Τρίτη, 10 Μάρτιος 2015, 17:39
Κάτω από: Χωρίς κατηγορία  |  Αφήστε ένα σχόλιο

«ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΕΝΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ» ΣΤΟΥΣ ΑΞΟΝΕΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ 1, 2 & 3 ΤΟΥ Ε.Π. «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ» ΤΟΥ ΕΣΠΑ

Οι Πράξεις «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες», των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3, του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους, αφορούν στην στήριξη και ενίσχυση του θεσμού της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για πέντε σχολικά έτη (2010-2011, 2011-2012, 2012-2013, 2013-2014 και 2014-2015). Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3 «Αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και προώθηση της κοινωνικής ενσωμάτωσης» στις 8 περιφέρειες Σύγκλισης, στις 3 περιφέρειες Σταδιακής Εξόδου και στις 2 περιφέρειες Σταδιακής Εισόδου, αντίστοιχα.
Ένα μείζον θέμα για το εκπαιδευτικό σύστημα και εν γένει για το κοινωνικό κράτος αποτελεί η ουσιαστική ένταξη στο εκπαιδευτικό σύστημα και η διαρκής υποστήριξη στην εκπαιδευτική διαδικασία των μαθητών με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Ως «Μαθητές με Αναπηρία ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές ανάγκες» θεωρούνται όσοι για ολόκληρη ή ορισμένη περίοδο της σχολικής τους ζωής εμφανίζουν σημαντικές δυσκολίες μάθησης εξαιτίας αισθητηριακών, νοητικών, γνωστικών, αναπτυξιακών προβλημάτων, ψυχικών και νευροψυχικών διαταραχών οι οποίες, σύμφωνα με τη διεπιστημονική αξιολόγηση, επηρεάζουν τη διαδικασία της σχολικής προσαρμογής και μάθησης».
Στους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες συγκαταλέγονται ιδίως όσοι παρουσιάζουν νοητική αναπηρία, αισθητηριακές αναπηρίες όρασης (τυφλοί, αμβλύωπες με χαμηλή όραση), αισθητηριακές αναπηρίες ακοής (κωφοί, βαρήκοοι), κινητικές αναπηρίες, χρόνια μη ιάσιμα νοσήματα, διαταραχές ομιλίας − λόγου, ειδικές μαθησιακές δυσκολίες όπως δυσλεξία, δυσγραφία, δυσαριθμησία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία, σύνδρομο ελλειμματικής προσοχής με ή χωρίς υπερκινητικότητα, διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές (φάσμα αυτισμού), ψυχικές διαταραχές και πολλαπλές αναπηρίες.
Στόχος της Πράξης είναι η υλοποίηση της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης στα σχολεία γενικής αγωγής μέσα από κατάλληλα επιμορφωμένο εκπαιδευτικό προσωπικό, το οποίο υποστηρίζει τους μαθητές με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη σχολική τάξη παράλληλα με τον εκπαιδευτικό της τάξης. Το προσωπικό αυτό προσλαμβάνεται, επιμορφώνεται, και υποστηρίζεται επιστημονικά και συμβουλευτικά, από κατάλληλες δομές.
Η εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη των μαθητών με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες είναι μία έμπρακτη εφαρμογή προς την κατεύθυνση της ενσωμάτωσης τους κοινωνικά στη σχολική τάξη του γενικού σχολείου και κατ’ επέκταση στη σχολική κοινότητα. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να βελτιώσει την προσβασιμότητα των μαθητών στο κοινωνικό γίγνεσθαι και να αντιμετωπίσει τον κοινωνικό αποκλεισμό.espa




 

1η δράση της ομάδας μας.

Την Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2014, η ομάδα μας πήρε μέρος στο φεστιβάλ ΄΄Δες το αλλιώς΄΄ που διοργάνωσε η WWF στον πολυχώρο ΄΄Βρυσάκι΄΄στο Μοναστηράκι. Αφού συγκεντρωθήκαμε στο σταθμό του ΟΣΕ Αφιδνών,πήγαμε με το τρένο και στη συνέχεια με το μετρό στο Μοναστηράκι. Οι υπεύθυνοι του WWF μας υποδέχτηκαν με προθυμία και μας εξήγησαν πολλά για τα προγράμματα και τις δράσεις του WWF.

Στη συνέχεια χωριστήκαμε σε ομάδες και δουλέψαμε σε διάφορα εργαστήρια. Και τι δεν κάναμε! Φτιάξαμε πορτοφολάκια από χρησιμοποιημένες συσκευασίες τετραπάκ, αποδεικνύοντας πως τίποτα δεν πάει χαμένο! Στη συνέχεια παίξαμε ένα παιχνίδι χαμένου θησαυρού-bookcrossing, κρατώντας χάρτη της περιοχής και ψάχνοντας διάφορα μνημεία αλλά και χώρους σημαντικούς αυτής της ιστορικής γειτονιάς της Αθήνας. Όταν καταφέραμε να λύσουμε όλους τους γρίφους, διαλέξαμε το έπαθλο μας που ήταν ένα βιβλίο!Αφού το διαβάσουμε,θα μπορούμε κι εμείς να το αφήσουμε κάπου ώστε κάποιος άλλος να το βρει και να το διαβάσει.

Είχαμε ακόμη τη δυνατότητα να παρακολουθήσουμε προβολές με θέμα την επαναχρησιμοποίηση των αντικειμένων και την ανακύκλωση.

Τέλος,μια έκπληξη μας περίμενε νωρίς το απόγευμα: πήραμε μέρος σε μια συναυλία κρουστών με αυτοσχέδια μουσικά όργανα, φτιαγμένα από χρησιμοποιημένα αντικε

ίμενα καθημερινής χρήσης(σακούλες, πλαστικά μπουκάλια, αλουμινένια κουτάκια, μεταλλικά καπάκια κλπ). Τη συναυλία συντόνιζε ο γνωστός μουσικός κ. Τουλιάτος με την ομάδα του.

Αξίζει να σημειωθεί πως η συμμετοχή μας στο φεστιβάλ είχε και κοινωνικό χαρακτήρα αφού πήραμε μέρος στη συγκέντρωση φαρμάκων και ειδών πρώτης ανάγκης για άστεγους συμπολίτες μας,επειδή πιστεύουμε ότι η αλληλεγγύη είναι ο μόνος τρόπος αντιμετώπισης των κοινωνικών προβλημάτων.

΄΄Εμένα με νοιάζει!’’

CIMG2825

CIMG2661

CIMG2637

 

 




«ΒΙΝΤΕΟΜΟΥΣΕΙΑ»

Περίεργος τίτλος για ένα σχολικό πρόγραμμα !

Να έχει σχέση με βίντεο;

Να έχει σχέση με μουσεία;

Πως άραγε παντρεύεται το βίντεο, ένα τόσο σύγχρονο μέσο έκφρασης και απεικόνισης της πραγματικότητας, με την έννοια του «μουσείου» η οποία κατεξοχήν μας παραπέμπει στην παράδοση και στο παρελθόν;

Η φιλοσοφία

Τόσο απλή, όσο και ευφυή, η ιδέα ξεκίνησε πριν μία δεκαετία από τον Νίκο Γκόβα, υπεύθυνο πολιτιστικών προγραμμάτων στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση Ανατολικής Αττικής, σε συνεργασία με τον «Καρπό», κέντρο εκπαιδευτικών δράσεων και διαπολιτισμικής επικοινωνίας.

Σύμφωνα με αυτή την ιδέα λοιπόν, οι μαθητές καλούνται να δημιουργήσουν ταινίες διάρκειας μόλις τριών έως πέντε λεπτών της ώρας οι οποίες να αποτυπώνουν την «προσωπική τους κουλτούρα». Αυτές οι ταινίες, μπαίνοντας με το πέρασμα του χρόνου στο ντουλάπι της ιστορίας αποτελούν ένα είδος «μουσειακού εκθέματος» της συγκεκριμένης γενιάς. Μαρτυρούν στις μελλοντικές γενιές τις ανησυχίες και τις προσδοκίες της συγκεκριμένης γενιάς, την πραγματικότητα όπως αυτή απεικονίζεται μέσα από τη δική της οπτική, τη δική της ματιά στα δρώμενα της εποχής της, τη δική τους «νοοτροπία».

Οι ταινίες του Γυμνασίου Καπανδριτίου

Στο Γυμνάσιο Καπανδριτίου το πρόγραμμα «Βιντεομουσεία» πραγματοποιήθηκε τη φετινή σχολική χρονιά 2013-14 ήδη για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά, πάντα με ιδιαίτερα μεγάλο αριθμό συμμετεχόντων μαθητών/μαθητριών. Αξίζει να σημειωθεί ότι η φετινή δημιουργία των μαθητών με τίτλο «ΦΕΥΓΩ» προκρίθηκε ως η καλύτερη ταινία σε πανελλαδικό φεστιβάλ μαθητικών ταινιών.

Είχαν προηγηθεί η ταινία «ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ» (σχολική χρονία 2010-11), «ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΟΠΑΝΑ;» (2011-12) και «ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ» (2012-13).

Τα χαρακτηριστικά των ταινιών

Βλέποντας τις τέσσερις ταινίες που δημιούργησαν οι μαθητές μας/μαθήτριές μας, διαπιστώνουμε τα εξής:

  • Η προσφορά των ταινιών έχει –πέρα από το καθαρά αισθητικό της περιεχόμενο- και μία άλλη, ίσως σημαντικότερη, διάσταση:

βοηθά εμάς τους μεγαλύτερους, ιδιαίτερα όμως εμάς τους διδάσκοντες να ξεφύγουμε από τις αγκυλώσεις μας, να νοιώσουμε τη φρεσκάδα της νιότης που αποπνέουν και – σαν συνέπεια – να ανταποκριθούμε καλύτερα στο ρόλο μας.

  • Η θεματολογία των ταινιών αγκαλιάζει ένα ευρύτερο πεδίο με προβληματισμούς, προτιμήσεις, όνειρα, ανησυχίες και ερωτήματα, τα οποία κάποιες φορές εκπλήσσουν για την παιχνιδιάρικη, άλλες φορές πάλι για την ιδιαίτερα ώριμη διάθεση των δημιουργών μαθητών/μαθητριών.

  • Η τεχνοτροπία των ταινιών μαρτυρά μία εξέλιξη από το απλό στο πολύπλοκο. Από τις πρώτες προσπάθειες, όπου είναι προφανές ότι την κάμερα χειρίζονται αρχάριοι, πετυγχάνονται στην τελευταία ταινία τεχνικές που δηλώνουν πλέον την πολυετή εμπειρία στην λήψη και αποτελεσματικότητα των πλάνων.

  • Τα πέντε λεπτά των ταινιών μπορεί να φαντάζουν λίγα, ενδεχομένως και εύκολα υλοποιήσιμα. Προϋποθέτουν όμως πειθαρχία, αναλυτική και συνθετική σκέψη, ατομικές και ομαδοσυνεργατικές εργασίες των μαθητών και …φυσικά την απόκτηση τεχνικών γνώσεων, δεξιότητες τις οποίες οι μαθητές/μαθήτριες τις αποκτούν μέσα στους λίγους μήνες υλοποίησης του προγράμματος.

Τα στάδια της δημιουργίας

Η δημιουργία μιας ταινίας προϋποθέτει οι μαθητές/μαθήτριες να εκπαιδευτούν σε συγκεκριμένα στάδια μέχρι το τελικό της «στήσιμο». Τα κυριότερα στάδια είναι τα ακόλουθα:

  • Αφύπνιση της ομάδας σχετκά με τη δύναμη του «λόγου» της εικόνας.

Έτσι, σε πρώτη φάση, γίνονται ατομικές και ομαδικές ασκήσεις φωτογράφισης, έννοιες όπως «κοντινό πλάνο»-«μεσαίο πλάνο»-«μακρινό πλάνο» αφομοιώνονται και ανήκουν έως την ολοκλήρωση της ταινίας στους κοινούς κώδικες επικοινωνίας των μελών της ομάδας.

  • Ο ρόλος του ήχου σε μία ταινία. Ασκήσεις με το μικρόφωνο αλλά και παρατήρηση διάφορων τρόπων χρήσης ηχητικών στοιχείων μέσα από την προβολή άλλων ταινιών οδηγούν την ομάδα στην εξοικείωση με τον ήχο.

  • Η θεματολογία της ταινίας είναι από τα πιο επίπονα και χρονοβόρα στάδια. Οι προτιμήσεις των μαθητών/μαθητριών ως προς το «τι αξίζει να δείξουμε φέτος;» διαφοροποιούνται σε μεγάλο βαθμό και πρέπει τεκμηριώνονται μέσα από επιχειρήματα. Χρειάζεται διάλογος ώστε να πεισθούν τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας ότι το «θέμα μου» ενδιαφέρει και το ευρύτερο κοινό, ότι μπορεί να υλοποιηθεί εντός του προβλεπόμενου χρόνου, ότι επαρκούν τα τεχνικά μέσα και οι γνώσεις που διαθέτουμε και βεβαίως ότι μπορεί να ενταχθεί στη γενικότερη φιλοσοφία των «Βιντεομουσείων».

  • Η γνωριμία με τις τεχνικές λήψης της κάμερας. Απαιτούνται πάμπολες δοκιμές και ασκήσεις αλλά και η παρατήρηση καλών τενικών μέσα από άλλες ταινίες.

  • Το σενάριο. Είναι η ιστορία της ταινίας. Καθώς όμως ο καθένας μας έχει τις δικές του απόψεις ως προς τα κριτήρια μίας ενδιαφέρουσας ιστορίας, η διαδικασία είναι αρκετά χρονοβόρα. Οι προτάσεις των μαθητών/μαθητριών παρουσιάζονται στην ομάδα, όπου μετά από διάλογο ακολουθεί και η γραπτή τους καταγραφή. Αυτή η διαδικασία οδηγεί τα μέλη της ομάδας βήμα-βήμα στην τελική μορφή της ταινίας.

  • Μουσική/ήχος. Η επιλογή της μουσικής μπορεί να γίνει μόνο εφόσον έχει ολοκληρωθεί το σενάριο και έχει οριστικοποιηθεί το ύφος και το μήνυμα της ταινίας. Σε κάθε περίπτωση το μουσικό κομμάτι πρέπει να είναι ελεύθερο πνευματικών δικαιωμάτων.

  • Το storyboard. Είναι το εγχειρίδιο δράσης το οποίο ακολουθείται πιστά κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων. Είναι η καταγραφή κάθε πλάνου και όλων των στοιχείων τα οποία το συνοδεύουν, όπως η γωνία λήψης της κάμερας, οι διάφοροι ήχοι, οι διάλογοι, η μουσική κλπ.

 

 

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα «Βιντεομουσεία», δείτε στην ιστοσελίδα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής το σύνδεσμο:

 

http://dide-anatol.att.sch.gr/perival/FAKELOS_FOTO/VideoMuseums/indexVM.htm

 

και στο «Καρπό» το σύνδεσμο:

 

http://www.karposontheweb.org

Αξίζει να σημειωθεί, ότι μέσα από το πρόγραμμα «Βιντεομουσεία», μαθητές/μαθήτριες παρακινήθηκαν στη δημιουργία δικών τους, ανεξάρτητων ταινιών οι οποίες επίσης έτυχαν μεγάλης επιτυχίας.Μια από αυτές μπορείτε να δείτε εδώ:

2013 («Facebook= BESTfriend??»)

ΦΕΥΓΩ (σχολική χρονιά 2013-2014)

Καλύτερη ταινία σε πανελλαδικό φεστιβάλ μαθητικών ταινιών



Τρώω σωστά, είμαι υγιής
Πέμπτη, 5 Ιούνιος 2014, 14:36
Κάτω από: Επισκέψεις,Υγεία  |  Αφήστε ένα σχόλιο

Στα πλαίσια του project «Έφηβοι και διατροφή» οι μαθητές της Α’ τάξης παρακολουθήσαμε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Τρώω σωστά, είμαι υγιής».

Με διαδραστικό τρόπο προσέγγισης και δράσεις γύρω από τη διατροφική πυραμίδα, μιλήσαμε για  τη σημαντικότητα της σωστής διατροφής για την ανάπτυξή μας

rsz_diatrofi1 rsz_diatrofi2 rsz_diatrofi3 rsz_diatrofi4




Στα πλαίσια του προγράμματος «Ασφαλώς πλοηγώ!» οι μαθητές συνέταξαν και μοίρασαν ένα ερωτηματολόγιο σχετικά με τη χρήση του διαδικτύου. Για το λόγο αυτό δημιουργήθηκε η παρακάτω παρουσίαση με τα αποτελέσματα της έρευνας…

Παρουσίαση Ερωτηματολογίου




Στα πλαίσια του μαθήματος Βιωματικές Δράσεις (Project) οι μαθητές της Ά τάξης ασχολήθηκαν με την αναγνώριση και διαχείριση συναισθημάτων.

Διαχείριση Συναισθημάτων

 



Μεσογιακή Διατροφή
Τετάρτη, 4 Ιούνιος 2014, 17:11
Κάτω από: Εργασίες Μαθητών,Υγεία  |  Αφήστε ένα σχόλιο

Στα πλαίσια του μαθήματος Βιωματικές Δράσεις (Project) οι μαθητές της Ά τάξης ασχολήθηκαν με τη Μεσογιακή διατροφή.

Έφηβοι και διατροφή

εφηβοι και διατροφη final cut



Κίνδυνοι στο Internet
Τρίτη, 11 Φεβρουάριος 2014, 16:26
Κάτω από: Εργασίες Μαθητών,Υγεία  |  Αφήστε ένα σχόλιο

Το παρακάτω ποίημα είναι η συμμετοχή  της μαθήτριας Μενουδάκη Εύης στον «διαγωνισμό» ποίησης που έγινε με αφορμή την «Ημέρα ασφαλούς διαδικτύου 2014».

..

Κίνδυνοι στο Internet

Σε ένα μείγμα από κουμπιά

pixel, καλώδια, λογισμικά.

Σε ένα κόσμο από μηδέν και ένα

χάνεις πάντα τον καθένα.

—————————–

Μα υπάρχουν πράγματα που δεν γνωρίζεις

καθώς απρόσωπες οθόνες καλωσορίζεις

σε site με ιούς βαδίζεις

και τον έξω κόσμο αφήνεις, στην καρέκλα για να μείνεις.

Στην πραγματικότητα το ποίημα της Έυης ήταν πολύ μεγαλύτερο αλλά λόγο των κανονισμών έπρεπε να το «περικόψουμε». Δείτε όμως πως είναι ολόκληρο…

Σε ένα μείγμα από κουμπιά,

pixel, καλώδια, λογισμικά.

Σε ένα κόσμο από μηδέν και ένα

χάνεις πάντα τον καθένα.

 —

Με κλειδωμένη πόρτα

και ανοιχτό συναγερμό,

κλείνεις έξω τον κόσμο

και βάζεις τον κωδικό

Τους ¨φίλους¨ σου να βρείς και να αναζητήσεις

Και τα νέα της ημέρας να αναλύσεις.

Μα όπως πληκτρολογείς και χασκογελάς

Σε ένα αίτημα φιλίας απαντάς

Μια απρόσωπη οθόνη χαιρετάς

Και τους κίνδυνους τους ξεχνάς

Ποια να είναι η φάτσα πίσω από τα εικονοστοιχεία?

Είναι όντος αυτή στην φωτογραφία?

Είναι ¨Άρης¨ στ’ αλήθεια το όνομα του,

Ή μήπως δημιούργημα του?

 —

Του αρέσει όντος να αθλείται

ή ψόφιες ιστορίες μας διηγείται?

Είναι πράγματι μελαχρινός, ψηλός με γαλανά μάτια

Ή μήπως καραφλός, με τσιγάρο και ποτάκια?

Είναι όντος ένας δεκαπεντάχρονος αριστούχος

με πατέρα που είναι εκατομμυριούχος?

Ή μήπως είναι ένας σαραντάχρονος παιδεραστής

Που παλεύει να βγάλει ένα κατιτίς

Και να φάει ένα φαί της προκοπής?

Είναι άξιος του χρόνου και του κόπου

Ή να του κάνω block επιτόπου?

Να συνεχίσω να απαντάω τα μηνύματα του?

Ή να τον αγνοήσω μαζί με τα προβλήματα του?

Θα με ωφελήσει κάπου αυτή η ιστορία

ή μήπως κάνω μια τεράστια βλακεία?

Να μοιραστώ μαζί του τα δικά μου τα προβλήματα,

Τις φωτογραφίες, τα μυστικά και τα αδικήματα?

Να πειστώ από τη φιλική του τεχνοτροπία

Την ικανότητα να ακούει και την ώριμη του φιλοσοφία?

Μήπως πρέπει να απομακρυνθώ

Ώστε το κακό μπροστά μου να μην βρω?

Σε ένα σκοτεινό δωμάτιο να χαθώ

Και στο τέλος να μην ξαναβρεθώ

Ναι, αυτό θα κάνω

Δίχως κάποια σκέψη παραπάνω

Θα ξεχάσω την ύπαρξή του

Θα αφανίσω την εικονική μορφή του

Θα τον διαγράψω από την λίστα την ηλεκτρονική

Και θα αφήσω την ανάμνηση του να χαθεί.

Κλείνοντας τον υπολογιστή

Απομακρύνομαι από το pc.

Αφήνω πίσω το χαζοκούτι

που κάνει το μυαλό κουρκούτι.

Ανοίγοντας την πόρτα

Τυφλώνομαι από τα έξω φώτα.

Αποξενώθηκα από την εξωτερική ομορφιά

Γιατί είχα χαθεί στην σκοτεινιά

Στου δωματίου την γωνιά

 —

Πήγα στο πάρκο που άραζα παλιά

Μα ένιωσα ξένα, απόμακρα και μελαγχολικά.

Εδώ έπαιζα με φίλους όταν ήμασταν μικρά

Μα τώρα όλοι έχουμε χαθεί στου διαδικτύου τα νερά.

Μετά θυμήθηκα μια φίλη από το περασμένα

θυμήθηκα τα μυστικά που εμπιστεύτηκε σε εμένα.

Θυμήθηκα που γέλαγα μαζί της σε μια μικρή γωνιά

Και σκέφτηκα να την πάρω τηλέφωνο για άλλη μια φορά.

 —

Συναντηθήκαμε ξανά

Κάτω από την μεγάλη λεύκα

Που καθόμασταν συχνά

Όταν δεν βρίσκαμε θέση κάτω από τα πεύκα

Είπαμε τα νέα μας, και γελάσαμε δυνατά

Χαρήκαμε που τα ξαναειδωθήκαμε

Και είπαμε «Έχε γεια

Θα τα πούμε μιαν άλλη φορά.»

Τάξη Γ Γυμνασίου, Μαθήτρια: Μενουδάκη Εύη.




safeline

Με μεγάλη λαμπρότητα εορτάστηκε σήμερα, η 11η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου, στις εγκαταστάσεις του Ε.Κ.Ε.Φ.Ε. «Δημόκριτος» στην Αγ. Παρασκευή,  όπου η δράση Ενημέρωσης και Επαγρύπνησης Saferinternet.gr του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου, αποκλειστικός διοργανωτής της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου στην Ελλάδα, συνδιοργάνωσε με το Δημόκριτο το κεντρικό συνέδριο της ημέρας, με επίκεντρο τα παιδιά και τους νέους. Ο φετινός εορτασμός εστίασε στο πώς μπορούμε, όλοι μαζί, να κάνουμε το Διαδίκτυο ένα καλύτερο μέρος, με χιλιάδες εκδηλώσεις σε 100 χώρες και 6 ηπείρους, υπό το συντονισμό του Πανευρωπαϊκού Δικτύου μας INSAFE.

Στην κεντρική εκδήλωση για τον Ελληνικό χώρο συμμετείχαν περισσότεροι από 450 σύνεδροι, συμπεριλαμβανομένων και πολλών εκπαιδευτικών, μαθητών και γονέων. Το συνέδριο τέλεσε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και τη στήριξη του Γραφείου του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην Ελλάδα, του Ενημερωτικού Κόμβου για την ασφάλεια στο Διαδίκτυο του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου, της εταιρίας Wind, της Alpha Bank και της Google.

Περισσότερες από 230 εκδηλώσεις υλοποιούνται αυτές τις ημέρες σε όλη την Ελλάδα υπό το συντονισμό της Δράσης Saferinternet.gr, ως Πρεσβευτές της ημέρας αυτής: νηπιαγωγεία, σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, βιβλιοθήκες, δήμοι, πανεπιστήμια, και ιδιωτικοί φορείς πολλαπλασιάζουν με το δικό τους τρόπο τη θεματική και το σύνθημα του εορτασμού.

Το γυμνάσιο Καπανδριτίου ήταν εκεί αφού εκτός από την φυσική παρουσία του καθηγητή κ.Κουνιάρη, συμμετείχε με το ποίημα της μαθήτριας Μενουδάκη Εύης στον «διαγωνισμό» ποίησης με θέμα το Διαδίκτυο.Safeline4 Safeline5 Safeline3 Safeline1



Διατροφή
Τετάρτη, 5 Φεβρουάριος 2014, 18:08
Κάτω από: Εργασίες Μαθητών,Υγεία  |  Αφήστε ένα σχόλιο

 

eating

 

Στα πλαίσια του μαθήματος της Οκιακής Οικονομίας, οι μαθητές της Δευτέρας τάξεως διενέργησαν έρευνα στους μαθητές αλλά και τους καθηγητές του σχολείου μας με πολύ ενδιαφέροντα αποτελέσματα Δείτε τα εδώ:

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ (ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ)

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ (ΜΑΘΗΤΕΣ)



Top
...
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων