ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2017-2018
Δημιουργία ομαδικής εργασίας-Το ήλιακό σύστημα
Δημιουργία σκηνικού 28ης Οκτωβρίου
Κουκλοθέατρο- ”Το Έπος του 40”
ΆΣΚΗΣΗ ΣΕΙΣΜΟΥ
Η πρώτη ομαδική εργασία-Τα φρούτα του Φθινοπώρου
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2016-2017
Ομαδική εργασία-Πλανήτες
Ομαδική εργασία
Επίσκεψη σε Ελαιώνα και ελαιτριβείο.
Άσκηση(ετοιμότητα) σεισμού 1-11-2016
Σκηνικό-28η Οκτωβρίου
Ομαδική εργασία για την 28η Οκτωβρίου
Παράγουμε το δικό μας κρασί
H πρώτη μας ομαδική εργασία.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2015-2016
Φωτογραφικό υλικό από την επίσκεψη του Νηπιαγωγείου μας στο εργοστάσιο ESPH-ELOPAK ΣΤΟ Αιγίνιο Πιερίας την Δευτέρα 18/4/2016:
Φωτογραφικό υλικό από την παράσταση που παρακολουθήσαμε στις 2/3/2016
στο 2ο Δημοτικό και Νηπιαγωγείο Κολινδρού,από τον Θεατρικό σύλλογο Μικρό Βορά
Ταξίδι στο διάστημα(flip book)
Ομαδική εργασία-Το πλανητικό μας σύστημα
Eπίσκεψη στο φούρνο της γειτονιάς μας.
Θεματική ενότητα:Τα επαγγέλματα
Θεματική ενότητα:Περιβάλλον-Δάσος
Η Χλωρίδα:
Ομαδική εργασία:Το δέντρο των Χριστουγέννων
Χριστουγεννιάτικες κατασκευές
Στα πλαίσια της θεματικής ενότητας:Ο κύκλος του νερού πραγματοποιούμε το φυσικό πείραμα της εξάτμισης του νερού
Σχεδιασμός-κατασκευή ομαδικής εργασίας:Ουράνιο τόξο
Σχεδιασμός-κατασκευή ομαδικής εργασίας:Ελαιώνας
Επίσκεψη στον ελαιώνα δίπλα από το σχολείο μας σήμερα Δευτέρα 9-11-2015.Παρακολουθούμε την διαδικασία μαζέματος της ελιάς και τα εργαλεία που χρησιμοποιούν.
-Ευχαριστούμε την κυρία Κυριακή που μας δέχτηκε και μας έδειξε τον τρόπο μαζέματος της ελιάς.
Επίσκεψη στη Δημοτική βιβλιοθήκη του Κολινδρού την Παρασκευή 6-11-2015
Δημιουργία πίνακα ημερομηνίας-καιρού μηνός Νοεμβρίου και ραβδόγραμμα καιρικών συνθηκών μηνός Οκτωβρίου
Ομαδική εργασία:Το ΕΠΟΣ του ΟΧΙ το 1940
Επινοούμε τον τρόπο ,σχεδιάζουμε και δημιουργούμε όλοι μαζί ομαδοσυνεργατικά:
Φυτεύουμε διάφορους σπόρους και δημιουργούμε πίνακα αναφοράς-παρατήρησης
Γνωρίζουμε τους σπόρους και τις ονομασίες τους-Δραστηριότητες για το όργωμα και την σπορά.
Φτιάχνουμε το ημερολόγιο για τον μήνα Οκτώβριο, τον πίνακα καιρού και τα σύμβολα για τις καιρικές συνθήκες.
Συζητάμε για το σχήμα των φρούτων,το μέγεθος και τα περιγράφουμε.Βλέπουμε το εσωτερικό του.Κατόπιν δοκιμάζουμε και περιγράφουμε την γεύση του κάθε φρούτου.
Κόβουμε,κολλάμε,αντιστοιχούμε τα φρούτα στη σωστή εποχή
Μαθηματικές έννοιες:κόβουμε,κολλάμε,αριθμούμε
και αντιστοιχούμε τον σωστό αριθμό μήλων στο κάθε καλάθι
Αντιστοιχούμε τα φρούτα με την εποχή
Τέσσερις εποχές-Φρούτα του φθινοπώρου-παιχνίδι με κάρτες μνήμης-Αντιστοιχιση τεσσαρων εποχων
Σειροθέτηση τεσσάρων εποχών:
Ξεκινάμε τη συζήτηση για τις τέσσερις εποχές του χρόνου, προσπαθώντας έτσι να αντιληφθούν τα νήπια την έννοια του χρόνου.Βέβαια η κατανόηση της έννοιας του χρόνου,αποτελεί ίσως και την πιο δύσκολη προσπάθεια εκ μέρους των νηπίων,μιας και πρόκειται για μια αφηρημένη έννοια που ασφαλώς στην πορεία του διδακτικού έτους θα πραγματωθεί με πολλές δραστηριότητες.
Στις παρακάτω φωτογραφίες τα νήπια βάζουν στη σειρά κάρτες που απεικονίζουν τις τέσσερις εποχές,αρχής γενομένης από το φθινόπωρο που ήδη βρισκόμαστε.