1o – Γυμνάσιο Άργους

ΜΠΟΥΣΟΥΛΟΠΟΥΛΕΙΟ

Ενημέρωση σχετικά με την εποχική γρίπη.

Συγγραφέας: ΚΩΝ/ΝΟΣ ΜΑΝΙΤΑΡΑΣ στις 08/02/2016

Υπουργείο Παιδείας:

Με αφορμή ερωτήματα σχετικά με την εμφάνιση της εποχικής γρίπης, συστήνονται στις σχολικές μονάδες οι ακόλουθες οδηγίες με σκοπό την πρόληψη της εξάπλωσής της:

  1. Παιδιά που εμφανίζουν συμπτώματα γρίπης αναμένουν, σε χώρο όπου δε θα έρχονται σε επαφή με άλλα άτομα, μέχρι να τα παραλάβουν οι γονείς ή οι κηδεμόνες τους, οι οποίοι θα πρέπει να ειδοποιούνται αμέσως.
  2. Συστήνεται για την αποφυγή της εξάπλωσης της εποχικής γρίπης να τηρούνται οι κανόνες ατομικής υγιεινής, όπως:
    • Αποφυγή επαφής χεριών με τα μάτια, τη μύτη και το στόμα για τη μείωση του κινδύνου μόλυνσης.
    • Αποφυγή κοινής χρήσης των μολυβιών, των στυλό, των μαρκαδόρων και άλλων προσωπικών αντικειμένων.
    • Σε βήχα ή φτέρνισμα, κάλυψη της μύτης και του στόματος με το μανίκι στο ύψος του αγκώνα ή με χαρτομάντιλο. Το χρησιμοποιημένο χαρτομάντιλο πρέπει να απορρίπτεται αμέσως μετά τη χρήση στους κάδους απορριμμάτων.
    • Απαγορεύεται τα παιδιά να πίνουν νερό απευθείας από τη βρύση με το στόμα.
    • Τακτικό πλύσιμο των χεριών των παιδιών και των εργαζομένων με υγρό σαπούνι και νερό ή εναλλακτικά να χρησιμοποιείται αντισηπτικό αλκοολούχο διάλυμα ή χαρτομάντιλα με αλκοόλη.

Οι παραπάνω οδηγίες πρέπει να τηρούνται και από το προσωπικό των κυλικείων.

Παρακαλούνται οι Διευθυντές σχολικών μονάδων να ενημερώσουν την εκπαιδευτική κοινότητα (μαθητές, εκπαιδευτικούς, Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων).

 

Κατηγορία Μαθητές | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ενημέρωση σχετικά με την εποχική γρίπη.

Ενημέρωση για τη γρίπη.

Συγγραφέας: ΚΩΝ/ΝΟΣ ΜΑΝΙΤΑΡΑΣ στις 05/02/2016

 Σε φάση αυξημένης δραστηριότητας της γρίπης η Χώρα

  Διαβάστε  περισσότερα……

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ενημέρωση για τη γρίπη.

Συγγραφέας: Γιούλα Αθανασάκου στις 06/02/2016

Το ταξίδι από τη Συρία

Δεν είναι ένα κλασικό παραμύθι, είναι μια συγκινητική νέα σειρά κινουμένων σχεδίων που δημιουργήθηκε από τη UNICEF με στόχο την ευαισθητοποίηση όλων μας για τα δεινά που έχει προκαλέσει ο πόλεμος στη Συρία στα μικρά παιδιά που είναι το μέλλον αυτού του κόσμου. Η πρώτη ιστορία, «Η Μαλάκ και η Βάρκα: Το ταξίδι από τη Συρία», ακολουθεί τη Μαλάκ, ένα 7χρονο κορίτσι, στο ταξίδι που κάνει από την Συρία προς την Ευρώπη, μέσα σε μια βάρκα, διασχίζοντας τα νερά της Μεσογείου. Η σειρά κινουμένων σχεδίων με τίτλο «Unfairy Tales» είναι μέρος της ανθρωπιστικής εκστρατείας #NoLostGeneration για να σηματοδοτήσει τα 5 χρόνια εμφύλιου πολέμου στη Συρία. Η επόμενη ταινία κινουμένων σχεδίων θα κυκλοφορήσει μέσα στον Μάρτιο με τίτλο «Η Ivine και το μαξιλάρι». Περισσότερα από 14 εκατομμύρια παιδιά σε όλη τη Συρία και το Ιράκ έχουν επηρεαστεί από την αιματηρή αυτή σύγκρουση που έχει στοιχίσει τη ζωή σε πάνω από 250.000 ανθρώπους, σύμφωνα με στοιχεία της UNICEF.

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

Συγγραφέας: Γιούλα Αθανασάκου στις 02/02/2016

Ένα υπέροχο δώρο!


Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

Συγγραφέας: 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ (ΜΠΟΥΣΟΥΛΟΠΟΥΛΕΙΟ) στις 28/01/2016

3_Ierarxes

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

Μήνυμα του Υπουργού Παιδείας για την εορτή των τριών Ιεραρχών.

Συγγραφέας: 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ (ΜΠΟΥΣΟΥΛΟΠΟΥΛΕΙΟ) στις 28/01/2016

Οι σχολικές εορτές και όλες γενικά οι επέτειοι, με την κατ’ έτος επανάληψή τους, κινδυνεύουν να απογυμνωθούν από κάθε περιεχόμενο και να γίνουν μια κούφια εθιμοτυπία. Αν θέλουμε να αποφύγουμε τον κίνδυνο αυτό, πρέπει να αναζητούμε εντατικά, κάθε φορά, το νόημά τους για μας σήμερα. Ποια μπορεί λοιπόν να είναι η σημασία για τους σημερινούς Έλληνες μαθητές, φοιτητές και δασκάλους όλων των βαθμίδων η μνήμη   τριών Ιεραρχών του 4ου αιώνα; Ως μικρή συμβολή σε αυτή τη διερώτηση, σας προτείνω τρία σημεία:

1) Οι τρεις εορταζόμενοι άγιοι της Εκκλησίας είχαν όλοι τους, σε διαφορετικό βαθμό ο καθένας, βαθιά αγάπη για τα ελληνικά γράμματα, γνώριζαν σε βάθος και πλάτος την ελληνική παιδεία, διέθεταν εκπληκτική ελληνομάθεια. Δεν αρκέστηκαν στην μελέτη της Βίβλου και των ιερών γραμμάτων, αλλά σπούδασαν με σεβασμό και αυτό με το οποίο διαφωνούσαν, την θύραθεν γραμματεία. Οι δύο από αυτούς, ο Μέγας Βασίλειος και ο Γρηγόριος ο Ναζιανζηνός, υπήρξαν συμφοιτητές στην ειδωλολατρική Αθήνα, την πιο φημισμένη τότε πανεπιστημιούπολη του κόσμου, ο τρίτος σπούδασε στην Αντιόχεια. Είχαν και οι τρεις εθνικούς δασκάλους. Αναζήτησαν τη γνώση και την αλήθεια με ανοιχτότητα, χωρίς αποκλεισμούς και περιορισμούς. Ο Βασίλειος θα αναδείξει τη σημασία της ελληνικής παιδείας, με απλό και νηφάλιο τρόπο, στη γνωστή μικρή πραγματεία του Προς τους νέους όπως αν εξ ελληνικών ωφελοίντο λόγων.

2) Μολονότι  και οι τρεις Ιεράρχες είχαν αναχωρητική και μοναχική διάθεση, θα αναλάβουν δράση, όταν κληθούν να το κάνουν. Δεν θα κλειστούν στο κελί τους, αλλά θα δώσουν, στον δημόσιο χώρο, μάχες για την αλήθεια και τη δικαιοσύνη, από πολύ υψηλές μάλιστα θέσεις ευθύνης. Θα ασκήσουν τα δημόσια καθήκοντά τους με ευθύνη, πνεύμα διακονίας, θάρρος και παρρησία, γεγονός που θα οδηγήσει, ως γνωστόν,  τον Ιωάννη Χρυσόστομο σε ανοιχτή σύγκρουση με την αυτοκρατορική εξουσία  και συνακόλουθα στην εξορία.

3) Και οι τρεις Ιεράρχες, ο Μέγας Βασίλειος περισσότερο από όλους, είχαν τεράστιο φιλανθρωπικό έργο. Έδωσαν αγώνες υπέρ των φτωχών και των αδυνάτων. Ο καινός άνθρωπος του Ευαγγελίου ήταν για αυτούς απερίφραστα ο φιλάλληλος άνθρωπος, ο άνθρωπος της έμπρακτης και έμπονης αγάπης για τον αναγκεμένο συνάνθρωπο.  Δεν διαχώρισαν ποτέ την  πίστη στο Θεό από την έγνοια για τον φτωχό  και τον ξένο. Οι τρεις Ιεράρχες ωστόσο προχώρησαν ένα βήμα παραπέρα εν προκειμένω: δίδαξαν (και έκαναν οι ίδιοι πράξη στη ζωή τους) ότι όποιος νοιάζεται τους φτωχούς δεν μπορεί να είναι ο ίδιος  σωρευτής πλούτου. Ο φιλόπτωχος πρέπει να επιλέγει την πτωχεία και για τον εαυτό του, αρκούμενος στα χρειαζούμενα για τη ζωή, χωρίς περιττές πολυτέλειες.

 

                                                                             Ο Υπουργός Παιδείας,

                                                                                Έρευνας και Θρησκευμάτων

                                         Νίκος Φίλης

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μήνυμα του Υπουργού Παιδείας για την εορτή των τριών Ιεραρχών.

ΚΕΕΛΠΝΟ

Συγγραφέας: 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ (ΜΠΟΥΣΟΥΛΟΠΟΥΛΕΙΟ) στις 27/01/2016

xeria

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΕΕΛΠΝΟ

Ανακοίνωση – Ενημέρωση.

Συγγραφέας: 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ (ΜΠΟΥΣΟΥΛΟΠΟΥΛΕΙΟ) στις 27/01/2016

ΘΕΜΑ: « Συμπληρωματικές οδηγίες για την εποχική γρίπη »

Σύμφωνα με τα δεδομένα της επιτήρησης της εποχικής γρίπης του ΚΕΕΛΠΝΟ, αναμένεται αυξητική τάση στα κρούσματα της εποχικής γρίπης τις επόμενες εβδομάδες.

Για το λόγο αυτό  δίδοντα  οδηγίες πρόληψης της εποχικής γρίπης.

Υπενθυμίζεται ότι η γρίπη μπορεί να προκαλέσει σοβαρές επιπλοκές ιδιαίτερα σε άτομα που ανήκουν σε ομάδες υψηλού κινδύνου.

Κατά τη φετινή περίοδο γρίπης ιδιαίτερη ανησυχία έχει προκαλέσει το γεγονός ότι το προεξάρχον στέλεχος που ευθύνεται τόσο στη Ευρώπη όσο και στη Αμερική για την υψηλή νοσηρότητα της γρίπης είναι το στέλεχος Α(Η3Ν2) που εμφανίζει γενετικές διαφορές από το αντίστοιχο στέλεχος Α(Η3Ν2) που περιέχεται στο κυκλοφορούν εμβόλιο της εποχικής γρίπης. Αυτό συνέβη διότι το εποχικό εμβόλιο της γρίπης περιέχει στελέχη της γρίπης που αναμέναμε ότι θα επικρατήσουν φέτος στο βόρειο ημισφαίριο και όχι τον διαφοροποιημένο υπότυπο (Η3Ν2), που όλα τα δεδομένα δείχνουν ότι θα αποτελέσει σημαντικό αίτιο της φετινής επιδημίας.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις του ΚΕΕΛΠΝΟ, στην Ελλάδα αναμένεται η κυκλοφορία του στελέχους Α(Η3Ν2), όπως επίσης και του στελέχους Α(Η1Ν1)pnd09 και του στελέχους τύπου Β.

Επισημαίνεται ότι το εμβόλιο παραμένει το καλύτερο προληπτικό μέτρο για τη γρίπη, αφού καλύπτει για τα στελέχη Α(Η1Ν1)pnd09 και τύπου Β και ενδεχομένως, μέσω της παραγωγής αντισωμάτων με διασταυρούμενη ανοσία, να προστατεύει από σοβαρή νόσο και από το διαφοροποιημένο στέλεχος Α(Η3Ν2)

Σε συνέχεια των ανωτέρω είναι σημαντικό να ενταθούν τα προληπτικά, διαγνωστικά και θεραπευτικά μέτρα κατά της εποχικής γρίπης και ιδιαίτερα τα ακόλουθα:

  • Εμβολιασμός κατά της εποχικής γρίπης στις ομάδες αυξημένου κινδύνου του πληθυσμού καθ” όλη τη διάρκεια του φετινού κύματος γρίπης.
  • Για τα άτομα υψηλού κινδύνου, και ιδιαίτερα όταν ο εμβολιασμός διενεργήθηκε κατά την έναρξη της περιόδου της εποχικής γρίπης, είναι πιθανόν για τη διατήρηση επαρκούς επιπέδου αντισωμάτων να χρειαστεί επαναληπτική δόση, κατόπιν συνεννόησης με το θεράποντα ιατρό.
  • Οι αρμόδιες Υπηρεσίες για την ενημέρωση του κοινού να μεριμνήσουν για τη διοργάνωση παρεμβάσεων ευαισθητοποίησης των πολιτών σχετικά με :
  1. Την ανάγκη συνέχισης τους εμβολιασμού κατά της εποχικής γρίπης ακόμη και κατά τη διάρκεια του επιδημικού κύματος εποχικής γρίπης, λαμβάνοντας υπόψη ότι απαιτείται περίοδος περίπου 2 εβδομάδων για την ανάπτυξη αντισωμάτων.
  2. Τη λήψη μέτρων υγιεινής, όπως το συχνό πλύσιμο των χεριών, την κάλυψη του βήχα ή του φτερνίσματος, τον αερισμό των χώρων, την αποφυγή συγχρωτισμού, και την τήρηση των κανόνων αναπνευστικής υγιεινής.Την ανάγκη έγκαιρης αναζήτησης ιατρικής συμβουλής σε περίπτωση παρατεταμένων ή σοβαρών συμπτωμάτων γρίπης ακόμη και σε άτομα που δεν ανήκουν σε ομάδα αυξημένου κινδύνου και την έγκαιρη λήψη αντιϊκών φαρμάκων μετά από ιατρική συμβουλή.
  3. Την ανάγκη οικιοθελούς απομόνωσης (π.χ. από το σχολείο ή της εργασία) για τα άτομα με συμπτώματα γρίπης για την αποφυγή μετάδοσης του ιού.

Επιπλέον, οι Διοικήσεις των Υγειονομικών Περιφερειών και οι Επιστημονικοί Σύλλογοι των επαγγελματιών υγείας παρακαλούνται να μεριμνήσουν για την ευαισθητοποίηση των γιατρών σχετικά με την έγκαιρη χορήγηση αντιϊκής θεραπείας κατά της γρίπης στις κλινικές ομάδες αυξημένου κινδύνου του πληθυσμού με τις πρώτες εκδηλώσεις της νόσου (μέσα σε 48 ώρες), ακόμη και χωρίς την εργαστηριακή επιβεβαίωση της γρίπης. Τα αντιϊκά φάρμακα κατά της γρίπης μπορούν να χρησιμοποιηθούν και για την πρόληψη της εμφάνισης συμπτωμάτων γρίπης, κατά τη κρίση του θεράποντα ιατρού. Με τη σχετ.2 εγκύκλιο υπενθυμίζεται ότι ισχύει και φέτος η δωρεάν διάθεση αντιϊκών φαρμάκων

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ανακοίνωση – Ενημέρωση.

Συγγραφέας: 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ (ΜΠΟΥΣΟΥΛΟΠΟΥΛΕΙΟ) στις 25/01/2016

To  15/μελές μαθητικό συμβούλιο του σχολείου μας συγκέντρωσε χρήματα μετά από έρανο και τα κατέθεσε σε τραπεζικό λογαριασμό  για το Χαμόγελο του Παιδιού.

 

 

 

Μπράβο  Παιδιά!

XP

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

Συγγραφέας: 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ (ΜΠΟΥΣΟΥΛΟΠΟΥΛΕΙΟ) στις 20/01/2016

TYPOS-7ΚΛΙΚ   ΕΔΩ ……

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 76ου ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ο ΘΑΛΗΣ

Συγγραφέας: 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ (ΜΠΟΥΣΟΥΛΟΠΟΥΛΕΙΟ) στις 24/12/2015

 

ΤΑΧΗ ΕΠΩΝΥΜΟ ΟΝΟΜΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΟΜΟΣ
Β” ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΝΙΚΟΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΡΜΙΟΝΗΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
Β” ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΠΟΥΝΟΥ ΑΜΑΛΙΑ 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΑΥΠΛΙΟΥ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
Β” ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΑΘΑΚΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΑΥΠΛΙΟΥ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
Γ” ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΑΒΝΤΟΥΚΑΝ ΒΕΝΙΣΑ 3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
Γ” ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΣΑΠΡΑΛΗ ΜΑΡΙΑ 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
 
Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΡΒΕΛΑΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ 2ο ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΡΓΟΥΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΑΡΤΙΝΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ 2ο ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΝΑΥΠΛΙΟΥ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
Β΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΟΥΡΙΩΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 2ο ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΡΓΟΥΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΡΟΥΛΙΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ-ΠΑΝΑΓΟΥΛΑ 2ο ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΝΑΥΠΛΙΟΥ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΞΗΝΤΑΡΟΠΟΥΛΟΣ ΦΩΤΙΟΣ-ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ 2ο ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΝΑΥΠΛΙΟΥ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ

 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ  ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ  ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Πανεπιστημίου (Ελευθερίου Βενιζέλου) 34
106 79   ΑΘΗΝΑ
Τηλ. 3616532 – 3617784 – Fax: 3641025
e-mail : info@hms.gr
www.hms.gr

 

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 76ου ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ο ΘΑΛΗΣ

Χριστούγεννα

Συγγραφέας: 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ (ΜΠΟΥΣΟΥΛΟΠΟΥΛΕΙΟ) στις 24/12/2015

24-12-2015

Μετά τον καθιερωμένο εκκλησιασμό και τη Χριστουγεννιάτικη  εορτή.

FB_20151224_14_40_51_Saved_Picture

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Χριστούγεννα

Εκδρομή!

Συγγραφέας: 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ (ΜΠΟΥΣΟΥΛΟΠΟΥΛΕΙΟ) στις 24/12/2015

Τη Δευτέρα, 21-12-2015 η Γ΄γυμνασίου πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στη Βουλή των Ελλήνων.

οι μαθητές στα έδρανα των βουλευτών!

WP_20151221_004

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εκδρομή!

Συγγραφέας: 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ (ΜΠΟΥΣΟΥΛΟΠΟΥΛΕΙΟ) στις 24/12/2015

Η γέννηση του Χριστού ας είναι το προμήνυμα για μια χρονιά διαφορετική,

όμορφη,

με λιγότερα προβλήματα,

αλλά με περισσότερα φωτεινά και ελπιδοφόρα μηνύματα!

Χρόνια Πολλά
christmas

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

Πρόγραμμα Ενισχυτικής Διδασκαλίας

Συγγραφέας: 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ (ΜΠΟΥΣΟΥΛΟΠΟΥΛΕΙΟ) στις 18/12/2015

στο πλαίσιο της Πράξης «Ενισχυτική Διδασκαλία στη Β/θμια Εκπαίδευση» στους ΑΠ 6, 8 & 9 του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση 2014-2020».

 

Ενημέρωση   ΕΔΩ    207095 – Δ2-17-12-2015 Εγκύκλιος

Για την αίτηση – υπεύθυνη δήλωση πατήστε εδώ.

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πρόγραμμα Ενισχυτικής Διδασκαλίας

Μήνυμα Υπουργού για τη Συμφωνία του Παρισιού

Συγγραφέας: 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ (ΜΠΟΥΣΟΥΛΟΠΟΥΛΕΙΟ) στις 17/12/2015

Μήνυμα του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Νίκου Φίλη, για τη Συμφωνία του Παρισιού

 Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων χαιρετίζει την ομόφωνη αποδοχή της Συμφωνίας του Παρισιού, που επιτεύχθηκε στο πλαίσιο της 21ης Διάσκεψης των Ηνωμένων Εθνών για την Κλιματική Αλλαγή, που πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι από τις 30 Νοεμβρίου μέχρι τις 12 Δεκεμβρίου 2015. Με τη Συμφωνία αυτή, 196 χώρες συναινούν στην ανάγκη υιοθέτησης ενός σταθερού πλαισίου αντιμετώπισης της κλιματικής αλλαγής και  θέτουν ως στόχο, ως το τέλος του αιώνα, τον περιορισμό της αύξησης της μέσης θερμοκρασίας στον πλανήτη σε κάτω από 2 βαθμούς Κελσίου (και εφόσον είναι εφικτό κάτω από 1,5 βαθμούς Κελσίου) σε σχέση με την προ-βιομηχανική εποχή.  Tα κράτη που υπέγραψαν τη συμφωνία δεσμεύτηκαν να υιοθετήσουν  για πρώτη φορά μια προσέγγιση από τα κάτω, έτσι, ώστε,  κάθε χώρα να καθορίζει τη δική της συνεισφορά στη μείωση των αερίων του θερμοκηπίου καθώς και τα μέτρα που θα συμβάλλουν στην επίτευξη αυτού του στόχου.

Στη Συμφωνία επιβεβαιώνεται η σημασία της εκπαίδευσης, της κατάρτισης και της ευαισθητοποίησης της κοινωνίας για την επίτευξη των στόχων, και καλούνται οι χώρες να διασφαλίσουν ότι θα συμπεριλάβουν τους τομείς αυτούς στις πολιτικές ενδυνάμωσης δομών και ανάπτυξης ικανοτήτων που θα επιλέξουν για την επίτευξη των στόχων τους.

Το Άρθρο 12 της Συμφωνίας  αναφέρει συγκεκριμένα:

«Τα μέρη θα συνεργαστούν στη λήψη των κατάλληλων μέτρων για τη βελτίωση της εκπαίδευσης, της κατάρτισης, της ευαισθητοποίησης του κοινού, της δημόσιας συμμετοχής και της δημόσιας πρόσβασης στην πληροφόρηση για την κλιματική αλλαγή, αναγνωρίζοντας τη σημασία αυτών των βημάτων για την ενίσχυση των δράσεων που απορρέουν από αυτή τη Συμφωνία.»

Είναι φανερό ότι για  την υλοποίηση της Συμφωνίας του Παρισιού θα χρειαστεί τεράστια προσπάθεια και κινητοποίηση από όλους. Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και η εκπαιδευτική κοινότητα στο σύνολο της θα συμβάλλουν με κάθε μέσο στην ενδυνάμωση της προσπάθειας αυτής.

Ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων

Νίκος Φίλης  

Κατηγορία Μαθητές | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μήνυμα Υπουργού για τη Συμφωνία του Παρισιού

Πρόγραμμα ενημέρωσης για την πρόοδο.

Συγγραφέας: 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ (ΜΠΟΥΣΟΥΛΟΠΟΥΛΕΙΟ) στις 16/12/2015

Οι Εκπαιδευτικοί του σχολείου θα ενημερώνουν 

τους  Γονείς και Κηδεμόνες

κάθε Πέμπτη

(κλικ ΕΔΩ για το πρόγραμμα)

ισχύει  από   15-12-2015

.

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πρόγραμμα ενημέρωσης για την πρόοδο.

Η ΕΡΤ πάει… σχολείο

Συγγραφέας: 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ (ΜΠΟΥΣΟΥΛΟΠΟΥΛΕΙΟ) στις 15/12/2015

Tο Αρχείο της ΕΡΤ, όπως κάθε αρχείο, οφείλει να απευθύνεται σε όλες τις ηλικιακές και μορφωτικές ομάδες χρηστών, χωρίς καμία απολύτως διάκριση, λαμβάνοντας πάντα υπόψη ότι οι εξελίξεις στην επιστήμη και την έρευνα μπορεί να προσφέρουν νέες χρήσεις και δεδομένα.

H ΕΡΤ πάει σχολείο
Το Αρχείο της ΕΡΤ, ακολουθώντας τους διεθνείς κανόνες οπτικοακουστικής αρχειονομίας, παρέχει ασφαλή δεδομένα, η καλή χρήση των οποίων λειτουργεί ως επιπρόσθετο βοήθημα για τον μαθητή και τον δάσκαλο.Το επιστημονικό προσωπικό του Αρχείου της ΕΡΤ, σε συνεργασία με δασκάλους και καθηγητές της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αντιστοίχησαν οπτικοακουστικά αρχειακά τεκμήρια με σχολικά βιβλία, δίνοντας την ευκαιρία στους μαθητές να έχουν στη διάθεσή τους επιπλέον χρηστικά μαθησιακά εργαλεία, σχετικά με συγκεκριμένα γνωστικά πεδία.Στόχος της συγκεκριμένης πρωτοβουλίας, είναι να διευκολυνθεί η αναζήτηση, αξιολόγηση και χρήση των οπτικοακουστικών μαθησιακών αντικειµένων από μαθητές, εκπαιδευτικούς ή αυτοµατοποιηµένες λογισμικές διεργασίες.

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η ΕΡΤ πάει… σχολείο

Συγγραφέας: 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ (ΜΠΟΥΣΟΥΛΟΠΟΥΛΕΙΟ) στις 15/12/2015

.

Παράδοση βαθμολογίας (Μαθητικών Ελέγχων)

1ου διδακτικού τριμήνου σε γονείς – κηδεμόνες την

Τετάρτη, 16 Δεκεμβρίου 2015 και ώρα 13:30

.

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

Συγγραφέας: Γιούλα Αθανασάκου στις 14/12/2015

Σύντροφος στο ταξίδι
Η ιστορία ενός νεαρού πρόσφυγα που έφτασε από τη Συρία στη Λέσβο ήρθε πρόσφατα στο φως της δημοσιότητας, όταν η Ύπατη Αρμοστεία δημοσίευσε στο  διαδίκτυο ένα σχετικό βίντεο. Ο 17χρονος περπάτησε πάνω από 483 χιλιόμετρα, κουβαλώντας στις ελάχιστες αποσκευές του το αγαπημένο του κατοικίδιο. Το αγόρι, όπως εξήγησε αργότερα στην κάμερα της Αρμοστείας, δεν μπορούσε να αφήσει τον λατρεμένο του σκύλο πίσω στον εφιάλτη του πολέμου.

Ο Aslan από τη Δαμασκό στάθηκε μπροστά στην κάμερα μετά την άφιξή του στο νησί της Λέσβου και, κρατώντας  στα χέρια του το κουτάβι του, λέει: «Αγαπώ αυτόν τον σκύλο, τον έχω ανάγκη», κι  όταν τον ρωτούν γιατί δεν άφησε την Rose, το όνομα του τετράποδου, στη Συρία, απαντά με αφοπλιστική ειλικρίνεια: «Αγαπώ το σκυλί μου!».

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο