Αποκριάτικο πάρτι με σαπουνόφουσκες

Η απίστευτη ομάδα la petite Marguerite θα μας ψυχαγωγήσει την Κυριακή 23-2/2020 το πρωί στο φετινό μας αποκριάτικο πάρτι

Α ΝΥ ΠΟ ΜΟ ΝΟΥ ΜΕ!!!

Να είστε όλοι εκεί!!!

Κυκλώνω αριθμούς

Τα σημειώματα που στέλνει ο Συλλογος γονέων στους γονείς περνάνε από … αριθμητικό έλεγχο πρώτα!
Μια καλή ευκαιρία για αριθμητική. Γνωρίζουμε τους αριθμούς ή …  😀

Ε, μην πάει και χαμένο το χαρτί! 😉

Αλληλογραφία – Freinet

Φανταστικά νέα!

το 14ο ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ μας απάντησε!!!

Διαβάσαμε το γράμμα τους και γνωρίσαμε τους φίλους μας μέσα από τις ζωγραφιές τους

Εμεις τους απαντήσαμε αλλά πιο … προσωπικά !

Κάθε παιδί του τμήματος μας διάλεξε με ποιο παιδί του 14ου θα αλληλογραφήσει.
Μοναδικό κριτήριο η ζωγραφιά !
Για να δούμε…
Ανυπομονούμε τόσο πολύ που είπαμε να πάμε αύριο μια βόλτα να τους επισκεφθούμε! 😉

Θα τον πάμε μόνοι μας τον φάκελο όχι ο ταχυδρόμος (ο ταχυδρόμος αργεί … 🙁 )



Απαντήσαμε με ζωγραφιές!


Ες αύριον τα σπουδαία!

Το προαύλιο ξεχύλισε Βιταμίνη C

O κύριος Θοδωρής

μας βοηθάει να είμαστε υγιείς

Βιταμίνη C σε όλους μας μοιράζει

και τη γρίπη την τρώει το μαράζι!

Γρίπη, στο σχολειό μας δεν θα ρθεις πάλι
γιατί τρώμε πορτοκάλι!

«Έρως ανίκατε μάχαν…» – ΔΑΦΝΗ & ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ

Έθιμο πια να δραματοποιούμε κάθε χρόνο τέτοια μέρα τον μύθο της Δάφνης και του Απόλλωνα
Ο Απόλλωνας κορόιδεψε τον Έρωτα ότι είναι μικρός και ασήμαντος σε σχέση με τους άλλους Θεούς και ότι δεν αξίζει όσο οι άλλοι

Ο Έρωτας  θύμωσε και υποσχέθηκε στον εαυτό του ότι θα τον εκδικηθει. Το’ πε και τό’ κανε

Ο Απόλλωνας θαύμαζε τη νύμφη Δάφνη, κόρη του ποταμού Πηνειού και της Γαίας, η οποία ακολουθούσε πιστά την Αρτεμι

Ο Έρωτας τότε έριξε σ αυτόν χρυσό βέλος της αγάπης ενώ στη Δάφνη ένα άλλο από μολύβι. Εκείνη όμως δεν αισθανόταν τίποτα διότι η καρδιά της είχε γίνει πέτρα
Έτσι ο όμορφος Θεός ερωτεύτηκε παράφορα τη Δάφνη χωρίς ανταπόκριση όμως …

Πάρε το βελάκι σου να μάθεις να κοροιδεύεις …

Κάτσε να σιγουρετούμε κιόλας …

Ετρεχε πίσω της αλλά αυτή τίποτα

Χε, χε, χε … Τρέξε, τρέξε , τίποτα δεν θα καταφερεις

Μεχρι που ο πατέρας της, Πηνειός, για να τη βοηθήσει, επειδή τη λυπήθηκε  τη μεταμόρφωσε σε αρωματικό δέντρο

Τι έκανα ο άμοιρος!!! Δάφνη μου, Δάφνη μου ….

Πάντα θα είσαι η αγαπημένη μου. Αφού δε μπορώ να σε εχω στην αγκαλιά μου θα γίνεις το ιερό μου δέντρο.

Εκείνος για να την τιμήσει την έκανε το ιερό του δέντρο !
Σωστά θυμάστε. Φοράει πάντα ένα δάφνινο στεφάνι στο κεφάλι και το δέντρο συνήθως ονομάζεται «Δάφνη του Απολλωνος»

Εδώ θα διαβάσετε πιο πολλές πληροφορίες για τον μύθο

 

Εκκλησιασμός – Άγιος Χαράλαμπος

Του Αγίου Χαραλάμπους σήμερα. Είναι ο Πολιούχος Άγιος της γειτονικής μας πόλης (Φιλιατρά) αλλά γιορτάζεται με τιμές και στη δική μας πόλη

Ο Ιερός Ναός  Κοιμήσεως Της Θεοτόκου συνηθίζει να γιορτάζει τον Άγιο Χαράλαμπο με αρτοκλασίες και περιφορά της εικόνας του

Ακολουθήσαμε λοιπόν την πομπή και ήταν μια πολύ ωραία εμπειρία για τους μαθητές και τις μαθήτριές μας

Λιγα λόγια για τον Άγιο Χαράλαμπο μπορείτε να διαβάσετε εδώ https://www.newsbeast.gr/greece/arthro/6002123/simera-giortazei-o-agios-charalampos-pos-esose-ta-filiatra

Μετά την περιφορά και πριν πάμε στο σχολείο μια στάση οπωσδήποτε στην παιδική Χαρα!

Και πριν πάμε σχολείο μια στάση οπωσδήποτε στην παιδική χαρά!!


Κλειστά τα νηπιαγωγεία του Δήμου λόγω επιμορφωτικού σεμιναρίου

Θυμίζουμε ότι αύριο Παρασκευή 31/1/20 τα νηπιαγωγεία του Δήμου Τριφυλίας δεν θα λειτουργήσουν, λόγω προγραμματισμένου επιμορφωτικού σεμιναρίου με θέμα «Πες το με ένα τραγούδι-Πώς μαθαίνουμε ένα τραγούδι – Πόσα μαθαίνουμε από ένα τραγούδι», από τη Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Εργου ΠΕ 60 Σαραντοπούλου Στέλλα

Πιο συγκεκριμένα

«ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ Π. & Δ. ΕΚΠ/ΣΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.) ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ
—–
Τρίπολη, 27/1/2020 Αρ. Πρωτ.: 109
Ταχυδρ. Διεύθυνση: Τ.K. – Πόλη:
Ηλεκτρον. ταχυδρομείο: Ιστοσελίδα: Πληροφορίες: Τηλέφωνα: Τηλεομοιότυπα:
Ακαδημίας 12
221 31 – ΤΡΙΠΟΛΗ pekespelop@gmail.com https://blogs.sch.gr/pekespelop/ Σαραντοπούλου Στυλιανή 2710-227321, 2710-238314 2710-227320, 2710-238315
ΠΡΟΣ:
ΚΟΙΝ
Τις/τους Νηπιαγωγούς
των Νηπιαγωγείων
(Όπως πίνακας αποδεκτών)
1. κ. Περιφερειακό Διευθυντή της Περιφερειακής Διεύθυνσης Π.Ε. και Δ.Ε. Πελοποννήσου
2. κ. Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μεσσηνίας

ΘΕΜΑ: «Πρόσκληση σε επιμορφωτικό σεμινάριο»
Σχετ: 1. Π.Δ.79/ 2017 Άρθρο 17
2. Ν.1566/1985 (Α ́ 167) άρθρο 55 παράγραφος 1

Στα πλαίσια της υλοποίησης επιμορφωτικών δράσεων και συνεργασιών του Περιφερειακού Κέντρου Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού Πελοποννήσου, σας προσκαλούμε την Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2020 στο επιμορφωτικό σεμινάριο που θα υλοποιηθεί στο Βορέειο Πνευματικό Κέντρο Φιλιατρών, από 8:45π.μ. έως 14:00μ.μ. με θέμα:
«Πες το με ένα τραγούδι
Πώς μαθαίνουμε ένα τραγούδι – Πόσα μαθαίνουμε από ένα τραγούδι»
Εισηγητές του επιμορφωτικού σεμιναρίου θα είνα ο κ. Βασίλης Αναγνώστου, Συγγραφέας- Μουσικοπαιδαγωγός και η Σαραντοπούλου Στυλιανή, Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ 60.
Το σεμινάριο έχει σαν στόχο την επιστημονική και παιδαγωγική υποστήριξη του εκπαιδευτικού έργου με τον εμπλουτισμό των μεθόδων διδασκαλίας του τραγουδιού, ώστε να αξιοποιηθεί διαθεματικά σε όλο το εύρος του προγράμματος, σε όλες τις πτυχές ανάπτυξης των μαθητών και στην προαγωγή ενός θετικού κλίματος στην τάξη. Οι εκπαιδευτικοί με βιωματική συμμετοχή σε μορφές κίνησης, μουσικής και λόγου, θα γνωρίσουν δραστηριότητες κατάλληλες για την ανάπτυξη της πρωτοβουλίας, της φαντασίας, της δημιουργικότητας, της αυτενέργειας, της συγκέντρωσης, των αισθήσεων, της κοινωνικότητας και των δεξιοτήτων των μαθητών προσχολικής εκπαίδευσης.
Το σεμινάριο θα υλοποιηθεί από τη Σαραντοπούλου Στυλιανή, Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου Προσχολικής Εκπαίδευσης, σύμφωνα με το επισυναπτόμενο πρόγραμμα και θα το παρακολουθήσουν οι Νηπιαγωγοί των σχολικών μονάδων: Δωρίου, Κορυφασίου, 1ου, 2ου Χώρας, 1ου, 2ου Γαργαλιάνων, Κοπανακίου, 1ου, 2ου, 3ου Κυπαρισσίας, Καλού Νερού, 1ου, 2ου, 3ου Φιλιατρών και Ιδ. Νηπιαγωγείο «Γελαστή Πολιτεία».

Παρακαλούνται οι Προϊσταμένες/οι των σχολικών μονάδων να ενημερώσουν έγκαιρα τους
γονείς ότι την ημέρα υλοποίησης της ημερίδας οι μαθητές/τριες δεν θα προσέλθουν στο Νηπιαγωγείο.

Η Αν. Οργανωτική Συντονίστρια Π.Ε.Κ.Ε.Σ Πελοποννήσου
Αικατερίνη Κ. Γκίνη Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ 70»

 

Βασιλόπιτα

Χθες κόψαμε την βασιλόπιτά μας
Δεν τη φτιάξαμε φέτος. Οι μαμάδες μας την έκαναν δώρο!
Κόψαμε μια για το κάθε τμήμα και υπολογίσαμε φυσικά και τους αρρωστούληδες που ήταν σπίτι ή όσους απουσίαζαν για άλλους λογους
3 φλουριά 3 οι τυχερόί!
Και του χρόνου να είμαστε όλοι καλά και να έχουμε μια καλότυχη χρονιά.
Και οι τυχεροί μας να έχουν πάντα την τύχη με το μέρος τους

Ευχαριατουμε πολύ τις μαμάδες για τη βοήθεια

Φυση-κό μάθημα

Σαν τα σαλιγκαράκια

ξεμυτίζουμε να

νιώσουμε

τα δώρα της βροχής.

 

Αδιάβροχα, γαλότσες,

αγγίζουμε  

χέρι

 γρασίδι, λουλούδια,

πέτρες, αδιάβροχα, κασκόλ, γάντι 

Περπατάμε, τρέχουμε

στοπ

βλέπουμε

μαύρο πουλί, δέντρα, «μικρό φαράγγι» (χαράδρα)

κίτρινα λουλούδια, χώμα, γρασίδι,

ουρανό, θάλασσα,

σπίτια, σχολείο,

σύννεφα,

καλώδια, κολώνες,

αυτοκίνητα, μπουλντόζες

χρώμα καφέ και

πράσινο

πολύ

σκούρο, ανοιχτό,

λαδί, κυπαρισσί 

μαζί 

Περπατάμε σιωπηλά

ακούμε

πουλιά,

νερό,

πατήματα, χαλίκια, αυτοκίνητα,

φωνές,

της φωνής μας

την ηχώ

Κλείνουμε μάτια

βαθιά

εισπνέουμε 

καθαρό αέρα, οξυγόνο, δροσιά

μυρίζουμε

βρεγμένο χορτάρι,

ξινολούλουδα,

φαγητό,

χώμα βρεγμένο

Επιστροφή

γευόμαστε

τη χαρά του περιπάτου στην φύση!

Φτάνουν και οι γονείς

πεινάσαμε

πάμε σπίτι

Επίσκεψη στην Α’ Δημοτικού

Στα πλαίσια της ομαλής μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό, πραγματοποιούμε συχνά επισκέψεις στο Δημοτικό. Και οι μαθητές του Δημοτικού σε μας. Αλλωστε το τρίτο μας Πρωινό Τμήμα φιλοξενείται σε αίθουσα του Δημοτικού, δίπλα στην Πρώτη. Στενή η επαφή λοιπόν!

Είχαμε την χαρά να επισκεφθούμε τους περσινούς μας συμμαθητές και να γνωρίσουμε και τον δάσκαλό τους. Υστερα από συνεννόηση μαζί του, τους πετύχαμε στο μάθημα της γλώσσας.  Ζήσαμε μια όμορφη εμπειρία και είδαμε πως γίνεται το μάθημα στο Δημοτικό αλλά ακόμα και πως κάθονται τα παιδιά και τι συνήθειες έχουν. Γράφουν, διαβάζουν, ακούνε προσεκτικά.  Εντυπωσιαστήκαμε που διαβάζουν μόνοι τους! Ηταν πολύ συγκινητικό, πραγματικά, και για τα παιδιά και για τις κυρίες 🙂

τεράστιες οι τσάντες τους!

 

δεν ξεχνάνε όμως και τις συνήθειες του νηπιαγωγείου !

 

Τεράστια η τάξη τους και πολύ φωτεινή!

 

Τα βιβλία της γλώσσας. Τα θρανία τους πιο στενά από τα τραπεζάκια μας!

Ανυπομονούμε να πάμε στο Δημοτικό όμως μέχρι τότε απολαμβάνουμε το παιχνίδι στο νηπιαγωγείο. Αλλωστε πρέπει να μεγαλώσουμε λίγο ακόμα και δεν βιαζόμαστε καθόλου

Αφού πήραμε το σοκολατάκι που μας κέρασε ο κύριος Α. κατεβήκαμε στα γνωστά μας λημέρια!

Γιατί ως γνωστόν … ΣΑΝ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ!

Φτιάχνουμε μία γαντόκουκλα; Στο steamεργαστήρι της τάξης

Τα σκουπίδια είναι τα αγαπημένα μας υλικά για κατασκευές. Ανακυκλώνουμε μ αυτό τον τρόπο και παράλληλα εξοικονομούμε χρήματα για αγορά βιβλίων ή άλλων υλικών. Τα μόνα υλικά που δε μας … «φτουράνε» (όπως λέμε και στους Γαργαλιάνους)  είναι οι ατλακόλ και τα ματάκια 🙂

Η Ανακύκλωση για μας είναι ένας οικολογικός δρόμος προς την δημιουργικότητα και την φαντασία.

Steamεργαστήρι: το εργαστήρι της φαντασίας 

To εργαστήρι αυτό περιλαμβάνει την γωνιά των κατασκευών (και όχι μόνο …) το καβαλέτο, έναν πάγκο για κατασκευές, τη γωνιά της παρατήρησης (ή αλλιώς του επιστήμονα), και της τεχνολογίας (λαπ τοπ, τάμπλετ, ρομποτ, εργαλεία)

Σ αυτό το εργαστήρι διατηρούμε πάγκο κατασκευών όπου τα παιδιά μπορούν να δημιουργήσουν και να εκφραστούν στις ελεύθερες δραστηριότητές τους. Εκεί έχουν γεννηθεί απίστευτα έργα! Υπάρχει επίσης μια μεγάλη ραφιέρα με όλα τα διαθέσιμα υλικά όπου τα παιδιά επιλέγουν πως θα τα συνδυάσουν. Χαρτόκουτα, χαρτιά, εφημερίδες, κουμπιά, υφάσματα, ρολά, καλώδια, καλαμάκια, χάντρες και ό,τι μπορεί να φανταστεί κανείς. Τα περισσότερα σκουπίδια.

Σ αυτή τη γωνιά παίζοντας και χωρίς να διδάσκονται εξασκούνται στη λεπτή τους κινητικότητα, στον προφορικό τους λόγο, στην επικοινωνία, στη συνεργασία, εμπεδώνουν μαθηματικές έννοιές, μετράν, εξασκούνται σε τεχνικές ζωγραφικής, δημιουργούν μαθηματικούς συλλογισμούς, αναζητούν πληροφορίες στο διαδίκτυο, κ.α.

Η νηπιαγωγός έχει διακριτική παρουσία δίπλα στο παιδί. Δεν παρεμβαίνει φυσικά αντίθετα, με τις κατάλληλες ερωτήσεις βοηθάει να δώσει ο μαθητής  μια άλλη διάσταση στην κατασκευή. Είτε μεσω της μηχανικής,  της τεχνολογίας, είτε της τέχνης, κ.α. Ολη η steam εκπαίδευση σε έναν πάγκο! .

Καλή η κατασκευή αλλά μήπως να είναι και πιο όμορφη; Μήπως να βάλουμε κίνηση; κ.α.

Υπάρχει όμως και … εισιτήριο.

Για να μπει κανείς σ αυτό το steamεργαστήρι φαντασίας  θα πρέπει να φέρει σκουπίδι για να το μετατρέψει σε κάτι άλλο. Να του δώσει νέα ζωή. Αν κάποιος έχει πολλά μπορεί να φέρει εισιτήρια για όλους!

Δείτε λοιπόν σε τι μεταμορφώθηκε ένα κεσεδάκι από γιαούρτι, πόσο γρήγορα και εύκολα!

Γιατί να αγοράζουμε τις κούκλες για το κουκλοθέατρο αφού τις φτιάχνουμε μόνοι μας;

 

 

 

Εκδρομή στην Αθήνα

Δεν θα μπορούσε να ξεκινήσει καλύτερα η νέα χρονιά!

Με το Σύλλογο Γονέων προγραμματίζουμε από κοινού δράσεις και εκδρομές. Εχουν προηγηθεί εκδρομές στην Ακρόπολη, στο Ναύπλιο, στην Αρχ. Ολυμπία, Δημητσάνα-Βυτίνα, Καλάβρυτα, Μαίναλο, στη γειτονική μας Πρώτη για μπάνιο, στην Πύλο κ.α.

Η φετινή μας εκδρομή είχε γερή δόση πολιτισμού. Μια εκδρομή στον πολιτισμό της πρωτεύουσας!

Πήγαμε στην Αθήνα για να παρακολουθήσουμε την παράσταση «χίλιες και μία ιστορίες» στο Μικρό Εθνικό αλλά και για να επισκεφθούμε το Μουσείο Μπενάκη Παιχνιδιών, στο Φάληρο. Επισκεφθήκαμε επίσης και το ΚΠΣΝ και την έκθεση εικονογράφων και εικαστικών με θέμα το παιδί, που συντόνιζε το Δίκτυο για τα Δικαιώματα του Παιδιού

Για την επίσκεψή μας στο μουσείο προετοιμαστήκαμε διαβάζοντας το βιβλίο της Ελένης Γερουλάνου «ένας αρκούδος μια φορά», εικονογράφηση Ιρις Σαμαρτζή, εκδ. Πατάκη.

Ο αρκούδος ήταν ο ξεναγός μας στο σχολείο, ενώ στο Μουσείο μας περίμενε η ίδια η συγγραφέας, η οποία μας ξενάγησε και μας έδειξε τα παιχνίδια στα οποία είχε βασιστεί η εικονογράφος για να ξεδιπλώσει την ιστορία της.

Περισσότερα για το βιβλίο μπορείτε να διαβάσετε στο προσωπικό μου ιστολόγιο ..

Δείτε φωτογραφίες από την εκδρομή μας!

Μικρό Εθνικό, θέατρο Ρεξ ,» χίλιες και μία ιστορίες»

 

Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα, άτομα στη σκηνή και εσωτερικός χώροςΗ εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομαΗ εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα και εσωτερικός χώρος

Από την τάξη…

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.

στο μουσείο!

Η εικόνα ίσως περιέχει: την Garyfalia Terizaki και την Eleni Geroulanou, , τα οποία χαμογελούν, εσωτερικός χώρος

κυρία Γαρυφαλιά και κυρία Γερουλάνου

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομοΗ εικόνα ίσως περιέχει: 2 άτομα, περιλαμβάνεται η Eleni Geroulanou, , τα οποία χαμογελούν, άτομα στέκονταιΗ εικόνα ίσως περιέχει: 2 άτομα, περιλαμβάνεται η Eleni Geroulanou, άτομα κάθονται και εσωτερικός χώροςΗ εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα και εσωτερικός χώροςΗ εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομαΗ εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, κάθεταιΗ εικόνα ίσως περιέχει: εσωτερικός χώρος

Κέντρο Πολιτισμού Σταύρος Νιάρχος

Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα, παπούτσια, γήπεδο μπάσκετ και υπαίθριες δραστηριότητεςΗ εικόνα ίσως περιέχει: ουρανός, δέντρο, υπαίθριες δραστηριότητες και φύση, κείμενο που λέει "STAVROS NIARCHOS FOUNDATION CULTURA..."Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα, άτομα κάθονται και εσωτερικός χώρος, κείμενο που λέει "STAVROS NIARCHOS FOUNDATION CULTURA..."

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.

Τα παιδιά, όταν τα ρώτησα τι τους άρεσε περισσότερο είπαν, άλλα το θέατρο, άλλα το μουσείο και τα τόσα παιχνίδια που υπήρχαν εκεί, άλλα το «μεγάλο κτίριο»  με τις παιδικές χαρές, , άλλα το παιχνίδι στη βιβλιοθήκη,  όλα όμως είπαν:  ΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ!!!

Ηδη προγραμματίζουμε την επόμενη εκδρομή μας! Αυτή την φορά θα είναι «λευκή». Θα πάμε στα χιόνια!!!

ο γίγαντας της αγάπης – χριστουγεννιάτικη γιορτή

Το παραμύθι του Οσκαρ Ουάιλντ «ο εγωιστής γίγαντας» διασκευάσαμε φέτος! Το όνομα που δώσαμε στη φετινή μας θεατρική ομάδα είναι «νηπιοθέατρο».

«Ο γίγαντας της αγάπης» λοιπόν παρουσιάστηκε μπροστά στους γονείς και στις οικογένειες των μαθητών μας.

Σε μαθητικό συμβούλιο τα παιδιά είχαν αποφασίσει ποιους ρόλους θα πάρει το καθένα, ποιοι θέλουν να παίξουν, ποιοι να είναι βοηθοί, αφηγητές και γενικότερα στήσαμε το έργο όλοι μαζί. Προσθέσαμε ρόλους για τις ανάγκες του έργου και της ομάδας μας μια που είναι μεγάλη!

Εδώ θα δείτε κάποιες φωτογραφίες από τις πρόβες Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα, άτομα στέκονται και παιδίΗ εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα, άτομα στέκονται, παπούτσια και εσωτερικός χώροςΗ εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα, άτομα στη σκηνή και άτομα στέκονταιΗ εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα, άτομα στη σκηνή και άτομα στέκονται

οι κυρίες μετά τη γιορτή

Η εικόνα ίσως περιέχει: 5 άτομα, περιλαμβάνεται η Eleni Pml, , τα οποία χαμογελούν, άτομα στέκονται

Τα σκηνικά μας τα ετοιμάσαμε ένα απογευμα στο σχολείο!

Η εικόνα ίσως περιέχει: παπούτσιαΗ εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομοΗ εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομαΗ εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομαΗ εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομαΗ εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα και κολύμπι

Για την πρόσκληση και αφίσα μας βοήθησε ο κ. Λαυρέντης Χωραίτης, γραφίστας-εικονογράφος.

Τα παιδιά του είπαν πως τον φαντάζονται αυτόν τον γίγαντα και αυτός τον σχεδίασε με την γραφίδα του! Δείτε το αποτέλεσμα στην αφίσα (το κάθε παιδί χρωμάτισε με το δικό του τρόπο τη δική του πρόσκληση) και κυρίως στο βίντεο που ακολουθεί!

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.

https://www.facebook.com/protonipiagogiogargalianon/videos/1309061639301215/?t=4

Ο γίγαντας της αγάπης μετέφερε την πρόσκληση στο σπίτι καθώς και το χριστουγεννιάτικο καλαθάκι μας με όλα τα καλούδια! Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομαΗ εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομαΔεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.

 

Περισσότερα για το έργο θα διαβάσετε στο προσωπικό μου ιστολόγιο, εδώ