Νοέ 19

Δραστηριότητες Νοεμβρίου

 

 Ο Νοέμβρης φέρνει το κρύο και το Πολυτεχνείο.

 

.jpg

 

.jpg

 

 

. 1

 

.jpg

 

.jpg

 

.jpg

 

.jpg

 

παιδια

 

 

1

 

1 1

 

2

 

1

 

1

 

 

.jpg

 

 

σχηματα

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Οκτ 26

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Σεπτεμβρίου – Οκτωβρίου

 

1

                   Οι μήνες μας συστήνονται μας φέρνουν τις χαρές τους!!

 

.jpg

 

 

.jpg

 

 

.jpg

 

 

γραμμες 1

 

 

1

 

 

.jpg

 

 

τόξο

 

 

28 οκτωβ

 

 

1

 

.jpg

 

 

1

    Χρώματα και συναισθήματα

 

 

   Η Παρέλαση του ΟΧΙ

o

 

.jpg

 

 

1

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Σεπ 09

ΦΕΚ-COVID-19(Οδηγίες για την έναρξη λειτουργίας των σχολικών μονάδων)

 

Οδηγίες για την έναρξη λειτουργίας των σχολικών μονάδων

Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης

 



Λήψη αρχείου

 

 

Σεπ 09

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΓΙΑΣΜΟΥ

 

Η πρώτη μέρα στο σχολείο! | ΚΟΡΙΝΟΣ ON THE WEB

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Αγαπητοί γονείς

Την Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2022 και ώρα 9:30 π.μ. θα γίνει ο Αγιασμός στο Νηπιαγωγείο μας, για τη

νέα σχολική χρονιά 2022-23.

Κατόπιν στις 10:30 π.μ. θα γίνει συνάντηση γονέων (χωρίς την παρουσία παιδιών), για να ενημερωθούν

για τη λειτουργία της σχολικής μονάδας. Η παρουσία σας κρίνεται απαραίτητη.

               Η Προϊσταμένη και το διδακτικό προσωπικό.

 ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!

ΜΕ ΥΓΕΙΑ – ΔΥΝΑΜΗ –ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ

 

 

Ιούλ 06

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ – STEAM και η Γη γυρίζει

 

Θεματικός Κύκλος:

Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία

 

Ο δικός μας τίτλος

STEAM και η Γη γυρίζει

Το πρόγραμμα έχει ως σκοπό να κατανοήσουν  τα παιδιά

την επίτευξη των συγκεκριμένων στόχων-δεξιοτήτων:

-Να γνωρίσουν τους πλανήτες του Ηλιακού συστήματος

-Να γνωρίσουν τον Ήλιο και τα χαρακτηριστικά του

-Να γνωρίσουν την κίνηση της Γης, την εναλλαγή ημέρας και νύχτας

-Να γνωρίσουν πως δημιουργούνται οι εποχές του Χρόνου

-Να γνωρίσουν τη Σελήνη και τα χαρακτηριστικά της

 

Η προσέγγιση του συγκεκριμένου εργαστηρίου δεξιοτήτων

θα είναι κυρίως διαθεματική, με στόχο να εμπλακούν σε αυτή

τα περισσότερα γνωστικά αντικείμενα του Νηπιαγωγείου

(π.χ. γλώσσα, μαθηματικά, φυσικό και ανθρωπογενές περιβάλλον,

πληροφορική).

  Ενδεικτικές δραστηριότητες

 

Δημιουργία ψηφιακού εννοιολογικού χάρτη με τις υπάρχουσες γνώσεις

των παιδιών για το διάστημα και του πλανήτες.

.υλικο 

Μουσική και «Βόλτα στο διάστημα»

Ομάδα1) Ταξίδεψε σαν διαστημική σκόνη και βρες τον πλανήτη σου.. (κωδικοί: χαρτάκια ονομάτων πλανητών)

Ομάδα 2) Διαστημικές αποστολές και εκτόξευση!!!Βρες τον πλανήτη σου… (κωδικοί: χαρτάκια αρίθμησης )

γ)Συλλογή στοιχείων και ευρημάτων (μοιραζόμαστε συναισθήματα)επιστροφή για περαιτέρω διερεύνηση στα εργαστήριά μας…

 

1

 

 



Λήψη αρχείου

  Παιχνίδια γραφής με μαγνητικά γράμματα και πλαστελίνη 

.jpg

 

 …..και οι φάσεις της Σελήνης….

 

.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ιούν 24

ΔΡΑΣΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ (ασφάλεια στον δρόμο)

 

                             Στα πλαίσια του εργαστηρίου

«Ασφάλεια στο δρόμο» Τον ΚΟΚ αγαπώ. Με ασφάλεια κυκλοφορώ.

 συζητώντας για το ένστικτο της αυτοπροστασίας και κατανόησης  των τρόπων προστασίας

και πρόληψης ατυχημάτων, μάθαμε τις έννοιες των σημάτων κυκλοφορίας,

διαπιστώσαμε πως ένα από τα σοβαρότερα πράγματα στο δρόμο είναι το

πως συμπεριφερόμαστε εμείς. Πρέπει να έχουμε υπομονή και να είμαστε ευγενικοί.

Δηλαδή να αφήνουμε μεγαλύτερους ή ανθρώπους με κινητικά προβλήματα

να προσπερνάνε όταν θέλουν με άνεση και να μην παρκάρουν ή αφήνουν

πρόχειρα τα αυτοκίνητά τους οι οδηγοί σε σημάνσεις αναπήρων, με αποτέλεσμα

να παρεμποδίζεται η μετακίνησή τους με το αναπηρικό αμαξίδιο.

Έτσι λοιπόν σκεφτήκαμε, πώς μπορούμε κι εμείς να βοηθήσουμε αυτούς τους ανθρώπους;

Στα πλαίσια της ανακύκλωσης των πλαστικών καπακιών και τα οφέλη τόσο στο

περιβάλλον όσο και στην αρωγή και την στήριξη των συνανθρώπων μας με κινητικά

προβλήματα, έγινε πρόταση στα ίδια τα παιδιά και στους γονείς να συγκεντρώσουν

καπάκια πλαστικά. Πραγματικά  οφείλουμε σε όλους τους γονείς ένα μεγάλο  ευχαριστώ,

που ανταποκρίθηκαν στην ιδέα μας και συμμετείχαν ενεργά σε αυτή την δύσκολη δράση

με σκοπό να συγκεντρωθούν τα πλαστικά καπάκια και  να μεταμορφωθούν σε ένα

αναπηρικό αμαξίδιο το οποίο θα διατεθεί σε κάποιον που το έχει ανάγκη.

 

.jpg

Τα καπάκια θα σταλούν  στον Πανελλήνιο Σύλλογο

Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων & Στήριξης  ΑΜΕΑ«ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΖΩΗ»

και πρέπει να ευχαριστήσουμε την 

 ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΠΑΡΝΑΣΣΟΣ- ΛΙΑΣΗΣ ΣΑΒΒΑΣ-ΜΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

που δέχτηκε αφιλοκερδώς να πραγματοποιήσει την μεταφορά τους στην Αθήνα.

 

Ιούν 23

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ IΟΥΝΙΟΥ

                                        «ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ, ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ, ΤΙ ΚΑΛΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙΣ ΦΕΡΕΙ?»

Καλοκαίρι, καλοκαίρι, τι καλά μας έχεις φέρει;
-Φέρνω του καιρού τη γλύκα τα κεράσια και τα σύκα,
τα σταφύλια έχω στ’ αμπέλι και το μέλι στην κυψέλη,
τ’ άνθη στην τριανταφυλλιά και στα δέντρα τα πουλιά.
Στρώνω ασήμια και χρυσάφια τα λιβάδια τα χωράφια,
κάνω το γιαλό να λάμπει, να μοσχοβολούν οι κάμποι
και στα γελαστά παιδάκια, που αγαπούν τα παιχνιδάκια,
φέρνω πάντα χαρωπές, τις χρυσές διακοπές…
                                                                                                   Χάρης Σακελλαρίου

 

                                                               Ενδεικτικές δραστηριότητες 

 

2

 

1

 

…..μαθηματικές, γλωσσικές ασκήσεις …..

.jpg

.…..η ώρα των Αγγλικών…

aglika

 

 

.jpg

 

 

           Η καλοκαιρινή μας γιορτή με θέμα «Καλοκαιράκι μαγικό»,

         έγινε στον αύλειο χώρο του Νηπιαγωγείου μας 

.jpg

 

Ο Σύλλογος Γ& Κ του Νηπιαγωγείου μας, δώρισε για την γιορτή μας,

από ένα μπλουζάκι στο κάθε παιδί με την ονομασία του σχολείου μας.

4 1

  Τα παιδιά-αν και χωρίς μικρόφωνο- ήταν εξαιρετικά!!!,

στα ποιήματά τους και στα χορευτικά τους!

    Μπράβο παιδιαααά!!!  

 

3

 

Στο τέλος της γιορτής ο Σύλλογος Γ& Κ του Νηπιαγωγείου μας,

μοίρασε  σε κάθε παιδί δωράκια καλοκαιρινά

και στα παιδιά που θα πάνε του χρόνου στο Δημοτικό Σχολείο,

τους απένειμε από ένα μετάλλιο 

 

DSC06380

  Ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας τον Σύλλογο Γ& Κ του

Νηπιαγωγείου μας, που μας συμπαραστάθηκαν τη δύσκολη αυτή χρονιά,

στάθηκε αρωγός στη λειτουργία του σχολείου με συγκεκριμένες ενέργειες!!!

 

.jpg

 

 

 

Ιούν 22

« Όλοι μαζί μια παρέα και η ζωή είναι ωραία»

 

Σκοπός  της δράσης , είναι η βελτίωση των διαπροσωπικών

σχέσεων των παιδιών, επικοινωνίας, συνεργασίας, αλληλεγγύης,

και η μη βίαιη επίλυση των συγκρούσεών τους, ώστε να διαμορφωθεί

ευχάριστο και δημιουργικό περιβάλλον μάθησης.

 

 Έγιναν δραστηριότητες με τρόπο παιγνιώδη, που έχουν σκοπό να γνωρίσουν

οι μαθητές τον εαυτό τους, να αναπτύξουν την αυτοεκτίμησή τους,

να συνειδητοποιήσουν τη μοναδικότητά τους, να έρθουν σε επαφή με άλλα

παιδιά, να εντοπίσουν ομοιότητες και διαφορές τους και να μάθουν να τις σέβονται.

Πρώτα απ’όλα φτιάξαμε τους κανόνες της τάξης…

 

Ενδεικτικές δραστηριότητες

1

              ………Και αφού γνωρίσαμε καλά ο ένας τον άλλον…..

DSC06372

…… ήρθε η ώρα να μιλήσουμε για τη μαγική λέξη

που συνεχώς λέμε στα παιδιά

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ

 

Διαβάσαμε και το αγαπημένο μας παραμύθι

 Η σκάλα της αγάπης

διαπιστώσαμε ότι αντί να είμαι πρώτος στους άλλους, προτιμώ να

είμαι μαζί με τους άλλους!!! Η αξία της συνεργασίας είναι μεγαλύτερη

από την αξία της πρωτιάς!!! Παίξαμε πολλά παιχνίδια συνεργασίας…

 

29 1

 

 

Μάθαμε πως όταν κάποιος κερδίζει, δεν συμπεριφέρεται

εγωιστικά, αλλά όλοι χαιρόμαστε γιατί παίζουμε!!!

7

 

 

Ένα άλλο αγαπημένο μας παραμύθι είναι 

«Το χαρούμενο λιβάδι»

 

cb62722f05f7344edcfcb9ffe0f822e6

 

 

Είμαστε όλοι ίδιοι; Εμείς είμαστε οι καλύτεροι; Πώς αντιδρά μία παρέα από άσπρες

μαργαρίτες, όταν μια κόκκινη παπαρούνα τολμά να ξεφυτρώσει στον αγρό τους;

Πώς αντιδρούμε εμείς, όταν κάποιος διαφορετικός από εμάς τολμά να συνυπάρξει

δίπλα μας;

Μια μικρή διαπολιτισμική ιστορία που ίσως. . . μας κάνει να δούμε τα πράγματα

γύρω μας με άλλη ματιά. 

Φτιάξαμε ομαδική εργασία  με διαλόγους -κόμικς-

το παζλ της φιλίας και της συνεργασίας,

τη ζυγαριά των λέξεων (γλυκιές και πικρές λέξεις) ,

ατομικό βιβλιαράκι κόμικς της ιστορίας.

 

.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

Ιούν 15

Δράση με το Κέντρο Πρόληψης «Διαδρομή»

 

Την Τρίτη και την Τετάρτη – 7 και 8 Ιουνίου– επισκέφτηκε το
Νηπιαγωγείο μας, μέλος της επιστημονικής ομάδας του Κ.Π. «Διαδρομή» 
μαζί με ένα κουκλάκι (γάτο) τον «Διαδρομούλη» και τους » 3 σαπουνο(φουσκο)φύλακες».
Ο τίτλος της παρέμβασης  ήταν » Μπες στη φυσαλίδα σου».

 

3 σαπουνοφουσκοφύλακες

Η δράση έγινε ξεχωριστά για τα δύο τμήματα και ήταν στα πλαίσια

της σχέσης μεταξύ των μαθητών/τριών.

 Πρώτα έγινε η γνωριμία της ομάδας  των παιδιών με τη «Διαδρομή»,

μετά ακολούθησε ένα γρήγορο παιχνιδάκι και ξεκίνησε μια μικρή

αφήγηση – ταξίδι στον  κόσμο των 3 σαπουνοφυλάκων.

Η ομάδα καταρχάς χρησιμοποίησε το μπάνιο, στη συνέχεια τον

εξωτερικό χώρο για να παίξει με τις σαπουνόφουσκες  και  μιλήσανε 

για τα όρια και τη συνεργασία.

 

.jpg

Τελευταία δραστηριότητα ήταν η ζωγραφική μέσα στη τάξη,

όπου το κάθε παιδάκι  ζωγράφισε τη δική του φυσαλίδα ή τον σαπουνοφουσκοφύλακα 

 

7

 

8

 



Λήψη αρχείου

 

 

 

 

 

 

 

 

Ιούν 04

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ

                         Η Τροχαία στο Νηπιαγωγείο

Δύο τροχονόμοι από το Τμήμα Τροχαίας της Άμφισσας, επισκέφτηκαν

την Τετάρτη 1/6/2022  το Νηπιαγωγείο μας και στα πλαίσια των εργαστηρίων

δεξιοτήτων “Γνωρίζω τον Κ.Ο.Κ. με ασφάλεια κυκλοφορώ», μας μίλησαν για τον

ΚΟΚ, μας έδειξαν τη σήμανση που πρέπει να ακολουθούν οδηγοί και πεζοί

για να είμαστε ασφαλείς.

Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν και οι ερωτήσεις έπεφταν βροχή.

 

.jpg

 

                         Η Πυροσβεστική στο σχολείο μας

 

Την Πέμπτη 2/6/2022, υποδεχθήκαμε με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό
τους αξιωματικούς, της πυροσβεστικής υπηρεσίας της πόλης μας στο
χώρο του σχολείου μας, με σκοπό να γνωρίσουν τα παιδιά τις υπηρεσίες
που αφορούν την ασφάλεια του  πολίτη στην καθημερινή ζωή.
Αφού τους καλωσορίσαμε, ενημερωθήκαμε για το επάγγελμα του
πυροσβέστη. 
Μας έδειξαν την στολή τους και τα μέρη που αποτελείται, καθώς και τον
ατομικό εξοπλισμό που χρειάζονται για την πολύ σημαντική δουλειά τους.
Μας εξήγησαν ότι η υπηρεσία τους δεν είναι μόνο για κατάσβεση φωτιάς 
αλλά επεμβαίνουν και σε πολλές άλλες περιπτώσεις.
Ανέφεραν το νούμερο που πρέπει να γνωρίζουμε όλοι το 199 ,καθώς και το 112 ,
για καταστάσεις έκτακτης ανάγκης.
Φορέσαμε  τα κράνη των αξιωματικών, πήραμε την μάνικα και κάναμε
άσκηση κατάσβεσης…

.jpg

 

1

                                              Όλα ήταν υπέροχα!!!

Στο τέλος  σε κάθε παιδί απένειμαν το «Δίπλωμα  του καλύτερου πυροσβέστη- πυροσβέστριας».

 

3 1

 

 

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΟ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ (ΤΡΟΧΑΙΑ – ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ),

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΜΑΣ ΜΑΘΗΤΩΝ!!!

 

 

 

 

 

 

Older posts «

Top
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων