ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΒΡΑΒΕΥΣΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ

Μέσα σε ένα πολύ ιδιαίτερα δύσκολο χειμώνα που διανύσαμε όλοι, με κύριο πρωταγωνιστή την πανδημία και τις αναγκαστικές συνθήκες του εγκλεισμού, τα παιδιά μέσω τηλεκπαίδευσης, εκφράστηκαν εικαστικά και ζωγράφισαν την πραγματικότητα τους.

Λάβανε μέρος στον μαθητικό διαγωνισμό που διοργάνωσε η Α  ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου σε συνεργασία με Δ.Δ.Ε Δωδεκανήσου 2ο ΠΕΣ.ΚΕ Σ   Ν.ΑΙΓΑΙΟΥ

Με θέμα Μαζί προστατευόμαστε από τον COVID 19.

Τα θερμά μας συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που συμμετείχαν !

Τα θερμά μας  συγχαρητήρια  στον Σωτήρη Γεωργούλα που απέσπασε ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ

και στην Ελευθερία Δανελάκη  που απέσπασε το ΤΡΙΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!

Θα γίνει διαδικτυακή εκδήλωση την ΚΥΡΙΑΚΗ 6 ΙΟΥΝΙΟΥ 2021 και ώρα 19.30

Στην αίθουσα webex

https://minedu-secondary2.webex.com/meet/nmarinos

Παράλληλα θα γίνουν εγκαίνια της διαδικτυακής έκθεσης με τα έργα των παιδιών στο:

https://www.artsteps.com/view/60611343e598ce08c34eccfa

Σας περιμένουμε με χαρά!

Διάκριση μαθήτριας σε λογοτεχνικό διαγωνισμό

Συγχαίρουμε την περσινή μας μαθήτρια Ελευθερία Παπαγιαννοπούλου (μαθήτρια της Γ΄ τάξης κατά το σχ. έτος 2019-20) που έλαβε το πρώτο βραβείο στην εκπαιδευτική δράση – διαγωνισμό με τίτλο: «Δημιουργώντας μικρές ιστορίες: Δημιουργική γραφή στο μάθημα της Λογοτεχνίας», που διοργανώθηκε από τον  Σύνδεσμο Φιλολόγων Δωδεκανήσου σε συνεργασία με τη Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ02 και τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δωδεκανήσου. 

 Η δράση, η οποία είχε ξεκινήσει τον Φεβρουάριο του 2020 και αναβλήθηκε λόγω των έκτακτων υγειονομικών αναγκών, επανεκκίνησε και ολοκληρώθηκε κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά 2020-21 με τη συμμετοχή και μαθητών/τριών της Α΄ τάξης (Αλεξ. Γεωργαλλή, Γιάννη Γρίβα και Μένης Καρανικόλα) υπό τη διδασκαλία της καθηγήτριας κ. Γιαρμά Αθανασίας.

Θερμά συγχαρητήρια στις/στους  μαθήτριες/τές  μας τόσο για τη διάκριση όσο και τη συμμετοχή τους, με την ευχή να συνεχίσουν το ταξίδι στον μαγικό κόσμο της Λογοτεχνίας. 

Παραθέτουμε, με τη σύμφωνη γνώμη της συγγραφέα, το βραβευθέν (1ο βραβείο του διαγωνισμού) αφήγημα:

Ελευθερία Παπαγιαννοπούλου, «Φοβάσαι;»

Σαν παιδί συνήθιζες να διαβάζεις όλες αυτές τις τρομαχτικές ιστορίες, με φαντάσματα και το υπερφυσικό. Μαζί με τους φίλους σου, αργά το βράδυ, μαζεμένοι σε έναν χώρο σκοτεινό, ή με χαμηλό φωτισμό, και προσπαθούσατε να τρομάξετε ο ένας τον άλλο, να δείτε ποιος είναι πιο γενναίος.

   Κι έχανες ύπνο το βράδυ, φτιάχνοντας πρόσωπα στο σκοτάδι, νιώθοντας πως κάτι σε κοιτάει. Πως κάτι είναι στο δωμάτιο μαζί σου. 

   Και έτρεμες. Φοβόσουν. Φοβόσουν τις σκιές, τα ‘τέρατα’ στην ντουλάπα, τον ‘δαίμονα’ κάτω από το κρεβάτι.

   Μεγάλωσες όμως. Οι ιστορίες σιγά-σιγά σταμάτησαν να σε επηρεάζουν. Δεν χρειάζεσαι πλέον ένα φωτάκι ανοιχτό, δεν πετάγεσαι με τον παραμικρό ήχο. Δεν φοβάσαι πια.

   Να ‘σαι ,όμως, τώρα τρέχοντας στο δάσος. Κοιτάς πίσω σου τρομαγμένος. Ακούς τα ξερά φύλλα να θρυμματίζονται πίσω σου, κλαδιά να σπάνε, ήχους μη ανθρώπινους να έρχονται από την ανθρωπόμορφη φιγούρα πίσω σου.

   Και ξαφνικά είσαι πάλι εκείνο το παιδί στο σκοτεινό εκείνο δωμάτιο, με τα πρόσωπα στις σκιές και τα μάτια στο βάθος.

   Τα βήματα σε πλησιάζουν. Σκοντάφτεις. Πέφτεις. Ο φόβος σε τυλίγει, όπως η κουβέρτα που σε κάλυπτε σαν παιδί. Μόνο που τότε σε προστάτευε. Τώρα οχι. 

   Τα βήματα σταματάνε, και δυο μάτια σε κοιτάνε επίμονα. Δυο μάτια που δεν μπορεί να ανήκουν σε άνθρωπο. Τρεμεις. Δακρύζεις. Προσεύχεσαι. 

   Η φιγούρα γρυλίζει. Κάνει ένα βήμα πίσω. Δυο. Τρία. Ορμάει. Ουρλιάζεις. 

   Ξυπνάς λουσμένος σε κρύο ιδρώτα. Προσπαθείς να ανασάνεις, να ηρεμήσεις. Ακούς το πάτωμα να τρίζει έξω από την πόρτα του δωματίου. 

   Κρύβεσαι κάτω από την κουβέρτα. Ακούς την πόρτα να ανοίγει. Δακρύζεις. Φοβάσαι. Είσαι πάλι 10. 

   Βήματα. Νιώθεις το στρώμα δίπλα σου να βουλιάζει. Κάποιος σε αγκαλιάζει, και ηρεμείς. 

   “Εφιάλτης;” Σε ρωτάει. Γνέφεις. Δεν μιλάς. Δεν μπορείς. Δεν εμπιστεύεσαι την φωνή σου. Σε αγκαλιάζει πιο σφιχτά. 

   “Θα περάσει. Θα σε προστατεύσω εγώ από τα τέρατα στις σκιές” , υπόσχεται, κι εσύ χαμογελάς. 

   Ξεσκεπάζεσαι, αφήνεσαι στην αγκαλιά του.

   Δεν φοβάσαι πια τα πρόσωπα στις σκιές. Δεν φοβάσαι πια τα μάτια στο βάθος. Δεν φοβάσαι πια τον δαίμονα κάτω από το κρεβάτι, το τέρας στην ντουλάπα. Τους κοιτάς στα μάτια. Χαμογελάς. 

   Είσαι στην αγκαλιά του. Ξέρεις πως θα σε προστατέψει. Δεν φοβάσαι πια.

ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ Β ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ

Χρησιμοποιώντας τους πιό κάτω συνδέσμους μπορείτε να δείτε εργασίες μαθητών της Β Γυμνασίου με θέμα ¨ΈΙΚΟΝΟΜΑΧΙΑ¨. Διδάσκουσα καθηγήτρια Αργυροπούλου Δήμητρα.

https://blogs.sch.gr/1gymrodo/files/2021/05/ΓΙΩΡΓΟΣ-ΧΑΤΖΗΣ.pptx

https://blogs.sch.gr/1gymrodo/files/2021/05/ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ-ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ-1.pptx

https://blogs.sch.gr/1gymrodo/files/2021/05/Εργασία-Εικονομαχίας-ΠΑΠΑΛΑΖΑΡΟΥ-ΣΕΒΑΣΤΙΑΝΝΑ.pptx

https://blogs.sch.gr/1gymrodo/files/2021/05/ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ-Β-ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-ΕΡΓΑΣΙΑ-ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ-διορθωμένη.pptx

Ευχές από τους μαθητές της Β’ τάξης

Τo 1o Γυμνάσιο Ρόδου σας εύχεται Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση μέσα από ευχετήριες κάρτες,που δημιούργησαν μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας,στο μάθημα των Θρησκευτικών με την εκπαιδευτικό Αργυροπούλου Δήμητρα

Ενημέρωση για τη δικαιολόγηση των απουσιών των μαθητών/τριών που συνοικούν με άτομα που πάσχουν από σοβαρό/ά υποκείμενο/α νόσημα/τα και την ένταξή τους στην εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση, (σε διαπεριφερειακά τμήματα με καθηγητές διαφορετικούς του σχολείου).

Η δικαιολόγηση των απουσιών κατά το πρώτο τετράμηνο του σχολικού έτους 2020-2021 των μαθητών/τριών κάθε εκπαιδευτικής βαθμίδας, οι οποίοι δεν πάσχουν οι ίδιοι/ίδιες από κάποιο σοβαρό νόσημα πλην όμως συνοικούν με άτομα, τα οποία ανήκουν σε ομάδες αυξημένου κινδύνου σχετικά με τη λοίμωξη COVID – 19, γίνεται ύστερα από αιτιολογημένη απόφαση ειδικής επιστημονικής Επιτροπής. Οι ανωτέρω μαθητές/τριες μετά την απόφαση της παραπάνω Επιτροπής δύνανται να παρακολουθούν μαθήματα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης κατά τις κείμενες διατάξεις.

α) Ως άτομα συνοικούντα με τους μαθητές/τριες για την εφαρμογή της παρούσης ορίζονται οι κηδεμόνες και οι συγγενείς μέχρι δευτέρου βαθμού ευθέως ή εκ πλαγίου των μαθητών/τριών και στην περίπτωση που οι μαθητές/τριες είναι ενήλικοι και οι σύζυγοι αυτών.
β) Ως υποκείμενα νοσήματα ατόμων που συγκατοικούν με μαθητή/τρια, τα οποία μπορεί να συνιστούν αιτία για προσεκτική στάθμιση του ενδεχομένου μακρόχρονης αποχής του παιδιού από το σχολείο είναι τα αναφερόμενα στις υπ’ αρ. 37095/1436 (Β’ 4011) και υπό στοιχεία ΔΙΔΑΔ/Φ.64/420/16446/17-9-2020 (Β’ 4011) κοινές υπουργικές αποφάσεις και ιδίως οι κάτωθι περιπτώσεις:
1) άτομα με μεταμόσχευση συμπαγούς οργάνου που λαμβάνει δύο ή περισσότερα ανοσοκατασταλτικά φάρμακα,
2) άτομα με μεταμόσχευση μυελού των οστών το τελευταίο έτος ή που λαμβάνει δύο ή περισσότερα ανοσοκατασταλτικά φάρμακα,
3) άτομα με διάγνωση νεοπλασίας ή αιματολογικής κακοήθειας που βρίσκεται υπό χημειοθεραπεία ή ακτινοθεραπεία ή ανοσοθερα-πεία
4) άτομα με βαριά πνευμονοπάθεια (κυστική ίνωση, χρόνιο αναπνευστικό νόσημα που απαιτεί χρήση οξυγό-νου κατ’ οίκον, χρόνια αποφρακτική πνευμονοπάθεια με FEV1 < 30% [FEV1: forced expiratory volume in 1st second], διάμεση πνευμονοπάθεια με δοκιμασία διά-χυσης < 40%),
5) άτομα με σοβαρή νεφρική ανεπάρκεια (υποβολή σε αιμοκάθαρση ή περιτοναϊκή κάθαρση, χρόνια νεφρική νόσος σταδίου)
6) άτομα με σοβαρή ηπατική ανεπάρκεια με πυλαία υπέρταση, κίρρωση ήπατος με πυλαία υπέρταση,
7) άτομα με ανοσοκαταστολή λόγω βαριάς συνδυασμένης ανοσοανεπάρκειας, HIV λοίμωξης με CD4<200 κύτταρα/μL ή που λαμβάνουν υψηλές δόσεις κορτικοειδών ή δύο ή περισσότερα ανοσοκατασταλτικά φάρμακα λόγω φλεγμονωδών νοσημάτων.

Οι κηδεμόνες ή οι ενήλικοι μαθητές υποβάλλουν στον/στη Διευθυντή/ντρια της σχολικής μονάδας με κάθε πρόσφορο τρόπο έως την Παρασκευή 12-02-2021 τα ακόλουθα δικαιολογητικά:

  1. Αίτηση – υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (μέσω gov.gr ή με θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής) περί δικαιολόγησης των απουσιών και ένταξης στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
  2. Μαζί με την παραπάνω αίτηση- υπεύθυνη δήλωση οι ενδιαφερόμενοι/ες
    προσκομίζουν σε σφραγισμένο φάκελο το σύνολο των δικαιολογητικών που έχουν εκδοθεί από δημόσιες δομές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας υγείας που αποδεικνύουν ότι το συνοικούν με αυτούς πρόσωπο πάσχει από σοβαρό ή σοβαρά υποκείμενο/α νόσημα

Οι μικροί μας λογοτέχνες

Μαθήτριες και μαθητές μας της Β’ γυμνασίου γίνονται μικροί λογοτέχνες και γράφουν για κάποια άλλα « δύσκολα» Χριστούγεννα στην μετεμφυλιοπολεμική  Ελλάδα της οικονομικής κρίσης και της εξορίας. Δίνουν τη δική τους συνέχεια στο διήγημα της Έλλης Αλεξίου « Όμως ο μπαμπάς δεν ερχόταν» που γράφτηκε το 1954.

Συντονίστριες εκπαιδευτικοί: Ευαγγελία Κρομμύδα, Μαριάνθη Παρασού

Συνεχίστε την ανάγνωση του “Οι μικροί μας λογοτέχνες”

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ αναφορικά με την χρήση μάσκας στο πλαίσιο της πανδημίας COVID-19

Μπορείτε να διαβάσετε στον πιο κάτω σύνδεσμο συστάσεις για την χρήση προστατευτικής μάσκας.

https://blogs.sch.gr/1gymrodo/files/2020/11/ΥΓΕΙΑΣ-ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ.pdf

Προγράμματα τμημάτων

Για τα τμήματα Α1,Α2,Α3,Α4 πατήστε το σύνδεσμο

http://1gym-rodou.dod.sch.gr/wp/wp-content/uploads/2020/11/Πρόγραμμα-Α1-Α2-Α3-Α4-2.pdf

Για τα τμήματα: Α5,Β1,Β2,Β3, πατήστε το σύνδεσμο

http://1gym-rodou.dod.sch.gr/wp/wp-content/uploads/2020/11/Πρόγραμμα-Α5-Β1-Β2-Β3.pdf

Για τα τμήματα Β4,Β5,Β6,Γ1 πατήστε το σύνδεσμο

http://1gym-rodou.dod.sch.gr/wp/wp-content/uploads/2020/11/Πρόγραμμα-Β4-Β5-Β6-Γ1-1.pdf

Για τα τμήματα Γ2,Γ3,Γ4,Γ5 πατήστε το σύνδεσμο

http://1gym-rodou.dod.sch.gr/wp/wp-content/uploads/2020/11/Πρόγραμμα-Γ2-Γ3-Γ4-Γ5.pdf

ημερολογιο

Απρίλιος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

εικονες

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων