1o – Γυμνάσιο Άργους

ΜΠΟΥΣΟΥΛΟΠΟΥΛΕΙΟ

Συγγραφέας: ΟΛΓΑ ΛΑΜΠΡΟΥ στις 24/04/2016

   Ευχαριστούμε  τα  παιδιά  μας

        που, σήμερα  στο  δρώμενο  με  τον  τίτλο

        » Δος  μοι  τούτον  τον  ξένον»

        γέμισαν  την  ψυχή  μας 

        με  το  μοσχοβόλημα  της  καρδιάς  τους.

        Μια  » αύρα  λεπτή » φύσηξε  μέσα  μας

        και  μας  ψιθύρισε

        » Χριστός  Ανέστη , χαρά  μου!!!»

                             Οι καθηγήτριές  τους

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

Καλό Πάσχα!

Συγγραφέας: ΚΩΝ/ΝΟΣ ΜΑΝΙΤΑΡΑΣ στις 18/04/2016

eikona_INT

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Καλό Πάσχα!

Ενημέρωση για σχολικά βιβλία Γυμνασίου

Συγγραφέας: 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ (ΜΠΟΥΣΟΥΛΟΠΟΥΛΕΙΟ) στις 15/04/2016

  Στο πλαίσιο του προγραμματισμού για το επόμενο σχολικό έτος,

  oι μαθητές που φοιτούν στην Α΄ τάξη του Γυμνασίου  πρέπει να διατηρήσουν τα βιβλία:

  1. Γερμανικών,
  2. Γαλλικών,
  3. Βιολογίας,
  4. Οικιακής Οικονομίας, 

διότι θα τα χρησιμοποιήσουν και στη Β΄ τάξη του Γυμνασίου κατά το σχ. έτος 2016-2017.

 

Οι μαθητές που φοιτούν στη Β΄ τάξη του Γυμνασίου πρέπει να διατηρήσουν το βιβλίο της Βιολογίας (Β΄ & Γ΄ Γυμνασίου), διότι θα το χρησιμοποιήσουν και στη Γ΄ τάξη του Γυμνασίου κατά το σχ. έτος 2016-2017.

Κατηγορία Μαθητές | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ενημέρωση για σχολικά βιβλία Γυμνασίου

Σχολική εκδρομή στην Ιερά Μονή Βαρσών

Συγγραφέας: ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΟΥΡΟΥΝΙΩΤΗ στις 05/04/2016

Μία ακόμη όμορφη εμπειρία μοιραστήκαμε με αρκετούς μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας στη σημερινή μας εκδρομή. Προσκύνημα στην Ιερά Μονή Βαρσών, συζήτηση – υποβολή ερωτημάτων από τα παιδιά προς  τους μοναχούς , παρουσίαση εργασίας των μαθητών με αναφορές στον εορτασμό του Πάσχα και  τραγούδια, καθώς επίσης επίσκεψη με ελεύθερο χρόνο στην Τρίπολη.

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σχολική εκδρομή στην Ιερά Μονή Βαρσών

Συγγραφέας: 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ (ΜΠΟΥΣΟΥΛΟΠΟΥΛΕΙΟ) στις 04/04/2016

mht1

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

ΕΝΗΜΈΡΩΣΉ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ

Συγγραφέας: 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ (ΜΠΟΥΣΟΥΛΟΠΟΥΛΕΙΟ) στις 30/03/2016

screen-11.41.05[30.03.2016]

 

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ   ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ

1. Υπάλληλος Π.Ε. με επτά (7) έτη υπηρεσίας, καθηλωμένος με το ισχύον σύστημα στο ΣΤ βαθμό και μισθολογικό κλιμάκιο ΣΤ0 (1.092 €) στο νέο σύστημα θα καταταγεί στο μισθολογικό κλιμάκιο που αντιστοιχεί στα έτη υπηρεσίας του (Μ.Κ. 4) με βασικό μισθό 1.269 €.

Η προκύπτουσα αύξηση των 177€ θα χορηγηθεί σε διάστημα τετραετίας. Δηλαδή το πρώτο έτος εφαρμογής του μισθολογίου (2016) ο βασικός μισθός του θα είναι 1.136,25 €, το δεύτερο έτος (2017) 1.180,50 €, το τρίτο (2018) 1.224,75 € και το τέταρτο (2019) 1.269 €.

 

2. Σε περίπτωση που από τη νέα κατάταξη του υπαλλήλου προκύψει βασικός μισθός χαμηλότερος από αυτόν που λαμβάνει σήμερα ο υπάλληλος (λόγω της αλλαγής του μισθολογικού βήματος), η διαφορά αυτή διατηρείται ως προσωπική και μειώνεται από οποιαδήποτε αύξηση των αποδοχών του, πλην αυτής που προέρχεται από την άριστη αξιολόγησή του ή την επιλογή του σε θέση ευθύνης.

Π.χ. υπάλληλος Π.Ε. με 19 έτη υπηρεσίας στο βαθμό Γ και μισθολογικό κλιμάκιο Γ2 λαμβάνει σήμερα βασικό μισθό 1.652 €. Με τη νέα κατάταξη κατατάσσεται στο Μ.Κ. 10 με βασικό μισθό 1.623 €. Δηλαδή παρουσιάζεται μία διαφορά των 29 € η οποία εξακολουθεί να καταβάλλεται σε αυτόν ως προσωπική και η οποία θα μειωθεί/εξαφανιστεί όταν ο εν λόγω υπάλληλος αλλάξει λόγω ετών υπηρεσίας Μ.Κ. (όταν μετακινηθεί στο Μ.Κ. 11 με βασικό μισθό 1.682 €).

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΝΗΜΈΡΩΣΉ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ

Παρέλαση.

Συγγραφέας: ΚΩΝ/ΝΟΣ ΜΑΝΙΤΑΡΑΣ στις 26/03/2016

FB_20160326_13_33_46_Saved_Picture

Συγχαρητήρια στα παιδιά μας για την εξαιρετική παρουσία τους στην παρέλαση της 25ης Μαρτίου.

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παρέλαση.

Σχολική Εορτή για την 25η Μαρτίου 1821

Συγγραφέας: ΚΩΝ/ΝΟΣ ΜΑΝΙΤΑΡΑΣ στις 25/03/2016

 

 

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σχολική Εορτή για την 25η Μαρτίου 1821

Σχολική Εορτή για την 25η Μαρτίου 1821

Συγγραφέας: ΚΩΝ/ΝΟΣ ΜΑΝΙΤΑΡΑΣ στις 25/03/2016

 

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σχολική Εορτή για την 25η Μαρτίου 1821

Σχολική Εορτή για την 25η Μαρτίου 1821

Συγγραφέας: ΚΩΝ/ΝΟΣ ΜΑΝΙΤΑΡΑΣ στις 24/03/2016

WP_20160324_001 WP_20160324_002 WP_20160324_003 WP_20160324_004 WP_20160324_008 WP_20160324_009 WP_20160324_010

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σχολική Εορτή για την 25η Μαρτίου 1821

Δωρεάν διανομή μήλων!

Συγγραφέας: ΚΩΝ/ΝΟΣ ΜΑΝΙΤΑΡΑΣ στις 23/03/2016

WP_20160323_003

 

 

 

 

Κλουβάκια με μήλα  από το πρόγραμμα Δωρεάν Διανομής Φρούτων  που διενεργείται για λογαριασμό του Δήμου Άργους-Μυκηνών  σύμφωνα με τους Ευρωπαϊκούς Κανονισμούς 543/11, 1408/13, 1031/14 και 1369/15.

WP_20160323_004

Κατηγορία Μαθητές, Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δωρεάν διανομή μήλων!

Συγγραφέας: ΚΩΝ/ΝΟΣ ΜΑΝΙΤΑΡΑΣ στις 23/03/2016

25i_martioy

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

Μήνυμα του Υπουργού για την 25η Μαρτίου 1821

Συγγραφέας: ΚΩΝ/ΝΟΣ ΜΑΝΙΤΑΡΑΣ στις 21/03/2016

Η 25η  Μαρτίου συμβολίζει τα γενέθλια της σύγχρονης Ελλάδας. Γι αυτό και τα γιορτάζουμε με δυναμισμό κάθε χρόνο, ανανεώνοντας τη ματιά μας στην Επανάσταση του 1821, καθώς τη στοχαζόμαστε μέσα σε νέες κάθε φορά συνθήκες.

Επίκεντρο της γιορτής, διαχρονικά, είναι το σχολείο, όχι μόνο γιατί τα παιδιά, ως οι νέοι πολίτες πρέπει να μάθουν να τιμούν και να σέβονται την πατρίδα τους, αλλά και γιατί η παιδεία έπαιξε τον αποφασιστικό ρόλο στη γέννηση και στη δημιουργία της εθνικής μας συλλογικότητας.

Στα χρόνια πριν από την Επανάσταση υπήρξε μια έκρηξη ενδιαφέροντος για το σχολείο και για το βιβλίο. Ακόμη και μικρές, απομονωμένες, ορεινές ή νησιωτικές κοινότητες, με τους πενιχρούς οικονομικούς τους πόρους, αναζήτησαν δασκάλους, συντήρησαν σχολεία, δημιούργησαν βιβλιοθήκες.

Αλλά και αυτοί που έδωσαν το περιεχόμενο ιδεών του καινούργιου έθνους, από τον Κοραή έως τον Καποδίστρια – και παρά τις ιδεολογικές και πολιτικές τους διαφορές – στην ανάπτυξη της παιδείας συγκέντρωσαν το ενδιαφέρον τους και αφιέρωσαν τις δραστηριότητές τους. Η εκπαίδευση υπήρξε ο μοχλός με τον οποίο η κοινωνία μας αναδύθηκε στη χορεία των εθνών της σύγχρονης Ευρώπης. Μοχλός και κινητήρια δύναμη, τόσο πριν, όσο και έπειτα από την Επανάσταση.

Θα πρέπει κάποτε να τιμήσουμε τις χιλιάδες αφανείς δασκάλες και δασκάλους, που τον 19ο αιώνα και ως τα μέσα του 20ου αιώνα, πήγαν στα πιο απρόσιτα μέρη, όπου δεν υπήρχε ακόμη συγκοινωνία, για να χτίσουν με τα χέρια τους σχολεία, να διδάξουν γενιές γενεών, να οργανώσουν μαθητικές κοινότητες, να γίνουν τα στηρίγματα των τοπικών κοινωνιών.

Θα πρέπει επίσης να ξανασκύψουμε στο έργο των εκπαιδευτικών μεταρρυθμιστών, που συνέδεσαν την γλωσσική με την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση, παρά τους διωγμούς και τις λοιδορίες που υπέστησαν. Όλοι αυτοί αφιέρωσαν τις διανοητικές τους δυνάμεις, για να ξαναδώσουν σε μια εκπαίδευση αποστεωμένων γνώσεων το φιλί της σύγχρονης ζωής, για να συνδέσουν τη μάθηση με την απόλαυση του πολιτισμού.

Οι δημοτικιστές εκπαιδευτικοί ήταν επίσης ανάμεσα στους πιο δραστήριους οργανωτές της Αντίστασης στο φασισμό, στα χρόνια της Κατοχής, και πολλοί πλήρωσαν με χρόνια φυλακής, εξορίας, διώξεων. Μέσα από αυτούς τους αγώνες το αίτημα της Παιδείας, έγινε κεντρικό στους λαϊκούς και νεολαιίστικους αγώνες στη δεκαετία του ’60, και το σύνθημα Ψωμί-Παιδεία-Ελευθερία κυριαρχούσε στην εξέγερση του Πολυτεχνείου.

Και στα δύσκολα χρόνια της κρίσης, με τις τεράστιες περικοπές στην εκπαίδευση, αλλά και τη δυσφήμιση που υπέστησαν, οι δασκάλες και οι δάσκαλοι, οι καθηγητές και οι καθηγήτριες συμμετείχαν σε έναν άθλο που δεν τους έχει αναγνωριστεί: Ενώ είδαμε γύρω μας το κράτος να αποδιοργανώνεται και τους περισσότερους θεσμούς να καταρρέουν, αυτοί κράτησαν το σχολείο όρθιο. Μπόρεσαν επίσης, σε μεγάλο βαθμό, ακαθοδήγητοι και χωρίς θεσμική στήριξη, να απορροφήσουν και να ενσωματώσουν στο σχολείο τα παιδιά των μεταναστευτικών κυμάτων κατά τα τελευταία 25 χρόνια.

Αν λοιπόν στους δύο αιώνες της ελληνικής ανεξαρτησίας, η εκπαίδευση υπήρξε ο κεντρικός άξονας της εθνικής χειραφέτησης και της κοινωνικής προόδου, μπορεί σήμερα η εκπαιδευτική μεταρρύθμιση να αποτελέσει τη δύναμη εκείνη που θα βγάλει την ελληνική κοινωνία από τη βαθειά κρίση, που θα τη βοηθήσει να ανταπεξέλθει με ανθρωπισμό και αξιοπρέπεια στις νέες κρίσιμες συνθήκες που ορίζει η προσφυγική κρίση;

Πώς θέλουμε το σχολείο, τί πρέπει να κάνουμε για την εκπαίδευσή μας σήμερα;

Ποιό μέλλον θέλουμε για την κοινωνία μας και τι μπορεί να κάνει το σχολείο για να το προετοιμάσει;

Αυτά είναι τα ερωτήματα μέσα από τα οποία θα πρέπει να αναστοχαστούμε την επέτειο της Επανάστασης του 21, και τον ρόλο της εκπαίδευσης στην ιστορία μας, συνδέοντας κριτικά το παρόν με το παρελθόν, αλλά  και με το μέλλον. Γιατί αν μια κοινωνία χάσει την εμπιστοσύνη στο μέλλον της, χάνει επίσης την εκτίμησή της στο παρελθόν της.

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ

ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΝΙΚΟΣ ΦΙΛΗΣ

 

 

 

Κατηγορία Μαθητές | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μήνυμα του Υπουργού για την 25η Μαρτίου 1821

Εξετάσεις του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας

Συγγραφέας: ΚΩΝ/ΝΟΣ ΜΑΝΙΤΑΡΑΣ στις 20/03/2016

Ανακοινώνεται ότι από την Δευτέρα 21 Μαρτίου 2016 μέχρι και την Παρασκευή 1 Απριλίου 2016 θα υποβάλλονται αιτήσεις συμμετοχής στις εξετάσεις του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας εξεταστικής  περιόδου Ιουνίου 2016.

Οι εξετάσεις θα διεξαχθούν το Σάββατο 11 και την Κυριακή  12 Ιουνίου  2016 για τα επίπεδα:

α)    Επίπεδο Α (Α1 «στοιχειώδης γνώση» και Α2 «βασική γνώση») σε ενιαία διαβαθμισμένη δοκιμασία (test), στις γλώσσες Αγγλική, Γαλλική, Γερμανική Ιταλική και Ισπανική.

β)     Επίπεδο Β   (Β1 «μέτρια γνώση», Β2 «καλή γνώση») σε ενιαία διαβαθμισμένη δοκιμασία (test)στις γλώσσες Αγγλική, Γαλλική, Γερμανική, Ιταλική και Ισπανική.

γ)   Επίπεδο Γ (Γ1 «πολύ καλή γνώση», Γ2 «άριστη γνώση») σε ενιαία διαβαθμισμένη δοκιμασία (test)στις γλώσσες Αγγλική, Γαλλική, Γερμανική, Ιταλική και Ισπανική.

Όσοι επιθυμούν να λάβουν μέρος στις εξετάσεις, υποβάλλουν τα παρακάτω δικαιολογητικά στις κατά τόπους Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης:

1)Ειδικό έντυπο «Aίτηση-Υπεύθυνη Δήλωση» που διατίθεται προς συμπλήρωση από τις κατά τόπους επιτροπές συγκέντρωσης δικαιολογητικών. Οι υποψήφιοι μπορούν επίσης να εκτυπώνουν το ειδικό αυτό έντυπο και από την ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων: www.minedu.gov.gr

2)Μία πρόσφατη φωτογραφία μικρού μεγέθους .

 3) Ένα ηλεκτρονικό παράβολο Δημοσίου (e-paravolo).  Η δημιουργία του e-paravolo πραγματοποιείται μέσω της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων www.gsis.grή μέσω Κ.Ε.Π. Η πληρωμή του πραγματοποιείται για μη πιστοποιημένους χρήστες μέσω Τράπεζας ή Ε.Λ.Τ.Α. Οι πιστοποιημένοι χρήστες μπορούν να καταβάλουν το ποσό του παραβόλου μέσω πιστωτικής/προπληρωμένης/χρεωστικής κάρτας των Ελληνικών Τραπεζών. Η ημερομηνία του αποδεικτικού πληρωμής του ηλεκτρονικού παραβόλου πρέπει να έχει ημερομηνία το αργότερο 01/04/2016. 

Τα ποσά των παραβόλων ανά επίπεδο έχουν ως εξής:

α.  των 60 ευρώ για τη διαβαθμισμένη εξέταση του επιπέδου Α (Α1&Α2),

β. των 80 ευρώ για τη διαβαθμισμένη εξέταση του επιπέδου Β(Β1&Β2)και

γ. των 100 ευρώ για τη διαβαθμισμένη εξέταση του επιπέδου Γ(Γ1&Γ2)

4)Φωτοαντίγραφο των δύο όψεων της αστυνομικής ταυτότητας. Ελλείψει αυτής,  κατατίθεται φωτοαντίγραφο διαβατηρίου ή άλλου νόμιμου αποδεικτικού εγγράφου από το οποίο προκύπτουν τα στοιχεία ταυτοπροσωπίας του υποψηφίου όπως στοιχεία ταυτότητας και φωτογραφία αυτού. Ανήλικοι υποψήφιοι κάτω των δώδεκα ετών, οι οποίοι δεν είναι κάτοχοι δελτίου αστυνομικής ταυτότητας ή άλλου συναφούς δημοσίου εγγράφου, μπορούν να προσκομίσουν βεβαίωση ταυτοπροσωπίας από το Δήμο, όπου είναι εγγεγραμμένοι ή τα ΚΕΠ. Αλλοδαποί υποψήφιοι, που φοιτούν στην Α/θμια, Β/θμια ή Ανώτατη Εκπαίδευση της χώρας, μπορούν να προσκομίσουν, αντί της άδειας παραμονής τους στη χώρα, βεβαίωση φοίτησης σε ένα από τα προαναφερόμενα εκπαιδευτικά ιδρύματα.

5)Αίτηση (μηχανογραφικό δελτίο), που συμπληρώνεται αποκλειστικά στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και υπογράφεται από τον υποψήφιο. Στην αίτηση-μηχανογραφικό δελτίο αναφέρεται η γλώσσα ή οι  γλώσσες και το επίπεδο ή τα επίπεδα στα οποία επιθυμεί να εξετασθεί ο υποψήφιος. 

Οι αιτήσεις συμμετοχής στις εξετάσεις για τη λήψη του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας υποβάλλονται στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όλης της χώρας. Ειδικότερα στις περιοχές Λήμνου, Άνδρου, Πάρου, Νάξου, Μήλου, Θήρας, Κω και Καλύμνου αιτήσεις θα υποβάλλονται και σε σχολεία Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που θα οριστούν με απόφαση του  Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης. Παρακαλούμε να απευθύνεστε στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης για να πληροφορηθείτε σχετικά με τα σχολεία που θα ορισθούν.

Διευκρινίζεται ότι στο έντυπο της αίτησης αναγράφονται και οι περιοχές όπου το ΥΠ.Π.Ε.Θ προτίθεται να λειτουργήσει εξεταστικά κέντρα.

Ειδικότερα, για τη διαβαθμισμένη εξέταση του επιπέδου Γ (Γ1&Γ2), εξεταστικά κέντρα θα λειτουργήσουν ως εξής:

Για την Αγγλική γλώσσα: Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ιωάννινα, Πάτρα, Λάρισα και Ηράκλειο Κρήτης.

Για τη Γαλλική γλώσσα: Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ιωάννινα, Πάτρα και Ηράκλειο Κρήτης.

Για τη Γερμανική γλώσσα: Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ιωάννινα, Λάρισα και Ηράκλειο Κρήτης .

Για την Ιταλική γλώσσα: Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ιωάννινα, Λάρισα και Ηράκλειο Κρήτης.

Για την Ισπανική γλώσσα: Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

 

Τα δικαιολογητικά υποβάλλονται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Οι αιτήσεις ΔΕΝ αποστέλλονται με το ταχυδρομείο.

 

 Επισυνάπτεται το Αναλυτικό Πρόγραμμα των Εξετάσεων και το έντυπο της αίτησης.

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εξετάσεις του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας

Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων

Συγγραφέας: ΚΩΝ/ΝΟΣ ΜΑΝΙΤΑΡΑΣ στις 20/03/2016

Δελτίο  τύπου

Τα προγράμματα των πανελλαδικών εξετάσεων 2016

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων

11ος ΑΡΓΕΙΑΚΟΣ – ΜΥΚΗΝΑΪΚΟΣ ΔΡΟΜΟΣ

Συγγραφέας: 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ (ΜΠΟΥΣΟΥΛΟΠΟΥΛΕΙΟ) στις 16/03/2016

11DROMOSΠερισσότερες Πληροφορίες ΕΔΩ ……… 

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 11ος ΑΡΓΕΙΑΚΟΣ – ΜΥΚΗΝΑΪΚΟΣ ΔΡΟΜΟΣ

Βαθμοί !!!!

Συγγραφέας: 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ (ΜΠΟΥΣΟΥΛΟΠΟΥΛΕΙΟ) στις 15/03/2016

Παράδοση βαθμολογίας 2ου  διδακτικού τριμήνου

(Ελέγχων προόδου) σε Γονείς και Κηδεμόνες,

Τετάρτη 16 – Μαρτίου – 2016 και ώρα 13:30

στις αίθουσες διδασκαλίας των τμημάτων.

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Βαθμοί !!!!

Συγγραφέας: ΚΩΝ/ΝΟΣ ΜΑΝΙΤΑΡΑΣ στις 10/03/2016

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας συγκέντρωσαν είδη πρώτης ανάγκης για την προσφυγική κρίση.

Παρεδόθησαν σήμερα  Πέμπτη, 10 Μαρτίου 2016  στο κοινωνικό παντοπωλείο του  Δήμου Άργους – Μυκηνών.

WP_20160310_002

κατά Ματθαίον  κε’ 31-46

……ἐπείνασα γάρ, καὶ ἐδώκατέ μοι φαγεῖν, ἐδίψησα, καὶ ἐποτίσατέ με, ξένος ἤμην, καὶ συνηγάγετέ με,……

 

 

 

 

 

 

 

 

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

Μήνυμα του Υπουργού Παιδείας Νίκου Φίλη, για τους Πρόσφυγες

Συγγραφέας: 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ (ΜΠΟΥΣΟΥΛΟΠΟΥΛΕΙΟ) στις 01/03/2016

 

ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΡΟΣΦΥΓΑΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ, ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΑΦΗΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΟΥ. ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΣΕ ΚΑΘΕ ΓΕΙΤΟΝΙΑ, ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΙΑ ΑΝΟΙΧΤΗ ΑΓΚΑΛΙΑ!

      Το δράμα της προσφυγιάς δεν έπαψε ποτέ να επαναλαμβάνεται. Μόνο τα πρόσωπα αλλάζουν – κι οι διαδρομές που γίνονται ακόμη πιο μαρτυρικές. Το 1922, ήταν το 1,5 εκατομμύριο οι Έλληνες της Μικράς Ασίας που πήραν το δρόμο της προσφυγιάς, διωγμένοι από τις πατρογονικές τους εστίες όπου διέπρεπαν και ευδοκιμούσαν επί αιώνες.

      Σήμερα, είναι οι Σύριοι –και όχι μόνο– πρόσφυγες, θύματα ενός αδυσώπητου, παράλογου πολέμου όπου διακυβεύονται τεράστια γεωπολιτικά συμφέροντα, συμφέροντα που αδιαφορούν πλήρως για τη ζωή και τα δικαιώματα του ανθρώπου, ακόμη και για τα στοιχειώδη δικαιώματα των παιδιών. Παιδιών που έμειναν χωρίς σπίτι, χωρίς σχολείο, χωρίς γονείς ακόμη, αθώων παιδιών που θαλασσοπνίγονται σε μια απελπισμένη πορεία για ένα καλύτερο αύριο, που εναποθέτουν το παρόν και το μέλλον τους σε μια αβέβαιη φυγή, σε μια σύγχρονη Οδύσσεια των απεγνωσμένων και των αδικημένων.

      Μπροστά σε αυτή την ανείπωτη, παράλογη τραγωδία, εμείς εδώ σε αυτόν τον τόπο που τόσο έχει υποφέρει και δοκιμαστεί από την προσφυγιά μες τους αιώνες, απλώνουμε και τα δυο μας χέρια στους συνανθρώπους μας που βρέθηκαν, δίχως οι ίδιοι να το θελήσουν, στην ανάγκη μας. Απλώνουμε τα χέρια μας και αγκαλιάζουμε τα παιδιά που μας έρχονται από μακριά, για να μπορέσουν να επιβιώσουν πρώτα, και κατόπιν να βρουν ξανά την ηρεμία, τη φροντίδα και τη θαλπωρή που κάθε παιδί έχει τόσο ανάγκη. Εμείς, όλοι κι όλες στα σχολεία μας –νηπιαγωγεία, δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια, μαθητές, δάσκαλοι και καθηγητές, γονείς και κάθε εμπλεκόμενος στην εκπαιδευτική διαδικασία– δίνουμε το σύνθημα: ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΡΟΣΦΥΓΑΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ, ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΑΦΗΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΟΥ!

Συγκεντρώνουμε ό,τι μπορούμε, τρόφιμα, είδη πρώτης ανάγκης, ρουχισμό κι ό,τι άλλο χρειάζεται για μια στοιχειωδώς αξιοπρεπή, ανθρώπινη καθημερινότητα.

Τα παιδιά για τα παιδιά, οι άνθρωποι για τον άνθρωπο.

Με αυτές τις σκέψεις και σε αυτή την τόσο πιεστική και κρίσιμη συγκυρία, καλούμε τις συνδικαλιστικές ενώσεις των εκπαιδευτικών, τους συλλόγους γονέων, τις δομές αλληλεγγύης, την Τοπική Αυτοδιοίκηση και την Εκκλησία, να συντονίσουν τη δράση τους και να προσφέρουν απλόχερα τη βοήθεια και την αλληλεγγύη που είναι τόσο αναγκαίες για τους πρόσφυγες. Τον δρόμο τον δείχνουν οι μαθητές από πολλά σχολεία της Ελλάδας που επισκέπτονται τους καταυλισμούς των προσφύγων και προσφέρουν ακόμη και το καθημερινό τους κολατσιό για να τραφούν τα πεινασμένα παιδιά.

Σε κάθε σχολείο λοιπόν, σε κάθε γειτονιά, όλη η Ελλάδα μια ανοιχτή αγκαλιά, για να κάνουμε πράξη τα λόγια του ποιητή: «ΜΟΙΡΑ ΤΩΝ ΑΘΩΩΝ, ΕΙΣΑΙ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ Η ΜΟΙΡΑ».

                                                                             Ο Υπουργός Παιδείας,

                                                                                Έρευνας και Θρησκευμάτων                                         

                                                                                    Νίκος Φίλης

 

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μήνυμα του Υπουργού Παιδείας Νίκου Φίλη, για τους Πρόσφυγες

Λήψη πρόσθετων μέτρων για την αντιμετώπιση της Εποχικής Γρίπης 2015-2016

Συγγραφέας: 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΓΟΥΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ (ΜΠΟΥΣΟΥΛΟΠΟΥΛΕΙΟ) στις 01/03/2016

Σύμφωνα με τα δεδομένα του ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ., η χώρα βρίσκεται σε φάση αυξημένης δραστηριότητας της γρίπης. Η πλειοψηφία των περιστατικών που νοσηλεύονται σε Μονάδες Εντατικής Θεραπείας πάσχουν από γρίπη τύπου Α και ειδικότερα από το πανδημικό στέλεχος της γρίπης Α(Η1Ν1)pdm09. Στην πλειονότητά τους είναι άτομα που ανήκουν σε ομάδες υψηλού κινδύνου για σοβαρή νόσηση από γρίπη και δεν έχουν εμβολιασθεί. Επειδή σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ., αναμένεται να συνεχιστεί η εμφάνιση σοβαρών κρουσμάτων, τονίζονται εκ νέου τα μέτρα αντιμετώπισης της έξαρσης της γρίπης, ως ακολούθως:

Α. Η τήρηση των μέτρων υγιεινής, όπως συχνό πλύσιμο των χεριών, αναπνευστική υγιεινή με κάλυψη του βήχα και του φτερνίσματος. Επισημαίνεται επίσης η ανάγκη οικειοθελούς απομόνωσης και αποφυγής συγχρωτισμού για τα άτομα που έχουν συμπτώματα γρίπης για την αποφυγή μετάδοσης του ιού.

Β. Η συνέχιση του εμβολιασμού κατά της γρίπης για τις ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού. Ο εμβολιασμός ενθαρρύνεται καθ” όλη τη διάρκεια του χειμώνα. Οι ομάδες υψηλού κινδύνου για τη σοβαρή νόσηση από γρίπη παραμένουν οι ίδιες και φέτος και είναι οι ακόλουθες:

  1. Άτομα ηλικίας 60 ετών και άνω
  2. Παιδιά και ενήλικες που παρουσιάζουν έναν ή περισσότερους από τους παρακάτω επιβαρυντικούς παράγοντες ή χρόνια νοσήματα:
  • Άσθμα ή άλλες χρόνιες πνευμονοπάθειες
  • Καρδιακή νόσο με σοβαρές αιμοδυναμικές διαταραχές
  • Ανοσοκαταστολή (κληρονομική ή επίκτητη εξαιτίας νοσήματος ή θεραπείας).
  • Μεταμόσχευση οργάνων
  • Δρεπανοκυτταρική νόσο (και άλλες αιμοσφαιρινοπάθειες)
  • Σακχαρώδη διαβήτη ή άλλο χρόνιο μεταβολικό νόσημα
  • Χρόνια νεφροπάθεια
  1. Νευρομυϊκά νοσήματα
  2. Έγκυες γυναίκες ανεξαρτήτου ηλικίας κύησης.
  3. Λεχωίδες
  4. Θηλάζουσες
  5. Άτομα με Δείκτη Μάζας Σώματος(ΒΜΙ) >40 kg/m2
  6. Παιδιά που παίρνουν ασπιρίνη μακροχρόνια (π.χ. νόσος Kawasaki, ρευματοειδή αρθρίτιδα και άλλα) για τον πιθανό ο κίνδυνο εμφάνισης συνδρόμου Reye μετά από γρίπη
  7. Άτομα που βρίσκονται σε στενή επαφή με παιδιά <6 μηνών ή φροντίζουν άτομα με υποκείμενο νόσημα, τα οποία διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο επιπλοκών από τη γρίπη.
  1. Οι κλειστοί πληθυσμοί (προσωπικό και εσωτερικοί σπουδαστές γυμνασίων-λυκείων, στρατιωτικών και αστυνομικών σχολών, ειδικών σχολείων ή σχολών, τρόφιμοι και προσωπικό ιδρυμάτων κ.ά.)
  2. Εργαζόμενοι σε χώρους παροχής υπηρεσιών υγείας (ιατρονοσηλευτικό προσωπικό και λοιποί εργαζόμενοι).

Γ. Η έγκαιρη χρήση αντιικών φαρμάκων κατά της γρίπης με τις πρώτες εκδηλώσεις (μέσα σε 2 μέρες) κατά την κρίση των θεραπόντων ιατρών χωρίς να είναι απαραίτητη η εργαστηριακή επιβεβαίωση της νόσου ή σε άτομα με σοβαρές εκδηλώσεις γρίπης. Υπενθυμίζουμε ότι η σωστή χρήση των αντιικών στις κλινικές ομάδες υψηλού κινδύνου του πληθυσμού (ακόμα και σε ήπια συμπτώματα από τη γρίπη) προστατεύει από τις επιπλοκές. Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στην ιστοσελίδα του ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ. www.keelpno.gr.

Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με την σχετ.3 εγκύκλιό μας, τα ιδιωτικά φαρμακεία που δε διαθέτουν ικανό απόθεμα αντιικών φαρμάκων δύνανται να χορηγούν με απλή ιατρική συνταγή δωρεάν στους ασθενείς τα αντιικά φάρμακα οσελταμιβίρη και ζαναμιβίρη, με τη διαδικασία και τις προϋποθέσεις που περιγράφονται στη ανωτέρω σχετ.2 Απόφαση. Τέλος, διευκρινίζεται ότι δεν απαιτείται ειδική συνταγή για χορήγηση των ανωτέρων αντιικών φαρμάκων.

Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΑΣΚΟΖΟΣ

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Λήψη πρόσθετων μέτρων για την αντιμετώπιση της Εποχικής Γρίπης 2015-2016