προσέλευσης των μαθητών/μαθητριών δεν παρευρίσκεται χωρίς άδεια στον χώρο του σχολείου κανένας επισκέπτης.
  • Η αποχώρηση των μαθητών των Α΄Β΄Γ΄ τάξεων γίνεται από την είσοδο του νηπιαγωγείου. Η αποχώρηση των μαθητών των Δ΄Ε΄ΣΤ΄ τάξεων γίνεται από την μεγάλη είσοδο. Οι μαθητές του Ολοημέρου αποχωρούν από την έξοδο του νηπιαγωγείου.
  • Οι μαθητές και οι μαθήτριες σε καμία περίπτωση δε φεύγουν από το σχολείο πριν τη λήξη των μαθημάτων χωρίς άδεια. Αν παρουσιαστεί ανάγκη έκτακτης αποχώρησης κατά τη διάρκεια του σχολικού ωραρίου (π.χ. ασθένεια), ενημερώνεται ο γονέας/κηδεμόνας για να προσέλθει στο Σχολείο και να συνοδεύσει το παιδί στο σπίτι του.
  • Οι μαθητές και οι μαθήτριες που συνοδεύονται καθημερινά κατά την αποχώρησή τους περιμένουν τον γονέα/κηδεμόνα τους και δε φεύγουν ποτέ από το σχολείο χωρίς τη συνοδεία τους.
  • Οι γονείς/κηδεμόνες προσέρχονται έγκαιρα για την παραλαβή των μαθητών και των μαθητριών και παραμένουν έξω από τις εισόδους του σχολείου, χωρίς να παρεμποδίζουν τη διαδικασία αποχώρησης.
  • Εάν κάποιος γονέας/κηδεμόνας χρειαστεί, για ειδικό λόγο να πάρει το παιδί του πριν τη λήξη των μαθημάτων, χρειάζεται να ενημερώσει εγκαίρως τη Διεύθυνση του Σχολείου.

Διάλειμμα 

  • Κατά τη διάρκεια του διαλείμματος οι μαθητές βγαίνουν στο προαύλιο, συνοδευόμενοι από το δάσκαλο της τάξης.
  • Δεν επιτρέπεται η παραμονή των μαθητών και των μαθητριών στις αίθουσες ή στους διαδρόμους του σχολείου.
  • Για οποιοδήποτε πρόβλημα ή δυσκολία αντιμετωπίζουν απευθύνονται στους εφημερεύοντες εκπαιδευτικούς που βρίσκονται στο προαύλιο.
  • Σε περίπτωση κακοκαιρίας ορίζονται από τους/τις εκπαιδευτικούς οι προκαθορισμένοι χώροι παραμονής των μαθητών και μαθητριών.
  • Μόλις χτυπήσει το κουδούνι για μάθημα οι μαθητές/μαθήτριες προσέρχονται στους προκαθορισμένους χώρους συγκέντρωσης για κάθε τάξη, όπου τους παραλαμβάνουν οι εκπαιδευτικοί με τους οποίους έχουν μάθημα.

Οι μαθητές/μαθήτριες  

  • Αποδίδουν σεβασμό, με τα λόγια και τις πράξεις τους, προς κάθε μέλος της σχολικής κοινότητας.
  • Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων τηρούν τους κανόνες της τάξης. Συμμετέχουν ενεργά στην καθημερινή παιδευτική διδακτική διαδικασία και δεν παρακωλύουν το μάθημα, σεβόμενοι το δικαίωμα των συμμαθητών/συμμαθητριών για μάθηση.
  • Απευθύνονται στους/στις εκπαιδευτικούς και στη Διεύθυνση του Σχολείου και ζητούν τη βοήθειά τους, για κάθε πρόβλημα που τους απασχολεί
  • Προσέχουν και διατηρούν καθαρούς όλους τους χώρους του Σχολείου. Ταυτόχρονα ενδιαφέρονται για το σχολικό κτίριο και την υλική περιουσία του.
  • Αποφεύγουν ρητά την άσκηση οποιασδήποτε μορφής βίας (σωματική, λεκτική ή ψυχολογική).
  • Προσπαθούν να λύνουν τις αντιθέσεις ή διαφωνίες με διάλογο, ακολουθώντας διαδοχικά τα παρακάτω βήματα:

Συζητούν άμεσα και ειρηνικά με αυτόν που έχουν τη διαφορά.
Απευθύνονται στον υπεύθυνο εκπαιδευτικό τμήματος
Απευθύνονται στον/στη Διευθυντή/Διευθύντρια

