Οι μαθητές της Γ΄Γυμνασίου, στο μάθημα της Πληροφορικής γνώρισαν και έμαθαν για τις έννοιες του Προβλήματος, του Αλγορίθμου και του Προγραμματισμού, μεταξύ άλλων με χρήση των λεγόμενων unplugged δραστηριοτήτων, από τις οποίες εντυπωσιάστηκαν. Για αυτό το λόγο και θέλησαν να τις εφαρμόσουν οι ίδιοι στους καθηγητές άλλων ειδικοτήτων.
Έτσι ετοίμασαν σχετική αφίσα για τη διοργάνωση, έντυπο κατάθεσης αίτησης για ομάδα καθηγητών και τα σχετικά φύλλα εργασίας των ομάδων.
Από τους καθηγητές δημιουργήθηκαν και δήλωσαν συμμετοχή οι εξής ομάδες:
Anonymous με τους Κουτσούκο Γιώργο, Καραπάνου Δόμνα, Ελευθεριάδου Βιβή και Θωμαϊδου Ιωάννα (αντικαταστάθηκε στην πορεία από τον καθηγητή Πολυχρονιάδη Γιώργο)
Ότι να’ναι με τους Ρίζου Σοφία, Τσιάπαλη Μάγδα, Σιάτρα Ευδοκία και Ηλιοπούλου Φλοριάνα
Ωρίων με τους καθηγητές Μπόσκο Βασίλη, Κυρατζή Ανθή, Χατζηαντωνίου Μένη και Σταματοπούλου Λίνα
Οι δραστηριότητες ήταν το «Το Πάζλ Ανταλλαγής» [πηγή Swap Puzzle – Teaching London Computing ], η «Οι φίλοι μου της Ρομποτικής» [πηγή Thinkersmith, My Robotic Friends ] και η «Εγκλεισμός» [πηγή Teaching Llondon Computing – Searching to Speak ]. Ο τρόπος βαθμολόγησης αφορούσε σε τρεις άξονες: α) Αποτέλεσμα, β) Μεθοδολογία και γ) Συνεργασίας
Νικήτρια αναδείχθηκε η ομάδα ό,τι να ‘ναι με 14 βαθμούς, δεύτερη η ομάδα Anonymous με 13 βαθμούς και τρίτη η ομάδα Ωρίων με 9 βαθμούς. Αξίζει να σημειωθεί ότι η νικήτρια ομάδα συγκέντρωσε την υψηλότερη βαθμολογία στον άξονα της Συνεργασίας, ενώ εντύπωσε προκάλεσε η ομάδα Αnonymous η οποία στη δραστηριότητα του εγκλεισμού πρότεινε τον αλγόριθμο της δυαδικής αναζήτησης.