Θερινό πρόγραμμα σχολείου – Εφημερίες

Το σχολείο μας παραμένει ανοιχτό κάθε Πέμπτη από 05 Ιουλίου έως και 28 Αυγούστου. Ωράριο υπηρεσίας για την εξυπηρέτηση γονέων και μαθητών: 08:30 – 14:00
Τηλ. Επικοινωνίας: 210 7797052 και 210 7792646

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!

Ενδοσχολική επιμόρφωση για ΔΕΠ-Υ

Ευχαριστούμε πολύ τις συναδέλφους φιλολόγους ειδικής αγωγής κα Σκαναβή Εύα και Βαρέλη Βάσια που ανταποκρίθηκαν στο αίτημα της διεύθυνσης τους σχολείου για ενημέρωση των συναδέλφων σχετικά με για τη Διάσπαση Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητα, που πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας την Τρίτη 26 Ιουνίου 2018 με μεγάλη επιτυχία.
«Συγκεκριμένα, η ενημέρωση ξεκίνησε με την προβολή βίντεο, το οποίο παρουσίαζε την οπτική γωνία των μαθητών με ΔΕΠ-Υ. Ορίστηκε η παρούσα διαταραχή, παρουσιάστηκαν οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν σε ποικίλους τομείς οι μαθητές με ΔΕΠ-Υ, καθώς και οι διάφοροι τύποι των μαθητών. Έπειτα. αναφέρθηκαν προτεινόμενες πρακτικές διαχείρισης στη σχολική τάξη. Η παρουσίαση ολοκληρώθηκε με την ομαδική εργασία των εκπαιδευτικών, οι οποίοι επιτυχώς εφάρμοσαν τις ανωτέρω τεχνικές σε ειδικά κατασκευασμένα εκπαιδευτικά σενάρια. Ως επίλογο, η ενεργητική συμμετοχή σύσσωμου του διδακτικού συλλόγου και ο ενθουσιασμός της νέας γνώσης αποτέλεσε το επιστέγασμα της φετινής σχολικής χρονιάς» (Σκαναβή Εύα, Βαρέλη Βάσια)

Ενδοσχολική επιμόρφωση για ΔΕΠ-Υ

Βραβεία Πανελλήνιου Διαγωνισμού Φυσικής «Αριστοτέλης» 2018

1ο Βραβείο Αριστείας  Θεοχαράκη Δόμνα του Δημητρίου
3ο Βραβείο Αριστείας  Μανιφάβας Βασίλειος του Νικολάου και της Ουρανίας
Εύφημος Μνεία  Λέλης Νίκος του Δημητρίου και της Νεκταρίας

«Δημιουργώντας παραμύθια»

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΝΤΑΞΗΣ

«ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ»

Οι εκπαιδευτικοί του Τμήματος Ένταξης υλοποίησαν την σχολική χρονιά 2017-2018 εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τους μαθητές της Α και Β τάξης Γυμνασίου, οι οποίοι παρακολουθούσαν το Τμήμα Ένταξης.
Ο σκοπός του προγράμματος ήταν:

  1. Να μελετηθεί η μορφή του παραμυθιού ως συγγραφικό είδος.
  2. Να καλλιεργηθεί η δημιουργική γραφή των μαθητών .
  3. Να ενισχυθεί η αυτοπεποίθηση και αυτοεικόνα των μαθητών.

Η πρώτη φάση των εκπαιδευτικών δράσεων άρχισε με την ανάγνωση παραμυθιών του Ευγενίου Τριβιζά,. Η αίθουσα του Τμήματος μετατράπηκε σε μικρή δανειστική βιβλιοθήκη.  Στη συνέχεια, μελετήθηκαν τρόποι οπτικοποίησης των παραμυθιών, όπως εικονογράφηση, τηλεοπτική μεταφορά και μελοποίηση. Η παρακολούθηση επεισοδίων της Φρουτοπίας του Ε.Τριβιζά έφερε συγκίνηση στους εκπαιδευτικούς, αλλά και ενθουσιασμό στους μαθητές!
Στη δεύτερη φάση του προγράμματος πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στο διαδραστικό και θεματικό πάρκο «Οι μυστικοί κόσμοι του Ε.Τριβιζά». Οι μαθητές γνώρισαν τους ήρωες του διάσημου παραμυθά, ανακάλυψαν νέους κόσμους, τραγούδησαν, άκουσαν παραμύθια και εν τέλει εμπλούτισαν τη φαντασία τους με εικόνες, χρώματα και παραστάσεις!
Στη τρίτη και τελευταία φάση του προγράμματος δημιουργήθηκαν ομάδες εργασιών, στις οποίες οι μαθητές δημιούργησαν εικονογραφημένα παραμύθια και τέλεσαν συγγραφή ποιημάτων με ήρωες στοιχεία της Φυσικής Επιστήμης.
Στον απόηχο του φετινού εκπαιδευτικού προγράμματος, συνειδητοποιήσαμε ότι το κέρδος ήταν τεράστιο για τους μαθητές μας! Η αρμονική συνεργασία μεταξύ τους, η ενεργή συμμετοχή στο φανταστικό κόσμο των παραμυθιών, η ενίσχυση της αυτοπεποίθησης και του αυτοσυναισθήματος στην παραγωγή του παραμυθιού ήταν μερικά από αυτά που μπορούμε να αναφέρουμε….Εξάλλου τα χαμόγελα στα πρόσωπα των μαθητών είναι η υπέροχη επιβεβαίωση για την εξέλιξη του προγράμματος!
Ευχαριστούμε θερμά τους μαθητές μας της Α & Β Τάξης του Τ.Ε!
Οι εκπαιδευτικοί της Ειδικής Αγωγής:
Αλιφέρη, Ι., Βαρέλη, Β, Γιαννοπούλου, Γ., Κριτσωτάκης, Γ., Σκαναβή, Ε., Στενού, Δ. & Τσιμή, Κ.

«Παίζοντας με τις λέξεις»

Με μεγάλο ενδιαφέρον για την ελληνική γλώσσα τέσσερις μαθήτριες του σχολείου μας συμμετείχαν στον διαγωνισμό των εκπαιδευτηρίων Ζηρίδη «Παίζοντας με τις λέξεις» μαζί με άλλους μαθητές από εικοσιένα γυμνάσια της Αττικής. Στην τελική φάση του διαγωνισμού στις 11 Μαΐου 2018 πέρασε η μαθήτρια του Β2  Καραγεωργοπούλου Δήμητρα και κατέλαβε την 6η θέση!

 

«ΞΑΝΑ… λέγοντας τις ιστορίες»

Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά στο 1ο Γυμνάσιο Ζωγράφου παρουσιάστηκε θεατρική performance με τίτλο: «ΞΑΝΑ… λέγοντας τις ιστορίες» με τη συμμετοχή μαθητών, γονέων και καθηγητών υπό τη σκηνοθετική καθοδήγηση του καθηγητή του σχολείου μας Βασίλη Κατσικονούρη.
Φέτος κεντρικός άξονας υπήρξε η αφήγηση ιστοριών μέσα από μια διαδικασία εργαστηρίου που διήρκεσε όλη τη χρονιά. Τα παιδιά με τους γονείς τους και τους καθηγητές τους μας αφηγήθηκαν ιστορίες γραπτές που ζωντάνεψαν μέσα από την προφορική – θεατρική αφήγηση.
Δόθηκαν τρεις παραστάσεις 18-20 Μαΐου 2018 με  ιδιαίτερα μεγάλη προσέλευση και απήχηση στο κοινό.
Μετά από πρόταση που έγινε στο σχολείο μας, είναι πιθανό η performace ΞΑΝΑ… να συμπεριληφθεί για σειρά παραστάσεων στο πρόγραμμα κεντρικού θεάτρου της Αθήνας για την επόμενη θεατρική σεζόν 2018-2019 (από τον Οκτώβριο του ’18).

Φωτογραφικό υλικό από την παράστασή μας

 
Η αφίσσα και η πρόσκληση της παράστασης  

Πρόγραμμα Αδελφοποίησης με το Γυμνάσιο Δροσιάς Λάρνακας, 18-22 Απριλίου 2018

Εντυπώσεις μαθητών 

Από την πρώτη μου χρονιά στο γυμνάσιο , το σχολείο μου βρίσκονταν σε πρόγραμμα αδελφοποίησης με το Γυμνάσιο Δροσιάς Λάρνακας. Εγώ όμως στο πρόγραμμα άρχισα να συμμετέχω από την δεύτερη χρονιά φιλοξενώντας τον αδερφό μου από την Κύπρο , Γιώργο. Η εμπειρία αυτή ήταν απίθανη , όμως πολύ πιο ενδιαφέρουσα βρήκα την φετινή μας επίσκεψη στην Κύπρο και την φιλοξενία που μας έδειξαν οι φίλοι μας στην Λάρνακα.
Η υποδοχή μας στον χώρο του σχολείου ήταν ιδιαίτερα φορτισμένη συναισθηματικά αφού ξανά συναντούσαμε τους φίλους μας μετά από πολύ καιρό!
Στη συνέχεια το πρόγραμμα της εκδρομής αν και λιγάκι κουραστικό άρεσε στα περισσότερα παιδιά αφού τα βραδινά ήταν ελεύθερα και αυτό μας έδωσε την ευκαιρία να κάνουμε βόλτες και να δούμε και αυτή την πλευρά της Κύπρου. Ιδιαίτερη εντύπωση μου έκανε ,μία από τις πόλεις που επισκεφτήκαμε , η Πάφος που ήταν γραφική και είχε έναν υπέροχο αρχαιολογικό χώρο.  Για εμένα προσωπικά όμως οι ωραιότερες αναμνήσεις οφείλονται όχι μόνο στο ενδιαφέρον πρόγραμμα, ή στα ελεύθερα βράδια, αλλά και στο γεγονός πώς γίναμε μέλη μιας νέας,διαφορετικής παρέας που όλοι ήταν απίστευτα φιλόξενοι και πρόθυμοι να γίνουν φίλοι σου.
Αυτό όμως που δε θα ξεχάσω ποτέ από την επίσκεψη μου στην Κύπρο είναι η μέρα του αποχαιρετισμού!
Η ημέρα αυτή έχει μείνει στη μνήμη μου ως μια από τις συγκινητικές στιγμές · παιδιά έκλαιγαν γνωρίζοντας πώς έπρεπε να αποχαιρετίσουν τους φίλους τους όμως ανάμεσα σε όλους μας υπήρχε η ελπίδα πως κάποτε θα ξαναβρεθούμε όλοι μαζί…

Αγία Νάπα

 

Αρχαιολογικός χώρος Κουρίου

 

Γυμνάσιο Δροσιάς, Λάρνακα

 

Μουσείο θάλασσας, Αγία Νάπα

Διάκριση για το 1ο Γυμνάσιο Ζωγράφου στον 4ο Διαγωνισμό πειραμάτων φυσικών επιστημών που διοργάνωσε το ΕΚΦΕ Αμπελοκήπων

Συμμετείχαν οι μαθητές: Εισαγγελέας Ελευθέριος,  Μαυροειδής Βασίλειος και Ραχιώτης Ιουλιανός

Με την καθοδήγηση των καθηγητών: Ιωάννα Ντζιού, Ευάγγελου Κερασίδη, Ροδόκλειας Τσιμή και Ανάργυρου Δρόλαπα.