greece1

Επισκέπτες:

Το σχολείο

Το σχολείο

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ERT-eas-pinakas

ERT-eas-pinakas

Σαν σήμερα

  1. 25/03/1821: Ξεκινάει η Ελληνική Επανάσταση κατά των Οθωμανών

sch-Μετρητής

Μετρητής επισκεπτών

Μήνυμα του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων για τον εορτασμό της επετείου της 25ης Μαρτίου

24 Μαρτίου 2017 από

25martiou 2 550 400

Είναι σημαντικό να ξαναδιαβάσουμε τα κείμενα των λογοτεχνών μας που αναφέρονται στην Επανάσταση του 1821. Να ψηλαφίσουμε μέσα σε αυτά όχι μόνο την γενναιότητα των ηρώων, αλλά την τόσο έντονη θέληση των ανδρών και των γυναικών της καθημερινότητας για μία ζωή με αξιοπρέπεια και ελευθερία. Για να μην αποσιωπούμε τις τραγικές πολλές φορές συνθήκες ούτε τις στιγμές που η τραγικότητα αυτή έβαζε σε δοκιμασία τη δύναμη των ανθρώπων, αλλά να ανακαλύψουμε μέσα σε αυτές το μεγαλείο της θέλησης των ανθρώπων. Να καταλάβουμε μέσα από τις αφηγήσεις αυτές τι σημαίνει να καταστρέφεται από τον πόλεμο η πατρίδα των ανθρώπων και να δούμε με άλλη ματιά τους ανθρώπους που δίνουν παρόμοιους αγώνες σήμερα, δίπλα μας, για ελευθερία, δημοκρατία και προκοπή.
Ο μεγάλος Σολωμός μας, τα λέει όλα αυτά και άλλα πολλά στο υπέροχό του κείμενο:

Οι Μισολογγίτισσες

1. Και εσυνέβηκε αυτές τες ημέρες οπού οι Τούρκοι επολιορκούσαν το Μισολόγγι, και συχνά ολημερνίς και κάποτε οληνυχτίς έτρεμε η Ζάκυθο από το κανόνισμα το πολύ.

2. Και κάποιες γυναίκες Μισολογγίτισσες επερπατούσαν τριγύρω γυρεύοντας για τους άνδρες τους, για τα παιδιά τους, για τ” αδέλφια τους που επολεμούσανε.

3. Στην αρχή εντρεπόντανε νά ’βγουνε και επροσμένανε το σκοτάδι για ν’ απλώσουν το χέρι, επειδή δεν ήτανε μαθημένες.

4. Και είχανε δούλους και είχανε σε πολλές πεδιάδες και γίδια και πρόβατα και βόιδα πολλά.

5. Ακολούθως εβιαζόντανε και εσυχνοτηράζανε από το παρεθύρι τον ήλιο πότε να βασιλέψει για νά ’βγουνε.

6. Αλλά όταν επερισσέψανε οι χρείες, εχάσανε την ντροπή, ετρέχανε ολημερνίς.

7. Και όταν εκουραζόντανε, εκαθόντανε στ” ακρογιάλι κι ακούανε, γιατί εφοβόντανε μην πέσει το Μισολόγγι.

8. Και τες έβλεπε ο κόσμος να τρέχουνε τα τρίστρατα, τα σταυροδρόμια, τα σπίτια, τα ανώγεια και τα χαμώγεια, τες εκκλησίες, τα ξωκλήσια γυρεύοντας.

9. Και ελαβαίνανε χρήματα, πανιά για τους λαβωμένους.

10. Και δεν τους έλεγε κανένας το όχι, γιατί οι ρώτησες των γυναικών ήτανε τες περσότερες φορές συντροφευμένες από τες κανονιές του Μισολογγιού και η γη έτρεμε αποκάτου από τα πόδια μας.

11. Και οι πλέον πάμφτωχοι εβγάνανε το οβολάκι τους και το δίνανε και εκάνανε το σταυρό τους κοιτάζοντας κατά το Μισολόγγι και κλαίοντας.

Διονύσιος Σολωμός, H Γυναίκα της Ζάκυθος, κεφάλαιο 3

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μήνυμα του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων για τον εορτασμό της επετείου της 25ης Μαρτίου

24 Μαρτίου 2017 από

Στιγμιότυπα από τη σχολική μας εορτή για την 25η Μαρτίου 1821

WP_20170324_007 WP_20170324_012 WP_20170324_013

 

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

Αλλάζει η ώρα

23 Μαρτίου 2017 από

Αλλάζει η ώρα την Κυριακή 26 Μαρτίου

TIME_N

 

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αλλάζει η ώρα

Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης

21 Μαρτίου 2017 από

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης κοινοποιούμε ένα βίντεο με θέμα το ποίημα του Κ.Π.Καβάφη, Ιθάκη (απαγγελία και ανάλυση από τη μαθήτρια της Α΄Τάξης, Χρυσάνθη Τσαπραλή)  και δυο αποσπάσματα από ταινίες που ασχολούνται με την ποίηση

1. Κ.Π.Καβάφη, Ιθάκη

2. Απόσπασμα από την ταινία Il Postino

3.Απόσπασμα από την ταινία Ο Κύκλος των χαμένων ποιητών

Κατηγορία Α Γυμνασίου | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης

Μήνυμα Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων  Κώστα Γαβρόγλου για την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Ρατσισμού

21 Μαρτίου 2017 από

21-03-2017

Η Παγκόσμια Ημέρα για την Εξάλειψη των Φυλετικών Διακρίσεων (Παγκόσμια Ημέρα κατά του Ρατσισμού) καθιερώθηκε το 1966. Αφορμή ήταν η εν ψυχρώ δολοφονία 69 μαύρων φοιτητών στην πόλη Σάρπβιλ της Νότιας Αφρικής, που διαδήλωναν ενάντια στο καθεστώς του Απαρτχάιντ. Το Απαρτχάιντ ήταν ένα καθεστώς φυλετικού διαχωρισμού και διακρίσεων που είχαν επιβάλει οι Λευκοί κάτοικοι της Νότιας Αφρικής στο σύνολο του πληθυσμού, που ουσιαστικά στηριζόταν στην καταπίεση και την εκμετάλλευση του μη λευκού πληθυσμού. Η Παγκόσμια Ημέρα για την Εξάλειψη των Φυλετικών Διακρίσεων καθιερώθηκε με απόφαση του ΟΗΕ, ο οποίος ταυτόχρονα υιοθέτησε τη Διακήρυξη για την εξάλειψη κάθε μορφής φυλετικών διακρίσεων. Η διακήρυξη υπογράμμιζε ότι οποιαδήποτε διάκριση λόγω φυλής, χρώματος, ή εθνικής καταγωγής, παραβιάζει την Οικουμενική Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου.

Το νεαρό της ηλικίας σας μπορεί να σας κάνει να αντιμετωπίζετε όλα αυτά ως γεγονότα του μακρινού παρελθόντος. Ωστόσο δεν είναι. Πάρα πολλοί από όσους υπέστησαν τις συνέπειές του είναι ακόμη στη ζωή: αφορά τις γενιές των γονιών και των γιαγιάδων και παππούδων σας. Ήταν μόλις το 1991 που καταργήθηκε το Απαρτχάιντ. Ήταν μια αισιόδοξη στιγμή στην ιστορία, γιατί πιστέψαμε τότε ότι όλα αυτά, οι πολιτικές των διακρίσεων και των φυλετικών διαχωρισμών, είχαν πλέον τελειώσει οριστικά. Είναι όμως έτσι;

Δυστυχώς, σήμερα, στις αρχές του 21ου αιώνα, ο ρατσισμός, όπως και ο φασισμός, το άλλο φαινόμενο που είχαμε πιστέψει ότι τελείωσε, απειλούν ξανά τις κοινωνίες μας. Τα προβλήματα και οι προκλήσεις είναι ολοζώντανες μπροστά μας και απαιτούν επαγρύπνηση και συνειδητή προσπάθεια από όλους μας. Μπορεί ο ρατσισμός σήμερα σε πολλές περιπτώσεις να είναι περισσότερο έμμεσος από ό,τι τότε. Κανείς δε τολμά δημόσια να δικαιολογήσει ρατσιστικές συμπεριφορές με βάση τη φυλή. Ωστόσο, η εθνοτική καταγωγή, η θρησκεία, η κοινωνική και οικονομική κατάσταση, οι έμφυλες ταυτότητες, η οικογενειακή κατάσταση, η γλώσσα αποτελούν μερικούς μόνο από τους παράγοντες που πολύ συχνά πυροδοτούν τέτοιου είδους συμπεριφορές.

Πρέπει όλοι μαζί να κάνουμε αυτές τις συμπεριφορές παρελθόν. Ο τρόπος που καταφέραμε να υποδεχτούμε και να εντάξουμε τα παιδιά του πολέμου στις τάξεις των σχολείων μας, ο αβίαστος τρόπος που ξεπεράσετε τις όποιες δυσκολίες στην επικοινωνία όταν βρεθήκατε μαζί στις σχολικές αυλές, οι γνήσιες φιλίες που προέκυψαν, είναι η καλύτερη απόδειξη ότι ένας περισσότερο ανθρώπινος κόσμος είναι εφικτός. Το ζητούμενο δεν είναι αν υπάρχουν δυσκολίες. Πάντα θα υπάρχουν. Το στοίχημα είναι η παιδεία να μπορέσει να μας οπλίσει με τις
γνώσεις και την ωριμότητα που χρειαζόμαστε για να αντιληφθούμε ότι σ’ αυτόν τον κόσμο, ο μόνος τρόπος να ζήσουμε είναι να το κάνουμε όλοι μαζί. Να καταλάβουμε ότι οι διαφορές δεν είναι εμπόδια, αλλά πλούτος. Να μετατρέψουμε τα σχολεία μας σε πρότυπα της κοινωνίας στην οποία θέλουμε να ζήσουμε.

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μήνυμα Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων  Κώστα Γαβρόγλου για την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Ρατσισμού

Πρόγραμμα Ανακύκλωσης

20 Μαρτίου 2017 από

Το Πρόγραμμα του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων «Το Χαρτί του Μέλλοντος μας – Ανακύκλωση Χαρτιού στα Σχολεία» αποσκοπεί στην οργανωμένη και συστηματική ανακύκλωση χαρτιού από την ίδια τη σχολική κοινότητα. Θα έχει πανελλαδική εμβέλεια και θα αναπτυχθεί σε τρεις διακριτές φάσεις (1η Μάιος – Ιούνιος, 2η Σεπτέμβριος – Οκτώβριος, 3η Νοέμβριος – Δεκέμβριος). Οι περιοχές οι οποίες θα εντάσσονται σε κάθε φάση ανακύκλωσης θα ανακοινώνονται στους ιστότοπους:

α) του Υπουργείου Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων,

β) της Διεύθυνσης Εκδόσεων του ΙΤΥΕ-ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ και

γ) του Προγράμματος Ανακύκλωσης των Σχολικών Βιβλίων

αφού προηγουμένως το ΥΠΠΕΘ και το ΙΤΥΕ- ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ θα έχουν συμφωνήσει πλαίσιο συνεργασίας με τους αντίστοιχους Δήμους για τη συλλογή και τη μεταφορά του ανακυκλώσιμου υλικού.

Το πρόγραμμα αφορά σχολικά και άλλα βιβλία που δεν μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν, τετράδια και λευκό φωτοτυπικό χαρτί.

Το πρόγραμμα ανακύκλωσης χαρτιού από τα σχολεία συμβάλλει ουσιαστικά στην ευαισθητοποίηση και την αφύπνιση της οικολογικής συνείδησης των μαθητών, στην ενδυνάμωση του εθελοντισμού καθώς και στην ενίσχυση του στοιχείου της ανταποδοτικότητας εφόσον το χρηματικό ποσόν που θα συγκεντρώνεται από το Πρόγραμμα της Ανακύκλωσης θα χρησιμοποιείται για να καλύπτει τις ανάγκες των σχολείων που συμμετέχουν.

 

Πως πρακτικά θα λειτουργεί το Πρόγραμμα Ανακύκλωσης

Η κάθε σχολική μονάδα αφού ενημερωθεί για τη φάση του προγράμματος στην οποία μπορεί να ενταχθεί και εφόσον επιθυμεί να συμμετέχει, ορίζει έναν Υπεύθυνο που θα έχει την εποπτεία της συλλογής χαρτιού. Το χαρτί που θα συλλέγεται στα σχολεία θα μεταφέρεται σε προκαθορισμένες ημερομηνίες με τη συνεργασία των Δήμων σε καθορισμένους σταθμούς συγκέντρωσης στους οποίους θα έχουν τοποθετηθεί μεγάλοι ειδικοί κάδοι συλλογής. Το χαρτί που θα συλλέγεται στους σταθμούς συγκέντρωσης ανά Δήμο θα ζυγίζεται και θα πωλείται σε αναδόχους που θα έχουν επιλεγεί μέσω δημόσιων πλειοδοτικών διαγωνισμών. Το έσοδο από την πώληση του χαρτιού θα αξιοποιείται για την κάλυψη αναγκών των σχολικών μονάδων του Δήμου που θα συμμετέχουν.

Το Πρόγραμμα σε βήματα:

  1. Μετά την ενημέρωση μέσω του http://publications.cti.grγια τις περιοχές ένταξης στη φάση του προγράμματος (1η, 2η ή 3η) το σχολείο που δύναται και ενδιαφέρεται να ενταχθεί στο πρόγραμμα ανακύκλωσης εκδηλώνει ενδιαφέρον ηλεκτρονικά μέσω της σελίδας του στον ιστότοπο http://publications.cti.gr. Επίσης στη φόρμα υποβολής δηλώνει τον Υπεύθυνο Ανακύκλωσης του σχολείου με πλήρη στοιχεία επικοινωνίας (σταθερό τηλέφωνο, κινητό, email).
  2. Η διαχείριση του Προγράμματος, από τις συμμετέχουσες σχολικές μονάδες, πραγματοποιείται μέσω του παρόντος ιστότοπου. Μετά την υποβολή της δήλωσης συμμετοχής και των στοιχείων Υπευθύνου Ανακύκλωσης, το ΙΤΥΕ – ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ αποστέλλει μέσω email στον Υπεύθυνο Ανακύκλωσης του σχολείου κωδικό πρόσβασης για την πρόσβασή του στον ιστότοπο, τα οποία χρησιμοποιεί καθ΄ολη τη διάρκεια της φάσης ανακύκλωσης.
  3. Όπου είναι εφικτό στελέχη του ΥΠΠΕΘ (κεντρικές Διευθύνσεις του ΥΠΠΕΘ, Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης) και του ΙΤΥΕ- ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ οργανώνουν ενημερωτική ημερίδα ανά Δήμο στην οποία καλούν όλους τους Υπεύθυνους Ανακύκλωσης.
  4. Οι Υπεύθυνοι ανακύκλωσης ενημερώνονται για το χρονικό πρόγραμμα της φάσης ανακύκλωσης. Συγκεκριμένα ενημερώνονται α) για το χρονικό διάστημα κατά το οποίο θα γίνεται η συλλογή χαρτιού στο σχολείο, β) για τη διαδικασία που θα ακολουθούν, γ) για την προγραμματισμένη ημερομηνία παράδοσης του υλικού στο αρμόδιο συνεργείο του Δήμου για μεταφορά.
  5. Το ΙΤΥΕ – ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ ταυτόχρονα αποστέλλει στον Υπεύθυνο Ανακύκλωσης μεγασάκους (BIG BAGS) στους οποίους θα τοποθετούνται τα υλικά προς ανακύκλωση (βιβλία, τετράδια, φωτοτυπικό χαρτί). Το πλήθος των μεγασάκων που αποστέλλονται σε κάθε σχολείο αποφασίζεται από το ΙΤΥΕ – ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ βάσει μιας εκτίμησης, με παραμέτρους το πλήθος μαθητών του σχολείου, την εκτίμηση για το μέσο βάρος υλικού ανά μαθητή και την χωρητικότητα (όγκος, βάρος) των μεγασάκων.
  6. Η εθελοντική ομάδα ανακύκλωσης μαζί με τον Υπεύθυνο Ανακύκλωσης φροντίζει να τοποθετηθούν οι σάκοισε σημείο που δε διαταράσσει τη σχολική λειτουργία και ενημερώνει τους μαθητές του σχολείου και τον σύλλογο γονέων για το πλάνο συλλογής και το χρονικό διάστημα που θα πρέπει να συλλεχθούν τα υλικά προς ανακύκλωση.
  7. Όταν γεμίσουν οι σάκοι ή όταν συμπληρωθεί ο προγραμματισμένος χρόνος συλλογής ο Υπεύθυνος Ανακύκλωσης του σχολείου ενημερώνει μέσω του παρόντος ιστότοπουτο ΙΤΥΕ, το οποίο καθορίζει σε συνεργασία με το Δήμο την ώρα και μέρα συλλογής των σάκων. Για την επίτευξη οικονομίας κλίμακας οι σάκοι θα συλλέγονται ταυτόχρονα από όλα τα σχολεία στον ίδιο χρόνο που θα έχει ανακοινωθεί εκ των προτέρων.
  8. Την καθορισμένη μέρα συλλογής όχημα του Δήμου παραλαμβάνει τους γεμάτους σάκουςπαρουσία της εθελοντικής ομάδας του σχολείου και συντάσσεται σε δύο αντίγραφα πρωτόκολλο παράδοσης – παραλαβής, το οποίο έχει εκτυπώσει ο Υπεύθυνος της Ανακύκλωσης από το σχετικό ιστότοπο του ΙΤΥΕ. Ένα αντίγραφο κρατά ο μεταφορέας του Δήμου και ένα διατηρείται στο αρχείο του σχολείου.
  9. Κατά την παράδοση των σάκων στο σημείο συγκέντρωσης του Δήμου, για λόγους αποκέντρωσης και ελέγχου της διαδικασίας, μέλη της ομάδας Εθελοντών του σχολείου δύνανται να παρευρίσκονται και να εποπτεύουν τη διαδικασία εφόσον το επιθυμούν.
  10. Ο Υπεύθυνος ανακύκλωσης κάθε σχολείου και η ομάδα εθελοντών φροντίζουν με το πέρας της διαδικασίας να παραλάβουν τους σάκους (άδειους), να τους φυλάξουν στο σχολείο προκειμένου να χρησιμοποιηθούν στο επόμενο πρόγραμμα και να αποφευχθεί πρόσθετη δαπάνη αγοράς σάκων ανακύκλωσης.
  11. Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος το ΙΤΥΕ – ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ αναρτά ανά Δήμο όλα τα ποσοτικά και αξιακά δεδομένα του προγράμματος (βάρος συλλεχθέντος χαρτιού, σάκοι που παραδόθηκαν συνολικά και ανά σχολική μονάδα, χρηματικό ποσό που εισπράχθηκε κλπ).
  12. Αμέσως μετά την είσπραξη του ποσού ανά Δήμο το ΙΤΥΕ- ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ προβαίνει μέσω δημόσιων διαγωνισμών σε προμήθεια αναλωσίμων και μεριμνά για την παράδοσή τους στα σχολεία που συμμετείχαν.

Η συμβολή και ο ρόλος των ομάδων εθελοντών

Η επιτυχία του Προγράμματος προϋποθέτει ένα συνεπή κεντρικό προγραμματισμό, και συγκεκριμένο επίπεδο οργάνωσης και συντονισμού όλων των εμπλεκομένων (κεντρικών δομών του ΥΠΠΕΘ, του ΙΤΥΕ – ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ, των σχολικών μονάδων, των δήμων κλπ).

Είναι όμως επίσης απαραίτητοι όροι και τα ακόλουθα:

  • Έγκαιρη και πλήρης ενημέρωση των μαθητών και των γονέων
  • Οργάνωση σε επίπεδο σχολείου, κατανομή εργασιών και υποβοήθηση του έργου του Υπευθύνου ανακύκλωσης.

Για τον λόγο αυτό είναι πολύ σημαντικό να συσταθούν και να λειτουργήσουν ανά σχολείο ομάδες εθελοντών. Στις ομάδες εθελοντών μπορούν να συμμετέχουν εκπαιδευτικοί του σχολείου, μαθητές, γονείς και μέλη του συλλόγου γονέων.
Οι ομάδες εθελοντών θα πρέπει να λειτουργούν με τις οδηγίες και κατανομή εργασιών του Υπεύθυνου Ανακύκλωσης.
Κύρια αποστολή αυτών των ομάδων είναι:

  • Η ενημέρωση των μαθητών και των γονέων
  • Η συμμετοχή και υποβοήθηση σε επιμέρους ενέργειες στο σχολείο (υποβοήθηση στη στοίβαξη του υλικού, καθοδήγηση και υποβοήθηση των μαθητών για την αφαίρεση πλαστικών εξωφύλλων από τετράδια, τοποθέτηση των σάκων σε κατάλληλο σημείο στο εσωτερικό του σχολείου, η υποβοήθηση κατά την ημέρα παράδοσης στο συνεργείο του Δήμου κλπ)

Πρώτη Φάση Ανακύκλωσης 2017

Ο κατάλογος των σχολικών μονάδων που θα μπορούν να συμμετάσχουν στην Πρώτη Φάση Ανακύκλωσης 201θα ανακοινωθεί στις 31 Μαρτίου 2017.

Στη συνέχεια, οι συγκεκριμένες σχολικές μονάδες θα μπορούν να δηλώνουν τη συμμετοχή τους καθ” όλη τη διάρκεια του μήνα Απριλίου

Η διενέργεια της Πρώτης Φάσης Ανακύκλωσης 2017 αναμένεται να πραγματοποιηθεί κατά τους μήνες Μάιο – Ιούνιο.

 

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πρόγραμμα Ανακύκλωσης

ΔΔΕ Αργολίδας

19 Μαρτίου 2017 από

Ανακοίνωση μορίων μετάθεσης 2017

κλικ

Δίδεται προθεσμία από 20-03-2017 έως και 22-03-2017 για υποβολή τυχόν ενστάσεων κατά της ανωτέρω μοριοδότησης.

Οι ενστάσεις κατατίθενται στη Διεύθυνση Δ.Ε. Αργολίδας (Αμυμώνης 7 Τ.Κ. 21100 Ναύπλιο), είτε αυτοπροσώπως, είτε με FAX στο 27520-99213, είτε ηλεκτρονικά μέσω του e-mail: mastrantoe@sch.gr

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΔΔΕ Αργολίδας

Πανελλήνιο Πρόγραμμα Ανακύκλωσης Σχολικού Βιβλίου

15 Μαρτίου 2017 από

Το Υπουργείο Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων σε συνεργασία με το ΙΤΥΕ – Διόφαντος διοργανώνει πανελλήνιο πρόγραμμα ανακύκλωσης σχολικού βιβλίου και χαρτιού με τίτλο «Το χαρτί του μέλλοντός μας».

Το πρόγραμμα ανακύκλωσης βιβλίου και χαρτιού αφορά κυρίως σε σχολικά βιβλία που δεν μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν, τετράδια και χρησιμοποιημένο χαρτί φωτοτυπικού.

Για το παραπάνω πρόγραμμα λειτουργεί ο ιστότοπος  http://www.myfuturemypaper.gr μέσω του οποίου οι ενδιαφερόμενοι πολίτες και οι σχολικές μονάδες θα ενημερώνονται για τις λεπτομέρειες και τον προγραμματισμό της Ανακύκλωσης.

Κατηγορία Γονείς, Εκπαιδευτικοί | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πανελλήνιο Πρόγραμμα Ανακύκλωσης Σχολικού Βιβλίου

Ενημερωση Γονέων και Κηδεμόνων

13 Μαρτίου 2017 από

Προγραμματισμός εκπαιδευτικής επίσκεψης (Αριθμ. 33120/ΓΔ4/6-3-2017/ΥΠ.Π.Ε.Θ.**ΦΕΚ 681 τ.Β  Άρθρο 3 παρ. 2), που θα πραγματοποιηθεί με λεωφορείο,  τη Τρίτη 25 Απριλίου 2017  στην Πάτρα και συγκεκριμένα στην Εστία Επιστημών. 

Ενημερωση Γονέων και Κηδεμόνων για το πρόγραμμα αλλά και τις Υποχρεώσεις για τη συμμετοχή στην εκδρομή – εκπαιδευτική επίσκεψη.      κλικ ΕΔΩ 

Η δήλωση  συμμετοχής  κατατίθεται αυτοπροσώπως από τον/την κηδεμόνα  μέχρι την Τετάρτη, 22  Μαρτίου 2017.  Σε περίπτωση αδυναμίας  από άλλο άτομο με θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής.

 

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ενημερωση Γονέων και Κηδεμόνων

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ για διεξαγωγή εκδρομής-μετακίνησης στο Ναύπλιο.

7 Μαρτίου 2017 από

1. Υποβολή προσφορών  μέχρι την Παρασκευή   10 – Μαρτίου – 2017 και ώρα 11:00.

2. Στοιχεία εκδρομής

  • Χρόνος – ημερομηνία διεξαγωγής: Τρίτη, 28 Μαρτίου 2017  και
  • Αριθμός μαθητών : 281
  • Αριθμός συνοδών Καθηγητών : 24
  • Μέσα : Λεωφορεία
  • Προορισμός : Άργος – Ναύπλιο – Άργος.

3. Πρόγραμμα εκδρομής :  Αναχώρηση από Λαϊκή Αγορά Άργους 09:00,  επιστροφή στο Άργος αυθημερόν στις 13:30 μ.μ

περισσότερα ΕΔΩ   


Εκδρομές – Εκπαιδευτικές επισκέψεις μαθητών  και μαθητριών Δημόσιων και Ιδιωτικών σχολείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης εντός και εκτός της χώρας.  Ισχύει από 6 – 3 – 2017 

 Αριθμ. 33120/ΓΔ4/6-3-2017/ΥΠ.Π.Ε.Θ.**  ΦΕΚ 681 τ.Β    


Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ για διεξαγωγή εκδρομής-μετακίνησης στο Ναύπλιο.

Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού

6 Μαρτίου 2017 από

SB

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού

Κ. Ε. Δ. Δ. Υ. Αργολίδας

5 Μαρτίου 2017 από

Το Ειδικό Επιστημονικό Προσωπικό, στα πλαίσια λειτουργίας του Κ. Ε. Δ. Δ. Υ. Αργολίδας, θέτει για δεύτερη χρονιά σε λειτουργία τη Σχολή Γονέων – Ομάδα Συμβουλευτικής και Υποστήριξης Γονέων, κατόπιν αυξημένου ενδιαφέροντος και συμμετοχής κατά την περσινή χρονιά.

Ο στόχος των ομάδων είναι η υποστήριξη των γονέων, ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν με επιτυχία στο σύνθετο και δύσκολο ρόλο τους όπως αυτός διαμορφώνεται στις σύγχρονες κοινωνικοοικονομικές συνθήκες.

Το έργο θα προσφέρει στους γονείς, ευκαιρίες για προβληματισμό σε θέματα που αφορούν τόσο τη σχέση τους με τα παιδιά τους όσο και τις διαπροσωπικές τους σχέσεις γενικότερα.

Μέσα από θεωρητικές προσεγγίσεις και  βιωματικές τεχνικές θα λάβουν πληροφόρηση και γνώση ώστε να γίνουν πιο λειτουργικοί στην άσκηση του γονεϊκού τους ρόλου.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε γονείς παιδιών όλων των ηλικιών.

 ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ:

  • Στάδια ανάπτυξης παιδιού
  • Δομή και δυναμική οικογένειας
  • Σχέση Γονέα- Παιδιού
  • Διαχείριση και έκφραση συναισθημάτων
  • Θέματα αυτοαντίληψης
  • Θέματα συμπεριφοράς (αρνητική, εναντιωματική, επιθετική συμπεριφορά)
  • Οριοθέτηση/ Ζητήματα πειθαρχίας
  • Διαδίκτυο
  • Προγραμματισμός και Οργάνωση μελέτης
  • Γενικές και Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες
  • Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες μαθητών όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Συντονιστές:  Εξειδικευμένοι Ψυχολόγοι και Κοινωνικοί Λειτουργοί του Κ.Ε.Δ.Δ.Υ.

Οι ομάδες θα πραγματοποιούνται κάθε Τετάρτη στο χώρο του Κ .Ε. Δ. Δ.Υ.  Αργολίδας και ώρα 16:30 μ.μ. – 18:00 μ.μ. και 18:30 μ.μ. – 20:00 μ.μ.

Σε κάθε συνάντηση αναπτύσσεται ένα συγκριμένο θέμα συζήτησης που αφορά την ανάπτυξη των παιδιών και της σχέση γονέα- παιδιού.

 Η συμμετοχή στις Ομάδες είναι ΔΩΡΕΑΝ.

  • Η καταληκτική ημερομηνία συμμετοχής είναι 15 Μαρτίου 2017
  • Δηλώσεις συμμετοχής στο χώρο του Κ. Ε. Δ. Δ. Υ. αυτοπροσώπως ή τηλεφωνικά στο 2752096065- 66.
  • Η προσέλευση στις συναντήσεις είναι απαραίτητη εκτός σοβαρού απροόπτου.
  • Ο κύκλος του προγράμματος αποτελείται από 8 συναντήσεις.
  • Μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων ανά ομάδα είναι 12 άτομα.

Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Κ. Ε. Δ. Δ. Υ. Αργολίδας

Δήλωση του Υπ. Παιδείας για την ημέρα κατά της Σχολικής Βίας

5 Μαρτίου 2017 από

    Η 6η Μαρτίου  έχει καθιερωθεί ως ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού, με στόχο την ευαισθητοποίηση όλων των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας πάνω στο συγκεκριμένο θέμα και την πρόληψη και την αντιμετώπιση κάθε μορφής σχολικής βίας, σωματικής ή λεκτικής.   Σήμερα, που η κοινωνία μας αντιμετωπίζει ποικίλες οικονομικές, κοινωνικές και πολιτισμικές προκλήσεις, είναι ιδιαίτερα σημαντικός ο ρόλος του σχολείου στην πραγμάτωση των ανθρωπιστικών αξιών, στην εξάλειψη της ρητορικής του μίσους και της ξενοφοβίας καθώς και στην εξάλειψη των προκαταλήψεων και του ρατσισμού απέναντι σε κάθε είδους διαφορετικότητα (αναπηρία, σωματική διάπλαση, φύλο). Για την αποτελεσματική πρόληψη και την εξάλειψη της σχολικής βίας είναι ανάγκη να ενισχυθεί ο δημοκρατικός και ο κοινοτικός  χαρακτήρας του σχολείου, και να δοθεί έμφαση στην παιδαγωγική λειτουργία του. Σε αυτή την κατεύθυνση το υπουργείο Παιδείας σχεδιάζει την ενίσχυση της συλλογικής λειτουργίας του Συλλόγου Διδασκόντων,  την αναβάθμιση του θεσμού των μαθητικών κοινοτήτων, καθώς και τη συστηματική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στην παιδαγωγική διαχείριση της τάξης. Με τη ανάπτυξη  σχέσεων εμπιστοσύνης και συνεργασίας, τη συμμετοχή και τον διάλογο οικοδομείται ένα ασφαλές περιβάλλον, χωρίς αποκλεισμούς, και οι μαθητές και οι μαθήτριες ενδυναμώνονται, μαθαίνουν να επιλύουν ειρηνικά τις διαφορές τους, να αποδέχονται τον άλλο, αλλά και να αμύνονται απέναντι στον φόβο και στην ανασφάλεια που προκαλείται από κάθε μορφής βία. Ας δεσμευτούμε λοιπόν εκπαιδευτικοί, μαθητές και μαθήτριες πως το σχολείο θα είναι ένας χώρος φιλόξενος για όλους και όλες, ένας χώρος όπου όλα τα παιδιά και οι έφηβοι και οι έφηβες  θα νιώθουν ασφάλεια και αποδοχή.

Πηγή: Υπουργείο Παιδείας

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δήλωση του Υπ. Παιδείας για την ημέρα κατά της Σχολικής Βίας

3 Μαρτίου 2017 από

TYPOS-2-17

 

Η εφημερίδα του σχολείου μας  ! κλικ ΕΔΩ 

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

Ενημέρωση

22 Φεβρουαρίου 2017 από

Χρονοδιάγραμμα των εξετάσεων σε   Γυμνάσια,   ΓΕΛ   και   ΕΠΑΛ

κιλκ  ΕΔΩ

Σε ό,τι αφορά το Γυμνάσιο στη φετινή σχολική χρονιά εφαρμόζονται ορισμένα πρώτα μέτρα που στοχεύουν στην αύξηση του διδακτικού χρόνου (μαθήματα έως τέλος Μαΐου) και τον περιορισμό του εξετασιοκεντρικού χαρακτήρα του σχολείου, καθώς και στην ενίσχυση της κριτικής σκέψης και δημιουργικότητας (Θεματική Εβδομάδα, συνθετικές και δημιουργικές εργασίες).

5-6 xr

 

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ενημέρωση

Ανάρτηση τηλεοπτικού μηνύματος

10 Φεβρουαρίου 2017 από

Σε συνέχεια επικοινωνίας της Δ/νσης Θρησκευτικής Εκπαίδευσης με την Υπηρεσία μας, σας γνωστοποιούμε τον κάτωθι σύνδεσμο

Σύμφωνα και με τη σχετική ανάρτηση της ιστοσελίδας του ΥΠ.Π.Ε.Θ., τo τηλεοπτικό μήνυμα υπογράφεται από το ΚΕΘΙ (Κέντρο Ερευνών για Θέματα Ισότητας) στο πλαίσιο της συμμετοχής του στο Εθνικό Συμβούλιο ενάντια στον Ρατσισμό και τη Μισαλλοδοξία. Το ΥΠ.Π.Ε.Θ. αποτελεί, επίσης, τακτικό μέλος του Εθνικού Συμβουλίου ενάντια στον Ρατσισμό και τη Μισαλλοδοξία, και έχει στηρίξει τη δημιουργία του εν λόγω spot, το οποίο αποσκοπεί στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κοινού για την ένταξη των προσφυγόπουλων στη δημόσια εκπαίδευση.

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ανάρτηση τηλεοπτικού μηνύματος

Ανακοίνωση

7 Φεβρουαρίου 2017 από

Πέμπτη, 9 Φεβρουαρίου 2017

Ώρα  13:00 έως 14:00

Παράδοση βαθμολογίας 1ο διδακτικού τετραμήνου

σε γονείς και κηδεμόνες.

 Οι γονείς-κηδεμόνες  να μην προσέρχονται νωρίτερα.

Έλεγχος-150x150

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ανακοίνωση

Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.)

6 Φεβρουαρίου 2017 από

IEP

ΙΕΠ – Θεματική Εβδομάδα

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.)

Συνθετικές Δημιουργικές Εργασίες στο Γυμνάσιο

6 Φεβρουαρίου 2017 από

Μετά από σχετική εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (πράξη 02/10-01-2017 του Δ.Σ) σας αποστέλλουμε τις παρακάτω οδηγίες για την εκπόνηση των Συνθετικών Δημιουργικών Εργασιών στο Γυμνάσιο (άρθρο 3 του Π.Δ. 126/2016) για το σχολικό έτος 2016-2017.

Ως τρόπος δουλειάς στη σχολική τάξη, οι δημιουργικές εργασίες μπορούν να αξιοποιούνται από εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων σε όλη τη διάρκεια του διδακτικού έτους και για όλα τα μαθήματα.

Τα θέματα, η μορφή (κείμενο πολυτροπικό ή μη, κατασκευή, καλλιτεχνική δημιουργία κ.λπ.) και η διαδικασία υλοποίησης αυτών των εργασιών επιλέγεται ελεύθερα από τον/την εκπαιδευτικό, ανάλογα με τα χαρακτηριστικά του μαθήματος, σε συνδυασμό με τις ανάγκες, τα ενδιαφέροντα και τις κλίσεις των μαθητών/τριών της συγκεκριμένης τάξης. Διευκρινίζεται ότι οι παρούσες Οδηγίες προτείνουν μια διαδικασία εκπόνησης Συνθετικών Δημιουργικών Εργασιών (Σ.Δ.Ε.) ειδικά για την περίπτωση που ο εκπαιδευτικός επιλέξει να αξιοποιήσει την Σ.Δ.Ε ως εναλλακτική μορφή αξιολόγησης αντί της ωριαίας γραπτής δοκιμασίας του δεύτερου τετραμήνου.

Περισσότερα κλικ     ΕΔΩ       και      εδώ το  ΣΧΕΔΙΟ ΤΩΝ ΠΑΡΑΔΟΤΕΩΝ


 Περισσότερο Υλικό για εκπαιδευτικούς

ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΓΙΑ ΣΔΕ ΚΑΙ ΔΕ  (20-1-2017)

  1. Συνθετικές Δημιουργικές Εργασίες στο Γυμνάσιο
  2. Πορεία Υλοποίησης ΣΔΕ Σχέδιο Παραδοτέων
  3. Συνοπτικό Διάγραμμα της Διαδικασίας Εκπόνησης της ΣΔΕ
  4. ΔΕ Παρουσίαση
  5. Η Δημιουργικότητα στο Σχολείο
  6. ΣΔΕ ΔΕ Αξιολόγηση
  7. Ψηφιακό Υλικό για Φιλολόγους

8.α. 1η Διδακτική ώρα, Υπόδειγμα Ι – Σχέδιο Σ.Δ.Ε Μαθητή/τριας
   β. 2η Διδακτική ώρα, Υπόδειγμα ΙΙ – Σχέδιο Σ.Δ.Ε Μαθητή/τριας

9.α Ενδεικτικό Παράδειγμα – Αρχαία Γ” Γυμνασίου
   β Ενδεικτικό Παράδειγμα – Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή Γ” Γυμνασίου
   γ Ενδεικτικό Παράδειγμα – Χημεία Γ” Γυμνασίου

  1. Συνοπτικό Διάγραμμα της Διαδικασίας Εκπόνησης της ΔΕ

Κατηγορία Γονείς | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συνθετικές Δημιουργικές Εργασίες στο Γυμνάσιο

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

27 Ιανουαρίου 2017 από

Fwto-3-Ierarxes

apolytikio-3-ierarxes

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

« Παλιότερα άρθρα