1o – Γυμνάσιο Άργους

ΜΠΟΥΣΟΥΛΟΠΟΥΛΕΙΟ

Κάλαντα στο γηροκομείο του Άργους

Συγγραφέας: ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΟΥΡΟΥΝΙΩΤΗ στις 22/12/2014

Πραγματοποιήθηκε η επίσκεψή μας στο γηροκομείο της πόλης μας με σκοπό να προσφέρουμε λίγες στιγμές χαράς μέσα από το τραγούδι μας.Επρόκειτο για μια συγκινητική επίσκεψη που άγγιξε τόσο τους ηλικιωμένους ανθρώπους που συναντήσαμε όσο και τους μαθητές και τις μαθήτριες που συμμετείχαν. 

Ευχαριστούμε επίσης την πρόεδρο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων κα Παναγιωτοπούλου, αλλά και όλους τους μαθητές που με ιδίαν θέληση πρόσφεραν κεράσματα.

jpg

jpg                                                                     jpg

 

jpgjpgjpg

Δημοσιευμένο στο Χωρίς κατηγορία | Σχόλια κλειστά

Συγγραφέας: 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ (ΜΠΟΥΣΟΥΛΟΠΟΥΛΕΙΟ) στις 22/12/2014

ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ
ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΝΕΟΤΗΤΟΣ

 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Το Σάββατο   3 και την Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2014   θα πραγματοποιηθεί το Β΄ 2/ήμερο αφιερωμένο στους  μαθητές, φοιτητές και νέους έως 35 ετών της Μητροπόλεώς μας.

Συγκεκριμένα, το Σάββατο 3 Ιανουαρίου, οι μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου θα έχουν τη δυνατότητα να συνομιλήσουν με τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη μας πάνω σε  θέματα που άπτονται των ενδιαφερόντων τους. Αντίστοιχο θα είναι το περιεχόμενο της συνάντησης των φοιτητών και νέων με το Σεβασμιώτατο, την Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2014.

Οι συναντήσεις θα πραγματοποιηθούν στο Συνεδριακό Κέντρο του «Αγίου Ιγνατίου του Θεοφόρου» Ζόγκα Ελληνικού. Το πρόγραμμα της κάθε ημέρας θα ξεκινά  στις 7.30 π.μ. με  Αρχιερατική Θεία Λειτουργία, ιερουργούντος του Σεβ. Μητροπολίτου μας κ.κ. Νεκταρίου και θα λήγει στις 3.30μ.μ.

Για τη μετάβαση στο χώρο του Συνεδριακού Κέντρου, θα διατεθούν λεωφορεία τα οποία θα ξεκινήσουν στις 8.00 π.μ.  από το Σταθμό των ΚΤΕΛ στο Ναύπλιο και από το νέο Σταθμό των ΚΤΕΛ στο Άργος (πλησίον Ι.Ν. Αγ. Βασιλείου)  μεταφέροντας τους νέους και τις δύο ημέρες ΔΩΡΕΑΝ.

Η επιστροφή από το Συνεδριακό Κέντρο στο Άργος και στο Ναύπλιο θα πραγματοποιηθεί στις 4.00 μ.μ..

 Εκ του Γραφείου Νεότητος
  της Ι. Μητροπόλεως

Δημοσιευμένο στο Χωρίς κατηγορία | Σχόλια κλειστά

Συγγραφέας: 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ (ΜΠΟΥΣΟΥΛΟΠΟΥΛΕΙΟ) στις 19/12/2014

Ενημέρωση  Γονέων και Κηδεμόνων  Μαθητών του Σχολείου

Πέμπτη, 18-12-2014  και ώρα 14:00 . 

 

 

Δημοσιευμένο στο Χωρίς κατηγορία | Σχόλια κλειστά

ΘΕΜΑ : «Διακοπές Χριστουγέννων»

Συγγραφέας: 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ (ΜΠΟΥΣΟΥΛΟΠΟΥΛΕΙΟ) στις 19/12/2014

Ύστερα από ερωτήματα που δέχεται η Υπηρεσία μας, σας ενημερώνουμε ότι:

Α) Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση:

Σύμφωνα με τα άρθρα 4, §§ 1.δ των Π. Δ 200 & 201 /1998 (ΦΕΚ 161Α), τα Νηπιαγωγεία και τα Δημοτικά Σχολεία της χώρας, δε λειτουργούν από 24 Δεκεμβρίου μέχρι και 7 Ιανουαρίου (Διακοπές Χριστουγέννων).

 

Β) Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση:

 Σύμφωνα  με το άρθρο 2, § 1α του Π.Δ 104/1979 (Α΄23) και την § 1α του άρθρου 2 της υπ΄ αριθμ. 80033/Γ2/04-08-2006 Υ. Α (Β΄1286), τα Γυμνάσια, τα ΓΕΛ και τα ΕΠΑΛ της χώρας, δε λειτουργούν από 24 Δεκεμβρίου έως και 7 Ιανουαρίου. (Διακοπές Χριστουγέννων).

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ  ΠΑΙΔΕΙΑΣ  ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Π/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Δημοσιευμένο στο Χωρίς κατηγορία | Σχόλια κλειστά

Τα Χριστούγεννα πλησιάζουν….

Συγγραφέας: ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΟΥΡΟΥΝΙΩΤΗ στις 18/12/2014

Κι άρχισαν σιγά σιγά να ακούγονται χριστουγεννιάτικα κάλαντα…

 Τα Χριστούγεννα πλησιάζουν κι έτσι κι εμείς αρχίσαμε να τα τραγουδάμε!!

Αύριο το πρωί μια ομάδα του σχολείου μας θα τραγουδήσει και θα παίξει 

χριστουγεννιάτικες μελωδίες στο γηροκομείο του Άργους.

 Και το Σάββατο 20-12-2014 στις 12 το πρωί μία ακόμη ομάδα του σχολείου μας

θα τραγουδήσει κάλαντα και χριστουγεννιάτικα τραγούδια στην πλατεία του

Αγίου Πέτρου, όπου το σχολείο μας συμμετέχει στο χριστουγεννιάτικο

παζάρι της πόλης μας.

 

2.gif

Δημοσιευμένο στο Χωρίς κατηγορία | Σχόλια κλειστά

Χριστουγεννιάτικη επίσκεψη στο γηροκομείο του Άργους

Συγγραφέας: ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΟΥΡΟΥΝΙΩΤΗ στις 18/12/2014

 

Την Παρασκευή 19-12-2014 θα πραγματοποιηθεί σχολική επίσκεψη μιας ομάδας μαθητών του σχολείου μας στο γηροκομείο της πόλης μας. Με αφορμή τις άγιες και χαρμόσυνες ημέρες που πλησιάζουν τα παιδιά θα τραγουδήσουν χριστουγεννιάτικα κάλαντα και τραγούδια.

Δημοσιευμένο στο Χωρίς κατηγορία | Σχόλια κλειστά

Συγγραφέας: ΚΩΝ/ΝΟΣ ΜΑΝΙΤΑΡΑΣ στις 16/12/2014

Παράδοση Βαθμολογίας 1ου Διδακτικού Τριμήνου.

Πέμπτη, 18 Δεκεμβρίου 2014, ώρα 14:00.

Θα προηγηθεί ενημέρωση από τον Διευθυντή του Σχολείου.

Στη συνέχεια μετά τη λήξη των μαθημάτων θα διανεμηθούν οι βαθμοί από τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς των τμημάτων.

Οι γονείς – κηδεμόνες θα πρέπει να υπογράψουν στα Ατομικά Δελτία των μαθητών.

Δημοσιευμένο στο Χωρίς κατηγορία | Σχόλια κλειστά

Μπορεί ο Πυθαγόρας να μας διασκεδάσει;

Συγγραφέας: ΟΛΓΑ ΛΑΜΠΡΟΥ στις 15/12/2014

  • Γιατί, πίνοντας κρασί από την κούπα του Πυθαγόρα, αποκλείεται να πάθεις hangover;
  • Πώς το πυθαγόρειο θεώρημα βοηθάει τους οικοδόμους στο χτίσιμο;
  • Πού  »φυτρώνουν» τα πυθαγόρεια δέντρα;
  • Με ποιο τρόπο μπορεί να συμβάλει ο Πυθαγόρας στη λύση ενός αισθηματικού σας προβλήματος;
  • Ποια η σχέση του Πυθαγόρα με το λαϊκό τραγούδι;

                  Αυτά είναι μερικά από τα αγωνιώδη ερωτήματα που η ομάδα μας – μετά

              από κοπιαστικές έρευνες – έχει ήδη απαντήσει.Σε λίγο καιρό θα είμαστε σε

             θέση να σας παρουσιάσουμε τα αποτελέσματα των μελετών μας. Ως τότε

             θα εφαρμόσουμε την πυθαγόρεια σιωπή!

                                                                    Η ομάδα του Πυθαγόρα σας χαιρετά!

Δημοσιευμένο στο Χωρίς κατηγορία | Σχόλια κλειστά

Η δύναμη της ενσυναίσθησης

Συγγραφέας: Γιούλα Αθανασάκου στις 14/12/2014

14-12-2014 1-29-51 μμ
Ένα σύντομο animation φιλμ με ελληνικούς υπότιτλους για τη σωστή χρήση της Ενσυναίσθησης.

Το animation εστιάζει με απλότητα και χιούμορ στην Eνσυναίσθηση και τη σωστή της χρήση. Η ερευνήτρια και συγγραφέας Brené Brown δανείζει τη φωνή και τις γνώσεις της στο βίντεο που υπογράφει η Katy Davis.

http://vimeo.com/81798936

Δημοσιευμένο στο Χωρίς κατηγορία | Σχόλια κλειστά

Μαθητική θεατρική παράσταση στο Μπουσουλοπούλειο Θέατρο

Συγγραφέας: Γιούλα Αθανασάκου στις 13/12/2014

Πρόσκληση

σάρωση0001

Οι Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων του Γυμνασίου Αγίας Τριάδας και

του ΕΕΕΕΚ Αργολίδας  σας προσκαλούν στη Μουσικοθεατρική Παράσταση

«Αγέλαστη Πολιτεία»

των Αδελφών Κατσιμίχα που θα παρουσιαστεί το Σάββατο  13 Δεκεμβρίου 2014

στο Μπουσουλοπούλειο Θέατρο Άργους στις 7:00 το απόγευμα.

Δημοσιευμένο στο Χωρίς κατηγορία | Σχόλια κλειστά

Παρασκευή, 12 Δεκεμβρίου 2014

Συγγραφέας: ΚΩΝ/ΝΟΣ ΜΑΝΙΤΑΡΑΣ στις 09/12/2014

mpous_12_12

Δημοσιευμένο στο Χωρίς κατηγορία | Σχόλια κλειστά

Συγγραφέας: ΚΩΝ/ΝΟΣ ΜΑΝΙΤΑΡΑΣ στις 08/12/2014

123

Δημοσιευμένο στο Χωρίς κατηγορία | Σχόλια κλειστά

Η βαθμολογική κλίμακα.

Συγγραφέας: ΚΩΝ/ΝΟΣ ΜΑΝΙΤΑΡΑΣ στις 04/12/2014

Η βαθμολόγηση της επιδόσεως των μαθητών γίνεται με ακεραίους αριθμούς. Κατά την εξαγωγή όμως των μέσων όρων το τυχόν κλασματικό μέρος του βαθμού, εφόσον είναι ίσο ή μεγαλύτερο από το μισό της ακέραιης μονάδας, λογίζεται ως ακέραιη μονάδα και προστίθεται στο ακέραιο μέρος του, αλλιώς παραλείπεται.

  • Ο γενικός βαθμός ετήσιας προόδου είναι ο μέσος όρος των βαθμών των μαθημάτων των δύο ομάδων του προηγούμενου άρθρου, ο οποίος αναγράφεται στα υπηρεσιακά βιβλία, έντυπα και τίτλους με το κλασματικό του μέρος. Ο βαθμός αυτός επισημαίνεται με τους χαρακτηρισμούς: «ανεπαρκώς», «μέτρια», «καλά», «πολύ καλά», «άριστα».

Το κατώτατο όριο του κάθε χαρακτηρισμού ορίζεται ως εξής:

  1.  Ανεπαρκώς    01 
  2.  Μέτρια            10 
  3. Καλά                12,5 
  4. Πολύ καλά      15,5 
  5. Άριστα             18,5

Δημοσιευμένο στο Χωρίς κατηγορία | Σχόλια κλειστά

Οδηγίες για την αξιολόγηση των μαθητών του Γυμνασίου.

Συγγραφέας: ΚΩΝ/ΝΟΣ ΜΑΝΙΤΑΡΑΣ στις 04/12/2014

Έννοια και σκοπός της αξιολόγησης

1. Αξιολόγηση είναι η διαδικασία που αποσκοπεί στο να προσδιορίσει, κατά τρόπο συστηματικό και αντικειμενικό, το αποτέλεσμα ορισμένης δραστη­ριότητας σε σχέση με τους στόχους τους οποίους αυτή επιδιώκει και την καταλληλότητα των μέσων και μεθόδων που χρησιμοποιούνται για την επίτευξη τους. Στο χώρο της εκπαίδευσης αξιολόγηση είναι η συστηματική διαδικασία ελέγχου του βαθμού επί­τευξης των επιδιωκομένων από το εκπαιδευτικό σύ­στημα σκοπών και ειδικών στόχων.

2. Αξιολόγηση του μαθητή είναι η συνεχής παιδα­γωγική διαδικασία, με βάση την οποία παρακολου­θείται η πορεία μάθησης αυτού, προσδιορίζονται τα τελικά αποτελέσματα της και εκτιμώνται, παράλ­ληλα, διάφορα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας του μαθητή που σχετίζονται με το έργο του σχο­λείου. Η αξιολόγηση αποτελεί οργανικό στοιχείο της διδακτικής – μαθησιακής διαδικασίας, η οποία αρχί­ζει με τον καθορισμό των στόχων και ολοκληρώνεται με τον έλεγχο της επίτευξης τους. Πρώτιστος στό­χος της είναι η συνεχής βελτίωση της διδασκαλίας και της γενικότερης λειτουργίας του σχολείου, κα­θώς και η συνεχής ενημέρωση εκπαιδευτικών και εκπαιδευομένων για τα αποτελέσματα των προσπα­θειών τους, έτσι ώστε να επιτυγχάνονται τα καλύ­τερα δυνατά μαθησιακά αποτελέσματα.

3. Η αξιολόγηση, ως εξατομικευμένη εκτίμηση της επίδοσης του μαθητή, δεν είναι αυτοσκοπός και σε καμιά περίπτωση δεν προσλαμβάνει χαρακτήρα ανταγωνιστικό ή επιλεκτικό για το μαθητή του Γυ­μνασίου. Δεν αναφέρεται μόνο στην επίδοση του στα διάφορα μαθήματα, αλλά και σε άλλα χαρακτη­ριστικά του, όπως είναι η προσπάθεια που καταβάλλει, το ενδιαφέρον του, οι πρωτοβουλίες που ανα­πτύσσει, η δημιουργικότητα του, η συνεργασία του με άλλα άτομα και ο σεβασμός των κανόνων λει­τουργίας του σχολείου.

Διαδικασία αξιολόγησης

1. Η αξιολόγηση του μαθητή κατά τη διάρκεια της φοίτησης του στο Γυμνάσιο προκύπτει από:

α) την καθημερινή προφορική εξέταση και την όλη συμμετοχή του μαθητή στη διδακτική – μαθησιακή διαδικασία 
β) τις ολιγόλεπτες γραπτές δοκιμασίες (τεστ
γ) τις ωριαίες υποχρεωτικές γραπτές δοκιμασίες, οι οποίες γίνονται, χωρίς προειδοποίηση ανά μία κατά τη διάρκεια των δύο πρώτων τριμήνων και κα­λύπτουν την ύλη ευρύτερης διδακτικής ενότητας υπό τον όρο ότι προηγήθηκε κατά το προηγούμενο μάθημα σχετική ανακεφαλαίωση 
δ) τις εργασίες που εκτελούν οι μαθητές, στο σχολείο ή στο σπίτι, στα πλαίσια της καθημερινής διδακτικής εργασίας 
ε) τις συνθετικές δημιουργικές εργασίες 
ζ) τις γραπτές ανακεφαλαιωτικές εξετάσεις του Ιουνίου.

2. Όλες οι διαδικασίες αξιολόγησης λαμβάνουν υπόψη τους επιδιωκόμενους διδακτικούς στόχους και εναρμονίζονται προς αυτούς.

3. Οι γραπτές ωριαίες δοκιμασίες γίνονται με την ευθύνη του διδάσκοντα, σε συνάρτηση με τον προ­γραμματισμό της διδακτέας ύλης. Σχετικό πρό­γραμμα κατατίθεται στο Διευθυντή του Σχολείου, ο οποίος σε συνεννόηση με τους οικείους διδάσκο­ντες συντονίζει τη διεξαγωγή των δοκιμασιών αυτών έτσι ώστε να αποφεύγεται η διενέργεια ωριαίων δοκιμασιών σε περισσότερα του ενός μαθήματα την ίδια μέρα.

 


Π.Δ. 465/1981 ΦΕΚ 129 τ. Α΄

Άρθρο 3
(Όπως αντικαταστάθηκε από το Π.Δ. 268/1982 Άρθρο 1)

Παρ. 1. Η πρόοδος των μαθητών στα διδασκόμενα μαθήματα ελέγχεται με προφορικές και γραπτές ολιγόλεπτες ή ωριαίες δοκιμασίες κατά τη διάρκεια του έτους προκειμένου να διαπιστωθεί η κατάρτιση των μαθητών σε κάθε μάθημα, η κριτική αφομοίωση των διδασκομένων και γενικά η επιδιωκόμενη κατά το αναλυτικό πρόγραμμα πρόοδος αυτών. Με βάση τα αποτελέσματα, που προκύπτουν από τον έλεγχο αυτόν, καθορίζεται η προαγωγική εξέλιξη των μαθητών. Κατά την προφορική δοκιμασία αξιολογούνται και βαθμολογούνται :

α) η επιμέλεια των μαθητών,
β) η ειδική επίδοσή τους στο μάθημα της ημέρας και
γ) ή ενεργητική συμμετοχή τους σ` όλες τις φάσεις της διεξαγωγής του μαθήματος.

Οι διδάσκοντες οφείλουν με προσωπική τους ευθύνη να μεριμνούν ώστε στις προφορικές δοκιμασίες να υποβάλλονται κατά τη διάρκεια κάθε τριμήνου σ` όλα τα μαθήματα όλοι οι μαθητές χωρίς εξαίρεση. Κάθε παράλειψη στο σημείο αυτό ελέγχεται επιμελώς από το Δ/ντη του Σχολείου και τα αρμόδια για το σκοπό αυτόν εποπτικά όργανα.

Παρ. 2. Για τον έλεγχο της επιμέλειας και της επιδόσεως των μαθητών σε κάθε μάθημα ή κλάδο μαθήματος κατά τη διάρκεια κάθε τριμήνου, εκτός από την καθημερινή εξέταση στο μάθημα της ημέρας, που μπορεί να είναι προφορική ή ολιγόλεπτη (10 – 15) γραπτή εξέταση, διενεργούνται και ωριαίες γραπτές δοκιμασίες, σύμφωνα με τα καθοριζόμενα στις επόμενες παραγράφους.

Παρ. 3. Η ολιγόλεπτη γραπτή εξέταση διενεργείται χωρίς προειδοποίηση σε θέματα που λαμβάνονται από την ύλη του μαθήματος της ημέρας και προϋποθέτουν απαντήσεις, τις Οποίες μπορούν οι μαθητές να διατυπώνουν στο χρόνο που διατίθεται για την εξέταση αυτή.

Οι ολιγόλεπτες γραπτές εξετάσεις(TESTS) διεξάγονται χωρίς περιορισμό κατά την κρίση του καθηγητή που διδάσκει το μάθημα

 (Το εδάφιο αυτό 3 παρατίθεται όπως αντικαταστάθηκε, με την § 1 του άρ. 1 του Π.Δ. 268/82).

Παρ. 4. Οι ωριαίες γραπτές δοκιμασίες διεξάγονται χωρίς καμιά προειδοποίηση των μαθητών στην ύλη του μαθήματος της ημέρας που προορίζεται για εξέταση. Οι δοκιμασίες αυτές διεξάγονται σε όλα τα μαθήματα της Α` ομάδας, καθώς και στην Οικιακή Οικονομία και στο Σχέδιο του μαθήματος των Καλλιτεχνικών της Β` ομάδας, υποχρεωτικά δύο φορές μέσα στο διδακτικό έτος, τη μία οπωσδήποτε στη διάρκεια του πρώτου τριμήνου και την άλλη στη διάρκεια του δευτέρου {(ή του τρίτου τριμήνου κατά την κρίση του καθηγητή, που διδάσκει το μάθημα)}.

Αν ένα μάθημα διδάσκεται σύμφωνα με το αναλυτικό πρόγραμμα επί ένα και μισό τρίμηνο και βαθμολογείται αυτοτελώς, τότε διεξάγεται τουλάχιστον μία γραπτή δοκιμασία του τύπου αυτού σε όλη τη διάρκεια της διδασκαλίας. ( Όπως αντικαταστάθηκε, όπως παρατίθεται με την § 2 του άρ. 1 του Π.Δ. 268/82).

Παρ. 5. Στις ολιγόλεπτες γραπτές εξετάσεις και στις ωριαίες γραπτές δοκιμασίες μετέχουν υποχρεωτικά όλοι οι μαθητές της τάξεως ή του τμήματος. Μαθητής που απέχει αδικαιολόγητα από τις ωριαίες γραπτές δοκιμασίες θεωρείται ότι εξετάστηκε και βαθμολογήθηκε με τον κατώτατο βαθμό επιδόσεως.
Μαθητής που απέχει δικαιολογημένα από τη διενέργεια ωριαίας γραπτής δοκιμασίας καλείται να υποστεί τη γραπτή αυτή δοκιμασία σε πρώτη ευκαιρία κατά την κρίση του καθηγητή πού διδάσκει το μάθημα.

(Όπως διαμορφώθηκε με την § 3 του άρ. 1 του Π.Δ. 268/82).

Παρ. 6. Για τις τάξεις ή τα τμήματα τάξεων, στις οποίες λόγω του μεγάλου αριθμού μαθητών οι δυνατότητες επιτηρήσεως των μαθητών για την αδιάβλητη διεξαγωγή της γραπτής δοκιμασίας είναι περιορισμένες, ορίζονται διαφορετικά αλλά ισοδύναμα κατά το δυνατό θέματα, τα οποία κατανέμονται κατά τέτοιο τρόπο, που οι μαθητές που κάθονται στο ίδιο θρανίο να διαπραγματεύονται διαφορετικά θέματα.

Παρ. 7. Για τη διενέργεια των ωριαίων γραπτών δοκιμασιών απαιτείται προηγούμενη ενημέρωση του Διευθυντή του Γυμνασίου από τον διδάσκοντα, ώστε να αποφεύγεται η συσσώρευση πολλών τέτοιων δοκιμασιών κατά την ίδια εβδομάδα ή κατά το τέλος κάθε τριμήνου.

Δεν επιτρέπεται να διεξάγονται περισσότερες από μια γραπτή δοκιμασία κατά τη διάρκεια του ημερήσιου διδακτικού προγράμματος και οπωσδήποτε όχι περισσότερες από τρεις (3) κατά τη διάρκεια του εβδομαδιαίου διδακτικού προγράμματος για τους ίδιους μαθητές.

Παρ. 8. Τα γραπτά δοκίμια των ανωτέρω γραπτών εξετάσεων και δοκιμασιών διορθώνονται από τον διδάσκοντα, τίθενται υπόψη των μαθητών για να ενημερωθούν ως προς την επιτυχή ή όχι ανάπτυξη του θέματος και παραδίδονται στο Διευθυντή του Γυμνασίου για φύλαξη μέχρι το τέλος του σχολικού έτους. Επίσης τίθενται υπόψη των γονέων, εφόσον το ζητήσουν.

 

Δημοσιευμένο στο Χωρίς κατηγορία | Σχόλια κλειστά

Πολιτιστικό πρόγραμμα:»Ο Πυθαγόρας τελικά μας διασκεδάζει;

Συγγραφέας: ΟΛΓΑ ΛΑΜΠΡΟΥ στις 03/12/2014

Γεια σας!

Είμαστε η ομάδα του Πυθαγόρα. Φέτος σκεφτήκαμε να γνωρίσουμε καλύτερα τον
αρχαίο μας παππού, ο οποίος ταξίδεψε σε μέρη μακρινά ψάχνοντας για εμπειρίες
και γνώσεις, περιπλανήθηκε στα μονοπάτια της σκέψης, δίδαξε τους αφοσιωμένους

μαθητές του και άφησε έντονο το χνάρι του στα πεδία των Μαθηματικών, της Μου-

σικής και της Φιλοσοφίας.

Γοητευμένοι από την περιπετειώδη ζωή και το σπουδαίο έργο του δουλεύουμε με

ενθουσιασμό, προσπαθώντας παραλληλα να διερευνήσουμε το θέμα της Μαθημα-

τικοφοβίας που ταλανίζει πολλούς από μας. Θέλουμε να βρούμε τα αίτια που το

προκαλούν , τις συνέπειές του, αλλά και τους τρόπους αντιμετώπισής του.

Έχουμε ήδη συναντηθεί δύο φορές. Χωριστήκαμε σε ομάδες, ερευνήσαμε στο Διαδί-

κτυο, ψάξαμε σε βιβλία, γράψαμε ένα θεατρικό,φτιάξαμε Ερωτηματολόγια.

Σε επόμενες συναντήσεις θα συνθέσουμε τις εργασίες, θα κάνουμε πρόβες για το

θεατρικό και θα δώσουμε τον καλύτερο εαυτό μας σ’ αυτήν την προσπάθεια.

Ο παππούς Πυθαγόρας μας κλείνει το μάτι χαμογελώντας!

                                                     

   Υπεύθυνη εκπ/κός:Μποζίνη Ευδοκία 

    Συμμετέχουσες εκπ/κοί:Κουρουνιώτη Βασιλική

                                          Λάμπρου Όλγα                                              

Δημοσιευμένο στο Χωρίς κατηγορία | Σχόλια κλειστά

Αγώνες Αθλοπαιδείας Πετοσφαίρισης

Συγγραφέας: ΚΟΡΟΛΗ ΕΛΕΝΗ στις 26/11/2014

DSC_0339Το σχολείο μας συμμετείχε στους Αγώνες Αθλοπαιδείας Πετοσφαίρισης που διεξήχθησαν στις 25/11/2014 στο ΔΑΚ Αργους. Δύο ομάδες αγοριών και κοριτσιών (μεικτές) εκπροσώπησαν το σχολείο μας.

Το σχολείο μας έπαιξε επτά αγώνες (ένα σετ στους 25 πόντους) και σημείωσε έξι νίκες και μια ήττα!

 

 

 

Διαβάστε την συνέχεια »

Δημοσιευμένο στο Χωρίς κατηγορία | Σχόλια κλειστά

Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης με θέμα την ανακύκλωση.

Συγγραφέας: ΚΑΛΟΓΕΡΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ στις 24/11/2014

Με αφορμή τον καθημερινό όγκο των σκουπιδιών τα οποία συλλέγονται   στο σχολείο μας, στα σπίτια μας αλλά και στην πόλη μας, αποφασίσαμε αυτή τη σχολική χρονιά να ασχοληθούμε με την επαναχρησιμοποίηση και την ανακύκλωση ορισμένων υλικών, μιας και παγκόσμια το ζήτημα της διαχείρισης των απορριμμάτων είναι σημαντικό για την προστασία του περιβάλλοντος.

Η  πρώτη συνάντηση πραγματοποιήθηκε  στις 20/11/2014  με σκοπό την ενημέρωση των μαθητών που θα ασχοληθούν. Επιχειρήσαμε να προκαλέσουμε το ενδιαφέρον τους  προβάλλοντας κάποιες διαφάνειες  που είχαμε δημιουργήσει για τα απορρίμματα και την ανακύκλωση  των υλικών που συλλέγουμε,  αλλά και για τη σπουδαιότητα αυτής της διαδικασίας. Επίσης προβάλαμε ένα βίντεο με το σκουπιδότοπο της Καραθώνας και ένα βίντεο που μας έδειξε πώς ένας αδιάφορος πολίτης πείστηκε για τη μεγάλη σπουδαιότητα της ανακύκλωσης.

Μετά αποφασίσαμε να τοποθετηθεί  μια ανακοίνωση σε κάθε σχολική αίθουσα με σκοπό την ενημέρωση των μαθητών για  την ανακύκλωση.

Στη συνέχεια ενημερώσαμε τους μαθητές για τις δραστηριότητες με τις οποίες σκεφτόμαστε να ασχοληθούμε , ζητήσαμε και από αυτούς τις δικές τους προτάσεις και στην επόμενη συνάντησή μας, που θα γίνει σύντομα,  θα αποφασίσουν σε ποια ομάδα δράσης θα ενταχθούν .

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ

Βράσκου Ιφιγένεια (ΠΕ34)

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ

Αγγέλαινα Σοφία (ΠΕ19)

Καλογερά Αγγελική (ΠΕ04.05)

Παπαγεωργίου Μαρίνα- Αικατερίνη (ΠΕ02)

Δημοσιευμένο στο Χωρίς κατηγορία | Σχόλια κλειστά

Συγγραφέας: 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ (ΜΠΟΥΣΟΥΛΟΠΟΥΛΕΙΟ) στις 24/11/2014

dimos

Δημοσιευμένο στο Χωρίς κατηγορία | Σχόλια κλειστά

Απαγόρευση του καπνίσματος!

Συγγραφέας: 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ (ΜΠΟΥΣΟΥΛΟΠΟΥΛΕΙΟ) στις 10/11/2014

ΘΕΜΑ: «Απαγόρευση του καπνίσματος»

          Σας υπενθυμίζουμε ότι, σύμφωνα με την αριθ. 88202/25-06-2009 (Β΄1286) Υπουργική Απόφαση, απαγορεύεται πλήρως το κάπνισμα σε όλους τους χώρους των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, κάθε βαθμίδας, τόσο του δημόσιου όσο και του ιδιωτικού τομέα. Επομένως, εκπαιδευτικοί και μαθητές δεν επιτρέπεται να καπνίζουν σε όλους τους χώρους του σχολείου.

           Σε ό,τι αφορά στους μαθητές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, η μη τήρηση των ανωτέρω, επισύρει τις κυρώσεις που προβλέπονται από το άρθρο 27 του Π.Δ. 104/1979 (Α΄23).

            Παρακαλούμε να ενημερώσετε άμεσα τις σχολικές μονάδες αρμοδιότητάς σας.

                                                                             Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ

                                                             ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ

Δημοσιευμένο στο Χωρίς κατηγορία | Σχόλια κλειστά

Κυκλοφόρησε

Συγγραφέας: 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ (ΜΠΟΥΣΟΥΛΟΠΟΥΛΕΙΟ) στις 10/11/2014

Το πρώτο τεύχος της σχολικής εφημερίδας μας για το τρέχον διδακτικό έτος.

Έκδοση Σχ. Περιοδικού με τον τίτλο «Πρωτοτυπία»

Υπεύθυνοι σύνταξης:

  • Λάμπρου Όλγα (ΠΕ02)
  • Μποζίνη Ευδοκία (ΠΕ02)   – Θεοφίλη Αικατερίνη (ΠΕ06)
  • οι μαθητές και οι μαθήτριες του προγράμματος.

tyops 1

 

Δημοσιευμένο στο Χωρίς κατηγορία | Σχόλια κλειστά