  • Σε περιπτώσεις που γίνονται αποδέκτες ή παρατηρητές βίαιης λεκτικής, ψυχολογικής ή και σωματικής συμπεριφοράς, ενεργούν άμεσα και ακολουθούν τα παραπάνω βήματα.
  • Συμβάλλουν στην υιοθέτηση αειφορικών πρακτικών, όπως η εξοικονόμηση ενέργειας και η ανακύκλωση υλικών.
  • Στις σχολικές εκδηλώσεις και γιορτές αλλά και στις διδακτικές επισκέψεις εκτός Σχολείου ακολουθούν τους συνοδούς εκπαιδευτικούς και συμπεριφέρονται με ευγένεια και ευπρέπεια.
  • Επικοινωνούν, όταν υπάρχει ανάγκη, με τους γονείς τους, μέσω των τηλεφώνων του Σχολείου, αφού ζητήσουν άδεια.

​Γονείς και κηδεμόνες

  • Φροντίζουν ώστε το παιδί να έρχεται έγκαιρα και ανελλιπώς στο σχολείο και να ενημερώνουν σε περίπτωση απουσίας του.
  • Διαβάζουν προσεκτικά όλες τις έντυπες ανακοινώσεις που μεταφέρουν τα παιδιά τους και επισκέπτονται καθημερινά την ιστοσελίδα του σχολείου ώστε να ενημερώνονται για θέματα λειτουργίας του Σχολείου.
  • Συνεργάζονται αρμονικά σε προσωπικό επίπεδο αλλά και μέσω του Συλλόγου Γονέων με τη Διεύθυνση και τον Σύλλογο των Διδασκόντων για θέματα που αφορούν τους μαθητές/μαθήτριες.
  • Ενημερώνουν έγκαιρα και προσκομίζουν τα σχετικά έγγραφα, αν υπάρχουν, για κάθε ειδικό θέμα που αντιμετωπίζουν τα παιδιά τους – θέματα υγείας, ειδικές εκπαιδευτικές ικανότητες ή ανάγκες, θέματα οικογενειακής και κοινωνικής κατάστασης – τα οποία μπορούν να επηρεάσουν την επίδοση, τη φοίτηση και συμπεριφορά του παιδιού μας και ζητούν τη συνδρομή του σχολείου.
  • Συμμορφώνονται και να ακολουθούν ρητά τις οδηγίες που εκδίδουν οι εκάστοτε αρμόδιοι φορείς/υπηρεσίες: π.χ. ΕΟΔΥ, ΥΠΑΙΘ, Υπουργείο Πολιτικής Προστασίας, κ.λ.π. για την εύρυθμη λειτουργία της σχολικής μονάδας και την ασφάλεια των μελών της.
  • Για οποιοδήποτε αίτημα τους οι γονείς/κηδεμόνες απευθύνονται στο δάσκαλο/στη δασκάλα της τάξης. Σε περίπτωση που δεν υπάρξει κοινά αποδεκτή λύση ή συνεννόηση, απευθύνονται στον Διευθυντή/στη Διευθύντρια
  • Η είσοδος των γονέων/κηδεμόνων στο σχολικό χώρο επιτρέπεται μόνο κατά τις προβλεπόμενες ώρες συναντήσεων με τους εκπαιδευτικούς των τάξεων.

Ένα ανοιχτό, συνεργατικό, συμπεριληπτικό και δημοκρατικό σχολείο έχει ανάγκη από τη σύμπραξη όλων, μαθητών/μαθητριών, εκπαιδευτικών, Διευθύντριας, Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, Σχολικής Επιτροπής, Τοπικής Αυτοδιοίκησης, για να επιτύχει στην αποστολή του.

Η τήρησή του κανονισμού από όλους τους παράγοντες του Σχολείου (μαθητές/μαθήτριες, εκπαιδευτικούς, άλλο επιστημονικό προσωπικό, γονείς/κηδεμόνες, βοηθητικό προσωπικό) με αμοιβαίο σεβασμό στον διακριτό θεσμικό ρόλο τους αποτελεί προϋπόθεση της εύρυθμης λειτουργίας του σχολείου και είναι το θεμέλιο πάνω στο οποίο μπορεί το Σχολείο να οικοδομήσει για να πετύχει τους στόχους και το όραμά του.

Αρχές πρόληψης και διαχείρισης ύποπτων ή επιβεβαιωμένων περιστατικών λοίμωξης COVID-19

Αγιασμός σχολικού έτους 2021-2022

Αγαπητοί γονείς,
Η τελετή του αγιασμού για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς θα γίνει τη Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου στην αυλή του σχολείου με εκπροσώπους μαθητών και εκπαιδευτικών.
Προσέλευση μαθητών: 09:00πμ (χωρίς τσάντες)

Οι μαθητές της Α΄ τάξης  καθώς και οι καινούριοι μαθητές θα παραμείνουν στην αυλή του σχολείου
Οι μαθητές των υπόλοιπων τάξεων με την είσοδό τους στο σχολείο, θα πηγαίνουν στις αίθουσες που ήταν την περσινή χρονιά ( ο αγιασμός των μαθητών – πλην της Α΄τάξης – θα γίνει μέσα στην αίθουσα)

Αποχώρηση μαθητών στις 10:00πμ
Σας ευχόμαστε ολόψυχα καλή σχολική χρονιά με υγεία, συνεργασία και δημιουργικότητα
Προσέχουμε τον εαυτό μας και τους άλλους γι΄αυτό :

Η χρήση της μάσκας είναι υποχρεωτική για όλους.
Κρατάμε αποστάσεις ασφαλείας
Εντός του σχολείο εισέρχονται μόνο οι γονείς των μαθητών της Α τάξης
Οι μαθητές κατά την είσοδό τους επιδεικνύουν αρνητικό self test ή βεβαίωση νόσησης εφόσον έχουν νοσήσει

Οδηγίες για Γονείς: «Εξ αποστάσεως εκπαίδευση στο σχολείο: Εργαλεία – Συμβουλές – Ψυχολογική υποστήριξη μαθητών»

Η Εθνική Υπηρεσία Υποστήριξης eTwinning προσφέρει στους γονείς των μαθητών  διαδικτυακό σεμινάριο, για να τους βοηθήσει με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Τα σεμινάρια είναι δωρεάν με ελεύθερη πρόσβαση για όλους.

Το σεμινάριο αυτό απευθύνεται σε όλους τους γονείς, ιδιαίτερα των μικρών μαθητών, που θέλουν να βοηθήσουν τα παιδιά τους, σε περίπτωση που στο σχολείο τους ή στο τμήμα τους υπάρχει πρόβλημα και θα χρειαστεί η εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

Για το σεμινάριο αυτό συνεργάστηκαν η Εθνική Υπηρεσία Υποστήριξης eTwinning με την Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Νοτίου Αιγαίου.

Περιλαμβάνει:

  • Χρήσιμες συμβουλές για την ψυχολογική υποστήριξη των παιδιών τους.
  • Οδηγίες χρήσης της πλατφόρμας σύγχρονης εκπαίδευσης που προτείνει το ΥΠΑΙΘ, τη WebEx.
  • Οδηγίες χρήσης των ασύγχρονων πλατφορμών εξ αποστάσεως εκπαίδευσης που προτείνει το ΥΠΑΙΘ, τις «e-class» και «e-me».
  • Περιγραφή του εθνικού αποθετηρίου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού «Φωτόδενδρο».
  • Τις υπηρεσίες τηλεδιάσκεψης του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου.
  • Οδηγίες χρήσης για άλλες πλατφόρμες σύγχρονης και ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης που χρησιμοποιούν κάποια σχολεία.

Το σεμινάριο είναι διαθέσιμο για όλους, χωρίς κωδικούς. Μπορείτε να το δείτε από εδώ https://seminars.etwinning.gr/course/view.php?id=4242

Όλα τα διαδικτυακά μαθήματα είναι προσβάσιμα από όλους τους επισκέπτες, δηλαδή δεν χρειάζονται κωδικοί για να προσπελαστεί και είναι ανοιχτές όλες οι ενότητες. Ο εκπαιδευτικός  ή ο γονέας μαθητή, μπορεί να ανοίξει και να διαβάσει τις ενότητες που πιστεύει ότι μπορούν να τον βοηθήσουν. Δηλαδή δεν διαβάζονται σειριακά, αλλά διαβάζουμε ότι μας είναι χρήσιμο.

Διαδικτυακά μαθήματα για εκπαιδευτικούς

Η Εθνική Υπηρεσία Υποστήριξης eTwinning προσφέρει στους εκπαιδευτικούς και στους γονείς των μαθητών 4 διαδικτυακά μαθήματα, MOOCs, για να τους βοηθήσουν με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, τώρα που τα Γυμνάσια και τα Λύκεια έκλεισαν.

Τα σεμινάρια είναι δωρεάν με ελεύθερη πρόσβαση για όλους.

Τα σεμινάρια αυτά δεν είναι από τα 10 on line σεμινάρια που προσφέρει το eTwinning, τα οποία συνεχίζουν κανονικά και τα παρακολουθούν 10.000 περίπου εκπαιδευτικοί.

Εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση – Εργαλεία επικοινωνίας – Εργαλεία συνεργασίας – Συμβουλές

Το διαδικτυακό μάθημα αποσκοπεί στην ενημέρωση και ταχεία επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στη χρήση εργαλείων εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης, προκειμένου να υποστηριχθούν οι εκπαιδευτικοί για τη διεξαγωγή της διδασκαλίας των μαθημάτων τους από το σπίτι.

Στο μάθημα αυτό παρουσιάζονται εργαλεία σύγχρονης και ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης. Περιλαμβάνονται τα προτεινόμενα εργαλεία από το Υπουργείο Παιδείας αλλά και εργαλεία τα οποία χρησιμοποιούν τα σχολεία.

Το διαδικτυακό μάθημα περιλαμβάνει:

Οδηγίες για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση

Συμβουλές για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση

Πλατφόρμες σύγχρονης τηλεκπαίδευσης

  • WebEx meeting – Πλατφόρμα Τηλεδιάσκεψης
  • Ζωντανά Ηλεκτρονικά Μαθήματα από το ΠΣΔ (Lessons sch.gr)
  • Τηλεδιασκέψεις από το ΠΣΔ (Meeting.sch.gr)
  • Skype

Πλατφόρμες ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης

  • Ηλεκτρονική τάξη (e-class) από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (Μέρος Α’, Β’)
  • Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα e-me
  • Πλατφόρμα Τηλεκπαίδευσης Moodle (Μέρος I, ΙΙ, III, IV,V)
  • Edmodo (Μέρος Α, Β)
  • Google Classroom

Βοηθητικά Εργαλεία τηλεκπαίδευσης

  • Remind – Επικοινωνήστε με τους μαθητές σας
  • Doodle – Προγραμματισμός εκδηλώσεων
  • Ψηφιακός ασπροπίνακας

Μπορείτε να το δείτε από εδώ https://seminars.etwinning.gr/course/view.php?id=4221 .

 «Ηλεκτρονική τάξη – e class»

Το διαδικτυακό μάθημα αποσκοπεί στην ενημέρωση και ταχεία επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στην χρήση της «Ηλεκτρονικής τάξης – e class» του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και πως θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν στην ασύγχρονη τηλεκπαίδευση, προκειμένου να υποστηριχθούν οι εκπαιδευτικοί για τη διεξαγωγή της διδασκαλίας των μαθημάτων τους από το σπίτι.

Τα περιεχόμενα του σεμιναρίου είναι:

Τι είναι η η-τάξη;

Σύνδεση με την η-τάξη

Δημιουργήστε το δικό σας μάθημα

Προσθήκη υλικού στο μάθημά σας

Δημιουργία άσκησης και εισαγωγή ερωτήσεων

Βαθμολόγιο

Βιβλίο Ύλης

Μπορείτε να το δείτε από εδώ https://seminars.etwinning.gr/course/view.php?id=4223 .

«Κοινότητες & Ιστολόγια στο ΠΣΔ»

Το διαδικτυακό μάθημα αποσκοπεί στην ενημέρωση και ταχεία επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στην χρήση των blogs του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και πως θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν στην ασύγχρονη τηλεκπαίδευση, προκειμένου να υποστηριχθούν οι εκπαιδευτικοί για τη διεξαγωγή της διδασκαλίας των μαθημάτων τους από το σπίτι.

Τα blogs στο ΠΣΔ είναι ένας ασφαλής τρόπος ασύγχρονης επικοινωνίας με τους μαθητές. Είναι ένα ασφαλές περιβάλλον αφού μπορούν να συμμετέχουν είτε όλοι είτε μόνο χρήστες του ΠΣΔ. Μπορούμε να «ανεβάσουμε» εκπαιδευτικό υλικό αλλά και να επικοινωνούμε με τους μαθητές μας.

Μπορείτε να το δείτε από εδώ https://seminars.etwinning.gr/course/view.php?id=4222 .

