Το κρύο δεν αντέχω, για ύπνο αμέσως πέφτω!

Ο Χειμώνας κάνει την εμφάνισή του και τα ζώα του δάσους προετοιμάζονται κατάλληλα. Πώς αντιμετωπίζουν τις δύσκολες μέρες του χειμώνα; Το φυσικό τους ένστικτο τα ειδοποιεί…Κάποια ταξιδεύουν σε άλλα μέρη…κάποια συλλέγουν τις προμήθειες τους και ετοιμάζουν κατάλληλα τις φωλιές τους. Και κάποια άλλα το…ρίχνουν στον ύπνο!
Κι εμείς στο νηπιαγωγείο μαθαίνουμε γι’ αυτά μέσα από πολυποίκιλο υλικό. Σε πρώτη φάση μελετήσαμε τις καφέ αρκούδες. Το παρακάτω βίντεο της Disney μας μαθαίνει περισσότερα για τα αγαπημένα ζώα.

Συνεχίζοντας, παρακολουθήσαμε μία παρουσίαση και για τα υπόλοιπα ζώα. Τα γνωρίσαμε και πήραμε πληροφορίες για αυτά και τις συνήθειες που ακολουθούν το χειμώνα.

 

Παράλληλα μαθαίνουμε και τις συνήθειες των ζώων αυτών. Τι τους αρέσει να τρώνε, πού φτιάχνουν και πώς τις φωλιές τους, ποιους φοβούνται και ποιοι τα απειλούν.

Φυσικά δε θα μπορούσαν να λείψουν και οι ζωγραφιές των μικρών μας μαθητών που με τόση όρεξη δημιούργησαν!!
Μπράβο παιδιά!!
Όνειρα γλυκά λοιπόν ζωάκια!

 

 

Θεματική ενότητα “Χειμώνας”

Συνεχίζουμε να δουλεύουμε, να επικοινωνούμε, να κρατάμε επαφή μαζί σας με τον νέο τρόπο «Εξ αποστάσεως εκπαίδευσης», με τη βοήθεια σας! Μέχρι να μπορέσουμε να συναντηθούμε ξανά δια ζώσης, να γελάσουμε, να παίξουμε, να τρέξουμε, να κάνουμε μάθημα κανονικά! Ξεκινώντας λοιπόν το θέμα μας, κάναμε μία αναφορά στους μήνες του Χειμώνα.

Δραστηριότητες, παιδαγωγικό και εποπτικό υλικό για το Νηπιαγωγείο: Χειμώνας στο Νηπιαγωγείο: Πίνακας Ανα… | Christmas crafts, Winter christmas, Preschool activities

 

Ακούσαμε το τραγούδι “Φέρτε χιόνι, χιόνι αφράτο”.

 

 

Παρακολουθήσαμε ένα αστείο βίντεο μικρού μήκους “The Gift”.

 

 

Επίσης ακούσαμε το υπέροχο τραγούδι του Διονύση Σαββόπουλου “Το τραγούδι του χειμώνα!”

 

 

Έπειτα επεξεργαστήκαμε το σχετικό εικονόλεξο του τραγουδιού.

 

 

 

Επιπλέον, απολαύσαμε την παρουσίαση/επιμέλεια από την εξαιρετική συνάδελφο Τάνια Μάνεση του παρακάτω τραγουδιού, του Ορφέα Περίδη.

Μαθαίνω για την ελιά και το λάδι.

 

 

Παρακολουθήσαμε την παρακάτω παρουσίαση και συζητήσαμε για τα στάδια παρασκευής του λαδιού!


Μετάβαση στο sway.office.com.

 

 

Ακούσαμε το παραδοσιακό τραγούδι: “Ντίλι-ντίλι το καντήλι”

 

 

Online παιχνίδια για το τραγούδι “Ντίλι-ντίλι το καντήλι”

https://learningapps.org/view15016146

 

 

Το γράμμα Ε, ε της ελιάς

(Μέτριο)

Διαμοιράσαμε την οθόνη! Διαβάσαμε το ποίημα του Ε,ε.  Κυκλώσαμε με το εργαλείο των annotations τις λέξεις που ξεκινούν από το γράμμα Ε,ε που βρήκαμε στο ποίημα! Έπειτα ζωγραφίσαμε στο χαρτί κάτι που ξεκινά από τη φωνούλα Ε,ε;

Και τώρα… το καλύτερο!!! Οι δικές σας δουλειές.

Και μια εντελώς διαφορετική δουλίτσα από τον Μιχάλη!

Διαβάσαμε ένα παραδοσιακό παραμύθι για την ελιά!


Μετάβαση στο sway.office.com.

 

Εφόσον η καραντίνα συνεχίζετε, δοκιμάσαμε ένα απλό πείραμα στο σπίτι μας; Φέραμε από την κουζίνα ένα ποτήρι με νερό (γεμάτο περίπου μέχρι τη μέση) και το μπουκάλι με το λάδι. Με προσοχή ρίξαμε λίγο λάδι στο ποτήρι με το νερό και ανακατέψαμε! Τι παρατηρήσαμε;

 

Θεματική ενότητα “σπορά”

Γνωρίσαμε μερικά είδη σπόρων.

05751c5baac8e2f91acc0d5b1ecfa1ed.jpg

1ae0954305453ac1676cce07399a1e57.jpg

Διαβάσαμε την ιστορία “Τρία σποράκια μας διηγούνται την ιστορία τους” και προσπαθήσαμε να περιγράψουμε πώς μεγαλώνει ένα σποράκι.


Μετάβαση στο sway.office.com.

 

 

Ένα βίντεο για την ανάπτυξη του σπόρου (της Μίκας Παντελέων)

Παρακολουθήσαμε το βίντεο με την ανάπτυξη του μικρού σπόρου!

 

 

Ακούσαμε το παραμύθι “Μεγαλώνει, μεγαλώνει το φυτό!”

(του Σαμ Γκόντουιν)

 

Δουλέψαμε μερικά φύλλα εργασίας, τα οποία είναι online και μπορείτε να τα συμπληρώσετε πάλι, πατώντας παρακάτω:

https://www.liveworksheets.com/c?a=c&l=tt&i=cncusu&r=nm&db=0

https://www.liveworksheets.com/c?a=c&l=rx&i=utstsst&r=oc&db=0

https://www.liveworksheets.com/c?a=c&l=ts&i=cxttcf&r=ti&db=0 

https://www.liveworksheets.com/c?a=c&l=lh&i=utxsfxd&r=gk&db=0

 

Ακούσαμε και ένα σχετικό τραγούδι “Ο γεωργός πάει στον αγρό”.

Αυτήν την εβδομάδα ολοκληρώνουμε τις φθινοπωρινές μας δράσεις.

Αγαπημένα μου παιδιά, λένε ότι το Φθινόπωρο είναι βαρετό ή μελαγχολικό…κι όμως δεν είναι! Καθώς πλησιάζουμε προς το τέλος του, κάναμε μερικές ακόμα δραστηριότητες.

Παρακολουθήσαμε ένα βίντεο σχετικό με το φθινόπωρο. “Το πουλάκι και ο σκίουρος”

Και παίξαμε σχετικά παιχνίδια στο: https://learningapps.org/view14113026

Επίσης παρατηρήσαμε μερικούς πίνακες ζωγραφικής με θέμα το φθινόπωρο!

“Φθινοπωρινοί” πίνακες Δημιουργός: Ειρήνη Βαλμά


Μετάβαση στο sway.office.com.

Στο τέλος της παρουσίασης επεξεργαστήκαμε 1 φύλλο εργασίας και  το συμπληρώσαμε με το εργαλείο των annotations, το οποίο υπάρχει στο Webex.

Ώρα να γίνουμε μικροί επιστήμονες!

Η περιπέτεια ενός…μικρού φύλλου!

Έτσι μάθαμε…πώς κιτρινίζουν τα φύλλα το φθινόπωρο!

Και ακούσαμε το τραγούδι “Ο Φάνης και η ροδιά”

Μία φορά, μία ροδιά, απόκτησε έναν μικρό φίλο. Ήταν ο Φάνης που είχε καρδιά, μεγάλη σαν τον βασιλιά Ήλιο. Θα την ποτίζω, θα τη σκαλίζω, θα μεγαλώσουμε μαζί. Θα έχω έξω από το παραθύρι μου κόκκινα ρόδια και φτερωτούς φίλους!

 

 

Έτοιμη και η συλλογή φύλλων των μικρών μαθητών, έπειτα από την αφήγηση της ιστορίας… “Η περιπέτεια ενός μικρού φύλλου”.

 

Ενημέρωση γονέων και μαθητών – Εξ αποστάσεως εργαστήριο “Γνωρίζω και αξιοποιώ την πλατφόρμα Webex Meetings”



Λήψη αρχείου

20 Νοεμβρίου – Παγκόσμια ημέρα Δικαιωμάτων των παιδιών.

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Δικαιωμάτων των παιδιών, οι μικροί μαθητές γνώρισαν τα δικαιώματά τους και τα ανάλυσαν. 

Στη συνέχεια διαβάσαμε το παραμύθι ” Η ζωή στη Λουλουδούπολη”

Επίσης ακούσαμε τα τραγούδια:

 

 

 

Γνωρίσαμε τη UNICEF (Διεθνές Ταμείο Επείγουσας Βοήθειας των Ηνωμένων Εθνών για τα Παιδιά). Γενικός στόχος της είναι η παροχή μακροπρόθεσμης ανθρωπιστικής βοήθειας σε παιδιά,μητέρες και άντρες, που ζουν σε αναπτυσσόμενες χώρες.

Τελειώνοντας τα παιδιά δούλεψαν από το σπίτι με χρώματα και πλαστελίνες, το θέμα μας με τα δικαιώματα!!

 

Συγχαρητήρια παιδιά για άλλη μία φορά!!

Επεξεργασία του αριθμού 3!

Μία σύντομη επανάληψη των αριθμών 1 και 2 και στη συνέχεια επεξεργαστήκαμε τον αριθμό 3 με διάφορους τρόπους όπως θα δείτε παρακάτω.

Εικονόλεξο του 3

3 ΤΡΙΑ

 

Παίξαμε σχετικά παζλ

 

 

 

Μερικές από τις δημιουργίες των μικρών μαθητών!

 

Συγχαρητήρια παιδιά που έστω και κάτω από αυτές τις συνθήκες (την εξ αποστάσεως διδασκαλία), συνεχίζετε να μας εκπλήσσετε με τις δημιουργίες σας!

 

 

Εξ αποστάσεως εκπαίδευση- Οδηγιές βήμα βήμα για την σύνδεση στο Webex meetings

Αναλυτικά οι οδηγίες βήμα προς βήμα:
  1.  Ανοίξτε τον φυλλομετρητή (browser) της επιλογής σας και πληκτρολογήστε τη διεύθυνση https://webex.sch.gr
  2.  Στη συνέχεια προσθέστε το link που θα σας έχει σταλεί από τη διεύθυνση του σχολείου στον προσωπικό σας λογαριασμό (email).
  3. Αυτόματα θα μεταφερθείτε στη ψηφιακή τάξη της Νηπιαγωγού  που σας κάλεσε και θα εμφανιστεί η επιλογή join meeting.

Επιλέξτε τον παρακάτω σύνδεσμο:

https://mathainoumeasfaleis.gov.gr/tilekpedefsi

Το ημερήσιο πρόγραμμα που θα ακολουθήσουμε είναι το εξής:

1η ώρα: 14:10-14:40
2η ώρα:15:00-15:30
3η ώρα: 15:50-16:20

Για τα Νηπιαγωγεία το διαδικτυακό μάθημα διαρκεί 30 λεπτά.
Σημειώνεται ότι καλό θα είναι η σύνδεση στην πλατφόρμα Webex, να γίνεται 10 λεπτά νωρίτερα από την έναρξη της κάθε ώρας. Θα σας σταλούν σύντομα τα δύο link των εκπαιδευτικών με τα οποία θα μπαίνετε εναλλάξ κάθε μέρα.