Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα eTwinning: “Tree of Stories”

IMG 1171

Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα eTwinning: “Tree of Stories”(Δημιουργία “Δέντρου Ιστοριών”)

Για την εκπόνηση του Ευρωπαϊκού Προγράμματος eTwinning “Tree of Stories” χρειάστηκε οι μαθητές μας να δημιουργήσουν ομαδικά ένα δέντρο του οποίου τα φύλλα περιέχουν ζωγραφιές των παιδιών από τα τρία παραμύθια που επεξεργαστήκαμε κατά τη διάρκεια του Προγράμματος. Τα βιβλία αυτά ήταν: 

  • Μια κάμπια πολύ πεινασμένη
  • Μια φορά μια γιαγιά κατάπιε μια μύγα παχιά.
  • Μια σκούπα, μα τι σκούπα.

Έτσι, το κάθε παιδί διάλεξε το παραμύθι που του άρεσε περισσότερο και πάνω σε ένα “φύλλο” δέντρου αποτύπωσε την αγαπημένη του σκηνή ή τον αγαπημένο του ήρωα!

Στη συνέχεια οι μαθητές, αφού έκοψαν τα “φύλλα” τους τα τοποθέτησαν επάνω σε ένα δέντρο στην τάξη μας, ώστε να δημιουργήσουμε το δικό μας “Δέντρο Ιστοριών”.   

IMG 1170    IMG 1171

IMG 1174    IMG 1175

IMG 1178    IMG 1184

IMG 1186   IMG 1179

IMG 1180 IMG 1185

IMG 1192    IMG 1193

Καταγραφή

Κατηγορίες: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | Γράψτε σχόλιο

Πρόγραμμα: “Μαθαίνω για τα δάση” (Μέρος Ε’)

IMG 0479

Πρόγραμμα: ¨Μαθαίνω για τα δάση” (Μέρος Ε’ – Επισκέψεις στο Δασάκι Άργους Ορεστικού).

Για την εκπόνηση του Προγράμματος: “Μαθαίνω για τα δάση” επισκεφτήκαμε το δασάκι Άργους Ορεστικού δύο φορές. Στην πρώτη μας επίσκεψη ο στόχος μας ήταν να παρατηρήσουμε τον χώρο και τη φύση, να ακούσουμε τους ήχους ενός δάσους, να αγγίξουμε και να μυρίσουμε τους θησαυρούς του.

Αφού απολαύσαμε το πρωινό μας στο πανέμορφο φυσικό περιβάλλον, στη συνέχεια προσπαθήσαμε να εντοπίσουμε τυχόν προβλήματα του χώρου. Τα παιδιά επικεντρώθηκαν στην ύπαρξη αρκετών σκουπιδιών στο περιβάλλον γύρω τους. Έτσι, αφού φορέσαμε όλοι γάντια ξεκινήσαμε να μαζεύουμε τα σκουπίδια που συναντούσαμε καθώς βαδίζαμε.

IMG 0479 IMG 0484

IMG 0486 IMG 0489

IMG 0495  IMG 0499

IMG 0503 IMG 0506

IMG 0508 IMG 0511

IMG 0514  IMG 0518

Όταν επιστρέψαμε στο σχολείο μας, αποφασίσαμε πως πρέπει να κατασκευάσουμε όλοι μαζί κάποιες πινακίδες  για το δασάκι, έτσι ώστε να θυμίζουμε στους ανθρώπους που το επισκέπτονται να το διατηρούν καθαρό. Επιπλέον διατυπώθηκε η πρόταση να φτιάξουμε κάποιες ταΐστρες για τα πουλιά του δάσους. 

Κατά συνέπεια, τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες και κατασκεύασαν συνεργατικά μερικές πινακίδες, όπου έγραψαν κάποια μηνύματα όπως:

  • Αγαπάμε τα δέντρα.
  • Το δάσος δίνει ζωή. 
  • Προσέχω το δάσος.
  • Δεν ανάβουμε φωτιές.
  • Ας προστατεύσουμε τα δάση, είναι πηγή ζωής.
  • Διατηρούμε το δάσος καθαρό.

Επίσης, φτιάξαμε και τις ταΐστρες από άδειες συσκευασίες γάλακτος ή χυμού που έφεραν τα ίδια τα παιδιά, αφού πρώτα μιλήσαμε και για την ανακύκλωση ως έναν τρόπο προστασίας του περιβάλλοντος. 

Με μεγάλη χαρά και προθυμία επισκεφτήκαμε όλοι μαζί και μία δεύτερη φορά το Δασάκι του Άργους, για να τοποθετήσουμε τις πινακίδες μαι και τις ταΐστρες μας στον φυσικό χώρο. Έτσι, μόλις φτάσαμε στο Δασάκι, γεμίσαμε τις ταΐστρες μας με καλαμπόκι, σιτάρι και κομματάκια ψωμιών. Κατόπιν εξερευνήσαμε τον χώρο ώστε να βρούμε τις κατάλληλες θέσεις τοποθέτησης των κατασκευών μας!

IMG 18f09b0499d4fc09ab8a1387598edbe6 V    IMG 5fdc8b66dca81ef995e64a354eb8957c V IMG 360faf3bca65fb7485c9644bff5c9b76 V    IMG 1117     IMG 1124 

IMG 1133  IMG 1142

IMG d34fbe234bc018c56cc8786193d9a02e V    IMG 294a8789cb281b65d11bc2d84c8ab9a2 V

   IMG 1135    IMG 1141

IMG 1143

 

 

Κατηγορίες: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | Γράψτε σχόλιο

Πρόγραμμα: ‘Μαθαίνω για τα δάση” (Μέρος Δ’)

IMG 1069

Πρόγραμμα: ‘Μαθαίνω για τα δάση” (Μέρος Δ’- Επίσκεψη στο Δημαρχείο Άργους Ορεστικού)

Συνεχίζοντας την υλοποίηση του προγράμματος σχετικά με τα δάση, κατασκευάσαμε με τα παιδιά ομαδικές αφίσες και σελιδοδείκτες με μηνύματα αναφορικά με την προστασία των χώρων πράσινου και των δασών. 

Όταν οι κατασκευές μας ήταν έτοιμες, και έπειτα από επικοινωνία που είχαμε με την Αντιδήμαρχο Παιδείας  κ.Αλεξάνδρα Βραγγάλα, κανονίσαμε να επισκεφτούμε το Δημαρχείο Άργους Ορεστικού προκειμένου να χαρίσουμε τις αφίσες, τις κατασκευές και τους σελιδοδείκτες μας στους εργαζόμενους στον χώρο του Δημαρχείου. Ο κύριος στόχος της συγκεκριμένης δράσης ήταν η πολιτική κοινωνικοποίηση των παιδιών, το να ενεργούν δηλαδή, ως πολίτες. 

Αρχικά η κ. Αλεξάνδρα και η κ. Μελίνα μας υποδέχτηκαν εγκάρδια στον χώρο συνεδριάσεων, όπου τα παιδιά μίλησαν για το πρόγραμμα που υλοποιούμε αυτή την περίοδο στο σχολείο μας και χάρισαν αντίστοιχα μερικές κατασκευές. Κατόπιν μια ομάδα παιδιών χάρισε μία αφίσα και κάποιους σελιδοδείκτες στον Δήμαρχο του Άργους Ορεστικού κ. Παναγιώτη Κεπατσόγλου. Στη συνέχεια, επισκεφτήκαμε και τα υπόλοιπα γραφεία στον χώρο, χαρίζοντας τις  κατασκευές μας και μεταφέροντας τα μηνύματά μας. 

Ευχαριστούμε τον Δήμο Άργους Ορεστικού για την ευκαιρία που μας έδωσε να ακουστεί η φωνή μας!

Στον δρόμο της επιστροφής για το σχολείο μας, συνεχίσαμε το μοίρασμα καρτών και σελιδοδεικτών στους περαστικούς ενημερώνοντας τους σχετικά με το πρόγραμμα που υλοποιούμε στο σχολείο μας!

  IMG 1055     IMG 1056

IMG 1042       IMG 0540

IMG 1069    IMG 1076

IMG 1078  IMG 1080

IMG 1082  IMG 1087

IMG 1088 IMG 1089

IMG 1090

IMG 1098    IMG cd942b64bf46b9937e4d8c84e82189c0 V

IMG 1099    IMG 1100

IMG 1103   IMG 1106

IMG 1104  IMG 80afdaa064add65ae7158be5bada04ad V

IMG 0e8b44c1d52f90587cf961468fa15422 V  IMG 6d1908ab12b0227e0c59611ddb128589 V

IMG 1111

 

 

Κατηγορίες: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | Γράψτε σχόλιο

Πρόγραμμα: “Μαθαίνω για τα δάση” (Μέρος Γ’)

IMG 0604

Πρόγραμμα: “Μαθαίνω για τα δάση” (Μέρος Γ’- Επίσκεψη στην Πυροσβεστική Υπηρεσία)

Οι μαθητές μας είχαν τη χαρά να επισκεφτούν την Πυροσβεστική Υπηρεσία στο Άργος Ορεστικό, στα πλαίσια του Προγράμματος “Μαθαίνω για τα δάση” και πιο συγκεκριμένα στην ενότητα: Δασοπροστασία-Δασοπυρόσβεση

Αρχικά, παρακολουθήσαμε μια πολύ ενδιαφέρουσα και χρήσιμη παρουσίαση, που αφορούσε τις περιπτώσεις του κινδύνου της φωτιάς, τα μέτρα προστασίας σε ενδεχόμενη παρουσία μας σε αυτή, καθώς και τα μέτρα πρόληψης για τα οποία είναι ανάγκη να φροντίζουμε. 

Οι υπεύθυνοι πυροσβέστες του κλιμακίου του Άργους Ορεστικού μίλησαν στα παιδιά για το δύσκολο έργο του Πυροσβέστη, για τις αρμοδιότητές τους και παρουσίασαν τις στολές τους αλλά και τον αναγκαίο εξοπλισμό τους. Όσα παιδιά επιθυμούσαν φόρεσαν για λίγο τα κράνη τους κι έτσι αισθάνθηκαν για λίγο μικροί πυροσβέστες!!

Στη συνέχεια, στον εξωτερικό χώρο της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να δούνε από κοντά το Πυροσβεστικό Όχημα, να ανεβούν επάνω, να παρατηρήσουν τα εξαρτήματα και τον αντίστοιχο εξοπλισμό, καθώς και να ρίξουν οι ίδιοι νερό με την μάνικα! Στο τέλος όλα τα παιδιά έλαβαν έπαινο συμμετοχής!

Ευχαριστούμε πολύ τους υπεύθυνους Πυροσβέστες του κλιμακίου του Άργους Ορεστικού για τη φιλοξενία και τη μοναδική εμπειρία που μας χάρισαν! 

IMG 0548 IMG 0550

IMG 0555 IMG 0556

IMG 0557 IMG 0560

IMG 0593 IMG 0598

IMG 0602 IMG 0604

IMG 0605 IMG 0609

IMG 0614 IMG 0621

Κατηγορίες: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | Γράψτε σχόλιο

Πρόγραμμα: “Μαθαίνω για τα δάση” (Μέρος Β’)

IMG 0969

Πρόγραμμα: “Μαθαίνω για τα δάση” (Μέρος Β’-Πρόσκληση Δασολόγου – Δεντροφύτευση)

Προκειμένου να συλλέξουμε περισσότερες πληροφορίες για τα είδη των δέντρων και των δασών, για όλα όσα μας προσφέρουν τα δάση, για τους κινδύνους που τα απειλούν, αλλά και για τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να τα προστατεύσουμε, προσκαλέσαμε στο Νηπιαγωγείο μας την κ. Αθανασία Λεζίμη, δασολόγο της Διεύθυνσης Δασών Καστοριάς. Τα παιδιά είχαν την τύχη να παρακολουθήσουν μία πολύ ενδιαφέρουσα παρουσίαση! 

Έπειτα, στην αυλή του σχολείου μας φυτέψαμε σε γλάστρες, καθώς και στα παρτέρια της αυλής, λουλούδια, αρωματικά αλλά και κηπευτικά φυτά! 

Επιπλέον, σε δεύτερο χρόνο επισκεφτήκαμε τις εγκαταστάσεις της Διεύθυνσης Δασών στο Άργος Ορεστικό, όπου σε συνεργασία με την κ. Λεζίμη, καθώς και με τους υπεύθυνους δασολόγους και δασοφύλακες του χώρου, υλοποιήσαμε δεντροφύτευση τεσσάρων δέντρων (μία αριζόνα, δύο δρυς, έναν θάμνο). Βοηθήσαμε όλοι μαζί στη φύτευση και στο πότισμα των δέντρων και στο τέλος μαθητές και εκπαιδευτικοί λάβαμε Βραβείο Συμμετοχής!

Ευχαριστούμε θερμά την κ. Αθανασία Λεζίμη, τη Διεύθυνση Δασών Καστοριάς και τους εργαζόμενους στις εγκαταστάσεις της Δασικής Υπηρεσίας στο Άργος Ορεστικό! Ήταν μία καταπληκτική εμπειρία!

20240412 094713 20240412 094759

20240412 095326 IMG 0805

IMG 0816 IMG 0819

IMG 0850 IMG 0854

IMG 0859 IMG 0933

IMG 0940 IMG 0948

IMG 0952 IMG 0969

IMG 0814

 

Κατηγορίες: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | Γράψτε σχόλιο

Πρόγραμμα: “Μαθαίνω για τα δάση” (Μέρος Α’)

IMG 0661

Πρόγραμμα: “Μαθαίνω για τα δάση”(Μέρος Α΄- Πρόσκληση Γεωπόνου).

Το σχολείο μας έχει ενταχθεί στο Διεθνές Θεματικό Δίκτυο: “Μαθαίνω για τα δάση” σε συνεργασία με την Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης.   Στα πλαίσια, λοιπόν, αυτού του Προγράμματος και με αφορμή τη μελέτη της ανάπτυξης των φυτών, προσκαλέσαμε στο Νηπιαγωγείο μας τη γεωπόνο κ. Ειρήνη Παπαϊωάννου, για να μιλήσει στα παιδιά για τα είδη των φυτών και των δέντρων, τα μέρη από τα οποία αποτελούνται, τους παράγοντες που επηρεάζουν την ανάπτυξή τους, τον τρόπο με τον οποίο αναπαράγονται.
Στη συνέχεια, στην αυλή του σχολείου μας φυτέψαμε λουλούδια σε γλάστρες και σπείραμε αρωματικά φυτά!
Ήταν μία πολύ όμορφη και ενδιαφέρουσα συνάντηση!!
IMG 0637 IMG 0640
IMG 0646  IMG 0651
IMG 0669      IMG 0674
Κατηγορίες: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | Γράψτε σχόλιο

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ: “”Χμμμ… πώς να φτιάχνεται η ΑΓΑΠΗ;”

IMG 0701
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ: “”Χμμμ… πώς να φτιάχνεται η ΑΓΑΠΗ;”
Για να γιορτάσουμε την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου
(2 Απριλίου) προσκαλέσαμε στο σχολείο μας τη δασκάλα και συγγραφέα κ. Δέσποινα Σπυροπούλου, προκειμένου να μας παρουσιάσει το βιβλίο της: “Χμμμ… πώς να φτιάχνεται η ΑΓΑΠΗ;
Οι μαθητές μας ενθουσιάστηκαν με την παρουσίαση, ενώ συμμετείχαν διαδραστικά αναζητώντας τρόπους δημιουργίας της ΑΓΑΠΗΣ! Παίξαμε, ζωγραφίσαμε τραγουδήσαμε με τη συνοδεία μουσικών οργάνων και στο τέλος η κ. Δέσποινα χάρισε στα παιδιά από μία “Γιαγιά Ερασμία” να τους θυμίζει την αγάπη…. Κι εμείς με τη σειρά μας της χαρίσαμε τα δικά μας αναμνηστικά δωράκια… 
Ευχαριστούμε από καρδιάς την κ. Δέσποινα Σπυροπούλου!!!
IMG 0701 IMG 0702
IMG 0705 IMG 0745
436230003 7432641573438696 1225440249473885934 n 435890382 7432641570105363 6935526371663722246 n
436373422 7432642946771892 2432941176272026514 n 435905327 7432643110105209 7991988744861099010 n
435720688 7432642853438568 219832812039448241 n 436163307 7432642893438564 1605580250627173589 n
IMG 0730 IMG 0743
IMG 0742 IMG 0715
IMG 0723 IMG 0726
Κατηγορίες: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | Γράψτε σχόλιο

6 Μαρτίου-Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής βίας

IMG 0086

6 Μαρτίου-Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής βίας

Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί από το Υπουργείο Παιδείας ως Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού.

Ο όρος «εκφοβισμός και βία στο σχολείο» (school bullying), όπως και ο όρος «θυματοποίηση» (victimization) χρησιμοποιούνται για να περιγράψουν μια κατάσταση κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη, απρόκλητη, συστηματική και επαναλαμβανόμενη βία και επιθετική συμπεριφορά με σκοπό την επιβολή, την καταδυνάστευση και την πρόκληση σωματικού και ψυχικού πόνου σε μαθητές από συμμαθητές τους, εντός και εκτός σχολείου.

Στο Νηπιαγωγείο μας πραγματοποιήσαμε διάφορες δράσεις σχετικά με το σοβαρό αυτό ζήτημα.

Αρχικά διαβάσαμε το βιβλίο: “Ο δράκος Ναπολέων” του Χρήστου Δημόπουλου.

IMG 0082 Αντίγραφο

Αφού αναλύσαμε τα συναισθήματα των ηρώων, τόσο του θύτη όσο και του θύματος, σταθήκαμε στη συμβουλή της Ιωσηφίνας προς τον δράκο Ναπολέων, η οποία του πρότεινε πως για να λύσει το πρόβλημα που αντιμετωπίζει χρειάζεται να “ΜΙΛΗΣΕΙ

Επιπλέον, σχολιάσαμε ότι και τα πρόσωπα που είναι θεατές σε ένα περιστατικό σχολικής βίας, δεν πρέπει να μένουν αμέτοχοι και απλοί παρατηρητές της άσχημης συμπεριφοράς, αλλά να αναλαμβάνουν δράση ώστε να βοηθήσουν το θύμα.

Στη συνέχεια σχεδιάσαμε δύο καρδιές. Η μία καρδιά ανήκει σε ένα παιδί που είναι αποδεκτό από τους συμμαθητές του και δέχεται μόνο θετικά σχόλια:

IMG 0083

  • Σ’ αγαπάω!
  • Έλα στην παρέα μας!
  • Θέλεις να γίνουμε φίλοι;
  • Συγγνώμη!
  • Θέλεις να παίξουμε μαζί;
  • Ευχαριστώ!
  • Να ζωγραφίσουμε παρέα;
  • Σε παρακαλώ…
  • Θέλεις να σε βοηθήσω;
  • Θα είμαστε οι καλύτεροι φίλοι!

Η δεύτερη καρδιά ανήκει σε ένα παιδί που δέχεται συνεχώς αρνητικά σχόλια από τους συμμαθητές του:

  • Δεν σε έχω φίλο!
  • Φύγε από εδώ!
  • Δεν θέλω να είσαι κοντά μου!
  • Είσαι πολύ μικρός για να παίξεις μαζί μας!
  • Είσαι άσχημος!
  • Φέρεσαι σαν μωρό!
  • Δεν θα σε καλέσω σπίτι μου!
  • Δεν τα καταφέρνεις πουθενά!

Έτσι με αυτά τα σχόλια των συμμαθητών, η καρδιά αυτού του παιδιού αισθάνεται πληγωμένη, δυστυχισμένη, απογοητευμένη και “τσαλακωμένη”:

IMG 0082     IMG 0084

Χρειάζεται πολύς χρόνος για να επουλωθούν οι πληγές….

IMG 0085    IMG 0086

Κατόπιν τα παιδιά σε ομάδες ζωγράφισαν γύρω από τις 2 καρδιές χαρούμενες και δυσάρεστες συμπεριφορές αντίστοιχα:

IMG 0097  IMG 0102

IMG 0103

 

Επιπρόσθετα, το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στην  11η  εκστρατεία ‘Μίλα Τώρα’ ενάντια στο bullying του Οργανισμού ‘Το Χαμόγελο του Παιδιού

Έτσι γράψαμε με τα παιδιά το σύνθημα: ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ” χρησιμοποιώντας μαρκαδόρους:

20240216 102433

Μπορείτε να δείτε τις  συμμετοχές όλων των σχολείων που συμμετείχαν στην εκστρατεία στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://www.milatora.gr/%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B4%CF%81%CE%AC%CF%83%CE%B7

Επιπλέον παρακολουθήσαμε στο διαδίκτυο το παραμύθι: “Η μέρα που έγινα κι εγώ λύκος

 

Καθώς κι ένα σύντομο βίντεο για την αποδοχή της διαφορετικότητας:

Επιπρόσθετα, ακούσαμε το τραγούδι: “Χέρια σαν κι αυτά”, Locomondo 

Και γράψαμε ακόμη ένα σύνθημα: “ΌΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ, ΝΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ” πάνω σε στεφανάκια που τα παιδιά φόρεσαν στο κεφάλι.

IMG 0129

 

Κατηγορίες: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 6 Μαρτίου-Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής βίας

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ 2024-2025

20231023 094329

Εγγραφές μαθητών/τριων στα Νηπιαγωγεία για το σχ. έτος 2024-25

20231023 094329

Οι εγγραφές για το σχολικό έτος 2024-2025 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2024. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Συγκεκριμένα, εγγράφονται μαθητές/τριες  γεννημένοι/ες το 2020.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ:

Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου ο γονέας/ κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:

Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.

Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του

Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

 Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) Τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο

πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και

στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ, ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ Η ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΤΟΥ ΕΤΕΡΟΥ ΓΟΝΕΑ ΜΕ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ.

Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

 

ΠΡΟΣΟΧΗ: Στο Νηπιαγωγείο θα πρέπει να προσκομισθούν εντός της προθεσμίας των εγγραφών 1-20 Μαρτίου, (τηλ . επικοινωνίας για ραντεβού 2467043322 και ώρες 12:15μ.μ. έως 13:15μ.μ):

Α) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, (Α.Δ.Υ.Μ.), το οποίο μπορείτε να το βρείτε παρακάτω, συμπληρωμένο από τον γιατρό του παιδιού.

Β) Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια.

Γ) Υπεύθυνη Δήλωση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με την οποία συναινεί στο αίτημα εγγραφής.

Δ) Βεβαίωση από ΚΕΔΑΣΥ, ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, ΕΦΟΣΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ:

α. Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα δύνανται να εγγράφονται οι μαθητές χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ. πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020, σχετική εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ.

β. Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30):

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
  2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.
  3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ

Οι αλλοδαποί μαθητές/τριες εγγράφονται στο Νηπιαγωγείο σύμφωνα με την παραπάνω διαδικασία εγγραφών. Οι αλλοδαποί μαθητές/τριες που δε δύνανται να προσκομίσουν το Πιστοποιητικό Γέννησης, μπορούν να εγγραφούν με Ληξιαρχική Πράξη Γέννησης.  Όλα τα δικαιολογητικά εγγραφής των αλλοδαπών μαθητών/τριών πρέπει να είναι επίσημα μεταφρασμένα είτε από την αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Εξωτερικών, είτε από πιστοποιημένο δικηγόρο για το σκοπό αυτό.

 

Η εγγραφή πρoνηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου (δηλαδή παιδιά που φοιτούσαν την προηγούμενη χρονιά ως προνήπια και την επόμενη ως νήπια) γίνεται αυτεπάγγελτα.

 

Ώρες επικοινωνίας για πληροφορίες και ραντεβού:

1 – 20 Μαρτίου, 12:15μ.μ. –13:15 μ.μ.

Τηλέφωνο νηπιαγωγείου :  2467043322

Δείτε εδώ ολόκληρη την εγκύκλιο:



Λήψη αρχείου

Οδηγίες για να κάνετε την αίτηση:



Λήψη αρχείου

Τα όρια του Νηπιαγωγείου:

https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1EtYUvbSOdUN8tJ62W45Q6ArWbP3J3dWf&ll=40.453628252755216%2C21.26307927676696&z=15

Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή:



Λήψη αρχείου

Υπεύθυνη Δήλωση Συναίνεσης Έτερου Γονέα:



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ 2024-2025

ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: TREE OF STORIES

DSCN1116

ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: “TREE OF STORIES”

Το συνεργατικό παραμύθι: “The caterpillar that was looking for friends” δημιουργήσαμε σε συνεργασία με άλλα τρία Νηπιαγωγεία στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Προγράμματος eTwinning “Tree of Stories” με θέμα τη φιλαναγνωσία. Οι μαθητές έγιναν όχι μόνο  οι συγγραφείς, αλλά  και οι εικονογράφοι της ιστορίας, με αφορμή το βιβλίο του Eric Carl: “Μια κάμπια πολύ πεινασμένη”.

Αφού διαβάσαμε την αρχή του παραμυθιού όπως διαμορφώθηκε από τους μαθητές του 6ου Νηπιαγωγείου Καστοριάς, συζητήσαμε με τα παιδιά και καταγράψαμε τις ιδέες για τη συνέχιση του παραμυθιού μας.

DSCN1053

Στη συνέχεια, τα παιδιά σε ομάδες εικονογράφησαν το παραμύθι μας!

DSCN1107 DSCN1109

DSCN1111 DSCN1116

Κατόπιν, οι μαθητές δύο ακόμη Νηπιαγωγείων συνέχισαν την ιστορία !

Παρακάτω μπορείτε να δείτε ολοκληρωμένο το παραμύθι μας με κεντρικό θέμα την αξία της φιλίας, της ομαδικότητας και της συνεργασίας.


book title
Διαβάστε το βιβλίο στο StoryJumper

 

Κατηγορίες: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: TREE OF STORIES