Erasmus Days 2020

Το σχολείο μας γιόρτασε τις  ημέρες Erasmus 2020 σε συνεργασία με τέσσερα ακόμη σχολεία που συμμετέχουν στη σχολική σύμπραξη Erasmus+ ΚΑ229 με τίτλο M.A.G.I.C. (Myths, Tales, Art and Games for Intercultural Cooperation), την οποία    συντονίζει το σχολείο μας και συμμετέχουν ως εταίροι σχολεία από την Εσθονία, τη Λιθουανία, τη Βουλγαρία και την Ιταλία. Οι δραστηριότητες διήρκησαν πέντε ημέρες και  περιελάμβαναν:

  • Αφιέρωμα σε κάθε χώρα με παρουσίαση εργασιών, δημιουργία αφίσας, γνωριμία με έναν ήρωα από αυτή, εργαστήρια κατασκευών.
  • Μαθητές – πρεσβευτές της κάθε χώρας παρουσίαζαν τις παραπάνω εργασίες σε κάθε τμήμα του σχολείου.
  • Σταδιακή συμπλήρωση του τοίχου «MAGIC WEEK» με έκθεση των εργασιών στο προαύλιο.
  • Live event όπου εκπαιδευτικοί και μαθητές από όλα τα σχολεία του προγράμματος έκλεισαν τις εκδηλώσεις με τραγούδια και παρουσιάσεις των δράσεων τους.

Ο Ηρακλής, η Raggie, η Baba Marta, η Jurate και ο  Kastytis, η Parthenope συναντήθηκαν στα πλαίσια του Erasmus και ένωσαν τους εταίρους του MAGIC με έναν τρόπο μοναδικό!  Ήταν, πραγματικά, μια magic week!

Οι δράσεις συνεχίζονται με αφιέρωμα στο πρόγραμμα Take Care που συντονίζει σχολείο της Φινλανδίας και συμμετέχουν ως εταίροι, εκτός από το σχολείο μας, σχολεία από την Κύπρο, τη Ρουμανία, το Βέλγιο και την Καταλονία (Ισπανία)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Αρχές διαχείρισης ύποπτων ή επιβεβαιωμένων περιστατικών λοίμωξης COVID-19

Αγαπητοί γονείς,

ακολουθούμε πιστά τις οδηγίες του ΕΟΔΥ για να είμαστε υγιείς εμείς, τα παιδιά μας και οι οικογένειές μας.

Με υπομονή και αίσθημα ευθύνης θα επανέλθουμε στην κανονικότητα

Συμπτώματα συμβατά με λοίμωξη COVID-19

Τα συχνότερα συμπτώματα της λοίμωξης COVID-19 στα παιδιά είναι:

Πυρετός, βήχας, δυσκολία στην αναπνοή, δύσπνοια, μυαλγίες, ρίγος,  πονοκέφαλος, καταβολή δυνάμεων, δυσκαταποσία,  απώλεια γεύσης ή/και οσμής, ναυτία / έμετος, κοιλιακός πόνος, διάρροια

Εάν ένας μαθητής εμφανίσει έστω και ήπια συμπτώματα συμβατά με λοίμωξη COVID-19 , παραμένει στο σπίτι και ειδοποιείται το σχολείο με ευθύνη των γονέων/κηδεμόνων

Γίνεται ιατρική αξιολόγηση με πρωτοβουλία των γονέων/κηδεμόνων και εφόσον, σύμφωνα με την κρίση του θεράποντος ιατρού, το παιδί χαρακτηριστεί ως ύποπτο για λοίμωξη COVID-19, θα πρέπει να γίνει κατά προτεραιότητα μοριακό διαγνωστικό τεστ. Εν αναμονή του αποτελέσματος, το παιδί παραμένει στο σπίτι

Σε περίπτωση που το μοριακό τεστ για τον νέο κορωνοϊό είναι θετικό

  • Γονέας/κηδεμόνας του μαθητή ενημερώνει άμεσα την διευθύντρια του σχολείου.
  • Το παιδί μπορεί να επιστρέψει στη σχολική μονάδα μετά την παρέλευση τουλάχιστον 10ημέρου από την έναρξη των συμπτωμάτων ΚΑΙ την πάροδο 24 ωρών από την πλήρη υποχώρηση του πυρετού (χωρίς τη λήψη αντιπυρετικών) και την ύφεση των συμπτωμάτων του.

Σε περίπτωση που το μοριακό τεστ για τον νέο κορωνοϊό είναι αρνητικό

  • Το παιδί μπορεί να επιστρέψει στο σχολείο μετά την πάροδο τουλάχιστον 24 ωρών από την πλήρη υποχώρηση του πυρετού (χωρίς τη λήψη αντιπυρετικών) και την ύφεση των συμπτωμάτων του – καθώς αυτός είναι ο χρόνος επανόδου για τις συνήθεις ιογενείς λοιμώξεις του αναπνευστικού.

Σε περίπτωση ύποπτου περιστατικού που δεν έχει υποβληθεί σε μοριακό τεστ

  • Τo παιδί που είναι ύποπτο κρούσμα COVID-19  και, για οποιοδήποτε λόγο, δεν έχει υποβληθεί σε έλεγχο με μοριακό τεστ μπορεί να επιστρέψει στο σχολείο 10 ημέρες μετά την έναρξη των συμπτωμάτων και την πάροδο τουλάχιστον 24 ωρών από την πλήρη υποχώρηση του πυρετού (χωρίς τη λήψη αντιπυρετικών) και την ύφεση των συμπτωμάτων του ΕΚΤΟΣ ΕΑΝ

α/ υπάρχει εναλλακτική διάγνωση ΚΑΙ

β/ δεν έχει επιδημιολογική σύνδεση με ύποπτο ή επιβεβαιωμένο περιστατικό COVID-19.

  • Εάν πληρούνται και οι δύο παραπάνω προϋποθέσεις, η επιστροφή στο σχολείο μπορεί να γίνει μετά την πάροδο τουλάχιστον 24 ωρών από την πλήρη υποχώρηση του πυρετού (χωρίς τη λήψη αντιπυρετικών) και την ύφεση των συμπτωμάτων του.

Σε περίπτωση που μέλος της οικογένειας μαθητή είναι θετικός σε COVID19:

  • Ο μαθητής παραμένει στο σπίτι και, εφόσον δεν εκδηλώσει κάποιο σύμπτωμα συμβατό με COVID-19, θα επιστρέψει μετά από 14 ημέρες από την τελευταία επαφή με το επιβεβαιωμένο περιστατικό.
  • Εάν κατά τη διάρκεια της 14ήμερης καραντίνας, άτομο που έχει θεωρηθεί στενή επαφή, εκδηλώσει συμπτώματα συμβατά με COVID-19, θα πρέπει να υποβληθεί σε εργαστηριακό έλεγχο.
  • Εάν το μοριακό τεστ είναι θετικό: αντιμετωπίζεται ως επιβεβαιωμένο περιστατικό.
  • Εάν το μοριακό τεστ είναι αρνητικό: παραμένει σε καραντίνα έως την ολοκλήρωση του 14ημέρου.

ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΜΕΣΑ

ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 21+: ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

Η δράση «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» θα εφαρμοστεί φέτος πιλοτικά σε όλα τα τμήματα του σχολείου μας.

Στόχος της δράσης είναι η ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων ψηφιακού γραμματισμού στους μαθητές και στις μαθήτριες, σε συνδυασμό με την ενίσχυση της βιωματικής και ανακαλυπτικής μάθησης.

Κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς οι μαθητές, με βιωματικό τρόπο, θα υλοποιήσουν εκπαιδευτικά προγράμματα από 4 θεματικούς κύκλους

Αγιασμός σχολικού έτους 2020-2021

Αγαπητοί γονείς,

Η τελετή του αγιασμού για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς θα γίνει τη Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου στην αυλή του σχολείου με εκπροσώπους μαθητών και εκπαιδευτικών.

Προσέλευση μαθητών:

Οι μαθητές των Γ΄, Δ΄, Ε΄, Στ΄ τάξεων θα προσέλθουν στις 10:30 πμ και θα μπουν στις τάξεις τους (στις αίθουσες που ήταν την περσινή χρονιά)

Οι μαθητές της Α΄ και Β΄ τάξης θα προσέλθουν στις 10:45 πμ και θα παραμείνουν στην αυλή του σχολείου

Αποχώρηση μαθητών στις 11:30

Σας ευχόμαστε ολόψυχα καλή σχολική χρονιά με υγεία, συνεργασία και δημιουργικότητα

Η χρήση της μάσκας είναι υποχρεωτική

Προσέχουμε τον εαυτό μας και τους άλλους

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΕ ΠΡΟΤΥΠΑ & ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΓΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2020-21



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου