Ηλεκτρονικός Οδηγός Άσκησης και Διατροφής

Αποτελέσματα Εργασίας

Είμαστε ότι τρώμε, Ντιζέ Χ., Μπαλατσου Ζ., Πολυμέρου Π., Στεργιαρόπουλος Λ.

Διατροφικές συνήθειες των παιδιών του σχολείου,  Μπάρδας Β., Ούρδας Δ., Μποζοβίτης Γ., Αβράμη Γ.

Η σημασία της άσκησης και η άσκηση ως τρόπος ζωής, Γίτσα Δ., Γκανούλη Ν., Αρσενίου Μ., Γκαραγκάνης Α.

Η άσκηση των παιδιών του σχολείου στην εφηβική ηλικία, Καραλή Ευαγ., Μέλλιου Ευφροσύνη, Παπαδοπούλου Α., Παπακώστα Ειρ.

Περισσότερο υλικό για την Άσκηση – Διατροφή

Χρονοδιάγραμμα Απριλίου –>

26/4/2013: Παρουσίαση Εργασίας, Κάθε ομάδα παρουσιάζει την εργασία της.

19/4/2013: Προετοιμασία παρουσίασης.

12/4/2013, 5/4/2013: Επεξεργασία ερωτηματολογίων, δημιουργία βίντεο 12/4/2013: Δημιουργία βίντεο, 19/4/2013: Ολοκλήρωση εργασιών, Προετοιμασία για την παρουσίαση, 26/4/2013: Παρουσίαση Εργασίας

8/3/2013, 29/3/2013: Συγκέντρωση και επεξεργασία πληροφοριών, Ολοκλήρωση ερωτηματολογίων

Οι ομάδες συζητούν για τον τρόπο παρουσίασης των αποτελεσμάτων με τη μορφή μιας ενημερωτικής ταινίας (βίντεο) . Σχεδιάζουν το πλάνο της ταινίας (storyboard) στο οποίο περιγράφονται οι βασικές σκηνές της ταινίας: για κάθε σκηνή περιγράφονται οι εικόνες που θα χρησιοποιηθούν, τα λόγια που θα διαβαστούν, η μουσική που θα παίζει στο υπόβαθρο και «σκηνοθετικές λεπτομέρειες» όπως ο τόνος της φωνής, η έκφαση και οι κινήσεις του παρουσιαστή – μαθητή κ.α.

http://miceliproductions.files.wordpress.com/2010/02/winterberry-storyboard-what-is-gardening-w-bloom-photos1.jpg?w=595

22/2/2013, 1/3/2013: Αναζήτηση πληροφοριών στο διαδίκτυο, προετοιμασία ερωτηματολογίων.
8-15/2/2013: Συζήτηση, Οργάνωση Ομάδων, Ερευνητικά ερωτήματα – υποερωτήματα, καταμερισμός εργασιών.

Θέματα – Ομάδα:

Είμαστε ότι τρώμε, Ντιζέ Χ., Μπαλατσου Ζ., Πολυμέρου Π., Στεργιαρόπουλος Λ.

Διατροφικές συνήθειες των παιδιών του σχολείου,  Μπάρδας Β., Ούρδας Δ., Μποζοβίτης Γ., Αβράμη Γ.

Η σημασία της άσκησης και η άσκηση ως τρόπος ζωής, Γίτσα Δ., Γκανούλη Ν., Αρσενίου Μ., Γκαραγκάνης Α.

Η άσκηση των παιδιών του σχολείου στην εφηβική ηλικία, Καραλή Ευαγ., Μέλλιου Ευφροσύνη, Παπαδοπούλου Α., Παπακώστα Ειρ.

Το τμήμα μας:

1 ΑΒΡΑΜΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΗΛΙΑΣ    Α1
2 ΑΡΣΕΝΙΟΥ ΜΙΧΑΗΛ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Α1
3 ΓΙΤΣΑ    ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΧΡΗΣΤΟΣ Α1
4 ΓΚΑΝΟΥΛΗ ΝΑΤΑΛΙΑ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Α1
5 ΓΚΑΡΑΓΚΑΝΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Α1
6 ΚΑΡΑΛΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Α2
7 ΜΕΛΛΙΟΥ ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Α2
8 ΜΠΑΛΑΤΣΟΥ ΖΩΗ    ΣΠΥΡΙΔΩΝ Α3
9 ΜΠΑΡΔΑΣ ΒΑΙΟΣ    ΝΙΚΟΛΑΟΣ Α3
10 ΜΠΟΖΟΒΙΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ Α3
11 ΝΤΙΖΕ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΙΩΑΝΝΗΣ Α4
12 ΟΥΡΔΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Α3
13 ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ    ΑΘΗΝΑ ΣΩΤΗΡΙΟΣ Α3
14 ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ ΕΙΡΗΝΗ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Α3
15 ΠΟΛΥΜΕΡΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Α4
16 ΣΤΕΡΓΙΑΡΟΠΟΥΛΟΣ ΛΑΖΑΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Α4

Φωτογραφία του/της ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΔΕΡΕΚΕΝΑΡΗΣ
Κατηγορίες: Διατροφή & Άσκηση. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.

Ένα σχόλιο στο Ηλεκτρονικός Οδηγός Άσκησης και Διατροφής

  1. Ο/Η Μιχάλης λέει:

     
    Ηλεκτρονικός οδηγός άσκησης και διατροφής

    Πρόγραμμα παρουσίασης της εργασίας
     
    Η σειρά με την οποία παρουσιάζονται οι εργασίες των ομάδων:

    Είμαστε ότι τρώμε, Ντιζέ Χ., Μπαλατσου Ζ., Πολυμέρου Π., Στεργιαρόπουλος Λ. – Εισαγωγή,Παρουσίαση βίντεο

    Η σημασία της άσκησης και η άσκηση ως τρόπος ζωής, Γίτσα Δ., Γκανούλη Ν., Αρσενίου Μ., Γκαραγκάνης Α. – Παρουσίαση του θέματος με την χρήση ενός  βίντεο. Οι μαθητές αναλύουνε το προβαλλόμενο βίντεο.

    Διατροφικές συνήθειες των παιδιών του σχολείου,  Μπάρδας Β., Ούρδας Δ., Μποζοβίτης Γ., Αβράμη Γ. Συμπεράσματα από τις σχετικές δημοσκοπήσεις.

    Η άσκηση των παιδιών του σχολείου στην εφηβική ηλικία, Καραλή Ευαγ., Μέλλιου Ευφροσύνη, Παπαδοπούλου Α., Παπακώστα Ειρ. Συμπεράσματα από τις σχετικές δημοσκοπήσεις.
     
     

Σχολιάστε