e-Twinning :StemSkills(Escape room) #Skills Labs

λήψης 1 σκιλλς 1

Το  StemSkills(Escape room) #Skills Labs είναι ένα πρόγραμμα     

e-Twinning που υλοποίησαν παιδιά Νηπιαγωγείου.

 

Στο έργο συμμετείχαν 10 εκπαιδευτικοί από  7 Νηπιαγωγεία από την Ιταλία, την Τουρκία και την Ελλάδα (2021-2022)

  •    7ο Νηπιαγωγείο Κατερίνης (ιδρυτής- Εύη)

  •  “ICS G. Solari di Loreto της Ιταλίας (συνιδρυτής-Ambra)

  •  13ο Νηπιαγωγείο Κατερίνης ( Στέλλα)

  •  2ο Νηπιαγωγείο Αλιάρτου ( Μαρία – Μαρίνα)

  •  Κέντρο Προσχολικής Αγωγής «Αθανασία Κυρεζή» (Νάνσυ)

  •  1ο Νηπιαγωγείο Καστοριάς (Δέσποινα)

  •  Gönüllü Hizmet Vakfı Aysel Öğücü Anaokulu –Τουρκία ( Zuhal) 

20211125 113322 1

 

 

Screenshot 5 1

20211125 132619 1

.jpg

 

Στόχος του έργου  ήταν μέσα από ενδιαφέρουσες δραστηριότητες να εξοικειωθούν τα νήπιά μας  με τα κάστρα της πόλης τους ενώ παράλληλα  θα αποκτήσουν δεξιότητες όπως κριτική σκέψη, συνεργασία, επικοινωνία, δημιουργικότητα.Το έργο επίσης συνδυάστηκε απόλυτα με τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων που εφαρμόστηκαν για πρώτη φορά στα φέτος στα Νηπιαγωγεία.Οι   θεματικές των εργαστηρίων δεξιοτήτων («Ευ Ζην», «Φροντίζω το Περιβάλλον», «Ενδιαφέρομαι και ενεργώ», «Δημιουργώ και Καινοτομώ») εξυπηρέτησαν την πλοκή της υπόθεσης και κρατησαν το ενδιαφέρον όλων μας αμείωτο.

Μέσα ένα  Δωμάτιο Διαφυγής (Εscape Room) τα παιδιά καλούνταν να πραγματοποιήσουν μια σειρά από δοκιμασίες και αποστολές , να λύσουν γρίφους κλπ, προκειμένου να τα καταφέρουν και να αποκαλύψουν το  μυστήριο ,βοηθώντας αποτελεσματικά τον νέο φίλο τους τον κ.STEAM.Δραστηριότητες ρομποτικής  και δραστηριότητες  που αντικατοπτρίζουν τα ΑΠΣ και ΔΕΠΠΣ ( γλώσσας , μαθηματικών, εικαστικών, υπολογιστή κλπ) εμπλέκονται με επιτυχία στο πρόγραμμα  προσδίδοντάς του  ποικιλομορφία. 

 

ΣΤΟΧΟΙ

  • Εξοικείωση με τα πρώτα στάδια προγραμματισμού
  • Εξοικείωση με τον προγραμματισμό μικρών ρομπότ (beebot)  
  • Πρώτη επαφή με τη βασική διδασκαλία μέσω του σχεδιασμού, της παρατήρησης, της δοκιμής και της εφαρμογής ιδεών και εξάσκησης
  • Να μάθουν  να επικοινωνούν, να εργάζονται  και να συνεργάζονται  ως ομάδα
  • Να γνωρίσουν την τοπική πολιτιστική κληρονομιά τους και την πολιτιστική κληρονομιά των συμμαθητών τους από άλλες χώρες
  • Να καλλιεργήσουν τη φαντασία, τη δημιουργικότητα και την κριτική τους σκέψη 
  • Να μάθουν και να διασκεδάσουν μέσα από το παιχνίδι

 

Η υπόθεση:

Ο κύριος Στεμ είναι γνωστός παλαιοντολόγος ασχολείται δηλαδή με την μελέτη των απολιθωμάτων όπως είναι αυτά των δεινοσαύρων.Τη φετινή χρονιά, ζητά τη βοήθεια μας για να ανακαλύψει ένα μυστικό. Το μυστικό της ιστορίας του κάστρου. Μπορεί κανείς να του τοαρνηθεί; Δε νομίζω!

Ο κύριος Στεμ, γνωστός παλαιοντολόγος και αρχαιολόγος, επέλεξε να κάνει τις καλοκαιρινές του διακοπές σε ένα
από τα θαυμάσια ελληνικά νησιά. Βλέπετε ήθελε να ξεκουραστεί μετά από τις περιπέτειες των προηγούμενων
χρόνων

Σε μια από τις καθημερινές του εξορμήσεις, ανακάλυψε ένα μισογκρεμισμένο κάστρο που έχασκε σαν φάντασμα
στην κορυφή ενός λόφου δίπλα στη θάλασσα. Έψαξε να βρει πληροφορίες αλλά πέρα από κάποιους τοπικούς
θρύλους δεν κατάφερε να βρει καμία ιστορική πηγή. «Μα δεν γίνεται να ξεφύτρωσε» σκέφτηκε. «Όλα τα κάστρα
έχουν ιστορία». Το επισκέφτηκε ξανά και ξανά. Παρατήρησε κάθε πέτρα του, κάθε πολεμίστρα

Και ξαφνικά ένα πρωί είδε μέσα στα πυκνά φυλλώματα που το αγκάλιαζαν κάτι να λαμπυρίζει. Στην αρχή
νόμιζε ότι το φαντάστηκε, μα καθώς ο ήλιος σκαρφάλωνε στον πρωινό ουρανό κι έριχνε τις αχτίνες του πάνω στο
κάστρο, η λάμψη έγινε ακόμα πιο έντονη. Έτρεξε προς το μέρος της γεμάτος έξαψη. Η λάμψη ερχόταν από έναν
μεταλλικό κρίκο στερεωμένο στον εξωτερικό τοίχο του κάστρου. Το αιώνιο δάσος από γυμνόσπερμα, πλατάνια,
ιτιές και δάφνες και το έδαφος το καλυμμένο με πυκνές φτέρες είχε κρατήσει κρυφό το μυστικό του κάστρου.Χωρίς να περιμένει ούτε λεπτό, ο κύριος Στεμ τράβηξε τον μεταλλικό κρίκο και ως δια μαγείας, μια μυστική πύλη
άνοιξε. Χωρίς δεύτερη σκέψη μπήκε μέσα. Ένας μακρύς διάδρομος ανοίχτηκε μπροστά του. Έπρεπε να δει που
οδηγούσε!

Ο διάδρομος τον οδήγησε σε μία μεγάλη αίθουσα.    Στη μέση της αίθουσας, ένα μυστηριώδες παλιό βιβλίο ήταν στερεωμένο πάνω σε μια κάτασπρη μαρμάρινη βάση. Στο σκονισμένο από τον χρόνο δερμάτινο εξώφυλλο του
έγραφε «Το βιβλίο με τα μυστικά». Ο κύριος Στεμ γεμάτος περιέργεια το άνοιξε και διάβασε: «Εσύ που ανακάλυψες την αόρατη πύλη και κατάφερες να φτάσεις μέχρι εδώ, είσαι ο εκλεκτός που θα αποκαλύψει τομυστικό του κάστρου. Κάθε πόρτα κι ένα κλειδί, κάθε δωμάτιο κι ένα κουτί. Βρες τα με τη σειρά κι έλα να σου αποκαλύψω μυστικά» Ο κύριος Στεμ ήταν ενθουσιασμένος. Δεν έβλεπε την ώρα να λύσει το μυστήριο. Γύρισε σελίδα στο βιβλίο μα η επόμενη και όλες οι άλλες σελίδες ήταν λευκές. «Περίεργο» μονολόγησε. «Πρέπει να ζητήσω την βοήθεια των μικρών μου φίλων. Εκείνοι πάντα βρίσκουν τη λύση». Βγήκε γρήγορα από το κάστρο κι έγραψε μια κάρτα. Μπορείτε να φανταστείτε που την έστειλε και γιατί;

Το μήνυμα του κ. Στεμ στα παιδιά!

Screenshot 3

 

Η απάντησή μας !

 

 

Screenshot 13 1 20211125 110905 1

Και η περιπέτεια αρχίζει…

Screenshot 6 1

 

Νοέμβριος – Δεκέμβριος

1ο Δωμάτιο διαφυγής – Τίτλος: Ευ ζην

Την οργάνωση της ενότητας , καθώς και όλες τις δραστηριότητες ανέλαβαν :

7ο Νηπιαγωγείο Κατερίνη –  Εύη και  «ICS G. Solari di Loreto – Ambra

Ενότητες:

1. Γνωρίζω το σώμα μου

2. Τρώω υγιεινά

3. Νους υγιής  σε σώμα υγιές

4. Παραμένω ασφαλής στο διαδίκτυο

bd6ce7d2c opt be76712ac opt bf7ffa82c opt PAZLE Screenshot 1 1 Screenshot 2 1 Screenshot 3 2 Screenshot 4 1 Screenshot 5 420211203 12530320211209 112706 20211209 123222 ddf Fancy three2 Fancy three Square 3x3271137949 448675660239907 3141436472061954807 n271186066 448675610239912 3234508243221193101 n20211130 11455120211202 11153420220111 09054220211124 10030120220125 12394020220125 12403620220125 13083720220125 13113020220125 13113720220209 121747Screenshot 8 2Screenshot 9 2SPhotoEditor 20220125 15115020211021 111402Screenshot 1 2

 

 Ιανουάριος- Φεβρουάριος

Screenshot 7 1

 

2ο Δωμάτιο διαφυγής – Τίτλος: Φροντίζω το περιβάλλον

Την οργάνωση της ενότητας , καθώς και όλες τις δραστηριότητες ανέλαβαν :

2ο Νηπιαγωγείο Αλιάρτου – Μαρίνα και Κέντρο Προσχολικής Αγωγής «Αθανασία Κυρεζή» – Νάνσυ

Ενότητες

1. Φυσικές καταστροφές 

2. Αιτίες ρύπανσης του περιβάλλοντος

3. Τι μπορώ να κάνω για να το προστατεύσω;

4. Ξεκινάω από την αυλή του σχολείου μου

5. Το κάστρο της πόλης μου 

Screenshot 14 Screenshot 15 Screenshot 23271813627 1093128264785019 1787844815198170556 n 271851568 648135969726300 916165549877537027 n 272307843 694814681896580 8491062894257008601 n 272483033 482379323292097 6433764394311361363 n 272671717 600993620975434 7952903854966180179 n 272816513 1663645110646105 3831711654590310133 n20211008 12060120211008 12074420211008 12082720211008 12140320211008 12333020211012 10170220211012 10222220211012 11164620211012 11165420211012 11170820211013 09284420211013 09285820211013 09490820211013 09515620211013 10132920211013 12405420211013 12431220211013 124530271813627 1093128264785019 1787844815198170556 n 1271851568 648135969726300 916165549877537027 n 1272307843 694814681896580 8491062894257008601 n 1272483033 482379323292097 6433764394311361363 n 1272671717 600993620975434 7952903854966180179 n 1272816513 1663645110646105 3831711654590310133 n 1Screenshot 1 3 Screenshot 11 2 Screenshot 12 1 Screenshot 13 2 Screenshot 14 120220217 113625 20220217 122414 20220217 122448 20220221 124721 20220221 124743 20220222 120728 01 20220222 121859 20220223 105249 20220223 110501 20220223 113146 20220223 122650 20220223 130829 20220225 123020 Screenshot 1 4 Screenshot 2 2 Screenshot 3 3 Screenshot 4 2 Screenshot 7 2SPhotoEditor 20220317 161949SPhotoEditor 20220317 162111SPhotoEditor 20220317 162259SPhotoEditor 20220317 162346SPhotoEditor 20220317 162435

 

kastoria01 kastoria justinian pyli mpakalis SPhotoEditor 20220317 161644 SPhotoEditor 20220317 161803 20220316 124811 20220317 114242 20220317 115306 20220509 120843 20220509 120848 20220509 123902 20220510 095047 20220516 084621 20220516 084634 Screenshot 1 5 Screenshot 2 3 Screenshot 3 4 Screenshot 4 3 Screenshot 5 5 Screenshot 6 2 Screenshot 7 3 SPhotoEditor 20220317 161644 1 SPhotoEditor 20220317 161803 1.jpg .jpg

 

 

Συνεργατικό βιβλίο

kastro biblio

Μερικές από τις σελίδες του βιβλίου…
Screenshot 28

Screenshot 29


book title
Διαβάστε το βιβλίο στο StoryJumper

 

Μάρτιος

Screenshot 1

 

3ο δωμάτιο διαφυγής – Τίτλος: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ

Την οργάνωση της ενότητας , καθώς και όλες τις δραστηριότητες ανέλαβαν :

2ο Νηπιαγωγείο Αλιάρτου – Μαρία και 13ο Νηπιαγωγείο Κατερίνης – Στέλλα

Ενότητες

1. Τα συναισθήματά μου, τα συναισθήματα των άλλων

2. Ανθρώπινα δικαιώματα

3. Σεβασμός στη διαφορετικότητα

4. Τι είναι ο σχολικός εκφοβισμός

 

20220329 114957 278011189 851283512353441 6454071687854506384 n 278086219 1111101486134613 7589585042820364727 n 278193240 544219053936820 6777260679056301262 n Screenshot 1 6 Screenshot 2 4 Screenshot 3 5 Screenshot 15 120220329 09440720220330 123245 20220331 113152 20220331 120208 20220331 121648 278033424 816315822659041 4836172163950756093 n 278061724 1045061676386471 7216056825087315553 n 278119720 1103787460416710 8501852020865340605 n278033424 816315822659041 4836172163950756093 n 1 278061724 1045061676386471 7216056825087315553 n 1 278119720 1103787460416710 8501852020865340605 n 1 278132942 1482796578842126 3336172876637935922 n 278201770 377624394257975 8665397928283918345 n 278226084 508969694239516 7760771605104714355 n 278340556 1024340561842561 4115669942117677497 n

Απρίλιος

Screenshot 9 1

 

Μάιος

Screenshot 2

4η αίθουσα διαφυγής – Τίτλος: Δημιουργώ και καινοτομώ

 

Την οργάνωση της ενότητας , καθώς και όλες τις δραστηριότητες ανέλαβαν :

1o Νηπιαγωγείο Καστοριάς – Δέσποινα  και 7ο Νηπιαγωγείο Κατερίνης – Βάσω  και Gonul Hizmet Vakfi Ogucu Anaokulu  – Zuhal

Ενότητες

1. Γνωρίζω τα επαγγέλματα 

2. Τι θα γίνω όταν μεγαλώσω

Screenshot 32 Screenshot 13 3 Screenshot 12 2 Screenshot 5 6 278094621 1137120213810539 8694516062497586168 n 278061074 1909131629296284 3743841106024020265 n 278059022 396564255327209 2353295743565707998 n 278016179 520624462921933 1776737599192120848 nScreenshot 21Screenshot 20Screenshot 19Screenshot 18 3Screenshot 17 31

Thinglink :Δημιουργίες των σχολείων σε σχέση με τα επαγγέλματα

Τέλος της ιστορίας

Screenshot 10 1

 

 

Παρακάτω υπάρχει η  εφημερίδα του Έργου και η  συνοπτική παρουσίαση όλων των δραστηριοτήτων των συνεργαζόμενων σχολείων του eTwinning  Έργου μας! 

 

 



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

 

Η Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών:

Screenshot 16 1

 

Το συνεργατικό παραμύθι με την ιστορία του κάστρου!

https://www.storyjumper.com/book/read/131197162/62571f11d1335

Screenshot 17 1

Screenshot 18 120220508 180042

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *