Πασχαλινές κατασκευές
Βάψαμε αβγαααα!!!
Πάσχα χωρίς βαμμένα αβγά γίνεται; Μα φυσικά και όχι! Γι’ αυτό κι εμείς δοκιμάσαμε όχι 1 αλλά 2 τεχνικές για να βάψουμε φέτος τα αβγά μας.
Αρχικά ζωγραφίσαμε τα αυγά μας με κηραμπογιές! Κάναμε πολλά και διαφορετικά σχέδια και έπειτα τα βάλαμε μέσα σε κόκκινη μπογιά. Για να δούμε πως βγήκαν!
Αφού τα βάψαμε αποφασίσαμε να ζωγραφίσουμε βήμα-βήμα πως βάψαμε τα αβγά κόκκινα.
Έπειτα πήραμε χαρτί κουζίνας και το ζωγραφίσαμε με μαρκαδόρους! Βάλαμε πολλά χρώματα! Στη συνέχεια τυλίξαμε σφιχτά τα αυγά και τα ψεκάσαμε με νερό!
Τα αφήσαμε να στεγνώσουν καλά για μια ολόκληρη μέρα! Τα βγάλαμε και λίγο στον ήλιο για να βοηθήσουμε να στεγνώσουν πιο γρήγορα! Την επόμενη μέρα αρχίσαμε να τα ξετυλίγουμε με προσοχή και εντυπωσιαστήκαμε με το αποτέλεσμα!
Ήρθε το Πάσχα και η Πασχαλιά !
Ξεκινήσαμε τις πασχαλινές μας δραστηριότητες με κατασκευές!
Αυγουλάκια, κοτούλες, πασχαλινές κάρτες λαγοί και πολλά άλλα στόλισαν την τάξη μας αλλά παράλληλα θα συντροφεύσουν και τις Πασχαλινές διακοπές μας αφού θα στολίσουν το σπίτι των μικρών μας φίλων
Για αρχή ξεκινήσαμε με τις Πασχαλινές μας κάρτες με κοτοπουλάκια
Σειρά έχουν τα καλαθάκια μας…
Φυσικά, δεν παραλείψαμε να στολίσουμε και αβγά απο φελιζόλ και να τα κάνουμε πολύχρωμες κοτούλες
Εννοείται πως δεν μείναμε μόνο εκεί! αλλά συνεχίσαμε με κοτούλες απο χαρτόνι τις οποίες βαψαμε με τέμπερες και στη βάση τους κάναμε ποδαράκια απο πηλό πάνω σε καλαμάκια.Πάρτε λοιπόν, μια ιδέα…
Τραγουδήσαμε τα Κάλαντα του Λαζάρου στο Δημοτικό!
Στο πλαίσιο της δράσης μας για την ομαλή μετάβαση των νηπίων στο δημοτικό σχολείο επισκεφτήκαμε σήμερα για τρίτη φορά το 1ο Δημοτικό Σχολείο Σκιάθου για να τραγουδήσουμε τα κάλαντα του Λαζάρου!
Ετοιμάσαμε τα καλαθάκια μας και κάναμε μπόλικές πρόβες!
Φτιάξαμε πασχαλινές κάρτες και ομαδικές πασχαλινές δημιουργίες για να τις κάνουμε δώρο στα παιδιά του δημοτικού σχολείου και να τους ευχαριστήσουμε με αυτόν τον τρόπο που μας δέχτηκαν για τρίτη φορά στο σχολείο τους!
Ξεκινήσαμε με πολύ κέφι και χαρά να πάμε για να πραγματοποιήσουμε την τρίτη μας επίσκεψη
Εκεί μας υποδέχτηκε θερμά η διευθύντρια του Δημοτικού σχολείου κυρία Συκιωτού Δήμητρα και μας οδήγησε στην πρώτη τάξη όπου και τραγουδήσαμε τα κάλαντα του Λαζάρου.
Στα παιδιά του δημοτικού πήγαμε δώρο και μια από τις αφίσες που δημιουργήσαμε για το δάσος και τους ενημερώσαμε για όλους τους τρόπους με τους οποίους μπορούν και αυτοί να προστατέψουν το δάσος.
Έπειτα βγήκαμε στην αυλή όπου μας περίμενε ο κύριος Γιάννης, ο γυμναστής του δημοτικού σχολείου όπου οργάνωσε και παίξαμε μαζί με τα παιδιά της πρώτης τάξης το παιχνίδι “Φωλίτσες”. Τα παιδιά το χάρηκαν πολύ!
Αφού χορτάσαμε παιχνίδι πήραμε το δρόμο της επιστροφής!
Όταν επιστρέψαμε στο νηπιαγωγείο μας τα παιδιά αποτυπώσανε στις ζωγραφιές τους τις εντυπώσεις τους από την επίσκεψη μας στο δημοτικό σχολείο.
Το σαλιγκάρι
Με αφορμή το δάσος και την παρατήρηση του φυσικού περιβάλλοντος μαζέψαμε σαλιγκάρια που βρήκαμε έξω!
Μας εντυπωσίασαν πολύ και αποφασίσαμε να μάθαμε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες για αυτά!
Παίξαμε πολλά και διαφορετικά παιχνίδια με αφορμή τα μικρά σαλιγκάρια. Προσπαθήσαμε να βάλουμε τα σχήματα στη σωστή θέση για να δημιουργήσουμε την εικόνα ενός σαλιγκαριού με βάση το πρότυπο που είχαμε απέναντί μας
και να τοποθετήσουμε μικρούς και μεγάλους κύκλους στην σωστή σειρά και θέση για να δημιουργηθεί το σαλιγκάρι που είχαμε απέναντί μας.
Παίξαμε όμως και με τους αριθμούς! Πάνω σε κάθε σαλιγκάρι βάζαμε τόσα πον πον όσα έλεγε ο αριθμός που είχε στο καβούκι του. Μπερδευτήκαμε λίγο αλλά τα καταφέραμε.
Διατάξαμε τα σαλιγκάρια από το μικρότερο στο μεγαλύτερο και αντίστροφα
παίξαμε και με τη μελισσούλα μας και εξοικειωθήκαμε λίγο πιο πολύ με τις έννοιες του προγραμματισμού.
Διαβάσαμε στο τέλος το παραμύθι: “ΜΑΤΙΣ, η μαγική διαδρομή” γνωρίσαμε τον ζωγράφο Henri Matisse.
παρατηρήσαμε τον πίνακα ζωγραφικής του: “Το σαλιγκάρι”
και φτιάξαμε τους δικούς μας πίνακες ζωγραφικής.
“Όλοι μαζί, Σκιάθος καθαρή”
Το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στην δράση ¨Όλοι μαζί, Σκιάθος καθαρή¨ και βοήθησε στον καθαρισμό της παραλίας Μεγάλη Άμμος!
Την Τετάρτη 10 Απριλίου ήρθε στο σχολείο μας ο κύριος Νίκος Μυσιρλάκης με την ομάδα του από το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανάσιος Λασκαρίδης υλοποιώντας στις τάξεις του νηπιαγωγείου μας εκπαιδευτικό πρόγραμμα το οποίο είχε στόχο να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει τα παιδιά για την μόλυνση των θαλασσών και των ακτών.
Η αγάπη για το περιβάλλον και η ευαισθητοποίηση για την προστασία του ξεκινούν από τις νεαρές ηλικίες.
Όλοι κλείσαμε για λίγο τα μάτια μας και φανταστήκαμε πως είμαστε σε μια όμορφη παραλία! Είπαμε τι μας έρχεται στο μυαλό όταν ακούμε την λέξη θάλασσα αλλά κάποια παιδιά που τις προηγούμενες μέρες είχαν επισκεφτεί κάποιες παραλίες ανέφεραν και τα την λέξη σκουπίδια που μας προβλημάτισε πολύ! Στη συνέχεια παρατηρήσαμε φωτογραφίες από όμορφες παραλίες αλλά και από παραλίες που ήταν γεμάτες με πολλά σκουπίδια και συζητήσαμε για αυτό.
Έπειτα παρακολουθήσαμε με πολύ ενδιαφέρον ένα βίντεο με κουκλοθέατρο που μας έδειχνε το ταξίδι μιας πλαστικής σακούλας και συζητήσαμε για αυτό.
Στο τέλος γνωρίσαμε τον “Τυφώνα”, ένα μεγάλο σύγχρονο πλοίο που στόχο του έχει τον καθαρισμό του συνόλου της ελληνικής ακτογραμμής και την απόδοση των ακτών, καθαρών πια, σε κατοίκους και επισκέπτες της χώρας.
Στο τέλος μας δόθηκε μια αποστολή! Να βοηθήσουμε και εμείς στο έργο τους καθαρίζοντας την παραλία της Μεγάλης Άμμου. Τα παιδιά δέχθηκαν με μεγάλη χαρά! Έτσι την επόμενη μέρα φορέσαμε άνετα ρούχα, γυαλιά ηλίου, καπέλα και τα γάντια μας και αναλάβαμε δράση!
Όλα τα σκουπίδια μαζεύτηκαν σε ειδικά τσουβάλια από λινάτσα για να βοηθήσουμε έτσι ακόμη περισσότερο το περιβάλλον και να το το επιβαρύνουμε όσο το δυνατόν λιγότερο.
Όταν επιστρέψαμε στην τάξη τα παιδιά αποτύπωσαν στις ζωγραφιές τους την δράση τους αυτή!
Η δράση αυτή ήταν μια πρωτοβουλία του Πολιτιστικού Συλλόγου “Η Σκιάθος” και έγινε με την υποστήριξη του Δήμου Σκιάθου, της Λιμενικής Αρχής Σκιάθου, των Συγκοινωνιών Σκιάθου και της Ένωσης Ξενοδόχων Σκιάθου.
Προστάτεψε το δάσος – είναι πηγή ζωής – Εργαστήριο Δεξιοτήτων
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Κλιματική αλλαγή – Φυσικές καταστροφές, Πολιτική
Προστασία
Προστάτεψε το δάσος – είναι πηγή ζωής
Το παρόν πρόγραμμα ανήκει στη θεματική « Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη» σύμφωνα με το Πρόγραμμα Σπουδών Νηπιαγωγείου. Βασικός σκοπός του προγράμματος είναι η ευαισθητοποίηση, η εκπαίδευση και η αλλαγή συμπεριφοράς των μαθητών/τριών σε θέματα που αφορούν το περιβάλλον και συγκεκριμένα στο δασικό οικοσύστημα. Τα δάση διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη μείωση του κινδύνου φυσικών καταστροφών, όπως πλημμύρες, ξηρασίες, κατολισθήσεις και άλλα ακραία γεγονότα. Σε παγκόσμιο επίπεδο, τα δάση μετριάζουν την κλιματική αλλαγή μέσω δέσμευσης άνθρακα, συμβάλλουν στην ισορροπία οξυγόνου, διοξειδίου του άνθρακα και υγρασίας στον αέρα.
Οι επιμέρους στόχοι του προγράμματος είναι: η ανάδειξη των σχέσεων και αλληλεπιδράσεων φυσικού και ανθρωπογενούς περιβάλλοντος, ο εντοπισμός των ανθρώπινων δραστηριοτήτων που υποβαθμίζουν ή απειλούν το φυσικό περιβάλλον και η ανάδειξη προληπτικών μέτρων, μέσα από διαδικασίες επίλυσης προβλήματος, διερευνητικής μάθησης, αρχές διαφοροποιημένες διδασκαλίας και περιγραφικής αξιολόγησης.
- Τα ζώα του δάσους θέλουν κάτι να μας πουν
Μια μέρα μπήκαμε στην τάξη και το ημερολόγιο μας με τα ζώα της ζούγκλας είχε εξαφανιστεί! Την θέση του είχε πάρει ένα καινούριο με τα ζώα του δάσους αυτή την φορά! Παραξενευτήκαμε πολύ και δεν σας κρύβουμε πως θυμώσαμε και λίγο με αυτή την αλλαγή! Έπρεπε να δούμε τι είχε συμβεί! Έπρεπε να ψάξουμε για στοιχεία! Πρώτα όμως καταγράψαμε σε ιστογράμματα όλα όσα γνωρίζουμε για το δάσος.
Έπειτα τα παιδιά προτείνανε να ψάξουμε στο Google και να βρούμε εικόνες από το δάσος πράγμα που κάναμε! Κάποιο από τα παιδιά ήρθε στον υπολογιστή και πληκτρολόγησε την λέξη δάσος όπως την έβλεπε απέναντί του.
Τις φωτογραφίες που διαλέξαμε τις αποθηκεύσαμε στο Word,τις εκτυπώσαμε και αφού τις πλαστικοποιήσαμε μπήκανε στον πίνακα αναφορά μας
Στο τέλος ζωγραφίσαμε τι μας έρχεται στο μυαλό όταν ακούμε την λέξη δάσος!
2. Μικροί ντετέκτιβ εν δράση
Την επόμενη μέρα τα παιδιά φέρανε τους φακούς τους και γίνανε ντετέκτιβ! Ψάξαμε σε όλη την τάξη για στοιχεία για να δούμε ποιος πήρε το ημερολόγιο μας με τα ζώα της ζούγκλας. Ψάξαμε παντού!
Βρήκαμε όμως τα ζώα του δάσους που πάνω τους είχαν γραμμένα μηνύματα με τα οποία μας ζητούσαν βοήθεια! Τα συγκεντρώσαμε όλα στην παρεούλα και προσπάθησαν τα παιδιά να τα διαβάσουν.
3. Περίπατος στο δάσος!
Στο χάρτη της Σκιάθου που μελετήσαμε με τα παιδιά στην τάξη παρατηρήσαμε πως τα 2/3 του νησιού μας είναι δάσος! Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με αυτή την ιδέα και πρότειναν μήπως μπορούμε και εμείς να επισκεφτούμε μια δασική περιοχή που βρίσκεται κοντά μας! Έτσι οργανώθηκε περίπατος για να εξερευνήσουμε το πιο κοντινό μας δασάκι! Αν και είχαμε να ανεβούμε μια μεγάλη ανηφόρα κανένας δεν γκρίνιαζε!
Μόλις φτάσαμε εντυπωσιαστήκαμε από τα μεγάλα και ψηλά δέντρα. Μυρίσαμε τον καθαρό αέρα και ακούσαμε το γλυκό κελάηδισμα των πουλιών. Πιάσαμε τους κορμούς των δέντρων και είδαμε πως είναι από κοντά ένα δάσος. Είδαμε όμως και λουλούδια!
Παρατηρήσαμε όμως και πράγματα που δεν μας άρεσαν καθόλου. Είδαμε και πολλά σκουπίδια και γόπες από τσιγάρα. Είδαμε ακόμη πως κάποιος είχε βάλει πριν από μερικές μέρες φωτιά μέσα στο δάσος και προβληματιστήκαμε πολύ!
Όταν επιστρέψαμε στην τάξη ζωγραφίσαμε ότι μας έκανε εντύπωση από τον περίπατό μας στο δάσος.
Τα τμήματα που δεν μπόρεσαν να έρθουν μαζί μας στον περίπατό μας βγήκαν έξω στην αυλή και εξερεύνησαν τα δέντρα που υπάρχουν εκεί. Τα παιδιά χωριστήκαν σε ομάδες και δούλεψαν πολύ ωραία!
Έπειτα με την βοήθεια της ψηφιακής νοημοσύνης αναζητήσαν και βρήκαν το είδος των δένδρων που υπάρχουν στην αυλή μας.
4. Τι μας προσφέρει ένα δέντρο;
Την επόμενη μέρα παρακολουθήσαμε το παραμύθι “Το δέντρο που έδινε” του Σελ Σιλβερστάιν και συζητήσαμε για αυτό. Αναρωτηθήκαμε τι μας προφέρουν τα δέντρα και διαπιστώσαμε πως μας δίνουν πολλά οφέλη.
Μας ενέπνευσε και πραγματοποιήσαμε την εικονογράφηση του παραμυθιού. Βάλαμε τις εικόνες στην σωστή σειρά, φτιάξαμε το δικό μας παραμύθι και αφηγηθήκαμε με αυτόν τον τρόπο αυτή την όμορφη ιστορία. Μπορείτε να διαβάσετε το δικό μας παραμύθι παρακάτω.
Κάναμε και μια ομαδική εργασία με όλα μας δίνουν τα δέντρα.
5. Δέντρα παντού!
Τα δέντρα του δάσους μας ενέπνευσαν πολύ και δημιουργήσαμε όμορφα δέντρα σε ομαδικές και ατομικές κατασκευές.
6. Το δάσος είναι πηγή ζωής
Το δάσος είναι ένα φυσικό αγαθό με πολύπλευρη σημασία και ανυπολόγιστη αξία για την ζωή, για τον άνθρωπο. Είναι πηγή ζωής και δημιουργίας και εμείς θέλαμε να το εκφράσουμε αυτό με τις δικές δημιουργίες. Πήραμε λοιπόν τα πινέλα, τα ψαλίδια, τα χαρτόνια και τους μαρκαδόρους μας και ξεκινήσαμε τις κατασκευές.
Γράψαμε και το δικό μας μήνυμα μέσα στο σύννεφο.
Ζωγραφίσαμε και ήλιους στις κατασκευές μας
και το τελικό αποτέλεσμα είναι αυτό!
7. Το δάσος της αγάπης
Μια φωτιά στο δάσος είναι η αφορμή…
Όλα κυλούν ήρεμα στο δάσος πέρα απ’ το ποτάμι όταν ξαφνικά μια φωτιά τα αλλάζει όλα! Οι κάτοικοί του αναγκάζονται να το εγκαταλείψουν! Θα βρουν καταφύγιο στην άλλη πλευρά του ποταμού αλλά θα δυσκολευτούν στην αρχή πολύ! Η φωτιά, θα τους φέρει όλους πιο κοντά τελικά και όλοι θα γίνουν παρέα!
Παρακολουθήσαμε το παραμύθι της συναδέλφου Αριάδνης Ευαγγελοπούλου “Το δάσος της αγάπης” και συζητήσαμε για αυτό.
Αφού ζωγραφίσαμε ότι μας έκανε πιο πολύ εντύπωση από το παραμύθι
Έπειτα πήραμε τις νερομπογιές μας δημιουργήσαμε το δικό μας δάσος της αγάπης όπως το φανταζόμαστε εμείς.
8. Το δάσος πριν και μετά την πυρκαγιά
Παρακολουθήσαμε τρία βιντεάκια από το youtube τα οποία μας προβληματίσανε πολύ και ανάψανε την συζήτηση στην παρεούλα. Είδαμε όλους τους κινδύνου που απειλούν το δάσος και τρόπους με τους οποίους μπορούμε να το προστατέψουμε.
Στο τέλος καταγράψαμε στο διάγραμμα μας όλους τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να προστατέψουμε τα δάση. 9. Οι δικές μας αφίσες
Είπαμε να αναλάβουμε δράση και να φτιάξουμε τις δικές μας αφίσες για να ενημερώσουμε όλους τους μεγάλους πως το δάσος κινδυνεύει προτείνοντας κιόλας τρόπους για να προστατευτεί! Δουλέψαμε όλοι μαζί και φτιάξαμε ομαδικές αφίσες που μπήκαν στην αυλή του νηπιαγωγείου μας.
10. Επίσκεψη πυροσβεστών στο νηπιαγωγείο μας
Το εργαστήριο μας ολοκληρώθηκε με την επίσκεψη των πυροσβεστών στο νηπιαγωγείο μας οι οποίοι μας ενημέρωσαν για όλους τους τρόπουσ με τους οποίους μπορούμε να προστατεύσουμε το δάσος. Μας διάβασαν την ιστορία του Καπνούλη με την οποία μάθαμε επιπλέον πράγματα και στο τέλος μας έδειξαν τα ρούχα που φορούν όταν πάνε να σβήσουν μια φωτιά αλλά και τα εργαλεία που χρησιμοποιούν για να κάνουν την κατάσβεση με μεγαλύτερη ευκολία και ασφάλεια.
Στο τέλος τα παιδιά ζωγράφισαν ότι τους έκανε πιο πολύ εντύπωση από την επίσκεψη των πυροσβεστών.
Η ΚΥΡΑ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ
Μιλάμε στα παιδιά για την Σαρακοστή,
τι σημαίνει και τι τρώμε την περίοδο αυτή.
Είμαι η κυρά Σαρακοστή,
ποδαράκια έχω επτά και μία μακριά ποδιά.
Στην ποδιά μου αυτή θα δεις,
νόστιμα φαγητά σαρακοστιανά,
ψάρι, ταραμά, λαγάνα, χαλβά, ελιές και φασολάδα.
Στο πρόσωπό μου δε θα βρεις στόμα ζωγραφισμένο.
Μην απορείς, είναι γιατί νηστεύω.
Αυτό σημαίνει ότι μέχρι το Πάσχα να’ρθεί – για 40 μέρες δηλαδή –
θα τρώω νηστίσιμα φαγητά, σαρακοστιανά.
Μαντήλι κεντημένο το κεφάλι μου στολίζει
κι από πάνω στέκει ορθός ένας όμορφος σταυρός.
Τα χέρια μου έχω σταυρωμένα, τα μακριά μου μαλλιά δεμένα,
κάθε μέρα κάνω προσευχή και νηστεία ταπεινή.
Ξεκινήσαμε λοιπόν να μιλάμε με τα παιδιά για την περίοδο της νηστείας και τα φαγητά που πρέπει να τρώμε αλλά και αυτά που αποφεύγουμε. Αφού κάναμε ένα μικρό ιστόγραμμα με τις ιδέες τους αποφασίσαμε βήμα – βήμα να φτιάξουμε ο καθένας τη δική του ΚΥΡΑ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ και να τη διακοσμήσουν στο σπίτι τους ώστε να της κόβουν κάθε βδομάδα το πόδι.
Έπειτα, φτιάξαμε τη Κυρά Σαρακοστή και με ζυμάρι
Η Συνταγή για την κυρά Σαρακοστή με ζυμάρι:
- 500 γρ. αλεύρι
- 1 κούπα νερό
- 2 κουταλιές αλάτι
Πώς θα τη φτιάξετε:
- Βάζουμε σε μία λεκάνη το αλεύρι και το αλάτι. Ανοίγουμε μια λακουβίτσα στο κέντρο και ρίχνουμε σιγά σιγά το νερό, ζυμώνοντας ταυτόχρονα ώστε να γίνει μια μαλακή ζύμη.
- Απλώνουμε με τον πλάστη τη ζύμη και σχηματίζουμε την κυρά Σαρακοστή, χαράζουμε τα μάτια και τη μύτη με ένα μαχαίρι και κάνουμε μια τρύπα στο κεφάλι για να την κρεμάσουμε όταν ψηθεί. Φτιάχνουμε και τα 7 ποδαράκια.
- Αλείφουμε το ταψί με λίγο λάδι και τοποθετούμε τη ζύμη.
- Ψήνουμε την κυρά Σαρακοστή για 40-60 λεπτά στο φούρνο, στους 200ο Κελσίου.
25η Μαρτίου: Διπλή γιορτή, διπλή χαρά!
Γνωρίσαμε τη διπλή διάσταση της γιορτής, θρησκευτική και εθνική, ενώ με τη βοήθεια ποικίλου υλικού (έντυπου και ψηφιακού) ξετυλίξαμε το νήμα της ιστορίας. Προσπαθήσαμε να φανταστούμε πώς ήταν για τους Έλληνες η ζωή στα χρόνια της Τουρκοκρατίας, μάθαμε για το έργο της Φιλικής Εταιρίας που οργάνωσε τους Έλληνες για το μεγάλο αγώνα, αλλά και για τον ξεσηκωμό, την επανάσταση των Ελλήνων που οδήγησε στην πολυπόθητη απελευθέρωση!!
Κι έτσι, με αυτό τον τρόπο ξεκινήσαμε να κάνουμε τις κατασκευές μας για την Εθνική μας Επέτειο… Ξεκινήσαμε λοιπόν με τις ελληνικές σημαίες όπου τις ζωγραφίσαμε με κηρομπογιές και δίπλα τους κολλήσαμε τον αγαπημένο μας ήρωα της ελληνικής επανάστασης
Οι ενδυμασίες της εποχής μας απασχόλησαν επίσης. Τις παρατηρήσαμε ονομάζοντας τα μέρη από τα οποία αποτελούνται και έπειτα φτιάξαμε τα δικά μας τσολιαδάκια και ελληνοπούλες! Για να κάνουμε τη ζωγραφική μας είδαμε και ένα σχετικό βίντεο βήμα-βήμα για το πως να τα ζωγραφίσουμε!
Ιδού τα αποτελέσματα…
Καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας ακούγαμε τραγούδια που γράφτηκαν για την Ελληνική Επανάσταση και φυσικά δεν παραλείψαμε το ΘΟΥΡΙΟ του Ρήγα Φεραίου όπου και αποφασίσαμε να κάνουμε σε πάπυρο που φτιάξαμε μόνοι μας με ελληνικό καφέ( Ναι! καλά ακούσατε) τους γνωστούς σε όλους μας στίχους του τραγουδιού
Τέλος, φτιάξαμε κρίνους για τη γιορτή του Ευαγγελισμού