Σημαντικό: Έξαρση κρουσμάτων Ιλαράς

syringe 5873159 960 720

Με αφορμή την έξαρση κρουσμάτων ιλαράς σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες καθώς και την εμφάνισμη κρουσμάτων ιλαράς στην Ελλάδα, η Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών συστήνει τον άμεσο εμβολιασμό με το εμβόλιο Ερυθράς-Ιλαράς-Παρωτίτιδας (MMR) των παιδιών, των εφήβων και των ενηλίκων που δεν έχουν εμβολιαστεί με τις απαραίτητες δόσεις. Διαβάστε αναλυτικά τις συστάσεις εδώ.

Ενημέρωση Γονέων & Κηδεμόνων

xxΓια το υπόλοιπο του σχολικού έτους 2023-24, θα πραγματοποιηθεί ενημέρωση γονέων και κηδεμόνων των μαθητών/τριών όλων των τάξεων, τις ακόλουθες ημέρες.

Τετάρτη 6 Μαρτίου      –     Τετάρτη 20 Μαρτίου

Τετάρτη 10 Απριλίου     –      Τετάρτη 24 Απριλίου 

Πριν από κάθε ενημέρωση θα προηγείται έγκαιρη ανάρτηση του προγράμματος υποδοχής  ανά καθηγητή, ώστε να μη διαταράσσεται η ομαλή λειτουργία του σχολείου.

Επίσκεψη Β΄ τάξης στο Μουσείο Γουλανδρή 

ezgif.com animated gif maker 8 1

Η διδακτική επίσκεψη της Β΄ τάξης  στο Μουσείο Γουλανδρή στο Κέντρο ΓΑΙΑ στην Κηφισιά, στις 21/2/2024, ήταν αφιερωμένη στο μείζον θέμα της κλιματικής αλλαγής. Οι μαθητές εντυπωσιάστηκαν από τη νέα διαμορφωμένη αίθουσα «Καίτη Κυριακοπούλου» που φιλοξενεί  ένα υπερθέαμα προβολής 360° με τίτλο «Η αλήθεια κατάματα» δίνοντας μία άλλη διάσταση στο θέμα της κλιματικής αλλαγής και τις συνέπειές της: αύξηση της μέσης θερμοκρασίας, τήξη των πάγων, άνοδος της στάθμης της θάλασσας, όξυνση ακραίων καιρικών φαινομένων, ερημοποίηση εδαφών, απώλειες στη βιοποικιλότητα, επιπτώσεις στην υγεία του ανθρώπου, μέσα από έννοιες των μαθημάτων των φυσικών επιστημών.  Ξεναγήθηκαν, επίσης, στη διαδραστική έκθεση «Η κλιματική αλλαγή και μεις» με θέμα τις άμεσες επιπτώσεις του φαινομένου στη ζωή μας αλλά και τον τρόπο που ο καθένας μπορεί να βοηθήσει. Στόχος της διδακτικής επίσκεψης: η ενίσχυση της πεποίθησης ότι οι μαθητές/τριες δύνανται, ως ενεργοί πολίτες, να διαμορφώσουν συνθήκες  για την προστασία του πλανήτη μας. Αρχηγός διδακτικής επίσκεψης:  κ. Δανιήλ. Συνοδοί: κ. Λυμπερά, κ. Μεθοδίου, κ. Παπαδημητρίου, κ.Τζουβάρας, κ. Φιλάνδρα.

Επίσκεψη Α΄Τάξης στο μουσείο Βορρέ

ezgif.com animated gif maker 8

Την Τετάρτη 21/2/2024 η Α’ Τάξη επισκέφθηκε το Μουσείο Βορρέ στην Παιανία. Μαθητές και μαθήτριες θαύμασαν τα σύγχρονα έργα τέχνης που διαθέτει το μουσείο, ξεναγήθηκαν στα δύο καλοσυντηρημένα, παραδοσιακά χωριάτικα σπίτια των αρχών του 19ου αιώνα, πήραν το κολατσιό τους στην περίκλειστη από ξερολιθιές αυλή με τον πανέμορφο κήπο και συμμετείχαν σε εικαστικό εργαστήρι με τίτλο ” όταν το σκουπίδι ονειρεύεται γίνεται λουλούδι”, όπου τους δόθηκε η ευκαιρία να φτιάξουν με άχρηστα αντικείμενα όμορφες προσωπικές δημιουργίες. Αρχηγός εκδρομής: κ. Λαφογιάννη. Συνοδοί: κ. Μποκώρου, κ. Παλιάκη και κ. Καράλη.

Η Χημεία στη ζωή μας

χημεία
Την Πέμπτη 15/2/2024 μαθητές/τριες του Γ2 υπό την καθοδήγηση της καθηγήτριάς τους στην Χημεία κ. Παπαδημητρίου και της ΥΣΕΦΕ του σχολείου κ. Δανιήλ, πραγματοποίησαν μια σειρά πειραμάτων Χημείας μπαίνοντας στο ρόλο του επιστήμονα και συνειδητοποιώντας  την σπουδαιότητα της Χημείας στην καθημερινότητά μας (τρόφιμα, φάρμακα, υλικά, καύσιμα κ.ά.). Υπεύθυνες δράσης: κ. Δανιήλ, κ. Παπαδημητρίου

Καινοτόμα Δράση: Αρχαία – Φυσική

ezgif.com animated gif maker 1

Στο πλαίσιο του θεσμού του Ενδοσχολικού Συντονιστή την Τετάρτη 14/2/2024  πραγματοποιήθηκε  Διαθεματική (Αρχαία-Φυσική) Δειγματική Συνδιδασκαλία στην Γ΄ τάξη, με τίτλο:  “Άλλο έλξη κατά επιστήμη και άλλο κατά Πλάτωνα;” στο εργαστήριο φυσικών επιστημών του σχολείου μας. Η προσκεκλημένη μας Δρ. Θωμαϊτσα Θεοδωρακοπούλου, φιλόλογος στο 3ο Γυμνάσιο Κορυδαλλού και η Αναστασία Δανιήλ ΜSc, φυσικός, ΥΣΕΦΕ και Ενδοσχολική Συντονίστρια του σχολείου μας είχαν την καινοτόμο ιδέα να  συνδιδάξουν την έλξη των σωμάτων, μέσα από τα μαθήματα των Αρχαίων Ελληνικών και της Φυσικής, σε τμήμα της Γ΄τάξης. Στην καινοτόμα αυτή δράση, που συμμετείχαν  καθηγητές/τριες  του σχολείου και  μαθητές του Γ4 και υλοποιείται για δεύτερη συνεχή χρονιά, παρευρέθηκαν η Διευθύντρια του σχολείου μας κ. Παναγιωτοπούλου η οποία καλωσόρισε την προσκεκλημένη μας και η υποδιευθύντρια κ. Σιάμου. Συμπληρώθηκαν ανώνυμα ερωτηματολόγια από τους μαθητές, κλείδα παρατήρησης από τους καθηγητές/τριες  παρατηρητές και ακολούθησε σύντομη συζήτηση/αναστοχασμός. Στόχος: μαθητές/τριες και καθηγητές/τριες να αποκομίσουν τα οφέλη της διαθεματικής συνδιδασκαλίας και συνεργασίας. Υπεύθυνη δράσης:  κ. Δανιήλ

Επίσκεψη στο κέντρο της Αθήνας

Κατασκευάζοντας τη σχεδία του Οδυσσέα

Στο πλαίσιο του μαθήματος της Οδύσσειας οι μαθητές/τριες του τμήματος Α3 κατασκεύασαν “τη σχεδία του Οδυσσέα” και παρουσίασαν τις κατασκευές τους σε όλη την Α’ Τάξη. Μίλησαν για τον τρόπο που δούλεψαν, τα υλικά που χρησιμοποίησαν ενώ στο πανί της σχεδίας έγραψαν τους στίχους της ραψωδίας ε που τους συγκίνησαν περισσότερο. Ακολούθησε ψηφοφορία και η βράβευση της καλύτερης κατασκευής! Υπεύθυνη δράσης κ. Παλιάκη, παραγωγή ψηφιακού υλικού κ. Γαρδίκη.

Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Βυζαντινό Μουσείο

bz

Την Τετάρτη 7/2/2024 οι μαθητές/τριες της Β΄Τάξης του σχολείου μας επισκέφτηκαν το Βυζαντινό Μουσείο και παρακολούθησαν πρόγραμμα ξενάγησης στις συλλογές του. Τα παιδιά συνόδευσαν η διευθύντρια κ. Παναγιωτοπούλου και οι καθηγήτριες: κ. Καράλη, κ. Ματακιά, κ. Μποκώρου, κ. Παπαλάμπρου, ο κ. Τζουβάρας και η κ. Φιλάνδρα.

Επιμόρφωση εκπ/κών στο σχολείο μας

γερμ

Την Τετάρτη 7/2/24 πραγματοποιήθηκε στο 1ο Γυμνάσιο Βούλας υβριδική (διά ζώσης & μέσω Webexεπιμορφωτική δράση για καθηγητές Γερμανικής Γλώσσας, σε συνεργασία με το 5ο ΠΕΚΕΣ Αττικής και με συντονισμό του Συμβούλου Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ07 Δρ. Λογιώτη. Εισηγήτρια ήταν η καθηγήτρια Γερμανικών του σχολείου κ.Λαμπροπούλου, η οποία ανήκει στο 40μελές δίκτυο καθηγητών απ’ όλη την Ελλάδα που επιλέχθηκαν από το Ινστιτούτο Goethe, καταρτίστηκαν σε επιμορφωτικά σεμινάρια και αποτελούν συνεργάτες του προγράμματος «Νέοι Ορίζοντες με τα Γερμανικά». Το θέμα της επιμορφωτικής δράσης ήταν ένα από τα πέντε εκπαιδευτικά εργαστήρια του εν λόγω προγράμματος. Πρόκειται για το «Kinderuni: το ψηφιακό παιδικό πανεπιστήμιο», μέσω του οποίου οι μαθητές/-ριες έρχονται σε μια πρώτη επαφή με τον ψηφιακό κόσμο ενός δίγλωσσου πανεπιστημίου, ειδικά σχεδιασμένου για παιδιά. Μέσα από την εγγραφή τους στην ψηφιακή πλατφόρμα του Ινστιτούτου Goethe, τα παιδιά μετατρέπονται σε μικρούς φοιτητές του Πανεπιστημίου. Παρακολουθώντας τις διαλέξεις του Γερμανού φυσικού, καθηγητή Αϊνστάιν και της βοηθού του κυρίας Ξεφτέρη, εμπλουτίζουν τις γνώσεις τους στο καθένα από τα τρία επιστημονικά πεδία του Πανεπιστημίου «Άνθρωπος», «Φύση» και «Τεχνολογία», βασισμένα στο STEM και τη μέθοδο διδασκαλίας CLIL (Συνδυασμένη Εκμάθηση Επιστημονικού Αντικειμένου και Ξένης Γλώσσας).

Το έθιμο της Chandeleur στο σχολείο μας

krepa

Την Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου γιορτάσαμε το γαλλικό έθιμο της Chandeleur με κρέπες που ετοίμασαν οι μαθητές του Β1, Β2 και Β3 που διδάσκονται γαλλικά. Και του χρόνου!!! Υπεύθυνη δράσης: κ. Μποκώρου

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση