OUTDOOR CLASSROOM DAY New logo

Outdoor Classroom Day 18 Μαΐου 2023

Συνδυάσαμε την ημέρα υπαίθριας εκπαίδευσης με το πάρτι της λήξης του etwinning προγράμματος Friends with Nature και περάσαμε φανταστικά!!!!!!!Φυτέψαμε, παίξαμε, κάναμε ποδήλατο και πατίνι, φάγαμε και διασκεδάσαμε…Σε ένα σχολείο με τόσο υπέροχη θέα και με τη διαμόρφωση της αυλής μας σε εξέλιξη οι ώρες που θα περνάμε εκτός σχολικής αίθουσας επιβάλλεται να αυξηθούν!!!!!!!!!

346118380 3531684857110539 4405744590226952601 n 348357922 144562475268889 3141564645327765402 n 346115838 143699295286781 7418707941718173283 n 346134554 734652991739817 1495120799880841757 n 348356256 542140717906242 8173702302078248734 n

Όπως το έδαφος, όσο και αν είναι γόνιμο, αδυνατεί να παράγει κάτι δίχως καλλιέργεια, έτσι και ο νους του ανθρώπου: δίχως την εκπαίδευση αδυνατεί να δώσει τους αναμενόμενους καρπούς.

                                                                                                                                                                                              Πλούταρχος

344504901 614496527055801 6695600374884061915 n

Διαμόρφωση σχολικής αυλής

Ο χώρος στον οποίο ζούμε και κινούμαστε είναι πολύ σημαντικός, για αυτό και όλοι μας προσπαθούμε να φτιάξουμε τον προσωπικό μας χώρο όσο πιο όμορφο και ασφαλή μπορούμε. Αν αναλογιστεί κανείς, όμως, πως τα παιδιά μας περνούν ένα μεγάλο κομμάτι της μέρας τους στο σχολείο (ίσως και το μεγαλύτερο από τις 7:45 έως τις 17:30) αναλογιστείτε πόσο αναγκαίο είναι να το φροντίζουμε. Ο χώρος, πλέον, θεωρείται ισότιμος παράγοντας μαζί με όλους τους υπόλοιπους που διαμορφώνουν το σχολικό περιβάλλον (Γερμανός, 2002). Τόσο ο εσωτερικός όσο και ο εξωτερικός χώρος προσφέρουν στα παιδιά διάφορα ερεθίσματα και ευκαιρίες για μάθηση. Συγκεκριμένα ο αύλειος χώρος αποτελεί το “πρόσωπο” του σχολείου. Είναι αυτό που πρωτοσυναντούν τα παιδιά ερχόμενα κάθε πρωί, και πρέπει να τα κάνει να αισθάνονται ασφάλεια, οικειότητα και ζεστασιά ώστε να τους βοηθήσει να αποχωρίζονται τους γονείς τους. Επιπλέον, τα παιδιά εκεί περνούν το διάλειμμά τους καθώς και κάνουν κάποιες δραστηριότητες και δράσεις, οπότε πρέπει να τους προσφέρει δυνατότητες ελεύθερης κίνησης και παιχνιδιού, εξερεύνησης, επαφής με τη φύση (Ταμουτσέλη, 1997).

Για όλους αυτούς και για αναρίθμητους ακόμα λόγους αποφασίσαμε να διαμορφώσουμε τον αύλειο χώρο του σχολείου μας για να τον κάνουμε ακόμα πιο ελκυστικό. Έτσι κι αλλιώς το σχολείο μας είναι χτισμένο σε ένα πανέμορφο σημείο της πόλης με εκπληκτική θέα που σε προδιαθέτει για εξωτερικές δράσεις. Στο πλαίσιο, λοιπόν, του σχεδίου δράσης της σχολικής μας μονάδας με στόχο την “Ενδυνάμωση σχέσεων με την οικογένεια με πρακτικές και ευκαιρίες συμμετοχής των γονέων στο πρόγραμμα δραστηριοτήτων του νηπιαγωγείου” μαζί με τους γονείς ξεκινήσαμε τη διαδικασία διαμόρφωσης της αυλής μας, η οποία ήδη έχει αρχίσει να παίρνει άλλη μορφή. Είχαμε την ευκαιρία και την Πέμπτη 18 Μαΐου, όπου συμμετείχαμε στην Ημέρα Υπαίθριας Εκπαίδευσης (Outdoor Classroom Day) να φυτέψουμε με τα παιδιά όμορφα λουλουδάκια, τα οποία και αυτά συνέβαλαν με τη σειρά τους στην αισθητική αναβάθμιση της αυλής μας.

346141838 759064889025091 5519501882230963575 n 346132531 164398303267634 1627312029631169815 n 348356256 542140717906242 8173702302078248734 n

Σας ευχαριστούμε όλους και όλες!!!Έπεται συνέχεια…

Ποτέ μην υποτιμάτε την ικανότητά σας να βελτιώσετε τη ζωή κάποιου.

                                                                                                                      Greg Louganis

 

345855817 1299849950602458 6022906623057131123 n

“Καραβάνια χωρίς σύνορα – Αναζητώντας την πατρίδα της καρδιάς μας”

Το εργαστήριο δεξιοτήτων “Καραβάνια χωρίς σύνορα – αναζητώντας την πατρίδα της καρδιάς μας” εντάσσεται στον 3ο θεματικό κύκλο: «Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη» και συγκεκριμένα στην υποθεματική: Ανθρώπινα δικαιώματα και αξιοπρέπεια, αλληλοσεβασμός και σεβασμός στη διαφορετικότητα,
συνεργασία/ συνεργατικότητα, αντιμετώπιση διακρίσεων, κοινωνική ευαισθησία, ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.
Στόχος μας κατά την υλοποίηση του συγκεκριμένου εργαστηρίου ήταν η ευαισθητοποίηση των παιδιών σε θέματα που άπτονται των ανθρωπίνων σχέσεων διαμορφώνοντας ανθρωπιστική συνείδηση, η ανάπτυξη σεβασμού απέναντι στο διαφορετικό, η γνώση των δικαιωμάτων τους, και η εξοικείωση με διαφορετικά φυσικά και φυλετικά χαρακτηριστικά.
Οι δραστηριότητες που επιλέχτηκαν ενθαρρύνουν την ενεργό εμπλοκή των παιδιών, εστιάζουν στην καλλιέργεια και ανάπτυξη γνωστικών και μεταγνωστικών ικανοτήτων, αξιοποιούν τις πρότερες γνώσεις των παιδιών και διασυνδέουν και ενσωματώνουν τη νέα γνώση με τις προϋπάρχουσες.
Με λίγα λόγια, αρχικά ξεκινήσαμε από την τάξη μας. Το πόσο μοναδικοί και διαφορετικοί είμαστε όλοι μας αλλά ταυτόχρονα πως είμαστε όλοι ίσοι. Φτιάξαμε μια μεγάλη καρδιά με τις φωτογραφίες μας που μέσα χωρά όλο τον κόσμο. Έπειτα μιλήσαμε για τα δικαιώματα των παιδιών, παρουσιάζοντας τη σύμβαση για τα Δικαιώματα του παιδιού που υιοθετήθηκε από τη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ το 1989. Συζητήσαμε για τα δικαιώματα, παίξαμε, τα ζωγραφίσαμε και φτιάξαμε μία εφημερίδα. Εφαρμόσαμε δραστηριότητες βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και τα δικαιώματα των προσφύγων από την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες. Μιλήσαμε για τους φόβους μας. Τους καταγράψαμε, τους ζωγραφίσαμε και τους αντιμετωπίσαμε, τσαλακώνοντάς τους και πετώντας τους μακριά. Επιπλέον, καλέσαμε στο σχολείο μας τη θεατρική παράσταση “Η Φοίβη και η Ρόζα στο πρώτο τους ταξίδι”, οι οποίες μας μετέφεραν τις εμπειρίες τους από τα ταξίδια τους και ήρθαμε σε επαφή με διάφορους πολιτισμούς. Τέλος, στο πλαίσιο της συνεργασίας σχολείου οικογένειας καλέσαμε τον πατέρα δύο μαθητών μας του Χάμζα και του Χουσεΐν να μας μιλήσει ως πρόσφυγας για τη δική του προσωπική εμπειρία.
Δικαιώματα των παιδιών 345861221 1355213761877874 2682909591313577918 n
346116729 950910869556951 6967720764348569260 n 344497504 203932615786736 822601019598278204 n 1 345442607 556835433265609 50760880434699500 n 1 344620340 797353268182473 3432044585181765038 n 1 346110462 1091028815265983 5031159861272024779 n 346112389 707379731396728 6287946679794560513 n 346167417 263882309455006 6800506012630320078 n 345861216 1878593285844728 110423428132849362 n 345858566 639878544174969 6783286092074941282 n 346118178 1692163661214831 5025205752929890734 n 346123045 608584721202358 3126876841320475357 n 346127516 3430016740579400 6422166974091661973 n
Έχω ένα όνειρο, ότι τα τέσσερα μικρά παιδιά μου θα ζουν μια μέρα σε ένα έθνος όπου δεν θα κριθούν από το χρώμα του δέρματός τους αλλά από το περιεχόμενο του χαρακτήρα τους.
                                                                                                                                                                                              Μάρτιν Λούθερ Κινγκ
344527525 1507769510051075 4007674751330908075 n

Χρόνια πολλά μαμά!!!

Όπως πάντα κάθε δεύτερη Κυριακή του Μαΐου τιμούμε την ημέρα IMG 20230514 022840 IMG 20230514 022701της μητέρας. Φέτος η γιορτή της μητέρας πέφτει στις 14 Μαΐου και σήμερα Παρασκευή οι μανούλες είχαν την τιμητική τους.

Βέβαια, τις μανούλες μας τις αγαπάμε και τους το δείχνουμε καθημερινά και με κάθε τρόπο, όμως και μία ημέρα για να μας το υπενθυμίζει δεν βλάπτει.

Φτιάξαμε όμορφα λουλουδάκια και τα “φυτέψαμε” στα κουβαδάκια για να βρει κάθε μαμά το δικό της λουλούδι. Ζωγραφίσαμε τη μαμά, φτιάξαμε καρδούλες, ακούσαμε τραγουδάκια, χορέψαμε, τραγουδήσαμε… Κάναμε τα πάντα για τις μαμάδες μας.

344527525 1507769510051075 4007674751330908075 n 346102202 205410678933791 9053258631781432175 n346106151 189285687389118 5641907135039629268 n344550939 918823595896945 8977874477030095512 n 346103532 6502099443174062 7365642578674813884 n

Μαμάδες, σας ευχαριστούμε που υπάρχετε!!!Σας ευχαριστούμε για όσα κάνετε για εμάς!!!Σας αγαπάμε πολύ!!!

Κι ένα τέταρτο μητέρας

αρκεί για δέκα ζωές, και πάλι κάτι θα περισσέψει.

Που να το ανακράξεις

σε στιγμή μεγάλου κινδύνου.

Οδυσσέας Ελύτης

 

325576552 1247253546142659 7351796730643581016 n

“Προστάτεψε το δάσος – Είναι πηγή ζωής”

Το δεύτερο εργαστήριο δεξιοτήτων, το οποίο υλοποιήσαμε εντάσσεται στη θεματική ενότητα “Φροντίζω το Περιβάλλον” και συγκεκριμένα στην υποθεματική “Κλιματική αλλαγή, Φυσικές καταστροφές, Πολιτική Προστασία”.

Το «Προστάτεψε το δάσος είναι πηγή ζωής» βασίζεται την καλλιέργεια δεξιοτήτων του 21ου αιώνα (4cs) και δεξιοτήτων ζωής και του νου και ψηφιακών δεξιοτήτων.

Βασικός σκοπός του προγράμματος είναι η ευαισθητοποίηση, εκπαίδευση και αλλαγή συμπεριφοράς των μαθητών/τριών σε θέματα που αφορούν το δασικό οικοσύστημα. Ανήκει στη θεματική «Περιβάλλον και Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη» σύμφωνα με το Πρόγραμμα Σπουδών του Νηπιαγωγείου και οι δράσεις του διασυνδέουν τις γνώσεις με οικείες πρακτικές καθημερινής ζωής των μαθητών/τριών, την ανάληψη πρωτοβουλιών, αναδιαμόρφωση στάσεων τους προς το περιβάλλον. Επίσης ενθαρρύνει την συνεργασία μεταξύ μαθητών/τριών, εκπαιδευτικών, γονέων, τοπικής κοινωνίας και συνεργασία με ειδικούς επιστήμονες για την επίτευξη αποτελεσματικής περιβαλλοντικής δράσης.

Στο πλαίσιο του εργαστηρίου αυτού πραγματοποιήθηκαν ποικίλες δραστηριότητες εντός και εκτός τάξης. Το εργαστήριο αυτό συνδυάστηκε και με το e-twinning πρόγραμμα “Friends with Nature” που υλοποιούμε και μας δόθηκε η ευκαιρία να το προσεγγίσουμε ολιστικά.

Κάποιες από τις δράσεις που πραγματοποιήθηκαν είναι:

  • Περίπατος στο πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής
  • Επίσκεψη πυροσβέστη στο σχολείο μας
  • Δημιουργία ψηφιακού βιβλίου
  • Δημιουργία ψηφιακής αφίσας και διάχυσή της στην κοινότητα
  • Και πολλές δραστηριότητες όπως κουκλοθέατρο, ρομποτική, ζωγραφική, συζήτηση, ανάγνωση παραμυθιών, φύλλα εργασίας

Ενδεικτικά ανεβάζουμε κάποιες φωτογραφίες.

341886590 271087132015746 7701974119186312907 n 332532892 1416131159212262 1985607888860704474 n
341862995 923296452236667 7709193911760033062 n

 

Και κάποιες ακόμα θα βρείτε στις αντίστοιχες αναρτήσεις για τον περίπατο και την επίσκεψη του πυροσβέστη.

https://blogs.sch.gr/1nipierapetras/2023/02/02/episkepsi-gonea-pyrosvesti/

https://blogs.sch.gr/1nipierapetras/2023/01/19/peripatos-kai-exereynisi-sti-fysi/

Εδώ θα βρείτε το ψηφιακό μας βιβλίο:

https://www.storyjumper.com/book/read/148079041/63d672ba39c24

Και την αφίσα μας:

325576552 1247253546142659 7351796730643581016 n

H Φύση!… Ζούμε μέσα της, αλλά δεν την ξέρουμε. Μας μιλάει συνεχώς, αλλά δεν προδίνει τα μυστικά της. Την καταστρέφουμε συνέχεια, και όμως, είμαστε τελείως αδύναμοι μπροστά της.

                                                                                                                                                                        Βόλγγκανγκ Γκαίτε

“ΣΑΚΙΔΙΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ”

Το Νηπιαγωγείο μας προτείνει  μια εναλλακτική πρόταση επικοινωνίας και συνεργασίας με την Οικογένεια. Το “Σακίδιο Επικοινωνίας” εντάσσεται στο πλαίσιο υλοποίησης του Σχεδίου Δράσης που υλοποιούμε φέτος στο Νηπιαγωγείο μας με τίτλο “Ενδυνάμωση σχέσεων με την οικογένεια με πρακτικές και ευκαιρίες συμμετοχής των γονέων στο πρόγραμμα δραστηριοτήτων του νηπιαγωγείου” και στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα eTwinning “Friends with Nature” .

1234567

 

Συγκέντρωση τροφίμων και ρούχων για τους σεισμόπληκτους Τουρκίας και Συρίας

Εκφράζουμε τα βαθιά μας συλλυπητήρια και την αμέριστη συμπαράστασή μας στους σεισμόπληκτους της Τουρκίας και της Συρίας.

Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς που για ακόμα μία φορά βοήθησαν στη συγκέντρωση τροφίμων και ρούχων και τον Ερυθρό Σταυρό που ανέλαβε όλη τη διαδικασία της συγκέντρωσης και μεταφοράς τους.

332609979 504228581880740 494044352026484472 n

329671242 3290614984488897 811236527053763949 n

“Ο κόσμος Γύρω μας”

Την Πέμπτη 2 Μαρτίου είχαμε την χαρά να παρακολουθήσουμε στο σχολείο μας εντελώς δωρεάν την παράσταση “Ο κόσμος Γύρω μας” του Δρ. Μαθηματικών Βαγγέλη Φραγκιαδάκη. Τα παιδιά μέσα από το παιχνίδι που ήταν προσαρμοσμένο στις αρχές του νερού, του αέρα, της θερμότητας της βαρύτητας είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τα μυστικά και τη μαγεία της φύσης. Περάσαμε υπέροχα μικροί και μεγάλοι και ενθουσιαστήκαμε με το πόσο συγκλονιστική είναι η μαγεία της επιστήμης!!! Ευχαριστούμε πολύ!!!!!!

332191674 128851143248809 2188907440080083753 n

Η επιστήμη δεν μπορεί να λύσει το ύψιστο μυστήριο της φύσης. Και αυτό επειδή, σε τελευταία ανάλυση, εμείς οι ίδιοι είμαστε μέρος του μυστηρίου που προσπαθούμε να λύσουμε.

                                                                                                                                                                                                                          Μαξ Πλανκ

331419006 952143465954499 9177191604518731432 n 1

Τσικνοπέμπτη 2023

Την Τσικνοπέμπτη ως είθισται βάλαμε τις στολές μας και τσικνίσαμε κι εμείς…

Τι ντυθήκαμε; Μα φυσικά σούπερ ήρωες που έχουν αποστολή “ΝΑ ΣΩΣΟΥΝ ΤΗ ΓΗ”.

Σούπερ ήρωες, βέβαια, ντύθηκαν και οι καταπληκτικοί γονείς που είχαν αποστολή να ψήσουν!!!!!!!!!!

Ευχαριστούμε πολύ τον Σύλλογο γονέων και κηδεμόνων αλλά και όλους τους γονείς που βοήθησαν!!!!!!!!!!

Και του χρόνου με υγεία!!!

334031780 762109101731737 2831698590267151898 n

Να μας έχει ο Θεός γερούς
πάντα ν’ ανταμώνουμε
και να ξεφαντώνουμε βρε
με χορούς κυκλωτικούς
κι άλλο τόσο ελεύθερους σαν ποταμούς

                                          Διονύσης Σαββόπουλος

.png

Εγγραφές Νηπίων – Σχολικό Έτος 2023-2024

«Παράταση εγγραφών σε Νηπιαγωγεία της χώρας για το σχολικό
έτος 2023-24» σύμφωνα με Φ.6/31859/Δ1-20-03-2023

Σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές μαθητών/τριών στα Δημόσια Νηπιαγωγεία της χώρας για το σχολικό έτος 2023-2024,
παρατείνονται μέχρι και τη Δευτέρα 27 Μαρτίου 2023.

ΟΔΗΓΙΕΣ

Οι εγγραφές γίνονται από τους ίδιους τους γονείς ηλεκτρονικά.

gov

  • Όσες εγγραφές γίνουν μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
  • Στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2023-24, εγγράφονται μαθητές/ριες γεννημένοι/ες το 2018 και το 2019.  

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ:

  1. ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
    Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου ο γονέας/ κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:
    Είσοδος στη σελίδα της  εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
    Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
    Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του. Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:
    α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
    β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
    γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/ρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.
    δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,
    ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και
    στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ, ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ Η ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΤΟΥ ΕΤΕΡΟΥ ΓΟΝΕΑ ΜΕ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ.

 

ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΤΕΙ:

  • Αίτηση εγγραφής  ΑΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ το Προαιρετικό Ολοήμερο Τμήμα (13:00-16:00) ή και το Αναβαθμισμένο Ολοήμερο Τμήμα (13:00-17:30)
    https://blogs.sch.gr/1nipierapetras/files/2023/02/ΑΙΤΗΣΗ-ΟΛΟΗΜΕΡΟ.docx,   (Α.Δ.Υ.Μ.) https://blogs.sch.gr/1nipierapetras/files/2023/02/atomikodeltio.pdf, συμπληρωμένο από τον γιατρό του παιδιού
  • Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου,  από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α ́ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α ́ 25).
  • Υπεύθυνη δήλωση συναίνεσης του ετέρου γονέα
  • Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/ρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας εάν φοιτά σε αυτή άλλο τέκνο
  • Πιστοποιητικό γέννησης του/της μαθητή/τριας, επίσημα μεταφρασμένο (μόνο για τους αλλοδαπούς μαθητές).
  • Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

Η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο. Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ντρια ή Προϊστάμενος/νη του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζει ο γονέας/κηδεμόνας.

ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ

α. Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα δύνανται να εγγράφονται οι μαθητές χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ. πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020, σχετική εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ.

β. Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30):

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
  2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.
  3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.

Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται

Τα Προνήπια που κατά το Σχολ. Έτος 2023-2024 θα φοιτήσουν ως νήπια εγγράφονται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109). Ενημερώστε τη Σχ. Μονάδα σε περίπτωση επιθυμίας εγγραφής ή διαγραφής από το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.

Για απορίες και προβλήματα που έχουν να κάνουν με την χρήση του συστήματος και το θεσμικό πλαίσιο των εγγραφών, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας:

email: mail@1nip-ierap.las.sch.gr

Τηλέφωνο: 2842022966

Για την ολοκλήρωση της εγγραφής η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου θα δέχεται από 1 έως 20 Μαρτίου 2023 και κατά τις ώρες 12:00 μ.μ. – 13:00 μ.μ. τους γονείς για την προσκόμιση των δικαιολογητικών.

Επισημαίνουμε ότι πριν την προσέλευση στη σχολική μονάδα θα πρέπει να έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία και να τηρούνται τα απαιτούμενα μέτρα αποφυγής διασποράς του κορωνοϊού, όπως αυτά έχουν ανακοινωθεί από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.). Συστήνεται η  χρήση μάσκας για την προστασία όλων μας. 

Ώρες επικοινωνίας για πληροφορίες και ραντεβού:
1 – 20 Μαρτίου, 12:00μ.μ. –13:00μ.μ.

Όρια Σχολικής Μονάδας
Οριοθετείται από τις οδούς: Παύλου Κούπερ και Δημοκρατίας έως Μαρκοπούλου (βόρειο όριο) και η περιφέρειά του εκτείνεται νότια προς την παραλία. Δυτικά περιλαμβάνονται οι κατοικίες που βρίσκονται νότια της Παύλου Κούπερ μέχρι την περιοχή του Αγίου Πνεύματος.

Εδώ μπορείτε να δείτε τη σχετική εγκύκλιο για τις εγγραφές:

https://blogs.sch.gr/1nipierapetras/files/2023/02/Εγγραφές-μαθητώντριών-στα-Νηπιαγωγεία-για-το-σχολικό-έτος-2023-24.pdf

Εδώ μπορείτε να διαβάσετε οδηγίες για τη συμπλήρωση της αίτησης:

https://blogs.sch.gr/1nipierapetras/files/2023/02/Οδηγίες-Χρήσης-Εφαρμογής-για-Κηδεμόνες-V2.pdf

Εδώ μπορείτε να βρείτε την υπεύθυνη δήλωση για τη συναίνεση του έτερου γονέα:

https://blogs.sch.gr/1nipierapetras/files/2023/02/υπεύθυνη-δήλωση-έτερου-κηδεμόνα.pdf