Podcast των μαθητών του Στ2!!

Οι μαθητές του Στ2 συμμετέχουν στο https://europeanschoolradio.eu/ Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 21 155355με τα δικά τους podcast!!

Το πρώτο podcast είναι αφιερωμένο στην Ευρωπαϊκή ημέρα γλωσσών!!

https://europeanschoolradio.eu/el/episode/11218

Μαθητές από 9 διαφορετικές χώρες παρουσιάζουν έθιμα των Χριστουγέννων από τις χώρες καταγωγής τους. https://europeanschoolradio.eu/el/podcast/9611

Φυτεύουμε σπόρους λαχανικών στο θερμοκήπιο του σχολείου μας!!

Με τους μαθητές της Α΄τάξης ετοιμάσαμε το μικρό μας θερμοκήπιο. Φυτέψαμε σπόρους ντομάτας και πιπεριάς διάφορων ποικιλιών σε μικρά σπορεία  και τα τοποθετήσαμε στο μικρό μας θερμοκήπιο. Τα παιδιά έχουν το θερμοκήπιο έξω από την τάξη τους σε μια ηλιόλουστη θέση και ανέλαβαν να τα ποτίζουν και να τα περιποιούνται. Όπως είπε και η δασκάλα τους τα φυτά για να μεγαλώσουν εκτός από χώμα ήλιο, νερό και ζέστη χρειάζονται και αγάπη!!

 

Στο Μουσείο Λαϊκής Τέχνης και Παράδοσης «Αγγελική Χατζημιχάλη»

Την Πέμπτη 16 Ιανουαρίου, η Β’ τάξη του σχολείου μας επισκέφθηκε το Μουσείο Λαϊκής Τέχνης και Παράδοσης «Αγγελική Χατζημιχάλη». Μέσα από μια μοναδική ξενάγηση, τα παιδιά γνώρισαν την παραδοσιακή ελληνική κουλτούρα. Είδαν αντικείμενα όπως χειροποίητα σκεύη, κεντητά υφαντά και παραδοσιακές στολές, μαθαίνοντας για τη χρήση τους στη καθημερινή ζωή των παλιότερων γενιών.  Η εμπειρία αυτή βοήθησε τους μαθητές να συνδεθούν με την πολιτιστική μας κληρονομιά και να εκτιμήσουν την ομορφιά της παράδοσης. Ένα ταξίδι στον χρόνο γεμάτο γνώσεις.

Temples Adventure – A Journey Through Three Cultures

LOGO – Temples Adventure. A Journey Through Three Cultures.

Στα πλαίσια της δημιουργίας του logo του eTwinning project οι μαθητές της Ε2 και Στ2 τάξης χωρίστηκαν σε ομάδες και έφτιαξαν το λογότυπο είτε ζωγραφίζοντας είτε με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων. Στη συνέχεια, μετά από ψηφοφορία ανέδειξαν το logo του προγράμματος. Στο padlet της E και Στ τάξης μπορείτε να δείτε όλα τα σχέδια των μαθητών https://shorturl.at/Mb1dT

Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 16 184337 Στιγμιότυπο οθόνης 2025 01 16 184638

ΟΠΑΝΔΑ- προώθηση της βιώσιμης μετακίνησης και της οικολογικής συνείδησης.

Την Πέμπτη 09.01.25, η Πρόεδρος του ΟΠΑΝΔΑ, Ελένη Ζωντήρου, παρέδωσε στην Διευθύντρια του 21ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών «Λέλα Καραγιάννη», Ιωάννα Χαλκιά, ενός από τα πιο πράσινα σχολεία της Αθήνας, ένα ποδήλατο της εταιρείας Gatsoulis, χορηγού του 28ου Ποδηλατικού Γύρου της Αθήνας.
Ως μέλος του δικτύου ASPNET της UNESCO, το σχολείο έχει διακριθεί για την ενεργό συμμετοχή του σε ευρωπαϊκά προγράμματα Erasmus με κύριο άξονα την αειφορία. Ανάμεσα στις πολυάριθμες διακρίσεις του, το σχολείο έχει τιμηθεί δύο φορές με την Πράσινη Σημαία των Οικολογικών Σχολείων, καθώς και με τη Σημαία «Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο – Όλοι Νοιαζόμαστε, Όλοι Συμμετέχουμε». Επιπλέον, έχει αποσπάσει το Χρυσό και το Αργυρό Panda από το WWF για τις περιβαλλοντικές του δράσεις, συμβάλλοντας με συνέπεια στην εκπαίδευση για την αειφορία και την προστασία του περιβάλλοντος.
Η συγκεκριμένη δράση εντάσσεται στο πλαίσιο του 28ου Ποδηλατικού Γύρου της Αθήνας, που αποτελεί θεσμό για την προώθηση της βιώσιμης μετακίνησης και της οικολογικής συνείδησης.
472007653 18373511674119347 8156362931715932528 n 472156352 18373511644119347 3228465185247764977 n 472402968 18373511635119347 6384686613785937344 n 472480314 18373511626119347 1910592288168869934 n

Προπαρασκευαστική επίσκεψη εκπαιδευτικών από Ιταλία.

Στα πλαίσια της συμμετοχής του σχολείου μας σε ευρωπαϊκά προγράμματα Erasmus+, τον Μάρτιο θα φιλοξενήσουμε στο σχολείο μας 12 μαθητές και 6 εκπαιδευτικούς από το 1o Circolo Didattico “Edmondo de Amicis”, Bisceglie, Italy. Για την καλύτερη προετοιμασία της υποδοχής και φιλοξενίας των μαθητών, 2 εκπαιδευτικοί του ιταλικού σχολείου, η διευθύντρια και η υπεύθυνη ευρωπαϊκών προγραμμάτων, επισκέφτηκαν το σχολείο μας από τις 15 ως τις 17/1. Συζητήσαμε για τα εκπαιδευτικά συστήματα των δύο χωρών, τις προτεραιότητες του προγράμματος erasmus και συνδιαμορφώσαμε το πρόγραμμα της ομαδικής κινητικότητας των μαθητών. Οι μαθητές μας περιμένουν με ανυπομονησία να γνωριστούν με τους συνομιλήκους τους και να εμπλακούν σε κοινές μαθησιακές και πολιτισμικές δραστηριότητες.

23e19082 2024 4bb9 b902 8ca0235d8599

 

Διεθνές Δίκτυο ΠΕ “Οικολογικά Σχολεία”-Επιστολή αξιολόγησης δράσεων 2023-2024



Λήψη αρχείου

Η γειτονιά που ονειρευόμαστε!!

Στα πλαίσια της συνεργασίας μας με τον αντιδήμαρχο κλιματικής αλλαγής κο Χρυσόγελο, οι μαθητές της Στ1 τάξης ερεύνησαν, κατέγραψαν και πρότειναν δράσεις για μια βιώσιμη γειτονιά. Μαζί μας στην καταγραφή των προβλημάτων της γειτονιάς ήταν και η κα Ζωή Πολυμεροπούλου, πρόεδρος Συμβουλίου Περιβαλλοντικής και Πολιτιστικής Εκπαίδευσης, ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ Περιβάλλοντος και Πολιτισμού.

1734074074773 1734074294486 IMG 20241209 WA0002 IMG 20241209 WA0003 IMG 20241209 WA0004

Temples Adventure – A Journey Through Three Cultures

Οι μαθητές της Ε και Στ τάξης του σχολείου μας συμμετέχουν στο eTwinning project “Temples Adventure – A Journey Through Three Cultures” . Πρόκειται για ένα καινοτόμο ευρωπαϊκό έργο που ενώνει μαθητές και εκπαιδευτικούς από τη Μάλτα, την Ελλάδα και την Πολωνία στην προσπάθειά τους να εξερευνήσουν και να γιορτάσουν την πλούσια πολιτιστική κληρονομιά αυτών των τριών χωρών. Το έργο περιλαμβάνει μια σειρά από ενδιαφέρουσες δραστηριότητες που έχουν σχεδιαστεί για να ενισχύσουν τις ψηφιακές δεξιότητες και να τονώσουν τη διαπολιτισμική κατανόηση μεταξύ των μαθητών. Μέσα από συνεργατικές πρακτικές και τη χρήση ψηφιακών εργαλείων:

θα γνωρίσουν μνημεία πολιτιστικής κληρονομιάς,

θα διευρύνουν της γνώσεις τους για τους αρχαίους πολιτισμούς και τη συνεισφοράς τους στη σύγχρονη κοινωνία,

θα βελτιώσουν τις δεξιότητες  γραπτής και προφορικής επικοινωνίας,

θα ενισχύσουν την κριτική σκέψη, τις αναλυτικές δεξιότητες, τη δημιουργικότητα και τις καλλιτεχνικές τους δεξιότητες,

την ομαδικότητα και τη συνεργασία με συνομηλίκους από διαφορετικές χώρες.

1732132249180 img 3107

Στο Ρέικιαβικ της Ισλανδίας με το Erasmus+

Ο σημερινός κόσμος αλλάζει με γρήγορους ρυθμούς και τρεις εκπαιδευτικοί από  το 21ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών «Λέλα Καραγιάννη» πήγαν στο Ρέικιαβικ της Ισλανδίας από τις 3/11/2024 έως τις 8/11/2024 με σκοπό να εκπαιδευτούν σε εργαλεία που είναι απαραίτητα στην φαρέτρα των εκπαιδευτικών  προκειμένου να βοηθήσουν τους μαθητές να καλλιεργήσουν δεξιότητες απαραίτητες για την μελλοντική τους καριέρα και να ανταποκριθούν στις νέες προκλήσεις.

Οι εκπαιδευτικοί μας:

  • παρακολούθησαν από πρώτο χέρι πώς λειτουργεί η μάθηση με την μέθοδο «Μάθηση βάσει έργου» (Project Based Learning) στα ισλανδικά σχολεία
  • γνώρισαν από κοντά τόσο θεωρητικά όσο και πρακτικά το ισλανδικό εκπαιδευτικό σύστημα
  • έμαθαν να σχεδιάζουν και να δομούν συνεδρίες μάθησης και έργα με την μέθοδο Graffiti, την σχεδιαστική σκέψη (design thinking) μέσα στη σχολική τάξη
  • συμμετείχαν σε κοινές ομάδες εργασίας με εκπαιδευτικούς από άλλες χώρες της Ευρώπης, αντάλλαξαν καλές πρακτικές, εκπαιδεύτηκαν σε νέα εργαλεία που προωθούν την ενεργό μάθηση, την καινοτομία, την κριτική και αναλυτική σκέψη και την επίλυση σύνθετων προβλημάτων
  • συμμετείχαν σε εργαστήρια με θέματα “Ξεκλειδώστε το πάθος των μαθητών”, “Διαπραγμάτευση με το αναλυτικό πρόγραμμα του σχολείου», «Στα ίχνη της κριτικής σκέψης», «Αξιολόγηση προγραμμάτων», «Αυτοαξιολόγηση ομάδας», «Είδη αυτοαξιολόγησης»
  • διεύρυναν το δίκτυο συνεργασίας με εκπαιδευτικούς άλλων ευρωπαϊκών χωρών με τους οποίους θα συνεργαστεί το σχολείο μας σε κοινά έργα eTwinning, Jobshadowing, Erasmus KA1 Group Mobility of Pupils κατά το τρέχον σχολικό έτος.

Ο οργανισμός φιλοξενίας της Ισλανδίας δημιούργησε μια ενδιαφέρουσα παραγωγική εμπειρία στους εκπαιδευτικούς. Τόσο η προετοιμασία όσο και η διεξαγωγή του προγράμματος ήταν άρτια οργανωμένα. Το “Smart Teachers Play More” δημιούργησε ένα ευχάριστο, ενεργό, δυναμικό μαθησιακό περιβάλλον που σε συνδυασμό με το εντυπωσιακό φυσικό περιβάλλον της χώρας στο οποίο έγιναν επιτόπιες επισκέψεις (φυσικοί καταρράχτες, θερμοπίδακες, κρατήρες ηφαιστείων, γεωπολιτικό πάρκο, ευρωπαϊκή-αμερικανική τεκτονική πλάκα, παγετώνες, ηφαιστειογενείς λίμνες και παραλίες) εφοδίασε τους εκπαιδευτικούς μας όχι μόνο με καινοτόμες στρατηγικές αλλά τους έκανε ικανούς να νιώσουν ότι είναι μέλη μιας παγκόσμιας κοινότητας “έξυπνων – παθιασμένων εκπαιδευτικών” που μοιράζονται ένα κοινό στόχο: να μεταμορφώσουν την διδασκαλία τους  προς το καλύτερο.

IMG 20241108 115916

IMG 20241108 094117

IMG 20241108 103525