Κατασκευή Υδρορομπότ

Κατηγορίες: Ρομποτική | Γράψτε σχόλιο

Αλγόριθμος εύρεσης μεγαλύτερου αριθμού από ένα πλήθος θετικών αριθμών

Αλγόριθμος μεγαλύτερος1
!1η λύση με αυθαίρετη αρχικοποίηση
! Ο αλγόριθμος βρίσκει τον μεγαλύτερο αριθμό από ένα πλήθος θετικών αριθμών
! Το τέλος εισαγωγής των αριθμών δηλώνεται με την εισαγωγή ενός αρνητικού αριθμ.

μαξ ← -1
Διάβασε χ
Όσο χ > 0 επανάλαβε
Αν χ > μαξ τότε
μαξ ← χ
Τέλος_αν
Διάβασε χ
Τέλος_επανάληψης
Εμφάνισε μαξ    !υποθέτουμε ότι δόθηκαν αριθμοί αλλιώς θα εμφανίσει -1(αυθ. αρχ.)
Τέλος μεγαλύτερος1

___________________________________

Αλγόριθμος μεγαλύτερος2
!2η λύση χωρίς αυθαίρετη αρχικοποίηση. Αρχικοποίση με τον πρώτο αριθμό.

Διάβασε χ
μαξ ← χ
Όσο χ > 0 επανάλαβε
Αν χ > μαξ τότε
μαξ ← χ
Τέλος_αν
Διάβασε χ
Τέλος_επανάληψης
Εμφάνισε μαξ    !υποθέτουμε ότι δόθηκαν αριθμοί αλλιώς θα εμφανίσει
!τον πρώτο αριθμό που δόθηκε και θα είναι αρνητικός ή μηδέν.
Τέλος μεγαλύτερος2

___________________________________

Αλγόριθμος μεγαλύτερος3
!3η λύση με αρχικοποίηση μέσα στο βρόχο και μετρητή των αριθμών που δίνονται.

μ ← 0
Διάβασε χ
Όσο χ > 0 επανάλαβε
μ ← μ + 1
Αν μ = 1 τότε
μαξ ← χ
αλλιώς_αν χ > μαξ τότε
μαξ ← χ
Τέλος_αν
Διάβασε χ
Τέλος_επανάληψης
Αν μ ≠ 0 τότε
Εμφάνισε μαξ
αλλιώς
Εμφάνισε «Δεν δόθηκαν θετικοί αριθμοί»
Τέλος_αν
Τέλος μεγαλύτερος3

Κατηγορίες: Ανάπτυξη Εφαρμογών | Γράψτε σχόλιο

Περιήγηση στα Μετέωρα, 2015-2016

Παρασκευή 29/1/2016, Πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στην πρόσφατα αναστηλωμένη Ι.Μ.  Αγίου Αντώνιου. Στη ίδια χαράδρα έχει αναστηλωθεί και η Ι.Μ Νικόλαου του Πάντοβα.

Παρασκευή 6/11/2015, Πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στα Μετέωρα στην ιερά μονή Αγίας Τριάδας.

20151106_125934

Κατηγορίες: Διερευνητικές εργασίες 2015-2016 | Γράψτε σχόλιο

Ερευνητικές Εργασίες 2015-2016

Α΄ Λυκείου

1. Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΩΣ ΕΦΗΒΟΣ, ΑΡΔΑΝΙΩΤΗΣ ΧΡ.
2. ΑΛΚΟΟΛ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ, ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ Β.
3. ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ – ΠΡΟΣΦΥΓΙΑ, ΚΑΛΑΜΠΑΚΑ Π.
4. ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΣΤΑ ΜΕΤΕΩΡΑ, ΜΗΤΡΟΝΑΤΣΙΟΥ Α.


5. ΑΝΑΓΚΕΣ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΓΑΘΑ ΚΑΙ Η ΣΧΕΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟ «ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ», ΔΕΛΙΤΖΙΑΣ Κ.

 

Β΄ Λυκείου

1.ΤΑ ΤΑΜΠΟΥ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ,    ΑΡΔΑΝΙΩΤΗΣ ΧΡ.
2. ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ – Ο «ΓΛΥΚΟΣ ΕΘΙΣΜΟΣ»,    ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΥ Β.
3. Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΚΟΜΙΚΣ,     ΣΙΝΑΝΗΣ Π.


4. ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ,    ΜΗΤΡΟΝΑΤΣΙΟΥ Α.
5. ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ,    ΖΙΑΚΑ Ι.

Κατηγορίες: Διερευνητικές εργασίες 2015-2016 | Γράψτε σχόλιο

Πολιτιστικά Προγράμματα 2014-2015

-«Τα χριστιανικά μνημεία του τόπου μας» & «Επίδραση του δυτικού πολιτισμού στην Ελλάδα κατά τον Μεσαίωνα», Υπεύθυνοι καθηγητές: Τσιαντάκη Νικολέττα, Αρδανιώτης Χρήστος

-Χρόνος και Άστρα, Υπεύθυνοι καθηγητές: Κοσβύρας Νίκος, Βλαχογιάννης Γιώργος, Γκούμπλιας Λάμπρος. Δημιουργία του βίντεο έγινε από τους μαθητές Γκούτρα Κατερίνα, Ζάβρα Σωτήρη.

 

Κατηγορίες: Προγράμματα | Γράψτε σχόλιο

Ο ΞΕΡΙΖΩΜΟΣ ΚΑΙ Η ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ (24/3/2015)

Οι διάφορες λαϊκές εκδηλώσεις, όπως είναι τα ήθη και τα έθιμα, οι παροιμίες , η λαϊκή τέχνη , οι χοροί και τα τραγούδια μας ,  που αποτελούν αντικείμενο έρευνας της λαογραφίας , χρειάζονται για να γνωρίσουμε την προέλευση μας, την καταγωγή μας, τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της φυλής μας . Με άλλα λόγια χρειάζονται για να αποδειχθεί η συνέχεια του Έθνους μας.

Ο χορός , η μουσική και το τραγούδι , είναι το τρίπτυχο που μέσα στο πέρασμα των αιώνων μεταφέρει την Εθνική μας ταυτότητα. Μέσα σ’ αυτό θα βρούμε τις ρίζες της φυλής μας ,την ιστορία μας ,θα γνωρίσουμε τον ίδιο τον εαυτό μας ,γιατί στο δημοτικό   τραγούδι , περισσότερο από κάθε άλλο είδος του λόγου, διαφαίνεται καλύτερα ο εθνικός μας χαρακτήρας.

Το δημοτικό τραγούδι είναι από τις λαϊκές εκείνες εκδηλώσεις που έχουν υποστεί ,σε μικρότερο βαθμό απ’ ότι ορισμένες άλλες, την ξένη επίδραση , και αποτελεί την πιο γνήσια και αυθεντική έκφραση της Ελληνικής λαϊκής ψυχής και μας δίνει έτσι την ευκαιρία να γνωρίσουμε καλύτερα τους προγόνους μας, τις ρίζες μας.

Το δημοτικό τραγούδι με την επίδραση και τη δύναμη που κλείνει μέσα του διαδραματίζει σπουδαιότατο ρόλο στη ζωή ενός λαού. Μαζί με το χορό και τη μουσική ήταν το μόνο μέσο έκφρασης και επικοινωνίας . Υπήρξε το μόνο μέσο , ο μοναδικός θα μπορούσαμε να πούμε τρόπος ,με τον οποίο ο λαός μας ,αντιμετώπισε τους πολλούς κινδύνους και κατάφερε να περισώσει την Εθνική και Πολιτιστική του κληρονομιά.

Το δημοτικό τραγούδι είναι ο βασικός ρυθμιστής της αγωνιστικής διάθεσης των ηρώων όλων των εποχών. Σ’ όλους τους δύσκολους αγώνες της ιστορίας μας η Ελληνική ψυχή έπαιρνε δύναμη απ’ την επώνυμη ποίηση και το δημοτικό τραγούδι. Σ ’όλες τις εκδηλώσεις του λαού μας ήταν το μέσο εκείνο που του έδινε την ευκαιρία να εκφράσει ένα μεγάλο φάσμα συναισθημάτων που βοηθάει στην απελευθέρωση και την εκτόνωση , στην ηρεμία και τη γαλήνη ,στη νηφαλιότητα και την ψυχική ισορροπία. Το δημοτικό τραγούδι είναι ο ακριβός Εθνικός μας Θησαυρός που πρέπει να διαφυλάξουμε και να διαιωνίσουμε στη νέα γενεά ,γιατί έχει όλα τα στοιχεία που συνδέουν το παρόν με το παρελθόν, τους απογόνους με τους προγόνους μας .

Στόχος λοιπόν του πολιτιστικού αυτού προγράμματος είναι οι μαθητές : να συλλέξουν, να μελετήσουν & να καλλιεργήσουν στοιχεία της Ελληνικής παράδοσης. Ν’ αποκτήσουν γνώσεις που σχετίζονται με το χορό , τη μουσική , το τραγούδι , τα ήθη και τα έθιμα(βγαλμένα μέσα από την ιστορία) σε τοπικό αλλά &εθνικό επίπεδο . Να συμμετέχουν ενεργά σε πολιτιστικές δραστηριότητες & εκδηλώσεις παρουσιάζοντας μέσα από το χορό όλα τα στοιχεία που συνέλεξαν για το πρόγραμμα από το 1821 ως σήμερα. Τέλος να κατανοήσουν την αναγκαιότητα της συνέχισης &διαιώνισης του Ελληνικού πολιτισμού.

Για να γίνουν όλα αυτά είχαμε δίωρη συνάντηση εκτός σχολικού προγράμματος(Κυριακή) στην σχολή παραδοσιακών χορών του Δήμου Καλαμπάκας. Αφού έγινε από τους μαθητές η συλλογή στοιχείων που θα τους βοηθούσε στην υλοποίηση της εργασίας τους κατάφεραν να εξασκηθούν πάνω στους χορούς &τα δημοτικά τραγούδια που οι ίδιοι επέλεξαν . Η παρουσίαση του προγράμματος ως μουσικοχορευτική εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στις 24 Μαρτίου 2015 στο εκθεσιακό κέντρο παρουσία μαθητών, γονέων, εκπαιδευτικών & άλλων φορέων της πόλης μας .

Στην εκδήλωση αυτή οι μαθητές παρουσίασαν όλα τα στοιχεία μέσω του βίντεο που ετοίμασαν , καθώς και αντιπροσωπευτικούς χορούς απ’ όλη την Ελλάδα. Οι χοροί που παρουσιάστηκαν ήταν από : την Ήπειρο , την Θεσσαλία,την Κρήτη ,τον Πόντο ,την Μ. Ασία και την Κύπρο

Υπεύθυνη καθηγήτρια του προγράμματος : Τσίκαρη Αικατερίνη.

Οι μαθητές που συμμετέχουν στο πρόγραμμα είναι:

ΚΑΤΣΙΚΑ ΒΑΣΩ
ΜΑΝΩΛΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΓΙΑΝΝΟΥΛΑ ΝΙΚΟΛΕΤΑ
ΠΑΠΟΥΛΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΙΑ
ΒΛΑΧΟΓΙΑΝΝΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
ΟΡΟΚΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ
ΜΕΛΛΙΟΣ ΜΑΡΙΟΣ
ΑΝΔΡΕΟΥΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΤΑΤΣΗ ΠΗΝΕΛΟΠΗ
ΚΟΥΒΕΛΑ ΑΘΑΝΑΣΙΑ
ΠΑΠΑΚΩΣΤΑΣΤΕΛΛΑ
ΚΟΛΙΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ
ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ
ΣΑΛΤΑΠΙΔΑΣ ΚΩΣΤΑΣ
ΓΑΛΑΝΗ ΕΦΗ
ΜΕΣΗΜΕΡΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
ΤΣΙΓΑΡΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΤΣΙΟΥΜΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΚΥΡΙΤΣΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΚΑΡΝΕΖΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ ΗΛΙΑΝΑ
ΜΑΡΚΟΥ ΖΩΗ
ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΡΑΦΑΕΛΑ
ΓΙΑΝΝΑΚΗ ΚΩΝ/ΝΑ
ΚΑΛΤΣΑ ΣΟΦΙΑ
ΜΕΛΛΙΟΥ ΦΡΟΣΩ
ΑΛΜΠΑΝΗ ΕΙΡΗΝΗ
ΚΑΡΑΠΕΤΣΑ ΕΛΛΙΣΑΒΕΤ
ΚΑΡΑΝΙΚΑ ΝΑΥΣΙΚΑ
ΓΚΟΥΝΤΡΙΑ ΕΛΕΝΗ
ΑΠΟΧΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ
ΓΚΟΥΤΡΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
ΛΑΙΤΣΑ ΑΛΙΚΗ
ΓΙΑΝΝΟΥΛΑ ΔΕΣΠΟΙΝΑ
ΤΣΙΓΑΡΑ ΟΛΓΑ
ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ ΘΕΟΦΑΝΙΑ
ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΤΑΝΙΑ
ΝΤΑΦΗ ΕΛΕΝΗ
ΣΙΑΠΚΑ ΜΑΡΙΝΑ
ΣΙΟΥΛΑ ΕΛΕΝΗ
ΜΑΝΤΖΑΒΕΛΑ ΑΘΑΝΑΣΙΑ
ΠΑΠΟΥΛΙΑ ΜΑΡΙΑΝΘΗ
ΠΑΠΑΣΤΑΘΗ ΑΝΤΖΕΛΑ
ΜΑΛΑΚΑΣΙΩΤΗ ΚΑΛΛΙΑ
ΓΑΒΡΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΤΣΙΛΗ ΕΛΙΣΣΑΒΕΤ
ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΟΥ ΑΡΙΑΔΝΗ
ΓΑΤΣΑ ΑΝΝΑ-ΜΑΡΙΑ

 

Κατηγορίες: Προγράμματα | Γράψτε σχόλιο

ΡΟΜΠΟΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ. ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΟ ΡΟΜΠΟΤ LEGO

Ερευνητική εργασία Β” Λυκείου 2015. Η σελίδα της εργασίας….

Υλικό (Υπό κατασκευή)

Παρουσίαση Εργασίας στο 5ο Ψηφιακό Φεστιβάλ Τρικάλων

 

 

Κατηγορίες: Διερευνητικές εργασίες 2014-2015, Ρομποτική | Γράψτε σχόλιο

Λυμένα Θέματα Τράπεζας Θεμάτων

Α΄ Λυκείου

Β΄Λυκειου

Γ΄Λυκειου

Κατηγορίες: Μαθήματα | Γράψτε σχόλιο

Ερευνητικές εργασίες 2014-2015

ΘΕΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ Α’ ΤΑΞΗΣ:
1.   ΤΕΧΝΟΦΟΒΙΑ (ΓΚΟΥΜΠΛΙΑΣ)
2.    ΤΑ ΝΤΕΡΜΠΙ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΧΟΥΛΙΓΚΑΝΙΣΜΟΥ (ΑΡΔΑΝΙΩΤΗΣ)
3.    ΤΑ ΤΡΩΤΑ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΥΣΗΣ ΤΟΥ (ΜΠΟΥΣΤΑΝΤΖΗ – ΒΛΑΧΟΓΙΑΝΝΗΣ)
4.    ΟΙ ΕΘΙΣΜΟΙ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ (ΜΗΤΡΟΝΑΤΣΙΟΥ)
5.    ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (ΚΑΡΑΠΕΤΣΑ)

ΘΕΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ Β’ ΤΑΞΗΣ:
1.    ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΟΣΜΗΜΑΤΩΝ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΟΧΗ. (ΓΚΟΥΜΠΛΙΑΣ)
2.    ΖΩΗ ΓΕΜΑΤΗ ΥΓΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΒΟΛΙΚΑ ΚΑΙ ΧΗΜΙΚΕΣ ΟΥΣΙΕΣ (ΤΣΙΚΑΡΗ)
3.    ΡΟΜΠΟΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ. ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΟ ΡΟΜΠΟΤ LEGO (ΔΕΡΕΚΕΝΑΡΗΣ)
4.    ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ (ΜΗΤΡΟΝΑΤΣΙΟΥ)
5.    ΤΑ ΝΤΕΡΜΠΙ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΧΟΥΛΙΓΚΑΝΙΣΜΟΥ (ΑΡΔΑΝΙΩΤΗΣ)

Κατηγορίες: Διερευνητικές εργασίες 2014-2015 | Γράψτε σχόλιο

Παρουσίασεις περιβαλλοντικών προγραμμάτων 2013-2014

Πηγές Ενέργειας

Τα δάση της περιοχής μας – Αειφορική διαχείριση του δάσους  — Έκθεση

Προστατεύοντας το Δάσος

 

Κατηγορίες: Περιβαλλοντικές δράσεις | Γράψτε σχόλιο