ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟ

Στα πλαίσια του προγράμματος e-twinning “code name: Poseidon, save the sea” και του πολιτιστικού προγράμματος” Ταξίδια στον κόσμο”, μας επισκέφτηκε διαδικτυακά η αρχαιολόγος @Κατερίνα Κίσσα και μας μίλησε για το επάγγελμά της και τους “θησαυρούς” που κρύβονται κάτω από το χώμα. Μας έδειξε πως γίνεται μια ανασκαφή, τί μπορεί να βρεθεί σε μια ανασκαφή, τι εργαλεία χρησιμοποιεί ο αρχαιολόγος και που καταλήγουν τα ευρήματά του. Τα παιδιά μας ενθουσιάστηκαν!
Ευχαριστούμε κα Κατερίνα!
IMG 20240313 115501 IMG 20240313 120653 IMG 20240313 120750 IMG 20240313 120934 IMG 20240313 121034 IMG 20240313 121401 IMG 20240313 121428 IMG 0765693d700596aad9dde89cf5bfef01 V IMG c5355ac3998f7c9f59db3ef1435ac6f5 V IMG 20240313 120847 IMG 20240313 121401 1

European School radio και διαγωνισμός! Πάμε παιδιά!

Το “Κάν’ το ν’ ακουστεί” και το European School radio μας καλούν και φέτος! Εμείς, τα παιδάκια του Ολοήμερου του Τμήματος 1, ακούσαμε το κάλεσμα και θελήσαμε αμέσως να πάρουμε μέρος! Να φωνάξουμε με τις παιδικές φωνούλες μας για τη “Δύναμη της Φιλίας”, αυτής της πολύ όμορφης κυρίας που ζεσταίνει τις καρδιές όλων μας! Και πάνω που μιλάγαμε γι’ αυτή…χτύπησε η πόρτα και ήρθε ο ταχυδρόμος! Δε μπορείτε να φανταστείτε το γράμμα που μας έφερε από ποια ήταν! Απ’ την κυρία Φιλία! Ναι…αλλά δεν ήταν ένα χαρούμενο γράμμα, δυστυχώς… Ορίστε τι μας έγραφε…

το γράμμα της φιλίας

Κινδυνεύει, λοιπόν, η δύναμή της…Τώρα, πώς μπορούμε να τη βοηθήσουμε;

Όμως, ο φάκελος είχε και κάτι άλλο μέσα. Η κυρία Φιλία έστειλε ένα χαρτί με οδηγίες στην κυρία μας…Οδηγίες που αν τις ακολουθήσουμε σωστά, θα εμφανιστεί μπροστά μας και θα μας δώσει μερικές αποστολές που, αν τις ακολουθήσουμε κι αυτές σωστά, θα μπορέσουμε να βρούμε το σωστό δρόμο για την κατάλληλη βοήθεια…Πάμε λοιπόν!

Ακολουθήσαμε πιστά, πιστά, πιστά τις οδηγίες και η Φιλία εμφανίστηκε μπροστά μας! Καλέ τι όμορφη που είναι!!

αλγόριθμος της φιλίας      αλγόριθμος φιλίας 1          αλγόριθμος φιλίας

η κυρία φιλία 1    η κυρία φιλία 2     η κυρία φιλία 3 η κυρία φιλία

Όταν εμφανίστηκε μπροστά μας, είπε στην κυρία μας να μας ρωτήσει κάτι πολύ σημαντικό: αν έχουμε αισθανθεί τη ζεστασιά της φιλίας στην καρδούλα μας κι αν έχουμε μοιραστεί την αγάπη της φιλίας με άλλα παιδιά. Μα, φυσικά, τι ερώτηση είναι αυτή; Έχουμε φίλους, πολλούς και καλούς που παίζουμε μαζί τους και μοιραζόμαστε όμορφες στιγμές! Αυτό έκανε την κυρία Φιλία αλλά και τη δική μας κυρία να γελάσουν ευτυχισμένες και να μας δώσουν την πρώτη μας αποστολή!

αποστολή 1: να φτιάξουμε το πιο όμορφο Μουσείο Φιλίας με εκθέματα τους δικούς μας φίλους! Αμέσως, με διάφορα υλικά της τάξης, αρχίσαμε να φτιάχνουμε τον πιο αγαπημένο μας φίλο. Βάλαμε αγάπη, φαντασία, δημιουργικότητα και γρήγορα η τάξη μας γέμισε με πανέμορφα, φιλικά αγάλματα!

μουσείο φιλίας  μουσείο φιλίας 1

 

Επισκεφτήκαμε όλες τις αίθουσες του Μουσείο και αναρωτηθήκαμε γιατί κάποιοι άνθρωποι να μη θέλουν αυτή την ομορφιά αλλά να προτιμούν την ασχήμια της Βίας… Φανταστήκαμε τη Φιλία άρρωστη στο νοσοκομείο, ανήμπορη και τραυματισμένη από κακές πράξεις και άσχημα λόγια και, πραγματικά, φοβηθήκαμε πολύ μη φύγει από κοντά μας για πάντα! Έτσι, θελήσαμε αμέσως να γίνουμε οι γιατροί της και ν’ αναζητήσουμε το γιατρικό της. Η κυρία Φιλία συγκινήθηκε όταν μας άκουσε και έτσι μας έδωσε μια βοήθεια μέσα από τη δεύτερη αποστολή μας…

αποστολή 2: Ν’ ανοίξουμε ξανά το φάκελο με το γράμμα της και να βρούμε μερικούς πίνακες ζωγραφικής. Αν τους μελετήσουμε καλά καλά, θα βρούμε σε καθένα κι από ένα συστατικό που γιατρικού που μπορεί να κάνει τη Φιλία πάλι δυνατή! Μετά, να τους συνεχίσουμε ώστε να γίνει το γιατρικό ακόμα πιο δυνατό!

1701364636958     συνεχίζω τους πίνακες της φιλίας

Πραγματικά! Πόσα πράγματα ανακαλύψαμε μέσα σ’ αυτούς τους πίνακες! Τους μεγαλώσαμε με τη μαγική ζωγραφική μας και φτιάξαμε ένα ηλεκτρονικό υπερ-δυνατό “φιλικό” βίντεο!

Τώρα ξέρουμε περισσότερα πράγματα, είμαστε σχεδόν έτοιμοι να γίνουμε γιατροί και να της προσφέρουμε δύναμη και υγεία! Όμως…η κυρία Φιλία διαφωνεί! Είμαστε σίγουρα έτοιμοι; Το ότι ανακαλύψαμε που κρύβεται η δύναμή της δε μας κάνει αμέσως ικανούς γιατρούς! Πρέπει να ελέγξουμε και τις δικές μας πράξεις. Να δούμε αν, έμπρακτα, είμαστε καλοί φίλοι! Αλλιώς, το γιατροσόφι που θα της φτιάξουμε δεν θα είναι το σωστό! Γι’ αυτό μας βάζει την επόμενη αποστολή!

αποστολή 3: Να ψάξουμε μέσα στην τάξη μας και να βρούμε τον κύριο Φιλούλη! Ύστερα, να σκεφτούμε τι πράξεις φιλίας έχουμε κάνει αλλά και να καταγράφουμε σε μικρά χαρτάκια τις πράξεις φιλίας μας για μία εβδομάδα. Αυτά τα χαρτάκια θα τα δίνουμε στον κύριο Φιλούλη για να χορτάσει. Προσοχή! Μόνο πράξεις Φιλίας. Αν μέσα σε μία εβδομάδα του δώσουμε τόσες πολλές πράξεις που θα τον κάνουν να χορτάσει, τότε…τότε θα είμαστε έτοιμοι να γίνουμε οι γιατροί της και να της δώσουμε πίσω τη δύναμή της!

1701198916530 ο κύριος φιλούλης τρώει    οι πράξεις φιλίας σε χαρτάκια   οι πράξεις φιλίας της εβδομάδας 

Τον ταΐσαμε υπερβολικά! Και εμείς οι ίδιοι εντυπωσιαστήκαμε με το πόσο καλοί φίλοι είμαστε! Στο τέλος της εβδομάδας, του ανοίξαμε την κοιλιά και μετρήσαμε τις πράξεις φιλίας του καθενός μας. Μμμμ, δύσκολη επιλογή αλλά, ναι, υπάρχει Βασίλισσα της Φιλίας! Είναι η Δώρα! Η κυρία Φιλία έχει ένα μικρό δωράκι γι’ αυτήν για να είναι για πάντα μια καλή φίλη!

βασίλισσα φιλίας είναι 

Τώρα είμαστε έτοιμοι, ή όχι ακόμα; Περίπου…Για να γίνει το γιατρικό πιο δυνατό, οι παιδικές μας φωνούλες πρέπει να φωνάξουν δυνατά σε όλους τους μεγάλους που κρύβεται η Φιλία, σε ποιες πράξεις, σε ποια συναισθήματα, σε ποιες συμπεριφορές! Αυτή είναι η επόμενη αποστολή μας.

αποστολή 4: Να ηχογραφήσουμε το μήνυμά μας για να το ακούσουν όλοι οι μεγάλοι και να διορθώσουν τη συμπεριφορά τους ώστε η Φιλία να μη φύγει ποτέ από τις ζωές μας! Η κυρία μας, μας ηχογράφησε και έβαλε τις φωνές μας, μαζί με τις ζωγραφιές μας σε ένα όμορφο βίντεο, τόσο όμορφο που αποφασίσαμε ότι θα μπορούσε να πάει στο διαγωνισμό του European School Radio και, γιατί όχι, να διακριθεί! Ακούστε το κι εσείς…

Η κυρία Φιλία συγκινήθηκε πάρα πολύ όταν το άκουσε! Δάκρυσε, κοκκίνησε, της βάλαμε θερμόμετρο και…θαύμα! Ο πυρετός είχε πέσει! Άρχισε να δυναμώνει σιγά-σιγά! Μας συμβούλεψε να το στείλουμε οπωσδήποτε στο διαγωνισμό γιατί τα λόγια μας είναι πολύ τρυφερά και θα συγκινήσουν, σίγουρα, τις σκληρές καρδιές των βίαιων ανθρώπων!

Το στείλαμε… Και όταν βγήκαν τ’ αποτελέσματα μας είπε η κυρία μας ότι είμαστε στη 16η θέση ανάμεσα σε 52 νηπιαγωγεία που είχαν φωνάξει δυνατά το γιατρικό για να γίνει καλά η Φιλία! Μπορεί να μη βγήκαμε πρώτοι αλλά αυτό δεν μας πειράζει καθόλου! Είμαστε πολύ χαρούμενα που ταξιδέψαμε στον μαγικό κόσμο της Φιλίας και γίναμε φιλιο-γιατροί! Φιλία σ’ αγαπάμε!!

 

 

WEBINAR ΚΑΙ ΠΑΖΛ

Με τα συνεργαζόμενα σχολεία από το etwinning πρόγραμμα “I AM HERE, I CAN DO”, κάναμε μια διαδικτυακή συνάντηση! Είχαμε μεγάλη χαρά και ανυπομονησία γι’ αυτό κι έτσι περιμέναμε να δούμε τους φίλους μας, έστω και διαδικτυακά, με ένα μεγάλο χαμόγελο στα χείλη! Μάλιστα, για τα παιδιά από την Τουρκία και την Ιταλία ήταν μεγάλη έκπληξη όταν μας είδαν ντυμένους αποκριάτικα καθώς η συνάντηση ήταν την πιο νόστιμη μέρα του χρόνου: την Τσικνοπέμπτη!

Αφού όλα τα σχολεία δώσαμε το χαιρετισμό μας, είχαμε την ευκαιρία να πάρουμε μέρος σε μια συνεργατική δραστηριότητα.  Η εικόνα ενός μικρού παιδιού που πλένει τα χέρια του έχει γίνει παζλ και το κάθε σχολείο πρέπει να ζωγραφίσει όσο πιο όμορφα μπορεί ένα από τα κομμάτια αυτού του πάζλ! Το δικό μας τμήμα ζωγράφισε δύο κομμάτια! Χωριστήκαμε σε δύο ομάδες και βάλαμε όλη μας την τέχνη και τη δημιουργικότητα! Στη συνέχεια, η κάθε ομάδα ψήφισε αυτό που της άρεσε περισσότερο και στάλθηκαν στην αγαπημένη Filiz ώστε να φτιάξει ένα ολοκληρωμένο, πολύχρωμο και χαρούμενο παζλ!

collage 40 1709997773055 ko 1709997659378 removebg preview     1709877192880

1709877737863              1709877737854

1709877192868  

Εμείς το φτιάξαμε παζλ για να παίζουμε και στην τάξη. Περιμένουμε, βέβαια, και το πολύχρωμο που, σίγουρα, θα έχει μια πολύ ενδιαφέρουσα πολύχρωμη ιδιαιτερότητα!

1709877192857

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΕ ΚΑΛΤΣΕΣ

Δραστηριότητες με κάλτσες; Ναι! Ήρθε η ώρα να τις γνωρίσουν λίγο καλύτερα: Να βρουν τα ζευγάρια, να τα διπλώσουν, να πλύνουν κάλτσες, να φτιάξουν κούκλες μ’ αυτές! Περάσαμε υπέροχα σ’ αυτό το καλτσο-εργαστήρι! Τέσσερα τραπέζια από την τάξη μας ήταν οι καλτσο-σταθμοί μας και με το χτύπημα ενός κουδουνιού τα παιδιά άλλαζαν τραπέζι ώστε όλα να περάσουν απ’ όλες τις καλτσο-δραστηριότητες! Στο τέλος, φώναξαν όλα δυνατά:”I AM HERE, I CAN DO” και σίγουρα τώρα μπορούν να βοηθούν τους γονείς τους στο σπίτι όταν χρειάζονται βοήθεια με τις κάλτσες!

ΡΑΨΙΜΟ Ή ΚΑΙ ΔΕΣΙΜΟ.

Μια δεξιότητα που καλό θα ήταν να την έχουν ή να την εξασκήσουν αυτά που δεν την έχουν. Τώρα με το “I AM HERE, I CAN DO” μπορούμε να τη δοκιμάσουμε. Ποια; Μα, να περάσουμε την κλωστή μέσα από τρυπίτσες σα να ράβουμε ή να κεντάμε και μετά να δέσουμε και κορδόνια… Με χάρτινα ή πλαστικά σχήματα γεμάτα τρυπούλες ξεκινάμε να δοκιμάζουμε. Κι αν δυσκολευτούμε δεν πειράζει καθόλου! Η προσπάθεια και το ταξίδι μετράνε πιο πολύ, αυτό το ξέρουμε καλά!

 

ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΑΞΗΣ

Τα παιδιά τακτοποιούν την αίθουσα με τη συνοδεία ενός τραγουδιού , που έφτιαξαν τα ίδια τα παιδιά. Έτσι αρκετές φορές γυρίζουμε σε αυτό και το τραγουδάμε. “I AM HERE, I CAN DO”

 

 

ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ

Τσικνοπέμπτη και στο σχολείο μας στήθηκε το γλέντι από νωρίς το πρωί. Τα παιδιά ήρθαν ντυμένα με τις αποκριάτικες στολές τους από νωρίς το πρωί. Πολύς ο ενθουσιασμός και η χαρά κάθε φορά που έβλεπαν το φίλο τους να έρχεται ντυμένος. Χορός λοιπόν και τραγούδι από το πρωί.

IMG 20240307 085247 IMG 20240307 085250 IMG 20240307 091737 IMG 20240307 092852 1709816478065 1709816285324 1709816229520

 

Όλα αυτά θα γίνονταν στην αυλή αλλά η βροχή μας περιόρισε . Για λίγο όμως , γιατί μόλις σταμάτησε ξεχυθήκαμε στην αυλή μας για παιχνίδια με την κα Μαρία, που μας είχε ετοιμάσει ένα δοκιμασίες τσίρκου…

IMG 20240307 103756 IMG 20240307 104056 IMG 20240307 104212 IMG 20240307 104722 IMG 20240307 104736 IMG 20240307 105124 IMG 20240307 105348 IMG 20240307 110103 IMG 20240307 110133 IMG 20240307 110208 IMG 20240307 110235 IMG 20240307 112200 IMG 20240307 142134 IMG 20240307 142213 IMG 20240307 112200 1IMG 20240307 112248IMG 20240307 112301IMG 20240307 142240IMG 20240307 142326IMG 20240307 142345IMG 20240307 142458

και στο τέλος της δοκιμασίας … ποιος θα πιάσει το σοκοφρετάκι;

IMG 20240307 142835 IMG 20240307 142914 IMG 20240307 142959

Και στη συνέχεια ο σύλλογος γονέων του νηπιαγωγείου μας , μας έφερε σουβλάκια, πίτες και χυμούς.  Άλλη μία απολαυστική στιγμή

IMG 20240307 114416 IMG 20240307 114419 IMG 20240307 114423 IMG 20240307 114452 IMG 20240307 114503

ANTI BULLING DAY KAI “CODE NAME: POSEIDON-SAVE THE SEA”

ANTI BULLING DAY  και στο βυθό.  Ας πάρουμε τους ήρωες του βυθού για να φτιάξουμε ένα σύνθημα για το πρόγραμμα  “Code name:Poseidon-Save the sea

17093077123301

μαρια      IMG b226cff57ed5541d89e2a50d8c26f29f V

ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟ ΚΑΣΤΡΟ ΤΗΣ ΠΥΛΟΥ

Εκδρομή στο κάστρο της Πύλου, με τη μεγάλη ιστορία του,  και συγκεκριμένα:

-Στο υπέροχο μουσείο όπου στις αίθουσές του εκτίθενται αρχαιολογικά ευρήματα τα οποία βρέθηκαν σε αρχαιολογικούς χώρους, καθώς και σε διάφορες ανασκαφές, σε θέσεις της ευρύτερης περιοχής της Πυλίας

-Στο μουσείο εναλίων Αρχαιοτήτων όπου εκθέτονται  ευρήματα και δίνει την εντύπωση του βυθού της θάλασσας, με ιδιαίτερο χαμηλό φωτισμό, δάπεδο από γυαλί κατάλληλα φωτισμένο, φωτινές επιγραφές και φωτογραφικό υλικό, όλα μαζί πλαισιωμένα από μια ειδική κατασκευή σκελετού πλοίου (σκαρί), που δημιουργεί μια ατμόσφαιρα ιδανική για ένα …. ταξίδι στο βυθό της θάλασσας.

-και την εκκλησία της Μεταμορφώσεως του Σωτήρος  σε κεντρικό σημείο του Νιόκαστρου της Πύλου , όπου είναι σα να αφηγείται ολόκληρη την ιστορία του κάστρου.

Γύρω από το ναό ο χώρος ήταν  γεμάτος από πευκόδεντρα και  έδωσε αφορμή για παιχνίδια και «ταξίδια».

2 3 5 1 5 2  3 ΜΟΥΣΕΙΟ 23 ΜΟΥΣΕΙΟ 33 ΜΟΥΣΕΙΟ 43 ΜΟΥΣΕΙΟ 93 ΜΟΥΣΕΙΟ 123 ΜΟΥΣΕΙΟ 14 

3 ΜΟΥΣΕΙΟ 15 4 ΕΝΑΛΙΩΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ 21 4 ΕΝΑΛΙΩΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ 1 4 ΕΝΑΛΙΩΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ 2

4 ΕΝΑΛΙΩΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ 21  4 ΕΝΑΛΙΩΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ 6 4 ΕΝΑΛΙΩΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ 7 4 ΕΝΑΛΙΩΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ 8 4 ΕΝΑΛΙΩΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ 13 4 ΕΝΑΛΙΩΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ 5   4 ΕΝΑΛΙΩΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ 14 4 ΕΝΑΛΙΩΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ 19 4 ΕΝΑΛΙΩΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ 20 

5 55 6  

5 ΕΚΚΛΗΣΙΑ 11 6 3 IMG 20240229 094910 5 75 ΕΚΚΛΗΣΙΑ 55 ΕΚΚΛΗΣΙΑ 8   6 2

THE 3RD CLUE

Το τρίτο στοιχείο του etwinning προγράμματος : “Code name:Poseidon-Save the sea” μας περίμενε στην εκδρομή μας στο πιο όμορφο σημείο της πόλης μας! Στο σημείο που έχουμε την καλύτερη θέα στη θάλασσα! Το δείξαμε στη φίλη μας τη θάλασσα αλλά φτιάξαμε μ’ αυτό και με κουκουνάρια πανέμορφα θαλάσσια πλάσματα! Είναι η λεξούλα “ΤΑ”. Περιμένουμε με αγωνία να φτάσουμε και στο τελευταίο στοιχείο που θα οδηγήσει στη λύση και στην προστασία της θάλασσάς μας!

eef6c109 a723 4a4d 833d 3ea7d7d9c3d9collage 37

ΦΩΛΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑΪΣΤΡΕΣ ΓΙΑ ΠΟΥΛΙΑ

Ο χειμώνας τελειώνει αλλά  τα πουλάκια έρχονται στην αυλή μας και τιτιβίζουν συνέχεια.

-Τι να θέλουν;

-Φαγητό –Νερό –Φωλίτσα.

-Πού θα τα βρουν αυτά;

-Μα κάνει κρύο κυρία… και κρυώνουν

-Να φτιάξουμε φωλίτσες να ζεσταθούν

-Να τους βάλουμε φαγητό

-Να τους φτιάξουμε σπιτάκια

Αυτό ήταν. Η πρόκληση δόθηκε και στους γονείς. Από την επόμενη μέρα αρχίσαμε να φτιάχνουμε ταΐστρες και φωλίτσες στο σχολείο αλλά και πανέμορφες οικολογικές κατασκευές από τα σπίτια των παιδιών.

-Πού τα τις κρεμάσουμε;

-Στην αυλή μας

-Στα δέντρα

-Και σε άλλα δέντρα

Αφού κρεμάσαμε στην αυλή του σχολείου μας ξεκινήσαμε να κρεμάσουμε τις υπόλοιπες κατασκευές μας στον Αι Λια.

1708520728265 IMG 20240228 114850 IMG 20240228 110142 IMG 20240228 110138 IMG 20240228 110131 IMG 20240228 110114 IMG 20240228 110109 IMG 20240228 085914 IMG 20240220 085443 IMG 20240220 083542 IMG 20240220 083539

IMG 20240228 090445 IMG 20240228 090555 IMG 20240228 090615 1709129163710 IMG 20240228 113446 IMG 20240228 113529 IMG 20240228 113743 IMG 20240228 114221 IMG 20240228 114359 IMG 20240228 114600 IMG 20240228 114840 IMG 20240228 121001 IMG 20240228 121240 IMG 20240228 121315

 

 

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-2025

IMG 20230914 110433 1

Αρχίζουν την Παρασκευή 1 Μαρτίου 2024 και θα διαρκέσουν μέχρι και τις 20 του ίδιου μήνα 

Αγαπητοί γονείς,

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια νηπιαγωγεία γενικής παιδείας γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov. gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής.

ΚΑΝΕΤΕ ΠΡΩΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ

https://proti–eggrafi.services.gov.gr/ 

για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας σας , σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου.

Εδώ είναι η σχετική εγκύκλιος:

https://blogs.sch.gr/1nipgarg/files/2024/02/ΨΡΚΛ46ΝΚΠΔ-ΑΜΡ.pdf

Είναι πολύ εύκολη η διαδικασία της ηλεκτρονικής εγγραφής, αλλά αν χρειαστείτε οποιαδήποτε διευκρίνηση ή βοήθεια μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Προισταμένη του Νηπιαγωγείου

Ωρες εξυπηρέτησης: 11:00-13:00

Τηλέφωνα επικοινωνίας: 2763023182-6977867183

Mail σχολείου: mail@1nip-gargal.mes.sch.gr

Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2024-2025, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής δηλαδή μαθητές που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών.

Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25

 

  • Υποχρεωτικά όλα τα νήπια α΄ νηπιακής ηλικίας (νήπια), που γεννήθηκαν από 1/1/2019 έως και 31/12/2019
  • Υποχρεωτικά όλα τα νήπια β΄ νηπιακής ηλικίας (προνήπια), που γεννήθηκαν από 1/1/2020 έως και 31/12/2020.

 

Η εγγραφή πρoνηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109) και  ο γονέας δηλώνει αν επιθυμεί την συμμετοχή του μαθητή/μαθήτριας στο Ολοήμερο Πρόγραμμα ή Διευρυμένο Ολοήμερο με ώρα αποχώρησης 17:30

 

Νήπια που δεν έχουν εγγραφεί και φοιτήσει στο νηπιαγωγείο και έχουν συμπληρώσει την ηλικία των 6 ετών (την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής) εγγράφονται στο δημοτικό με απόφαση του οικείου Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, που εκδίδεται ύστερα από σύμφωνη γνώμη του οικείου ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ή του οικείου Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου Νηπιαγωγών, διαφορετικά εγγράφονται στο νηπιαγωγείο. (παρ. 1β του άρθρου 204 του ν. 4610/2019 (Α ́70)). Παιδιά που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής της παραγράφου 8 του άρθρου 6, του Π.Δ. 79/2017 (Α ́ 109), εγγράφονται υποχρεωτικώς στο δημοτικό.

Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως τούτο ορίζεται στην παρ. 6 του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄109).

-Στο Νηπιαγωγείο, τα παιδιά ευάλωτων κοινωνικών ομάδων γίνονται δεκτά ανεξάρτητα από το εάν είναι εγγεγραμμένα σε Μητρώα ή Δημοτολόγια. Για την εγγραφή τους, μεριμνούν οι Διευθυντές/τριες- Προϊστάμενοι/ες των Νηπιαγωγείων.

ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Πριν ξεκινήσετε τη διαδικασία εγγραφής, καλό είναι να έχετε δίπλα σας:

  1. Τους κωδικούς Taxisnet
  2. Το μέιλ σας
  3. Μία φωτογραφία (ή σκαναρισμένο αρχείο) της διεύθυνσής σας (λογαριασμό ΔΕΗ ΟΤΕ Ιδ. συμφωνητικό κλπ)
  4. Τα στοιχεία επικοινωνίας των ατόμων που θα συνοδεύουν το παιδί σας -εκτός από σας- στο σχολείο

 

 

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ, ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ Η ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΤΟΥ ΕΤΕΡΟΥ ΓΟΝΕΑ ΜΕ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ.

ΑΦΟΥ ΓΙΝΕΙ Η ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΤΟΥΝ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ

(Καθημερινά 12:00-13:30 ή κατόπιν  ραντεβού)

  1. Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.) το οποίο μπορείτε να το παραλάβετε είτε από το νηπιαγωγείο είτε από το διαδίκτυο ώστε να το προσκομίσετε στον παιδίατρο για συμπλήρωση και στη συνέχεια, υπογεγραμμένο, θα μπει στο φάκελο του παιδιού στο νηπιαγωγείο.
  2. Φωτοτυπία των σελίδων εμβολιασμού και της πρώτης σελίδας με τα στοιχεία του μαθητή από το Βιβλιάριο Υγείας.
  3. ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗΣ ΕΤΕΡΟΥ ΚΗΔΕΜΟΝΑ ΓΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗ(μέσω gov. ή επικυρωμένη από ΚΕΠ)
  4. Βεβαίωση από ΚΕΔΑΣΥ ή Δημόσιο Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, ΕΦΟΣΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ, σε περίπτωση μαθητών-τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
  5. Φωτοτυπία Δικαστικής Απόφασης ή Ιδιωτικού Συμφωνητικού Επιμέλειας (σε περίπτωση διαζυγίου ή διάστασης).

 

WEBINAR

Τη Δευτέρα 26-2-2024, το 1ο νηπιαγωγείο Γαργαλιάνων, είχε τη χαρά να φιλοξενήσει μέσω της πλατφόρμας webex, όλους τους συνεργάτες από το etwinning  πρόγραμμα «Code namePoseidon – Save the sea» και να συνεργαστούν με εκπροσώπους της παιδικής Helmepa.

Αρχικά όλα τα συνεργαζόμενα εντός και εκτός Ελλάδας συναντήθηκαν μέσω της πλατφόρμας Zoom και για τον αρχικό χαιρετισμό από τον κο Καζά Δημήτρη και την δρ. Βάλια Αυγουστίδη. Στη συνέχεια τα σχολεία εντός της Ελλάδας αποχώρησαν για να ξανασυναντηθούν στην πλατφόρμα webex.  Η δρ Αυγουστίδη  παρέμεινε με τα συνεργαζόμενα σχολεία, εκτός Ελλάδας , στη zoom για την παρουσίαση στα αγγλικά.

Στη συνάντηση αυτή οι δύο ομιλητές αφού έκαναν μία ενημέρωση- παρουσίαση σχετικά με τη θάλασσα και τους κινδύνους της από τις δραστηριότητες του ανθρώπου, υπήρξε μια αλληλεπίδραση του κου Καζά με τα παιδιά.

Τα παιδιά συμμετείχαν με πολύ ενθουσιασμό και υπήρξε έντονη διάθεση για συμμετοχή στις απαντήσεις.

66 collage 36 IMG 20240226 163201

1708971285537     1708971285547    1708971285559

ΤΑΙΡΙΑΞΕ ΤΑ ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΖΩΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΤΟΥΣ

Και λίγα μαθηματικά. Ας ταιριάξουμε το πλήθος των θαλάσσιων ζώων με τον αντίστοιχο αριθμό τους. “Code name:Poseidon-Save the sea” και γινόμαστε τέλειοι μαθηματικοί!

collage 35

mache the sea animals with the numbers

Ocean Snake! – Fish and garbage!

Νηπιαγωγείο χωρίς παιχνίδι γίνεται; “Code name: Poseidon save the sea” χωρίς παιχνίδι γίνεται; Όχι δε γίνεται τίποτα από τα δύο! Γι’ αυτό και εμείς φέρνουμε το αγαπημένο μας “Φιδάκι” στην τάξη και παίζουμε συνεργατικά με τους φίλους μας από τα άλλα συνεργαζόμενα σχολεία! Παίζουμε φιδάκι θαλασσινό σε δύο εκδοχές…

Το φιδάκι που μαζεύει τα σκουπίδια απ’ το βυθό…

collage 33 collage 34

…και το φιδάκι που σε ανεβάζει ή σε τρώει ανάλογα με τη συμπεριφορά σου απέναντι στη θάλασσα και στα πλάσματά της!

1708521900745

Περάσαμε καταπληκτικά και ανυπομονούμε για την επόμενη αποστολή μας!